GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Z jakich miast jesteście...

05.12.2001
00:35
smile
[1]

anonimowy [ Legend ]

Z jakich miast jesteście...

No właśnie z jakich miast jesteście? (chodzi mi o nazwy miejscowości)

05.12.2001
00:38
[2]

minimal [ Pretorianin ]

te quizy sa coraz lepsze :) proponuje kolejne czy macie kogos do pary w sypialni. kiedy ostatnio zaiwaniles dropsy ze sklepu dlaczego uzywasz internetu jak dlogo otwiera ci sie serwis gry-online (koniecznie w sekundach) itd :))

05.12.2001
00:41
[3]

mały_miś [ MIŚtyczna MIŚtyfikacja ]

Tutenhamon ---> Sorry za moją szczerość, ale ledwo tu przyszedłeś - to twój pierwszy post - a już cię tak strasznie interesuje, skąd jesteśmy? Skoro nas ani troszkę nie znasz, to po ***** ci to wiedzieć?

05.12.2001
00:43
[4]

TuTu [ Junior ]

nie , nie mam do pary jestem sam i dobrze mi z tym dwa mieśące temu jeden dzień trzy godziny 2 minuty 4 sekundy temu żeby odpowiadać na takie głupie posty cytuje "zkąd jesteście" 2,5 sek Dziękuje i pozdr.

05.12.2001
00:44
smile
[5]

tygrysek [ behemot ]

Tutenchamon --> a ty skąd jesteś ??? Koszmar minionego lata powraca AvE

05.12.2001
08:52
[6]

neXus [ Fallen Angel ]

-> TuTu Strasznie wolno sie otwiera ;))))

05.12.2001
11:00
smile
[7]

wysiu [ ]

Hehehe:)) Co to za gosc i czemu juz go nie ma???:)))

05.12.2001
11:18
[8]

Psychol [ yellow_koza ]

hueh?! z kond wy bierzecie takie topici?! "jakie macie komputery" "w jakiej rozdzielczosci macie komputery" "z jakich miast jestescie..." lol.... najciekafshe jest to ze loodziska pisha i podtrzymooja takie topici... no cooz wolny kraj :(

05.12.2001
11:21
smile
[9]

wysiu [ ]

Psychol --> To jest nic, nie ma sie czym denerwowac:)) Jakies 1,5 - 2 miesiace temu to sie dopiero dzialo... Co drugi watek to jakas ankieta czy sAda (przez a z ogonkiem-nie mam polskich liter) - normalnych ludzi naprawde szlag trafial:))) Wiec osobiscie to mnie tylko rozbawilo:)

05.12.2001
12:04
[10]

anonimowy [ Legend ]

ale dlaczego nie chcecie odpowiedziec temu czlowieczkowi? on jest chlonny wiedzy, nie widzicie tego? uczy sie geografii przez internet. ja bede inny - odpowiem mu: jestem z kunkulewa kolo kuntrachcic, gmina kunorzewo. widzicie? wystarczy troche dobrej woli...:)))

05.12.2001
12:29
[11]

Psychol [ yellow_koza ]

jeshcze kilka takich topicoof, kilka o arcanum i bende mogl powiedziec z dumom "jestem z tforek, wojewoodztfo mazowieckie a teraz proshe o wybaczenie ale mushe wziasc leki" .... takie watki sa nie na mojom sile btw: wlasnie pofstal kolejny watek o arcanum...

05.12.2001
13:11
[12]

noname [ Chor��y ]

Gmina Chrząszcze powiat Brzęczyszczoty (chwilowo przebywam w Łękołodach)

05.12.2001
13:14
[13]

Psychol [ yellow_koza ]

loodzie! nie podtrzymujmy tego watq.... gin przepadnij :P

05.12.2001
15:05
[14]

potwór [ Pretorianin ]

nie dawno było takie samo pytanie

05.12.2001
15:27
[15]

AŚKA [ Centurion ]

Wrocław najlepsze miasto na świecie!!!! Ale najbardziej wkurzające jest to że niektórzy nie wiedzą że potocznie mówi sie Wrocek!!A tak na marginesie beznadziejny watek!!! Pozdrowionka Asia

05.12.2001
15:34
[16]

NicK [ Smokus Multikillus ]

AŚKA ---> tak, tak, mnie też najbardziej wkurza jak ktoś nie wie, że Wrocek to zdrobnienie od Wrocławia ;))) LOL, ludzie ale macie problemy....

05.12.2001
15:34
[17]

Psychol [ yellow_koza ]

pozdrowienia dla asi z wrocka :P zabic ten watek ale to jush...^^

05.12.2001
15:46
smile
[18]

Bratek [ Pretorianin ]

ja zem z Kabulu a propos czy ktos zna japonski ???

05.12.2001
15:57
[19]

YackOO. [ Legionista ]

Moje rodzime miasto to Jebus. Bez skojarzen!!! To miasto istnieje na prawde, nie wierzysz sprawdz na mapie...

05.12.2001
16:23
smile
[20]

Raziel [ Action Boy ]

No , ja też niechce podtrzymywać tego watku ale jednak to zrobie ponieważ musze przyznać rację Asi bo prawde mówi : Wrocław najlepsze miasto na świecie!!!! :) Ps.No z tym Wrockiem to też mnie wkurza bo jak tak kilku osobom poiwedziałem to nie kojażyli:(( Pozdrowienia:)

05.12.2001
16:35
smile
[21]

anonimowy [ Legend ]

JESTEM WESOŁY WSIOCZEK. MOJĄ WIOSKĄ PIKNY WROCEK!

05.12.2001
16:37
[22]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Warszawa rulezzzzzz! A biednego założyciela speszyliscie i się wyrejestrował. Jak tak można?

05.12.2001
17:07
[23]

The Dragon [ Eternal ]

wrocek to klocek ;))))

05.12.2001
18:12
[24]

Mastyl [ Legend ]

Mnie to ostatnio "Skąd jesteś?" spytali dwaj dresikowie w autobusie w późnych godzinach nocnych. O co spytali potem, dodawać nie musze. Ale miałem tylko 6 zeta, więc dużo nie straciłem... To taka luźna uwaga względem tematu wątku...

05.12.2001
18:47
smile
[25]

tygrysek [ behemot ]

Mastyl --> no mnie trzech takich maniaków pasków spytało skąd jestem ... odpowiedziałem ... zrezygnowali :-) AvE Rataje slumS

05.12.2001
20:10
[26]

Dziolas [ Legionista ]

Ja mieszkom na wsi Wola Duchacka.

05.12.2001
21:28
[27]

AŚKA [ Centurion ]

Nick, Psychol, Raziel dzięki za pozdrowionka. Zgadzam sie z Wami. Ludzie nauczcie sie w końcu, że Wrocek to Wrocław no tak jak np. Warszawa to Wa- wa. Pozdrowionka Asia.

05.12.2001
21:29
smile
[28]

Ponczek [ Generaďż˝ ]

Widzę, że tu się ludzie kłócą. Ja jednak nie będę i grzecznie podam nazwę mojego miasta. i pewnie nikt nie będzie wiedział, gdzie ono leży. Otóż jestem z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO. I pozdro dla Markosa i Lorda Radossiego!!!!

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.