GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic2 (cz. 47)

17.07.2003
09:21
smile
[1]

Yancy [ Senator ]

Gothic2 (cz. 47)

Została wypuszczona kolejna część wspanialej gry, jaka jest Gothic 2. Tu będziemy rozmawiać o swoich rozterkach w grze jak i problemach, napotkanych podczas podróży po dolinie, której już nie osłaniała bezpieczna bariera, w której grasują Orki ze smokami na czele. My musimy sprostać wyzwaniom i pokonać wysłannika złego boga Beliara, przywracając tym samym spokój i równowagę krainie Myrtany !

=======================================================================

Porady forumowiczów:
SPOILER:

Prośba by Mysia

UPRASZA SIE WSZYSTKICH ZADAJACYCH "CIEKAWE PYTANIA" O GRANIE W GRY CRPG KTORE POLEGAJA NA ZACZEPIANIU NPC I CO WAZNIEJSZE SLUCHANIU CO ONI MOWIA:( BO 75% PYTAN NA TYM FORUM POLEGA NA TYM ZE WIEKSZOSC Z ZADAJCYCH PYTANIA NOTORYCZNIE OLEWA ODPOWIEDZI NPC'OW A RECZE WAM ZE GOTHIC II TO PROSTA GRA I JEDYNA NIESPODZIANKE SPOTKACIE TYLKO W 6 ROZDZIALE :) JEDYNA ZAGADKA W CALEJ GRZE ;) A RESZTE MOZNA SIE DOWIEDZIEC WYPYTUJAC NPC'OW BO OD TEGO MAJA IMIONA BY Z NIMI GADAC, A NIE TYLKO OBYWATEL, CZY STRAZNIK:) DODATKOWO UPRASZA SIE O NIE UZYWANIE W ROZMOWACH Z NPC'AMI KLAWISZA"ESC" ;)

PS. ZEBACZY NIE PYTAJCIE BO WAM ODPOWIEDZA W NIEMILY SPOSOB ;)))



1. GILDIA ZŁODZIEJI
"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja ścieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy się udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy się zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf
Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodziei, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kasę Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąć zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w skrzyni w tej jaskini jest śmierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójść do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyć do gildii.


2. PROBLEMY Z KASĄ by Cainoor
Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. KAPLICZKI by Long & Mysia
Kapliczki: podsumowanie
Kapliczkę możemy odwiedzać tylko raz dziennie, nie ma znaczenia która kapliczkę odwiedzamy (możemy zawsze ta sama) efekty są zależne od wartości datku i klasy postaci (przynależności)
100 sz +5 życia, +4 many, +1 siły
50 sz: +5 życia, +2 many, +1 siły
10 sz: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
z czego: mag = mana, najemnik = siła, palladyn = siła lub HP

4.O DOŚWIADCZENIU by mikmac
Generalnie 1% umiejętności kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drożeje do 2 pkt. nauki.
Twórcy gry doszli do wniosku, ze jeżeli walczysz mieczem jedn. to też poniekąd nabywasz doświadczenia w dwuręcznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w każdej umiejętności są trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejętności [luk-kusza; jedno.-dwuręczny] różnią się stopniem, to zawsze uczysz się za 10 pkt nauki i idzie to po 5% na każdą umiejętność. Jest to po to aby nadgonić z druga umiejętnością do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [łucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka będzie kosztować 10 pkt nauki po 5% na każde - aż do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz są w takim stopniu i możesz uczyć się je oddzielnie - czyli przeznaczać punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie są: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5.JAK ZDOBYĆ ZBROJĘ PEŁZACZY by _Luke_
Co do tej zbroi z pełzaczy. Najpierw trzeba pogadać z myśliwym Gestath'em (kolesiem od smoków, o którego pytało tyle osób), później idziemy do Wilka na farmie Omara i przekazujemy mu 10 płyt z pełzaczy. Na następny dzień mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. ODŻYWIANIE by _Luke_
Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

ŻĄDŁA KRWIOPIJCY I ŻUWACZKI PEŁZACZA: by QrKo
Po odkryciu sposobu na leczenie za pomocą żądeł krwiopijcy nie radzę używać ich za często bo po bodajże 15 żądłach zjedzonych organizm uodparnia się na to i nic już nie daje zjedzenie nawet kolejnych 100, więc jako, że leczą one do fulla to najlepiej używać ich tylko w sytuacjach awaryjnych. To samo się tyczy żuwaczek, z tym że na nie trzeba odkrywać sposobu, aby zadziałały...

7. KRWAWE KIELICHY by Gordek, SilentOtto and _Luke
- Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
- Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręczności na poziomie 40).
- Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
- Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
- Piąty kielich jest w ratuszu na piętrze w jednym z pokoi, stoi na komodzie
- Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. QUEST DLA HARADA (Przynieść broń orka) by Angel_from_kabaty
Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.
1) Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
2) Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą(tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukana jaskinia jest na dole.
3) Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. kosztuje nas to 50szt złota ale kożyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco bartokowi( jaśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
Można również pogadać z Haradem i przekonać go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu korzyści.

9. JAK UŁATWIĆ SOBIE START by Angel_from_kabaty
Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłę(zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową(tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów(tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i trochę strzał(czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie :P). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii(zdobyć exp i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

10. METODY NA PODWYŻSZENIE STATSÓW NA STAŁE by Astrea
Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadać, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:
- siły: smoczy korzeń
- zręczności: jagoda goblinia
- magii: ognisty korzeń
- życia: leczniczy korzeń

11. PORADA DLA POCZĄTKUJĄCYCH by Astrea
W I rozdziale, zanim przystąpi się do jakiegoś obozu - powinno się na maxa robić wszystkie zadania. Niektóre z zadań - po przyłączeniu się do którejś z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doświadczenia.

12. ŁUK BOSPERA by Angel_from_kabaty i Cainoor
Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów(siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

13. MYŚLIWI by Gordek

OKOLICE KORINIS

Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora, żuwaczek, serc, kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
uczy usuwania:
- żuwaczek, pazurów, skrzydeł krwiopijcy, żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza, kłów, skrzydeł krwiopijcy, żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znaleźliśmy pracę)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadaliśmy na ten temat z Gestalhem) by Yancy

GORNICZA DOLINA

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek, języka ognistego jaszczura, rogu smoczego zębacza,
w 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek, spuszczania smoczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce, róg cieniostwora, pazury

Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury

14.NAUCZYCIELE by Gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??
Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. 90; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30;
Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. 90, Wulfgar (koszary), max. 60, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 90; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba mięć przynajmniej 60%);
Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)
Skradanie:Jasper z gildii złodziei, Bartok (plac wisielców)
Zręczność: Cassia (w gildii złodziei), max. 90, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 30, Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przyniesieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 90 (tylko najemnicy lub bez przydziału);
Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przyniesieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. 90; Brutus(zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy drodze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60;Girion (tylko w 6 rozdziale. jeżeli jest w naszej załodze) max.100
Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak weźmiemy go na pokład w 6 rozdziale), max.200
Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodziei - dopiero jak tam wstąpimy);
Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);
Tworzenie run: magowie, 2 w bibliotece jeden przed kapliczka, jeden na głównym dziedzińcu, 6 krąg Pyrokar (tylko magowie);
Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara(QUEST); Constatntino (dolne miasto Khorinis)(musisz znać choć podstawy alchemii); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem(QUEST), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miksturki jeśli mamy składniki)

15.PODWYŻSZENIE O 2% BRONI JEDNORĘCZNYCH I DWURĘCZNYCH by Gordek & mjs27
Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.
W klasztorze, Sergio może nauczyć magów 2% do broni dwuręcznej, jeśli pomodlimy się za Paladynów.

