GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fallout 1 & 2 (cz.3)

04.12.2001
13:43
smile
[1]

Raziel [ Action Boy ]

Fallout 1 & 2 (cz.3)

No i mamy kolejną część:)

Sorki , miałem ten wątek już wczoraj założyc ale net mi padł i niemiałem jak:(

Zapraszam do rozmowy:)

Poprzednia część:

04.12.2001
13:45
[2]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

chętnie porozmawiam : )

04.12.2001
13:48
[3]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

dzięki !!! jednak są jeszcze mutanty wśród ludzi (bez obrazy chciałem dobrze)

04.12.2001
13:49
smile
[4]

Raziel [ Action Boy ]

I jak zwykle spieszę z kolejną ciekawostką:) oto ona: Otóz mam coś dla kolekcjonerów wszystkich item'ów z Fallout'a 2 No więc neiwiem czy ktoś z was wie ale strażnik Arroyo Temple of Trials (na samym początku gry) posiada klucz od owej swiatyni... Wystarczygo tylko ukraśći nietrzeba sie z nim bić bo można sobie otworzyć drzwi za nim... Mówię ze to dla kolekcjonerów ponieważ przejscie tego gostka nie należy do trudnych:)

04.12.2001
13:52
smile
[5]

Raziel [ Action Boy ]

I jeszcze raz wielkie dzięki dla 45acp za M41A 10MM PULSE ACTION COOLED AUTOMATIC ASSAULT RIFLE:) Jeszcze go nie sprawdzałem ale screen widziałem:)

04.12.2001
13:57
[6]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

mi się bardzo podobała gatka z enclavą przez kompa ;P nigdy nie udało mi się sończyć tego questu z duchem (to chyba się nazywało Den) tam gdzie samochód się kupuje. czy wogóle warto to robić ??? w NCR ten quest który się dostaje od jedneh z rodzin mafiinych żeby zabić burmistrza ? też nie wiem jak go zrobić ?? przedewszystkim nie wiem jak weiść na ten teren zamknięty gdzie on mieszka ??? TIP : zawsze jak tylko zabiłem slaversów to jechałem do NCR i okradałem strażników tego handlaża co sprzedaje broń przed miastem :) najlepsza broń na początku gry, tylko trza mieć dosyć wysoki skill, ale ja zawsze stawiałem na złodziejstwo w tej grze i byłem bogaty !!! : )

04.12.2001
14:01
[7]

Psychol [ yellow_koza ]

mi5aser --> ducha trzeba spodkac o polnocy, pogadac z Mom o duchu, odebrac lancushek 3 kolesiom... albo od razu ich stuknac :), potem oddac lancuh, kosci zakopac w odpowiednim miejscu... a ktos wie jak rozwiazac problem shpiega w Fallout1?

04.12.2001
14:02
[8]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

Annas locked (or sth) pogadaj ze sprzedawcami jet'a i przyciśnij ich to powinno pomóc oddać itme duchowi i zakopać zwłoki

04.12.2001
14:03
smile
[9]

wysiu [ ]

mi5aser --> Ducha musisz spotkac o polnocy, i oddac mu naszyjnik (chyba o to chodzi?):)) A zeby tam wejsc musisz pogadac ze straznikiem przez to pole blokujace przejscie, chyba musi byc jakas opcja dialogowa, ale nie pamietam dokladnie:)

04.12.2001
14:05
smile
[10]

wysiu [ ]

Psychol --> poczekaj do nocy przed pokojem z woda, obszukaj (steal) gostka przed tym jak tam wejdzie i potem:)

04.12.2001
14:06
[11]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

tak z tymi kościami nigdy nie wiem o co chodzi bo tych kolesi od łańcuszka zawsze rozwalam na miękko ; )

04.12.2001
14:08
[12]

wysiu [ ]

mi5aser --> chyba kosci trzeba jeszcze pogrzebac potem w odpowiednim grobie, z nazwiskiem tego ducha:)

04.12.2001
14:09
[13]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

kości zakop na cmętarzu w gobie anny jakiejśtam i quest compleated

04.12.2001
14:12
[14]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

najlepiej było jak kiedś sobie zrobiłem postać z inteligencją 3 (chyba nie pamiętam dokładnie) ;P nie mogłem się z nikim dogadać ; ) ale był ubaw : )))

04.12.2001
14:13
smile
[15]

wysiu [ ]

mi5aser --> pogadales z Gorrem (tym od brahminow ginacych)?? to wlasnie jest piekne w tej serii...:)))))))))

04.12.2001
14:14
[16]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

nie pamiętam ; ) a co coś fajnego się dzieje ???

