GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

WOLFENSTEIN: Enemy Territory - GRY-Online |5|

06.07.2003
20:54
[1]

mruwek [ da ANT ]

WOLFENSTEIN: Enemy Territory - GRY-Online |5|

WOLFENSTEIN: Enemy Territory

ekipa:UKŁAD WARSZAWSKI

Witamy wszystkich w kolejnym wątku.


Gra jest zupełnie darmowa i przeznaczona wyłącznie do gry po sieci. DO uruchomienia nie potrzebuje żadnej wersji RTCW. Poprostu, ściągamy plik z internetu, instalujemy i gramy. Trudne? Nieee! Poniżej zamieszczamy krótki opis, wymagania, oraz mirory do stron skąd można ścignąć tą gre. Spróbuj to wyśmienity MP. !!!

Wymagania:

* Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
* 128 MB RAM
* 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
* Microsoft® Direct X® 8.1 or higher (not included)
* 271 MB total disk space for game files
* 500 MB free disk space for swap file

Coś o grze:

- 6 ektra map
- 5 klas postaci
- zróżnicowane misje
- każda postać ma kilka broni do wyboru
- możliwość przebrania w mundur wroga(spec ops)
- wsparcie lotnicze i artyleryjskie
- pojazdy
- stanowiska ogniowe
- zasadzki itp.

ET zawiera sześć map i działa w nastepujących trybach:

A. Las-Man-Standing
Gracze rywalizują w dwóch zespołach, a wygrywa ta drużyna, która pokona wszystkich przeciwników.

B. Stopwatch
Rywalizujące zespoły musza wykonac swoje zadania w najkrótszym możliwym czasie. Po zakończeniu rundy zespoły zamieniają się rolami - gracze wcielający się w Aliantów grają jako Niemcy, i odwrotnie.

C. Campaign
Są dwie kampanie. każda po 3 mapy. Mecz rozgrywany jest kolejno na trzech mapach, gracze zachowują swoje umiejętności i doświadczenie między kolejnymi mapami.

D. Objective
Przeciwne zespoły muszą wykonać serię różnych zadań, jak np. wysadzenie obiektu, utrzymanie pozycji lub wykonanie określonych zadań inżynieryjnych.

A oto opisy misji, które należy wykonać na poszczególnych mapach:

1. Goldrush
Zadanie Aliantów: Naprawić działo samobieżne, przejechać nim przez miasto, rozbić z działa wrota banku, wynieść z niego złoto i załadować je na ciężarówkę, po czym uciec z miasta.
Zadanie Niemców: Przeszkodzić Aliantom w wykonaniu ich zadania.
Utrudnieniem dla Aliantów może być skonstruowanie przez Niemców dwóch zapór przeciwczołgowych na trasie przejazdu działa.

2. Fuel Dump (mapa znana z Demo)
Zadanie Aliantów: Wysadzić w powietrze niemieckie składy paliwa, ukryte na tyłach twierdzy. W tym celu należy podprowadzic czołg do mostu, skonstruować most, a następnie przejechać czołgiem po moście, i dalej, systemem tuneli, w pobliże niemieckiej twierdzy. Czołg rozbija w dwóch punktach mur twierdzy, dzięki czemu Alianci mogą wedrzeć się do jej wnętrza.
Zadanie Niemców: Uniemożliwić Aliantom wykonanie zadania, m.in. przez powstrzymywanie postępów czołgu i minowanie terenu wokół zbiorników

3. Railgun
Zadanie Niemców: Doprowadzić do wystrzału działa kolejowego Dora. Najpierw należy doprowadzić drezynę 1 na koniec toru kolejowego, gdzie zostanie załadowana na nią amunicja do działa. Po doprowadzeniu drezyny 1 z powrotem do pozycji startowej następuje przeładowanie amunicji do drezyny 2, którą trzeba dowieźć amunicję bezpośrednio do działa. Następnie należy uruchomić urządzenie kontrolne działa, a potem odpalić je (dzwignią przy skonstruowanym urzadzeniu).
Zadanie Aliantów: Uniemożliwienie Niemcom uruchomienie działa. Alianci mogą im przeszkadzać np. likwidujac wrogów za pomocą ciężkich karabinów maszynowych, licznie rozmieszczonych wzdłuż trasy przejazdu drezyn, oraz odprowadzając drezynę 1 do punktu startowego, zanim zostanie załadowana na nią amunicja.

4. Oasis
Zadanie Aliantów: Zniszczenie dwóch niemieckich dział 88 mm, ukrytych w pustynnej osadzie.
Zadanie Niemców: Powstrzymanie Aliantów

5. Radar
Zadanie Aliantów: Zniszczyć dwa prototypowe radary Wuzburg.
Zadanie Niemców: Uniemożliwienie Aliantom wykonania zadania.

6. Battery
Zadanie Aliantów: Lądowanie na brzegu i wysadzenie baterii dział.
Zadanie Niemców: Uniemożliwienie Aliantom wykonania zadania.




Mirrory:

https://u4fps.gamer.hr/files/mods/rtcw/WolfET.exe
https://ftp.ipgn.com.au/rtcw/windows/WolfET.exe
https://gry.dva.pl/download/_gry/20030529_wolfet.exe

Wersja dla Linuxa: https://www.fragland.net/index.php?page=downloads&did=834


Wszelkie informacje na temat rozgrywek można uzyskać na czacie (link poniżej) lub na GG 2650019
link do czatu:https://www.polchat.pl/chat/?room=Uklad%20Warszawski%20GOL

Link do poprzedniej części:

06.07.2003
20:55
smile
[2]

mruwek [ da ANT ]

I tak jak obiecałem kolejny medal ----------------------------------------------------------------------------------->

06.07.2003
20:58
smile
[3]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

mam pytanie
a jak szybkim trzeba dysponowac łącze zeby mozna bylo pograc gładko ???

06.07.2003
21:03
[4]

mruwek [ da ANT ]

faloxxx--------------------------> cóż podobno można grać nawet na ISDN, najlepiej samemu sprawdzić ponieważ dużo zależy od serwera.

