GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate część 81

07.07.2003
00:37
[1]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Baldur's Gate część 81

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy i z magisterką
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!
Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.50 do ściągnięcia ze strony Hathor (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...
Link do moda: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.50.exe


link do poprzedniej części:

07.07.2003
07:54
[2]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Spełniasz życzenia niczym dobra wróżka :))) Dzieki.

07.07.2003
08:08
smile
[3]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Niestety połatanie tym patchem niewiele pomogło, może dla tego ze mamy DirectX 9? Na stronie GameSpy jest zdaje się nowszy patch, ale też nie pomaga... :/

07.07.2003
09:17
[4]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Capt. Krzysztow --> Zdaje mi sie, ze kumpel tez przez to nie mogl pograc - przez Direkt X 9... to za duzo dla Baldurka.

07.07.2003
09:35
smile
[5]

Viator [ Pretorianin ]

Wieża Durlaga, poziom drugi: Jak potwierać na tym poziomie dżwi ( na pn, na wsch). Udało mi się na razie z dwoma dżwiami i niw wiem co dalej.

07.07.2003
10:00
[6]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Ciekawe czy jest jakiś downgrade z DirectX 9 na DirecX 8... Bo nowej łatki dla Baldura to chyba nie dadzą...

07.07.2003
10:05
smile
[7]

Viator [ Pretorianin ]

W którym miejscu w Candalceep jest księga niewiedzy?

07.07.2003
10:43
[8]

Viator [ Pretorianin ]

Powtórka mojego pytania z Wieży Durlaga: Jak otworzyć te dżwi:

07.07.2003
10:44
[9]

Viator [ Pretorianin ]

i te

07.07.2003
10:45
[10]

Viator [ Pretorianin ]

heheh, błąd drukarski:

07.07.2003
10:53
[11]

Carrignarone [ Konsul ]

Viator ---> Witaj. Heh, te drzwi to moja zmora. Masz do dyspozycji nie tylko dwie figury w komnacie naprzeciw, ale też kukły treningowe, do których się strzela. Po manipulacji figurami i postrzelaniu w kukły powinieneś otworzyć. Ale nie pytaj o kombinacje. Przynajmniej nie mnie. ;)

07.07.2003
10:54
[12]

Carrignarone [ Konsul ]

Aha, a tymi drugimi się na razie nie przejmuj. Otworzysz je dużo później od drugiej strony.

07.07.2003
11:50
smile
[13]

Viator [ Pretorianin ]

Najśmieszniejsze jest to, że wieże przechodzę już nie po raz pierwszy, ale to było tak dawno że zapomniałem, jak ją przejść.

07.07.2003
11:54
[14]

Viator [ Pretorianin ]

Carrignarone--->thx, a co z tą KSIĘGĄ NIEWIEDZY - gdzie ona jest - dokładnie w którym miejscu.

07.07.2003
14:04
[15]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> a co z tą KSIĘGĄ NIEWIEDZY - gdzie ona jest - dokładnie w którym miejscu. Wbrew temu, co sądzisz, księga jest w innym miejscu, a nie w Candelceep.

Jesteś w dwóch miejscach gry równocześnie?

07.07.2003
16:53
[16]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> Nie ale się szybko poruszam. To czemu miałem sięu dać candelceep po Księgę skoro jej tam nie ma - strasznie wkużające jest szukanie czegoś czego i tak bym nie znalazł. I co mam się poprostu tak udać do tej kobietki co mi zleciła ten quest i się wszystko wyjaśni???
Czy możesz mi też pomóc z wieżą durlaga.

07.07.2003
23:11
[17]

Belt [ 210 backstab damage ]

Od jakiegoś wieśniaka z Beregostu dowiedziałem się o jakimś tajemniczym portalu w szkole Ulcastera...

08.07.2003
08:25
[18]

Viator [ Pretorianin ]

Tana'ri załatwiony - skończyłem wieżę durlaga i z kultem następne spotkanie dopiero w Atkali.

Księgi niewiedzy nie ma Candelceep - uruchomił mi się mnich, koło kapłanki.

Pola umarłych - grobowiec, co znim?
Las umarłych - miejsce kultu?

08.07.2003
08:45
[19]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Pola Umarłych, Las Umarłych - w każdym z przypadków musisz mieć dwa przedmioty, żeby tam wejść. Idź do Kniei larsa (wieża), a sprzedawca Ci wyjaśni conajmniej jedną sprawę...

