GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate I - Część 82

16.07.2003
16:25
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Baldur's Gate I - Część 82

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwyciezca w boju o Magiczny Glejt Rycerski
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.50 do ściągnięcia ze strony Hathor (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...
Link do moda: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.50.exe


link do poprzedniej części:

16.07.2003
16:29
[2]

Regis [ ]

Powoli trzeba myslec o jubileuszu - jesdzcz tylko 18 czesci :)

16.07.2003
17:00
[3]

Carrignarone [ Konsul ]

Regis ---> Czyli w takim tempie ze dwa lata. :)

16.07.2003
17:10
[4]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Ale za to cóż to będzie za jubileusz ! Całe Krainy będą sławić imprezę w licznych pieśniach...

16.07.2003
19:54
[5]

Raistlinek [ Pretorianin ]

A może na setny watek zrobimy zjazd forumowiczów gdzieś?

16.07.2003
21:54
[6]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Pomysl ciekawy, tylko kiedy i gdzie? Trudno bedzie znalezc termin i miejsce, ktore pasuja wszystkim.

Mozecie sie spotkac na Flambergu :) (tyle, ze na 99% ja tam nie pojade... :( )

16.07.2003
21:58
smile
[7]

Regis [ ]

Jak we Wrocławiu, to bede na 1 000 000 % :) Jak gdzie indziej, to raczej nie bede :P

17.07.2003
08:01
[8]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Odchodząć od tematu pragnę poinformować, że plik worldmap.wmp jest już poprawnie skonfigurowany. Przy okazji dowiedziałem się nowych rzeczy o mojej ulubionej grze. W worldmapach istnieją flagi na oznaczenie kierunków! To dlatego przy każdej wizycie w tym pliku używając IETME można niechcący wprowadzić chaos...
Teraz działa już poprawnie, a co najważniejsze usunąłem błąd umożliwiający niepowołane wejście do Wrót przed kopalniami, co było możliwe z dwóch lokacji (przy odrobinie szczęścia.
Czas na testy całości, czyli, że znowu muszę zagrać w BG I...

Czy ktoś posiada jeszcze dodatek w wersji 1.05 lub 1.06? Jest mi niezbędnie potrzebny! pewien plik... Ja niestety nie mam...

Hathor-> ty powinnaś mieć płytkę z tą wersją.
Windows XP najlepszym przyjacielem twórcy modów --> IETME chyba wreszcie działa... tfu, odpukać.

17.07.2003
08:05
[9]

Viator [ Pretorianin ]

Wreslau może być, a zresztą będę w poniedziałek (wtedy wyjeżdżam na urlop) przez niego przejeżdżał.

Czy ktokolwiek pakował w strzałki u bohatera? Tą bronią można nieżle pokiereszować przeciwnika, a jest niezbyt doceniana, np.: thief - 18 siła, branzolety łucznictwa, buty szybkości, przyspieszenie, ..., człowiek nie nadąża mu wrzucać do rąk nowych strzałek. Tylko jest taki mały problem - w BG są tylko +2.

17.07.2003
08:08
smile
[10]

Viator [ Pretorianin ]

Aurelinus ---> Na jakiej stronie jest dostępne uaktualnienie NtSC, chyba że możesz mi przesłać na skrzynię?

17.07.2003
08:08
[11]

M'Rek [ Konsul ]

Regis ---> Powoli trzeba myslec o jubileuszu ---> Pewnie! Taka okazja nigdy się nie powtórzy ;)

Carrignarone ---> w takim tempie ze dwa lata Żeby było szybciej, to trzeba sie uśmiechnąć do twórców powstającego moda. Nowy mod - nowe problemy, nowe pytania, nowe bugi :)

Hayabusa ---> Całe Krainy będą sławić imprezę w licznych pieśniach... Zatem pora na ogłoszenie konkursu - turnieju poetyckiego :) Nie czekajmy z tymi pieśniami do ostatniej chwili :)))

Raistlinek ---> A może na setny watek zrobimy zjazd forumowiczów gdzieś? Popieram! Tylko (jak to trafnie napisała Hathor - kiedy i gdzie?

Hathor ---> Mozecie sie spotkac na Flambergu :) (tyle, ze na 99% ja tam nie pojade... :( ) Skąd wiesz, co będziesz robiła za dwa lata?

Pewnie spotkamy się na Zapomnianej Wyspie - Hathor duchem i ciałem, reszta - tylko duchem :) - na czacie, jeśli do tego czasu powstanie na Wyspie :)

17.07.2003
08:11
[12]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Mam 1.06. Co potrzebujesz?

17.07.2003
08:13
[13]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Jeszcze jedno... Czy poprawiłeś błąd umożliwiający dostanie się do krypty w Kręgu Druidów bez pomocy jakichkolwiek przedmiotów?

17.07.2003
10:25
[14]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Błędu z drzwiami nie zamierzam poprawiać, jak ktoś chce niech korzysta, ale chyba nie warto...

Nowa i chyba już ostateczna wersja pojawi się dopiero... będzie oznaczona nr 1.51, więc na razie nie mogę nikomu przesłać, bo znowu coś się znajdzie i będzie bałagan. Muszę jeszcze też ostatecznie uzgodnić z Zedem zawartość jego rozszerzeń.

M'rek-----------> otwórz w podglądzie plik dialog.tlk i powiedz mi jakie jest tam ostatnie zdanie (na samym dole).
Z góry dziękuję.

17.07.2003
11:25
[15]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Nie jestem pewien, czy o to Ci chodzi.... Otworzyłem plik dialog.tlk Wordem. Ostatnie kilka zdań brzmiało:

Co znowu? Nadal wyspa? To jest jak Czarny lotos, co?Jeôli tylko chcecie, moöecie zaraz wyruszyď.A wiđc, ruszajmy!

I dalej nie było już nic. Mam nadzieję, że o to chodzi. W razie czego - pisz.

17.07.2003
11:50
[16]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

M`rek --> co do pieśni to na mnie proszę nei liczyc. Najwyżej toasty gruzińskie.
Regis --> nie jestem z Wrocka ale w razie czego odpowiada, mam tam bazę.
POza tym wawa też moze być, przynajmniej w moim przypadku.

Wyspa ... dobra, jakoś dopłynę.

To jak, za dwa lata o 16,00 na Rynku ? przy fontannie?

17.07.2003
12:17
[17]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

M'Rek-> właśnie o to, ale nie tej wersji pliku szukam.

W takim razie muszę sprawdzić (lub ktoś inny jeśli ma) wersje 1.00 oraz 1.05. Jedna z nich ma inne zakończenie. Wersję 1.00 mam, więc ewentualnie sprawdzę po południu...

