GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Nocne marki czy ranne ptaszki ???

04.07.2003
11:11
[1]

Kicab [ ]

Nocne marki czy ranne ptaszki ???

Nio własnie do której grupy sie zaliczacie . Ja lubie sobie posiedziec do pozna tylko ranno gorzej z wstaniem .

04.07.2003
11:18
[2]

Satoru [ Child of the Damned ]

Odkąd pamiętam, gdy mam wolne i żadnej waznej sprawy do załatwienia, przed 12, względnie 11 trudno mnie zwlec (teraz musze wcześniej, bo robię za niańkę--'):) Chyba wyszłam z założenia, że najzdrowszy sen jest rano. Za to w nocy mogłabym siedzieć i siedzieć, niejednokrotnie za oknem juz jasno a ja dalej siedzę:) Zdecydowanie - nocny marek.

04.07.2003
11:19
[3]

.Jacek 99. [ Senator ]

Zdecydowanie nocny marek. Od kiedy skonczylem matury klade sie spac kolo 4 w nocy. Jedyny wyjatek to przeddzien egzaminow kiedy musialem wstac o 6 rano. Wtedy polozylem sie o 1 w nocy.

04.07.2003
11:21
[4]

nope [ Huggy Bear ]

Z racji wakacji jestem nocnym markiem, ale od pażdziernika niestety trzeba będzie się przestawić na poranne wstawanie, szkoda bo nocne życie potrafi być ciekawe :)

04.07.2003
11:23
[5]

Krookiet [ Pretorianin ]

No nie wiem do której grupy się zaliczyć tak między tą a tą grupą chyba , bo chodze spać tak koło 24:00 - 1:00 .

04.07.2003
11:24
[6]

Swidrygajłow [ ]

teraz raczej wczesnie chodze spać (23.30 - 0.30) ale kiedyś moglem siedzieć do 4 i wstać o 8 i było OK

04.07.2003
11:25
[7]

owoc_pomarańczy [ Konsul ]

chyba wiekszosc z nas to nocne marki:) no bo kto lubi wtawac rano??
np.ja nie lubie tak strasznie ze w tym roku nie bylam na ZADNYM wykladzie:))))

04.07.2003
11:45
smile
[8]

LEGEND [ Chor��y ]

pomarancza ==> Ja lubie wstawac rano!! Co mi wczale nie przeszkadza w tym, żeby siedziec do pózna w nocy!

04.07.2003
11:49
[9]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

Raczej nocny marek, bo często siedze do późnej nocy (a tak w sumie to wczesnego ranka ;P). Choć nie zawsze, czasami chodze spać ok 22 ;)

04.07.2003
12:02
[10]

Atreus [ Senator ]

Chodzę spać o 1, wstaję o 9.30. Czyli ani nocny marek ani ranny ptaszek :))))

04.07.2003
12:05
[11]

Moniash [ Generaďż˝ ]

ja chodze spac teraz w wakacje okolo: 1.00-3.00. nigdy nie moge i tak i tak zasnac

04.07.2003
12:05
smile
[12]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Jestem rannym ptaszkiem, tak mam już ustawiony zegar biologiczny :) I nie ważne, czy kładę się o 22, 23, czy może o 3 nad ranem i tak nie wstaję później niż o 8 i to bez pomocy budzika, więc jak zechcę, mogę być nocnym markiem bez obawy o to, że wstanę zbyt późno :)

04.07.2003
12:08
[13]

Negocjator [ * ]

Paudyn --> Zazdroszczę. Ja w trybie wakacyjnym przed 10 rano nie funkcjonuję.

04.07.2003
12:10
smile
[14]

baziiii [ '87 ]

ja w prawie kazdy dzien tych wakacji ide spać o jakiejś 2-3 a wstaje o 11-12

04.07.2003
12:11
smile
[15]

Ficket [ BMX ]

Ja chodzę spać koło 1:00, a wstaję gdzieś tak o 10:00... Czyli ani ten, ani ten... :P A zauważyłem u siebie, że im krócej będę spać tym łatwiej mi się wstanie i tym bardziej będę wypoczęty... Dziwne, ale mi się podoba :D.

