Kiszka [ Centurion ]
Kto mi wyjasni co znacza te pojecia czesto uzywane przy roznych grach???????????????????????????????????????????????????
Kto mi wyjasni co znacza te pojecia czesto uzywane przy roznych grach???
1. Anti-Aliasting
2. Alpha Blending
3. Virtual Texture Desing
4. Bump Mapping
5. Multi-Texturing
6. Biinear Filtering
7. MIP Mapping
8. Trilinear Filtering
Prosze nie tlko o przetlumaczenie ich nazw ale o dokladniejsze wyjasnienie do czego sluza itp. Jak ktos zna jakas strone z wyjasnieniami takich pojec lub gdzie jest takich wiecej to niech rowniez poda
.Jacek 99. [ Senator ]
To opisy technik graficznych. Im bardziej pokrecona nazwa tym ladniejsze efekty graficzne .Specem nie jestem alle tyle wiem .
Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]
Nie chcę być złośliwy, ale ... link poniżej.
PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]
Dokladnie to samo mialem napisac ;
bit89 [ Pretorianin ]
Kto tu będzie się teraz zajmował objaśniniem , internet to nie tylko czat a także to wiedza zebrana w jednym miejscu.
Soldamn [ krówka!! z wymionami ]
polecam lektore chip-a 4/2003
MD Bodzio [ Pretorianin ]
Graficzne ustawienie pewno w opcjach
(jak się zna angielski to sie wie,bez terz)
Beren [ Senator ]
A jak sie zna polski, to sie nie pisze 'terz' :P
hotDog [ Outsider ]
Kiszka--> przez Ciebie Wielki Soul nie obejrzal dobranocki! :P
Chasm [ Generaďż˝ ]
Jeśli masz geforce to wszystkie te pozycja są wytlumaczone w ustawieniach (właściwości ekranu) - jak chcesz mogę Cie pokierować... - wystarczy kliknąć praw przyciskiem myszki i jest wytłumaczenie. Więcej informacji na stronie NVIDIA - jest tam taka encyklopedia tylko że po angielsku