17.07.2003
12:59
[18]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> W wersji 1.0 po "ruszajmy!" jest dużo tekstu:

Sejmitar +3, íagiew Mrozu
Sejmitary nie sî popularnî broniî w póńnocnych krainach, ale pewne jego odmiany moöna tam spotkaď i sî one zawsze cenionî broniî. Ten rodzaj sejmitara jest niezwykle popularny w lodowej krainie Dziesiđciu Miast. Podobny egzemplarz posiada taköe sam Drizzt Do'Urden.

PARAMETRY:

Obraöenia: 1K8 + 3
TraK0: +3
Typ obraöeň: sieczne
Waga: 4
Rodzaj biegńoôci: ciđökie miecze
Opóőnienie: 2
Typ: 1-rđczna
Nie moöe uöywaď:
Mag
KapńanNa póńnocnym wybrzeöu mieszkajî rybacy. Majî kńopoty z jakimiô stworami zamieszkujîcymi ich ziemie.Szyper z wioski rybaków powiedziań, öe w pobliöu znajduje siđ wyspa, której szukamy. Podobno drogđ do niej zna rybak z tej wioski, który uciekń stîd jakiô czas temu. Trzeba go odnaleőď.Tanar'ri

Więc może to jest to?

17.07.2003
13:17
[19]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Dokładnie to! Czy możesz mi to skopiować do pliku Txt (w Notepadzie) i przesłać mailem. Oszczędzisz mi kilku minut pracy. [email protected] - ewentualnie całość wkleić tutaj (po tekscie z wersji 1.05/6)?

17.07.2003
13:33
smile
[20]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Mam NtotSC 1.0, 1.05, 1.06 i 1.50 na 1 cd :D Moge Ci przeslac pliki! Daj znac na mail, bo mail sprawdzam czesciej!

17.07.2003
13:37
[21]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Odnoszę wrażenie, że to co wkleił M'rek, to jest już chyba całość...? Jeśli tak, to zaraz sobie to skopiuję z forum i po sprawie.

17.07.2003
13:41
[22]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Ah! Dopiero doczytalam o ssso chodzi... podejrzewam, ze M'Rek juz wyslal co potrzeba.

Dodatek.... hmmm.... Sakhar pracuje, ja - nie :( Nie moge aktualnie... takie kochane chochliki, z ktorymi mieszkam, co sie zwa rodzicami, nie pozwalaja mi spedzac zycia przed kompem, ale cos sie na to poradzi za jakis czas ;) Po prostu trzeba poszukac pracy i zyc na wlasny koszt.

17.07.2003
14:51
[23]

Earina [ Konsul ]

cześć
tak wpadłam, przywitać się :)
buźka

17.07.2003
17:20
smile
[24]

Viator [ Pretorianin ]

I w końcu urlop!

17.07.2003
18:46
[25]

sakhar [ Animus Mundi ]

Czołem
Pracuję nad modem co weekend i powoli rozwiazuje kolejne problemy:) Jak skoncze zasadnicza czesc mego questa (a nie wiem kiedy to nastapi:)) to moze zabiore sie za zrobienie jeszcze czegoś:)
Taa, urlop przysługuje mi dopiero za pół roku - dramat:) A tak ładna pogoda - pozalegałby na plazy z piwkiem rozmyślając naturalnie na modem:) Jutro mam zamiar zacząc sie upadalac i skonczyc w niedziele:)
Hathor--> a kiedy mina wspomniane uciazliwosci i zabierzesz sie za moda?:)

18.07.2003
01:20
[26]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar -> Nie wiem, ale mam nadzieje, ze jak skoncze remont pokoju - czyli niedlugo.

18.07.2003
09:28
[27]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> (Odcięło mnie od sieci i nie mogłem wcześniej pisać.) Jeszcze raz sprawdziłem - to była całość.

sakhar & Hathor ---> Trzymam kciuki za wasze kawałki moda (i za całość w ogóle). Gdybyście potrzebowali kogoś do testów, to służę pomocą.

Viator ---> I w końcu urlop! Czy to Twój urlop spowodował taka paskudną pogodę? (U mnie leje jak z cebra.)

18.07.2003
09:58
[28]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Pomijając moją aktualną pracę nad MODem do BG II, tak mi wychodzi, że powinienem chyba dołożyć jakich epizodzik do tego nowego modu, jeśli twórcy się zgodzą. Dzięki temu chętniej zagrają w swój dodatek, bo nie wszystko będą wiedzieć...

Przy okazji - bezwzględnie proszę twórców o kontakt, gdy będą wprowadzać nowe obszary na mapę, by znowu jej nie skopać. Wydaje mi się, że akurat ten paskudny plik już rozwaliłem bez żadnych niedopowiedzeń. Ale by był poprawnie skonfigurowany, trzeba skorzystać AŻ z trzech edytorów i to nie w dowolnej kolejności...

18.07.2003
11:37
smile
[29]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Mysle, ze tworcy nie beda mieli nic przeciwko :)
Ja wprowadze obszary na mape, jak juz beda skonczone i jak sie w koncu zdecyduje, gdzie... Tam, gdzie piertwotnie chcialam dodac co nieco, jest juz za tloczno ;)

M'Rek -> U mnie tez leje, ale nie szkodzi - akurat pasuje do moich planow :) Testerzy beda potrzebni, na pewno dostaniesz co nieco do sprawdzenia, jak tylko powstanie!

18.07.2003
11:42
[30]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> moge zadac Ci kilka pytan? :)
1. Czy planujesz w najbliszszym czasie zmienic cos w modzie NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy), i wydac jakas nowsza wersje niz 1.50 ?? Bo nie wiem czy warto zciagac te 150 mb jezeli w ciagu tygodnia czy dwoch wyjdzie poprawiona wersja :)

2. Co to za dodatek do BG2 o ktorym teraz wspomniales? :) Kiedy i skad bedzie do pobrania w jakiejs wersji finalnej? :)

Z gory dzieki za odpowiedz :)

18.07.2003
12:45
[31]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Llordus -> Wstrzymaj sie z pobieraniem, szykuje sie 1.51 :) Niedlugo!

18.07.2003
12:50
[32]

Carrignarone [ Konsul ]

Łelkom.
Llordus ---> Czytaj człowieku. Tu naprawdę od czasu do czasu coś piszą o naszej ulubionej grze. Przecież kilka postów wyżej Aurelinus wyraźnie napisał, że wydaje wersję 1.51.

sakhar ---> Prośba: wyślij mi na mejla jeszcze raz swój telefon (hehe, znaczy numer), bo zostawiłem tamtego maila w pracy, a już w niej nie będę przed wyjazdem.