08.07.2003
08:55
[20]

M'Rek [ Konsul ]

Belt ---> Od jakiegoś wieśniaka z Beregostu dowiedziałem się o jakimś tajemniczym portalu w szkole Ulcastera... Zaskoczyłeś mnie... Może rozwiniesz temat?

08.07.2003
16:46
[21]

Belt [ 210 backstab damage ]

W Beregoście podszedłem do pewnego pana (ze słomą w butach:) i on mi powiedział o tym portalu.
Wogóle to postanowiłem przejsć BG1 od podszewki, więc gadam z każdym kogo spotkam i otwieram wszystko. A efekt tego jest taki, że w samym Beregoście znalazłem Mikstu Heroizmu i Niewidzianości (nic wielkiego, ale biorąc pod uwagę, że to sam początek gry i mój 2 poziom:)

08.07.2003
16:53
smile
[22]

slayerrulez [ Konsul ]

pozdroofka

mam taki problemik.. mam oryginalna gre BG I + TftSC (tzw. zlota edycja:). zainstalowalem jedno i drugie i nie moge we Wrotach Baldura wejsc do 'Ostrze i Gwiazdy' czy cos tam - zamiast karczmy jest dom rozliczen (w ktorym musze znalezc mapy potrzebne by plynac na wyspe wilkolakow). czy moze nie jestem sam i ktos juz wie co trza by zrobic (czy obejdzie sie bez pacza ) ???

po drugie - jak wyciagnac Dume Durlaga ??? przeszedlem cala wieze, rozwalilem koncowego BED GAJA i dalej miecz tkwi w skale..

wszystkim polecam (dobrym czy na wskros zlym:) rozwalic drizzt'a. majcher +5 ruless =] (czy jest jakis lepszy mieczyk w jedynce ???)

08.07.2003
17:19
smile
[23]

Regis [ ]

slayerrulez --> Chyba nie ma tu osoby ktora choc raz nie rozplatala Drizztowi czaszki :P Lepszego zestawu broni nie ma w BG1... No chyba ze NTotSC, ale nie gralem niestety jeszcze... A ubicie tego drowa podobno graniczy z cudem w dodatku :)

08.07.2003
17:22
[24]

Belt [ 210 backstab damage ]

Musiałem się sporo naczytać by zrozumieć ten język:)
Dumy Durlaga nie da się wyciągnąć
Nie ma lepszego miecza niż ten Drizzta, ale nie warto go zabijać
Ostrze i Gwiazdy znajdują się w innym miejscu niż Dom Rozliczeniowy.
Wejdź sobie tutaj:
znajdziesz tam mapy na których wszystko masz

08.07.2003
17:23
[25]

Belt [ 210 backstab damage ]

Tu:

09.07.2003
08:32
[26]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Pozwolę sobie wrócić do waszych wątpliwości z wampirkami, które akurat są mojej produkcji, tak jak lokacja, a nie teamBG. Po 1/ nikt nie powiedział,że macie tam wsadzać nos mając 30 pnktów życia, 2/ wampirki atakują z cienia, więc mają bonus, za ciosy w plecy, 3/ jak ktoś słusznie zauważył, zawsze można osłonić się hordą "baranów" za pomocą czarów lub różdżki.

W dodatku Duma Durlaga da się wyciągnąć, ale z kogoś... a sprzęt Drizzta rzeczywiście jest raczej średniej jakości, za to jego ubicie to wyzwanie godne nieistniejącego BG 3...

09.07.2003
09:36
[27]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Wampirki są świetne. W dodatku uświadamiają, że nie wystarczy bezmyślnie machac mieczem :)

09.07.2003
10:16
[28]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Aurelinus---> No nie, bez przesady 30 pkt zycia to nie mam:) Kagain ma 88, a moj bohater 66:) No ale masz racje wroce jak znajde gdzies czar przywolanie potwora, bo jedna rożdzka chyba nie wystarczy:/

09.07.2003
11:01
[29]

M'Rek [ Konsul ]

Raistlinek ---> wroce jak znajde gdzies czar przywolanie potwora, bo jedna rożdzka chyba nie wystarczy:/ Wprost przeciwnie. A poza tym łatwiej kupić drugą różdżkę :)

09.07.2003
11:15
[30]

Viator [ Pretorianin ]

Wampirki - dodatkowo można używać wykrycie niwidzialnych i bonus do backstaba staje się historią - ale musisz to szybko wykożystać.

