GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Temperatura Procka na pasku zadań...

14.07.2003
20:01
[1]

QrKo [ Enslaved One ]

Temperatura Procka na pasku zadań...

CHcialem sie dowiedzieć czy jest program, który na tray-u (kolo zegara) wyświetla temperaturkę procka (wiarygodną) ??

14.07.2003
20:02
[2]

Miloszek_16 [ Kiślawa ]

Speed fan

14.07.2003
20:05
[3]

QrKo [ Enslaved One ]

a skąd go wziąść??

14.07.2003
20:07
[4]

Kane [ Beautiful St-Ranger ]

ja używałem przez jakiś czas (po spaleniu / przegrzaniu / stopieniu mie się zasilacza) tego programiku z Norton System Works 2003, tyle że nie pamiętam jak się nazywa, ale jest w skałdzie aplikacji. i chyba działal dobrze bbo jak obudowe otwarłem to temp. procka o ok. 5-8 spadała - lepsza wymaina powietrza , a jak zamykałem to do naormy wracało

14.07.2003
20:11
smile
[5]

Torn [ Merces Letifer ]

QrKo
ja zdążyłem już to ściągnąć i zainstalować a Ty się pytasz skąd wziąść (» www.google.pl)
albo masz gotowca:

14.07.2003
20:13
[6]

Yog-Sothoth [ Konsul ]

Vcool polecam, wyswietla temperature procka + dodatkowa temperature (do ustawienia), dodatkowo po najechaniu kursorem wyswietla predkosc wiatraka na radiatorze.

14.07.2003
20:19
[7]

psotnica [ Centurion ]

speedfan jest na overclocking.pl


a Yog-Sothoth -> skąd masz Vcoola (podaj link bo mi coś radiowe ledwo chodzi i google też)

14.07.2003
20:20
smile
[8]

Torn [ Merces Letifer ]

Yog-Sothoth » fajny, nawet obniża temp. troche...
Kiedyś używałem czegoś podobnego, ale nie pokazywało temperatury.

14.07.2003
20:23
[9]

Yog-Sothoth [ Konsul ]

A owszem obniza temperature, glownie dzieki Coolbits, ktore podczas obciazenia 3d nie musza byc wylaczane.

14.07.2003
20:24
[10]

Torn [ Merces Letifer ]

To ja już podam, skoro przed momentem ściągałem sam:

14.07.2003
20:58
smile
[11]

Atreus [ Senator ]

Eee, z anglika to nie jestem za dobry, ale czy ma sens zainstalować Vcool na sprzęcie z Athlon 1700+ i płytą z chipsetem VIA KT 266A ?

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.