GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

jak powinna wygladać kobieta? czy waśnie tak?

09.07.2003
01:45
[1]

regan [ Pretorianin ]

jak powinna wygladać kobieta? czy waśnie tak?

atletyczne ciało, zmysłowe usta, duże piersi, długie nogi, wąka talia, płaski brzuch, krągłe pośladki, atrakcyjne oczy, długie włosy, mały nos, dekolt, wzgórek łonowy u długa szyja.

to jest opis z artykułu we "wprost"

co wy to tym sądzicie?

mi sie podoba

09.07.2003
01:47
smile
[2]

peeyack [ Weekend Warrior ]

Ja sie podpisuje pod tym czterema rekoma i osmioma nogami

09.07.2003
01:49
smile
[3]

BriskShoter [ Senator ]

Ja bym tam zdjecie zamieścił ale bym pewnie żałował potem :) Gust to gust każdy ma inny ;) Co kraj to obyczaj i tak dalej itp itd :)

09.07.2003
01:49
[4]

Q.bak [ Pretorianin ]

zależy co kto lubi, bo mi na przykład nie odpowiada "atletyczne ciało" a wielkość piersi też nie powinna być za duża :)
Każdy ma swój ideał kobiety i takie uogólnianie nie ma sensu.

09.07.2003
01:49
smile
[5]

ZARA [ Generał ]

No ja tez sie podpisuje wszystkimi kończynami :)

09.07.2003
01:52
[6]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Ten opis jest szczerze móiąc niewiele warty, bo ma minimum trzy luki:

- zdefiniuj mi jaki jest standardowy model atrakcyjnych oczu
- jak wyżej tyle, że zmysłowe usta
- długie włosy - jaka długość(do szyi, do ramion, krótsze czy dłuższe niż podane)?

Tak naprawde ten opis jest bardzo lakoniczny, bo w gruncie rzeczy dla każdego część z tych terminów jest zgoła inna(chodzi o tą atrakcyjność), a wiadomo, że de gustibus non disputandum est.

09.07.2003
01:52
[7]

regan [ Pretorianin ]

ateletyczne znaczy wysportowane

09.07.2003
01:54
[8]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

ja nie lubie gdy dziewczyna jest aż zabardzo "wypakowana" ... kobiety z ogromnymi mięśniami są dla mnie o 55% mniej atrakcyjniejsze...

09.07.2003
01:56
smile
[9]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Tak na marginesie patrzycie na wygląd fizyczny zapominając, że to z wiekiem mija(licznik bije równo obu płciom :P), więc takie "ideały" można śmiało włożyć między bajki.

09.07.2003
02:02
[10]

Satoru [ Child of the Damned ]

z pozycji baby: nie odpowiadam temu modelowi ale w kompleksy nie popadne;)

09.07.2003
02:22
[11]

Carnifex [ Generał ]

"Powinna mieć szafirowe oczy, zmysłowe usta, wdzięczny sposób poruszania się, nienachalny uśmiech, piersi foremne. Jednym słowem -- powinna być kwintesencją kobiecości... Tak... A dla kolegi? To wszystko jedno."

09.07.2003
02:41
smile
[12]

Septi [ Starszy Generał ]

Nie ma czegoś takiego jak kobieta która sie podoba każdemu facetowi.Każdy ma inny gust.Jeden zobaczy na ulicy panne i powie że super z niej laska a dugi że by jej nawet na kolano nie wzioł :P.Druga ważna rzecz to sprawa charakteru.Każdemu podoba sie inny charakter.Co z tego że panna jest ładna itd skoro kompletnie nie moge sie z nią porozumieć.

09.07.2003
02:59
[13]

qLa [ oLd GaMeS FaN ]

Ten opis jest do d... Nienawidze jak sie cokolwiek szufladkuje i twierdzi, ze taki i taki model kobiety jest idealny... moja dziewczyna ma bzika na punkcie odchudzanie bo twierdzi, ze aby mi sie podobac i byc ladna musi byc chuda (170 i 50kg),a ja wszystkimi silami staram sie wybic jej to z glowy. Nienawidze chudzych dziewczyn, a tym bardziej atletycznych! ble

Pozdrawiam wszystkie dziewczyny, ktore nie maja kompleskow na swoim punkcie:)

P.S
Pamietam jak kiedys byla pokazana taka wypakowana babka i ktos do niej rzucil haslo "Ty wygladasz jak facet", a ona "Pokaz mi twojego meza i zobaczymy czy wygladam jak facet" lul

09.07.2003
08:17
smile
[14]

el f [ RONIN-SARMATA ]

Hmmm, trochę już na świecie żyje ale jeszcze nie widziałem kobiety która by miała "wzgórek łonowy u długa szyja" .

