GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

oceńcie moją strone

16.07.2003
19:48
[1]

grompablo [ Konsul ]

oceńcie moją strone

mialem w szkole 4 lekcje HTML wiec rewelacji nie będzie :P
czekam na wasze sugestie

16.07.2003
19:53
smile
[2]

Regis [ ]

Kolory troche "oczojebne" jak to mawia moj znajomy :) Ale w sumie nie jest tragicznie - zmien tylko czcionke na Verdane i bedzie spoko :) Poki co 3+/10 :) Jaqk na 4 lekcji HTML-a, to moze nawet 4/10 :)

16.07.2003
19:58
[3]

grompablo [ Konsul ]

jak szla komenda na zmiane tekstu na verdane :P

16.07.2003
20:22
[4]

grompablo [ Konsul ]

ok juz mam teraz zobacz

16.07.2003
20:27
smile
[5]

bartek [ ]

Jak na cztery lekcje HTML jest calkiem niezle.
Ocena 6/10 w tym przypadku z cala pewnoscia nie bedzie naduzyciem :)

16.07.2003
20:28
smile
[6]

fifalk [ fifalkowiec ]

wywal te dzwieki :-P

16.07.2003
20:34
[7]

grompablo [ Konsul ]

---> fifalk no co ty w życiu
---> bartek troche mi kumpel pomógł tą tabele ustawić

16.07.2003
20:51
[8]

Bro-war [ Centurion ]

Czy te cztery lekcje to "linia obronna na wszeki wypadek" ? Ale przyznać trzeba, że strona dużo lepsza od poprzedniej, również po czterech lekacjach ;) Tylko te dzwięki są irytujące...

16.07.2003
20:55
[9]

grompablo [ Konsul ]

to bylo dawno i nie prawda
o wiele lepiej wygląda
tamto menu bylo straszne :P

16.07.2003
21:03
[10]

Buczo_cm [ Mikado ]

Godzina 21:02 i pisze że prekroczony godzinny limit transferu ;)
hehe.. było dawać linka na forum ;)

16.07.2003
21:07
[11]

grompablo [ Konsul ]

hehehehhe wkurzajace to jest :P

16.07.2003
21:12
[12]

Torn [ Merces Letifer ]

Nie wywalaj dźwięków ! fifalk się nie zna ;). GR rulezzz :D
Ogólnie to jak na GR to walnąłbym więcej czerni i zielonego. Ale ok, jak na początek (ile masz lat? to pytanie odnośnie tego humoru ;| ). Pracuj, pracuj a może coś z Ciebie będzie jeszcze ;)

16.07.2003
21:14
smile
[13]

Regis [ ]

Jeszcze tylko wyjustuj tekst i zrob akapity, albo chociaz wyrownaj do lewej. Ale nie zmieni to juz raczej mojej oceny strony:

5/10 :)

16.07.2003
21:15
smile
[14]

Martinus [ Konsul ]

6/10
Najbardziej podoba mi się tekst "Co to GR" :)

16.07.2003
21:22
[15]

LaSiu [ Konsul ]

LOOOOOOOOOOOL !! znow ta strona hahahhahhaha ..

strony oceniac nie bede bo mi sie nie chce...
ale posmiac sie mozna dopiero po wejsciu do dzialu AUTOR :P hahahahaah te fotki buahha... za duzo comandosów sie naogladałes :)) hahaha to sie nazywa czuc klimat :P

16.07.2003
22:18
[16]

grompablo [ Konsul ]

to zdiecie specjalnie robilem jak wstapilem do klanu GROM

16.07.2003
22:41
[17]

sergi__ [ Underworld ]

w skali od 1 do 10 to 2+

16.07.2003
22:58
[18]

Quetzalcoatl [ Konsul ]

3/5 pod warunkiem ze wav'a wyrzucisz :) ogolnie muzyka w tle nie jest mile widziana - potrafi baardzo wydluzyc czas ladowania strony. jesli to nie muzyka, to pomysl dluugo zanim dodasz efekty dzwiekowe - albo idealnie dopasowane i stonowane, albo wcale.
pisze o myzyce/efekcie bo nie wiem co to bylo - moj downloadmanager (DAP5 dokladniej:) to przechwycil i nie sciagalem.

16.07.2003
23:55
[19]

Kicab [ ]

3/10 troche kijowe rozmieszczenie rzeczy zrób sobie jakies logo albo cos do góry

17.07.2003
00:59
[20]

Evil_Lestat [ Chor��y ]

5/10

17.07.2003
07:59
smile
[21]

|eLKaeR| [ Patrycjusz ]

Strona: dostateczny
Zdjęcie #2 w dziale "Autor": niedostateczny

Sztuka salutowania wcale nie jest taka prosta, jak to by sie mogło niektórym osobom wydawać - zachęcam do ćwiczeń.

Salutowanie wykonuje szeregowiec w postawie zasadniczej (w marszu na "Baczność"). Szybko zwraca głowę w kierunku przełożonego (starszego stopniem) patrząc mu w oczy, jednocześnie podnosi krótkim ruchem do daszku czapki prawą rękę ułożoną tak, aby palec wskazujący i środkowy były wyprostowane i złączone, pozostałe zaś palce złożone na dłoni i przyciśnięte kciukiem. Zewnętrzna strona pierwszego członka pałca wskazującego przyłożona do brzegu daszka czapki nad prawym kątem prawego oka, dłoń zwrócona ku przodowi, łokieć skierowany w dół i na prawo w skos.

17.07.2003
08:01
smile
[22]

Hadriel [ Screener's ]

5.5/10

17.07.2003
08:31
[23]

M-Hunter [ The Jester Race ]

Po pierwsze to czcionke w Logo i Menu zmień. Po drugie, to starsznie uśmiałem się z tych zdjęć w dziale "autor". Ogólnie jak na 4 lekcje to całkiem dobrze. Jak się przyuczysz i złapiesz bakcyla z photoshopem to będą z cieie ludzie !

17.07.2003
10:08
[24]

endzi [ Pretorianin ]

5/10.

17.07.2003
20:21
smile
[25]

grompablo [ Konsul ]

--> M-Hunter photoszopa nie mam i niebardzo umiem
ale zato troche znam paint shop pro :P czcionka w menu zleksza sie nie da zmniejszyć jak juz to razem z całym menu
bo to przez taki program xara webstyle ona zapisuje to jako java S. pewnie sie da to edytować ale ja sie jeszcze na tym nie znam

i co to za sformułowanie BAKCYLA :P

17.07.2003
20:26
[26]

SULIK [ olewam zasady ]

jak dobrze ze mam szybkie lacze :)

17.07.2003
21:14
[27]

grompablo [ Konsul ]

oj myslalem nad takim czymś zeby wszytko jakos oddzielić ( na stronie na której jest txt ) np inny kolo albo cos jak na większości stronach ale nie mam na to pomysłu

17.07.2003
21:31
smile
[28]

Narmo [ Youkai ]

to przy okazji oceńcie i moją :)

www.narmiak.kgb.pl

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.