04.12.2001
14:15
[17]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

to zrób postać z minimalnym luck i zdolność jinxed i spróbuj przerzyc w walce :-)

04.12.2001
14:16
[18]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

he he he : ) super pomysł : )

04.12.2001
14:17
smile
[19]

wysiu [ ]

mi5aser --> Jako ze Gorr tez nie bystrzach, to gadaja sobie dwa debile: -Uuuuk? -Gugugu! czy cos w tym stylu:))))

04.12.2001
14:19
[20]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

ogłaszan 5 minutowy konkurs audio tele : który fallout lepszy: a) fallout 1 b) fallout 2 c) fallout tactics:bos d fallout 3

04.12.2001
14:22
[21]

wysiu [ ]

MaLLy --> no dokladnie jak wymieniles:)) trojki nie ocenie, bo jej nie ma - mam nadzieje, ze wskoczy na sama gore (chociaz male szanse...):)

04.12.2001
14:22
[22]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

ok 10 min

04.12.2001
14:24
[23]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

no ja osobiście wolę 2 a co do 3 to ciekawy jestem scenariusza ...

04.12.2001
14:26
[24]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

mi się podoba dwa ze względu na to że poprawili trochę obsługę (interface) ale jedynka ma lepszą fa-bułę : )

04.12.2001
14:33
[25]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

i zapadła nagła cisza .... audio tele skończane ale proponuje podtrzymać temat

04.12.2001
14:34
[26]

wysiu [ ]

Korekta : jedynka i dwojka po rowno:)) jedynka: +zwarta fabula +innowacyjnosc -krotka -presja czasu dwojka: +dluga, mozna sobie wypasc taka postac, ze hej;) +mnostwo ciekawych questow -w zasadzie dodatek...

04.12.2001
14:37
[27]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

a tactisc podoba mi się jako gra taktyczna ale to już żaden frukt, brakuje mi swobody która była w 1 i 2 części, tam można było sobie jechać gdzie się chce : )) echhh...

04.12.2001
14:39
[28]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

taaaaa liniowość zabiła tę grę

04.12.2001
14:39
smile
[29]

Raziel [ Action Boy ]

Do burmistrza NCR dostaniesz sie jak ukradniesz specjalną przepustkę którą ma ten koleś który decyduje o rozmowie z Tandi (taki w smokingu , wiesz który?) jak mu ja ukradniesz to wystarczy pokazać ją strażnikowi... A burmistrza to chyba sie jakąś trucizną po cichu zabija...

04.12.2001
14:43
[30]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

może jestem cianki ale ja nie ryzykowałem wykonania tego questa z tandi jakoś mi było nie wsmak ją zabijać ...

04.12.2001
14:43
smile
[31]

Raziel [ Action Boy ]

No a w konkursie audiotele z Falloutami to sie niewypowiem Fallout 1 zarównojak i Fallout 2 są mi bardzo bliskimi grami z którymi najczęściej kojaze słowo cRPG... Wiec nie będę sądził tych gier ponieważ Fallout 2 ma to poprawione co w Fallout 1 zostało przeoczone : (ale mi sie zrymowało:) W ogóle to zainteresowanie naszym wątkeim wciąż wzrasta:) jeszcze przed chwilą założyłem i już 25 postów:)

04.12.2001
14:44
smile
[32]

wysiu [ ]

Raziel --> Burmistrzem jest wlasnie Tandi:)) Tamten gosciu to jakis radny czy ktos tam:) I chyba nie trzeba miec koniecznie tej przepustki(?):)

04.12.2001
14:45
[33]

mi5aser [ Nawiedzający Sny ]

wiem który : ))) spoko a tego burmistrza zabija się faktycznie jakimś stimpackiem zatrutym chyba ale nie pamiętam dokładnie : )

04.12.2001
14:48
smile
[34]

Raziel [ Action Boy ]

MaLLy(R) --> a kto tu mówi o zabijaniu Tandi?? Chodzi o burmistrza - pana Carlsona (niewiem czy dobrze piszę jego nazwisko) Natomiast Tandi jest prezydentem:)

04.12.2001
14:51
smile
[35]

Raziel [ Action Boy ]

Tandi jest perezydentem... Sprawdźcie jak niewierzycie np. najedźcie kursorem na nią i popatrzcie: You see: Tandi president of the NCR

04.12.2001
14:51
smile
[36]

wysiu [ ]

O cholera, ale zamieszanie:)) Skleroza kroluje, ale czy ten gosciu do zabicia nie nazywa sie Westin (Westin's Ranch), i NA PEWNO nie jest burmistrzem?:))))

04.12.2001
14:52
[37]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

sorry !!! FATALNA pomyłka Zadługo nie śpie przed kąpem

04.12.2001
14:56
smile
[38]

Raziel [ Action Boy ]

