GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. CIX

01.07.2003
09:05
smile
[1]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. CIX

Witam w wątku poświęconemu najlepszemu eRPeGowi wszechczasów!.

---------------------------------
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

Link do b. dobrej strony: www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.linuxpl.com/~gry/forum/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

---------------------------------
Lista nauczycieli:
(Acrobatics): Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena // (Alchemy): Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon // (Alteration): Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House // (Athletics): Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp // (Axe): Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // (Block): Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn // (Blunt Weapon): Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise // (Conjuration): Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple // (Destruction): Leles Birian, Ascadian Isles Region // (Enchantment): Qorwyn, Indoranyon // (Hand to Hand): Taren Omothan, Holamayan Monastery // (Heavy Armor): Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training // (Illusion): Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub // (Light Armor): Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse // (Long blade): Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar // (Marksman): Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut // (Mercantile): Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp // (Mysticism): Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // (Restoration): Yakin Bael, Vos, Vos Chapel // (Security): Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House // (Short Blade): Todwendy, Balmora, Lucky Lockup // (Sneak): Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera // (Spear): Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk // (Speechcraft): Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild // (Unarmored): Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

---------------------------------
Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwuręczny: Charysamere, Abanabi cave
Kieł Haynekhtnameta (krotkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pogrążonych Snów

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, heavy armor), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty: Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy: Azura's Star, Shrine of Azura

---------------------------------
Dwemerowa łamigłówka.
Łamigłówka(kostka) znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksieżycowego. Idziemy przed fortem drogą na Calderę a na najbliższym rozstaju skręcamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dźwignia otwierająca drzwi jest przed nimi. Jesteśmy w ruinach. Idziemy prosto, obracamy sie w lewo i powiniśmy zobaczyć kamienie, po których możemy sie dostać na wyższe piętro. Po dotarciu na pięterko obracamy sie znów w lewo i widzimy drzwi prowadzące do komnaty Pustej Dłoni. Jesteśmy w komnacie i po rozglądnięciu się po pomieszczeniu zauważamy regał. Na tym regale jest upragniona kostka.

Coś od DJ Shtorz: "jeśli ktoś ma poważne problemy ze znalezieniem kostki (lub jakiegokolwiek innego przedmiotu) i nie może sobie poradzić, to niech po prostu włączy edytor, załaduje lokację, znajdzie przedmiot w liście po prawej i kliknie podwójnie - obraz sie na przedmiocie "wycentruje" :)"
---------------------------------
Łapanie dusz:
aby złapac duszę jakiegoś stwora należy się posłużyć czarem/zwojem Łapanie Dusz/Soul Trap. Podczas trwania czaru(kolo potwora bedzie taka mgiełka) należy zabić stworka. Jeśli mamy w plecaku odpowiedznio mocny kamień dusz(do Złotych Świętych i Lunatyków potrzeba Wielkiego Kamienia Dusz [takie żółte koło :)]), to dusza jest nasza (z duszami za 80000 możemy zrobić stały efekt). Aby zakląć przedmiot czarem można albo: udać się do zaklinacza a on(za bajońska sumę)zaklnie przedmiot albo zrobić to samemu. Przeciągamy kamień dusz na naszą postać i postępujemy jak u zaklinacza. Jakie umiejętnosci są najważniejsze w zaklinaniu powie nam Trollf:

---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutów:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejętnosci Zaklinania,
- szczęścia.

Szcześciem nie warto sobie głowy zawracać bo ma marginalny wpływ, natomiast umiejetność zaklinania jest bardzo trudno rozwinąć - pozostaje więc inteligencja...

- załóżmy, ze postać ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo łatwo jest stworzyć pierścienie bądź amulety dodające np. 100 do INT na 10 sekund każdy... o ile bonusy z tego samego pierścienia sie nie sumują, to z pierścieni rożnych już tak...
- dalej przychodzi z pomocą Alchemia, która także zależy od INT (im wyższa INT tym lepsze flaszki... oczywiście cały komplet sprzętu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierścieni i amuletów - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyć flaszki... tworzę 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, że kolejne flaszki będą lepsze... i tak dalej...

(Tu macie spis ingrediencji wraz z efektami w wersji PL. format Excel ---> https://home.autocom.pl/hellmaker/files/ingredients.zip)

pytanie:
dlaczego alchemia? ponieważ nigdzie nie zdobędziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, który by nam nawet tymczasowo dał tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszystkimi nogami i rękami! Z początku nie "alchemikowałem" (w umiejętnościach głównych albo pobocznych ją mam), ale odkryłem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) kiedy jesteście na zadupiu, zero sprzedawców i zero butelek np. wyleczenie z zarazy. a jestescie zarażeni. chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT byłem w stanie stworzyć samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczną tarczę + 30 do siły na stale...

--> Kostka i łapanie dusz by @[email protected], enchant by Trollf.

---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

Przypominam abyście nie zapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i klikneli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

01.07.2003
09:15
smile
[2]

Owen [ ]

Hell ---> Ale tempo narzuciłeś :-) Jedna odsłona dzinnie :-)

01.07.2003
09:26
smile
[3]

Owen [ ]

Teraz już wiem dlaczego wczoraj pękła cała odsłona. Takiego popisu statsisiarstwa trudno szukac nawet w karczmach :-) LOL :-)

Swoją drogą właśnie wczoraj dociągnąłem lekki pancerz na 95. Szkło daje w wtedy jakieś 150-160 AC. Skóra Hiercena 250. Czy ktoś szkolił się w średniej? Nie wiem czy zabrzć się teraz właśnie za średnią, bo ciężką mam już na 100, z lekkiej zostawię sobie tylko kirys a z resztą wskoczę w średnią. Ile daje adamentytowa mając średnia na powiedzmy 80-100? Przy 60 daje mi około 140.

Eeee... mam nadzieję, że ktoś odczta logikę w tym zagmatwanym akapicie :-))

01.07.2003
09:58
smile
[4]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

A to jest moja galeria pod tytułem "Jest Daedrycznie" :))))))

nr 1 -------------->

01.07.2003
09:59
smile
[5]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

nr 2 (tu próbuję przywalić kamerzyście :)))))))))))))) ) ------------------->

01.07.2003
09:59
smile
[6]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

nr 3 "Dai-katana to jest to" ----------------->

01.07.2003
10:02
smile
[7]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> nie mam pojęcia jak to jest ze średnimi i lekkimi zbrojami ... po prostu ich nie używałem nigdy :D Preferuję raczej maksymalizm :D

01.07.2003
10:02
[8]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Hell: ale zes se nazbieral lol a na co ja zakląles? Gdzie szukales zeby znalezc? W ruinach? Bo ja musze jeszcze zacząc zaklinac na sile i sie bede wybieral

01.07.2003
10:06
smile
[9]

Owen [ ]

Hell ---> Jakie masz AC? Ja zakładając wszystko co mam najcięższe wycisnąłem 296 (bez czarów). Na lekko, nosząc deaderyczną tarczę, ciężki hełm i rękawice mam AC 236.

01.07.2003
10:07
smile
[10]

Owen [ ]

Hell ---> BTW. cały deaderyczny ekwipunek zdjąłeś z Lorda Fyra? Właśnie się do niego wybieram z rewizytą :-)

01.07.2003
10:10
smile
[11]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Cholera kto to jest Lord Fyr czy to ten zly bOg z Dagoth Ur? Musze zrobic fabule zeby go zabić?

PS: komu sie podoba mój nowy podpis?

01.07.2003
10:25
smile
[12]

Hacker X [ Pretorianin ]

Hell------>zkąd wytrzasłeś te naramienniki i te buty daedryczne ???????????????????

01.07.2003
10:26
smile
[13]

Hacker X [ Pretorianin ]

Owen ------> Ja mam średnią na 100 ...

01.07.2003
10:55
[14]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

powtarzam pytanko z poprzedniego wątku: CZy moge zrobic grunwalda w upiornej bramie bo tam 1 gosc ma deadryczny chelm a reszta sie za nim wstawia

01.07.2003
11:00
[15]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No zesz w morde no zapomnialem gdzie mozna kupic zaklecie na premia do sily

01.07.2003
11:19
smile
[16]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> W tym ekwipunku na screenach - 262 AC. Normalnie noszę Smoczy Kirys i Hełm Orcyna i mam 288 AC. A z Lorda Fyra to w sumie noszę tylko naramienniki (jedyne w grze bodajże). Kirys na screenie to tylko na pokaz :D A hełm to Daedryczne Oblicze Boga (czy jakoś tak) - nie pamiętam gdzie je dorwałem :)

Hary ---> Lord Fyr jest potrzebny do fabuły, ale można go potem spokojnie ubić :) A jeżeli chodzi o pozaklinane częsci zbroi to mam tak: (oczywiście na stałe wszystko)
Pawęż - 0-89 pkt Sanktuarium
Buty - Oddychanie pod wodą
Prawa i Lewa rękawica - po 12 pkt do Siły
Naramienniki i Nagolenniki - nic - mają po 6-7 pkt pojemności na czar, to mi się nawet nie chciało nic upychać.