16.ZADANIE Z KSIĘGĄ PODATKOWĄ LEHMARA by Gordek
Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odnieśmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), później zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do skrzyni ze skarbem gildii złodziei na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego by zandarus

OKOLICE KORINIS

- za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
- okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
- góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
- 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
- za czarnym trollem,
- na cmętarzu za farmą Sekoba,
- w krypcie za farmą Onara,
- za trolami przy wieży Dextera.
- szczyt góry jak idziemy od latarni w kierunku Niclasa włazimy na szczyt i tam rośnie szczaw.
- jaskinia po prawo od czarnego trola (tam gdzie próba ognia dla magów) lewa odnoga (jaskinia przysłonięta przez roślinność)

GÓRNICZA DOLINA

- na skarpie koło kryjówki Diega, trzeba się wspiąć i iść w kierunku zamku)
- koło stada zębaczy koło pierwszej kopalni (losowo szczaw lub eliksir siły lub zręczności)

18. Jak się dostać do obozów by Mysia

MAG/ARCYMAG
- zanieść do klasztoru 1000 szt. i owieczkę (kupić za 100 szt. od Pepe na farmie Onara

STRAŻNIK/PALLADYN
- zostać obywatelem miasta (wykonać zadania dla mistrzów)
lub
- wykończyć gildie złodziei

NAJEMNIK/ŁOWCA SMOKÓW
- wykonać zadanie dla Torlofa (zabić 2 strażników na farmie Bengara)
- przekonać do siebie większość najemników (wygrać z nimi w pojedynkach)

ZOSTAC OBYWATELEM MIASTA
- przekonać do siebie większość mistrzów i wybrać u kogo chce się pracować
a) Harad (kowal) - patrz na początek spoilera
b) Bosper (łuczarz) - przynieść 6 skór wilków
c) Mateo - odzyskać od Grity 100 szt.
d) Constantino (Alchemik) - zebrać dla niego zioła
e) stolarz - zdobyć błogosławieństwo od maga wody i ognia

Można być jednocześnie obywatelem miasta i najemnikiem/strażnikiem/magiem

19. QUEST DLA IGNAZA (CZAR ZAPOMNIENIA)
Żeby wykonać tego questa należy pobić kogoś z miasta (nie z dzielnicy portowej), bez świadków i gdy będzie wstawać rzucić na niego czar Otchłań. Jeśli postać ta będzie nadal z nami normalnie rozmawiać znaczy to, że odnieśliśmy sukces. Najlepiej jest użyć tego czaru na Constantino (miejskim alchemiku).

20. JAK SZYBKO NAUCZYĆ SIĘ ALCHEMII: by Yancy

Można nauczyć się robienia mikstur dodających na stałe statystki już w 1-2 rozdziale nie terminując u Constantina. W tym celu należy udać się do Sagitty, która mieszka w lesie za farmą Sekoba. Sagitta zleci nam quest przyniesienia Słonecznego Aloesu. Ten znajduje się koło Czarnego Trolla (Czarny Troll jest zaznaczony na mapie). Do Trolla można się dość łatwo dostać i aby wziąć Aloes nie trzeba z nim walczyć.

Od teraz Sagitta uczy nas alchemii:

Na początku mamy dostępną naukę najprostszych eliksirów przywracających pkt. życia bądź many. To początek drogi.
Nauka każdego eliksiru kosztuje nas 5 punktów nauki.

Aby poznać mikstury dodające na stałe statystyki należy wyuczyć się trzech stopni eliksiru many, albo trzech stopni eliksiru życia. Zależnie od wybranej ścieżki dostajemy dopiero wówczas dostęp do esencji ducha (dodającej na stałe pkt. many), bądź esencji życia (dodaje na stałe pkt. życia). Dodatkowo równocześnie mamy dostęp do eliksiru zręczności i/lub siły. Jeżeli Sagitta będzie miała eliksir zręczności - nic straconego. Aby wyuczyć się eliksiru siły wystarczy odwiedzić innego alchemika np. Constantina w mieście, który nauczy nas eliksiru siły.

Przykładowy rozwój alchemii u Sagitty:

3 stopnie eliksirów many - 15 PN
Dostęp do esencji ducha i eliksiru zręczności
eliksir zręczności - 5 PN
esencja ducha - 5 PN
Następnie udałem się do Constantina gdzie nauczyłem się eliksiru siły
eliksir siły - 5 PN

Przy takim rozwoju aby wyuczyć się esencji życia trzeba poznać kolejne 3 stopnie eliksirów życia.

21. KORZYŚCI Z PRZYSTĄPIENIA DO GILDII ZŁODZIEI by Yancy

W pierwszym rozdziale można wstąpić do gildii złodziei. W zasadzie jedynym przeciwwskazaniem jest fakt, że przynależność do owej gildii jakoś nie przystoi Magowi czy Paladynowi.
Tylko w gildii można poznać umiejętność kradzieży kieszonkowej. Do jej poznania nie jest jednak wymagana przynależność do niej... Co zyskujemy bawiąc się w złodzieja?

Po wstąpieniu do gildii poznajemy tajny znak gildii, jego pokazanie niektórym osobom sprawia że mają dla nas ciekawe informacje bądź przedmioty.

1. Rengaru (złodziej z Placu Targowego) nauczy nas za darmo +2 Zręczności
2. Sprzedawca ryb z portu będzie skupował od nas srebra po atrakcyjnych cenach
3. Karczmarz z portowej karczmy będzie miał do sprzedania wytrychy
4. Ogrodnik z górnego miasta udzieli nam ciekawych informacji
5. W jednej z wież Korinis uwięziony jest złodziejaszek – po jego uwolnieniu dostajemy 1000exp i kilka wytrychów.
6. Jeden ze Strażników w Górnym mieście da się przekupić, co ułatwi nam okradanie domostw.
7. W Gildii złodziei można załapać się na kilka questów.

A dodatkowo jako złodziej (nie koniecznie w gildii):

- Za kradzieże kieszonkowe dostajemy exp. Od 50pkt w pierwszym rozdziale, 75pkt w drugim, 150, 200 itd. w kolejnych. Co rozdział można próbować okradać ponownie te same osoby za nowe exp.
- Tylko dzięki kradzieży można w sposób bezkrwawy zdobyć wiele kluczy...
- Okradanie ludzi zapewnia całkiem spory przypływ gotówki.
- Poznając dodatkowo skradanie i otwieranie – można wieczorami rabować domy.

Umiejętność kradzieży zależy bezpośrednio od zręczności, im wyższa zręczność, tym trudniejsze wyzwania możemy podejmować

Wysoka zręczność zmniejsza także liczbę połamanych wytrychów.

=======================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <------mapy do Gothic'a 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą GERMAN
https://gothic2.binio.com <------porady i mapki POLSKA
=======================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
=======================================================================

Link do poprzedniej części:

17.07.2003
09:41
smile
[2]

Yancy [ Senator ]

Kolejna część wątku powstała bez problemu i ociągania. Jak widać dużo nowych osób poznaje uroki Gothic2. Nieuchronnie nadchodzi okrągły 50 wątek. :))))

Ze względu na remont w domu - w ostatnich dniach niewiele mam okazji by na forum zaglądnąć. Ale zawsze czytam wszystkie nowe posty.

17.07.2003
09:51
smile
[3]

slowik [ Legend ]

Yancy===>nie uzupelniles tego wstepnianka o moja mala adnotacje odnosnie broni orkowej dla tego kowala ;-)

17.07.2003
10:00
smile
[4]

Kyahn [ Kibic ]

Yancy ------> dzisiaj wychodzi Gothic I i w związku z tym najpraawdopodobniej trzeba będzie
zmienić nazwę wątku dodając Gothic I.Pozdr.

17.07.2003
10:31
[5]

Loczek [ Senator ]

Ponowie pytanie z poprzedniej czesci: Po zabiciu smoka na bagnach, poszedlem do zamku i na stole alchemicznym naladowalem oko (zrobilem przy tym pare mikstur)... Potem udalem sie do lodowego smoka. Ale po zabiciu, kiedy podchodze do stolu alchemicznego slysze "Czym?"... Co jest jeszcze potrzebne do naladowania oka?