06.07.2003
21:03
smile
[5]

esaax [ Pretorianin ]

faloxxx --> nie wiem jak u innych, ale ja mam lacze o predkosci porownywalnej do sdi :( i mam lagi --> ale nie przeszkadza too w grze, bo jak gra zawiesza sie mi na 2 - 5 sekund co 1 - 2 minuty i jak mowwie nie przeszkadza w graniu, ale troche denerwuje :|, ale i tak gram :DDDDD
ale zawsze mozesz sprobowac --> nic nie stracisz a ile mozesz zyskac :)

06.07.2003
21:04
smile
[6]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

a jaka to jest predkosc porownywalna do sdi ???????

06.07.2003
21:16
smile
[7]

BWP [ Centurion ]

3-D Harware Accelerator (with 16 VRAM) with full OpenGL® support
Pentium II® 400Mhz processor Athlon® processor
English version of Windows® 95 OSR2/98/ME/NT 4.0 (SP6)/2000/XP operating Sytem
128 MB RAM
16-bit high color video mode
800 MB of uncompressed hard disk space for game files, plus 300 MB for the Windows® swap file
A 100% Windows® 95 OSR2/98/ME/NT 4.0 (SP6)/2000/XP compatible computer system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card and input devices)
DirectX® 8.0a (included)
100% DirectX® 3.0 or higher compatible sound card and drivers
100% Microsoft®-compatible mouse/keyboard and drivers
Quad-speed CD-ROM drive (600K/sec. sustained transfer rate)

Multiplayer Requirements
Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP and IPX) play supported
------------------------------!!Internet play requires a 100% Windows® 95 OSR2/98/ME/NT 4.0 (SP6)/2000/XP 56.6 Kbps modem!!
A 100% full OpenGL compliant 3-D video card is required. RTCW uses OpenGL to support 3-D hardware accelerator. RTCW has been tested on many but not all of the major cards incorporating the chipsets listed below.
3dfx Voodoo3 or higher Chipsets
ATI Rage 128/128 Pro
ATI Radeon
Matrox G400
NVIDIA Riva TNT and TNT2
All nVIDIA GeForce chips

i wszystko jasne.

06.07.2003
21:22
smile
[8]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

zalezy dla kogo jasne ^^

06.07.2003
21:23
[9]

przemek__ [ PRZEMEK ]

o co w tej grze chodzi ? grałem tylko w zwykłego rtcw

06.07.2003
21:24
[10]

esaax [ Pretorianin ]

ja mam okolo 15 kbps, hehe a png w grze mi sie waha od 300 - 800 gdy przecietne innym od 20 - 100 :DD::D:D:D

06.07.2003
21:28
smile
[11]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

no a ja mam o połowe wolniejsze od twojego esaax

06.07.2003
21:29
[12]

faloxxx [ Generaďż˝ ]

podejrzewam ze nic nie wyszloby z tego :(

06.07.2003
23:16
smile
[13]

mruwek [ da ANT ]

przemek----------------------------------------> to jest multiplayer rtcw, grasz przeciwko innym graczom, z rtcw ma tylko nazwę i technikaliaa wspólne a tak, to zupełnie inna rozgrywka, żadne SI nie zastąpi żywego gracza, spróbuj a zobaczysz różnice, dynamika rozgrywki i wogóle, namawiam.


Iron----------------------------> a dla ciebie za dzisiaj co? tak medal!---------------------->

essax------------------------> czemu odpadłeś w połowie?

06.07.2003
23:19
[14]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

Moge się dołaczyć do jakiegoś klanu ?? W:ET

06.07.2003
23:20
[15]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

Albo do ekipy ...

06.07.2003
23:41
[16]

marihuanin [ Pretorianin ]

AAARRGGHHH... znowu mi wylonczyli sieć i dlatego mnie nie było :/
Może jutro skope z wami pare tyłków :)

06.07.2003
23:54
smile
[17]

esaax [ Pretorianin ]

mruwek --> odeszlem bo gram mi sie wieszala na tym serwerze, jak sie raz zawiesila to musialem sie odlaczac :\, i po paru razach mi sie znudzilo, moim zdaniem polskie serwery suxxx, jak gram na zagranicznych to mam niewielkie lagi :|.
A wlasnie ktos mowil w trakcie gry o jakms programie ktory niweluje skokii pingu -- bredzil czy cos takiego jest ??

07.07.2003
00:12
smile
[18]

esaax [ Pretorianin ]

jaaaaaaaaaaaaki zemnie wiesnaik :D odszedlem, a nie "odszeszlem" :DDDDDDDDDDDDD

07.07.2003
15:52
smile
[19]

mruwek [ da ANT ]

kapitan kloss-------------------------> zapraszam na czata. od 20, tam wszystkiego się dowiesz.

07.07.2003
17:20
smile
[20]

mruwek [ da ANT ]

panowie za popołudniową grę mam dla was piękny medal, jeszcze mi się nie skończyły!!! --------------------------------->





a o 20.00 na czacie, zapraszm!!!

07.07.2003
18:32
smile
[21]

esaax [ Pretorianin ]

mruwek --> ten medal jest dla cebie zasluzyles :)

07.07.2003
23:07
smile
[22]

mruwek [ da ANT ]

coś mnie sie porobiło, musze nareperować, dziś juz nic z gry nie będzie. pozdro. macie medal ------------------------->

08.07.2003
00:07
[23]

BWP [ Centurion ]

faloxxx----> pzreciez jest napisane
Internet play requires a 100% Windows® 95 OSR2/98/ME/NT 4.0 (SP6)/2000/XP 56.6 Kbps modem!!
czyli mozna uzywac modemu i bedziesz gral gladko.