Koleś to mr. Carlison a burmistrzem chyba jest... Tak czy inaczej Tandi jest perzydentem:)))

04.12.2001
16:02
smile
[39]

Psychol [ yellow_koza ]

jeshcze raz ponawiam sfoje pytanie: JAK ZNALEZC SHPIEGA W FALLOUT1 (wysiu--> nie tego w v13)....w oneyard (nie pamietam nazwy.... ) jakos tak... mowi nam o tym ghoul qrcze wshystkie questy (albo mi sie tak wydaje) rozwiazalem tylko tego 1 nie potrafie.... to jak drzazga w tylku... niby da sie siedziec ale jakos niemrawo pliz advise

04.12.2001
16:20
smile
[40]

wysiu [ ]

Psychol --> napisz jakies szczegoly, bo zupelnie nie kojaze o jakiego questa chodzi...:/

04.12.2001
16:45
[41]

Psychol [ yellow_koza ]

wysiu --> moge sie mylic w nazwach: w l.a. boneyard(tam gdzie jest mother deathclaw) jest jakas sekta (followersi ?) u nich na dole (chyba bibloteka) stoi sobie ghoul i mowi ze gdzies w sekcie jest shpieg.... po tym w pipboy'u pojawia sie quest odshukania shpiona.... nie mam pojecia jak go znalezc gadalem ze wshystkimi czlonkami sekty ale oni caly czas to samo mowiom...

04.12.2001
19:03
smile
[42]

wysiu [ ]

Psychol --> Kurcze, nie pamietam zeby u followersow byl czyjs szpieg... Moze chodzi o szpiega FOLLOWERSOW w KATEDRZE??:)) Stoi sobie tam w katedrze taka laseczka, bodajze Laura, jak z nia zagadasz to mowi, zeby isc za nia, zaprowadzi cie do pokoiku i powie o ukrytych drzwiach do podziemi?:) Bo jak to nie to, to juz nie wiem...;)))

04.12.2001
19:13
[43]

Yoghurt [ Senator ]

Już kojaże z tym el burmistrzo-presidente.... To jest ten chłop w zupełnie oddzielnej lokacji oddzielonej energyfieldem? Jeśli tak, to od doktorka w NCR (tego od K9 i leku antymutacyjnego) brało się truciznę, jak się mówiło, od kogo się przylazło.... A burmistrz się nazywał Roger Westin.... A ten quest zlecał gośc, który był w NCR po północy w barze na przedmieściach..... Jeśli to ten quest, to tak jak mówiłem, bierzemy strzykawę, używamy chyba na stimpacku i wychodzi na to, że był to wypadek, facet miał słabe serducho i tyle, zero podejżeń:) Aporpos problemów sercowych..... Za cholerę nie mogę sobie przypomnieć gdzie to znalazłem, ale było to całe opakowanie.... Heart-Pigules.... Ktoś wie, jak tego leku użyć? Cassidy bidny ma właśnie słabe serce, próbowałem na nim tego użyć, ale nic z tego..... Chyba jest to jedynie bajer..... Jak ktuś nie wie, jak wygląda- Plastikowy słoiczek z masą czerwonych tabletek małych.... A tak z ciekawostek- Na Golghocie (za Reno) oprócz pochowania tam Preety Boya można rozkopać WSZYSTKIE groby.... Złomu tam co nie miara, chociaż jest to dosłownie złom..... Ale polecam rozkopać grób gdzieś na południu golghoty- Moje zdziwienie było spore, gdy.... wylazł stamtąd żywy ghoul, który zaczął kląć na cały świat:) Polecam tez poczytanie nagrobków- autorzy sami się pochowali, przynajmniej niektórzy.... No i komentarze pod nazwiskami... Zamiast spoczywaj w pokoju sa takie, że wywoływały u mnie spazmy śiechu:)

04.12.2001
19:14
[44]

Najmad [ Konsul ]

mi5aser--> zeby ukrasc bozara to wcale nie trzeba mmiec takiego wysokiego skila steal, zawsze kradlem go majac 4 procent na steal... nie oplaca sie w to ladowac... bo po co ? i tak masz tyle kasy ze nie ma co z nia zrobic (jak sie wie gdzie jej szukac)

04.12.2001
19:17
smile
[45]

wysiu [ ]

No wiedzialem, ze Westin!!!:))))) A od tego rozkopywania grobow nie dostaje sie GraveDiggera czasem? Na pewno go dostaniesz jak grzebiesz w grobach na cmentarzu w Den, ale w Golgocie nie pamietam?:))

04.12.2001
19:20
smile
[46]

wysiu [ ]

Najmad --> Taa, 4 procent... To chyba za 50 razem sie udawalo;)))) A o tej kasie to mowisz o jakims bugu, ze sprzedawcami na przyklad, czy jest jakies super miejsce?:))