Hacker X ---> Naramienniki (jak wyżej) - ubiłem Lorda Fyr-a, a buty są w Galom Daeus (na północ od Suranu przy jeziorze lawy). Poszukaj a znajdziesz :D

01.07.2003
11:25
[17]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A gdzie ten lord fyr bo mi sie nie chce robic fabuly, a ty zrobiles?

01.07.2003
11:26
[18]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A ten twoj chelm to w ibar-dad byl.

01.07.2003
11:30
smile
[19]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hary ---> a po co chcesz robić grunwald ? Hełm Orcyna Niedźwiedziej Łapy jest lepszy od hełmów daedrycznych - 300 AC i +40 do Zwinności i Wytrzymałości. Jak skończysz główny wątek i wszystkie questy z gildii, światyń, Legionu itd., to możesz zamienić Vvardenfel w grobowiec, ale wcześniej nie ma potrzeby :))) Możesz potracić kupę fajnych questów mordując wszystko co się rusza.

Premia do Siły .... hmmm... też nie pamiętam :)) Ale chyba tak się to nie nazywało - miało jakąś taką dziwną nazwę - aha, już wiem :) Orkowa Siła :)

01.07.2003
11:32
smile
[20]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hary ---> Zrób fabułe - warto - Lord Fyr jest prawie przy samym końcu niestety i jest niezbędny. A Hełm na pewno nie w Ibar-Dad - tam są Daedryczne Oblicza Strachu (chyba dwa) - takie z czerwonymi piórami na górze :)

01.07.2003
11:32
[21]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Niewazne bo juz znalazlem:))

A do tego orcyna to chyba trza jakiegos questa zrobic jak tak to gdzie? A jak ie to tez gdzie go znalezc?

01.07.2003
11:33
[22]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A fabula jest dluga? Zaczynasie od tego casiusa cadusa czy jakos tak?

01.07.2003
11:40
smile
[23]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hary - tak na obydwa pytania :))) Główny wątek zaczyna się od Caiusa Cosadesa i jest dość długi, ale naprawdę warto. A Hełm Oreyna Niedźwiedziej Łapy (cytat z Adamantytowej Wieży - ale im reklamę robię :) ):

"Dostaniemy je w ruinach Assurdirapal (dokładnie w Assurdirapal: Wewnętrzna Kaplica) leżacych na północ od Obozu Urshilaku. Malacath powie nam o pewnym hełmie należacym do elfiego "bohatera", Oreyna Bearclawa. W rzeczywistości wszystkich jego sławnych czynów dokonał kto inny, ork imieniem Kharag gro-Khar. Naszym zadaniem jest znalezienie potomka Oreyna i zabicie go. Jedyną wskazówką co do jego miejsca pobytu jest to, że mieszka w mieście, w którym mieszka Człowiek-Bóg. Łatwo się domyślić, że chodzi o Vivec. Tam najlepiej spytać się jakiegoś Ordinatora, a powie nam, że jego potomek Farvyn Oreyn, potężny mag, udał się właśnie z misja do Gnaar Mok. W Gnaar Mok powiedza nam, że Farvyn Oreyn znajduje się na południe od miasta. Gdy go znajdziemy musimy się zapytać o Kharag gro-Khara, a Farvyn po rozmowie nas zaatakuje. Oprócz niego jest jego dwóch przybocznych (jedna z nich ma Glass Stormsword i pełny zestaw zbroi orkowej na sobie). Po zabiciu Farvyna wracamy do Assurdirapal, a w nagrodę dostaniemy Helm of Oreyn Bearclaw."

Oczywiście żeby Malacath się do Ciebie odezwał musisz "enternąć" jego posąg w kaplicy :)

01.07.2003
13:08
[24]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ech trafilem przy okazji na 2 inne ruiny i teraz musze najpierw wstąpic do balmory he he teraz bede wskakiwal do kazdych ruin jakie mi sie nawiną to niezly biznes jest normalnie

01.07.2003
13:15
[25]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No dobra jeszcze kilka artefaktoow i robie gloowny watek:)

A przy okazji nie wie ktos gdzie jest: Berandas, boethiah i khartag point?

01.07.2003
13:30
smile
[26]

Owen [ ]

Haker ---> I jaki masz AC mając na sobie np. komplet adamentytowy lub strażników świątyni?

01.07.2003
13:33
smile
[27]

Hacker X [ Pretorianin ]

Hell mam jeszcze jedno male pytanko: zkąd wytrzasles tą daedryczną zbroje ??? (brakuje mi do kolekcji)

01.07.2003
13:38
[28]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Wlasnie hell a skąd masz kirys? I czy ten Lord Fyr jest caly w deadryku? A gdzie są rekawice?

01.07.2003
13:55
[29]

Owen [ ]

Lord Fyr jest cały w deaderyku. Bez hełmu i bez tarczy/pawęży. Fyr jest W Tel Fyr.

Haker --> Patrz pytanie z poprzedniego mojego posta.

01.07.2003
14:07
[30]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Cze. Ponawiam pytanie: czy ktoś też miał problem polegający na tym że nie mógł rozpocząć rozmowy z niektórymi NPC ?



01.07.2003
14:17
smile
[31]

Sudzione [ The Legacy ]

Co wy wiecie o grunwaldzie ??? To jest grunwald ----->>>


Do pokonania 5 elitarnych dłoni zużyłem 30 doskonałych przywróceń zdrowia 10-||- magi 14-||-siły i 8 -||- kondycji :P
a ze sprawnych zbroji został tylko kirys bogów i to z połową punktów wytrzymałości ...
... w pierwszych 5sekundach walki "wyssali" mi 252 punkty siły i ponad 700 kondycji ... heh

01.07.2003
14:22
smile
[32]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Tak - Lord Fyr jest cały w daedryku. Jak można się domyśleć - jest w Tel Fyr :)

Nie chce mi się tlumaczyć :) Uczcie się języków :))))

Boots:
Galom Daeus, Entry - The boots are located in the same room as the vampire merchant Arenara. They are sitting on a shelf on the right-hand wall. Galom Daeus is the headquarters of the Berne vampire clan, and is located slightly southwest of Uvirith's Grave (the site of the Telvanni stronghold), which is located west of Tel Fyr.

Cuirass and Greaves:
If you have reached rank four (Mouth) in House Telvanni, you can get a quest from Therana in Tel Branora's Upper Tower. Talk to her, then go to the Tower of Dawn in Ghostgate. Ralyn Othravel is on the second floor. It is possible to pickpocket the bow from him, otherwise you'll have to fight him. Take the bow back to Therena and select the option to receive payment. She'll then give you a Daedric cuirass and greaves that have constant effect, 50 point feather spells on them.

Gauntlets:
Kogoruhn, Bleeding Heart - Kogoruhn is almost directly northeast of Maar Gan. The gauntlets are on the lowest level, sitting on a rock close to Dagoth Elam. Go through the Hall of Phisto, Hall of Maki, Nabith Waterway, Charma's Breath, and into the Bleeding Heart section.

Greaves:
Dren Plantation, Dren's Villa - On a shelf next to Orvas Dren.

Druscashti, Upper Level - From the Silt Strider port in Khuul, go directly east across the mountains. Druscashti is on the other side. The greaves are in a chest in the same room as the vampire merchant Kjeld.

Helms:
Face of Inspiration:
Ghostgate, Tower of Dusk - Galdal Omayn, on the second floor.

Ibar-Dad - A cave that's located west of the Urshilaku Ashlander camp, and just southwest of the daedric shrine Assurnabitashpi. The Urshilaku Ashlander camp is located along the coastline northeast of Khuul. Proceed into the cave and through the locked gate. Swim through the tunnel on the left to find the key that opens the shrine, which is located through the tunnel on the right. You can also find the unique shield Eleidon's Ward mounted on the wall in the shrine.

Mammea, Shrine of Pitted Dreams - This cave, a Sixth House base, is located southeast of Gnisis, east of the stronghold Berandas, and just west of the daedric shrine Dushariran. Go through the Sanctom of Awakening, Sanctom of Black Hope, and into the Shrine of Pitted Dreams. The helm is in a trough at the back of that section. You can also find the unique dagger Fang of Haynekhtnamet here, and there is an ash vampire in the Sanctom of Black Hope.