Czy Duma Durlaga jest na zewnątrz jego wieży? Nie udało mi się jej zlokalizować.

09.07.2003
11:45
[31]

slayerrulez [ Konsul ]

dzieki za map, ale tam nie pisze gdzie jest ostrze.. mozecie powiedziec gdzie dokladnie ??
Aurelinus, uchyl rabka tajemnicy z duma durlaga.. pls =]

09.07.2003
13:39
[32]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

slayerrulez --> Tez sie tego naszukalam! Ostrze i Gwiazdy jest na poludniu Wrot Baldura, mniej wiecej na poludniowym wschodzie - jest tuz przy murze z tylu, za jakims innym budynkiem :)

09.07.2003
21:40
[33]

M'Rek [ Konsul ]

slayerrulez ---> Ostrze i Gwiazdy - lokacja 1300 (tam, gdzie nekromantka Nemphre), górny lewy róg

slayerrulez, Viator ---> Duma Durlaga jest w środku, na ostatnim poziomie, (tam gdzie Durlag i jego żona)

10.07.2003
00:01
[34]

Krees [ Generaďż˝ ]

Slayerrulez, Viator ---> O Dumie Durlaga pisaliśmy kilka wątków temu - zajrzyjcie tam :).

10.07.2003
16:11
[35]

slayerrulez [ Konsul ]

dzieki za pomoc :**** :D

10.07.2003
16:56
[36]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

A więc Dumę Durlaga można zdobyć? coś takiego, pomysleć że... nie wiedziałem. Dzięki za pomoc, tak przy okazji.

Co do wampirów to sie zgadzam - są naprawdę znakomite. Zresztą cały dodatek jest IMO rewelacyjny, biorąc pod uwagę że nie rozjeżdża gry i nie destabilizuje. Fajna sprawa.

11.07.2003
08:27
[37]

Viator [ Pretorianin ]

Duma Durlaga - czy ktoś ma może screena ze statystykami? (może też być screen z dokładną lokacją)

Zrobiłem pierwsze podejście do Drizzta i mam duże pretensje co do wypałerowania go w niezliczoną możliwość przywowyłania guenywywar niskończoną ilość.
Pytanie: Czy istnieje możliwość pokonania całej dryżyny Drizzta?

Wykonałem questa w Północnej Cytadeli. Na konie była mowa o jakimś kluczu i wyspie - O co tu chodzi? Nie ujawniła mi się żadna nowa lokacja i nie mam żadnej podpowiedzi w dzienniku.

11.07.2003
08:40
[38]

Viator [ Pretorianin ]

Czy ktoś wie czy jest już gdześ udostępniony IWG II?

11.07.2003
09:09
[39]

Carrignarone [ Konsul ]

Witam. Uwaga!!!!! Podpowiadam Viatorowi.








Viator ---> Co do wyspy... szukaj Nadalina, w mieście, w pobliżu statku-tawerny. Co do klucza... odwiedź Knieję Larsa.

11.07.2003
09:10
[40]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Porozmawiaj z Nadalinem (Doki)

11.07.2003
13:01
[41]

Krees [ Generaďż˝ ]

Viator ---> Uwaga, spoiler!!!


















Dumę ma Durlag - wystarczy mu ją ukraść.

11.07.2003
14:12
[42]

dragonseb [ Centurion ]

Witajcie.Mam do was parę pytań:
1. Podajcie jeden przykład najlepszego gościa z każdej rasy lub od razu całą drużynkę
2. Dlaczego producenci gry nie zrobili jakiegoś fajnego maga który miałby inteligencję 18, charakter dobry, i mógł mieć czary z inwokacji i przywołań
3. Czy znacie stronę na której są opisane czary które może nauczyć się druid a jakie kapłan.

11.07.2003
14:14
[43]

dragonseb [ Centurion ]

Wybaczcie, ale w pytaniu 1 chodziło mi o profesję. ( W końcu jestem juniorem :))

11.07.2003
14:26
[44]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

no tak, istotnie junior...
BG nie jest zrobione tak aby wszystko było cacy, łatwiutko i przyjemniutko. Wystarczy ze jest jeden delikwent z kondycją 20 a inny ma takąż zręczność...
Nie ma genialnego maga i tyle. Za to jest Edwin.