17.07.2003
10:42
smile
[6]

Yancy [ Senator ]

slowik ---> Po prostu przeoczyłem Twoją adnotację. A to z tej przyczyny, że zawsze wszystkie propozycje tyczące się wstępniaka są wytłuszczone . Inaczej ciężko się połapać. W następnym wątku adnotacja powinna już się znaleźć.

Kyahn ---> Osobiście nie widzę przeciwskazań by wątek nosił tytuł Gothic & Gothic 2 (cz. xx) . Dotąd tak się nie stało - głównie dlatego że jak pamiętacie (albo i nie), był na forum kiedyś cykliczny wątek o Gothic 1 i miał ponad 20 części...
W zasadzie to wątek o Gothic 2 - jako jego spadkobierca, powinien przejąć jego numerację i wszelki wstępniaki... No ale skoro już tak się nie stało, to nie ma o czym mówić. Do tej pory i tak wszystkie osoby grające w Gothic 1 zadawały pytania tu. A było ich duuużo. Bo zakupiły G1 w promocji, wcześniej niż pojawił się on w kiosku.

Oczywiście, zrobię tak jak będzie chciała większość. Więc jeżeli ktoś jest zainteresowany tematem - niech się wypowie.

17.07.2003
10:57
[7]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

Loczek --->> menzurka ;-) serio...

17.07.2003
10:58
[8]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

dobrze sie dzieje - popieram bo wlasnie zaczynam G1 i juz mam pare pytan. :-D

17.07.2003
11:04
[9]

mjs27 [ Pretorianin ]

Loczek --> Do robienia mikstur potrzebne są też menzurki, które się kończą po pewnym czasie :)

17.07.2003
11:35
[10]

Yancy [ Senator ]

mjs27 ---> Mylisz się, nigdy się nie kończą, bo np. Constantino ciągle ma nowe. Bez końca...

17.07.2003
12:47
smile
[11]

Korgan [ łoś ]

Witam wszystkich:) mam kilka pytań:
1.nie wiem czy dobrze zrozumialem ale z ta gildia zlodziei to znaczy ze moge dolaczyc do niej bedac paladynem i nie bedzie mi to w niczym przeszkadzac??
2.czy przechodzac z jednego rozdzialu do drugiego potwory ktore zabilem odnawiaja sie czy nie??
3. czy 13 poziom to wystarczajacy do przejscia do drugiego rozdzialu??
4.gdzie moge kupic zwoj zmiejszenia potwora?? bo tak normalnie to ciezko mi pokonac trola a zmniejszony powinnien byc slabszy:)
5.i co to za silny zebacz ktorego pazury mam przyniec temu szlachcicowi z gornego miasta bo myslalem ze to tego prychajacego smoczego zebacza ale on mial zwykle

17.07.2003
13:15
[12]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

korgan ->
1/ dokladnie tak
2/odnawiaja sie ( no moze nie wszystkie ale znakomita wiekszosc). podobnie jak przedmioty w sklepach (np. krolewski szczaw, runy u goraxa)
3/tak, spokojnie ja wlazlem na 9
4/nie mam pojecia. ale moja rada jest taka, zebys poczekal jescze troche na 17 go pukniesz lekko. a od 2 rozdzialu szybko lv ida. co do scrolla to moze jeszcze sprobuj w klasztorze w pozniejszych rozdzialach.
5/ppffff... nie mam pojecia. to chyba jedyny quest z g2 ktorego nie zrobilem...

"aye, this be more like it.. the first t'disobey me orders gets an axe in their skull" :-D

17.07.2003
13:19
[13]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Korgan --->

1. Nie ma problemu z przyłączeniem, możesz być magiem, palladynem, najemnikiem. Obojętne.
2. Raczej nie. Jak rozpoczynamy 2 rozdział pojawi się kilka wilkow i goblinów. Natomiast jeśli w 2 rozdziale w Górniczej Dolinie wybijesz wszystkie orki i inne stworki. To w 4 rozdziale zamek będzie oblegany znowu przez orki (sporo elitarnych), bedą nawet 2 trolle.
3. Wystarczy, ale to zależy jak masz rozwiniętą postać (przydałoby się 65 sily i 60 1h zgubę orków)
4. Z trollami to możesz poczekać jak bedziesz je brał na 2-3 ciosy (świetnie padają). Przez pierwsze rozdzialy takiego zwoju nie dostaniesz. Ja go znalazłem w 5 lub 6 rozdziale (nie pamiętam, może jest wcześniej ale raczej nie).
5. Chodzi o zębacza w Górniczej Dolinie, nęka górników jenej z kopalni. Znajdziesz go jak będziesz miał za zadanie zebrać raport o wydobyciu rudy z kopalń.

17.07.2003
13:20
[14]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

zapomnialem, mam pare pytan dot. gothica 1:
1/czemu nie moge zranic jaszczurow, zebaczy, topielcow itd. mam miecz custodians blade (71/44 sily), 45 sily, 0 % w broniach 2h. wilka i czarnego goblina biore na 1 strzal, a tych nawet nie moge drasnac. 5 lv postaci, 1 rozdzial...
2/jak dokladnie sie handluje? gdzie jest napisane ile mam kasy, czy to jest to samo, co coins? czy moze waluta jest ore nuggets? sprzedalem pare rzeczy - drogich rzeczy - u kolesi w starym obozie, ale ani ore ani coins mi nie wzroslo.
3/kto uczy walki 2h bronia?

17.07.2003
13:30
smile
[15]

BriskShoter [ Senator ]

Prosze o uwage:

Pytanie:
1. Gdzie moge znależć/kupić/ukraść sekstans?
2.Gdzie moge znależć/kupić/ukraść klucz do wieży, w której zamknięty jest ten złodziejaszek za 1000doświadczenia?

Dziękuje z góry za uwage i za pomoc :D

17.07.2003
13:35
smile
[16]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Brisk >>>>

1. znajdziesz przy kamiennym smoku :D
2. z tego co pamietam klucz ma jeden ze straznikow Peck ,tylko musisz miec dosc wysoką zrecznosc co by go ukraść :D chyba 50

17.07.2003
13:37
[17]

Johnn [ Ghoul ]

Jak tą krate otworzyc??

17.07.2003
13:38
[18]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

Johnn -->> nie da sie

17.07.2003
13:45
smile
[19]

BriskShoter [ Senator ]

Shakka -----> aha :)))))))))) No coż w takim razie Gildia Złodzieji przestaje istnieć ide wykonać wyrok :D

17.07.2003
13:51
[20]

Johnn [ Ghoul ]

cotton_eye_joe ----> Na serio? Troche mnie to zdziwilo.

ALL--->
W poprzedbnim watku byla o tym mowa, ale nie doszedlem tolku jak to w koncu jest.
1.Jest taka zamknieta skrzynia w jaskini pomiedzy Tawerna, a farma Akila pod kamienym lukiem. Gdzie jest klucz i kto ja moze otworzyc?
2. Na zalaczonym obrazku jest tez zamknieta skrzynia. Gdzie jest klucz i kto ja moze otworzyc?

17.07.2003
13:52
[21]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

Co do zmiany nazwy tego wątku z "Gothic2" na "Gothic & Gothic2" to według mnie nie ma to sensu......
Na forum jest np. oddzielny wątek tematyczny o Baldurs Gate 1 i oddzielny o Baldurs Gate2.....a nie jeden o tych dwóch grach.....
podobnie jest z innymi wątkami tematycznymi.........

P.S. jak wyjdzie dodatek do Gothica2 to wtedy będzie można ten wątek rozszerzyć i będzie on wtedy o Gothicu2 i o dodatku do Gothica2.....

Ale to tylko moja sugestja......niech zadecyduje większość.