Face of God:
Marvani Ancestral Tomb, Tukushapal, Sepulcher - At the Lizard's Head in the Telvanni Waistworks section of Vivec, talk to Ennbjof with a bottle of Matze in your inventory, and he'll give you the key to the tomb. It's located on a small island south of the daedric shrine Zaintiraris, which is just south of Molag Mar. The entrance to the tomb is on the southern end of the island. Proceed down the tomb, into Tukushapal, and then into Sepulcher. Once you enter Sepulcher, levitate up and to the right, following the hum of the crystals.

Face of Terror:
Ghostgate, Tower of Dusk - Enar Dralor, on the lower level.

Omaren Ancestral Tomb, Forgotten Vaults of Anudnabia, Forge of Hilbongard - The Omaren Ancestral Tomb is located on a small island just east of Sadrith Mora. It's next to a sealed daedric ruin. Proceed down the tomb into the undergound section. Next to a Storm Atronach there is a chest that has the key to the Forgotten Vaults of Anudnabia, Forge of Hilbongard. The helm is on a high platform in the northern part of the forge. This platform is directly above another platform that has a Dwemer Jinksword on it. You can also find the unique hammer Skull Crusher in an elevated chest in the middle of the forge.

Pauldrons:
Tel Fyr - Divayth Fyr.

Shield:
Dren Plantation, Dren's Villa - Galos Farethi.

Galom Daeus, Observatory - In the room that Raxle Berne is in. Levitate to the upper area.

Golden Saints - Randomly carry them.

Ibar-Dad - See above.

Tower Shield:
Golden Saints - Randomly carry them.

Boots, Cuirass, Gauntlets, Greaves, and Pauldrons:

Tel Fyr - Divayth Fyr. Tel Fyr is on an island located southwest of Sadrith Mora. Note that you cannot kill Divayth Fyr until he has cured you of corprus disease in the main quest.

01.07.2003
14:26
smile
[33]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hayabusa - nie spotkałem się z czymś takim :(

01.07.2003
14:26
[34]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ej jak wlasciwie duze jest to illunibi bo chce te rekawice randagulfa

01.07.2003
14:33
[35]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

No dobra, znów trzeba będzie sobie jakoś radzić. Dziwne, ale najwyraxniej nie ma to związku ze stosowanymi pluginami.

Tak swoją drogą: w Tribunalu wreszcie są naprawdę groźni przeciwnicy. Ostatnio walczyłem z Gedną... jedno trafienie i po mnie, dziękuję pieknie, z czymś takim się nie spotkałem. Na szczęście miałem sposób: mam czar dający spore obrażenia od ognia na 50 stóp, waliłem na oślep mniej więcej w korytarz gdzie była i podmuch jeszcze ją ogarniał. Ale przy żadnej walce jak dotąd nie miałem takiego stracha. Nie spotkałem żadnego innego przeciwnika który byłby w stanie rozwalić mnie od razu, jednym strzałem. Banda Czarnej Rzutki to nic w porównaniu z tym.

01.07.2003
15:20
smile
[36]

bone_man [ Powered by ATI ]

Dzien dobry!
Mam pytanie, czy dzisiaj tylko mnie tak gol wolno chodzi??

Nie gralem ostatnio i ciagle mam drugi poziom, a pytanie jest takie kto z Was nie wykonuje zadan tylko wloczy sie, zwiedzajac ruiny etc.?

01.07.2003
18:45
smile
[37]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

bone_man: ja sie wlocze i zrobilem tylko 5 misji dla zlodziei zebym moogl se wytreowac wlamywanie sie na full a wlocze sie po ruinach, grobowcach, skarbcach, kryptach etc. teraz szukam rekawiczek gandaulfa, robie questa zeby dostac helm orcyna niedzwiedziego pazura i ogulnie zbieram artefakty i roozne zeczy do zbrojowni, ale zamierzam się wziążć za gloowny watek a potem za tribunala i na soltsheim tylko jeszcze potrenuje:)

01.07.2003
19:17
[38]

Szenk [ Master of Blaster ]

bone_man ---> Ja też właściwie się włóczę. Zrobiłem tylko 2 zadania z głównego wątku, zadania dla złodziei w Balmorze i parę dla wojów. A mam już 31 poziom - i prawie cały zachodni teren Vvanderfel zwiedzony. Właściwie to nie teren, tylko ciekawsze miejsca. Dzięki tej interaktywnej mapce, nie muszę badać każdego centymetra terenu, jak podczas pierwszej mojej gry w Morro. Mam nadzieję, że są na niej zaznaczone wszystkie lokacje, i nie ominie mnie nic ciekawego.

Aha, omijam tylko na razie Plantację Dren, bo tam dziwne rzeczy jakieś ostatnio się działy i Harry czeka tam na mnie z niespodzianką. Poczekam, aż mu minie, albo okaże się, że nie będzie konsekwencji jego Grunwaldu ;)

01.07.2003
19:34
smile
[39]

bone_man [ Powered by ATI ]

Hary_in da House, Shenk --> no ja dzisiaj wybieram sie na ,,wycieczke,, :)

01.07.2003
19:39
[40]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

ech mam juz te rekawiczki, teraz ide po helm orcyna, potem po zgnietacza czaszek, chryzamera i po azure:)

01.07.2003
20:16
smile
[41]

Solymr [ Komandor ]

a ja już (a może dopiero ) stane do walki z Dagoth Ur'em.
potem zaczne sie szlajać po świecie
MAM PYTANKO: czy bede mógł jeszcze kiedyś spotkać w grze CAYUSA COSADESA???
polubiłem go kurde

01.07.2003
20:34
smile
[42]

Solymr [ Komandor ]

MAM JESZCZE JEDNO PYTANKO: czy jeśli se kupie niewolnika na targu to potem on będzie robiłto co ja mu każe czy nie??? A jeśłi nie to jak to jest???

01.07.2003
21:23
[43]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Na co najlepiej zakląc pawęż deadryczną?

No dobra to ile mniej wiecej jest misji w gloownym watku?

01.07.2003
21:25
[44]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A i jeszcze jedno w Obozie Urshilaku jest jakis luk wycienczenia podobno ale gdzie? Bo nie chce zabijac wszystkich zeby go znalezc

01.07.2003
21:48
smile
[45]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hary ---> Nie w Obozie Urshilaku, tylko w Grobowcu Urshilaku - niedaleko Obozu. Jest to grota z ruinami daedrycznymi w środku z tego co pamiętam. Łuk nie jest łatwo znaleźć, bo trzeba nurkować i w ogóle a po sam łuk trzeba podlewitować na taką cholernie wysoką półkę pod samym sklepieniem największej groty :)))) Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem :)))

01.07.2003
22:06
[46]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

O zesz w morde a ja wlasnie polecialem do sadrich mory

01.07.2003
23:23
[47]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ej gdzie ten Fyr bo w Hall of Fyr go nie ma i jakby co to nie chce go zabic

01.07.2003
23:44
[48]

Chupacabra [ Senator ]

Hary--> siedzi sobie w tej wiezy, tylko pietro wyzej, a jako ze jest super-magiem, to schodow nie uzywa, wiec trzeba do niego doleciec, z sali po prawej od wejscia ,jak pamietam

Pytanko: wie ktos ,co zrobic, gdy zapomni sie co trzeba zrobic w glownej fabule? Jak pamietam to mialem sie jakims probnom pooddac, zelconym przez szamanke.

01.07.2003
23:46
[49]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

We wstepniaku pisze o jakiejs szacie w tel naga ale chodze po tel naga i nie moge sie domyslec ktoora to, a nie chce wszystkich zabijac

02.07.2003
00:13
smile
[50]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No to mam juz wszystkie najlepsze kapelutki w grze:)

02.07.2003
08:35
smile
[51]

Owen [ ]

Hell ---> Nie pomieszałeś :-) I mam pytanko: co daje czar Sanktuarium, bo jakoś do tej pory, wstyd się przyznać, nie używałęm tego czaru :-/

02.07.2003
10:05
smile
[52]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> Sanktuarium zwiększa szansę na uniknięcie ataku przeciwnika. Mając AC ok 290, Zręczność na 100 i Sanktuarium 89pkt (wylosowane :D), mogłem stać naprzeciwko Złotej Świętej i jak jej się udało mnie trafić 1 raz na 10, to od razu leciała rozwieszać plakaty po całym Vvardenfel o swoim sukcesie, a potem chlała na umór z radości :)))))))

Teraz smutna wiadomość - Zakombinowałem trochę z Partition Magic, bo zaczynało mi brakować miejsca na partycji i mi szlag trafił partycję z Morrowindem (moja wina - nie PM) :((((((((((((( Jak ją odzyskałem, to już była clear :((((((
Gram sobie od nowa. Tym razem troszkę inaczej rozłożyłem sobie umiejętności i zmieniłem znak zodiaku z Wojownika na Atronacha. Zobaczymy jak mi pójdzie :)))))) Na razie sieję grozę mając 4 lvl :D

02.07.2003
10:09
smile
[53]

Hacker X [ Pretorianin ]

Harry-----> radził bym ci nie zabijać całego obozu urshilaku .... jak skonczysz misje z caiusem bedziesz musial tam pracowac ...