Może to mało postępowe, może i jestem tradycjonalistą ale taka "kobieta" z wzgórkiem łonowym u szyji nie jest w moim typie :-)D

09.07.2003
14:08
smile
[15]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

el f - nie takie rzeczy sie widzialo

smukla sylwetka, zmyslowe usta, duze piersi, dlugie nogi, kragle posladki, dlugie i piekne wlosy, wspanialy glos i wyczucie smaku w ubiorze i tekstach piosenek czyli moj ideal kobiety - Violetta Villas

09.07.2003
14:12
smile
[16]

Zarek00 [ Konsul ]

Dla mnie moim ideałem jest moja ukochana Donia i żadna inna kobieta nie może się z nią równać.

09.07.2003
14:13
smile
[17]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

i jeszcze cos na polepszenie apetytu:

09.07.2003
14:15
smile
[18]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

ostatnia fotka - niezle ciacho:

09.07.2003
14:16
smile
[19]

peeyack [ Weekend Warrior ]

==>Głowa
Dzieki za odebranie apetytu. Swoją droga tez mnie ciekawi jak wyglada wzgórek łonowy u szyi :-)))

09.07.2003
14:28
[20]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

------->

09.07.2003
14:46
smile
[21]

Zarek00 [ Konsul ]

Gandalf, who is this?? Nice, very nice :)

09.07.2003
15:10
smile
[22]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Ten opis jest co najmniej smieszny...dla mnie zupelnym nieporozumieniem jest takie uogólnianie ideału kobiecego piękna. Każdy ( kazdy z facetów oczywiscie :) chodz pewnie pewnie tez :) ) raczej wiej jak wygladać ma jego nimfa...I dla kazdego jej wygląd ( nie mowie tu o charaterzy czy sposobie bycia bo to zupelnie inna bajka...) moze być inny. Zresztą takie pojęcia jak "zmysłowe usta", "atrakcyjne oczy", "długie włosy" to pojęcia względne - dla kazdego mogą oznaczac cos innego.

09.07.2003
15:52
smile
[23]

hotDog [ Outsider ]

Gandalf-biały--> o tak! wlasnie tak! mniam mniam :D

09.07.2003
16:01
smile
[24]

SnT [ MokumManiac ]

Zgadzam sie ze wszystkim (nei bede sie tu rozwodził nad tym ze to troszke lakoniczne jest...bo jest:P): tylko co do dwoch rzeczy mam zastrzezenia: ATLETYCZNE CIAŁO...kojazy m isi etylko i wylacznie z "przypakowanymi" pannami, a to mi sie w ogole nie podoba, ale jezeli chodzi o WYSPOROTOWANE CIAŁO, to ok. A droga sprawa to to ze włosy wcale nei musza byc długie...byle by nie były na chłopaka:)...jednak własnie takei czesto nosi Halle Berry i jakos zawsze lubie ogladac jej fotki, czy filmy z nia (bo aktorka tez jest swietna:P) :D.

Gandalf---------->>> Haba-haba-haba :) kto to taki...jesli to ta osoba co mysle to GRATULUJE:).

09.07.2003
20:31
smile
[25]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

Zarek00 ,hotDog ,SnT -----> znalazłem ta miłą pania w internecie chyba na fotka.pl :)

09.07.2003
20:42
[26]

Sandro [ Wymiatacz ]

ten opsi jest przewspaniały :)))))))))

09.07.2003
20:54
smile
[27]

Kicab [ ]

trafiony zatopiony

09.07.2003
21:18
[28]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Ja chyba jakiś inny jestem ale nie mam swojego ideału :-( Najperw musi mi się spodobać jej osobowość i wtedy jest moim ideałem bez względu na wygląd (oczywiście bez przesady:-)

09.07.2003
21:52
smile
[29]

Deser [ neurodeser ]

Kobieta powinna wyglądać jak przez okno!