18.07.2003
12:51
[33]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> U mnie tez leje, ale nie szkodzi - akurat pasuje do moich planow Tyż prowda ;) Przynajmniej człowiek nie ma głupich mysli w stylu - rzuć tę robotę i wyskocz się poopalać :)

Earina ---> tak wpadłam, przywitać się Odwiedzaj nas częściej; zawsze jesteś mile widziana :-*

18.07.2003
12:55
[34]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Carrignarone --> sorki, moze zle to ujalem :) w sumie chodzilo mi o przyblizony czas wydania wersji 1.51 :) stad ten tydzien czy dwa w moim pytaniu :)

18.07.2003
13:24
[35]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jeśli chodzi o wersję 1.51, to o ile Hathor znajdzie czas, mogę jej przekazać płytkie(m) już w poniedziałek, ale kompletne testy zakończę dopiero za tydzień (najwcześniej). Ponieważ jednak, jak znam życie zapewne znajdą się jakieś małe bugi, dlatego i tak wyłapanie ich będzie należało do użytkowników. Tym niemniej do wersji 1.51 nie planuję już żadnych patchy, jeśli pojawią się jakiekolwiek uwagi, to wrzucę je do pełnej wersji, a ew. chętnych powiadomię jak i co zrobić by buga się pozbyć bez wydawania patcha. Potem finalna wersja trafi ostatecznie na witrynę CDProjekt również i to już będzie naprawdę koniec tego dzieła.

Jeśli chodzi o moduł do BG 2, to premiera nie zapowiada się wcześniej niż w... 2004 roku. To ma być naprawdę coś dużego, a więcej szczegółów podałem już na forum Hathor i tam też będę ew. udzielał dodatkowych wyjaśnień. Szukam natomiast prawdziwych chętnych do pomocy, choć ich zakres zadań byłby raczej niewielki. Głównie chodzi o pliki 2da i grafikę.

Carrignarone------------>czy twoja oferta jest aktualna tj. myślałeś coś nad grafą?

18.07.2003
13:28
[36]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Aurelinus --> dzieki :)

18.07.2003
18:18
[37]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Wita wszystkich mniej lub bardziej szczęśliwy posiadacz sieci zwanej sztywnym łączem.

18.07.2003
19:01
[38]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Wita wszystkich mniej lub bardziej szczęśliwy posiadacz sieci zwanej sztywnym łączem. Takiemu to dobrze :))) Dzięki temu będziesz częściej nas odwiedzał ;)
I czekamy na 1.51

18.07.2003
19:15
smile
[39]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Zbierałem się do tego dwa lata...
Chrzanić NtotSC... Mod do BG II to będzie coś!!!!!!!!!
Roboczo nazywa się A NEW WORLD...

18.07.2003
20:06
smile
[40]

Bogas [ Senator ]

Witam.
Arelinus- mam pytanie:
Na forum wyspy pisałeś ze mod do BG2 będzie obejmował Waterdeep. Czy dalej masz to w planach a jeżeli tak to jak rozwiążesz sprawę z tym miastem?

18.07.2003
21:20
[41]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

To będzie najtrudniejsza część operacji, na pewno będzie tylko mały fragment miasta.

19.07.2003
00:01
smile
[42]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Gartuluje stalego lacza ze swiatem ;) Tylko mi tu nie chrzan NTotSC ;))))

A jak Ci idzie z zielona woda? A moze to odlozyles na pozniej?

19.07.2003
13:29
[43]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus --> jak już robić Waterdeep to całe, wiem że to kawał miasta i roboty bedzie fuuulll, ale gracze mogą plumkać, że to nie jest erpeg bo swobody nie ma ;-)))

19.07.2003
13:31
[44]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Mam problem z wysłaniem posta na Forgotten Isle, więc odpisuje ci tutaj:

Aurelinus --> mapkę Cormathoru prześlę pod wieczór bo ja muszę do kafe śmiagać :-). Wydaje mi się, że rozmiary mapy są za małe żeby "łyknać" taki kawał Faerunu. Jeżeli już mielibyśmy robić Cormathor to mam ogronmą ksiegę w pdf na ten temat...

19.07.2003
13:33
smile
[45]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor --> zrób coś z forum postów nie chce mi wysyłać....

19.07.2003
14:25
[46]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-------> rzeczywiście wczoraj padł GOL (zaraz po twoim poście), a dziś twoje forum.

Bregan---------> taką mapkę mam już w modzie i wszystko chodzi Cormanthor mieści się w zakresie mojej mapy. Na forum Hathor podałem ci wymiary, ale dla przypomnienia: 1650x2420.
Jeśli chodzi a Waterdeep, to jeśli ktoś się podejmie zrobienia całości to proszę bardzo. Ja nie widzę potrzeby, gdyby przyjąć to co mówisz o swobodzie, żaden RPG nie spełnia tego postulatu, nawet Athkatla jest okrojona do niezbędnego minimum, nie mówiąc już o Saradush...

19.07.2003
14:27
[47]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Hathor-----> wersja 1.51 jest gotowa, jeśli będziesz gdzieś w pobliżu, zapraszam.

Bregan-------> wymiary podane na forum Hathor są błędne.

19.07.2003
19:15
[48]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus -----> własnie twórcy modow powinni przelamywac te bariery, robic cos czego nie bylo w podstawowym bg2, ale Waterdeep moze faktyczie jest za wielkie, mam mapkę na kompie to byloby to przynajmniej z 15 lokacji. Mogłbyc mi przeslac na [email protected] tą mapkę którą umiescisz w modzie, ciekawi mnie jak upchales taki kawal Faerunu na tak małym obszarze ;-)))))

19.07.2003
19:17
[49]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

OK. Choć pamiętaj, że to jest moja mapa robocza, w dodatku na pewno będzie inna. Poza tym używam ikon podobnych do IWD2, dużo mniejszych.

19.07.2003
19:24
[50]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Bregan-----> Jak tylko dostanę się do konta na wp.pl. Nie zapomnij puścić tych mapek.

19.07.2003
19:31
[51]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Bardzo dobrze, że uzywasz ikonek podobnych do IWD II, są mniejsze i można je robić samemu. Własnie wysylam mapki, zajmują 600 kb i i tak kompresja jpg jest na low, są gigantyczne ale szczegolowe.

19.07.2003
19:54
smile
[52]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Ja też już wysłałem - moja mapka jest pomniejszona o 50% i monochromatyczna, bo innej nie chciał łyknąć.

19.07.2003
20:04
[53]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Aurelinus ----> Mapka faktycznie słabej jakosci, ale myślę ze miałbym mapy tej samej wielkosci, kolorowe i czytelne, moge ci podeslac jak chcesz. Ile planujesz lokacji w modzie i ile przewidujesz że bedzie zajmował?