02.07.2003
10:13
smile
[54]

Hacker X [ Pretorianin ]

Mialem juz zabić Fyra ale mi sie przypomnialo że to mój qmpel (dal mi kiedys flaszke ktora mi dala duzo odporności ) i uwierzyl ze jestem Neveryjczykiem (czy jakos tak)...

02.07.2003
10:15
smile
[55]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Nawiasem mowiąc sprawdziłem sobie ostatnio Lorda Fyr-a w edytorze i trzeba przyznać, że statsy to on ma niewąskie :)))))) ------------------>

02.07.2003
10:15
smile
[56]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Vivek też jest niewąski :)))) ---------------------->

02.07.2003
10:18
[57]

Szenk [ Master of Blaster ]

Hellmaker ---> A jak ukierunkowujesz swoją postać - bardziej na magię, czy walkę? Przyznam się, że ja wole bardziej siłowe rozwiązania problemów; czary jakoś mnie odstręczają (oprócz różnego rodzaju uzdrawiających, dlatego do umiejętności dobrałem sobie czary ze szkoły Przywrócenia).
Natomiast jeśli chodzi o znak zodiaku, to wybrałem sobie Damę - zwiększona wytrzymałość, wiadomo po co ;)) i osobowość - to po to, żeby sobie retorykę rozwinąć.

02.07.2003
10:25
smile
[58]

Hacker X [ Pretorianin ]

MAM PYTANKO: OPLACA SIE ZATRZASKAC TEGO CALEGO LORDA FYRA (czy jakos tak) ???

02.07.2003
10:28
smile
[59]

Hacker X [ Pretorianin ]

Czy mnie oczy mylą czy ten fyr jest silniejszy ???

02.07.2003
10:31
smile
[60]

Hacker X [ Pretorianin ]

Dobra ide sobie pograć ...))))) NARKA WSZYSTKIM !!!!

02.07.2003
10:43
smile
[61]

Owen [ ]

Moja metoda na Fyra była prosta. Zarzuciłam na siebie 3 flaszki siła +160 na ca. 300 sekund i miecz w garść :-) Miał małe pomieszczenie i nie miał gdzie uciekać :-) Z Vivekim było gorzej. Skubaniec jak dostał pierwszą plombę zaczął... uciekać. A szybka bestia była z niego i nie miał nic na sobie więc był lekki. Ja nosiłem kupę żelastwa więc trochę mi zajęło uganianie się za nim. Ale poległ :-)))

02.07.2003
10:50
smile
[62]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hacker X ---> Owszem - opłaca się, ale dopiero po zakończeniu głownego wątku. I owszem Fyr jest silniejszy, ale Vivek jest trudniejszy do ubicia. A przynajmniej mi było trudniej :) Fyr dostałe parę strzałów moją cudowną siekierką (daedryczny topór dwuręczny +50-75 obrażeń od porażeń) i padł jak zmięta stówka. Z Vivekiem było gorzej z tych samych powodów co Owenowi :D

02.07.2003
10:52
smile
[63]

Owen [ ]

Hell ---> Tak BTW, jak wygląda twoja ocena Morrowind vs. MM6. Biorąc pod uwagę twoje doświadczenie z tym drugim tytułem twoja opinia byłaby bardzo wartościowa :-)

Ps. Już nie MMVI Augurus?

02.07.2003
11:00
smile
[64]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Hell ja se zakląlem katane deadryczną na 60-100 obrazen ognia a drugą na 30-lapanie dusz i 41-61 obrazenia od ognia:) I powtarzam pytanko na co najlepiej zaklac pawęz deadryczną? A tak wogule to jaką bron ma ten fyr?

I taka propozycja jak zabic viveca: ja kiedys chcialem na 10 lvl i mni ejednym czarem ognia rozwalil wiec se najlepiej kilka rzeczy zakląc zeby bylo w sumie 100% odpornosci na ogien to wtedy chyba bedzie banal:)

02.07.2003
11:05
smile
[65]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Chodzilo mi o 30 sekund lapania dusz

02.07.2003
11:19
[66]

Owen [ ]

Harry ---> On cię jednym strzałem z pięści mógłby zmieść :-) na tym poziomie. Poza tym smoczy kirys ma 100% resist fire :-)

02.07.2003
11:24
smile
[67]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> szczerze mowiac nie chce porownywac, bo mimo, ze ten sam gatunek, to sa odmienne. Różne czasy, różne gry :) Wg mnie jezeli dać by grafę Morro do MM6, albo odwrotnie, to gry sa porównywalne. Chociaż faktycznie MM6 nie mialo aż takich możliwości rozwojowych jak Morro (mody, dodatki, edytor), to obydwie jak na swoje czasy jest dla mnie rewelacją :)))))

Hary ---> 60-100 dmg od ognia ? Katane, czy Dai-katane ? A zaklinać na odpornośc na ogień paru rzeczy nie ma sensu - wystarczy Smoczy Kirys - ma 100% odporności na ogień i najwyższe AC w grze. A pawęż daedryczną ? Już pisałem - ja miałem 0-89 pkt Sanktuarium i uważam, że to chyba najlepszy wybór.

02.07.2003
11:25
[68]

Shren [ Centurion ]

Ja ostatnio dojechałem Viveka straszny cienias z niego ale neistety zabić go nie wolno ;-( bo sie przerywa nić przpowiedni. Zabił ktoś z was tego księcia Drena (Ebonheart) ?? On ma jakiś akt własności i jak go zabije to mam akt własności jakiejś zmiemi na mnie zapisany ;-)

02.07.2003
11:39
[69]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Shren: jemu chyba trzeba jakos przysluge zrobic bo go chce brat zabic ale jak mu chcialem dac brata notatke to ten nic

02.07.2003
11:42
smile
[70]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Shren --> ten akt własności to jest jeden z questów. Aby zostać "Ojcem" w którymkolwiek z trzech rodów (Telvanni, Redoran, Hlaalu) musisz wybudować własną fortecę. Pierwszym stopniem do wybudowania jej jest oczywiście uzyskanie aktu własności ziemi i pozwolenia na budowę - i to jest właśnie to.
A Viveka możesz ubić, tylko po zakończeniu głównego wątku :) Można sobie nawet go "złapać" do Gwiazdy Azury :))))

02.07.2003
13:58
[71]

Sudzione [ The Legacy ]

Hell > mam pytanie jaka komend doda mi do ekwipunku Plany Karganka (czy jak tam, temu się nazwwało :P)

tyle wiem :
player->AddItem ????

02.07.2003
15:17
smile
[72]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

player->AddItem bk_kagrenac'splans_excl 1

:)

02.07.2003
16:12
smile
[73]

Hacker X [ Pretorianin ]

Hell !!! --------> zgłaszam skarge !!! mowiles ze buty daedryczne bedą na pólnoc od suranu przy lawie ... a tam ich NIMA wogóle tam zadnych butów nima ... (albo źle szukam...) gdzie one dokladnie są ?????

02.07.2003
16:19
[74]

Sudzione [ The Legacy ]

dzięki Hell , ale wystąpił mały problem --->

02.07.2003
16:21
smile
[75]

Hacker X [ Pretorianin ]

Owen-------> Jak jestem caly w orkowej zbroji (bez tarczy\pawęży) mam obrony 83 . A będąc caly w indorialskiej zbroi (bez naggolenników bo niema) mam AC na 119 a bez tarczy 109

02.07.2003
16:22
[76]

Sudzione [ The Legacy ]

łuups nie tego screena zapodałem poprawiam swój błą -->>

02.07.2003
16:47
smile
[77]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Sudzione ---> a pacnąć Cię ? :))) źle wpisałeś ... nie karenac's tylko kagrenac's ... "g" zgubiłeś :D

Hacker X ---------------->

02.07.2003
16:49
smile
[78]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hacker X ----> poza tym napisałem "...a buty są w Galom Daeus (na północ od Suranu przy jeziorze lawy). ..." a nie że buty leżą przy jeziorze lawy :D - Galom Daeus to jest jaskinia ...