17.07.2003
14:02
[22]

cotton_eye_joe [ maniaq ]


Johnn -->>
2/jest to pierwsza z trzech prob dla nowicjusza, przed staniem sie magiem ognia. w srodku znajduje sie runa, pusta runa. klucz dostajesz od pyrokara. i znow - tylko jak jestes nowicjuszem

17.07.2003
14:11
[23]

Yancy [ Senator ]

Angel ---> Daltego prosiłem o opinie. Ja dotąd nie zmieniłem zazwy, bo wątek o G1 jednak istniał kiedyś.

Potwory nie odnawiają się co rozdział. Po prostu pojawia się trochę nowych, często groźniejszych :)))

17.07.2003
15:39
[24]

Majkel15 [ Centurion ]

Mam do was prośbe. Zastanawiam sie nad zakupem tego Gothica z Extra Gry, ale mam sporo wątpliwości. Głóna dotyczy teego ponoć "bardzo intuicyjnego sposobu sterowania postacią". Nie chciałbym sie przejechac na tym zakupie i slatego mam pytanie. Czy ta wersja posiada to sterowanie polepszone czy dalej jest takie o jakim słyszałem?? Prosze odpowiedzcie bo naprawde chcialbym sie dowiedziec tego przed zakupem.

17.07.2003
15:53
[25]

Korgan [ łoś ]

czyli jak mam zgube orków , 65 siły, 37%w broni jednorecznej i 16 w dwurecznej do tego 22 zrecznosci i 22 many to znaczy ze spokojnie moge isc do drugiego rozdzialu?? i czy zbiegiem czasu pozazki inosa przestaja mi cos dawac bo teraz jak chodze do nich i modle sie za 100sz to tylko mnie leczy a nie dodaje mi do siły i hp.

cotton_eye_joe ----->
1. No nie wiem moze jest zawczesnie:) ja pamietam ze zebaczy tez nie mogłem zranic na poczatku ale jaszczura troche zadawalem a czasem zabijalem z wysokich kamieni lub z drzew:D
2.handluje sie brylkami rudy a robi sie to w taki sposob ze wybierasz przedmioty ktore chcesz kupic one przeskakuja na srodek (lewy srodek:)) ekranu po czym ze swojego ekwipunku wybierasz przedmioty rub brylki by zrownowarzyc wartosci tamtemu przedmiotowi a nastepnie enter i juz dalej to latwo:)
3.Walki bronia 2h uczy Thorin(jak dobrze pamietam tak sie to pisze, w kazdym razie ten co pilnuje wejscia do glownej czesci starego miasta i kaze zabic(pozbyc sie) mordraga), Lee w nowym obozie i ktos w obozie sekty chyba ale nie wiem kto:) 1 poziom walki mieczem 2h 30 punktow umiejetnosci a drugi 40:)

17.07.2003
15:55
[26]

Korgan [ łoś ]

Majkiel15 ---> Ja tam na sterowanie w Gothicu nie narzekalem a miałem ta normalna wersje:) moge nawet powiedziec ze bylo bardzo dobre i moim zdanie bedzie Ci ciezko z takim sterowaniem tylko na poczatku a pozniej juz sie przyzwyczaisz:) ale nie wiem czy jest w tej edycji poprawione...

17.07.2003
16:51
[27]

DarkStar [ PowerUser ]

ehhh wlasnie skonczylem po raz trzeci Gothica 2 - tym razem Magiem Ognia - i powiem wam, ze gra ta postacia jest najbardziej satysfakcjonujaca i latwa.

dlaczego satysfakcjonujaca? otoz wszyscy zwracaja sie do maga z nalezytym szacunkiem i respektem. jest 'proszony' o wykonanie niektorych questow (nie jak najemnik - ze wzgarda albo paladyn - nakazem i wymuszona sluzalczoscia). awans z nowicjusza daje duzo radosci (ciezkie sa tylko poczatki), a koncowe blogoslawienstwo Pyrokara niemal wycisnelo ze mnie lzy:) rowniez zadania postawione przed magiem sa ciekawsze niz innych klas (Poszukiwacze - 1000x fajniejsze i zajmujace niz latanie po kapliczkach lub jaskiniach...)

dlaczego latwa? czary:) mimo trudnego pierwszego rozdzialu (dosyc ciezkiego ale bez przesady z tego wzgledu, ze nie dalem ani jednego punktu na sile i wladanie bronia), dalsza rozgrywka przypomina spacer. doskonale czary blyskawica i duza kula ognia, wczesnie dostepne, pozwalaja bezproblemowo z dystansu rozwalic czterech atakujacych orkow - elita lub jaszczuroludzi w czwartym rozdziale. szybko mozna dorobic sie wysokiego poziomu many (na poczatku czwartego rozdzialu - 420 many). oczyszczenie terenow wokol zamku z orkow zajmuje kilka chwil, a buteleczek z niebiekim plynem nigdy nie brakuje:) sztata maga malo odbiega klasa pancerza najmenikom czy paladynom. z okiem innosa i pierscieniem niezywciezonosci pieciu orkow - wojownikow tluklo mnie kilka minut zanim czerwony paseczek zszedl na 1/3 swego normalnego stanu. zreszta wiekszosc przeciwnikow nawet do mnie nie podeszla na wyciagniecie miecza... zwiodlem sie troche na czarach szostego poziomu: armia ciemnosci - coz spodziewalem sie wiecej - kilka demonow, jakies zombiaki - chociaz przywolanie 60 szkieletow tez powoduje sporo zamieszania:), tchnienie smierci - za pozno dostepne, zmniejszenie potwora - na co to komu, fala smierci (alo zabojcza fala nie pamietam) - niestety nie znalazlem zwoju, ognisty deszcz - cudowny czar rozwalenie 10 atakujacych mnie jaszczuroludzi zajelo 4 sekundy:) no i oczywiscie swiety pocisk - troche za slaby ale i tak rzadzi. zawiodly mnie rowniez lzy innosa - szkoda gadac...

Dodam jeszcze, ze klasztor jest baaardzo hojny i za byle co placi kupe kasy:)

pod koniec rozgrywki mialem 540 many, 25 sily i 65 zrecznosci (wszystko znalezione lub kupione plyny - jednynie ostatni (+15 zrecznosci) z 10 smoczych jaj osobiscie zrobilem), alchemia na maxa, 3/4 wyuczonych run i ok 40 punktow niewykozystanych - poziom 39. (wieksza czesc alchemii i run wyuczylem sie na chama bo nie mialem na co wydawac punktow...)

end:)



koncze moja przygode z Gothicem do czasu wydania dodatku lub trzeciej czesci:)

17.07.2003
16:55
smile
[28]

DarkStar [ PowerUser ]

i jeszcze jedno - i love this game:)

17.07.2003
19:19
smile
[29]

Johnn [ Ghoul ]

No ja tez dzis zkonczylem Gothica2, jednak jak narazie pierwszy raz. Gralem palladynem i fajnie sie nim gralo. Mam tylko pytanko: Po cholere na samym koncu mi ten kamien serca smoka i Oko mocy, przeciez jest juz sam koniec?
Zakonczenie swietne, szczegolnie to po creditsach :)

17.07.2003
20:03
[30]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

ARGH!! po creditach cos jeszcze jest?! lece grac... cii nie mowcie mi, sam chce zobaczyc ;-)
Johnn -->> te przedmioty beda pewnie potrzebne w "die nacht des rabens" czyli dodatku do g2 ('noc kruka')

17.07.2003
20:12
[31]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

szybka piłka, czyli pilne:
- czy to prawda, ze zeby w G1 rozwinac walke broniami 2h trzeba miec min 1 lv (10 skill pts) w walke 1h? bo nie wiem czy odsejowywać.

17.07.2003
22:08
[32]

Johnn [ Ghoul ]

cotton_eye_joe----> O ile pamietam to tak trzeba :)

18.07.2003
08:41
[33]

Yancy [ Senator ]

cottom ---> Hmm... Nie wydaje mi się żeby do rozwoju 2h był wymagany jakiś poziom w 1h - ale pewności nie mam bo ja zawsze na początku rozwijałem 1h przynajmniej na poziom pierwszy. Ale nie przesadzaj. Punktów nauki Ci nie zabraknie. Przecież w jedynce są exp-y za ubicie przywołanych przez siebie stworów ;)

18.07.2003
08:46
smile
[34]

Yancy [ Senator ]

cotton_eye_joe ---> Sorry za przekręcenie ksywki...