19.07.2003
20:18
[54]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Skoro tylko 12 lokacji w NTotSC zajęło prawie 120 MB, to w tym wypadku nawet nie chcę myśleć, ale nie zrezygnuję, nawet jeśli wyjdzie 2 GB, a to jest możliwe. Ilość mapek zależy wyłącznie od tego ile zdołam stworzyć. Na tą chwilę pracuję nad Elthurel, Luskan i Riatavin, które są adoptowane z pewnej gry o słynnym rzezimieszku w kapturze...
Na pewno wykorzystam kilka lokacji z IWD i z BG I, przy czym te z BG I wymagają retuszu. Szykuję się mniej - więcej na 50 mapek. Jeśli znasz jakieś gry z których można "pożyczyć" lokacje - głównie chodzi o miasta to oszczędzę sobie mnóstwo głupiej roboty.

19.07.2003
20:49
[55]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Lokacje mozesz pozyczac ze wszystkich gier opartych na Infinity (komu ja to piszę? ;-))). Mam pytanko, tworzysz wszystkie lokacje zgodnie z FR czy wymyslasz?? Aha, wiedz jedno jak moduł dojdzie do skutku i ujrzy światło dzienne to TeamBG będzie musiał spakować walizki... :-) A jak moduł będzie zajmował 2GB to się zrobi ładną instalkę wpakuje na 5cd i nazwie Baldur' Gate III, hehe, :-))))

19.07.2003
21:57
[56]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Teambg tworzy mody głównie dla slasherów, a inne które znam są albo mało spójne, albo zbyt "mistyczne", więc chyba o konkurencji nie ma mowy...
Wyjdzie na pewno, choć nie wiem na dziś w jakiej formie ostatecznie, mam dużo czasu i pomysłów. Czy podeślesz mi twoje obszary do obejrzenia.

19.07.2003
22:03
[57]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Miałem kawał Silverymoon ale musialem wszystkie dyski sformatować bo CIHa mialem :-((( niedługo mam zamiar zabrac sie za robienie nowych obszarow, jak zrobię cos ciekawego to na pewno podesle...

20.07.2003
18:39
[58]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Bardzo ciekawe informacje. Niestety wynika z nich, że (przy takiej ilości pracy) "Baldur's Gate III" dostaniemy najwcześniej na Gwiazdkę 2004.

NTotSC v 1.51 jest gotowy - to świetnie! Jedno pytanie - usunąłeś może błąd polegający na istnieniu BARDO dużych ilości czarów w jednym zwoju (m. in. Hak Śmierci - ponad 1000 sztuk o wartości ponad 2 miliony)?

20.07.2003
22:03
[59]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

M'rek-------> W zasadzie poprawiłem te zwoje i kilka innych.

Jeśli chodzi o wydanie dodatku, to liczę, że uporam się do końca roku..., ale biorąc pod uwagę kłopoty z grafiką (patrz wypowiedź Bregana - jak zwykle tak, mam, ale...), to sam nie wiem. Z drugiej strony nigdzie się nie spieszę, a wydawanie gniotów w stylu TDD, SoA itp. mnie nie interesuje.

21.07.2003
08:18
[60]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Powoli, ale bez błędów? Będziemy zatem wszyscy czekać cierpliwie.

Aurelinus (i inni) ---> W siedzibie Płomiennej Pięści jest gość, który prosi o pierścień z anielską skórą (dla swojej dziewczyny). Czy to jest quest z BG1, czy też z NTotSC?

21.07.2003
08:18
[61]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Zciagnalem sobie jednak mod w wersji 1.50 :) No i mam pytanie w zwiazku z tym co wyczytalem w pliku read me do modu. Mianowicie bylo tam napisane, ze mod zmienia tabele awansow postaci. No i moje pytania:
1. W jaki sposob zmienia?
2. Jaki jest gorny mozliwy poziom doswiadczenia do zdobycia dla postaci?
Z gory dzieki za info :)

21.07.2003
08:29
[62]

M'Rek [ Konsul ]

Wszystkich, którzy przemierzają drogi i bezdroża Wybrzeża Mieczy (i odwiedzają sklepy) proszę o wprowadzenie (ewentualnych) uzupełnień i poprawek do poniższego cennika.

Klejnoty
Turkus (Turquiose) – 2
Agat ognisty (Fire Agate) – 5
Lwie oko (Lynx Eye) – 7 (5 za 37) (6 za 45) (7 za 52)
Kamień słoneczny (Sunstone) – 12 (4 za 50) (5 za 62)
Andradyt (Andar) – 15
Jaspis (Jasper) – 17 (4 for 70)
Tchazar (Tchazar) – 17
Kamień z nieba (Skydrop) – 20
Kamień Iol – 20
Cyrkon (Zircon) – 22
Krwawnik (Bloodstone) – 25
Kamień księżycowy (Moonstone) – 25
Kamień Ziose – 30
Chryzoberyl (Chrysoberyl) – 35
Wodna gwiazda (Waterstar) – 40
Shandon (Shandon) – 45
Star Dropside – 47
Koral rogowy (Horn Coral) – 62
Akwamaryn (Aquamarine) – 75
Granat (Garnet) – 87
Perła (Pearl) – 100
Sfin (Sphene) – 112
Czarny opal (Black Opal) – 150
Wodny opal (Water Opal) – 175
Chalcedon – 187
Szmaragd (Emerald) – 750 (2 potrzebne do questu)
Diament (Diamond) – 1000
Szafir gwiaździsty (Star Saphire) – 1000
Królewska Łza - 2000
Kamień łotrzyków (Rogue Stone) – 2500

Naszyjniki
srebrny (Silver) – 5
z nefrytami– 15
Agni Mani – 20
z tęczowym obsydianem (Rainbow Obsinian) – 25
z muszelkami (Tiger Cowrie Shell) – 27
złoty (Gold) – 30
wysadzany kamieniami Ziose (Studded Necklace with Zios Gems) – 75
amulet z krwawnikiem (Bloodstone Amulet) – 150
perłowy (Pearl) – 500
Łza Laeral (Laeral's Tear Necklace) – 3000

Pierścienie
srebrny (Silver) – 2
nefrytowy (Greenstone) – 5
złoty (Gold) – 20
z onyksem Onyx – 25
z krwawnikiem Bloodstone – 30
z jadeitem Jade – 40
z anielską skórą Angel Skin – 50
tańczącego płomienia Flamedance – 62
z ognistym opalem Fire Opal – 250
z rubinem Ruby – 875