11.07.2003
19:14
[45]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Jak to nie ma genialnego maga - mozna grac taka postacia ;)))

11.07.2003
21:18
[46]

azim [ Konsul ]

Witam
Mam taki mały problemik , gram sobie w dwójkę i niby wszystko w porządku ale w slamsach namnożyło mi się posłańców którzy w dodatku nie mają już nic do powiedzenia (jeden powiedział co wiedział a reszta nic) ,przyszli oni do Arie i tak chodzą za moim bohaterem na dodatek za każdym razem kiedy tam wchodzi jest ich więcej , co z tym zrobić (zabijać bym ich nie chciał bo to palladyn i wogule) ,mam wersje 2,5 orginał , czy jest na to jakiś skuteczny patch, czy nową postać trzeba

11.07.2003
22:29
[47]

azim [ Konsul ]

aby wszystko było jasne daję obrazek

12.07.2003
00:08
[48]

Krees [ Generaďż˝ ]

azim ---> Nie ten wątek...ale co tam :).
Wyjątkowo paskudny bug, jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Ja na Twoim miejscu spróbował bym load (jeśli nie jesteś już daleko po pierwszym pojawieniu się "fałszywki", w ostateczności reinstalki i wgrania save'u. Możesz też zainstalować pakiet poprawek Baldurdasha do SoA lub ToB, patcha PL do ToB lub SoA. Zabijanie ich nie byłoby niegodne paladyna - w końcu to tylko wytwór buga, a nie postaci zgodne z fabułą. Pytanie tylko, jak zareagowała by na to sama gra - bo jeśli spadkiem reputacji, to nie miałoby to sensu.

dragonseb --->
1. a) wojownik do bezpośredniego starcia - krasnolud.
b) wojownik do walki dystansowej - elf, półelf
c) druid - tu nie masz wyboru, albo człowiek, albo półelf,
d) złodziej - niziołek lub elf.
e) mag - może być człowiek, elf lub półelf - moim zdaniem nieważne, jaką rasę wybierzesz. Iluzjonista - gnom.
f) kapłan - człowiek lub elf (kapłan/woj - krasnolud)
innych duali/wieloklasowców jakoś nie chce mi się omawiać, sorki :).

2. Pytanie do Black Isle :). Zawsze możesz zrobić sobie takiego sam.
3. Nie, bo twórcy takich stron zwykle wrzucają kapłana i druida do jednego wora, jako "medyków" - a to błąd, bo ich magia jednak się różni, zwłaszcza na wyższych poziomach.

12.07.2003
00:30
[49]

Krees [ Generaďż˝ ]

dragonseb ---> łowca - bezapelacyjnie elf! I łuki, koniecznie łuki :).

12.07.2003
00:45
smile
[50]

MGS BigBoss [ Konsul ]

Mam pytanko czy da się po zdobyciu poziomu tak jak w Diablo2 dodawać umiejętności np do siły?

12.07.2003
09:00
[51]

Raistlinek [ Pretorianin ]

MGS BigBoss ---> Niestety ani w BG1 ani w BG2 nie można rozwijać swoic cech wraz z przejściem na poziom. Jest to oczywiście związane z faktem, że obie gry oparte są na zasadach AD&D, w których nie było to możliwe. Jedynym sposobem na trwałe podniesienie cechy są manuale i oczywiście niektóre przedmioty zwiększające jakąś cechę.
Możliwość zwiększania cech występuje jedynie w grach opartych na 3 edycji D&D czyli jak na razie jedynie w Neverwinter Nights i Icewind Dale 2. Trwają pracę nad konwersją BG2 na silnik IWD2, a więc m.in przekonwertowanie BG2 na 3 edycję, gdzie zwiększanie cech będzie jak najbardziej możliwe (dokładnie 1 punkt co 4 poziomy).Projekt ten nazywa się Icewind Gate 2. Jeśli chcesz się o nim czegoś więcej dowiedzieć poecam stronę Riklaunima.Poniżej podaję link:

12.07.2003
10:13
smile
[52]

LaSiu [ Konsul ]

siemka jestem starym wyjadaczem BG1 .. a widze ze panowie na czasie sa nie jak ja :) no wiec chcialem zapytac czy ktos mogby mi podac pelna liste dodatkow do BG1 jakie mozna sciagnac z netu .. zaczyanjac od patchy spolszczenia po dodatkowe mpay a tym bardziej mody. Jesli ktos bylby tak wspaniałomyślny i dal mi linki do zassania tych bajerów bede w 7 niebie :)) po 2 latach chce znow uruchomic bg1 i wczuc sie w klimat :)

12.07.2003
10:22
[53]

Raistlinek [ Pretorianin ]

LaSiU---> Proponuję w pierwszej kolejności zajrzeć na stronę naszej wspaniałej pani magister Hathor( i forum na tej stronie). Możesz z niej ściągnąć polski dodatek z kużni mistrza Aurelinusa, czyli Northern Tales of the Sword Coast (Opowieści z Pólnocy Wybrzeza Mieczy). Inne linki zapewne znajdziesz na forum.