02.07.2003
16:52
smile
[79]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Sudzione - jeszcze jedno - może Ci tak też nie wejść ... na wszelki wypadek zapisz to tak

player->AddItem "bk_kagrenac'splans_excl" 1

chodzi o cudzysłowy - bo apostrofa moze uznać jako przerwę, a tak to weźmie pod uwagę całość nazwy

02.07.2003
17:12
smile
[80]

Hacker X [ Pretorianin ]

Wiedziałem że to jest w jaskini tylko niewiedzialem gdzie jest ta jaskinia ... :D:D:D

02.07.2003
17:16
smile
[81]

Hacker X [ Pretorianin ]

Dobra to ja ide szukać, dzięki Hell !!!

02.07.2003
17:24
[82]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

1. A jaka ta forteca? Fajna czy nie?

2. Czyli ten quest to pewnie dla hlalu bo od nich jest dren. Ale czy brat tez potrzebny? Bo ja go zabilem i nie wiem czy zrobilem dobrze czy se zbabralem sprawe a jak tak to mi Hell bedzie musial zapodac komendy zeby ich wszystkich przywroocic:)

02.07.2003
17:30
[83]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A to znaczy sie ze do bylejakiego rodu mozna wstąpic zeby dostac to pozwolenie? jesli tak to ktoory polecacie i dlaczego:)

02.07.2003
17:52
smile
[84]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hary ---> To w zasadzie nie ma znaczenia szczerze mówiąc ... możesz przystąpić do któregokolwiek. Z tym, że nie będziesz mógł przystąpić do innego jak już się zdecydujesz. Za pierwszym razem byłem w Telvanni, a za drugim w Redoran. Są różne questy i tyle.

02.07.2003
18:02
[85]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ale ja w morro obieram zawsze taką droge zeby nie robic nic wbrew sobie wiec moze krootki opis tych domoow, ktoory jest mocniejszy i jakie ma tradycje itp.

02.07.2003
18:19
[86]

Sudzione [ The Legacy ]

Hellmaker ->wielkie dzięki :) chodziło włąnie o ten cudzysłów > na scrrene rzeczywiście jest błąd ale ja wcześniej
wisywałem te polecenie z 10 , a że mi nie działało to kombinowałem z wielkością liter i musialem jedną literkę zgubić .

jeszcze raz dzięki !

Hary ->nie ma znaczenia do jakiego rodu wstąpisz , świstek jest zawsze taki sam ...

Natomiast wybór rodu powinin zależeć od umiejętnośći jakie posiadasz bo te bedą brane pod uwagę w poszczególnych rodach
więć :
jesteś magiem > ród telwanni
jesteś wojownikiem >ród redoran
jesteś złodziejem , masz dobrą retorykę , handel -> hlalu

nazwy rodów pewnie przekręciłem :P

02.07.2003
18:22
[87]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No to chcialbym zeby ktos nie przekrecil ale podal tak jak jest na prawde

02.07.2003
18:24
[88]

Sudzione [ The Legacy ]

bedą brane pod uwagę jeśli chodzi o awans ofcorse >

02.07.2003
18:37
smile
[89]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ej hell mam jeszcze jedno pytanie ...)))) Niewiesz skąd można mieć daedryczny kirys i daedryczne naramienniki ...Tylko żeby nie trzeba bylo ubić Fyra (przyda sie) ???

02.07.2003
18:41
[90]

Sudzione [ The Legacy ]

one są dobrze podane , chodziło mi o literówki w nazwach rodów :)

02.07.2003
19:10
[91]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Haker: z tego co napisal wyzej hell to kirys mozna dostac po misji dla Therana dla rodu Telvanni

PS: nie wie ktos czym sie telvanni charakteryzuje?

02.07.2003
19:12
[92]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Fuck a ja chcialem wstąpic do telvanni, hmmm no cuz musze sie zadowolic redoran

PS: nie wie ktos gdzie mozna sie dostac do redoran

02.07.2003
19:13
[93]

tymczasowy182416 [ Junior ]

hej czy ktos moze mi pomoc znalezc jedno miejsce "grote wtajemniconych"

02.07.2003
19:17
[94]

Shren [ Centurion ]

Nie wie ktoś gdzie znajde nauczyciela uczącego retoryki na poziomie conajmniej 70 ??? Jak sie nazywa retoryka po angielsku ??

02.07.2003
19:23
[95]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Shren: "Speechcraft): Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild"---- cytat ze wstepniaka

A tak woogile to gdzie jest to beradas? KAwalek na wshod od hla oad? Bo przeszukalem i dupa niema:(

02.07.2003
19:27
[96]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A tak wogule to gdzie jest "Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano " bo chce se podszkolic siekiere

02.07.2003
19:31
[97]

Shren [ Centurion ]

Gdzie jest Wolverine Hall Mages Guild i Skink-In-Tree's-Shade ?? Albno lepiej jaka jest polska nazwa tych lokalizacji .

02.07.2003
19:31
[98]

Shren [ Centurion ]

Gdzie jest Wolverine Hall Mages Guild i Skink-In-Tree's-Shade ?? Albno lepiej jaka jest polska nazwa tych lokalizacji .

02.07.2003
19:31
[99]

Shren [ Centurion ]

Gdzie jest Wolverine Hall Mages Guild i Skink-In-Tree's-Shade ?? Albno lepiej jaka jest polska nazwa tych lokalizacji .

02.07.2003
19:33
smile
[100]

Shren [ Centurion ]

Sorry coś sie powtórzyło

02.07.2003
19:50
[101]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ech shren

Wolverine hall to costam rosowaka(w sadrich mora) o ile mnie pamiec nie myli

Mages guild to gildia magow a Skink-InTree's-Shade to pewnie jakis gosc

PS: sprawdz moje pytanka powyzej

02.07.2003
20:13
smile
[102]

Solymr [ Komandor ]

PYTANIE NR1: czy istnieje szklany miecz dwuręczny???
PYTANIE NR2: czyspoktakamkiedyś jeszcze Cayusa Cosadesa w grze po tym jak został odwołany do stolicy cesarstwa???
PYTANIE NR3: czy jak kupie niewolnika to moge mu potem wydawać rozkazy???

02.07.2003
20:37
[103]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No dobra znalazlem to berandas i kliknąlem na ten posąg Andasreth zeby dostac buty ale mi wtedy wyskakuje ze nie mam jakiegos czegos do tego posągu

02.07.2003
20:40
[104]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Solymr:

1.Nie spotkalem sie ale raczej nie
2.nie wiem nie zrobilem fabuly
3.Tak ale tylko zostan i chodz za mną ale nie polecam niewolnika bo tylko sie wlecze bez zadnej zbroi(a dac mu nie mozna, dopiero w tribunalu) i dziwnie chodzi, mialem kilku to mi sie zgubili albo uciekli czy cos i woogule są niewygodni i niepotrzebni

02.07.2003
20:54
smile
[105]

Moonset [ Centurion ]

Nie znalazłem informacji we wstępniaku dlatego zapytam - jaki jest najlepszy łuk w grze (jeżeli znacie to wolałbym angielską nazwę) i gdzie go można znaleźć?

02.07.2003
20:57
[106]

Sudzione [ The Legacy ]

Solymr ->
1.tak
2.na 99,99% nie (przynajmniej w głównej fabule)
3.no w sumie nie ...

Shren ->szujkaj w domu rosomaka w gildi magów , nauczyciel to Drzemka-W-Cienu-Drzewa :)

02.07.2003
21:01
[107]

Sudzione [ The Legacy ]

Moonset -> najlepszy łuk w grze można zdobyć wykonując główny wątek fabularny ...
w grobowcu Urshilaku na północ od Urshilaku Camp ... nazwa polska to' łuk wycieńczenia '

02.07.2003
21:02
smile
[108]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Monnset: to jest luk wycienczenia ale angielskiej nazwy nie pamietam ale w kazdym bądz razie jest w jakims grobowcu w poblizu urschilaku camp

A buty znalazlem i nic nie bylo potrzebne jednak interesują mnie te posągi:)

02.07.2003
21:11
smile
[109]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr --->

1. Tak
2. Może przez przypadek ?
3. Nie - będzie tylko za Tobą łaził. Co gorsza, jak opuścisz razem z niewolnikiem lokację w której go kupiłeś (np. popłyniesz statkiem z miejsca gdzie można ich kupić do innego miasta) to już nie działa uwolnienie go :) coś tam bajdurzą z reguły, że nie ma nadziei i dalej za Tobą lezą. Jedyne wyjście - ubić :)

Shren ---> Drzemka-W-Cieniu-Drzew w Gildii Magów w Domu Rosomaka: Sadrith Mora

Moonset ---> najlepszy łuk ? daedryczny :) Jest Łuk Wycieńczenia Sul-Senipula, ale czy ja wiem czy taki dobry ? w linku poniżej masz Artefakty - Łuki.