08.07.2003
13:00
[24]

sunnto [ Chor��y ]

czy może ktoś wie jak zmienia się kolor liter w nicku tak żeby mieć np biało-czerwone

08.07.2003
13:14
[25]

esaax [ Pretorianin ]

ja wiem :)

08.07.2003
14:00
[26]

Bubi [ Centurion ]

Panowie,

Widze ze macie czasem spore problemy z ET. Gram / gralem w RtCW prawie ze zawodowo od mp_test (ET jest klonem RtCW na tym samym - niemalze - engine), i jesli moglbym w czyms pomoc, po prostu zadajcie pytanie. Duzo odpowiedzi (bez meczenia innych :p) mozecie znalezc na www.rtcw.hive.pl - mimo ze to site glownie o wolfensteinie, nie o enemy territory, 95% informacji jest latwo transferowalnych. Och, i zeby nie bylo, nie jestem z tym serwisem zwiazany, nie byla to wiec kryptoreklama :).

P.S. Czasem pykne sobie w ET, zwykle pod nickiem "whatever".

08.07.2003
18:34
smile
[27]

marihuanin [ Pretorianin ]

Bubi prwde rzecze, wiekszość mojej wiedzy o ET pochodzi własnie z tej strony mimo że jest o RTCW... polecam :)
Spotykamy się na czacie o 20.00 ??

08.07.2003
21:06
smile
[28]

mruwek [ da ANT ]

bubi ------------------------------------------> nie zapominaj o paniach ;)


noooooooo, dzisiaj to ja dałem sobie w palnik i dlatego się nie zjawiłem, coś nowego? jak tak to dajcie znać! UW RULEZ!

08.07.2003
21:35
[29]

marihuanin [ Pretorianin ]

Bubi - - - -> Przygladałem się przypadkiem dzisiaj twojej grze na CDA i musze powiedzieć że rządzisz, zastanawia mnie
tylko dlaczego zabijałeś swoich, a pózniej ich podnosiłeś. Rozumiem zabić ledwo żywego i podnieść go zdrowym, ale zabić w pełni zdrowego...

08.07.2003
21:39
smile
[30]

marihuanin [ Pretorianin ]

A i jeszcze jedno... wydaje mi się, że nikt by nie mia Cił za złe jeśli byś do nas dołączył i został naszym MISTRZEM ;)

08.07.2003
21:56
smile
[31]

mruwek [ da ANT ]

marihuanin------------------------> najpierw trzeba było zobaczyć z kim gra, pamiętasz naszą grę w których wymiataliśmy aż huczało, a poza tym sam wiesz jakie to wkurzające jak cię swój zabije, :(

08.07.2003
23:06
[32]

marihuanin [ Pretorianin ]

mruwek - - - - > No dobra nie przyjżalem się za dobrze z kim gra, ale ja sobie tylko gadalem od tak... nie wydaje mi się żeby Bubi a.k.a C4|Sff też wział to na poważnie (chociaż może) :)

09.07.2003
00:13
smile
[33]

esaax [ Pretorianin ]

mruwek gratuluje zdobycia goli !, to pewnie za czynne uczestnictwo/"stworstwo" UW ! :).
I niech medyk bedzie zawsze blisko was :)

09.07.2003
10:37
[34]

sunnto [ Chor��y ]

Dzięki juz mam piękną biało czerwoną ksywkę :)

A tak z innej beczki. Wczoraj testowałem komunikator głosowy Team Speak w ET . Gra nabrała zupełnie innego wymiaru .

09.07.2003
10:51
[35]

Bubi [ Centurion ]

Ummm...

Zabijanie swoich.

Po pierwsze, dlatego ze jesli grajac medem widzisz kogos kto ma malo hp, prosciej (3 klawisze), szybciej (jak wyzej) oraz efektywniej (4 paczki dla kolesia z 1hp da mu 81 hp; kill, revive + 3 paczki da mu max hp, i to nie biorac pod uwage tego, ze z czasem med podnosi ludzi od razu na full hp). Uwierzcie, kiedy gra sie oficjalne mecze, takie rzeczy sa potwornie wazne. Umiejetnosc szybkiego i sprawnego podnoszenia przez medyka jest czasem znacznie bardziej ceniona niz umiejetnosc pakowania hs za hs. A tak na marginesie, jeszcze wazniejsza jest umiejetnosc bycia we wlasciwym miejscu we wlasciwym czasie :).

Po drugie, dlatego ze jestem... jak by to powiedziec... wypaczony. Juz wyjasniam. Gralem w RtCW (identyczna mechanika gry w zasadzie) przez 2 lata. Jestem / bylem (emerytura :p) w teamie ktory bral udzial (i skonczyl w srodku stawki) w najbardziej prestizowej imprezie w Europie (clanbase eurocup), oraz swojego czasu radosnie siedzial na #1 w oficjalnym europejskim ladderze. Stad, kiedy wlaze na ffa (free for all) i widze co ludzie wyprawiaja, trafia mnie czasem nagly szlag. Jesli, przykladowo, ktos wywala mi pol magazynka w plecy, odruchem dla mnie jest odwrocic sie i odpowiedziec ogniem... najczesciej konczy sie to fatalnie. Wiem ze nie powinienem tak robic, ale czasem po prostu nie zdzierze :/. Czasem tez mi sie (znow, niestety) zdarza pojechac po kolesiu ktory robi jakis zupelny kretynizm. Znow, tak jak racjonalnie rozmawiamy, wiem ze to jest be, ale w grze, kiedy decyzje podejmujesz na poziomie odruchow, jest juz inaczej... Za to zawsze staram sie go podniesc pozniej, jak mi "nerw" przejdzie...

Mistrzem.