12.07.2003
10:29
[54]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

LaSiu -> Z modow polecam NtotSC, ktory zawiera w sobie spolszczone DSotSC - info masz na gorze watku lub u mnie na stronie w dziale DSotSC - tam tez download moda. Co do patchy - polecam strone Zeda (link u mnie na stronie), tam sa dodatkowe patche do BG I + NTotSC - ktore dodaja wiecej poprawek Baldurdasha i kilka dodakowych rzeczy. Jesli chcesz grac w sieci zainstaluj patch intela (tez jest u mnie w dziale download).

Nie wiem czy to wszystkie patche, ale najwazniejsze ;) Kolejnosc instalacji na stronie, w instrukcji (Czytaj to) i w solucji.

Poza tym sa conajmniej 2 mody do BG I w produkcji - jeden anglojezyczny i jeden polski, ale na nie trzeba jeszcze poczekac :)

12.07.2003
10:40
[55]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Raistlinek -> Ubiegles mnie ;)))) A tak cos mi nie pasowalo w tej ilosci postow ;)

12.07.2003
10:47
[56]

LaSiu [ Konsul ]

dziekuje..

widze na twojej stronie mod polski ... Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy v1.50 .. ale zeby go zainstalowac wymagany jest mod Opowiesci z wybrzeza mieczy... da rade to gdzies sciagac ? czy tylko na cd ? a jesli da rade to moze ktos dalby linka albo wyslal mi przez gg ? bylbym wdzieczny :))) i to bardzo :P

12.07.2003
11:44
[57]

Raistlinek [ Pretorianin ]

LaSiu---> Niestety obawiam się, że tylko na oryginalnym CD, inaczej byłoby to zwykłe piractwo.

12.07.2003
12:45
[58]

LaSiu [ Konsul ]

juiz mam zalatwilem sobie .. dzieki :P

12.07.2003
12:54
[59]

Raistlinek [ Pretorianin ]

LaSiu---> Ogromnie mnie to cieszy.....:)

12.07.2003
15:08
[60]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor---> coś znowu się sypie nasze Forum:) Nie mogłem dzisiaj postawic posta bo wywalał mi jakiś błąd.

12.07.2003
15:32
[61]

Raistlinek [ Pretorianin ]

sakhar---> Wstawiłeś tyle, że podwójnie:p

12.07.2003
16:47
[62]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar -> Jak znowu wywali jakis blad, to go zapisz (przeklej do notatnika) jesli zdazysz! Bo je kolekcjonuje by pokazac na forum phpBB.pl - tam mi powiedza, co z tym dalej zrobic... no, powinni, bo jakos nie widze odpowiedzi na razie :(

12.07.2003
16:48
[63]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

LaSiu -> To nie mod, tylko oficjalny dodatek do BG I by Bioware/Black Isle/Interplay czy co tam jeszcze ;)

12.07.2003
17:59
[64]

dragonseb [ Centurion ]

Jaka jest waszym zdaniem najlepsza drużyna w bg? Wiem, że może kiedyś to było już poruszone, ale może chociaż jakiś link?

12.07.2003
20:46
[65]

Ayertienna [ Konsul ]

hmmm.......wrocilam :D cora marnotrawna znow formatowala sobie dysk :D teskniliscie ? :)

13.07.2003
11:27
[66]

M'Rek [ Konsul ]

Ayertienna ---> Witaj w rodzinie, córeczko :D Tak sie zastanawiałem, co sie z Tobą dzieje. Od wieków nie było Cię widać i słychać :)

dragonseb ---> Jaka jest waszym zdaniem najlepsza drużyna w bg? W obecnej chwili dość trudno to powiedzieć, bo nikt nie "przetestował" w całości nowych NPC. A ocenianie bez nich to raczej błąd. Chyba, że myślisz o całej drużynie stworzonej przez siebie?