Inne przedmioty
Pancerz Ankhega – 500 (u kowala w Beregoście; kowal może zrobić zbroję), 250 (Fenton).
Skalp bandyty – 10 (Fedelpost), 25 (w niektórych sklepach), 50 (Oficer Vai; Wesoły Żongler).
Kosmyk włosów nimfy – 500 (Czarodziejskie Rozmaitości, można zamienić na Płaszcz Nimfy [+2 CHA]).
Skóra śnieżnego wilka – 500 (sklep w Nashkel), 500 (Oficer Vai).
Głowa wywerny – 2000 (Keldath Ormlyr, Świątynia Poranka - chce tylko jedną), 500 (Fedelpost, pierwsza 500, druga 300, trzecia 100....), 500 (Thalantyr w Wysokim Żywopłocie, pierwsza 500, druga 450, trzecia 400 ......), 1000 (Oficer Vai, Beregost - pod warunkiem, że masz ze sobą skalp bandyty)

Do wyjaśnienia (Jak nazwać po polsku? Czy w ogóle występują?):
naszyjniki: Bluestone - 15; pierścienie: Sundance – 12 (2 for 25); Iol – 20; kamienie: Moonbar - 187

21.07.2003
09:27
[63]

LaSiu [ Konsul ]

witam...

mam pytanie czy jest jakas strona lub plik w txt czy doc obojetnie zawierajacy jakis tricki do BG .. nei mowie tu o cheatach tylko tricki w style jak polaczysz to tym i tym i tym wyjdzie wypasiony miecz.. albo dobrze ukryte przedmioty w BG z dodatkami opowiesi i dodatkiem Aurelinus'a .... ?

BG1 juz przeszedlem gram na nowych lokacjach i musze przyznac ze jestem pod wrazeniem... gra jest tak rozbudowana ze milo sie az gra... wieza Durlaga ... oh men ta lokacja jest the best !! 2 dni ja przechodzilem ... jest tak klimatyczna ze az ciary czasem przechodza.. szkoda tylko ze nie ma wynagrodzenia za ubicie tego ziomeczka na koncu.. nie mazadnej specyficznej rozmowy w ktorej cien durlaga dziekowal by za uwolnienie ich od zła no ale mowie dla mnie ta lokacja jest jak narazie the best !

wiecej takich modów do Bg1 ja bym chcial .. ale widze ze szykuje sie do BG2 szkoda bo akurat wole 100 razy 1 niz 2 :))


21.07.2003
10:32
smile
[64]

Bogas [ Senator ]

LaSiu-ale wieża Durlaga jest oficjalna, Aurelinus jej nie zrobił :D

21.07.2003
14:03
[65]

M'Rek [ Konsul ]

Bogas ---> Jeśli ktoś grał w "czyste" BG1 (bez OzWM), to nie miał Wieży Durlaga.

LaSiu ---> Nowy mod do BG1 również powstaje. Pytanie tylko, kiedy będzie... Oby jak najwcześniej (ja też wolę BG1, niż BG2 - ale jeśli mod do BG2 tworzy Aurelinus, to nie bedzie powodów do narzekania).

czy jest jakas strona lub plik w txt czy doc obojetnie zawierajacy (...) dobrze ukryte przedmioty w BG z dodatkami opowiesi i dodatkiem Aurelinus'a Wiem, że istniały solucje do BG1 i OzWM opisujące, gdzie co można zlaleźć. Jeśli dobrze pamiętam, to istniały plany (poruszono to na forum) stworzenia poradnika "Ciekawe przedmioty i miejsce ich ukrycia" dla BG1+TotSC+NTotSC. Czy z tego coś wyszło/wyjdzie - nie wiem (bo to nie mój pomysł).
Przez połączenie dwóch rzeczy można otrzymać "Wampiryczny Miecz", natomiast pomysł (z BG2) - kowal tworzący nowe przedmioty z kilku elementów - nie został w BG1 wykorzystany. Może należałoby taką ideę podsunąć twórcom nowego moda?

21.07.2003
14:10
[66]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Co się dzieje z Twoim forum? Informacja:

Could not obtain post/user information.

DEBUG MODE

SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_posts_text.MYD'. (errno: 145)
itd...

to nie całkiem to, o co chodzi ewentualnym dyskutantom ;)

21.07.2003
14:45
[67]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

LaSiu -----> Durlag nie dziękuje, bo Durlaga tam nie ma...(ale jego duch ma coś w gaciach), a quest się nie kończy na usunięciu Rycerza z komnaty---- w zasadzie to początek...
Jeśli chodzi wszystkie tajne numerki z ukrytymi skarbami, to w Wieży Durlaga są 2 - jeden juz podpowiedziałem..

21.07.2003
16:30
smile
[68]

Hallatil [ Pretorianin ]

Witam maniaków BG :)
dopiero niedawno zacząłem grać w pierwszą część BG, wcześniej grałem w dwójkę, więc jako takich problemów z przechodzeniem nie mam :) ale mam pytanie czy muzykę z gry da się jakoś "wyciągnąć" i przerobić na zwykłe mp3?
Z góry dzięki za pomoc :)

21.07.2003
16:36
[69]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hallatil ----> musisz miec program ACM TO WAW i zripować utworki z gry, kiedy masz juz wav to nic prostszego jak przerobić go na mp3 (np. cd ex'em).....

21.07.2003
17:22
smile
[70]

Hallatil [ Pretorianin ]

Hmm... znalazłem ten programik na jakiejś czeskiej stronie o Falloucie :), ale nie uruchamia mi się :( mam XP czy to dlatego? a jeśli tak, to czy nie ma jakiejś alternatywy?

21.07.2003
20:48
[71]

LaSiu [ Konsul ]

Aurelinus -> jakto ? moglbys strescic co gdzioe tylko isc lub nakierować mnie .. ? rycerza zatlukłem and what now ? :)

22.07.2003
02:50
smile
[72]

Bogas [ Senator ]

M'Rek- wiem ze w BG 1 nie było wieży :D Ale z jego postu wynikało mi ze myśli ze wieża durlaga to sprawka Aurelinusa.
Aurelinus- kiedyś przeczytałem ze podobno bawisz się w edytorze NWN. Masz zamiarzrobić jakiś mod do niego? :)

22.07.2003
07:56
smile
[73]

Regis [ ]

M'Rek --> Na moim forum bylo tak jak baza MySQL sie wywalila :P :D

To moj post nr 5000 :D

22.07.2003
07:58
[74]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

LaSiu---> powiedziałem i tak za dużo, 2 niespodzianka jest zakitrana na dachu, a ze sztyletem, który zostawił rycerz wróć do tego, kto zlecił ci quest, a jeśli tego nie zrobił, to zgłoś sięw Brodzie i go znajdź...
Bogas--->NwN mam przyzwoicie opanowane, ale to (na razie) kiepska platforma do modów, a mody są nudne. Poczekam na Dungeon Siege 2 (choć jedynka też jest lepsza od NwN)