Dark Star ---> No, te fajne czary, które wymieniłeś to dostępne są od czwartego rozdziału (dokładniej na sam koniec trzeciego). Wcześniej to biegamy z Kulą Ognia i tak kolorowo nie jest. Nie zmienia to jednak faktu, że Magiem gra się wyśmienicie :))))

18.07.2003
08:48
[35]

Yancy [ Senator ]

Majkel15 ---> A co masz do zarzucenia sterowaniu w Gothic2 (mówię o klasycznym - innego nawet nie sprawdzałem) - moim zdaniem jest jak najbardziej oki! A sterowanie w G1 jest takie samo jak to klasyczne w G2.

18.07.2003
09:04
smile
[36]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

mam nadzieje ze sie specjalnie nie naraze i ktos mi wyjasni, w jaki sposob i jak to wyglada...chodzi o przechodzenie na wyzszy poziom postaci oraz w jaki sposob wykorzystuje sie punkty nauki, pytanie zapewne nudne i proste w odpowiedzi, ale licze ze ktos bedzie wyrozumialy ;)

18.07.2003
09:58
[37]

Yancy [ Senator ]

VisusAugustus ---> Awans jest standartowy. Po osiągnięciu wymaganej ilości exp. pojawia się komunikat o zwiększeniu poziomu Twojego Hero. Wraz ze wzrostem poziomu zwiększa się ilość punktów życia Twojej postaci, oraz otrzymujesz 10 punktów nauki.

Te 10 PN możesz wydać na naukę nowych umiejętności lub na zwiększenie swoich statsów. Ale aby to zrobić - musisz znaleźć nauczyciela, który będzie chciał Cię czegoś nauczyć. To tyle w dwóch zdaniach. Rozwój postaci jest prosty, ale bardzo sensowny.

18.07.2003
10:11
smile
[38]

slowik [ Legend ]

a co do 2h w G1 :) to trzeba sei wysoko wspiac na drabinke zeby moc sie uczyc wladania 2h :) w starym obozie jest to niedostepne (mozemy byc tylko straznikiem) w swampie i new campie mozemy sie nauczyc jak nas wyrzuca ze starego albo dojdziemy do wymaganej pozycji :)

gra magiem naprawde jest fajna :) na 9 lvl etarnego orka sie rozwala :) po jednej seri wojownik pada czyli sam miodzio :D tylko butelek z mana mi brakuje bo idzia jak woda te miksturki... :)

18.07.2003
10:15
[39]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Yancy ---> dzieki, ide dalej zbierac rzepe :)

18.07.2003
10:45
[40]

Majkel15 [ Centurion ]

Yancy--> Właśnie chodzi mi o sterowanie w G1. Obiło mi się gdzieś o uszy ze podobno sterowanie jest jakies dziwne. Ktoś kto w to grał powiedział mi ze aby podniesc jakis przedmiot z ziemi to trzeba bylo nad tym przedmiotem stanac, odsunac sie od niego, kucnąć, podejść i dopiero później użyć przycisku akcji. Ja osobiście chciałem się tylko upewnić przed samym zakupem.

18.07.2003
11:02
[41]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

no dobra.. dolaczylem sie do 'sect loonies' ;-) zobaczymy co z tego wyjdzie...
1/ uriziel jest 1h czy 2h?

Majkel15 --> w G1 jest baardzo dziwne sterowanie. niby takie samo jak w G2, ale no zeby cos podniesc/pogadac nie wystarczy przycisk akcji na myszy, trzeba jeszcze kierunek. to z kucaniem, bieganiem kolo przedmiotu aby go podnies to przesada ale prawda jest taka ze imho w G2 bylo znacznie lepsze sterowanie.

18.07.2003
11:14
smile
[42]

slowik [ Legend ]

cotton_eye_joe===> uriziel jest miecvzem 2h szkoda nim machac jak cepem tak wiec lepiej sie nauczyc machac 2h mieczami ;-)

a sterowaniue w G1 bylo wporzatku z czasem mozna go nazwac intuicyjnym :) a teraz to zbytnio uproscili ;P

i tak przy okazji ktos moze mi powiedziec gdzie znajde miksturki many ze podnosza mi wskaznik many na stale ?? bo jakos juz wysycha zrodelko flaszeczek :) (jestem 2 rozdzial wybiuajam opupantow zamku :D )

18.07.2003
11:21
[43]

Treft [ Legionista ]

Mam prośbe. Może mi ktoś powiedzieć gdzie znajde co najmniej 5 brylek rudy w 1 rozdziale. Mam na razie dwie jedna z portu a druga od harvela (ukryta w rybie).

18.07.2003
11:24
[44]

Treft [ Legionista ]

I jeszcze jednoo pytanko:
Gdzie znajde prace dla Wilka?

18.07.2003
11:58
[45]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Treft ---> W starej kopalni, tam gdzie jest wieża Dextera (w srodku jest kilka pełzaczy w tym wojownicy). Dokladnie znajdziesz 5 baryłek. W 3 rozdziale. Jak wracasz z GD pojawiają się poszukiwacze. Przy farmie (tej przy wejściu do GD) gość mówi, że stało się ostatni niebezpieczni, robotnicy uciekli, przydałby się najemnik do ochrony. Idziemy do Wilka, trzeba mu zaplacić, exp, idziemy pod wieżę Dxtera znajdujemy robotników, mówimy o najemnikach, exp, wracamy na farmę, gość dziękuje, exp.

18.07.2003
15:23
[46]

Johnn [ Ghoul ]

Przez to ze zalatwilem mu ta robote to on ne chcial ze mna plynac statkiem :(

18.07.2003
16:18
[47]

Treft [ Legionista ]

Jaka trzeba miec zrecznosc zeby ukrasc pierscien constantinowi.
Czy tylko w tamtej kopalni moge znalezc ta rude? bo mnie tamci bandyci zabijaja albo jak przebiegne to pelzacze.

18.07.2003
16:20
smile
[48]

slowik [ Legend ]

wy tutaj piszecie o tej zalodze na statku ma ona jakies znaczenie wogole ?? bo jakos na koniec rozgrywki to niezbyt mi sie wydaje potrzebne :]

18.07.2003
16:57
[49]

QrKo [ Enslaved One ]

witam dawno mnie nie bylo ale juz jestem (zmieniałem kompa i mam w chacie remont)
mam jeden question otóż w 6 akcie na wyspie za trolem jest troje dzwi lewe otwierają się kluczem
orka pułkownika a pozostałe 2
a apropo zamkniętych krat to jako ze przeszedlem gothica jush 2 razy to jednego malego cheata nie zaszkodzi uzyc wiec jak jest krata której nie umiem otworzyc to poprostu wchodze w marvin-mode i naciskam k (teleport do przodu)

18.07.2003
17:07
[50]

QrKo [ Enslaved One ]

znaczenie ma ale małe
przynajmniej wg. mnie
bo im wiecej ludzi wezmiesz tym lepiej bo zawsze mozna sie zcegos nauczyc czy coś kupić
ja za 5 razem wziąłem tylko 5 i nikt nie zginął (potem na statek napadają 2 czy 3 orkowie)
a jak wziąłem 9 to zginął milten lester i diego (nie wiem jak bo mnie nie było na statku ale nigdzie ich nie było)

18.07.2003
17:52
[51]

DarkStar [ PowerUser ]

Yancy --->
kula ognia oczyscilem bezproblemowo z potworkow cale Khorinis:) polne bestie rozwala sie jedna, jaszczury dwoma...


zalogi mialem 13 osob:) gdybym nie zalatwil roboty Wilkowi na farmie Bengara bylo by 14

18.07.2003
19:02
smile
[52]

`Payne [ Junior ]

Ej ludzie mama 2 problemy

1.Gdzie znajde PECKA (ma mi dać proń strarzników u paladynów)

2.Gothic 1 jak i czym zabić golema ognia

18.07.2003
19:04
[53]

DarkStar [ PowerUser ]

1. w burdelu
2. czarami lodu

3. czytaj co do ciebie mowia inne postacie to nie bedziesz mial takich problemow

18.07.2003
19:07
smile
[54]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Heh, odwiedzam Was drodzy Gothicowcy z takim oto pytaniem: powstały jakieś mody do Gothica 2 ?

ps. ale sie wątek rozwinął... kto by się spodziewał ? :)

18.07.2003
19:09
[55]

QrKo [ Enslaved One ]

Dark --> jakich kolesi wzioes ze sie ich 14 uzbierało??