09.07.2003
22:00
smile
[30]

dół [ Konsul ]

Może tak ---------------------------->

09.07.2003
22:04
smile
[31]

SnT [ MokumManiac ]

Gandalf------------->>> a znalazłes jeszcz ejakies JEJ fotki ?? :) Jak tak to był bym wdzieczny, jak nie tu to na maila:): [email protected] . Z gory THX! :)

09.07.2003
22:07
smile
[32]

Z Liściem Na Głowie [ Człowiek ]

dół: bardzo ladna pani, zgrabna, i ma sliczne wlosy. niezwykle zaintrygowaly mnie jednak te czarne paski w niektorych miejscach jej ciala. to to firmowe jest?

09.07.2003
22:12
[33]

pawel020 [ Carnivale ]

a moze tak ??????? ----------->>>>>>>>>

09.07.2003
22:45
[34]

Fuzzy [ Pretorianin ]

no dobra ale atrakcyjne oczy w kolorze... moim zdaniem niebieskie
dlugie wlosy (osobiscie lubie tez krotkie) w kolorze... (brunetka, ale wtedy piwne oczy)

09.07.2003
22:49
[35]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

SnT ---> 20 zdjec poszlo :)

09.07.2003
22:52
[36]

donzoolo [ Senator ]

idealna pani, patrz Angelina Jolie,


EOT!!!!

09.07.2003
22:57
[37]

Fuzzy [ Pretorianin ]

chlopaki wyluzujcie troche z tymi idealami, przywas dziewczyny nabawia sie kompleksow, takich dziewczyn u mnie w szkole jest..... 3? moze 4.

09.07.2003
22:58
[38]

Fuzzy [ Pretorianin ]

masz moze jakies jej zdiecie?

09.07.2003
23:04
[39]

esaax [ Pretorianin ]

fuzzy - jej zdjecie ??? ---------------------------------->

09.07.2003
23:32
[40]

kakoon [ Generał ]

i tym sposobem esaax wygrywa - z panna Jolie malo kto sie moze mierzyc...

ile ja bym oddal...

09.07.2003
23:42
[41]

Kicab [ ]

Gandalf <<< jak to twoja dziewczyna to masz chlopie szczescie tak uroczo wyglada

09.07.2003
23:45
[42]

Aragorn_code_47 [ Legionista ]

Gandalf: geniaaaaalne zdjęcie. Cholera, znowu nie będe spał :-)

10.07.2003
00:02
smile
[43]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Fuzzy -- > jesli chodzi o oczy, to powinny byc mniej wiecej takie jak w piosence "Dla Ani"
"Czy wiesz, ze twoje oczy, spalają mnie jak ogień. Gdy patrze w twoje ocze, zaczyna sie dzień "
Nic dodac, nic ując...
Znam taką jedną osobe która takie oczy posiada...szkoda tylko ze nie za czesto nimi na mnie patrzy :(

10.07.2003
00:06
smile
[44]

hotDog [ Outsider ]

Gandalf-biały--> zarzuc mi tez te fotki na maila :))

Hebron--> dla mnie oczy tez sa wazne, czasami jak sie patrzy jakiejs dziewczynie prosto w oczy to mozna zaniemowic...

10.07.2003
10:22
smile
[45]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

Kicab ---> tak się składa że nie jest moją dziewczyną :) a co ja bym dał zeby była :P
Aragorn_code_47 ---> tez nie moglem zasąć :)
hotDog ---> wyslalem ci zjecia odbierz poczte :)

10.07.2003
10:35
[46]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

Gandalf - a ja co gorszy? ;) eee :)
chwila na ktorym mailu mam troche miejsca .... o [email protected] :)

10.07.2003
10:41
[47]

endzi [ Pretorianin ]

Każdy ma swoje wizje, zaqkodowane w podświadomości wizerunki kobiet idealnych i najlepiej aby takie pozostały ... w marzeniach, bo mając taką na codzień jest się szczęśliwym i .... osiągęło się cel, więc... co dalej ?

10.07.2003
10:42
smile
[48]

qLa [ oLd GaMeS FaN ]

Angelina Jolie...*patrzy w niebo rozmarzonym wzrokiem...* ile to razy sie dostawalo w leb od dziewczyny...

10.07.2003
10:59
smile
[49]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

Khe ------> wysłałem odbierz poczte :)

10.07.2003
11:27
smile
[50]

Sliweczka [ Legionista ]

typowo meskie podejscie, pewnie autorem tekstu byl facet? :)
wlasciwie cos musi byc w tym dazeniu do idealu,w sumie chyba powinien dzialac dobrze na kobiety - starania o wyglad, sylwetke, ect:)

heh tlyko nie zawsze da sie zmienic to co natura dala :)

10.07.2003
11:29
[51]

moussad [ la kretino maximale ]

"atletyczne ciało", hmm...byle nie "kulturystyczne" przykro jest patrzeć na kobiety z bicepsem 2x większym od swojego, i z piersiami wielkoście łyżeczki do herbaty.

