GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

ile macie plytek?

01.07.2003
22:11
smile
[1]

mycha921 [ N-Gage QD ]

ile macie plytek?

bo ja mam okolo 150szt.a jakies 2/4 to plytki z gazet

01.07.2003
22:12
[2]

nope [ Huggy Bear ]

z muzyka, z grami, wszystkich???

01.07.2003
22:13
[3]

Bzyk [ Offensive ]

książkę piszesz?

01.07.2003
22:13
[4]

Banita_bb [ bo był za miły ]

okolo 400

01.07.2003
22:15
[5]

iKzIvaeEr [ l33t ]

duzo, dawno nie liczylem. na oko to ok. 300

01.07.2003
22:15
smile
[6]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

360 samych muzycznych, jak dodam resztę to wyjdzie zastraszająca ilość ;)

01.07.2003
22:16
[7]

mycha921 [ N-Gage QD ]

oczywiscie wszystkie nawet zni9szczone prosze liczyc

01.07.2003
22:17
smile
[8]

mycha921 [ N-Gage QD ]

bo ja z 3 polamalem sam oczywiscie mocno porysowanych :)

01.07.2003
22:17
smile
[9]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

Dużo. Z 200 filmów, z 200 gier, a muzyki z 300 (z czego połowa jest wypełniona MP3)...Trzeba jeszcze do tego doliczyć oprogramowanie i płytki z gazet.

No dobra. Już się nie będe więcej chwalił :>

01.07.2003
22:17
[10]

donzoolo [ Senator ]

pewnie z 500, albo i wiecej

01.07.2003
22:17
smile
[11]

Regis [ ]

Jak rok temu liczylem , to mialem lekko ponad 600 (z czego 300 to jakies starocie juz dawno w piwnicy :) )... Teraz jeszcze ze 100 przybylo + 100 czystych, ktore mam do nagrywania dopiero :) Czyli mysle ze z 800 bedzie :) Moze za dwa lata tysiaczka dociagne :)

01.07.2003
22:18
smile
[12]

mycha921 [ N-Gage QD ]

jak ktos mi nie wierzy ze plyte trudo polamac to wexcie jakas porysowana albo co i sprobojcie ja zlamac na pol :)

01.07.2003
22:19
[13]

nope [ Huggy Bear ]

no to ja mam jakies 38 plyt :)))

01.07.2003
22:21
smile
[14]

Paszczak [ Oaza Spokoju ]

No i zapomniałem jeszcze o DVD w liczbie około 50 sztuk

Kto mnie przebije ? :P

01.07.2003
22:21
smile
[15]

dół [ Konsul ]

ja mam firme budowlana i mam pare tysiecy płyt, ładne szare i wszystkie legalne :)

01.07.2003
22:21
smile
[16]

tomirek [ ]

Na podlodze czy na scianie??? Na podlodze mam gres wiec moze sie nie liczy..... Ale na scianie mam plytki z glzury wiec chyba moga byc

01.07.2003
22:24
smile
[17]

slot5 [ Generał ]

146

01.07.2003
22:24
[18]

Garbizaur [ CLS ]

mam tak z 400 płytek.

01.07.2003
22:25
[19]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

z 300 będzie...

01.07.2003
22:26
[20]

dół [ Konsul ]

"płytke" główna tez liczyć?

01.07.2003
22:29
smile
[21]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

A jesli ktos ma w mozgu ? to tez +1 ? :D

01.07.2003
22:31
[22]

Sephion [ One Winged Angel ]

tak okolo 400 pewnie bedzie

01.07.2003
22:32
[23]

paciorus [ Annius Verus ]

ale nie jestes z Urzędu Skarbowego co? ;-))

01.07.2003
22:32
[24]

Sebaa [ Konsul ]

ale wątek ale postaram sie odpowiedziec chwila okolo 250 moze 300 bedzie

01.07.2003
22:32
[25]

Chupacabra [ Senator ]

od groma:)

01.07.2003
22:34
[26]

Sagi [ ]

Grubo ponad trzy setki

01.07.2003
22:36
smile
[27]

Turgon [ Centurion ]

Ja mam ok. 200 płytek z czego jakaś połowa to muzyka, filmy zaś można policzyć na palcach jednej ręki:)

01.07.2003
22:37
[28]

Danley [ NiEuMaRłY SłUgA ZłA ]

Niecale 400...