02.07.2003
21:11
[110]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Mam pytanie: Czy wy trzymacie dublujące się bronie czy nie bo mam tego sporo i nie wiem czy sprzedac to co sie dubluje bo bym sporo zarobil ale oczywiscie dlugie miecze i siekiery se zostawiam bo zaklinam je na rozne sposoby

02.07.2003
21:12
smile
[111]

Moonset [ Centurion ]

Czy to ten łuk, który zabiera 20 Zręczności ? Jeśli tak to już go mam :)) Ale zadaje małe obrażenia (32). Daedrycki ma o 20 więcej.

02.07.2003
21:18
smile
[112]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Zadania dla Daedr (posągów)

Gwiazda Azury
Quest od kapłanki księżyca i gwiazd. Twoim zadaniem jest znalezienie dowodu na oszustwo Sheogoratha w zakładzie między bogami. Musisz udać się na wyspę ... i zabić wszystkie daedry w tym złota swięta o imieniu Staad. Z jej zwłok musisz zabrać sygnet Sheogoratha jako dowód. Z pierscieniem wracasz do swiatynii i otrzymujesz Gwiazdę Azury - niezużywajacy się kamień dusz.

--------------------------------------------------------------------------------
Menta Na
Wymierz karę poddanemu Molag Bala. Menta Na został stworzony by siać terror między smiertelnikami, ale on stał się pacyfista i zaszył się w niewielkiej jaskinii niedaleko twierdzy Kogoruhn. Zadanie prosta - zabij - wróc do posagu. Jako nagrodę otrzymasz Mace of Molag Bal(obuchowa broń).

--------------------------------------------------------------------------------
Malacath
Dostaniemy je w ruinach Assurdirapal (dokładnie w Assurdirapal: Inner Shrine) leżacych na północ od Urshilaku Camp. Malacath powie na pewnym hełmie należacym do elfiego "bohatera", Oreyna Bearclawa. W rzeczywistości wszystkich jego sławnych czynów dokonał kto inny, ork imieniem Kharag gro-Khar. Naszym zadaniem jest znalezienie potomka Oreyna i zabicie go. Jedyną wskazówką co do jego miejsca pobytu jest to, że mieszka w mieście, w którym mieszka Człowiek-Bóg. Łatwo się domyślić, że chodzi o Vivec. Tam najlepiej spytać się jakiegoś Ordinatora, a powie nam, że jego potomek Farvyn Oreyn, potężny mag, udał się właśnie z misja do Gnaar Mok. W Gnaar Mok powiedza nam, że Farvyn Oreyn znajduje się na południe od miasta. Gdy go znajdziemy musimy się zapytać o Kharag gro-Khara, a Farvyn po rozmowie nas zaatakuje. Oprócz niego jest jego dwóch przybocznych (jedna z nich ma Glass Stormsword i pełny zestaw zbroi orkowej na sobie). Po zabicu Farvyna wracamy do Assurdirapal, a w nagrodę dostaniemy Helm of Oreyn Bearclaw.

--------------------------------------------------------------------------------
Boethiah
Na NW od Hla Oad zanjduja się zatopione Daedryczne ruiny. Porozmawiaj z głowa posagu Boethiaha - polecam zaopatrzyć się w napoje oddychania w wodzie. Musisz postarać się o wybudowanie nowego posagu. W Calderze jest rzeźbiarz Duma-gro-Lag, który podejmie się tego zadania. Trzeba mu dostarczyć ksiażkę o posagu, która można kupić w Vivec u księgarza Jobashy, i 2000 sztuk złota. Po 30 dniach idź do Skały Khartaga, i porozmawiaj z nowym posagiem, da ci on Złote Ostrze. Po zdobyciu Złotego Ostrza można je przemienić na Błękitne Znamię.

--------------------------------------------------------------------------------
Sheogorath
Dostaniemy je w Vivec St. Delyn Underworks: Ihinipalit. Zadaniem naszym będzie wydostanie od szalonego pustelnika Fork of Horripilation. Pustelnik ten, Big Head, mieszka na najbardziej wysuniętej na północ wyspie. Gdy zdobędziemy Fork of Horripilation, musimy zabić wielkiego bull netcha, którego znajdziemy niedaleko. A potem wrócić z Fork of Horripilation do Ihinipalit. Szałas pustelnika znajdziemy na szczycie wyspy. Fork of Horripilation możemy zabrać ze stołu po rozmowie z Big Headem. Bull netcha znajdziemy na wyspie leżącej na wschód. Ostatni cios musimy zadać Forkiem, ale możemy go wcześniej osłabić naszą ulubioną bronią. Po powrocie do Ihinipalit, Sheogorath odbierze nam Forka, a w zamian da Spear of Bitter Mercy.

--------------------------------------------------------------------------------

Mehrunes Dagon
W daedrycznych ruinach Yasammidan możesz porozmawiać z księciem Daedr Mehrunesem Dagonem. Musisz udowodnić mu swoją wartość. Znajdź grobowiec Alas połoźony na północ od Molag Mar, i przynieś stamtąd sztylet zwany Brzytwa Mehrunesa. Sztylet ten stracił swoje właściwości i teraz wygląda jak zwykły sztylet, jest on w zwłokach leżących na ołtarzu. Wróć z tym sztyletem do Mechrunesa, a on napełni sztylet jego dawną mocą.

02.07.2003
21:20
smile
[113]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hary ---> Weź sprzedawaj w cholerę. Po co to trzymać ? Ja miałem z reguły 2-3 bronie i tyle ... Dwuręczny topór, Długi Miecz i Jednoręczny topór :)

02.07.2003
21:27
smile
[114]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Hell: ciekawa lektura:)

02.07.2003
21:27
[115]

Moonset [ Centurion ]

Hellmaker --> Jak zamienić Złote Ostrze na Błękitne Znamię? Co ono daje?

02.07.2003
21:33
smile
[116]

Moonset [ Centurion ]

Chodzi oczywiście o zadanie dla Boethiaha...

02.07.2003
21:33
[117]

Sudzione [ The Legacy ]

Moonset --->>>

02.07.2003
21:48
smile
[118]

Moonset [ Centurion ]

Sudzione --> Rewelacja! Czy mam rozumieć, że ostrze samo przemieni się w błękitne znamię w miarę używania, czy trzeba się o to inaczej postarać ?

02.07.2003
21:54
smile
[119]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

No i sie pozbylem wszystkich glsoow i ebonoow i zostawilem tylko artefakty i deadryki

02.07.2003
22:01
[120]

Sudzione [ The Legacy ]

Moonset -> włanie prubowałem znaleść gotową recepte na bękitne ostrze ale jakoś nie moge znaleść więc sam ją napisze...
Przekształcenie złotego ostrza w błękitne znamie jest nagrodą w queście dla Sirlinowe z gildi magów w Vivek ,
jednak aby do niego przystąpić trzeba stać się wampirem (zarazić wampiryzmem )...
nie chce mi się opisywać szczegółów , zreztą już wszystkiego nie pamiętam :P ale i to powinno wystarczyć ...

02.07.2003
22:06
[121]

Sudzione [ The Legacy ]

miało być próbowałem -> jakaś wtórna dysylekcja mnie na wieczór bierze :)

02.07.2003
22:32
smile
[122]

Solymr [ Komandor ]

a skoro już taki szklany miecz dwuręczny istnieje to gdzie go można znaleźć???
dzieki za odpowidź

02.07.2003
22:38
smile
[123]

Solymr [ Komandor ]

aha jeszcze jedno
dupa że nie można nic robić zniewolnikami
chociaż jak sie ma dużo kasy to można ich wykorzystywać do ćwiczenia swoich umiejetności :-)

02.07.2003
22:51
[124]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

A w ktoorej dzielnicy w vive jest ten Jobasha?

02.07.2003
23:15
[125]

Sudzione [ The Legacy ]

Hary -> w dzielnicy przybyszów

02.07.2003
23:22
[126]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

DZieki sudzione:)

02.07.2003
23:27
[127]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Solymr ---> Szklany Claymore to random. Głownie mają go niektore Złote Święte. Ale niestety nie ma jakiegoś w stałym miejscu.