10.07.2003
11:39
smile
[52]

blood_x [ Skinhead oi! ]

Gandalf-bialy >>> Ja tez po prosze :D fotki tej pieknej damy :D [email protected]

10.07.2003
11:47
smile
[53]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

blood_x ---> odbierz poczte :)

10.07.2003
11:50
smile
[54]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Ooo jakaś ciekawa galeria?? :))

Gandalf biały::::> To i mi zarzuć jak możesz :))) ([email protected])

A swoją drogą wszystko zależy od kobiety, niektórym lepiej pasuje bardziej wyposrotwana sylwetka, innym delikatna, jednym długie, a innym krótkie włosy :) Ten opis to swego rodzaju stereotyp, ale coś w tym jest, tylko, że jak to już wcześniej powiedziano, de gustibus nom disputandum est, każdy z nas ma inne pojęcie zmysłowości dajmy na to :)

10.07.2003
11:54
smile
[55]

Satine_ [ Pretorianin ]

wiecie tak naprawdę problem polega na tym, że nawet jak macie idealną, wymarzoną dziewczynę to nie potraficie jej docenić i o nią zadbać. Gdybym miała mozliwość dania każdemu z was jego wymarzona kobiete, to po jakimś czasie tak czy siak zaczęlibyście oglądać się za kimś nowym, wrocilibyście z powrotem do ślęczenia przed kompem i tyle by bylo z waszych marezen o idealnej kobiecie. Poszła by do alsmusa, a wy wyśniliyście sobie kogoś nowego.

10.07.2003
11:59
smile
[56]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

Paudyn --> oki poszło odbierz poczte :)

10.07.2003
12:08
[57]

Hebron [ _)V(_CaRboN ]

Satine_ --> oj i tu sie grubo mylisz...przynajmniej w moim przypadku. Jesli znalazłbym swoj ideał, swoją wymarzoną drugą połowe, to wtedy mozesz byc pewne ze do lamusa by nie odeszła. Zreszta to i tak nie jest mozliwe, bo nie ma idealnych ludzi....

10.07.2003
12:19
smile
[58]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Satine_ - szkoda z nimi polemizować, bo kolejne posty panów tylko dowodzą słuszności naszych tez.

Panowie - pomarzyć miła rzecz ale tylko to wam zostało :P

10.07.2003
12:32
smile
[59]

Satine_ [ Pretorianin ]

Hebron --> bardzo mądre spostrzeżenie :) nie ma ideałów :> więc wasze dyskusje o idealnej kobiecie są po prostu... rozbrajające.
Ale nawet jeśli mowa o kobietach zbliżonych do waszego ideału, o takich o jakich marzycie to i tak gwarantuje ci, że prędzej czy później doszukasz się jakiejś rzeczy, która zdyskredytuje twój ideał tylko i wyłącznie dlatego, że Wy tacy jesteście. Można zrobić dla was naprawdę wiele ale wy zawsze wyciągniecie rzecz (swoją drogą taką, którą się da wyjaśnić w rozmowie), która sprawia, że kobieta z ideału zrobi się czymś co wam będzie przeszkadzało w życiu. I prędzej czy później ją zmienicie. To cała filozofia :)

10.07.2003
12:34
smile
[60]

Z Liściem Na Głowie [ Człowiek ]

macie racje, z tych facetow to straszne matoly sa.

10.07.2003
12:34
smile
[61]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Satine:::::> Skoro ideałów nie ma, to u każdego prędzej czy później doszukamy się jakichś przeszkadzających nam bardziej lub mniej cech, dotyczy to zarówno kobiet, jak i mężczyzn, cała zabawa polega na tym, żeby je zaakceptować i nauczyć się z nimi żyć.

10.07.2003
12:42
smile
[62]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Paudyn owszem, tylko wyjaśnij mi, że prawie każdy taki opis jak ten tutaj skupia się wyłącznie na urodzie fizycznej? Już w swoich poprzednich postach(początek wątku) sygnalizowałam taką bezsensowność. Obawiam się że nie dojdzie do tej "zabawy", póki co poniektórzy nie oderwą nosów od fotek i zaczną odrobinkę mysleć nad charakterem swojego ideału.

