GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

przyszłosć Muzyki

12.07.2003
01:50
smile
[1]

miasto [ Pretorianin ]

przyszłosć Muzyki

Uwżam,że muzyka pójdzie w kirunku tzw,komptueratyzacji.W ziązku z tym,czy jest teraz możliwe stworzenie
piosenki,która po pierwszym odsłuchaniu za drugim będzie juź inna?Takie AI z gier w muzyce!
Wydaje mi się ,że nawet przy prostych skryptach można uzyskać efekt nigdy nienudzącej pieśni!!!!:)))

12.07.2003
01:54
[2]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Lol ales napisal, tylko jest jeden maly problem- skrypty zawsze moga byc, moga zmieniac dzwieki, tylko pytanie czy bedzie sie dalo tego sluchac....chodzi o to zeby to mialo jakas melodie , sens i wogole.pomysl ciekawy , ale raczej nierealny, bo np ile byloby mozliwosci zmiany tej muzyki? 2? 10 czy 100? to by z tego wysszlo ze mozna miec zamiast jednej piosenki tysiac innych :>
Inna sprawa to na czym bylaby mozliwosc sluchania tego? bo chyba nie na normalnej wiezy tylko jak juz na komputerze predzej.

12.07.2003
02:08
smile
[3]

miasto [ Pretorianin ]

Czytać np. z mp3 albo inny format cyfrowy.
Możliwe jest zrobienie kilku riffów i rymów które by wspólnie do siebie pasowały,
a kolejność ich odtwarzania była by za każdym razem inna.
A najlepsze mogły by być zestawy słowne,coś jak każda piosenka o czym innym:)))))

12.07.2003
02:10
[4]

rg [ Zbok Leśny ]

Ale skad maszyna ma widziec kiedy te dodatkowe riffy beda dobrze brzmialy? :)

12.07.2003
02:12
smile
[5]

miasto [ Pretorianin ]

To jest w gestii twórcy.Dopasować te riffy tak żeby w każdej kombinavjii brzamiały ładnie i sensownie

12.07.2003
02:14
[6]

rg [ Zbok Leśny ]

miasto... aha... i co? rok czasu robili by 5-cio minutowy kawalek? ;>>>>

12.07.2003
02:20
smile
[7]

miasto [ Pretorianin ]

Wierszyki ,które do siebie pasują można łatwo zrobić.
Muzyczne kawałki też.(tym bardziej przy użyciu komputera,potrafiącego tworzyć muzykę-np.BackstreetBoys,Just 5
i każde inne techno:))))))

A taki Beethoven to ile pisał te swoje arie?Albo poezja śpiewana-też się ją długo robi....

12.07.2003
02:23
[8]

rg [ Zbok Leśny ]

miasto >> ty chcesz muzyki czy zeby cos dudnilo w tle? ;)

12.07.2003
02:34
smile
[9]

miasto [ Pretorianin ]

Przypuszczam,że jest możliwe(przy obecnej szybkości procków)stworzenie piosenki która przy kolejnym
odtwarzniu miała by inne brzmieni i inne presłanie.
Moim zdaniem piosenki Kylie minogue by się do tego nadawały:)))

12.07.2003
18:38
smile
[10]

Ewa Dżyzga [ Konsul ]

miasto-Bardzo dobry pomysł.Przyszłościowy:))))))))))

12.07.2003
19:16
smile
[11]

SnT [ MokumManiac ]

miasto---------->>> juz jestes moim BOGIEM serio!! Lubei takich ludzi co tak kombinuja (jels ikombinuja madrze!) naprawde....tak sie rodza geniusze!!

rg-------------->>>> veeeeryyyy funnny buahaahahahha!!!! :/:[

12.07.2003
19:55
smile
[12]

Ewa Dżyzga [ Konsul ]

Ja też myślę,że ten miasto to fajny gość!!!!!!
Można pogadać,a i pomysły ma świetne:)_))))))))

13.07.2003
13:53
smile
[13]

miasto [ Pretorianin ]

Snt-Dzięki,ale nie przesadzaj.......
Ewa-dzięki...

Ciekawe kiedy coś takiego wprowadzą:)

14.07.2003
09:52
smile
[14]

endzi [ Pretorianin ]

Muzyka i tak zawsze będzie chwytała za duszę i będzie motorem działań oraz stymulatorem uczuć niezależnie jakby brzmiała.

14.07.2003
14:38
smile
[15]

miasto [ Pretorianin ]

endzi--->tak,byle byłaby dobra:)))))

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.