04.12.2001
19:37
[47]

Yoghurt [ Senator ]

Szpiega u Followers tez nigdy nie znalazłem.... A co do Steala- mnie starczyło na 50%, nie więcej, a i tak zgarnąłem oba Bozary..... Co do super miejsc- Rozwal Salvatorów i Mordinos w New Reno, całkiem przyzwoitą sumkę można było uzbierać tak w kasie jak i w sprzęcie.... Ale nie było tego nieskończenie dużo..... Ale zgadzam się z opinia, ze od połowy gry z kasa nie ma co robić- po prostu wszystko da sie znalexć przy wrogu a kasa jest praktycznie potrzebna do questów. Resztę da się kupić za sprzęcior w plecaku..... A z Barter około 100-150% to kasę musisz dzielić na dwa sloty:)

04.12.2001
19:54
smile
[48]

Yoghurt [ Senator ]

Na golghocie dostaje się chyba Grvediggera, ale przy reputacji, jaką będziesz miał po rozwaleniu rodzinek mafijnych to jest naprawdę żaden problem:) A, bug na samym początku- koleś, z którym walczysz na samym początku- Wystarczy że trafi się go raz i odejdzie się o dwa, trzy pola, a gość się poddaje:) To dla tych, którzy nie moga sobie z nim poradzić:D

04.12.2001
20:28
[49]

Raziel [ Action Boy ]

Qrde , ja niewiem w końcu o kim my mówimy! Ja mówię o facecie który jest za bramką w lokalizacji z Tandi! A w mówicie o kolesiu - Roger Westin do którego dostać sie można jak sie pzreneisie paczkę z Vault City...

04.12.2001
21:59
[50]

Najmad [ Konsul ]

wysiu-->najwyzej za 6...a o kasie to nie jest zaden bug, sam to odkrylem i jest to bardzo fajne.po pewnym czasie zdobywasz shotguna tego podstawowego (mam juz sulika casidiego i vicka)(dwaj ostatni tez maja takie shotguny).ide tam gdzie jest siedziba raidersow i kraze wokolo tego miejsca i czekam az napadna mnie raidersi z psami (tacy sa jeszcze ciency) rozwalam ich i kraze dalej.oczywiscie po kazdym udanym trupie zapisuje gre i robie tak az do bolu tzn az zdobywam tego wiekszego shotguna dla siebie i calej druzyny,potem zdobywam na nich H&K(czy jakos tak ) czsami trafia sie Pancor...3 gosci z H&K rozwala raidersow za kazdym razem, a kazdy raiders ma taka spluwe taka czarna badziewna ktora kosztuje ok 1500 za kazdym razem zdobywasz takie 3 + 2 shotguny to lekka reka 5-7 tysiakow a jak trafiaja sie takei wieksze shotguny to kazdy wart 2000;powtarzasz to do bolu. nie wiem czy to ma znacznie ale nie rozwalalem siedziby raidersow bo balem sie ze tamci przestana sie pokazywac... nie wiem czy tak jest... po parunastu takich wycieczkach wybierasz sie na zakupy do SF i kazdemu kompanowi sprawujesz Power armour...PROSCIZNA :)))) TAK WIEC UWAZAM ZE DAJAC NA STEAL I PEERKA STAELA TO WIELKA GLUPOTA !!!

04.12.2001
22:01
[51]

boYek [ Konsul ]

Co do Golgothy... wystarczy wziac Myrona (tego od jet'u)... i polazic troche... chlopczyk bedzie pokazywal gdzie jest zakopany stuff rodzinki Morodino... i wtedy gravediggera powinno sie nei zalapac... ghul tez jest niezly- fajnie przekonuje zeby go odkopac, reakcja druzyny tez ciekawa. ;)

05.12.2001
00:22
[52]

45acp [ Pretorianin ]

Z moim luckiem random encountery to żadkość. Tym czsem podzczas testownia modu (nie grania jako takiego) oto co spotkałem ---->

05.12.2001
00:25
[53]

45acp [ Pretorianin ]

Na miejscu znalazłem jakieś stokrotki w doniczce. Co ja mam z nimi zrobić, dać pani Biszop?

05.12.2001
00:33
[54]

45acp [ Pretorianin ]

UWAGA!!! Już wkrótce kałachowy dodatek do Fallout2!!! Oto BETA screeny AK47----------->

05.12.2001
00:40
[55]

45acp [ Pretorianin ]

i AK-103 -------------> czyli ak-47 wkracza w XXI wiek.