22.07.2003
08:05
[75]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Witam.
Jezeli mozna to chcialbym zadac kilka pytan do dodatku NTotSC (wersja 1.50) :)
1. Zaczalem gre od nowa no i wzialem Jaheire i kupilem jej troche strzalek, ale jak biore ich opis to mam jakis fikusny tekst zamiast ich opisu :( Czy to u mnie sie cos pokopalo, czy taki blad w dodatku? I czy bedzie poprawione w wersji 1.51?
2. W plikach do dodatku wyczytalem ze NTotSC zmienia tabele awansu postaci? Mozna sie dowiedziec w jaki sposob? (wczoraj o to pytalem, ale nikt mi nie odpisal :( )
3. Pytania o plaszcz niewykrywalnosci -
a) w jakich sytuacjach sprawdzana jest niewykrywalnosc? ot, zastanawiam sie komu najlepiej dac ten plaszcz :)
b) zauwazylem chyba pewien blad z tym plaszczem zwiazany - mianowicie dalem go mojej postaci, po czym zdjalem i dalem komus innemu w druzynie, a moja postac w dalszym ciagu miala animacje 'przezroczysta'. po jakims czasie (albo po zmianie lokacji? - nie pamietam dokladnie) animacja wrocila do normy.
c) plaszcz znalazlem w nashkell, tam gdzie normalnie powinna byc zbroja z ankhega - zakladam ze to bylo celowe dzialanie autorow modu?
Z gory dziekuje za info :)

22.07.2003
09:08
[76]

M'Rek [ Konsul ]

Llordus --->
kupilem jej troche strzalek, ale jak biore ich opis to mam jakis fikusny tekst zamiast ich opisu Wrzuć obrazek na forum, to Aurelinus Ci powie, skąd ten błąd.
w jakich sytuacjach sprawdzana jest niewykrywalnosc? ot, zastanawiam sie komu najlepiej dac ten plaszcz :) U mnie nosił go złodziej (przez jakiś czas)
plaszcz znalazlem w nashkell, tam gdzie normalnie powinna byc zbroja z ankhega - zakladam ze to bylo celowe dzialanie autorow modu? Tak

22.07.2003
09:18
[77]

Llordus [ Generaďż˝ ]

M'Rek - dzieki :)
Odnosnie opisu strzalek, to o ile dobrze pamietam to jest tam chyba jakies imie, Amelka czy jakos tak. Screena zapodam albo wieczorem albo jutro z rana, wczesniej nie dam rady :(

22.07.2003
09:24
[78]

M'Rek [ Konsul ]

Regis ---> To moj post nr 5000 :D Gratulacje z okazji takiego jubileuszu. Od razu widać, kto nie ma nic do roboty i ciągle siedzi na forum :)))

LaSiu ---> Sprawa sztylety z Wieży Durlaga - jeśli go jeszcze nie oddałeś. Jeżeli schowasz ten sztylet do jakiejś skrzyni (tylko nie zapomnij, do której), to niektóre questy "odbędą się" nieco później.

22.07.2003
10:01
smile
[79]

Regis [ ]

M'Rek --> Wiekszosc postow nabijam przez wakacje, bo faktycznie nie mam co robic czasami, ale regularne pisanie przez niemal 2 lata te daje efekty :P :))

22.07.2003
10:41
[80]

M'Rek [ Konsul ]

Regis ---> pisanie przez niemal 2 lata Fakt! Za 11 dni stukną Ci dwa latka. Staruszek z Ciebie :)

22.07.2003
15:38
[81]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hallatil ----> pewnie nie uruchamia się bo masz XP, to jest programik DOSowy :-(((, ale sprobuj zrobic zgodnosc systemową moze pomorze...

22.07.2003
16:29
[82]

Hallatil [ Pretorianin ]

nie pomogło :( może jest jeszcze jakiś inny sposób? :)

22.07.2003
19:29
[83]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

He, he, to idiotyczne, ale rzeczywiście był przestawiony opis do strzałek. Juz poprawiony i wejdzie w skład wersji 1.51.

Czy ktoś wie gdzie zniknęła Hathor?

Hallatil--------> wejdź na stronę (link poniżej) i ściągnij plik Infinity Sound Corverterz sekcji Tools. Pozwala on na wyciąganie plików muzycznych z gry (są w folderze Music), i składanie ich w formacie wav (funkcją Merge). Opis sposobu składania podają odpowiednie pliki MUS (tez sam folder). Do tego programu jest potrzebny dekoder acm2wav, który można dostać na sieci - włącz wyszukiwarkę.

22.07.2003
23:13
smile
[84]

Kwiat_W [ Legionista ]

Czy komu jeszcze, oprocz mnie zdazylo sie, ze Khalid poklucil sie z Jaheira i oboje odeszli z druzyny, ale kazde w swoja strone? Czy musza byc spelnione jakies warunki aby to sie zdazylo? np. moj charakter, reputacja, odpowiedni moment w grze lub liejsce?

23.07.2003
01:58
[85]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Aurelinus -> Hathor sobie znowu popsula system, bo juz dawno sam sie nie psul ;) Po kilku dniach dane odzyskane i reinstalacja zrobiona, juz dziala, ale nadal mnie rodzina odciaga od PCeta.

A co sie stalo na forum? Sama nie wiem - mi tez sie to okno bledu pokazuje. Czekam na info z forum phpBB. Jak nic nie poradze, to zrobie nowe forum, a to bedzie tylko do czytania - mysle, ze da rade tak zrobic, a szkoda stracic dotychzasowe posty :)

23.07.2003
02:22
[86]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hallatil -> Mozesz tez acm2wav do katalogu z gra lub gdziekolwiek i mysza przeciagac pliki acm do niego (wrzucac, tak jak przy przerzucaniu plikow do folderow w oknach), a wave'y pojawia sie w tym samym folderze lub wyzej/nizej, ewentualnie gdzies w folderze dokumentow - to nie wina XP, po prostu program tak dziala.

23.07.2003
08:58
[87]

M'Rek [ Konsul ]

Kwiat_W ---> Czy komu jeszcze, oprocz mnie zdazylo sie, ze Khalid poklucil sie z Jaheira ... Nigdy. Oni są przecież nierozłączni. Napisz, w jakich to się stało okolicznościach (jak piszesz - miejsce, reputacja, charakter....). Czy można było kogoś z nich ponownie przyłączyć? Jeśli masz save (tuż przed kłótnią) - to, proszę, prześlij.