04.07.2003
12:16
[16]

Mr. Mojo Risin' [ Pretorianin ]

Zdecydowanie nocny marek. Ale nic nie jest tak piękne jak poranna mgła o 5:00 - 6:00. Szkoda tylko ze oglądam takie widoki zazwyczaj gdy wracam do domu po znojnej, upojnej nocy (co dodaje dodatkowego smaczku).... BTW: wszyscy wielcy ludzie (naukowcy, filozofowie etc.) pracowali w nocy.... coś w tym musi być. A może poprostu w nocu jest święty spokój i nikt w niczym nie przeszkadza... to tez jakieś wytłumaczenie.

04.07.2003
12:28
smile
[17]

bone_man [ Powered by ATI ]

Jak sa wakacje to najwczesniej chodze spac o godzinie 2. A najwczesniej wstaje o godzinie 12 hehe.

04.07.2003
12:29
[18]

nutkaaa [ Żywiołak Ognia ]

ja raczej ranny ptaszek (niestety) choc nie wiem jak dlugo bym chciala spac to i tak budze sie przed 9:00 :) a spac ide taczej 23-24 wiec nie ze mnie nocny marek :)

04.07.2003
12:30
smile
[19]

[email protected] [ Wirnik ]

Ja ZDECYDOWANIE nocny marek. Nigdy nie poszłem spać wcześniej niż o 00.00, nawet w tygodniu szkolnym :-D

04.07.2003
12:45
[20]

oksza [ Senator ]

Mam już tak od paru lat że kładę się koło 3-4.

Zaczyna być to upierdliwe w lecie, bo robi się jasno koło 3.30 i pierdolone ptaszki rozierają dziobki tuż przy moim oknie.

04.07.2003
12:45
[21]

..ReD.. [ Generaďż˝ ]

od kąd są wakacje nocny marek w pełni tego śłowa znaczeniu ..poszedłem spać koło 3 w nocy (wczesniej spac nie moge) i wstałem 12:!5:)

04.07.2003
12:47
smile
[22]

Quicky [ Senator ]

W czasie wakacji - zdecydowanie nocny marek. :)
Klade sie spac zawsze po 2... nieraz w okolicach 4-5, raz nawet o 7. :D
Wstaje miedzy 11 a 15.

04.07.2003
13:13
smile
[23]

Kicab [ ]

Widze ze nocne marki góra !!! A co z rannymi ptaszkami ;P

04.07.2003
13:33
smile
[24]

TrzyKawki [ smok trojański ]

Zieeeew! ...Nocne marki, of course!

04.07.2003
14:21
[25]

Vegeta0000000000001 [ Pretorianin ]

Nocny marek. Kocham wyjść gdzieś w nocy, na spacer albo siedzieć na huśtawkach do rana. Ok. 22.00 Wstępuje we mnie jakaś energia, siła. 2 razy nawet się nudziłem, więc zacząłem obierać pyry(ziemniaki), zrobiłem rodzicom śniadanie(o 6 rano), i sałatkę. Jednak kocham także wcześnie wstać, ponieważ mam wtedy dłuższy dzień, i ten piękny poranek na huśtawkach(co ja z tymi huśtawkami), ale najczęściej cały dzień się byczę, żeby buszować w nocy.

04.07.2003
14:46
smile
[26]

wich3r [ Sprzedam nerkę ]

Nocny ale Michał :-)

04.07.2003
14:54
[27]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Hehehe a ja podpadam pod obie kategorie - chodzę spać 1-2 a wstaje 6-7. Wszysscy mi mówią, że jestem nienormalny ;-))

04.07.2003
19:26
smile
[28]

Kicab [ ]

Shadowmage <<< to pewnie pod oczami masz takie wory ze az strach ;P

04.07.2003
19:36
smile
[29]

TrzyKawki [ smok trojański ]

Lepiej mieć wory pod oczami, niż **** na czole ;)

04.07.2003
20:01
[30]

EMILL [ II w SS-NG / Techniczny ]

zdecydowanie nocny marek... dla mnie srednia to 1-2 w nocy

04.07.2003
20:18
[31]

Kloshart [ Pretorianin ]

Jak mam czas i mogę sobie na to pozwolić to siedzę do późna, ale zaraz po 21 chyc do łóżka.

