GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Z cyklu otrzymane w e-mailu:Jak zdac na prawo jazdy!!!!!!!!!!!

11.07.2003
09:06
[1]

lelo1975 [ Konsul ]

Z cyklu otrzymane w e-mailu:Jak zdac na prawo jazdy!!!!!!!!!!!

Mysle ze komentarz zbedny

11.07.2003
09:13
smile
[2]

wodnik_szuwarek [ Son of UDT ]

lol

a co to bedzie jak ja bede musial zdawac...

11.07.2003
09:16
[3]

LaSiu [ Konsul ]

bueheeh ... a coz to za pojazd na co ona zdawała :)))

11.07.2003
09:16
[4]

mysiek [ @#[email protected]# ]

lol

11.07.2003
09:23
smile
[5]

ribik [ Konsul ]

Czy to częsta praktyka?

11.07.2003
09:31
[6]

SER-JONES [ Generaďż˝ ]

Ja chce być egzaminatorem :)

11.07.2003
10:02
smile
[7]

legrooch [ Legend ]

<== SER-JONES :D

(a może się przeszkolić?)

11.07.2003
10:04
[8]

donzoolo [ Senator ]

hehehe, czym on chciala jezdzic ???

11.07.2003
10:23
smile
[9]

Satoru [ Child of the Damned ]

hmmm... może zacznę robić kurs?;)

11.07.2003
12:13
smile
[10]

[email protected] [ Wirnik ]

LOL :-D

11.07.2003
12:23
smile
[11]

Lolinus Ma`Fent [ Chor��y ]

LOL

11.07.2003
12:27
[12]

SER-JONES [ Generaďż˝ ]

Satoru ---> ale ja jeszcze tym egzaminatorem nie jestem ;)

11.07.2003
13:07
smile
[13]

TheMaster [ Konsul ]

Heh fajnie ciekawe co jaj mam zrobić...

12.07.2003
01:51
smile
[14]

hotDog [ Outsider ]

pewnie uczyli ja jak uzywac recznego... :))

12.07.2003
02:13
[15]

Chupacabra [ Senator ]

fajne, taniej niz normalna koperta:) Ja juz nie potrzebuje,mam

12.07.2003
18:35
smile
[16]

bone_man [ Powered by ATI ]

No, no. Ta pani na 99.9% zdala egzamin za pierwszym razem :)

12.07.2003
18:36
smile
[17]

Adamss [ -betting addiction- ]

Tak to się właśnie załatwia w Polsce :D.

Mam nowy cel w życiu - zostać egzaminatorem :).

12.07.2003
19:04
[18]

CooN [ Generaďż˝ ]

A moze tak wlasnie wyglada egzamin na prawo jazdy wozkiem z pola golfowego? ;-)

12.07.2003
19:22
[19]

Hakerss [ Beeznon's Attack! ]

lol

12.07.2003
20:33
[20]

Windi_ [ Generaďż˝ ]

spox :)

12.07.2003
21:34
[21]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Teraz wiemy skąd tyle kobiet tak słabo jeździ ;)
LOL

12.07.2003
23:02
[22]

SULIK [ olewam zasady ]

he he he - jak wiekszosc chce zostac instrruktorem jazdy wozkiem golfowym :]

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.