10.07.2003
12:58
smile
[63]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Lady::::>Zapominasz o jednej kwestii, otóż faceci to wzrokowcy i lubią sobie popatrzeć na ładne panie (zresztą kobiety, z tego co wiem od koleżanek też llubią sobie popatrzeć na urodziwych panów :) Błędnie zakładacie, że skoro facet lubi sobie popatrzeć, to znaczy że skupia się przy wyborze partnerki tylko i wyłącznie na urodzie zewnętrznej. Z tematu jasno wynika, że brana pod uwagę w tym wypadku jest właśnie aparycja, panom podoba się bardziej akurat taki, a nie inny model urody (jak już zresztą do zauważyliśmy, opis jest bardzo subiektywny i mało konkretny). Co nam jednak po samej urodzie, skoro z tym człowiekem mamy przeżyć całe życie, potrzebna jest zgodność charakterów i porozumienie dusz, bo nawet z najpiękniejszą panną nie wyrobiłbym, gdyby cechowały ją najbardziej irytujące mnie wady. Dajmy na to, że panna jest "głupia jak but" :)) Co mi z tego, że ładna, nigdzie się z nią nie moge pokazać publicznie, żeby sobie obciachu nie zrobić i na dodatek sam nie mam jak się z nią dogadać.

Dlatego wbrew pozorom, faceci bardzo często patrzą przy wyborze połówki na charakter (zauważ, że często u boku panów widać panie nie mające nic wspólnego z pięknościami z okładek magazynów, widać świetnie się dogadują, a to jest najważniejsze), a nie na wygląd zewnętrzny. Zgadzam się, że to właśnie aparycja zwraca na początku uwagę, właśnie dlatego, że facet to wzrokowiec, ale po paru zdaniach widać, czy ten ktoś prezentuje coś więcej. Na pewno większe szanse, u racjonalnie myślących panów rzecz jasna, mają panie mniej urodziwe, ale pasujące mu jak ulał pod względem charakteru, niż odwrotnie. Co nie zmienia faktu, że nadal lubi sobie popatrzeć na panie z okładek magazynów :)) Dlatego na miejscu kobiet nie przejmowałbym się tego typu wypowiedziami :) Odzwierciedlają one nasze marzenia co do wyglądu kobiety (lub też czegoiś zbliżonego do ideału), często nie mają jednak nic wspólnego z życiową filozofioą ;))

10.07.2003
13:14
smile
[64]

Satine_ [ Pretorianin ]

Pudyn --> ok zgadzam się ale dlaczego faceci nie potrafią tak naprawde zaakceptować kobiety całkowicie i powiedziec o niej: "to jest mój ideał" a nie a no fajna jest bo dobrze gotuje czy no ładnie wygląda i nie jest głupia no ale brakuje mi tego owego i tamtego. Dlaczego, dla kobiety jej facet jest ideałem, chociaż ma wiele wad - ale ona je akceptuje i stara się z nimi żyć a faceci prawie zawsze kończa znajomość i szukają nadal swego ideału?

10.07.2003
13:15
smile
[65]

przemek__ [ PRZEMEK ]

to oczywiście zależy od gustu, ale dla mnie powinna wyglądać jak Avril Lavigne :D

10.07.2003
13:27
[66]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Satine:::::>Zdarzają się różni faceci, ci bardziej oderwani od rzeczywistośc pewnie tak właśnie postąpią. Akurat w moim otoczeniu nie ma problemu, żeby facet nie powiedzaił o swojej dziewczynie, czy też mąż o żonie, że to właśnie jego ideał (w sensie dopasowania się i całokształtu, bo chyba tak należy postrzegać drugą osobę). Są różni faceci, a w związku z tym różne zachowania, problem powstaje wtedy, gdy widzimy tylko złe rzeczy (a zazwyczaj właśnie je dostrzegamy i o nich pamiętamy) i na ich podstawie powstaje stereotyp. Potem zaś do każdego bez wyjątku podchodzi się z wyszczerzonymi zębami, a to nie służy niczemu dobremu w relacjach międzyludzkich. Być może w Twoim otoczeniu te proporcje są zwrócone w drugą stronę, dlatego masz takie, a nie inne zdanie, u mnie wygląda to inaczej, cóż, widać róznica środowiskach, które nas otaczają.