23.07.2003
09:27
[88]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Jestem pełen podziwu. Remont pokoju, przeróbka komputera... Nic dziwnego, że nie masz czasu, by nas odwiedzać :))) Nie lepiej było pisać Xiegę?

23.07.2003
09:56
[89]

LaSiu [ Konsul ]

licze ze mi pomozecie bo jestem porzadnie juz wkur**** :))) dodatek rozpoczyna sie po wejsciu na 3 mapki Las ostrych kłów.. jestem na ostatniej próbuje zabić Banshee .. jak kazdemu wiadomo znikla mi i musze suzkac jej po calej mapce.. i problem polega na tym ze juz od 3 godzin latam i przeszukalem kazdy cm tej mapy i kur** nie ma jej !!!!!! co jest ?? robie wykrycie zła i widze ze jest na mapie ale powaga obszedlem kazdy cm ... szedlem takimi liniami .. ma ona jakies stale miejsce pobytu ? domyslalem sie ze mozna ja spotkac tylko w nocy ?(obszukalem w nocy:) moze jakios czar przywolujacy (przeciez takiego nie ma :P)

btw. ta diablica jest strasznie mocna :)

23.07.2003
09:56
[90]

LaSiu [ Konsul ]

licze ze mi pomozecie bo jestem porzadnie juz wkur**** :))) dodatek rozpoczyna sie po wejsciu na 3 mapki Las ostrych kłów.. jestem na ostatniej próbuje zabić Banshee .. jak kazdemu wiadomo znikla mi i musze suzkac jej po calej mapce.. i problem polega na tym ze juz od 3 godzin latam i przeszukalem kazdy cm tej mapy i kur** nie ma jej !!!!!! co jest ?? robie wykrycie zła i widze ze jest na mapie ale powaga obszedlem kazdy cm ... szedlem takimi liniami .. ma ona jakies stale miejsce pobytu ? domyslalem sie ze mozna ja spotkac tylko w nocy ?(obszukalem w nocy:) moze jakios czar przywolujacy (przeciez takiego nie ma :P)

btw. ta diablica jest strasznie mocna :)

23.07.2003
09:57
[91]

LaSiu [ Konsul ]

licze ze mi pomozecie bo jestem porzadnie juz wkur**** :))) dodatek rozpoczyna sie po wejsciu na 3 mapki Las ostrych kłów.. jestem na ostatniej próbuje zabić Banshee .. jak kazdemu wiadomo znikla mi i musze suzkac jej po calej mapce.. i problem polega na tym ze juz od 3 godzin latam i przeszukalem kazdy cm tej mapy i kur** nie ma jej !!!!!! co jest ?? robie wykrycie zła i widze ze jest na mapie ale powaga obszedlem kazdy cm ... szedlem takimi liniami .. ma ona jakies stale miejsce pobytu ? domyslalem sie ze mozna ja spotkac tylko w nocy ?(obszukalem w nocy:) moze jakios czar przywolujacy (przeciez takiego nie ma :P)

btw. ta diablica jest strasznie mocna :)

23.07.2003
09:57
[92]

LaSiu [ Konsul ]

licze ze mi pomozecie bo jestem porzadnie juz wkur**** :))) dodatek rozpoczyna sie po wejsciu na 3 mapki Las ostrych kłów.. jestem na ostatniej próbuje zabić Banshee .. jak kazdemu wiadomo znikla mi i musze suzkac jej po calej mapce.. i problem polega na tym ze juz od 3 godzin latam i przeszukalem kazdy cm tej mapy i kur** nie ma jej !!!!!! co jest ?? robie wykrycie zła i widze ze jest na mapie ale powaga obszedlem kazdy cm ... szedlem takimi liniami .. ma ona jakies stale miejsce pobytu ? domyslalem sie ze mozna ja spotkac tylko w nocy ?(obszukalem w nocy:) moze jakios czar przywolujacy (przeciez takiego nie ma :P)

btw. ta diablica jest strasznie mocna :)

23.07.2003
10:02
[93]

LaSiu [ Konsul ]

o kur*** soryyyyyyy za czteropak ? nie wiem cos sie chrzani ? post dogrywał mi sie chyba z 5 minut i 4 razy sie dodał wrrrrrrrr jeszcze raz sory

23.07.2003
10:07
[94]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Witam.
Jezeli mozna to jeszcze mam pytanie odnosnie dodatku :)
Z tego co pamietam jak kiedys gralem (3-4 lata temu :) ) w BG i mialem postac na 1 poziomie, gdy spotykalem nowych kandydatow do przylaczenia w druzynie, co najwyzej byli oni na 2 poziomie. Teraz po instalacji dodatku jest tak, ze w najlepszym razie byli oni na 2 poziomie, a nierzadko nawet na 4. Czy to taki zbieg okolicznosci, czy tez specjalnie zostalo tak to zmodyfikowane w modzie? A moze to ja cos zle pamietam? :D

23.07.2003
10:26
[95]

Kwiat_W [ Legionista ]

Nie mam savea i nie pamietam zbytnio okolicznosci. Mi sie to przytrafilo jakies 2 czy moze nawet 3 lata temu i wtedy nie zwrocilem na to wiekszej uwagi. Stalo to sie w Beregoscie, niedaleko pomnika. Jaheira zaczela na cos narzekac, a Khalid powiedzial, ze ona zawsze zrzedzi, lub cos w tym stylu, ona odszczeknela mu cos na temat jego jakania i pytala sie po co on z nia w ogole jest. Nie pamietam dokladnie co bylo dalej, ale w rezultacie oboje odeszli z druzyny. Kazde udalo sie na brzeg ekranu i zniklo. Nie wiem czy mozna ich bylo znowu gzdies znalesc i polaczyc, bo zaraz wczytalem savea i wtedy nic sie nie dzialo. Nie mam juz BG1 wiec moze ktos inny moglby poszukac slady takiej klutni w pliku dialog.tlk lub w plikach dzwiekowych, bo wydaje mi sie ze przy tej klutni bylo slychac ich glosy.

23.07.2003
10:31
[96]

Kwiat_W [ Legionista ]

Llordus-->Witam.
Jezeli mozna to jeszcze mam pytanie odnosnie dodatku :)
Z tego co pamietam jak kiedys gralem (3-4 lata temu :) ) w BG i mialem postac na 1 poziomie, gdy spotykalem nowych kandydatow do przylaczenia w druzynie, co najwyzej byli oni na 2 poziomie. Teraz po instalacji dodatku jest tak, ze w najlepszym razie byli oni na 2 poziomie, a nierzadko nawet na 4. Czy to taki zbieg okolicznosci, czy tez specjalnie zostalo tak to zmodyfikowane w modzie? A moze to ja cos zle pamietam? :D

W BG1 gralem juz dawno i nigdy nie gralem w zaden dodatek do tej gry ale z pewnocia ich poziom jest uzalezniony od twojego, tak jet w BG2 i wmodach do tej gry.