13.07.2003
21:14
[67]

dragonseb [ Centurion ]

Chodzi mi o NPC, ale tylko z BG1 i z opowieści z wybrzeża mieczy

13.07.2003
21:47
smile
[68]

Regis [ ]

Ja przeszedlem BG1 kilka razy (chyba z 4 razy do konca, a kolejne 4 razy konczylem juz pod sam koniec bo nie chcialo mi sie grac :) ). Ale moje dwie ulubione ekipy to byly:

Ja (Krasnal, Wojownik)
Kivan (ew. Coran i wywalic Imoen)
Imoen
Viconia
Dynaheir

oraz:

Kivan
Yeslick
Imoen
Ja (gnom, iluzjonista)
Dynaheir

A moi ulubieni NPC-e to (duzymi literami Ci najulubiensi :) ): IMOEN, Viconia, Coran, KIVAN, Dyneheir, ALORA (szkoda ze pojawia sie tak pozno i ma sie tak maly wplyw na jej rozwoj :( )

14.07.2003
14:48
[69]

Viator [ Pretorianin ]

Byłem na Wyspie Salamander i mam zbadać kult czarnej dłoni - ale nie mam żadnej innej informacji o tym kulcie: gdzie jakiekolwiek mogę zdobyć i gdzie się mam pojawić żeby ujawniły mi się nowe lokacje.

Czy ktoś by mógł mi podesłać plik z owerida: grunk.cre.

14.07.2003
14:59
[70]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Viator --> Zaraz poszukam i Ci wysle.

14.07.2003
15:14
smile
[71]

Viator [ Pretorianin ]

Hathor ---> Dzięki.

14.07.2003
15:21
[72]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Viator -> Poszlo. To jest plik z wersji 1.0, bo w wersjach 1.06 i 1.50 Grunk'a nie ma!

Nie wiem czy Aurelinus nie robil do tego patcha (czyli plik z Grunk'iem), ale zaraz to wrzuce na strone jako latke... Ktos juz to robil, tak mi sie wydaje.... Ah, skleroza.
Ale byc moze niedlugo Mistrz bedzie nas czesciej odwiedzac, to sie sporo rzeczy wyjasni :)

14.07.2003
19:51
[73]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> 1.06 "chodzi" bez GRUNK'a... Ciekawe...

Viator ---> Rozmowa z mnichem w Brodzie Ulgotha.

14.07.2003
20:51
[74]

azim [ Konsul ]

Krees dzięki, musiałem ich jednak powybijać ale gra tego chyba nie zauważyła , reinstalka i patch nie pomogły ale za łebka było 320 exp więc też dobre rozwiązanie zwłaszcza że ich było 18 na zewnątrz i podobnie w knajpie , a błąd spowodowany tym że się przy wychodzeniu kopiowali tak jak to wrogowie zwyczaj mają

14.07.2003
21:02
[75]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Na temat Grunka już się wypowiadałem - chyba w poprzednim wątku, ale powtórzę: rzeczywiście jest to błąd braku pliku, ale nie mam pojęcia dlaczego WinCommander pominął go przy przenosinach z jednego folderu do drugiego, takich brakujących plików było więcej, ale je wyłapałem przy pakowaniu, ten mi uciekł...
Jutro powinna być zaktualizowana mapa, więc wydam wersję dodatku nr 1.51, która jak się wydaje będzie już ostatnią oraz patch upgradujący wszystkie poprzednie - ta wersja pojawi się też w CDProjekt.
Wciąż tylko pozostała nierozwiązana kwestia backupu, bo jak rozumiem, GRJGORI nie posunął się w tym temacie...

Czy nikt nigdzie się nie nadział na program instalacyjny z backupem plików?

14.07.2003
21:05
[76]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

azim---------> ani patch, ani reinstalka nie pomogą, jeśli korzystasz z save na którym już się kopiują.... musiałbyś wrócić do gry zanim zaczęli to robić. Za te "efekty" odpowiadają skrypty, które nie aktualizują się w czasie, gdy już działają.

14.07.2003
22:31
[77]

Krees [ Generaďż˝ ]

Aurelinus ---> Czy to "niespodzianka" dotycząca miecza Generała Ghotala, o której pisałeś w poprzednim wątku, polega na tym, że przy każdym trafieniu władający nim jest przenoszony w lewy górny róg pomieszczenia/lokacji. w której się aktualnie znajduje :). Czy też to tylko jakiś bug w mojej grze?