05.12.2001
10:51
[56]

Psychol [ yellow_koza ]

wysiu -- > pomylka... LUDZIE KTOS TU GRAL W FALLOUT 1 !?!?!? ==> followers of apocalypse(czyli ci dobzy) to sekta w la boneyard..... sa oni wrogo nastawieni do children of cathedral(czyli do tych zlych), oki zaczne od nowa: u followersoof jest shpieg childern of... mowi nam o tym ghoul z piwnicy mysle ze to nie jest takie troodne do zrozumienia ^^ nomad --> to sprubooj zagrac na tought guy.... GL&HF - savowac mozesh tylko w bunkrze, steal zawshe sie srawdzal - ja osobiscie kradne tylko medykamenty w bunkrach steal 100% (na tought guy bardzo shybko dostajel poziomy wiec jest loozik), a sfojom drogom to w ft:bos naprawde fajnie sie gra na tough guy... bo co to za filozofia krasc majac 4% steal uzywajac quick save/load :P

05.12.2001
10:59
[57]

wysiu [ ]

Psychol --> Ja gralem!!! Wiele razy!!! I nigdy nie spotkalem czyjegos szpiega u Followersow (czyli tam, gdzie mozna Katje zwerbowac, tak?)!!! A ghul moze mowic o szpiegu Followersow, ktory szpieguje Dzieci Katedry!!! Jak brzmi dokladnie tekst o tym quescie w PipBoy'u?? Przebiez sie w ubranko Cathedrala i pozwiedzaj katedre zanim zaczniesz rozpierduche - powinienes spotkac Laure!!!;))) A co do twojej wypowiedzi do Najmada (jakiego nomada?;) ) - o jakiej grze Ty mowisz, bo my o Fallout2...;))))

05.12.2001
11:29
[58]

Psychol [ yellow_koza ]

wysiu --> zejdz to piwnicy u followersow... miedzy regalami stoi sobie ghoul.. jak z nim zagadash to ci powie ze u followersoof jest shpieg, prawdopodobnie scout i tu sie slad urywa.... owshem jest tez shpieg u children of cathedral (trzeba podac haslo red rider czy jakos tak) ale nie o nim mowie najmad --> sorry za nomada :P.... a wracajac do steal'a w f2 to jest podstawowy skill.... ja np opushczajac wioche mialem 3 poziom :) stealem sobie podciagnalem(80% na 2 poziomie).... praktycznie kazde miasto/lokacja po moim przejsciu byly okradzione doshczetnie.... steal zreshta wielokrotnie ulatwia nam zadanie.... roznie gralem ale zawshe wybieralem sobie steal'a i tobie tez radze sproobowac :)

05.12.2001
15:23
smile
[59]

Raziel [ Action Boy ]

45acp --> jeśli te robisz te bronie i sie na tym znasz to spróbuj zrobić np. nowy armour do F2 bo ten APA(Advenced Power Armour) jest taki...ekhem...brzydki Psychol wysiu & others --> no , to juz wiem o co wam chodzi:) Ps.oczywiscie w F1 grałem:)

05.12.2001
15:26
smile
[60]

Raziel [ Action Boy ]

45acp ==> widze ze sie na tym znasz to mam pytanie: jakiego programu używasz do tworzenia takich broni? I czy da sie jeszcze tworzyć Armour'y?

05.12.2001
15:41
[61]

Psychol [ yellow_koza ]

raziel --> jesli wiesh o co mi chodzi to powiedz jak znalezc shpiega cholernego... :P

05.12.2001
16:52
[62]

wysiu [ ]

Chyba nikt nie slyszal o takim szpiegu...

05.12.2001
18:53
[63]

Najmad [ Konsul ]

psychol --> jak gralem po raz pierwszy to tak robilem ale teraz sie pytam PO CO? sposob ktory podalem jest bardzo dobry i o braku kasy zapominasz bo oni tam sa przez cala gre... ciegle twierdze ze to marnowanie skill pointow ale jak tam chcesz, mozliwosci przejscia tej gry jest mnostwo....

05.12.2001
18:54
[64]

Najmad [ Konsul ]

aha i jesszcze cie zdziwie jak za pierwszym przejsciem gralem to bozara ukradlem za pierwszym !!! razem majac wlasnie te 4 procenty :)))))

05.12.2001
19:43
[65]

Raziel [ Action Boy ]

Psychol --> no nie no niewiem....kurde coś mi chodzi po głowie ale to chyba nie to...

05.12.2001
22:17
[66]

45acp [ Pretorianin ]

Raziel, mogłbym teorytycznie zmnienić statystyki i obrazek w inventory menu, ale animowana tekstura to juz wyższa szkoła jazdy i to wysoko nade mną. Ej ludzie, nikt nie spotkał tego spadnietego z nieba wieloryba? To nie żaden, mod przecie zdjecie jest. A Spotkał ktoś z was rozbity prom federacji (taki ze srar treka?) Co fo F1, jakoś nie przypominam sobie żdnych random encounterów tam, były jakieś? P.S. Kałachy już prawie gotowe.