Ugh? Ok, kiedys bylem - moze - jednym z lepszych graczy w wolfie. Podkreslam to "moze"; ja sam nigdy nie twierdzilem ze tak jest. Ale w ET, to juz jakas tragedia. Strzelam po scianach, nie trafiam tego co chce trafic, rece mi lataja, poce sie jak mysz. Do mistrza mi daleko. Jesli chcecie obejrzec kogos kto naprawde wymiata, polecam demo z POV C4|Angel (#c4.et na qnet). On wciaz trenuje, bawi go to, a poza tym zawsze konkurowalismy ze soba, i niestety (albo stety) byl zawsze troche lepszy. Chociaz, byl czas ze wygrywalem wiekszosc pojedynkow :p. Panowie (ok, i Panie): w ET ja nawet nie znam map! To ze krecilem wczoraj na przyklad wyniki typu 100:17 (frag:death) i poszedlem spac majac 1770 puntkow znaczy tylko to, ze wiem wiecej o tej grze i jej mechanice niz wiekszosc z osob jaka byla na serwerze. A te nabywa sie z czasem po prostu. Moge Wam pomoc pokazujac czy mowiac o trickach jakie mozna wykorzystac (lapka do gory kto wie co to jest bunny hopping) czy sposobach zachowania w okreslonych sytuacjach, ale bycie "mistrzem"? Nie zasluguje, a poza tym, nie dziekuje. Bylem team leaderem C4 przez 1.5 roku, enough is enough.

Kogo zabijasz.

Mozemy sie spotkac i sobie razem popykac jak chcesz sie przekonac :). Co do dueli, to z kim tak naprawde nie ma znaczenia od pewnego poziomu. Kazdego zabijasz mniej wiecej z ta sama predkoscia, jesli przeciwnik jest lepszy, ty umrzesz pierwszy, jesli gorszy, ty wygrasz. Jesli grasz medem, leczysz sie i wszystko zaczyna sie od poczatku. Prawdziwy fun to wtedy, kiedy trafiasz na 2, 3 i wiecej przeciwnikow, mozna kombinowac, zaslaniac sie od jednego drugim, odrywac owce od stada itp... Wczoraj max jaki wykonalem na raz to 6, ale to czesciowo przypadek (dwoch mialo reload). Taki dobry standart to dwoch - trzech na raz (zalozenie: grasz medem, i skill na serwerach jest taki jak dzisiaj).

Umm, rozpisalem sie :)
W pracy mi sie nudzi :)

09.07.2003
10:51
[36]

BWP [ Centurion ]

sunnto---> oczywiscie, ze wykorzystywalismy w czasie bitwy komunikator ale inny Roger Wilco.
Dokładnie, rozgrywka z innego wymiaru :)
Roger lezy ponizej.

09.07.2003
11:09
[37]

Bubi [ Centurion ]

Umm, obecnie powszechnie wykorzystywane sa dwa programy do komunikacj glosowej. Teamspeak2 oraz Ventrillo. RW, tak samo jak i BattleCom naleza niestety do 1 generacji tego typu programow, TS2 i VT to 3 generacja. Plusy? O wiele lepsza jakosc dzwieku (a'la telefon komorkowy, i to na jednym z nizszych kodekow), wiele opcji ulatwiajacych wzajemna komunikacje w wiekszej grupie osob itp. Minusy - wieksza komplikacja programu, oraz wieksza "laczozernosc" wynikajaca z koniecznosci przesylania wiekszej ilosci danych. Cos za cos. Z tym ze wszystkie dobre teamy juz dawno przeszly na TS2 badz VT wlasnie, i to z wykorzystaniem serwerow dedykowanych, co na pewno daje im przewage nad tymi ktore wicaz komunikuja sie przy uzyciu RW i podobnych.

09.07.2003
11:14
[38]

mistszunio [ Centurion ]

ej moge się zapisać?

09.07.2003
11:43
[39]

Bubi [ Centurion ]

BTW, o wiele dokladniejsze (i wiecej) info od hive znajdziecie na stronie RtCW for dummies. Z tym, ze jest to po angielsku...

09.07.2003
16:33
smile
[40]

mruwek [ da ANT ]

Witam, jak widzicie za sprawą Bubi`ego(dzięki za rady, są bardzo pożyteczne!) sprawa nabrała nowege wymiaru i musimy postanowic co dalej robimy, jaką drogę wybieramy, uzgodnić szczegóły i wogóle, więc zapowiadam spotkanie dzisiaj na czacie o 20.00 tam wszystko uzgodnimy, PAMIĘTAJCIE nieobecni głosu nie mają!!!

09.07.2003
16:38
smile
[41]

mruwek [ da ANT ]

Bubi-------------------------------------> czy mógłbyś się ze mną w wolnej chwili skontaktować na GG?

09.07.2003
16:47
[42]

Nagash [ Pretorianin ]

Bubi -> A znasz moze jakas strone ze scyptami do ET? Szukam takiego, ktory by po kucnieciu juz zostawial postac w tej pozycji. Btw widzialem bubiego w akcji i potwierdzam, ze dobrze gra :)
/Argus

09.07.2003
17:00
[43]

Bubi [ Centurion ]

1. GG. Mam tylko w pracy, numer to 263165. Bodajze. Jesli masz jakies pytanie mruwek, to po prostu napisz.

2. Rady. Rad to Wam nie udzielalem, bo nie bylo pytan :). Chociaz, moze, tutaj jedna. Kazdy kto dopiero zaczyna przygode z RtCW, ET, badz tez nie mial stycznosci z grami ze stajni ID Software, koniecznie powinien przeczytac poradnik Swietego. Swiety, a raczej fUzz|Swiety, to bardzo dobry gracz z podobna do mojej miloscia do przelewania mysli na papier ;). Popelnil kiedys podrecznik, ktory nie jest moze perfekcyjny, ale niewyobrazalnie moze ulatwic start. Powinien byc do odnalezienia na hive, a jesli nie, sprobujcie ftp://chruptak.plukwa.net, pass: wolf, login: wolf (serwer ftp postawiony przez dobrego ducha wolfa w polsce, niejakiego oferme). Duzo plikow, miedzy innymi TS2 i podobne do znalezienia takze na hive, w dziale pliki: https://d61004.u38.mygisol.com/rtcw/index.php?co=pl Polecam zainteresowac sie ASE - All Seeing Eye. Pozwala omijac wyjatkowo beznadziejny ingame browser wbudowany w ET, i zarowno selekcjonowac jak i laczyc sie z serwerami w o wiele wygodniejszy - i szybszy - sposob. Poza tym, dodatkowe mile wiadomosci. Szukasz konkretnego gracza na serwerach? Uzyj ASE. Szukasz okreslonego serwera posrod 3500 serwerow ET? ASE znow Ci pomoze. Chcesz wiedziec ile osob gra w tym momencie w Polsce? Nic prostszego.