15.07.2003
00:53
[78]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> W 1.60 dzialal, bo widac Grunk jest postacia z wersji podstawowej, a nie z moada; wersja 1.50 zastepuje calkiem oryginalny folder override, wiec nie bylo Grunk'a... Tak mi sie wydaje :)

Krees --> To mi wyglada na bug... w lewym gornym rogu zawsze sie laduje z CLUAConsole ;)

15.07.2003
08:04
[79]

Viator [ Pretorianin ]

Aurelinus ---> Po dołączeniu do owerida wszystko działa poprawnie.

Hathor ---> Grunk jest z DsSC - misja z Othem.

15.07.2003
08:12
[80]

Viator [ Pretorianin ]

Krees ---> Co z Generałem Ghotala, właśnie go zabiłem i jestem w jego grobowcu.

Zabiłem maga z kniei larsa (zaatakował mnie) i jest tam biurko którego nie da się otwożyć. Czy coś co pomoże mi je otwożyć znajdę w grobowcu czy w kamiennym kregu - nadal nie potrafię znależć potrzebnych rzeczy do jego otwarcia - mam pierścień (mag z kniei larsa), figurkę z kopalni, kamień krasnoludzki z obozu orków, starożytną zbroję z Cytadeli ). Czego mi jeszcze brakuje?

15.07.2003
08:24
[81]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Zabiłem maga z kniei larsa (zaatakował mnie) i jest tam biurko którego nie da się otwożyć. W pergaminie pisze, gdzie jest klucz do biurka.

Figurka i zbroja są potrzebne do stworzenia pewnego miecza...

Znalazłeś "Czarną Dłoń"?

15.07.2003
10:21
[82]

Krees [ Generaďż˝ ]

Viator ---> 1. Spróbuj użyć tego miecza.
2. Przeczytaj uważnie pergamin znaleziony przy ciele maga (lub w skrzyni na dole, nie pamiętam już dokładnie). Gdzież może się znajdować opisywany domek na bagnach? :)

15.07.2003
11:12
[83]

Viator [ Pretorianin ]

Krees---> O co chodzi z "czarną dłonią", a pergamin poczytam - thx.

15.07.2003
11:27
[84]

LaSiu [ Konsul ]

mam pytanko.. zaczynam gre od nowa i czy kolejnosc instalowania dodatkow jets od czegos zalezna ? czy jesli zainstaluje na poczatku Opowiesci z wybrzeza mieczy + do tego dodatek Aurelinusa to moge na spokojnie przejsc najpierw BG1 bez zwracania uwagi na dodatki ? czy po zainstalowaniu odczuje jakies wieksze zmiany? bo chcialbym sobie najpierw przejsc bg1 na spokojnie a potem do dodatkow...

btw. jak ujz jestem przy tym temacie. to powiedzmy ze zainstalowalem dodatki na poczatku i zaczalem gre od poczatku przeszedlem prawie cale BG1 i przed walka z Sarevokiem pojde sobie na opowiesci w wybrzeza mieczy zdobyc poziom wiekszy a dopiero potem wroce sobie rozpykac Sarevoka ? czy jak juz sie wejdzie na mapke moda to juz nie mozna wrocic do mapki oryginalnej ?

15.07.2003
11:39
[85]

Viator [ Pretorianin ]

LaSiu---> NtSC jes ( dzieje się ) na mapie BG1 z dodanymi nowymi lokacjami - więc graj spokojnie.

15.07.2003
12:33
[86]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> O co chodzi z "czarną dłonią"... Chodziło mi o to, czy juz znalazłeś i pokonałeś kultystów Czarnej Dłoni. Jeśli tak, to jesteś w połowie drogi do sukcesu (krąg)

15.07.2003
13:44
[87]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> Tak pokonałem kultystów ( było całkiem ciężko).
W nowym wejściu do mostu Firewine na 2 poziomie (tam gdzie wampiry - teraz są już napewno martwe) są dzwi do następnej kodygnacji - Jak je otwożyć?

15.07.2003
15:09
[88]

Krees [ Generaďż˝ ]

Viator ---> Kiedy próbujesz zejść na dół, pojawia się napis, że jest za ciemno, prawda? W takim razie poszukaj czegoś do oświetlenia sobie przejścia...