04.07.2003
20:28
smile
[32]

Adamss [ -betting addiction- ]

Także jestem Nocnym Markiem...co tu dużo mówić, noc to najlepsza pora na komputer, a ranek zostawiam sobie na sen :].

04.07.2003
20:31
smile
[33]

BriskShoter [ Senator ]

I jedno i w zasadzie drugie :) Chodze spać ok.2.30 - 3.30 a wstaje o 7.00 - 8.30 (w zależności czy ide do pracy czy nie:)

POZDRO Banda z ........... ------------------------>

04.07.2003
20:37
smile
[34]

Numitor [ Konsul ]

Zdecydowanie "nocny marek"
Szczegolnie, ze przedwczoraj zasnalem o 5:40, a wstalem o...16:30
Dzisiaj juz lepiej: zasnalem podobnie, a wstalem o 12

04.07.2003
21:12
[35]

SULIK [ olewam zasady ]

Zobacz do bezsennosci, a bedziesz wiedziec kto kim jest :P

04.07.2003
21:25
[36]

Sebaa [ Konsul ]

ja w sumie troszke tak troszke tak chodze spać o 1 a wstaje 7 lub 8 wiec nie tace na sen zbytnio czasu tylko tyle zeby wmiare wypocząć

04.07.2003
23:02
[37]

Kicab [ ]

Sebaa <<< dobry pomysł z tym spaniem bynajmniej masz długi dzien

07.07.2003
22:14
[38]

Orrin [ Najemnik ]

Ja lubie siedziec do puzna w nocy
Spac lubie tez do puzna
Jednak uwazam ze swiat wyglada najlepiej o wschodzie slonca
Pewnie dlatego ze tak zadko go widuje :P

07.07.2003
22:17
[39]

donzoolo [ Senator ]

Ja siedze przed kompem do 23.00 okolo, pozniej TV patrze do jakiejs 2.00, a wstaje okolo 10.00!

07.07.2003
22:30
smile
[40]

Victor Sopot [ Konsul ]

Teraz w wakacje spać chodze około 4 rano, i śpie do południa.Kiedy dostałem kompa to było dopiero zaeywanie nocy.

07.07.2003
22:58
smile
[41]

SnT [ MokumManiac ]

Raczej nocny marek jetem (a raczej nocny kamil :P), chodze spac koło 1:00 wstaje (jak moge tzn nie musze zapinkalac do budy) ok. 11 - 12. Dzisiaj myslalem ze mnie szlag jasny trafi, wczoraj zasnołem o 5:00 rano (wrociłem z imprezy) a o 8:00 rano obodził mnie jakis idiota wiertarka i wierciły dziory w scianie do 11:00....i nei zasnołem ;(...takze własnie wygladam jak zywy trup...bo ja nie umiem spac w dzien...szkoda mi :)

07.07.2003
23:47
[42]

motherphucker [ Konsul ]

nie marek ale tez nocny
od konca sesji praktycznie nie wstaje przed 14 :))) a klade sie jakies 10-11h wczesniej.

08.07.2003
00:15
smile
[43]

Q.bak [ Pretorianin ]

Jeśli o 6 rano nie śpię to na pewno nie jest to spowodowane tym że wstałem, tylko tym że się jeszcze nie położyłem spać ;)

08.07.2003
00:22
[44]

Madril [ I Want To Believe ]

W wakacje jak najbardziej nocny marek :) zwykle klade sie 3-4 albo pozniej... wstaje ok. 11-12...

08.07.2003
08:09
smile
[45]

Aristos [ Pretorianin ]

Nocny marek - już 8-sma a ja jeszcze spać nie poszedłem. mam tak od poczatku roku, kiedy przeszedłem na prace on-line z domciu i moge wstawać kiedy chcę :) - no chyba, że sprawy rodzinne.

