GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Poszukuje programu ktory odczytuje obraz p造ty....

14.07.2003
17:40
smile
[1]

SnT [ MokumManiac ]

Poszukuje programu ktory odczytuje obraz p造ty....

Witam! Jak w temacie. Chodzi mi o programik typu DAEMON (nawiasem mowiac szuka tego moj kumpel nie ja...i nie wime po co mu inny...:/ ale 豉dnie prosi:D)...czy znacie jakies, jesl itak to prosze o pomoc! Dzieki!

14.07.2003
17:46
[2]

Gigabyte [ MK z Gliwic ]

Ja goraco polecam programik Alcohol 120 % ale moze byc i Daemon

14.07.2003
17:47
smile
[3]

Torn [ Merces Letifer ]

W nowszych wersjach CloneCD jest dodatkowo VirtualCD Drive - on odczytuje wi瘯szo obraz闚.

14.07.2003
17:48
smile
[4]

SnT [ MokumManiac ]

Gigabyte---->> THX! Ja wiem z emoze byc Daemon ale moj kumpel pitoli ze mu cos tam nie chodzi i szuka innego a netu on nie ma, takze aj mu help ;). Dzieki! Tak BTW...to fajna ma nazwe ten progs :DDD

14.07.2003
17:57
smile
[5]

MD Bodzio [ Pretorianin ]

Ja korzystam z demona i ClonCD

14.07.2003
17:59
[6]

SnT [ MokumManiac ]

Torn---===>>> Mam najnowsza wersje CloneCD i niestety ale jedyne co jest to VirtualCD Drice.ICO...jest sama ikonka, a brak tego programu;(.
Znalaz貫m (poza Alcoholem) jeszcze programik Win ISO 5.3...czy to tez do tego ???

A na dole macie link do stronki na ktorej jest sporo fajnych program闚!!!
|
|
|
|
|
V
V

14.07.2003
18:04
[7]

Osacz [ ony ]

ja dodam IsoBuster 1.4 ( taka jest chyba najnowsza wersja)

14.07.2003
18:06
[8]

Osacz [ ony ]

ja polecam IsoBuster w ver.1.4 - nie tylko odczytuje obraz plyty ale mozna sobie rozpakowac np czesc na dysk itp itd.

14.07.2003
18:09
smile
[9]

SnT [ MokumManiac ]

Osacz-----===>>>Dzieki juz szukam! Jestescie WIELCY!

14.07.2003
18:12
[10]

Osacz [ ony ]

aj tam wielcy - przepraszam za dubla - mialem klopot z okienkami
WinISO tez sie nadaje do operacji na obrazach, za IsoBuster przydal mi sie przy wyciaganiu mpga z VCD

14.07.2003
18:24
smile
[11]

SnT [ MokumManiac ]

Dzieki WSZYSTKIM za pomoc! Mam je wszystkie :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.