01.07.2003
22:44
[29]

Kicab [ ]

mało , gdzies ok. 60

01.07.2003
22:47
[30]

Annihilator [ ]

maksimum 50 - z czego większość to pisma i sterowniki. Jedna muzyczna Wamdue Project. Jeszcze płytka od telefonu komórkowego. Parę gier. I to wszystko...

01.07.2003
22:50
smile
[31]

Sir klesk [ Sazillon ]

Nie wiem, nie umiem do tylu liczyc :)

01.07.2003
23:24
[32]

Blendon [ Generał ]

Szczerze mowiac to malo - oklolo 100, w tym zadnej pirackiej z muzyka;-)

01.07.2003
23:26
smile
[33]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

powyżej 100 napewno

01.07.2003
23:28
smile
[34]

Ficket [ BMX ]

W okolicach 50 płyt... :)

01.07.2003
23:57
[35]

Michmax [ ------ ]

Już ok 400

02.07.2003
08:59
[36]

legrooch [ Legend ]

Niechcę się chwalić, ale ostatnio stanąłem na około 1200 Cd + jeszcze muzyka + z gazet (kupuję regularnie wszystkie lepsze). Tak więc podejrzewam że około 2000 to jest, jak niewięcej.

02.07.2003
09:02
[37]

__FurY_of_WinD_ [ Metal Gear Solid RuleZ ]

qurde jak by policzyć te co popozycalem nie wiem komu to chyba będzie ze 400 a te co mam w domu to chyba z 60 ;)

02.07.2003
09:03
smile
[38]

DARKI [ Konsul ]

duuuuuuuużo kilka kilogramów;) hmmm około 500 płytek ofkoz;)

02.07.2003
09:14
smile
[39]

ICEMAN_11 [ Pretorianin ]

Człowieku liczyć mi się nie chce ale ok.500 sztuk razem z filmam,oprogramowaniem,grami i mp3.
Oczywiście nie brałem pod uwagę płytek z gazet.

02.07.2003
09:20
[40]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

a jakies 2/4 to plytki z gazet

A ja sie zastanawiam, dlaczego akurat 2/4 a nie np. 136/272 ???
Czlowieku, po co liczyc plytki? Nie lepiej policzyc klepki??? Taki watek 'ile masz klepek w glowie i na parkiecie?'. Dobre nie? Oczywiscie jezeli ktos ma parkiet w ogole i klepki w glowie w ogole :-)

02.07.2003
09:29
smile
[41]

faloxxx [ Generał ]

ja mam 3482943.104 plytek :P

02.07.2003
09:42
smile
[42]

torgal13 [ Centurion ]

ok. 350 z filamami
ok. 70 z softem
ok. ok 50 z muzyka
no i tak ok. 100 z grami

02.07.2003
09:46
[43]

GBreal.II [ Konsul ]

Myślę, że tak ok. 500 CD i 45 DVD ( z czego 10 z PCWK i 4 z GSa)

02.07.2003
09:49
smile
[44]

Swidrygajłow [ ]

rothon --> ja mam w domu nie parkiet a nawierzchnię Mondo

02.07.2003
09:55
smile
[45]

hilander [ ]

1- ALE ZA TO ANALOGOWĄ ;)

02.07.2003
09:58
[46]

Ar'Saghar [ spamer ]

W domu ponad 600
Pozyczylem kolo 200
Co daje ok 800 plytek...
+ pare DVD

Glownie gry,programy i muzyka
Filmow bedzie kolo 100...