23.07.2003
10:35
[97]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Kwiat_W --> tyle to ja wiem :) Tylko ze po instalacji zwatpilem, bo majac swoja postac na 1 poziomie i Imoen na poziomie 2 wymieklem kiedy taka jaheira z khalidem po przylaczeniu mieli poziom 4 :), tak samo jak poszedlem po ajantisa - mial chyba 3 poziom :/ troche duzye rozbieznosci w stosunku do mojego poziomu :) Stad pytanie czy to wina dodatku, czy jakis przypadek czy cholera wie co :)

23.07.2003
11:01
[98]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Llordus -> Wraz z DSotSC, ktory zawiera sie w NTotSC mamy NPC na 4 lvl'u. Ale mozesz wgrac patch ze strony Zeda, wtedy bedziesz ich mial na 1 lvl (musisz sprawdzic dokladne opisy patchy, by wybrac ktory to). Link do strony Zeda u mnie w Download lub Icewind Links.

LaSiu -> Wgraj save i sprobuj ja zalatwic od razu razu, ja tez jej szukalam latami i nie znalazlam, slychac ja ale nie widfac - jak ucieknie. Ciagle napisty w oknie dialogowym mowia co sie dzieje, ale nie wiem, jak ja "odslonic". Wiec load autosave i rozegraj sprawe od poczatlku.

M'Rek -> Ksiege pisalam sama w domu, teraz mam domownikow i oni mi zmieniaja plany co chwila. Ani ja przez nich, ani oni przeze mnie nie moga zrobic porzadnie tego, co sobie palnuja... Nie powinnam juz mieszkac z rodzicami :(

23.07.2003
11:15
[99]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Hathor --> dzieki za info :) Czyli jednak pamiec mnie nie zawiodla :) Chyba sie pofatyguje po ten patch Zeda, chociaz nie wiem czy bedzie mi sie chcialo znowu zaczynac od poczatku :).

I jeszcze jedno pytanie - czy NTotSC zmienia tez charakterystyki/wyposazenie przeciwnikow ze standardowego BG/OzWM? Bo wczoraj stoczylem sobie walke z ta druzyna z Amn na poludnie od Nashkell i jakos zadziwiajaco dobrze walczyli, dodatkowo znalazlem przy jednym z nich 'Topor Minotaura', ktorego nie kojarze (chyba ze zapomnialem ze cos takiego bylo :)) z podstawowej wersji gry.

23.07.2003
12:03
[100]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Llordus -> No to juz sa pytania do Aurelinusa, ale cos mi sie wydaje, ze Topor minotaura to klimacik Icewind Dale, mysle, ze BNi sa tuningowani by gra byla jeszcze ciekawsza ;)

23.07.2003
12:30
[101]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Hathor --> dzieki :)

Aurelinus --> czy potwierdzasz, albo moze dementujesz, to co powiedziala Hathor?
z gory dzieki za info! :)

23.07.2003
12:39
[102]

Llordus [ Generaďż˝ ]

Hathor --> to jeszcze raz ja ;) wszedlem na strone Zeda, ale nie moge zciagnac zadnego pliczku :/

All --> czy wy tez macie problemy ze zciagnieciem czegos ze strony Zeda, czy to tylko moj problem? :(
ponizej link to strony z downloadem modow:
https://www.strony.wp.pl/wp/zed_nocear/index.html#mody

23.07.2003
16:33
[103]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Cześć!

Witam wszystkich po przerwie wakacyjnej. Znowu do pracy :-( , ale też dzięki temu znowu codzienny bezproblemowy kontakt z internetem :-)). Nie wiem od czego zacząć komentować, więc chyba zacznę od końca ;-).

Llordus --> Problem z downloadem był już zgłaszany kilkakrotnie. Osobiście sprawdzałem na kilku komputerach i nie stwierdziłem żadnych problemów z wyjątkiem jak dalej. Serwer WP ma zabezpieczenia przed podpięciem się do cudzych zasobów. Dlatego takie manewry jak stosowanie akcelelatorów ściągania, bezpośrednie linki do pliku z innych stron WWW i próba ściągnięcia pliku z menu spod prawego klawisza myszy "Zapisz obiekt docelowy jako..." nie działają. W opornych przypadkach polecam sprawdzić, czy taki zainstalowany program akcelerujący nie przechwytuje domyślnie linków, a gdy nic nie pomoże, skorzystać z innego komputera.

Hathor --> Szkoda, że forum Zapomnianej Wyspy znowu nie działa. Lubię wypowiadać się w kameralnym gronie.

A konfliktem z rodzicami sie nie przejmuj. To naturalna kolej rzeczy, że jak raz pożyjesz dłużej samodzielnie, to nie ma już powrotu pod skrzydła rodziców ;-). Jest to udziałem chyba każdego. Ich troski i uwagi stają się niesamowicie męczące. Stan rodzinnej harmonii powróci, jak zamieszkasz osobno :-)).

Szkoda, że nasz specjalista od WeiDU - Welverin - tu się nie pokazuje. Na mojej modstronce zamieściłem sumaryczną instalkę, z tego, co do tej pory udalo mi się zrobić. Wszystkie nowe rzeczy będę do niej ładował. Gdyby tak każdy zrobił ze swoją częścią, to ich połączenie będzie betką.

23.07.2003
17:27
smile
[104]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zed -> Masz calkowita racje :) Co nie oznacza, ze rodzice nia maja racji...

Ja poki co nie mam czego zaladowac na strone. A co do forum - czekam na odpowiedz na forum phpBB.pl. Co ewentualnie myslicie o pomysle zamkniecia atarego forum tylko do czytania (w tym momencie i to nie dziala :/ ) i utworzenia nowego - jego kontynuacji (wym,agaloby ponownej rejestracji, cala reszte - tematy i watki - stworzylabym od nowa) ??? Bo mam juz dosyc bledow, a nieznajomosc php mi w ich naprawie nie pomaga :(

23.07.2003
17:28
smile
[105]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Uh, awansowalam :)))

23.07.2003
17:41
smile
[106]

Bregan D'aerthe [ Konsul ]

Hathor -----> dobry pomysł z nowym forum, tylko żeby było całe nowiutkie bo jak zrobisz je na podstawie starego to na pewno zacznie się to samo :-/ Ile czasu zajeloby Ci robienie tego forum??

23.07.2003
19:17
[107]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Czas na nowy wątek------------------>

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.