GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Strajk komórkowy 15 lipca

13.07.2003
18:07
[1]

peteras [ spamer ]

Strajk komórkowy 15 lipca

Zaznaczam odrazu że nie jestem autorem tego tekstu :)

15 lipca! PRZECZYTAJ UWAZNIE
Witam!
Na pewno jestes uzytkownikiem telefonu komórkowego, bo
w dzisiejszych czasach coraz trudniej jest sobie wyobrazic zycie bez "komóry".
Dzwonimy, wysylamy sms-y a to wszystko kosztuje.
Nie jest to jakis koszmarny wydatek, bo stac na niego wielu ludzi,abonentów przybywa w szybkim tempie, jednak Polska to dziwny kraj....... porównujac ceny abonanamentow z innymi krajami w stosunku do zarobków Niemców,Francuzów czy Hiszpanów wychodzi na to, ze rozmowy w Polsce sa przerazliwie drogie.
Niby wraz z postepem ceny ciagle spadaja, ale nadal nie sa zadowalajace. Co wiec robic? Czy mozemy miec jakikolwiek wplyw na spadek cen?
OWSZEM!
Wystarczy dac sygnal operatorom ze nie podobaja im sie
wysokie oplaty za telefon. Jak to wyrazic? Umówmy sie
ze 15 lipca (pozostalo sporo czasu by przekazac
te informacje jak najwiekszej ilosci ludzi) ograniczymy
uzywanie naszego telefonu do minimum czy wrecz wylaczymy na caly dzien telefon (najlepiej by bylo), tzn. zanim zadzwonisz czy wyslesz sms-a 5 razy sie zastanowisz czy na prawde cos sie stanie jak nie zadzwonisz.
Gdyby ten "strajk" wyszedl i w telewizyjnych wiadomosciach uslyszymy o stratach operatorów tytulem tego wlasnie strajku,da to na pewno do myslenia ludziom, od których to wszystko zalezy i taka akcje bedzie mozna powtarzac, az w koncu szanowni operatorzy obniza oplaty. Co ci szkodzi spróbowac? A moze 15 lipca oglosimy dniem bez Telefonu? Przekaz ta informacje przez GG, maila lub w inny sposób znajomym - ta akcja na prawde moze sie udac, a Ty sie mozesz
do niej przyczynic!
Pozdrawiam

13.07.2003
18:25
[2]

hugo [ v4 ]

po 1. - to już było
po 2. - i tak od 2 miesięcy nie mam nic na koncie, więc jak i tak nie bede uzywal buraka 15 lipca...

13.07.2003
19:43
[3]

Father Michael [ Padre ]

...bylo... :P

13.07.2003
19:52
[4]

Regis [ ]

1 - bylo
2 - kolejny glupi lancuszek :\

13.07.2003
19:56
smile
[5]

TeadyBeeR [ Legend ]

Po kiego dopisujecie sie do watku z przed prawie 2 godzin kiedy juz w pierwszym poscie hugo napisal co bylo do pisania ?
Gdyby nie wasze nazekania watek juz by spadl i nikt by o nim nie pamietal.

13.07.2003
20:22
smile
[6]

wodnik [ Pretorianin ]

no :)

13.07.2003
20:27
smile
[7]

BIGos [ bigos?! ale głupie ]

no, macie racje!

13.07.2003
20:31
smile
[8]

peteras [ spamer ]

Sorry ale szukałem i nie znalazłem przed założeniem tego wątku.

13.07.2003
22:57
[9]

Big Money [ Senator ]

Dołacze sie !! :)

13.07.2003
23:39
smile
[10]

chris82 [ Centurion ]

po co takie strajki i tak jak ktos bedzie musial zadzwonic albo wyslac smsa to o tym zapomni !!!!!!! pomyslcie ludzie :)))))))))))))))))

14.07.2003
00:00
[11]

ananas [ Pretorianin ]

To w moje urodziny! LOL nie dostane zyczen :P

14.07.2003
08:16
[12]

Rav_s [ Konsul ]

I w moje takze. Ja tez nie dostane zyczen ;(

14.07.2003
09:25
smile
[13]

yazz_aka_maish [ Legend ]

I na 9 dni przed moimi urodzinami! - Straszne! :(

Czy mogę liczyć na jakieś reperkusje pod kątem mego święta?

14.07.2003
09:33
smile
[14]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

ponawiam moja propozycje...20 lipca dniem bez browara...moze obniza ceny...:))

14.07.2003
09:50
smile
[15]

mr_brain [ Pretorianin ]

ILEK --> ten mi sie bardziej podoba, dlatego ze nie mam komóry :P

ale tak na powaznie to moze zróbimy dzien wegetacji, tzn. dzien bez wszystkiego,bedziemy tylko na łózku lezec i sie nudzić ?? wiece jak ceny spadną :P

14.07.2003
11:04
[16]

IceManEk [ Konsul ]

Mysle ze ceny lozek wtedy wzrosna wiec to chyba zly pomysl

14.07.2003
11:04
[17]

IceManEk [ Konsul ]

i po co taki strajk jak mnostwo osob ma telefon na abonament.Nie dzwonisz? kogo to obchodzi i tak musisz placic co miesiac

14.07.2003
11:07
smile
[18]

The LasT Child [ GoorkA ]

ROTFL & LOL!!!
Czlowieku jak nie podobaja Ci sie ceny uslug to nie kupuj komorki!

14.07.2003
11:11
[19]

mr_brain [ Pretorianin ]

IceManEk --> łózek tak, ale je sie kupuje raz na pare lat, wiec nie wielka strata

14.07.2003
13:32
smile
[20]

UBOCIAK [ Pretorianin ]

a ja w końcu zaproponuje: rok 2004 - rokiem bez durnowatych łańcuszków jak np. ten wyżej.
Ludzie - ten kto wymysla takie bzdety chyba nie ma własnych problemów i ma zbyt dużo czasu z którym nie wie co zrobić....

pozdrawiam wszystkich "normalnych"......

14.07.2003
14:03
smile
[21]

endzi [ Pretorianin ]

A po co protestować, skoro operatorzy chcą dorównać do 2008 roku tym z Wegier i Czech w sprzedaży aparatów... dlatego aparaty sa tanie !!! Dopiero od 2008 ceny opłat zaczną się zmniejszać (ewentualnie...). Czy o tym nie wiecie ? Dużo hałasu o monopol, który w Polsce jest normalką.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.