02.07.2003
10:00
smile
[47]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Swidrygajłow--> No w wyjatkowych przypadkach (w moim tez, bo mam panel) watek bylby pt. 'Ile macie plytek w kiblu?' :-))))

02.07.2003
10:09
smile
[48]

Kanon [ Mag Dyżurny ]

rothon -----> czytasz w moich myslach , zaczynam sie bac ;o)))

02.07.2003
10:19
smile
[49]

rothon [ Malleus Maleficarum ]

Kanon--> Spoko! Pociesze Cie, ze nie jestes ani pierwszy, ani jedyny. Nawet tu na forum. Pare osob juz sie uskarzalo na moje zachowanie :-))))

02.07.2003
10:22
smile
[50]

Kanon [ Mag Dyżurny ]

rothon ----> ufffff, kamien spadl mi z serca , jednak od teraz dwa razy sie zastanowie zanim cos sobie pomysle ;o))))

02.07.2003
10:22
smile
[51]

Pszczoła [ Wybrzeże Gdańsk 4ever ]

kolo 100 bedzie ze wszystkim

02.07.2003
11:15
[52]

Tinej10 [ Konsul ]

coś ok 1200 i prawie wszystko to filmy wsumie to juz mi sie fajna filmoteka zroiła

02.07.2003
11:17
[53]

trustno1 [ Born Again ]

jedna. po trepanacji czaszki

02.07.2003
11:18
[54]

trustno1 [ Born Again ]

aaaa - i jeszcze plytke glowna


ale o ssssso chozzzzzi?

02.07.2003
11:23
smile
[55]

PalooH [ Generał ]

okolo 1200 z czego 98% to filmy
trustno1 ~~> skad jesteś ? bo text znajomy z deka :)

02.07.2003
11:25
[56]

Zhivago [ Pretorianin ]

2/4 masz z gazet???A nie lepiej napisac 1/2 :P czyli polowe :P
Wogole temat idealny do nabijania postow :D

02.07.2003
11:46
[57]

Krookiet [ Pretorianin ]

Dużo !!!

02.07.2003
12:05
smile
[58]

zbm [ Flash Gordon ]

hehe to ja mam ledwo coś pomiędzy 300 a 500 bo dokłądnie nawet nie mogę policzyć, są wszędzie (gry, z gazet, filmy, muza, itp)

02.07.2003
12:13
smile
[59]

[email protected] [ Wirnik ]

Bardzo, bardzo dużo, nie chce mi się liczyć :-P

Trustno ===> LOL :-D

PalooH ===> Trustno jest z warszawy, z Bemowa dokładniej.... jeśli dobrze pamiętam :-P

02.07.2003
12:18
smile
[60]

Torn [ Merces Letifer ]

Nie liczyłem każdej, ale tak pi razy drzwi to z 800-900.
60% filmy, reszta gry i troche softu.

02.07.2003
12:19
[61]

AMDD [ Dwory Unia ]

bardzo dużo :P

02.07.2003
12:29
smile
[62]

bone_man [ Powered by ATI ]

Dawno temu liczylem same gry bylo cos ponad 250 plytek i doszly nowe :) Nie chce mi sie liczyc lacznie ile to bedzie :)

02.07.2003
12:34
[63]

infernal dziad [ Pretorianin ]

7000 piratów + 6 oryginalnych

02.07.2003
12:36
[64]

dół [ Konsul ]

Ja najwiecej mam filmów, pożniej gry i jakies windows i inne pierdoly ;) w sumie jakies 300 sztuk plastiku

02.07.2003
12:36
[65]

dół [ Konsul ]

mam też 11 dyskietek

02.07.2003
12:43
[66]

Sanchin [ Konsul ]

Około 200, ale dawno nie liczyłem.

02.07.2003
12:57
[67]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

Ja mniej więcej tyle co Infernal Dziad + praktycznie nieograniczony dostęp do wszelkich nowości - ale na dzisiaj to mi się nawet przegrywać tego nie chce :/

02.07.2003
12:59
smile
[68]

Hakerss [ Beeznon's Attack! ]

Filmy - ok. 190
Soft - ok. 30
Muza - ok. 15 (same mp3)
Gry - ok. 180

^

02.07.2003
13:01
[69]

ILEK [ Plugawy Karzełek ]

nawiazujac do poprzednich wypowiedzi...male zapytanko...w kuchni, lazience...razem?? bo parkiet to zapomnij wale nie licze....

02.07.2003
13:03
[70]

srekal34 [ Rock Forever ]

ja mam ok.300 samych płyt z grami.

