SoulHunter [ Bad Boy ]
<<< FILMY === OPINIE EKSPERTÓW >>>
jakie filmy lubicie, uwielbiacie, które byście polecili a których nie mogą być zarówno te stare jak i nowości. czekam na wasze opinie :)
Buczo_cm [ Mikado ]
1. Requiem dla snu
2. Leon zawodowiec
3. Pluton i Łowca Jeleni
....
Więcej grzechów nie pamiętam ale napewno jeszcze wiele, wiele innych.
Blendon [ Generaďż˝ ]
Polecam Rycerzy z Szanghaju. Film jest generalnie powyżej przeciętnej, ale za to z Jackiem Chanem, który jest moim drugim ulubionym aktorem;-)
Można wybrać się również do kina na "Telefon" i na "Za szybcy za wściekli", ale pragnąc czegoś bardziej ambitnego poleciłbym raczej "28 dni później". Jest to wspaniały film amerykański jakich mało (może dlatego, że w produkcji brała udział także Holandia i Wielka Brytania?;-).
infernal dziad [ Pretorianin ]
z filmów, któe ostatnio oglądałem polecam: 25th hour, Chocolate.
garrett [ realny nie realny ]
z ostatnich widzianych Dagon, Dark Blue, 28 Days Later, Meet Joe Black
Fett [ Avatar ]
garrett - Dagon na podstawie Dagona ? ;) Lovecrafta ?
narazie żaden film nei przychodzi mi do głowy
garrett [ realny nie realny ]
Fett --> dokładnie na podstawie Lovercrafta, na motywach opowiadania Shadow over Innsmouth
_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]
Blendon --> jackie chan to takze moj idol. mam z min kilkanascie filmow. Jeszcze nie ogladalem kowboja z shanghaju ale juz niedlugo go bede mial. Polecam film "Legenda pijanego mistrza" ( oczywiscie takze z J.Ch.).
Film warty obejzenia chocby dla samej ostatniej walki - nie widzialem do tej pory lepszej w zadnym filmie
Blendon [ Generaďż˝ ]
_Szakal_----> Widze, ze dales mi powod do odwiedzenia wypozyczalni dzisiejszego dnia:) A swoja droga to Jackie zaczyna mnie draznic, bo powstaje ZA DUŻO filmow z nim. Przeciez Tuxedo bylo doslownie pare miesiecy temu...Chociaz z drugiej strony to dobrze, bo jest na co chodzic do kina:) W Jackie'm wkurza mnie jeszcze, ze niewyraznie mowi :(
Gandalf-biały [ Mithrandir ]
Oszukać przeznaczenie 2
Jak stracic chlopaka w 10 dni
Taxi 3
eJay [ Gladiator ]
Gandalf--------------------> pozycja 1 i 3 swiadcza ze nie jestes "ekspertem". Natomiast Jak starcic chlopaka w 10 dni mozna obejrzec..Taka wakacyjna propozycja...
Blendon [ Generaďż˝ ]
Gandalf-biały ----> Naprawde Taxi 3 przypadlo ci do gustu?? (wiem, ze sztuka jest subiektywna, ale przeciez to chlam w porownaniu do poprzednich czesci)
SoulHunter [ Bad Boy ]
eJay ===> oszukać przeznaczenie 2 daje rade a taxi 3 to tak dla polewki bo fure to mam koleś fazową sam by takiego peugeocika chciał miec :)
Gandalf-biały [ Mithrandir ]
eJay ---> nie zgodze sie ze moja pierwsza propozycja jest zła ale trzecia to mozna by ją było ominąć :)
Blendon ---> zgodze sie :) nie potrzebnie napisalem
Kiss [ Konsul ]
Ze starszych
'lot nad kukułczym..'
Z nowszych
'Raport mniejszości'
SoulHunter [ Bad Boy ]
Kiss ===> raport mniejszości daje rade :)
PalooH [ Generaďż˝ ]
Final destination 1 i 2
Pi
Batman 1
PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]
Expertem nie jestem, ale moge polecic filmy naprawde warte obejzenia :
1. Armageddon : (Bruce Willice, Ben Afleck)
2. Czlowiek z blizna (Scarface - Al Pacino)
3. Tears of the Sun (Bruce Willice, Monica Belucci)
4. K-Pax (Cevin Spacey)
5. Virus (zapomnialem aktorow)
6. Cradle 2 the Grave (Od kolyski az po grub - DMX, Jet Li)
7. Bulletproof Monk (xxx)
8. Tozsamosc mordercy (xxx)
The Dragon [ Eternal ]
Jak stracic... jest maksymalnie kaszaniastym filmem - dokladnie jak pokojowka na manhatanie, nowozency czy inne tego typu produkcje...
A ostatnio widzialem jeszcze 28dni pozniej - ale nie polecam... ogolnie sie rozczarowalem :(
Clayman_ [ Pretorianin ]
12 malp
fight club
lost highway
big lebowski
las vegas parano
memento
snatch
pulp fiction
fisher king
harry angel
wielki blekit
blade runner
od zmierzchu do switu
zeppelin [ Legionista ]
arcydzieła ...i arcydziełka...mojim skromnym zdaniem godne polecenia taki TOP 13 :D
1. 'american beauty'
2.' requiem for a dream'
3. 'deer hunter'
4. 'kellys heroes' 'złoto dla zuchwałych'. Po naszemu :o) zawsze warto się pośmiać
5. 'cesarz'
6. 'trzykolory" -szczególnie czerwony
7. 'podwójne życie weroniki'
8. 'amator'
9. 'rejs' : o )
10. 'szklana menażeria'
11. 'pulp ficton'
12 'komiwojażer''
13. no i zawsze oglądać wszystkie festiwale młodych autorów i teatr telewizji....... ( czego nie robie )...krótko metrażówki są warte docenienia nawet te puszczane w poskiej (tfu) telewizji jakoby państwowej...i rysunkowe ...np: zbrodnia i kara !!!!!!!!!!
A najbardziej to polecam. Tym wszystkim którzy mają zamiardefinitywnego zkończenia swej przygody z filmem .Dzieło pomiekąd znane : "wiedźmin" tylko prosze po zapoznaniu sięz tym 'dziełem' nie popełniać żadnych głupstw :o/........
pozdrawiam kinomaniaków zeppelin
zeppelin [ Legionista ]
cholera ...zapomniałem o nożu w wodzie polańskiego!!!!!!!
no i rzeczywiście pianista ...teżjest godzien uwagi
pozdrawiam i za nie domówienia przepraszam : zeppelin : o)
olivier [ unterfeldwebel ]
1.Pulp Fiction.
2.Family Man.
3.Forrest Gump.
4.Leon Zawodowiec.
5.Braveheart.
6.Szeregowiec Ryan.
7.Erin Brochowich.
8.Remains of the Day (?Pozostałości dnia?).
9.Ostatni Mohicanin.
10.Lepiej być nie moze.
Repertuar jak widać przekrojowy i nikogo nie zawiedzie.