18.07.2003
20:56
smile
[56]

slowik [ Legend ]

DArk Star===> mala poprawka blyskawicami tez i to znacznie szybciej :)

Cainoor===> jak wiesz istnieje jeden moda do gothica 1 ale on jest wylacznie w wersji niemieckiej ;/ a do 2 sie robi dodatek :)

18.07.2003
21:07
smile
[57]

slowik [ Legend ]

DarkStar===> a po ilu kulkach polegl trol albo cieniostor ?? :>

18.07.2003
21:14
smile
[58]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

DarkStar >>>> nie żebym sie czepiał ale z tego co mi wiadomo tp na pokład można wziąść bodajże 10 osób max i nie mówie że nie ma kogo tylko poprostu wyskakuje bohater z tekstem że nie ma już dla ciebie miejsca i już także nie wiem jakim cudem Ty wziąlęś 13 kolesi . A co do Wilka to tak czy inaczej by nie popłynął :D

18.07.2003
21:46
[59]

Johnn [ Ghoul ]

Co do ludzi na statek to ja wziolem:
kapitan=Jack(ten z latarni)
zaloga= Lee, Milten, Gorn, Bennet, Vatras, Diego, Mario, Lester, Angor, Girion.
nadprogramowy balast= Pedro, Pare orkowych trupow, za duzo zlota(chciwosc jest zgubna) :)

Nie moglem wziasc Wilka i takiego goscia co jest w porcie, co mogl zaprowadzic nas do farmy Onara (zapomnialem jak sie nzaywa).

18.07.2003
21:50
smile
[60]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Johnn >>>> tamten to Lares a nie mogłeś go wziąść bo nie miałeś już miejsca na statku dlatego sie dziwie jak DarkStar wziął 13 luda :D zanim wypłynął :D

18.07.2003
21:59
smile
[61]

gris [ Generaďż˝ ]

Jejejej kocham ta gre :DD 3 rozdzial sie u mnie klania :DD Ale debile te poszukiwacze :/ spac nie moge pozniej, znaczy jak spie to sie nie lecze :( ALe dopiero co zaczolem 3 rozdzial :)

18.07.2003
21:59
[62]

Majkel15 [ Centurion ]

Zauważyłem że troche wczesniej dużo ludzi się pytało gdzie można znaleźć smoki. Ja jestem w 2 rozdziale i mam sposób taki. Gdzie taki golem taki smok sie znajdzie :). To znaczy jeśli widzisz lodowe golemy to kieruj sie ich sladem a dojdziesz do smoka lodu itd. A propo tych smokow to autorzy mogli sie bardziej postarac. W 2 rozdziale z orkową zgubą 90 sily i miecze 1h na 59% bralem je bez problemu. Gdyby tylko nie byly wtedy nieśmiertelne :(.

Cainoor-->ja natknąłem sie na co najmie 7 modów do gothica 2. Niektóre były nawet po polsku i podobno bardzo ciekawe (sam nie próbowałem) strony ci nie podam na razie bo nie pamiętam ale poszukam to dam znac.

18.07.2003
22:04
[63]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Majkel15 ---> a pamiętasz może jakiego rodzaju te mody były ? Nowe przedmioty, postacie, questy, czy wszystkiego po trochu ? Co prawda zaraz wyjeżdzam w góry, ale jak wróce z chęcią bym sobie zmodyfikował Gothica :)

18.07.2003
22:45
[64]

Treft [ Legionista ]

Mozecie odpowiedziec na moje pytanie?
Ile trza miec zrecznosci zeby ukrasc pierscien constantinowi?
gdzie znajde rude w 1 rozdziale oprocz starej kopalni obok dextera(zabijaja mnie tamtejsi bandyci lu pelzacze)

18.07.2003
22:50
smile
[65]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Treft >>>>

Constantino nie ma przy sobie pierscienia trzyma go w kufrze obok łóżka także potrzebujesz tylko skradania i umiejętności otwierania zamków :D Co do rudy to raczej juz nigdzie a przynajmniej nie odrazu 5 bryłek może jedną lub dwie

18.07.2003
23:36
[66]

Majkel15 [ Centurion ]

Cainoor--> W nich było wszystko. To były całkiem nowe przygody(bohater dostał imie :P). Questy zbroje bronie wszystko nowiutkie. Z opisu wynikało nawet że była zbroja 70 przeciw ogniowi !!!!!!!!!!!!!!

18.07.2003
23:41
[67]

Majkel15 [ Centurion ]

Zapomniałem zadac pytania. Gdzie moge znaleźć tego przywodce zębaczy w 2 rozdziale bo przeszeddlem juz chyba cala gornicza doline i nie umialem go znalezc. A drugie w której kopalni i w którym rozdziale to niby najeżdżają orki co to trza ratowac tych górników. Bo odwiedziłem wszystkie i tylko w jednej byli wszyscy zabici przez pełzacze i wziąłem list od Silvestra. To pytanie tak na marginesie bo chce sie podszkolic w Smoczej Zgubie :P

18.07.2003
23:52
[68]

Korgan [ łoś ]

Majkel15----> co do tego przywodcy zebaczy to znajduje sie niedaleko miejsca w ktorym dostajesz zadanie to by go zabic. A szukac mozesz go poprostu kierujac sie ku opuszczonym straznica i przy jednej bedzie ow potworek.

19.07.2003
12:06
[69]

QrKo [ Enslaved One ]

witam
akurat co do wilka to sie chłopcy mylicie bo jak się mu roboty nie załatwi to powie ze się z miłą chęcią wyrwie i popłynie ;)))

19.07.2003
13:05
smile
[70]

OhmA [ Pretorianin ]

Witam.

nie wiem czy to pytanie już było zadane ale jakoś nie umiałem sobie z tym poradzić i chciałbym o to zapytać.

Jest pewien quest który nazywa się do dna... dokładniej chodzi w nim o to żeby podmienić "dziń" ( chyba ) na wodę... tylko że jak to podmienić bo ten kufer w którym to mam podmienić jest cały czas obserwowany przez jego właściciela.

jezeli ktoś dalej nie wie co to za quest to jest to quest w chlaniu piwska przez 2 panów w gospodzie na drodze do farmy "O" :-)

pozdrówka.