02.07.2003
14:01
smile
[71]

Yaner [ Centurion ]

A co mi tam.
Wileki LOL :D
(zawsze to jeden post więcej)

02.07.2003
14:15
smile
[72]

Dunkan Mlodszy [ Majonez Kielecki ]

okolo 250 plyt - wypadam cienko przy niektorych :)

02.07.2003
14:18
smile
[73]

miluch [ Pretorianin ]

Ciekaw jestem czemu nie piszesz 47/94 zamiast 2/4 ???

02.07.2003
14:24
[74]

Darek21 [ gupek ]

około 150 w tym 40 filmów 10 muzyki 40 z gazet a 60 gry :))

02.07.2003
14:28
smile
[75]

Hellcat [ Legend ]

A ja mam za to 2 dyskietki[w tym jedna 5.25]...i co, nikt mnie nie przebije ;-)

02.07.2003
14:41
[76]

Regis [ ]

Hellcat - cienias jestes :) Ja mam 16 "malych" (co sie bede w calach babral ! :) ) i 4 "duze" dyskietki :)

02.07.2003
14:49
smile
[77]

Hellcat [ Legend ]

Ale za to ja mam Flopa na węgiel :D

02.07.2003
14:55
smile
[78]

PalooH [ Generał ]

[email protected] ~~> cholerka nie te rejony :P

02.07.2003
14:59
[79]

Bolcek [ Pretorianin ]

ok 100

02.07.2003
15:18
[80]

Mutant z Krainy OZ [ Legend ]

15 000 razem z płytkami ceramicznymi na ścianach w całym domu ;)

02.07.2003
15:29
smile
[81]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Ponad 500 z czego 98% to piraty

02.07.2003
15:52
smile
[82]

mysiek [ @#[email protected]# ]

z 400

02.07.2003
15:56
[83]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

albumow zgranych mp3 na plytach mam okolo 600-czyli jakies 80cdmoze 100 filmow nie oglondam wiec mam tylko to co najlepsze czyli BoB'a a gier te malo moze ze 20-i tak gram tylko w CM'a :)

02.07.2003
19:50
[84]

CrazyMan [ Ur-Shak ]

Filmy - ok. 195
Gry - ok. 175
Soft - ok. 35
Muza - ok. 15 (same mp3)

02.07.2003
20:06
[85]

Forest_Gump [ Centurion ]

5

02.07.2003
20:06
[86]

Forest_Gump [ Centurion ]

Jednak 6.

02.07.2003
20:11
[87]

Forest_Gump [ Centurion ]

Licząc z tą w głowie to 7.

02.07.2003
20:14
[88]

Kijano [ Konsul ]

Filmy ok. 60
Gry ok. 200
Muzyka ok. 120
Programy ok. 25

02.07.2003
20:15
[89]

Forest_Gump [ Centurion ]

Nie macie o czym pisać?

02.07.2003
20:18
[90]

Forest_Gump [ Centurion ]

Równie dobrze możecie zapytać kto ile ma majtek

02.07.2003
20:19
[91]

Sagi [ ]

Forest_Gump ---> masz blad w nicku

02.07.2003
20:32
smile
[92]

Arcy Hp [ Pan i Władca ]

Ja mam chyba z 200 z grami + płytki z gazet + płytki z filmami + płytki =] z mp3 = ok 300

02.07.2003
20:58
[93]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

ze 200

02.07.2003
20:59
[94]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

mycha921 -> 2/4?? hehe nie prosciej napisac 1/2? (ale mi sie to spodobalo. sorki nie mogłem sie powstrzymac :-D)

02.07.2003
21:30
[95]

o^scar^^ [ GRWD ]

Duuzo .....
cotton_eye_joe <--- a skad wiesz moze on chciał napisac 1/4 - tio muza 1/4 tio gry, 2/4 tio plytki z gazet...:P

02.07.2003
21:34
[96]

trustno1 [ Born Again ]

[email protected] -----> dobrze pamietasz:)

02.07.2003
21:55
[97]

Agent0,7 [ Legionista ]

W domu okolo 400 i 200 w piwnicy :)

02.07.2003
22:14
[98]

..ReD.. [ Generał ]

teraz ile procent z tego jest legalne buehhee::) ale by wyszedł wynik hhyhy

nie mówie ze ja niewinny jestem bo mam całe 3 orginały (seria 19.99:P buehhe

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.