3. Jaka droge wybieracie. I tu jest pies pogrzebany :). Albo idziecie w kierunku, powiedzmy, "pro" - czyli droga jaka wybralo kiedys C4, fUzz, FF, Poison (czolowka polskich klanow RtCW, jest jeszcze kilka innych ktore dolaczyly na niej niejako pozniej), albo po prostu tworzycie grupe ktora lubi grac razem, ganianie na ffa sprawia im przyjemnosc, i ktorzy zadowola sie raczej niewielkimi sukcesami (ok, badzmy brutalni: sukcesow nie bedzie) w przypadku gry klanowej. Wybor nalezy do Was :p.

09.07.2003
17:17
[44]

Bubi [ Centurion ]

Nagash ---> wfrp czy wfb? :) A skrpyt, nic prostszego. Co prawda do wolfa, ale powinien tez dzialac w ET. Te komendy sie nie zmienily. Follow the white rabb... erm, link, 3 czy 4 post od gory. Dodatkowo, w tym samym miejscu "pare" innych, uzytecznych skryptow - choc uwaga. ZNACZNA czesc z nich NIE bedzie dzialac w ET, przede wszystkim te od spawnow itp.

BTW., Nagash, zastanow sie czy nie lepiej jednak kucac "recznie"...

09.07.2003
17:55
[45]

Bubi [ Centurion ]

O, cos mi jeszcze wpadlo do glowy. Widzialem od cholery nowych ludzi, ktorzy wybijali pol swojego teamu przy pomocy airstrike'ow. Nie wiem czy wiecie, ale tym jak bedzie wygladac tor lotu samolotu... a wiec i linia wybuchow... da sie sterowac. W wielkim skrocie, airstrike zawsze pojdzie mniej wiecej PROSTOPADLE do miejsca gdzie stoisz w momencie gdy uslyszysz "affirmative, on my way", oczywiscie, pojdzie przez miejsce gdzie spadla puszka (znacznik). Po dokladne wytlumaczenie (znow, po angielsku) odsylam do rtcw for dummies, tactics --> know the game --> directing airstrikes. Moze to Wam tez pomoc w unikaniu nalotow, czego wszystkim zycze.

Dla tych ktorzy "tylko ET": na screenach tam widocznych jest mapa mp_assault z wolfa :).

09.07.2003
18:12
smile
[46]

mruwek [ da ANT ]

Uwaga!

każdy kto chce z nami grać lub do nas dołączyc niech kontaktuje się ze mną za pomocą GG

BTW. codzienne spotkania ekipy odbywają się na czacie o godzinie 20.00, jak by coś się zmieniło to zawsze jest info na GOL-u.

09.07.2003
19:48
smile
[47]

marihuanin [ Pretorianin ]

Widze że zagadanie Bubiego to niebył taki zły pomysł... same korzyści :)
Może zostanie naszy trenerem, albo grającym trenerem... dla gracz który osiągnoł tak dużo to chyba jedyna alternatywa ;)

09.07.2003
20:43
smile
[48]

mruwek [ da ANT ]

bubi ------------------------------> człowieku ty jesteś legendą!

09.07.2003
20:56
[49]

marihuanin [ Pretorianin ]

mruwek - - - - - > żywą legendą :)

09.07.2003
21:06
smile
[50]

mruwek [ da ANT ]

UWAGA!

SPRAWA JEST TAKA, SPOTYKAMY SIĘ JUTRO NA CZACIE ŻEBY OBGADAĆ JAK MA WYGLĄDAĆ UW I KTO MA W NIM BYĆ, KTO JEST ZAINTERESOWANY TO ZAPRASZAM, GODZINA ROZPOCZĘCIA 20.00, JAK NIKT SIE NIE POJAWI TO JA MAM TO GDZIEŚ! JAK KOMUŚ NIEPASUJE GODZINA NIECH MI POWIE NA GG. PROSZE O NIEZADAWANIE PYTAŃ W STYLU "MOGE ZWAMI GRAĆ?" ALBO "KIEDY GRAMY?" TYLKO NAPISAĆ DO MNIE LUB WEJŚC NA CZAT I TAM WSZYSTKO BĘDZIE POWIEDZIANE! DO JUTRA. POWODZENIA.

09.07.2003
22:14
smile
[51]

Parker [ Pretorianin ]

Czy jest jakieś ograniczenie, odnośnie ilości medyków(lub innych klas) mogących mieć dwa pistolety? Będąc medykiem miałem wszystkie gwiazdki, a mimo to mogłem biegać tylko z jednym lugerem...Choć widziałem członków mojej drużyny (też medyków), którzy mieli dwa gun'y ?!?!

10.07.2003
01:25
smile
[52]

marihuanin [ Pretorianin ]

Bubi - - - - -> Dobra to ja mam pytanie - co to jest ten bunny hopping ?
Acha... no i może o tych trikach byś coś napisał :)

10.07.2003
10:14
[53]

Bubi [ Centurion ]

1. Nie jestem legenda :). Jestem dosc znany na scenie wolfowej, zarowno z tej zlej jak i z tej dobrej strony, ale bez przesady... A zagadywanie mnie, zwlaszcza kiedys siedze w pracy i rozpaczliwie poszukuje pomyslu na to zeby sie oderwac na chwile od roboty jest bardzo dobrym pomyslem. Zart, oczywiscie. Co do trenera, badz grajacego trenera, odpowiedz jest taka sama jak w przypadku prob rekrutacji mojej skromnej osoby do innego klanu niz C4. Nie. Przykro mi, ale po prostu za bardzo sie zzylem z ta grupa zeby probowac gdzies od nowa, od zera. Za to, staram sie pomagac na scenie...