19.07.2003
13:11
[71]

AQA [ Pani Jeziora ]

OhmA --> poczekaj do północy, wtedy ten pan pójdzie spać :)

19.07.2003
13:13
[72]

OhmA [ Pretorianin ]

AQA --> ale to chyba jakiś alkocholik bo on nie idzie spać tylko idzie sobie siąść przed domek.

a pozostali 3 "farmerzy" dalej się patrzą na tą skrzynię :/

19.07.2003
13:14
[73]

AQA [ Pani Jeziora ]

OhmA ---> idź na górę do pokoju albo zaczekaj gdzieś do północy (z opcji odpoczynku) , a tymi trzema się nie kłopocz :) u mnie podziałało (no i wodę w ekwipunku musisz mieć);

19.07.2003
13:15
[74]

AQA [ Pani Jeziora ]

OhmA ---> nieważne, gdzie sobie koleś pójdzie, ważne, że go nie będzie przy kufrze :) spróbuj !:)

19.07.2003
13:16
[75]

OhmA [ Pretorianin ]

AQA --> zapomniałem dopisać że Ci trzej jak dochodze do skrzyni i tylko się zbieram żeby ją otworzyć to krzyczą co ja robię :-)

19.07.2003
13:22
[76]

AQA [ Pani Jeziora ]

OhmA ---> zrobiłam tak: wynajęłam pokój u karczmarza i poszłam na górę; tam opędzłowałam wszystkie skrzynki w trzech pokojach (o dziwo jeden klucz pasuje do wszystkich drzwi :), a potem położyłam się na wyrku i zaczekałam do północy; zeszłam na dół i podmieniłam butelki bez problemu; szczerze powiedziawszy, to nie pamiętam, czy w karczmie popijali sobie jeszcze jacys goście; pamiętam, że nie było kolezki przy kufrze i udało mi sie wykonac zadanie :)

19.07.2003
13:26
smile
[77]

OhmA [ Pretorianin ]

AQA --> No nic jeszcze to sprawdzę. Za wszystko dzięki najwyrzej jeszcze się odezwe. ( szkoda że nie masz gg podanego :/ )

19.07.2003
13:26
[78]

zandarus [ Generaďż˝ ]

OhmA ---> Ja mam na to sposób ale trzeba cierpliwości. Robię zapis przed wejściem do gospody, potem podbiegam do ścierwojadów, prowokuje je do ataku, uciekam, biegnę obok wejścia do gospody, wtedy ludzie wyskakują aby zabić te ścierwojady. Oczywiście staram się odbiec od wejścia. jak trwa walka wracam do kuferka i dokonuje zamiany. Ważne jest aby ci goście byli długo zajęci bo szybko wracają. Dodam, że czasem próbowalem kilka razy zanim mi się udało.

19.07.2003
13:29
[79]

DarkStar [ PowerUser ]

Lares, Lester, Lee, Diego, Gorn, Milten, Jack, Vatras, Mario, Bennet, Calom, Girion i jeszcze ktos nie pamietam. jezeli chcecie udokumentuje wszystko screenami


slowik --->
w przeciwienstwie od jedynki cieniostwory w dwojce sa cienkie - kilka kul i nie ma o czym gadac. na czarnego trolla zakupilem 4 zwoje duzej kuli ognia i dwa szkielety

19.07.2003
13:35
[80]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Nie wiedziałem, że są jakieś mody do Gothica II, chętnie bym je wypróbował. Mi w grze brakowal ciuszków. Lubię zmieniać zbroje itp.

19.07.2003
13:53
[81]

OhmA [ Pretorianin ]

zandarus --> też to próbowałem ale póżniej jak oni zaczynają swój "pojedynek" w piciu.. to mam ile czekać aż wkońcu któryś padnie ? :-) bo jak na nich klikam to nie ma nic do porozmawiania... :/ chyba że trzeba długooo czekać ??

19.07.2003
14:00
[82]

zandarus [ Generaďż˝ ]

OhmA ---> Dokładnie nie pamiętam, chyba dzień a nawet dwa. Jak pojedynek sie skończy to goście wychodzą z lokalu. Trzeba z nimi pogadać a zadanie zaliczy. Chyba także wlaściciel gospody będzie stal przed budynkiem i sam do ciebie zagada.

19.07.2003
14:00
[83]

DarkStar [ PowerUser ]

OhmA --->
chlopaki chlaja kilka dni:)

19.07.2003
14:31
[84]

Johnn [ Ghoul ]

DarkStar ----> Kto to jest Calom? Gdzie go mozna znalezc?

19.07.2003
14:40
smile
[85]

DarkStar [ PowerUser ]

Johnn --->
ale dalem:) nie Calom tylko Angar:)) sorry

pomylilo mi sie z jedynka:)

19.07.2003
15:35
[86]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Pomocy!
Gdzie sa goblinie jagody ??? Zbieram zestaw roslin dla alchemika, mam wszystkie oprocz tych nieszczesnych jagod. W miejscu wspomnianym przez Zurisa, nie moge znalezc :(

19.07.2003
15:44
smile
[87]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Visus >>>> znajdziesz je tam napewno wychodzisz bramą skręcasz w lewo i tam bedą :D

>>>>>>

19.07.2003
15:49
[88]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Shakka ---> mam polne jagody, lesne jagody...ale tych choler tam nie moge znalezc :( no coz...ide jeszcze raz, juz tam szukalem nawet metoda ratownictwa gorskiego ;)

19.07.2003
15:53
[89]

Yancy [ Senator ]

Visus ----> Goblinie jagody często są przy zwłokach czarnych goblinów.

Cainoor ---> Modów nie ma raczej do G2 - ale na dniach dodatek. Na razie niemiecki, ale jednak!!!! Zanosi się na duuuży dodatk. 100 nowych NPC!

19.07.2003
17:06
[90]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

ciekawy czy pujdzie na polskiej grze ???

przeciez polasy--czyli MY- i niemcy--czyli oni--mamy Gothica 2 na tym samym patchu 1.30 :)

pudzie tylko ze po niemiecku.

19.07.2003
17:06
[91]

Lovely [ Junior ]

A ja mam pytanie dot. dworu Idorath.
Stoje przed tymi drzwiami ktore otwieraja sie dwoma przelacznikami.
Dwa z nich juz mam uaktywnione (to, te do ktorych schodzi sie w dół od tej komnaty).
Ale tych dwoch górnych jkos nie moge odpalic - co nacisne kombinacje trzech przełączników, to się wojownicy cienia pojawiają i muszę ich rozwalić. Wyieram następną kombinacje i znowu to samo.
Albo jest tam jakis myk, albo po prostu musze wszystkie mozliwe kombinacje przeleciec, a to jest nudne :)
Moze ktos podac jak te dwa przelaczniki wydovstac z podlogi ?

19.07.2003
17:10
smile
[92]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

Lovely-->trzymaj i tylko niepusc :)
mapka z poprzedniego topicy cz.46

19.07.2003
18:21
[93]

Lovely [ Junior ]

Dzieki - ale uparłem się i sam zdążyłem do tych kombinacji dojść :)

No i koniec gry ;( Szkoda.... Trzeba będzie czekać na G3, bo gra wsysa jak mało która...

19.07.2003
18:22
smile
[94]

FramZeta [ Konsul ]

Yo!
Dzięki wielkie za odpowiedzi na moje pytania(wątek Gothic cz. 46). Jeśli chodzi o ten łój kretoszczura, to rzeczywiście takowy znalazłem, ale nie miałem zileonego pojęcia po co mi on. Tak swoją drogą, czy było coś ciekawego w tej jaskini z kołowrotem? No i jeszcze jedno - ile jest w grze pierścieni nietykalności? Ja jeden znalazłem(był w skórzanym woreczku - jednym z wielu, jakie podczas gry można znależć, z resztą ja sam nie pamiętam gdzie akurat ten woreczek z pierścieniem znalazłem)Wiem, że jeden można dostać od kupca w mieści za dostarczenie rogu niezwykle silnego zębacza - problem w tym, że ja NIGDY takiego zębacza nie znalazłem(podobno jest w grupce zębaczy, które oblegają jedną z kopalń w Górniczej Dolinie, ale ja je tam wszystkie wytłukłem zanim jeszcze nauczyłem się zdobywać rogi). Aha! Mimo usilnych starań nie udało mi się zgromadzić aż 10 pancerzy pełzacza, bo tych pełzaczy-wojowników było jak na lekarstwo. Ktoś tam kiedyś coś pisał na temat ilości leveli swojego bohatera. Mój Leszek miał 39 level, kiedy kończyłem grę.