16.07.2003
07:56
[89]

Viator [ Pretorianin ]

Skończyłem akcję w grobowcu Generała Ghotala. Zabiłem go 2 razy, tzn. zaraz po wejściu do grobowca i po raz drugi po zejściu na sam dół krypty. A teraz pytania: DLACZEGO W TY GROBOWCU NIC NIE MA? Żadnego miecza, ani żadnej rzeczy która pomogła by mi otwożyć kamienny krą w lesie umarłych. Czy to znowu jakiś błąd?

M'Rek---> W wieży maga, w kniei Larsa nie ma żadnego scrola z opisem gdzie można znaleść klucz do biurka. Może te informacje są gdzieś indziej?

16.07.2003
08:08
[90]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Miecz Ghotala nie zawiera żadnego buga.
Nie są mi też znane aktualnie żadne nowe bugi, a istniejące już objaśniłem by grać dalej lub wkrótce je poprawię o ile nie mają zasadniczego wpływu na akcję.
W samej fabule czyli dialogach przedmiotach itp nie ma bugów, z pewnymi wyjątkami jakie się wam trafiają. Nie mają one jednak nic wspólnego z bugiem. Wyjątek to wyjątek

16.07.2003
08:32
[91]

Viator [ Pretorianin ]

Aurelinus ---> Ale ja nie znalazłem w ty grobowcu żadnego miecza, więc gdzie on jest, lub gdzie powinien być.

16.07.2003
09:39
[92]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> DLACZEGO W TY GROBOWCU NIC NIE MA? Żadnego miecza, ani żadnej rzeczy która pomogła by mi otwożyć kamienny krą w lesie umarłych. Bo nie w grobowcu kryją się te przedmioty...
Ale ja nie znalazłem w ty grobowcu żadnego miecza Bo go tam nie było... Jeszcze nie dotarłeś do miejsca, w którym ów miecz powinien być.
W wieży maga, w kniei Larsa nie ma żadnego scrola z opisem gdzie można znaleść klucz do biurka. Ten pergamin był przy ciele maga - właściciela wieży (już go zabiłeś). Może niezbyt starannie czytałeś? Tam była mowa o tym, że ów mag poprzednio mieszkał w innym miejscu i tam właśnie zostawił klucz do biurka.

16.07.2003
09:49
[93]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus ---> Miecz Ghotala nie zawiera żadnego buga.
Podobno (tak pisał Krees; ja tego nigdy nie sprawdzałem) przy każdym trafieniu władający nim jest przenoszony w lewy górny róg pomieszczenia/lokacji, w której się aktualnie znajduje. Stąd pytanie, czy to nie bug. Jeśli to planowe działanie, to jest bardzo ciekawe (na dużej lokacji może w cudowny sposób ocalić posiadacza miecza).

16.07.2003
10:42
[94]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jak jnuż rzekłem, pozwoliłem sobie na mały żart.
Dobra w jaskini Ghotala są w którymś z sarkofagów.
Generał rzeczywiście występuje 2 razy - góra i dół, ale nie pamiętam o co mi chodziło. W końcu jest duchem.
Pergamin miał pierwotnie Haeball, ale ostatecznie ma klucz do skrzynki w piwnicy i tam jest skroll.

16.07.2003
11:10
[95]

Krees [ Generaďż˝ ]

Mam prośbę do tego, kto założy nowy wątek, aby uwzględnił we wstępniaku koniec moich heroicznych zmagań z magisterką... :).

Tak w ogóle to wyjeżdżam na wakacje i przez 2 tygodnie mnie nie będzie.

16.07.2003
11:18
[96]

Viator [ Pretorianin ]

Krees---> Gdzie jedziesz? Bo ja też jadę w poniedziałek nad Bałtyk.

16.07.2003
13:41
[97]

M'Rek [ Konsul ]

Pytanie do wszystkich ----> Jak się zachowuje generał Gothal, gdy dostanie swój miecz? Pozbyłem się miecza, a potem juz było za óźno, by sprawdzić :(

Viator ---> Faktycznie, pergamin jest w piwnicy, a nie przy ciele maga. Ale jest w wieży...

Viator, Krees ---> Wymarzonej pogody! I odezwijcie sie po powrocie.

Krees ---> Jeszcze jeden post i sam możesz założyć nowy wątek :)

16.07.2003
14:01
smile
[98]

Regis [ ]

No to czas chyba na nowy watek :P :)

16.07.2003
16:10
smile
[99]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Krees & Viator --> Slonecznych wakacji!

OK, to ja zakladam watek!

16.07.2003
16:27
[100]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Oto link do kolejnej części !

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.