Dlatego też nie odpowiem Ci na Twoje pytanie, bo jak już mówiłem, nie ma w moim otoczeniu takich ludzi, o których wspomniałaś, sam też nie jestem tego typu człowiekiem. Pozostaje Ci więc rozmowa z takim właśnie osobnikiem. Jak na mój gust ma to jednak właśnie związek ze zbyt dużym oderwaniem od rzeczywistości. Żyją w świecie marzeń i wciąż tego ideału szukają, a że go najprawdopodobniej nie znajdą, to już oddzielna para kaloszy...

10.07.2003
13:36
smile
[67]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

Mithrandirze i ja prosze o garść fotek tej piękności :-) !! :-) PLEASE PLEASE PLEASE -- [email protected]

pozdrawiam

10.07.2003
13:38
smile
[68]

Satine_ [ Pretorianin ]

Paudyn --> musze przyznać, że twoja odpowiedź mnie usatysfakcjonowała. Może faktycznie to kwestia oderwania od rzeczywistości.... oraz kilku inych emocjonalnych czynników. Może tak trzeba na nich patrzyć żeby faktycznie zrozumieć ich postępowanie.

10.07.2003
18:25
smile
[69]

hotDog [ Outsider ]

Paudyn--> racja w 100%

Dziewczyny--> nie bierzcie tego sobie do serca, to ze lubimy popisac takie rzeczy to nic zlego. Gwarantuje Wam, ze jesli chlopak pozna jakas super hiper piekna dziewczyne a okaze sie, ze w glowie pustka to szybko sie od niej oddali. Sam w klasie mam nawet dwie niezle kolezanki: pierwsza: kazdy patrzy sie na jej tylek i zachwyca, ale nikt nie podwala sie do niej, bo niestety jej iloraz inteligencji jest denny :/ Ta druga jest o wiele madrzejsza od niej, ale niestety jest typowa "blachara" i chlopakow i mezczyzn ocenia po majatku i samochodu (ostatnio kolega z klasy dostal Golfa IV i wypytywala mnie o jego wyposazenie i ile kasy moze taki kosztowac :/) Zapewniam Was, ze takie maja male szanse, przynajmniej u mnie i nie zebym uogolnial na reszte chlopakow :)

10.07.2003
18:51
smile
[70]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

SamHaukneS ---> juz jest :) odbierz poczte

10.07.2003
18:54
smile
[71]

hotDog [ Outsider ]

A wlasnie!! Gandalf-bialy--> WIELKIE dzieki za maile :)) na poczatku myslalem, ze to jakis spam :P

10.07.2003
18:58
smile
[72]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

hotDog --> spoczko :) a podobaly sie chociaz czy takie sobie ??

10.07.2003
19:21
[73]

slodzutka [ Chorąży ]

kurde widze ze traktujecie baby jak kawal surowego mięsa no bez przesady...!i tak wiekszosc z was bedzie miala dziewczyny nie w waszym typie a poza tym jak chcecie tak oceniac kobiece walory to pozwolcie przynajmniej nam oceniac wielkosci waszych "interesow" to przynajmniej wyrowna troche szanse jesli juz musimy patrzec na siebie jak na towar w sklepie.Poza tym zgadzam sie, co to wlasciwie znaczy atrakcyjne oczy??

10.07.2003
20:36
smile
[74]

hotDog [ Outsider ]

Gandalf-bialy--> byly smiaczniuskie :))

slodzutka--> przesadzasz, kto powiedzial tutaj, ze kobieta to towar w sklepie? Co masz na mysli piszac, zebysmy pozwalali oceniac nasze "interesy"? Przeciez tutaj jest rozmowa o wygladzie zewnetrznym, a dokladnie o figurze, wlosach itp, a nie o piersiach i "tamtym dolnym" :) Co to znaczy atrakcycje oczy? Hmm, tego chyba sie nie da opisac, mysle, ze chodzi o to, ze gdy chlopak spojrzy w dziewczynie prosto w oczy to one tak go zahipnotyzuja, ze dziewczyna ma nad nim 100% kontrole :)) heh, nie wiem moze o to chodzi? :)

10.07.2003
20:53
smile
[75]

el f [ RONIN-SARMATA ]

slodzutka

" co to wlasciwie znaczy atrakcyjne oczy?? " - np słodziutkie :-)D

10.07.2003
21:52
smile
[76]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

Ty czarodzieju skąd żeś takie laski wytrzasnął :-) niektóre aż za smakowite :-)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.