2. Poniewaz nie znam sie na ET tak naprawde, nie mam pojecia kiedy te pistolety otrzymujesz. Prawdopodobnie ta informacja znajduje sie w readme zawartym w ET, proponuje poszukac. Ja na razie nie znalazlem reguly; czasem mam 300 pts i dwa pistolety, a czasem 1200, i nadal 1. Pamietam ze kiedys dostalem je po tym, jak sfragowalem dwoch kolesi na raz granatem. Moze to ma jakis zwiazek?

3. Bunny hopping, strafe jumping... temat jest obszerny. W wielkim skrocie, jest to metoda poruszania sie (bh) oraz skakania badz poruszania sie (sj) pozwalajaca na szybsze przemieszczanie sie oraz skakanie przez / na wczesniej niedostepne przeszkody. Ale postaram sie wytlumaczyc lopatologicznie, i po kolei.

- FPS, czyli tak zwane frames per seconds. Klatki na sekunde. Oczywiscie, im wiecej tym lepiej, ale jest pare generalnych zasad ktorych nalezy przestrzegac kiedy mowimy o grach spod znaku engine'u Quake'a. Jest pare "magicznych" numerow ktore pozwalaja na najdluzsze skoki i najszybsze poruszanie sie. Nie bede wdawal sie w szczegoly dlaczego, dosc powiedziec ze tak jest. Idealem jest wiec grac kiedy non stop twoj komp wyswietla owa "magiczna" liczbe klatek, a nie na przyklad skacze 30 - 150 i z powrotem (przy skokach fps zreszta ciezko o plynnosc). I tak, najpopularniejsze liczby to 43, 76 oraz 125. W grze przywolujemy konsole (~), i piszemy /seta com_showfps 1 a nastepnie /seta com_maxfps 43 (nie pamietam komend, sprawdzcie dokladnie ich brzmienie). Restart, i po prawej stronie naszego ekranu powinna sie pokazac liczba wyswietlanych klatek, wynoszaca dokladnie 43... nastepnie, jesli nasz komp spokojnie ciagnie 43 (przez pare map), sprawdzamy 76, a potem 125. Najczesciej przy dobrych kompach (ja siedze na XP@2600+, Gf4Ti@4400) bedzie to 76, przy slabszych 43. Sami powinniscie zobaczyc o ile plynniej wszystko chodzi. A do tego, do tej pory niedostepne do "wskoczenia" miejsca, te do ktorych zawsze braklo wam "milimetrow", przestana byc problemem.

- aby osiagnac wymarzona liczbe klatek, czasem potrzebne jest lekkie "tweakowanie". Oznacza to modyfikacje tak zwanych variables, albo inaczej cvars, czyli parametrow okreslajacych to co i jak bedzie Twoj komputer wyswietlal. Najlepiej efekty modyfikacji configu pokazuje rtcw for dummies, Ifurita tam dzieli sie screenshotami efektow odpowiednich zmian. Dosc powiedziec, ze da sie dzieki temu siegnac 76 klatek wczesniej z ledwoscia majac 43. Dodatkowy "plus" (dla graczy na powaznie) jest rozjasnienie ekranu ulatwiajace odpowiednie celowanie. Dla graczy "for fun", efekt bedzie wkurwiajacy (zalezy jakie modyfikacje zrobimy), bo gra moze czasem wygladac gorzej niz na atari... :p.

- Zauwazyliscie moze, ze wiekszosc graczy typu "o umarlem, jak on tak szybko to zrobil" (innymi slowy, doswiadczonych) porusza sie skokami. Najczesciej nie biegna, tylko robia "kic", "kic", "kic" itp., zwlaszcza kiedy poruszaja sie w dol jakiegos zbocza czy cos w tym stylu. To jest wlasnie bunny hopping. Tylko po co? Bo im sie nudzi, albo dlatego ze trudniej ich trafic? Nie, oczywiscie ze nie. Prawda jest inna, i znow, dotyka problemu jak najszybszego poruszania sie po mapie. Nie sadze zebyscie wiedzieli jak rozwiazano w enginie Quake'a ruch postaci, dosc powiedziec, ze kiedy skaczesz, poruszasz sie szybciej. Tylko, ze nie jest to takie proste jak wcisniecie spacji czy czegos co zbindowaliscie jako skok. Trzeba wykonac do tego odpowiedni ruch mysza, badz tez / i nacisnac odpowiednia kombinacje klawiszy. W skrocie ciezko to wytlumaczyc, odsylam do dwoch ponizszych linkow, badz proponuje samodzielnie informacji o tym poszukac (biblia swietego powinna mowic tez i o tym).

https://angrymonk.oesm.org/assault/strafe.html
https://angrymonk.oesm.org/assault/glide.html

Gdzies na sieci istnieje takze graficzne odzwierciedlenie tego co robic i kiedy, ale tak na szybko nie bylem tego w stanie znalezc. Jedna uwaga. W RtCW oraz w ET funkcjonuje cos takiego jak spread, czyli rozrzut. Im wiecej ruszacie myszka, tym mniej celna wasza bron sie staje. Poradniki o strafe jumping mowia o tym, zeby skakac zawsze. Jest to prawdziwe w Q, ale nie w grach ktore nas interesuja. Tutaj, doradzam bunny hopping jako szybka metode przemieszczania sie, ale w poblizu przeciwnika, biegamy juz normalnie.

10.07.2003
10:38
[54]

Cradif [ Pretorianin ]

Witam Kiedy następną rozgrywke macie chciał bym uczestniczyć

10.07.2003
16:20
smile
[55]

mruwek [ da ANT ]

Uwaga! Przypomnienie!

SPRAWA JEST TAKA, SPOTYKAMY SIĘ NA CZACIE ŻEBY OBGADAĆ JAK MA WYGLĄDAĆ UW I KTO MA W NIM BYĆ, KTO JEST ZAINTERESOWANY TO ZAPRASZAM, GODZINA ROZPOCZĘCIA 20.00, JAK KOMUŚ NIEPASUJE GODZINA NIECH MI POWIE NA GG. PROSZE O NIEZADAWANIE PYTAŃ W STYLU "MOGE ZWAMI GRAĆ?" ALBO "KIEDY GRAMY?" TYLKO NAPISAĆ DO MNIE LUB WEJŚC NA CZAT I TAM WSZYSTKO BĘDZIE POWIEDZIANE!