08.07.2003
08:56
smile
[46]

neXus [ Fallen Angel ]

Hehe, nocny marek. Tym bardziej ze co drugi tydzien pracuje od 16 do 24, wiec doba mi sie przesuwa - wtedy klade sie zazwyczaj 5-6 rano. A potem pobudka wczesnym switem, tak o 14 ;))) Z reszta zdecydowanie lubie wieczor i noc - jest taka cisza i spokoj. Z reszta - najfajniej sie skacze o 3 nad ranem na zakupy do Tesco :)))

08.07.2003
09:06
[47]

Pan Tadeusz [ Chor��y ]

nocny marek chociaz czasem jak jestem strasznie zmęczony to ide spać przed 24.00

08.07.2003
09:46
smile
[48]

Bolcek [ Pretorianin ]

Ja tam jetsem rannym ptaszkiem codziennie wstaje o 7 rano.W wakacje też

08.07.2003
09:49
[49]

MD Bodzio [ Pretorianin ]

Nocny marek bo najwięcej ludzi w dzień spiom

08.07.2003
20:51
smile
[50]

Głowa do wycierania [ Pretorianin ]

a ja tam jestem Nocnym Arkiem :)

08.07.2003
21:05
[51]

rookee13 [ Legionista ]

czesc wszystkim:) Sorki, ze nie na temat stronki, ale znalazlem calkiem fajna gierke MMORPG w necie. Jeski chcecie sprawdzisc kliknijcie w ponizszy link i sie zapiszcie: https://go.everwars.com/play2.x?p=66254. Ja gram w nia od soboty i idzie mi calkiem niezle. Pozdroofka i jak sa jakies pytanka to dajcie znac....

08.07.2003
21:07
[52]

rookee13 [ Legionista ]

a tak poza tym to tez jestem nocnym markiem...

08.07.2003
21:16
smile
[53]

Qba19 [ Junior WRC ]

Ja wole sobie w nocy posiedzieć do prawie rana ;) tzn. koło godziny 4 kłade się spać i wstaje o 11-12 w końcu mam wakacje :D

08.07.2003
21:17
smile
[54]

Kicab [ ]

rookee13 <<< rzeczywiscie nie na temat MMoRPG

09.07.2003
11:25
smile
[55]

Lady [ Sorceress Sephiria ]

Generalnie też należę do nocnych marków - nie chodzi o granie czy siedzenie na forum, ale ogólnie lubię robić coś do powiedzmy drugiej w nocy, bo wtedy przeciętnie kładę się spać(czasem wcześniej). Ma szczęście z budzeniem nie ma problemu bo volens nolens i tak wstane, no chyba, że chcę mieć osikany dywan przez mojego psa :)(a nie chce :P)

10.07.2003
00:18
[56]

regan [ Pretorianin ]

całkowiecie nocny marek do 5 am.

10.07.2003
00:21
smile
[57]

Z Liściem Na Głowie [ Człowiek ]

nie widzi mi sie za bardzo rola zadnego ptaszka, pozostane wiec przy nocnym marku.

10.07.2003
00:50
smile
[58]

Chupacabra [ Senator ]

no, ja tak przed 4 zadko chodze spac, a co fajniejsze pracuje w dzien. Ale mlody jestem, wytrzymam, zhartuje sie:) Jutro o 9 musze wstac:(

10.07.2003
01:11
smile
[59]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

a ze mną jest tak że chodze późno spać ( patrz godzina o której jeszcze moge pisać na forum :-) ), a wstaje jak mam wolne około 9 ... więc jeśli chodzi o marki i ptaszki to chyba i to i to...

10.07.2003
01:12
smile
[60]

SamHaukneS [ śliski dżons ]

tffu nie 9 tylko 8 :-) pomyłka drobna

17.07.2003
15:37
[61]

Kicab [ ]

Same marki a gdzie te ptaszki ???

17.07.2003
15:42
smile
[62]

[email protected] [ Wirnik ]

Kicab ===> Ptaszkami są tylko Bolcek, Nutka i częściowo SamHaukneS :-)

17.07.2003
15:44
[63]

Hadriel [ Screener's ]

ja tam wstaje ok 5 a chodze spac o 1

17.07.2003
15:47
[64]

katrin20 [ Kati ]

Ja kładę się spać najwcześniej o 3, a wstaję o 7, 8 rano

17.07.2003
16:15
[65]

JihaaD [ Loża Szyderców ]

Wstaje 5:30 ,chodze spac miedzy 24 a 3:00

17.07.2003
16:32
[66]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Jestem zdecydowanie 'nocnym markiem'... lubię posiedzieć przy komputerze lub nad książką do późna, przed 2 rzadko się kładę :) Ale za późno też nie, szkoda dnia i człowiek chodzi niewyspany...;)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.