02.07.2003
23:29
smile
[128]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Nawiasem mowiąc strasznie mnie razi nazwa Claymore :) "Więcej gliny" ? bez sensu :))) Wiem, że pochodzi od szkockiego Claihea Mor - Wielki Miecz i że się "zanglicyzowało", ale głupio brzmi tak czy inaczej :)))

03.07.2003
00:06
smile
[129]

Moonset [ Centurion ]

No dobra... to będzie ostatnie pytanie na dzisiaj ;)) Szukam "Cavern of Incarnate". Jaskini z głównego wątku - trzecia próba, ta która otwiera się tylko o zmierzchu i o świecie. Wiecie gdzie ona jest ? Jeśli podrzucicie screena z mapki to już będę całkowicie uszczęśliwiony :))

03.07.2003
00:15
[130]

Sudzione [ The Legacy ]

Moonset --> :)

03.07.2003
00:18
smile
[131]

Chupacabra [ Senator ]

a ja mam pytanko, gdzie sie udac, gdy zapomnialo sie ,co trzeba zrobic w glownym watku. Dziennik, nawet w dodatku, jest nieczytelny troszke. Jak pamietam, to ostatnio questa jakiegos zlecala mi szamanka ashlandersow. Gdzies tam mialem isc poddac sie jakies probie, ale wlasnie nie mam pojecie gdzie i co

03.07.2003
00:24
[132]

Moonset [ Centurion ]

Sudzione --> Dzięki :))))

03.07.2003
01:02
smile
[133]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Chupacabra --- > zobacz sobie pod sznureczkiem na dole :)

03.07.2003
01:15
[134]

Chupacabra [ Senator ]

Hellmaker-->dzieki, juz wiem co robic. Czytalem tez ,ze w Khartag Point'cie jest jakas zatopiona glowa, ktora zleca zadanie. cala okolice przeszukalem juz kilka razy, ale nic nie znlalazlem. Gdzie jest ten leb??

03.07.2003
08:15
smile
[135]

Hacker X [ Pretorianin ]

Dzień Dobry wszyskim....)))))) Hell to niewierz gdzie są jakieś fajne naramienniki ??? i kirys daedryczny ??? Tylko żeby nietrzeba bylo tego Fyra ubić .... (Ja już jestem przy czwartej próbie) (kiszka) (kiedy trzy rody ogłoszą mnie Hortatorem .....blablabla)

03.07.2003
08:16
smile
[136]

Hacker X [ Pretorianin ]

O widze że wszyscy śpią ...)))) to ide grać...)))

03.07.2003
08:34
smile
[137]

Owen [ ]

Kacker ---> Fyr jest jedyną postacią posiadającą kirys i naraminiki deaderyczne :-) No, oczywiście pozostaje jeszcze konsola ale nie o to chyba chodzi.

03.07.2003
08:35
[138]

Owen [ ]

Hacker ----> Sorry za przekręcenie nicka :-/

03.07.2003
09:18
smile
[139]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ale ja i tak znajde ten kirys choćbym miał ubić FY...... (bez ubicia) i te naramienniki oczywiscie ... a wy jakie macie naramienniki ???

03.07.2003
09:24
[140]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Owen ---> coś w tym jest ... ja też się parę razy przyłapałem na takiej pisowni nicka Hackera X :))))

Hacker X ---> Jak Ci napisał Owen i ja wcześniej. Kirys Daedryczny i Naramienniki są TYLKO u Lorda Fyr-a. Albo jeżeli chcesz zaklęty już kirys daedryczny to :

If you have reached rank four (Mouth) in House Telvanni, you can get a quest from Therana in Tel Branora's Upper Tower. Talk to her, then go to the Tower of Dawn in Ghostgate. Ralyn Othravel is on the second floor. It is possible to pickpocket the bow from him, otherwise you'll have to fight him. Take the bow back to Therena and select the option to receive payment. She'll then give you a Daedric cuirass and greaves that have constant effect, 50 point feather spells on them.

Mówiąc po ludzku - nie wiem czy znasz angolski :)

Po uzyskaniu rangi 4 w Domu Telvanni - "Mouth" (nie wiem jaka jest po PL - nie pamiętam), udajesz się do Therany w Wyższej Wieży w Tel Branora. Dostajesz zadanie. Walisz do Wieży Świtu w Upiornej Bramie i odnajdujesz tam Ralyna Othravela na 1 piętrze. Możesz albo go okraść, albo po prostu spuścić mu bańki i zabrać łuk, z którym wracasz do Thereny. Wybierasz w rozmowie opcję zapłaty i dostajesz nagolenniki i kirys daedryczny obydwa zaklęte Lekkością 50 pkt.

03.07.2003
09:27
[141]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Ebonowe.

03.07.2003
09:29
[142]

Owen [ ]

Przez jakiś czas nosiłem naramininki Jej Dłoni :-) Ładnie wyglądały i AC 233. Przerzuciłem się jednak na deaderyczne AC 266.

Kirys: Pnacerz lekki - Skóra Hiercena AC 250
Rękawice: Upiorna Opoka (rewelacja) oraz Lewa Rękawica Ruetgarda (czy jakoś tak) AC 250 i AC 300 odpowiednio
Heł: Hełm Orcyna AC 300
Nagoleniki: Deaderyczne AC 266
Naramienniki: Deaderyczne AC 266
Buty Apostoła AC 250
Tarcza: Deaderyczna AC 333 zakłęta siła 5-55 na stałe

Razem AC w tym komplecie 275
Razem AC jeżli założę Smoczy Kirys i deaderyczne butki: 306

03.07.2003
09:32
smile
[143]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Hacker X ---> Jeżeli grasz w Tribunala, to kirys daedryczny możesz znaleźć albo losowo "gdzieś", albo jest jeden w Norenen-Dur w Korytarzu Płaczu. Jest tam teraz lewy naramiennik daedryczny. Prawy - niestety trzeba poszperać - tylko randomowy. Od razu mówię, że nie wiem gdzie jest Norenen-Dur:)))

03.07.2003
09:32
smile
[144]

Owen [ ]

Zacznę wkrótce szkolić się w średinim pancerzu :-) Mam sporą kolekcję a umiejętność jedynie na 55 :-)) Lekki pancerz juz mam na 94 a ciężki na 100. Jutro wkleję screeny. Dzisiaj zapomniałem ich zabrać ze sobą.

03.07.2003
09:33
[145]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Buty Apostoła AC 250 ?!?!?

03.07.2003
09:34
smile
[146]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

aaa.... dobra - ok :) zapomniałem, że ja nigdy nie ćwiczyłem lekkiego pancerza :D dlatego Buty Apostoła miałem w okolicach 20 AC :)))))))))))

03.07.2003
09:36
smile
[147]

Owen [ ]

BTW po zrobieniu ilus tam questów w Tribunalu wróciłem do podstawowego Morrow :-) Zacząłęm piąć się w strukturach klanu Hlaau :-) Poem wrócę do Trójcy :-)

No właśnie jedno mnie zdziwił. Szybkość z jaką działa podstawka jest bardzo słaba. S kolei wystarczę że teleportuję się do Twierdzy Smutku i lądują w świecie innej wydajności - żadngo szarpania, wszystko pięknie wpłynnie nawet przy dużym natęrzeniu ruch :-)) Wracam do Vivek i ZONK :-/ Aby przyśpieszyć grę w podstawce muszę co jakiś czas restartować Morrow. Czy ktoś ma podobne problemy?

03.07.2003
09:40
[148]

Owen [ ]

Hell ---> Dokładnie tak :-) Podobnie lekki pancerz Skóra Hiercena :-) Dlatego chcę zobaczyć ile da się wycisnąć z Adamentytowej mając średnią na 100 :-)

Ćwicząc lekki pancerz zastosowałem się do twoich rad. Stanąłem na przeciwko szkieleta bohatera i poszedłem czytać Tatarkiewicza :-) Jak wróciłem miałem tyle samo pkt życia co poprzednio (mam amulet z regeneracją HP od Treboniusa) a szkielet już nie miał miecza. Więc okłądał mnie pięściami. Wyglądało to przekomicznie. Kondycja spadła mi do zera i co chwila "walił mnie na deski" i okładał dalej. Szkielet - boxer to naprawde przekomiczny widok :-)

03.07.2003
09:41
smile
[149]

Owen [ ]

Buty Apostoła AC 20 ?!?!? No to faktycznie spora różnica :-)

03.07.2003
09:42
smile
[150]

Hacker X [ Pretorianin ]

Ja niestety niemam ani tribunala ani bloodmoona ..))) a niewiecie skąd można zassać????