10.07.2003
16:40
[56]

Lancelot@ [ Pretorianin ]

ufffffff nie było mnie tydzień dziś sie pojawie i nadrobie zaległości

10.07.2003
17:15
[57]

b4nt [ Centurion ]

Bubi ---> Sff ty faktycznie jestes legenda :).
Pozdrowka od Anta z C4 :))
Wiec przekonales sie jednak do ET?

10.07.2003
18:37
smile
[58]

Nagash [ Pretorianin ]

Bubi -> Niestety skrypt do kucania nie dziala tak jak powinien, po przysiadzie postac już zostaje w tej pozycji. Zreszta to juz nieistotne, bo zmienilem ustawienia klawiszy. Przedtem miałem przysiad pod 2PM i trzymanie go było nieco uciazliwe..
Nie wiesz, czy daloby sie zrobic skrypt niwelujacy odrzut snajperki (taki np. ktory by uruchamial komende "centerview" po wystrzale) oraz taki ktory by blokowal wylaczanie trybu snajperskiego gdy sie poruszamy?

Jako weteran RtCW co sadzisz o ET? :) Spotkalem sie z opinia, ze ET jest znacznie ciekawsze.

Ps: wfrp, wfb – nie kojarze skrotow.

10.07.2003
19:38
smile
[59]

mruwek [ da ANT ]

nagash----------------> ty dązysz do stworzenia snajpera robocopa, postaci doskonałej, moim zdaniem z tymi opcjami ta postać by straciła sens, tak na marginesie próbowałeś kiedyś biec z lornetką przy oczach? :) tak w rzeczywistości? nie to spróbuj, niezapomniane wrażenia!!

10.07.2003
20:05
[60]

Nagash [ Pretorianin ]

mruwek -> tego typu skryptow jest masa do RtCW, tylkoze wiekszosc nie dziala z ET. Co do teorii z "robocopem" to sie mylisz. A z propozycji nie skorzystam chcoiaz widze, ze Tobie sie podobalo :) eot

11.07.2003
10:48
[61]

Bubi [ Centurion ]

Hej Ant! W koncu wiem jakiego nicka uzywasz na GOL :). U mnie w sumie ok, a do ET wciaz nie jestem przekonany. RtCW jest o WIELE lepsza gra, tylko ze gra w nia coraz mniej, i z kazdym dniem mniej osob. A ze nie gram juz "na powaznie", to polazlem sobie popykac tam gdzie sa jacys, i to nie wciaz ci sami, przeciwnicy. Chociaz ET dzisiaj to straszny Noobstein, a wiesz ze jestem nerwowy :p

Mruwek, sorry za przerwanie naszej rozmowy na GG wczoraj, ale zjaral sie firmowy UPS i wszystko dupnelo :). Dzis powinno juz byc ok.

Nagash. Wfrp - warhammer fantasy roleplay, wfb - warhammer fantasy battle. Dwie "gry" (ok, jedna to rpg druga to strategia figurkowa) gdzie wystepuje niejaki... nagash. Bylem ciekaw jaka jest geneza Twojego nicka, czyli czy wywodzi sie bardziej z RPG i dlugich nocnych sesji, czy tez z emocji przesuwania modeli po stole :). Co do skryptu. Nigdy nie bylem snajperem, nie umiem grac snajperka... ale wiem ze takie skrypty istnieja. Za to za cholere nie wiem gdzie moga lezec. Dzialaly z tego co wiem na dwoch zasadach: centerview (juz sie nie da chyba) oraz sztucznego ograniczenia fps (pb limituje dolna granice do 40, wiec tez juz sie nie da). Zreszta, nawet jesli wiedzialbym, nie pomoglbym Ci, dlatego ze uwazam ze jest to jednak ordynarny cheat. Moze nie tego kalibru co wallhack, ale jednak. Na koniec, RtCW vs ET. RtCW wygrywa nie wyciagajac nawet rak z kieszeni. Lepiej zbalansowane, lepiej dopracowane, plynniejsze, szybsze, z ciekawszymi zadaniami do wykonania itp. Trzy jedyne przewagi ET to cena (jest darmowe w koncu), dodatkowe klasy (cov. ops) oraz system zdobywania doswiadczenia sprawiajacy ze ET jest znacznie "milszy" na ffa - i tylko na ffa. Wciaz uwazam, ze powinni wydac patch do wolfa wprowadzajacy dodatkowe elementy, oprocz wydania ET - w ten sposob wilk bylby syty i owca cala...

11.07.2003
11:41
[62]

Nagash [ Pretorianin ]

Bubi oj nerwowy to ty jestes :) Wczoraj krzyczales , ze bedziesz robil sobie listy tych ktorzy ci w plecy strzelili i takie tam.. ;D

Tak, moja ksywka pochodzi od Warhammera, a dokladnie od Nekromanty z gry Warhammer: Dark Omen o ile pamietam lub SoTHR.

Co do tego centrowanie to faktycznie mogloby byc to lekkie przegiecie. Ja czesto trafiam ze snajperki biegnaca postac niemal na drugim koncu mapy i to zaslonieta lisciami drzew (fueldump) gdyby nie ten odrzut to juz w ogole bylaby bajka :)

11.07.2003
11:42
smile
[63]

mruwek [ da ANT ]

I tu Bubi w swojej wypowiedzi co do skryptów ujął całą kwintesencję radości z gry, jasne że łatwiej było by z tymi dodatkami ale w ten sposób to można by posunąć się do tego żeby snajper strzelał rakietami i miał zdolność znikania (ala predator w AVP). tego typu tricki to zwykłe oszustwo w stosunku co do innych graczy( zawsze się muszą znaleźć tacy co idą na skróty po trawie). Bądźmy honorowi, bo tylko taka gra daje pełną satysfakcję!