05.12.2001
22:52
[67]

Najmad [ Konsul ]

45acp -->wieloryba sptkal tylko nie wie po co jest tak stokrotka....

05.12.2001
22:54
[68]

Najmad [ Konsul ]

zauwazlylem ze Marcus spiewa o stokrotce cosik ale nie wiem czy to ma jakis z tym zwiazek....

05.12.2001
23:42
[69]

Yoghurt [ Senator ]

Jakieś w F1 były, to pewne, tylko zaraz se musze przypomnieć...... czekaj..... czekaj.....zaćmienie....... Kurde, no....A, już pamiętam! Dwa! Jeden to było stado wściekłych brahminów (w dwójce tez było), a drugie to zajebisty motyw- rozwalone (spodek rodem z marsjanie atakują).... Można było znaleźć od cholery energy celli i.... pewne zdjęcie- kto miał randoma tego, ten wie.... Ubawa po pachy:) Podpowiem, ze w Broken Hills jest obraz, który jest reprodukcją tego zdjęcia:)

06.12.2001
10:56
smile
[70]

wysiu [ ]

Jak w jedynce nie bylo randomow????:))) Z piec albo szesc bylo!:) Ale w porownaniu do tych z dwojki, to cienkie... Glownie jakies urzadzonka mozna bylo znalezc (StealthBoya, Motion Sensor), albo kapsle. A przy tych ufoczkach ze strefy 51 to czasem (oprocz zdjecia kolegi o inicjalach E.P.;)) ) Alien Blastera nie bylo?

06.12.2001
12:08
[71]

Psychol [ yellow_koza ]

hueh....ja ciagle sfoje: co ze shpiegiem (mam takom manie :P) najmad --> moge ci dac droogi sposob : zamiast biegac wokool bazy raideroof lepiej nabijac sobie punkty na potworach... (polecam shlak san francisco den: same deathclawy, alieny, mutanty, centaury - za kazda walke od 1000 do 3000exp, czasem wiecej) w ten sposob mialem 38 poziom zanim wyrushylem na platforme :)... jesli chcesh poznac lepshy sposoob na zarobienie kasy bez steal - biegaj kolo bazy enclavy... za kazdy patrol mozna miec od 16000 do 30000 kasy....

06.12.2001
12:28
smile
[72]

wysiu [ ]

Psychol --> Ale patrole to dopiero jak juz sam cos tam umiesz i masz PowerArmory - wczesniej to sa calkiem twardzi...:) Zreszta zawsze wkurza ten jeden z nich co ma Gauss Pistol... moze troche zycia zabrac:) A potworki to w jedynce sa podstawa do nabicia doswiadczenia - slynne miejsce z respawnami co godzine:) LUDZIE, CO Z TYM SZPIEGIEM, bo mnie to tez zaciekawilo...:) Nikt serio wie wie..????:)

06.12.2001
13:50
[73]

Psychol [ yellow_koza ]

wysiu--> ja od pojawienia sie f1 poshukuje informacji na ten temat.... nikt nic nie wie(f koncu zostane programistom i sam sprawdze ^^)

06.12.2001
14:08
smile
[74]

wysiu [ ]

Ech, chyba bede musial kolejny raz przejsc ta gierke i poszukac tego szpiona... Nie zebym zalowal:))) Ale pewnie nie wczesniej niz za 2 tygle bede mial troche czasu...:/

06.12.2001
21:27
[75]

Yoghurt [ Senator ]

Ja NIGDY nie znalazłem szpiega u Followersów- NIGDY..... A przelazłem razy niemało..... Co do Ufoli- Nie pamiętam, żeby w F1 w ogóle był alien blaster, bo ja tam znalazłem TYLKO zdjęcie i duze i małe fusion celle...... Właśnie- znacie jakieś bronie- artefakty (jak by to M&Magikowcy powiedzieli) z jedynki (poza boskim upgrade plasma gun), tak jak w dwójce legendarny Gauss Mnigun, Alien Blaster i Solar Scorcher? I takie małe pytanko- jakie easter eggsy znaleźliście? Bo może coś mi umknęło w f2:)

06.12.2001
21:42
[76]

Najmad [ Konsul ]

Psychol --> tylko ze wtedy gdy moge sie z nimi mierzyc to kasa mi jest nie potrzebna ....

06.12.2001
22:31
[77]

MOD [ Generaďż˝ ]

Na opakowaniu fallota 2 jest napisane ze mozna byc alfonsem swojej żony.Czy ktos to sprawdzil? Wiem ze mozna sie ożenić w modoc , ale czy zarabic na zonie sie da?Czy to tylko reklama?