Pozdrawiam

P.S. Czrny Troll to pikuś jak go nawalasz z dystansu(idiota z jaskini nie wychodzi), ale mi chodziło o ręczne bicie d;)

19.07.2003
20:00
[95]

Aemilius [ Centurion ]

Ja mam takie pytanie - znalazlem 'lzy inosa' i utworzylem rune teleportacyjna, stworzylem 'swietego kata' i ... no wlasnie, nie wiem czy to blad jakis czy cos ale Pyrokar nie chce mi dac questu ze statkiem (pierwszy raz przechodze gre wiec nie wiem czy cos najpierw musze zrobic ...), w ogole nie mam juz zadnej opcji rozmowy

FramZeta - czarnego trola da sie rownie latwo utluc recznie, z lewej strony jest taka skalka za 'skalnymi filarami', jak tam sie wejdzie trzeba tylko zwabic trolla i bic do woli :)

19.07.2003
20:05
[96]

DarkStar [ PowerUser ]

Aemilius --->
musisz najpierw obejrzec mape znaleziona w tajnej komnacie Xardasa

19.07.2003
21:34
smile
[97]

Majkel15 [ Centurion ]

Ja teraz ide do smoków i już nie umie sie doczekać tgo spotkania. Założe sie że one też ;). Ale mam pytanie odnośnie 4 rozdziału. Może mi ktoś dać mapę z zaznaczonymi kapliczkami które są zbeszczeszczone przez poszukiwaczy. 3 znalazłem a nie wiem gdzie reszta. Z góry dzieki

19.07.2003
21:38
[98]

Majkel15 [ Centurion ]

Aha i jeszcze jedno. We wstępniaku jest błąd z tymi kapliczkami. Dodają one każdą z cech każdej klasie(przynajmniej tak dawały palladynowi) i dostawałem tak 100 sz=4hp lub 4 mana lub 2 sily lub 2 zręcznosci. 50 sz= 2hp lub 2 mana lub 1 sily lub 1 zrecznosci

19.07.2003
22:08
[99]

QrKo [ Enslaved One ]

mape daje ten co Ci daje zadanie (bynajmniej mi dał)
z tym że były tam zaznaczone wszstkie kapliczki w całej grze
a te zbeszczeszczone nie były jakośc specjalnie zaznaczone bynajmniej ja nie znalazłem tam żadnej różnicy
między normalnymi a zniszczonymi...

19.07.2003
22:21
[100]

DarkStar [ PowerUser ]

wszystkie wygladaja na mapie tak samo to twoim zadaniem jest odnalezienie tych zlych:) nuda

19.07.2003
23:35
[101]

QrKo [ Enslaved One ]

wlasnie to jest do dupy
ale dodatek musi byc zajebisty
nic tylko czekac

20.07.2003
10:23
[102]

Yancy [ Senator ]

Majkel15 ---> Raczej nie będę poprawiał opisu kapliczek. Spędziliśmy na dyskusjach na ten temat wiele czasu. I nie można dojść do wspólnych wniosków widać :)) Kapiliczki w różnych fazach gry i w różnych obozach dodają inaczej statsy i tyle. Więc każdy ma trochę racji.

FraZeta ---> W jaskini z kołowrotem nie ma nic ciekawego. Jest przepis na Vino :)) np...
Pierścień Nietykalności znajduje się w jaskini przy "Azteckich" ruinach. Zdaje się że to on jest skarbem z Bardzo Starej Mapy. Daje +10 ALL odporności.
Kupiec Lutero w mieści taki objecuje - ale to bug w tłumaczeniu. Dostajemy od niego za quest z pazurami Zębacza następujące rzeczy. Paladyn i Najemnik - Pierścień Wiecznych Zwycięstw +5 ALL odporności, a Mag dostaje pustą Runę. Pazuruy znajdziemy przy przywódcy stada zębaczy. Quest jego zabicia zleca nam Paladyn Tengorn (chyba tak ma na imię) dowodzący ochroną jednej z Kopalni. Aby zabrać pazury nie musimy umieć ich opraiwać.

20.07.2003
11:05
[103]

OhmA [ Pretorianin ]

Mam pytanko typu po co jest płyta nagrobna czy coś w tym stylu na początku gry.

Gdy szedłem od wieży Xardasa w lewo pochodziłem po jakiś jaskiniach i zeszłem na dół jakąś ścieżką.. następnie nadole porozmawiałem z jegomościem z 1 części Gothika i poszedłem dalej.. doszedłem do jakiejś groty w której było pare szczurów a na końcu były dwa sarkofagi i jakaś płyta z dwoma liczbami ( chyba data i rok śmierci kogoś :-) ) po co to w ogóle jest ? Bo nic się z tym nie dało zrobić ale po coś to chyba tam stoi ? ( jeżeli to pytanie już było to przepraszam )

20.07.2003
11:14
[104]

Yancy [ Senator ]

Ohma ---> Po nic, wiele cmenarzy znajdziesz w grze. Warto czytać napisy na nagrobkach, czasami są mocne :)))
Polecam Ci wrócić do tej jaskini w piątym rozdziale i zaglądnąć za tą płyte nagrobną ;)

20.07.2003
11:29
[105]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

Yancy ---> help me ;) ja w sprawie "QUEST DLA IGNAZA " - pobic kogos, hmm...piesciami? czy szlachtowac mieczem?

20.07.2003
11:37
[106]

Majkel15 [ Centurion ]

VisusAugustus-->ja zrobiłem tak. Wieczorem chyba poszedłem do Coragona tego karczmarza w Khorinis. Trafiłem akurat na pore że nikogo nie bylo. pobilem Coragona i gdy lezal rzucilem na niego ten czar. On sie później normalnie do mnie odzywał tak jakby nigdy nic. Na pewno nie atakuj nikogo w dzielnicy portowej. Tam to zaklęcie nie działa.

20.07.2003
11:40
[107]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Visus --> Constantin też jest niezłym celem.

20.07.2003
12:12
[108]

Yancy [ Senator ]

Vissus ---> Może być miecz, byle nie na śmierć :) Jak będzie gość się podnosił i mówił coś to wtedy rzucasz Zapomnienie. Świetnie nadaje się do tego Constamtino. Ale ja pobiłem stojącego obok Karla, albo jego pracownika (nie pamiętam) i też quest mi zaliczył :))))

20.07.2003
12:40
smile
[109]

FramZeta [ Konsul ]

Mocne napisy na nagrobkach? Może ten: "Na którym poziomie masz Paladyna?" na nagrobku koło krypty? d:D

20.07.2003
13:17
[110]

VisusAugustus [ Tancerz Wojny ]

tia... latwo wam mowic, bylem tam w nocy, ale zaraz po chwili przybiegaja straznicy :(

20.07.2003
13:49
[111]

QrKo [ Enslaved One ]

nie rozumiem czemu poprostu nie skopiecie ignaza ja go skopalem 2 razy i 2 razy zadzialalo

20.07.2003
15:25
[112]

Yancy [ Senator ]

QrKo ---> Bo wczuwamy się w klimat RPG ;)

Visus ---> To obij Constantino w innym momencie. Spokojnie w biały dzień. Zresztą, zawsze możesz obić kogoś poza miastem...

20.07.2003
15:29
[113]

DarkStar [ PowerUser ]

mozesz obic Rengaru kiedy zwieje na ten placyk za koszarami

20.07.2003
15:59
smile
[114]

Yancy [ Senator ]

Link do kolejnej części wątku.

20.07.2003
16:51
smile
[115]

`Payne [ Junior ]

Ludzie jest jakiś łatwy sposób na zabicie smoka?

24.07.2003
08:28
[116]

Piterus_123 [ Konsul ]

LUDZISKA KOCHANE JAK MACIE JAKIS PROBLEM TO MOGE WAM PRZESLAC SOLUCJE DO TEJ WSPANIALEJ GRY (KTORA ZRESZTA POMAGALEM NAPISAC I UKAZALA SIE ONA W "SWIECIE GIER KOMPUTEROWYCH).

25.07.2003
09:11
smile
[117]

slowik [ Legend ]

Piterus===>czlowieku uspokuj sie i pozostaw w spokuju ten watek :] raz wystarczy a pozatym i tka jest nowy :]

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.