Notka - JAK ZWYKLE DZIŚ O 20.00 NA CZACIE, A POTEM NA WOJNIE!

11.07.2003
13:43
[64]

Bubi [ Centurion ]

Erm, nie zrozumiales mnie z tamta wypowiedzia. Kiedy po raz trzeci (z rzedu!) zbudowalem rampe, wlazlem na nia, zabilem cov. opsa ktory chcial ja wysadzic i juz mialem gnac podlozyc objective gdy zdjal mnie nalot rzucony drzaca reka jakiegos skretynialego field opsa z MOJEGO teamu, radosnie zapowiedzialem ze nastepnym razem zapamietam ktory to i zatluke takiego zaraz po spawnie, bo wiecej szkodzi niz pomaga. A czas spedzony w limbo menu bedzie mogl poswiecic na zastanowienie sie nad kwestia "co moge zrobic, zeby zyc wedlug zasady nie rob drugiemu co tobie niemile". O dziwo, do konca gry NIKT juz nie zginal od nalotu kolegi z teamu...

Co do skryptow sa takie ktorymi mozna przegiac, sa tez takie ktore sa niezmiernie uzyteczne i ciezko bez nich zyc :p. Nie mozna generalizowac, that's all...

11.07.2003
18:01
[65]

Cradif [ Pretorianin ]

Witam was wszystki bardzo chce dołączyć do waszego team

11.07.2003
18:17
smile
[66]

marihuanin [ Pretorianin ]

Cardif - - - - > wtakim razie zapraszam na czat o 20.00 dzisiaj i tam pogadamy.
Link masz dwa posty wyrzej :)

11.07.2003
23:30
smile
[67]

mruwek [ da ANT ]

piękny medal za piękną grę, ci co nie byli nie dostają, oni wiedzą o kim mówię! ------------------------------->

12.07.2003
00:43
[68]

oksza [ Senator ]

bubi -> wyluzuj

12.07.2003
01:06
[69]

esaax [ Pretorianin ]

oksza ---> on nie przesadza, dzisiaj gralismy i gosciu mnie zabil nalotami z 4 - 5 razy !! i pare razy normlanie, a co bylo najbardziej wkurzajace ze zaczal gadac ze jest tu najlepsze i takie teksty ! a co chwila ktos z druzyny ginal przez jego nalot.. denewjace :|

12.07.2003
12:37
smile
[70]

mruwek [ da ANT ]

esaar ----------------------> on był wtyczką, koleś kolesiów z przeciwnej drużyny! niektórzy się tak bawią!

12.07.2003
13:04
smile
[71]

mruwek [ da ANT ]

WITAM.

Wrzucam ciekawe linki na których znajdziecie wiele ciekawych rzeczy:
- configi
-komunikatory
-All Seeing Eye
itd.

https://www.repsej.com/workingbi.php?pageid=tools

https://www.repsej.com/workingbi.php?pageid=tools

12.07.2003
13:06
smile
[72]

mruwek [ da ANT ]

ups! dałem dwa takie same, więc naprawiam błąd, oto drugi:

https://www.gamevoice.com/gamevoice.asp

12.07.2003
16:20
[73]

oksza [ Senator ]

essax -> rozumiem

nie mozecie unikac zwyczajnie nalotow? ja ja kwidze kolorowy dymek to juz mnie nie ma :)

12.07.2003
16:36
[74]

sunnto [ Chor��y ]

Może nie powiem nic nowego , ale ukazał się edytor map do ET . Wreście beda jakies nowe lokalizacje . Może ktoś wie czy już jakieś istnieją i z ka ściągnąć ?

12.07.2003
17:00
smile
[75]

marihuanin [ Pretorianin ]

Ta, a propo tych nalotów to niewiem czy wiecie ale można je "zgasić" :D

12.07.2003
18:20
[76]

Lookash [ Generaďż˝ ]

O, widze, ze bratnie dusze na forum sie trafily ;]

Grywam w ET od pierwszych chwil wydania wersji TEST, wiec bardzo chetnie sobie z wami pogram :) Na jakich serwerach gracie? Mam w ulubionych tylko tenbit, a tam jest haslo, wiec czesto sie calkowicie oproznia i nie ma z kim grac :/

12.07.2003
18:25
[77]

Lookash [ Generaďż˝ ]

Ah... Przydalaby sie jakas lista GOL'owych graczy, coby sobie mozna bylo z ziomkami pogierczyc :)

12.07.2003
18:46
smile
[78]

Lancelot@ [ Pretorianin ]

Obejrzyjcie sobie zdjęcia w galerii na wp, są o dziwo jakieś inne niz w grze, jakieś inne plansze tam widać, i inne menu.

----------------------------> a tu na zdjęciu UW ------------------------------------------------------------------------------------->

12.07.2003
18:48
smile
[79]

Lancelot@ [ Pretorianin ]

jeszce jedno tym razem w innym wydaniu...............

12.07.2003
18:50
smile
[80]

Lancelot@ [ Pretorianin ]

WIecie może co to za plansza bo ja nie.............................

12.07.2003
19:04
[81]

Lookash [ Generaďż˝ ]

To pewnie jakas wczesna wersja... Nic sie nie martw ;]

12.07.2003
19:54
smile
[82]

esaax [ Pretorianin ]

hmm to jak o 20:00 na czacie ?? zobaczymy ile osob se zbierze :] [ link do czatu podany w stepniaku] szybko , szybko bo tylko 6 minut zostalo ;D

12.07.2003
20:12
smile
[83]

mruwek [ da ANT ]

Lookash ---------> wejdź na czat tam wszystkich poznasz, a nad listą pomyślimy!

12.07.2003
20:17
[84]

Lookash [ Generaďż˝ ]

Cos tam pustawo na tym czacie... ;] Mniemam, ze o GOL'owy czat chodzi?

12.07.2003
20:18
[85]

Lookash [ Generaďż˝ ]

Oki, juz sie doczytalem ;]

13.07.2003
17:15
[86]

BWP [ Centurion ]

Kolejna czesc watku jest ponizej.
Polecam.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.