GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale 2 - Oko Smoka - Alchemia

30.06.2003
22:35
[1]

Kellindes [ Legionista ]

Icewind Dale 2 - Oko Smoka - Alchemia

Mam pytanie: Jak dokończyć zadanie dla Nheero Futhma w Oku Smoka? Jestem już w laboratorium alchemicznym na 2 poziomie i mimo przekręcania dźwigni i różnego układania żądeł i tej roślinki nadal nie mogę sporządzić tej mikstury histachii. Na których stołach trzeba je układać - na tym u góry i po lewej czy prawej???? Thx za pomoc

30.06.2003
22:48
[2]

Kellindes [ Legionista ]

i jest ktoś kto zna odpowiedź??

30.06.2003
23:56
[3]

Mat3mAn [ Pretorianin ]

wiesz musisz troche poczekac , praktycznie mlodziez teraz spi przeciez wakacje trzba odpoczywac

01.07.2003
13:00
[4]

baaka [ Legionista ]

miksture dla Nheero otrzymasz wkladajac rosline do stolu na poludniu , a pojemniki z trucizna (potrzebne pozniej) wkladajac zadla wiwern do stolu na zachodzie-poczekaj az ten magik , ktory tam jest sam uruchomi dzwignie

01.07.2003
13:26
smile
[5]

Radża Dżadża [ Pretorianin ]

Oto i superr strona o Icewind Dale 2 z kompletną solucją

08.07.2003
14:40
smile
[6]

endzi [ Pretorianin ]

Fantastycznie, tylko według tej solucji miała być prastara wiwerna której nie było... magik wcale się nie pojawia... a uruchomienie przez magika z alchemią 22 dźwigni też nie daje rezultatu, co radzicie w takim przypadku ????

08.07.2003
14:42
[7]

endzi [ Pretorianin ]

tylko dodam że magik z 22 alchemii jest członkinią mojej drużyny. prosze o radę.

08.07.2003
15:15
[8]

setik [ Chor��y ]

Radża Dżadża - fajna stronka -jesteś webmasterem??

09.07.2003
10:45
[9]

baaka [ Legionista ]

endzi---> widocznie nie zrobiles wszystkiego .wiwerna sie pojawi , ale musisz najpierw zrobic 2 zadania dla goscia , ktory byl w wiezieniu na 1 poziomie . musisz znalesc zwloki jego kompana , powiedziec mu , ze znalazles to da ci 2 zadanie - znalezienie miecza ( jest na 3 poziomie). jak znajdziesz miecz i pojdziesz do zwlok to spotkasz nieumarlego , ktory pokaze ci miejsce w ktorym wyrzucil kwiat . jak tam pojdziesz to bedzie wiwerna i jak ja kilim to przy jej ciele znajdziesz ten kwiat( jak nie zrobisz wczesniejszych zadan to wiwerny nie bedzie ).Po znalezieniu kwiata idziesz do goscia w wiezieniu a on ci zleca podmiane kwiatow oraz sporzadzenie wywaru . jak wlozysz wszystko do stolow to magik ktory tam byl ( i wolal straze) uruchomi dzwignie sam i zrobi wywar oraz trucizny z zadel wiwern.

09.07.2003
11:16
[10]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

IWD2 skonczylem dawno - ale mialem ten sam problem. Co zrobic? Za kazdym razem, gdy wykonasz kawalek zadania (znajdziesz korzen, ogon wiwerny czy co tam jeszcze) idz z tym do zlecajacego zadanie i powiedz mu o tym. Wtedy za ktoryms razem pojawi sie ten alchemik/magus i przesunie za ciebie dzwignie

09.07.2003
12:01
[11]

endzi [ Pretorianin ]

Wow, dziekuję wam bardzo za reakcję, bo założyłem nawet nowy wątek, w którym opisałem swoją specyficzna sytuację, ale Mandalowi juz oddałem mecz, a on zaczął mówić półsłówkami i ostatnio stał przed zaciemnionym obszarem obok sali z dzwigniami i coś gadał o rzuceniu kwiatem ponad skałą i podziękował znikając - ale jaki rzut kwiatem ponad skałą ?Nic nie znajduję, a już przeleciałem wszystkie poziomy i kurczę nic... Gdy idę do zlecającego to pyta czy znalazłem miecz i jak jego korzeń, a przeciez miecz już oddałem, a z korzeniem nie mogę. Podświetlam wszystko altem, ale nie ma nigdzie wejścia do zaciemnionej strefy, w której rzeczywiście może jest wiwerna, ale jak tam sie dostać ?

09.07.2003
12:08
[12]

baaka [ Legionista ]

wejscie do wiwerny masz na 1 poziomie ( lekko na zachodzie ) -to taki dol i popkaza ci sie schody ( na wschod od zbrojowni ) .kilim wiwerne i znajdziesz kwiat - jak go znajdziesz idz do wieznia to zleci ci podmiane kwiatow . jak juz bedziesz obok miejsca gdzie sa stoly to nie uzywaj czarow obszarowych , bo widocznie tamtejszy magik od tego ginie. a , i pogadaj z wiezniem o bodajze freyach inaczej pozniej drzw ci sie nie otwoza do wulkanu ( musisz mu powiedziec gdzie jest biblioteka i przyjsc pozniej zeby sie dowiedziec co sie dowiedzial).

09.07.2003
12:20
[13]

endzi [ Pretorianin ]

NOOO Baaka jestem ci wdzięczny, jeśli będziesz czegoś potrzebował to wal, a nuż ja się przydam... Jak wrócę dziś do domu to spróbuję, bo na tyle na ile mam jeszcze jasny umysł na teraz to mogłem przeoczyć tą opcje i z tego co piszesz przeoczyłem.. Dzięki wielkie - niech ci admini wynagrodzą !!!

10.07.2003
10:56
[14]

endzi [ Pretorianin ]

Jeszcze raz dzięki Baaka i dzięki twojej wskazówce już sobie buszuję po Wulkanie !!

10.07.2003
13:33
[15]

baaka [ Legionista ]

wulkan to najdziwniejsza lokacja w tej grze - zycze powodzenia :)

10.07.2003
14:31
[16]

endzi [ Pretorianin ]

Faktycznie jest zakręcona, zawirowania czasowe ?! dzięki Baaka.

14.07.2003
19:51
smile
[17]

ćwok [ Junior ]

Cześć dopiero zaczynam grać wi IWD II i mam 1 rozdział. Mam w drużynie paladyna i nie wiem co Aura odwagi daje moim członkom drużyny gdy zbliżą się do paladyna

14.07.2003
20:28
[18]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Hmm ja mam problem innego rzędu i dotyczący ID1, ale nie chciałam zakładać osobnego wątku :) Co mam zrobić po poznaniu prawdziwej tożsamości fałszywego Arundela i rozmowie z prawdziwym? Jak dotrzec do Odciętej Dłoni, na mapie nic się nie pokazało...

15.07.2003
12:12
smile
[19]

endzi [ Pretorianin ]

Magdo czy próbowałaś zerknąć na stronę którą wskazał Radża Dżadza ?

15.07.2003
14:35
[20]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

endzi------>Tak, ale jest tam po prostu napisane, by iść do Odciętej Dłoni:/

15.07.2003
14:44
smile
[21]

endzi [ Pretorianin ]

Ups.. to i mnie zaskoczyło, ale chciałbym ci pomóc, lecz nie pamiętam...

15.07.2003
23:25
[22]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Paskudny Up ^

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.