03.07.2003
09:46
smile
[151]

Hacker X [ Pretorianin ]

Mam do was pytanie czy ktoś zna jakieś receptury na fajne napoje ... BĘDE ALCHEMIKIEM ... !!!! i jeszcze jedno: atakujecie wszystko co sie rusza ??? (oprócz ludzi) np: szczur...

03.07.2003
09:53
smile
[152]

Hacker X [ Pretorianin ]

Qrde czy tylko mi sie odpowiedzi niewpisują ??? (te forum mnie wkurzac zaczyna ...tyle pisania)

03.07.2003
10:00
smile
[153]

Owen [ ]

Wow! Przeczytałem swojego posta z 9.36 i doszedłem do wniosku, że jego przeczytanie dostarczyło moim zmysłom odpowiedzialnym za ortografię nie lada tortur. Obiecuję poprawę ;-)

03.07.2003
10:19
[154]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ja tam nie zamierzam dzis grac bo nie chce przesadzac ale moze 2 godzinki:)

03.07.2003
10:23
smile
[155]

Hacker X [ Pretorianin ]

Harry------->to ile ty właściwie masz lat???

03.07.2003
10:29
[156]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

CZy to wazne po prostu mam co innego do zrobienia i tyle

03.07.2003
10:33
[157]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

I usze uratowac resztki poczucia rzeczywistosci

03.07.2003
10:54
smile
[158]

Hacker X [ Pretorianin ]

NIeno tak sie pytam z ciekawości...

03.07.2003
10:56
smile
[159]

Hacker X [ Pretorianin ]

NARA wszystkim ! musze iść pograć w morra bo jak to sie mówi ----> Dzień bez morrowinda to dzień stracony !!!

03.07.2003
12:04
[160]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Wzialem misje z gloownego watka zeby znalezc jakos czaszke w grobowcu andrano ale jej nie moge znalezc choc 2 razy oblecialem wszystkie katy i zadnej czaszki ie mmozna podniesc i nie ma jej w zadnej skrzynce

03.07.2003
12:07
[161]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Ach nie juz mam jakas mnie slepota bierze czy co

03.07.2003
12:52
smile
[162]

Hacker X [ Pretorianin ]

Mam do wszystkich pytanie: CZY KTOŚ TU GRA NA TYM PLUGINIE ŻE KUPCY MAJĄ 10x WIĘCEJ FORSY ???

03.07.2003
12:56
smile
[163]

Hacker X [ Pretorianin ]

Czy przypatkiem na plantacji dren nie ma daedrycznej zbroi ???

03.07.2003
13:05
smile
[164]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Haker: u drena są tylko spodenki, tarcza i katana deadryczne

Ja gram z pluginem ogrim traser in caldera on ma 500000 hajsu i to mi wystarcza:)

03.07.2003
13:07
[165]

Hary_in da house [ tylko Hary ]

Cholera mialo byc ogrim tRader i nie wyobrazam sobie gry bez bogatych koopcow, kiedys sie meczylem zeby sprzedac 1 zutke ebonową a tera sprzedaje miecze i zbroje:)

03.07.2003
13:25
smile
[166]

Sudzione [ The Legacy ]

pochwale sie ... udało mi się zdobyć najwyższą range prawie we wszystkich organizacjach ...

prawie ponieważ w ostrzach zatrzymałem się na agencie , u kogo moge dalej awansować ? -->
większość umiejętności potrzebnych od awansu w ostrzach mam na 100 ...

a i analogiczna sytuacja jest w "organizacji" popielni ...

co z tym zrobić
?

03.07.2003
13:39
smile
[167]

Hacker X [ Pretorianin ]

To ja tesh dzisiaj włanczam tego Plugina ... BEDE BOGATY !!!!!!!!

03.07.2003
13:46
[168]

dojek [ Pretorianin ]

Hacker X-->ja gram,a co...?

03.07.2003
13:50
smile
[169]

Hacker X [ Pretorianin ]

NIeno pytałem sie tylko czy to gry nie zepsuje ....

03.07.2003
15:19
[170]

busy [ Pretorianin ]

Sudzione ---> agent to najwyzszy stopien w ostrzach

03.07.2003
15:22
[171]

busy [ Pretorianin ]

nie spojrzalem na obrazek, ale wg Adamantytowej Wieży agent to najw stopien w gildii ostrza. hmmm.. ciekawe..

03.07.2003
15:30
[172]

zefirrr [ Centurion ]

Mam pytanko :Czy jak ukoncze glowny watek to bede mogl zabic Viveka,albo Tel Fyhra ?,czy nie bedzie on potrzebny w Tribunalu lub Bloodoomenie ?

03.07.2003
15:35
[173]

zefirrr [ Centurion ]

A jeszcze jedno pytanko :)
Podobno mozna zlapac dusze Viveka za pomoca gwiazdy azury,jestem ciekawy czy ktos tego dokonal i zaklnol jego dusze w jakims przedmiocie.Parametry przedmiotow :)

03.07.2003
15:43
[174]

Owen [ ]

zefirrr ---> Zabić Tel Fyra się nie da bo to jest wieża :-) Owszem będziesz mógł zlikwidować Diviatha Fyra (alias Lord Fyr). Viveka również można się pozbyć i złapać jego duszę do gwiazdy azury. Wielkość duszy, jeżli jest powyżej 80.000, nie wpływa już na jakość przedmiotów. Wszystko zależy od jakości przedmiotu a nie wielkości duszy (oczywiście powyżej 80.000 - ta wartość daje efekt stały).

03.07.2003
15:45
[175]

bone_man [ Powered by ATI ]

zefirrr --> o ile dobrze pamietam Tel Fyhr i Viviec nie sa potrzebi ani w Tribunalu, ani w Bloodmoonie.

03.07.2003
15:49
smile
[176]

bone_man [ Powered by ATI ]

A teraz ja zapomnialem sie o cos zapytac. Tak sie zastanawiam, ze nie wypada np.zeby Dunmer nalezal do Legionu. Badz zeby ork byl zabojca??
Wiem, ze to dziwne pytanie, ale tak sie zastanawiam czy macie jakies opory w morro??
Owen --> ja tez napisalem Tel Fyhr :) ale gafa :)

03.07.2003
15:53
[177]

Sudzione [ The Legacy ]

busy -> no właśnie ciekawe , oto co znalazłem ...ale i tak nie wiem jak awansować wyżej ...
stopnie ostrzy
Nowicjusz: współczynniki: 30 – 30
Terminator: współczynniki: 40 – 30, umiejętności: jedna na 30, dwie na 20
Czeladnik: współczynniki: 45 – 35, umiejętności: jedna na 40, dwie na 20
Tropiciel: współczynniki: 50 – 40, umiejętności: jedna na 50, dwie na 25
Podróżnik: współczynniki: 55 – 45, umiejętności: jedna na 60, dwie na 25
Agent: współczynniki: 60 – 50, umiejętności: jedna na 70, dwie na 30
Wywiadowca: współczynniki: 65 – 55, umiejętności: jedna na 80, dwie na 30
Szpieg: współczynniki: 70 – 60, umiejętności: jedna na 90, dwie na 35
Arcyszpieg: współczynniki: 75 – 65, umiejętności: jedna na 100, dwie na 35
Szef Wywiadu: współczynniki: 80 – 70, umiejętności: jedna na 110, dwie na 35

zefirrr ->
1.tak , nie przejmuj się info o zerwaniu nici przepowidni
2.Dusza viveka ma ładunek 1000 ... dla porównania dusze złotej świętej i lunatyka mają po 400

03.07.2003
16:05
smile
[178]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Następna część :

10.07.2003
22:23
smile
[179]

Mr.Lord [ Junior ]

Witam wszystkich biegających po Morrowind. Mam pytanie na dzieńdobry. Dlaczego atakują mnie w Gildii Magów w Balmora, choć do nich należę i nie zostałem z niej wyrzucony. Dzieje się to po próbie zaklęcia jakiegokolwiek przedmiotu. I muszę wiać, bo jak ich pozabijam to wtedy zostaję wyrzucony. I niech mi ktoś podpowie jak się pozbyć kolesi z Mrocznego Bractwa, którzy atakują mnie kiedy chcę "wyzdrowieć". Proszę o pomoc w tej kwestii i niech SZCZĘŚCIE SPRZYJA WAM NA SZLAKU.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.