GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

WARCRAFT 3 PROBLEM HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15.07.2003
15:01
smile
[1]

Beka [ Chorąży ]

WARCRAFT 3 PROBLEM HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam
Ostatnio chciałem sobie pograć w W3. Instaluje giere odpalam i wtedy monitor gaśnie , nie ma żadnego obrazu a muzyka leci! Co mam zrobić żeby wszystko było OK!

Pozdrowienia BEKA

15.07.2003
15:09
smile
[2]

ICEMAN_11 [ Pretorianin ]

Beka - - - > kiedyś pisali z jakieś 2 tygodnie temu że nie można tylu "!" pod rząd stawiać !!!

15.07.2003
15:11
[3]

Fett [ Avatar ]

a jaka konfiguracja sprzetowa i wingroza ?

15.07.2003
16:09
[4]

Beka [ Chorąży ]

Mam
Athlona XP 1,7
GF4 440
400 MB DDR
WINDA XP
Płyta Asus A7V 266

Moze chodzi o stery??

15.07.2003
16:40
[5]

Blaster85 [ Konsul ]

odrazu Ci gasnie monitor czy dopier po filmiku?

15.07.2003
17:03
[6]

Beka [ Chorąży ]

Dopiero po filmiku!

15.07.2003
17:06
smile
[7]

War [ dance of death ]

Beka --> hmm miałem to samo......nie mam juz linków do programiku itd.....wejdz na wątek o Warcrafcie chyba z 3 części do tyłu (poprostu poszukaj moich postów, bo ja tam nie pisuje, tylko z tym problemem raz) i tam znajdziesz jak rozwiazac ten problem.

15.07.2003
17:21
[8]

Beka [ Chorąży ]

WAR------> mugłbyś mi jednak pomuc z tym problemem bo nie ma już w archiwum tekich wątków gdzie miałeś ten problem

HELP!

15.07.2003
17:50
[9]

NaJlePsZy [ Konsul ]

to ustaw w wyszukiwarce nie 30 dni wstecz tylko troche wiecej. a tak btw mialem podobny problem z cywilizacja 3. pomogla zmiana odswiezania - chodzi o to ze gra ustawia domyslnie za duza czestotliwosc odswiezania ktora twoj monitorek nie obsluguje...

15.07.2003
17:51
[10]

Blaster85 [ Konsul ]

Pytalem sie czy po filmiku bo wlasnei War mialtaki problem w watku 22 czesci , link ponizej.

15.07.2003
17:51
smile
[11]

War [ dance of death ]

Beka --> tu mnie troszke zdenerwowałeś......2 minutki i już miałem ten wątek.....link poniżej.....

Aha znajdź mój pierwszy post i prześledź najpierw uważnie całą rozmowe, a dopiero potem zacznij działać. U mnie problem tkwił w monitorze.......Ale przeczytaj do końca !

15.07.2003
17:52
[12]

Blaster85 [ Konsul ]

War ---> te zgranie :-)

15.07.2003
17:53
smile
[13]

War [ dance of death ]

Buhehehe fajnie nam to wyszlo Blaster :)

btw. Najlepszy dobrze mówi ! Akurat w tym wypadku wystarczyło 30 dni....A w moim problemie także chodziło o odswieżanie (jednak troche zajęło zanim do tego doszliśmy - wszystko w linku).

15.07.2003
18:28
[14]

Beka [ Chorąży ]

DZIKI ALL ZA POMOC!!!!!

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.