06.12.2001
23:56
[78]

Najmad [ Konsul ]

Heh z ta zona to fajnie jest, sprobujcie sie ozenic jak wasza postac to kobieta :))) da sie :)))

07.12.2001
00:19
[79]

45acp [ Pretorianin ]

Właśnie, co jest z tym weselem w Modoc, ilokroć zostane nakryty przez tatuśka to kończy sie sieczką i trza loada robic. Jak wyglada to wesele?

07.12.2001
00:22
[80]

45acp [ Pretorianin ]

Z tym szpiegiem w F1 to nie jest przypadkiem tak, że to Laura szpieguje w katedrze na rzecz fallowersów apokalipsy (alias moli ksiązkowych?) P.S. Nowe bronie tuż tuż...

07.12.2001
11:13
[81]

Psychol [ yellow_koza ]

mozna tez poslubic (?!?!) faceta (lol)... jak to zobaczylem... fajne texty ojciec pushcza huehuehueh yoghurt --> widac nie jestem sam hueh:))))))) na samo znalezienie (tzn prooby) posfiecilem ostatnio jakies 2godziny... i zgadnij - nie znalazlem.. lol no nie ? 45acap --> nie czytales wczesniejshych watqf.... :( to nie o laure chodzi

07.12.2001
15:13
[82]

MaLLy(R) [ Ghoul's Shadow ]

-->45acp chajtnąć sie można zarówno córką jak i synem niezależnie od płci w rozmowie z tatuskiem trzebo troche pomieszać az staniesz przed wyboerm: ślub lub ściema że jesteś doktorem (zależy chyba od charyzmy i skila doctor...)

07.12.2001
20:06
[83]

Yoghurt [ Senator ]

Dżiz, koniec o szpiegach w jedynce, bo już mnie qrwica bierze:) załóżmy, że ten ghoul ci ściemnia i przestanie cię to intrygować:) Ja nawet do solucji zajżałem- nic o nim nie ma, ale sprawdze w ekszyn plsuie z F1 i wam powiem w końcu, gdzie ten pieprzony szpieg....ARGH...... A co do spraw płci w F2- kobieta jest łatwiej:) 80% NPCów ważnych to faceci, a przy charyźmie 7 i speechu koło 60-70% można wynegocjowac niemal wszystko ze wszystkimi, albo się z nimi przespać ale im obiecać, ze się przespimy, i już ceny lecą w dół, przychylniej na nas patrzą itp...- nie liczę enclavowców i mutantów:)

07.12.2001
20:06
[84]

Yoghurt [ Senator ]

Dżiz, koniec o szpiegach w jedynce, bo już mnie qrwica bierze:) załóżmy, że ten ghoul ci ściemnia i przestanie cię to intrygować:) Ja nawet do solucji zajżałem- nic o nim nie ma, ale sprawdze w ekszyn plsuie z F1 i wam powiem w końcu, gdzie ten pieprzony szpieg....ARGH...... A co do spraw płci w F2- kobieta jest łatwiej:) 80% NPCów ważnych to faceci, a przy charyźmie 7 i speechu koło 60-70% można wynegocjowac niemal wszystko ze wszystkimi, albo się z nimi przespać ale im obiecać, ze się przespimy, i już ceny lecą w dół, przychylniej na nas patrzą itp...- nie liczę enclavowców i mutantów:)

08.12.2001
02:40
[85]

45acp [ Pretorianin ]

Przepraszam, za szpiega, czytałem, ino nieuważnie. Dobra tera bedzie promocja, niewiele napisze bo właśnie z z miasta wróciłem i trochu w czubie mam. CHECK THIS OUT!!!!!!!!!!!! ---------------------------------------------------------------> Zamówienia jak zwykle pocztą.

08.12.2001
02:47
[86]

45acp [ Pretorianin ]

Ojej, jak człowiek sie napije to nie patrzy co robi. Przeprasam za "ith" na plakacie, powinno być "with". Dobranoc...

08.12.2001
11:58
[87]

Yoghurt [ Senator ]

Hołli fak! Już gotowy ten weapon pack? Bo perspektywa tłuczenia ze snajperskiej modyfikacji kałacha albo dania Cassidiemu SPASa jest bardzo kusząca.... bo z tego sprzętu mam tylko Pulse Rifle:)

08.12.2001
19:24
[88]

Yoghurt [ Senator ]

Heh, pewnie wyjdę na idiotę, ale przez przypadek odkryłem cuś w New Reno (dzisiaj, heheh:) Znów gramy)..... sam się zdziwiłem, że wcześniej na to nie wpadłem..... Taki bardzo prosty sposób na wykończenie padre Salvatore.... Kradniemy mu butlę z tlenem, wychodzimy jak gdyby nigdy nic, a po jakiś 10 minutach w okienku mamay 500 exp za zabicie Slavatora:)

08.12.2001
19:33
smile
[89]

ShitMan$ [ Centurion ]

45 acp Hmmmmmmmmmmm ten AK 130 ASSAULT RIFLE bardzo przypomina naszego rodzimego BERYLA wersji "SZTURMOWEJ" heheheheheheeheh To ja poproszę taki jeden z celownikiem kolimatorowym, tłumikiem+gumowyme nasadki na suwadło,i 1000 sztuk amunicji T-45 albo T-46‹smugowa i przeciw pancerna‹smugowa ładowana co trzeci pocisk heheheh››.

08.12.2001
19:35
[90]

ShitMan$ [ Centurion ]

45a cp Miało być AK 103 heheheheheh Sorry za pomyłkę

08.12.2001
22:13
[91]

Yoghurt [ Senator ]

Heh, kolejny Easter egg w dwójce..... Właśnie sie skończyło sie "na linii ognia' z Clintem Eastwoodem..... Grał tam ochroniarza prezydenta, który nazywał sie nie inaczej jak..... FRANK HORRIGAN!:D To już chyba ósmy czy dziewiąty film z którego mamy cytaty i odniesienia w F2:)

08.12.2001
22:41
[92]

Najmad [ Konsul ]

Yoghurt--> Hehe dobre :))) nie zauwazylem tego...

08.12.2001
22:51
smile
[93]

Yoghurt [ Senator ]

Hiehie..... Naliczyłem już tyle odniesień do gier, filmów i postaci w realworldzie, że trudno by je zliczyć......... Może kiedyś wypisze wszytskie, które znalazłem:)

08.12.2001
23:44
[94]

45acp [ Pretorianin ]

Shit Man$, sie robi ;) (ten AK 103 wywodzi sie z AK 74 tyle, że uzywa starej dobrej amunicji kal. 7.62mm) Naprawiłem literówke w ogłoszeniu i oto wersja 1.01 ------------------------> Co do Salvadore to raz zakłuciłem jego pustynną tranzakcje wiecie z kim. Jednak gra okazała sie nie warta świeczki - po co marnować 1000xp za dwa marne Pancory.

09.12.2001
00:14
[95]

Yoghurt [ Senator ]

Slvatore jest najprostszy do utłuczenia z całą jego mafią, gdy ma się metal armour (beznadziejny pancerz i chyba tylko w tym momencie gry się przydaje)...... Ich Laser Pistol są po prostu niczym, gdyż zadają ok 2-4 obrażeń, jak się w tym armourze biega:) acp---> podeślij mi ten weapon pack, co?:)

09.12.2001
01:07
[96]

Yoghurt [ Senator ]

Wiecie co właśnie zauważyłem? Nie ma poradnika do efów w tym serwisie:)

09.12.2001
10:05
smile
[97]

Raziel [ Action Boy ]

Nieyło mnie przez chwile ale już włączam sie do dyskusji... Wieloryba i statek Federacji to zawsze znajdywałem A stokrotke (bodajze taką samą) ma nawet Reneca z Den... 45acp --> no , no:)

09.12.2001
12:06
[98]

Yoghurt [ Senator ]

....A właśnie....acp, jakie bronie podmieniłeś za te? Bo wiem, że SPAS jest na pewno z combat shotgun a m41a z red bb gun..... AK47 podejżewam że za assault rifle a AK47 z celownikiem optycznym za FNFAL...... Ale M4A1 i AK103? Nie wiem.....

09.12.2001
12:31
[99]

45acp [ Pretorianin ]

OK. Oto co podmieniłem: M4A1 - Assault Rifle M4A1 (Exp. Mag.) - Assault Rifle (Exp. Mag.) Spas 12 - Shotgun AK - 47 - FN FAL AK - 47 (night sight) - FN FAL (night sight) AK 103 - FN FAL HPFA M41A - Red Ryder LE BB Gun Oczywiście wszystkie dialogi dotyczące zmodyfikownych broni także zostały zmienione. Tak to jest niestety w F2 By móc mieć coś trzeba nie mieć czegoś :(

09.12.2001
20:09
[100]

Raziel [ Action Boy ]

45acp --> ahh chciałbym mieć te bronie które zrobiłeś ale niestety mam mało miejsca na dysku i dlatego mam "jedno megową" instalacje F2 więc sobie wkleić tych broni nie moge...:(

09.12.2001
20:13
smile
[101]

Raziel [ Action Boy ]

By the way --> nowy wątek już stoi (naprawde:)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.