GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic 2 (cz. 43)

30.06.2003
09:49
smile
[1]

Yancy [ Senator ]

Gothic 2 (cz. 43)

Zostala wypuszczona kolejna czesc wspanialej gry, jaka jest Gothic 2. Tu bedziemy rozmawiac o swoich rozterkach w grze jak i problemach, napotkanych podczas podrozy po dolinie, ktorej juz nie oslaniala bezpieczna bariera, w ktorej grasuja Orki ze smokami na czele. My musimy sprostac wyzwaniom i pokonac wysłannika zlego boga Beliara, przywracajac tym samym spokoj i rownowage krainie Myrtany !

=======================================================================

Porady forumowiczów:
SPOILER:

Prosba by Mysia

UPRASZA SIE WSZYSTKICH ZADAJACYCH "CIEKAWE PYTANIA" O GRANIE W GRY CRPG KTORE POLEGAJA NA ZACZEPIANIU NPC I CO WAZNIEJSZE SLUCHANIU CO ONI MOWIA:( BO 75% PYTAN NA TYM FORUM POLEGA NA TYM ZE WIEKSZOSC Z ZADAJCYCH PYTANIA NOTORYCZNIE OLEWA ODPOWIEDZI NPC'OW A RECZE WAM ZE GOTHIC II TO PROSTA GRA I JEDYNA NIESPODZIANKE SPOTKACIE TYLKO W 6 ROZDZIALE :) JEDYNA ZAGADKA W CALEJ GRZE ;) A RESZTE MOZNA SIE DOWIEDZIEC WYPYTUJAC NPC'OW BO OD TEGO MAJA IMIONA BY Z NIMI GADAC, A NIE TYLKO OBYWATEL, CZY STRAZNIK:) DODATKOWO UPRASZA SIE O NIE UZYWANIE W ROZMOWACH Z NPC'AMI KLAWISZA"ESC" ;)

PS. ZEBACZY NIE PYTAJCIE BO WAM ODPOWIEDZA W NIEMILY SPOSOB ;)))



1. GILDIA ZŁODZIEJI
"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja scieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy sie udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy sie zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf
Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodzieji, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kase Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąc zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w szkrzyni w tej jaskini jest smierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójsć do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyc do gildii.


2. PROBLEMY Z KASĄ by Cainoor
Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. KAPLICZKI by Long & Mysia
Kapliczki: podsumowanie
Kaplicze mozemy odwiedzac tylko raz dziennie, nie ma znaczenia ktora kaplicze odwiedzamy (mozemy zawsze ta sama) efekty sa zalezne od wartosci datku i klasy postaci (przynaleznosci)
100 sz +5 życia, +4 many, +1 siły
50 sz: +5 życia, +2 many, +1 siły
10 sz: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
z czego: mag = mana, najemnik = sila, palladyn = sila lub HP

4.O DOŚWIADCZENIU by mikmac
Generalnie 1% umiejetnosci kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drozeje do 2 pkt. nauki.
Tworcy gry doszli do wniosku, ze jezeli walczysz mieczem jedn. to tez poniekad nabywasz doswiadczenia w dwurecznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w kazdej umiejetnosci sa trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejetnosci [luk-kusza; jedno.-dwureczny] roznia sie stopniem, to zawsze uczysz sie za 10 pkt nauki i idzie to po 5% na kazda umiejetnosc. Jest to po to aby nadgonic z druga umiejetnoscia do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [lucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka bedzie kosztowac 10 pkt nauki po 5% na kazde - az do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz sa w takim stopniu i mozesz uczyc sie je oddzielnie - czyli przeznaczac punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie sa: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5.JAK ZDOBYĆ ZBROJĘ PEŁZACZY by _Luke_
Co do tej zbroi z pelzaczy. Najpierw trzeba pogadac z mysliwym Gestath'em (kolesiem od smokow, o ktorego pytalo tyle osob), pozniej idziemy do Wilka na farmie Omara i przekazujemy mu 10 plyt z pelzaczy. Na nastepny dzien mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. ODŻYWIANIE by _Luke_
Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

7. KRWAWE KIELICHY by Gordek, SilentOtto and _Luke
- Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
- Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręcznośc na poziomie 40).
- Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
- Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
- Piąty kielich jest w ratuszu na pietrze w jedym z pokoi, stoi na komodzie
- Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. QUEST DLA HARADA (Przynieść broń orka) by Angel_from_kabaty
Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.
1) Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
2) Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą(tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukanajaskinia jest na dole.
3) Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. kosztuje nas to 50szt złota ale kożyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco bartokowi( jaśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
Można równierz pogadać z Haradem i przekonac go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu kożyści.

9. JAK UŁATWIĆ SOBIE START by Angel_from_kabaty
Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłe(zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową(tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów(tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i troche strzał(czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie:P). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii(zdobyć exp i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

10. METODY NA PODWYŻSZENIE STATSÓW NA STAŁE by Astrea
Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadac, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:
- siły: smoczy korzeń
- zręczności: jagoda goblinia
- magii: ognisty korzen
- życia: leczniczy korzeń

11. PORADA DLA POCZĄTKUJĄCYCH by Astrea
W I rozdziale, zanim przystapi sie do jakiegos obozu - powinno sie na maxa robic wszystkie zadania. Niektóre z zadan - po przyłączeniu sie do którejs z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doswiadczenia.

12. ŁUK BOSPERA by Angel_from_kabaty i Cainoor
Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów(siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

13. MYŚLIWI by Gordek

OKOLICE KORINIS

Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora, żuwaczek, serc, kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
uczy usuwania:
- żuwaczek, pazurów, skrzydeł krwiopijcy, żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza, kłów, skrzydeł krwiopijcy, żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znaleźliśmy pracę)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadalismy na ten temat z Gestalhem) by Yancy

GORNICZA DOLINA

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek, języka ognistego jaszczura, rogu smoczego zębacza,
w 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek, spuszczania smoeczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce, róg cieniostwora, pazury

Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury

14.NAUCZYCIELE by Gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??
Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. 90; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30;
Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. 90, Wulfgar (koszary), max. 60, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 90; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba miec przynajmniej 60%);
Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)
Skradanie:Jasper z gildii złodzieji, Bartok (plac wisielcow)
Zręczność: Cassia (w gildii złodzieji), max. 90, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 90, Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 90 (tylko najemnicy lub bez przydziału);
Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. 90; Brutus(zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy dordze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60;Girion (tylko w 6 rozdziale. jeżeli jest w naszej załodze) max.100
Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak wezmiemy go na pokład w 6 rodziale), max.200
Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodzieji - dopiero jak tam wstąpimy);
Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);
Tworzenie run: magowie, 2 w bibliotece jeden przed kapliczka, jeden na glownym dziedzincu, 6 krag Pyrokar (tylko magowie);
Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara(QUEST); Constatntino (dolne miasto Khorinis)(musisz znac choc podstawy alchemii); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem(QUEST), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miskurki jesli mamy składniki)

15.PODWYŻSZENIE O 2% BRONI JEDNORĘCZNYCH I DWURĘCZNYCH by Gordek & mjs27
Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.
W klasztorze, Sergio może nauczyć magów 2% do broni dwuręcznej, jeśli pomodlimy się za Paladynów.

16.ZADANIE Z KSIĘGĄ PODATKOWĄ LEHMARA by Gordek
Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odniesmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), pózniej zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do szkrzyni ze skarbem gildii złodzieji na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego by zandarus

OKOLICE KORINIS

- za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
- okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
- góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
- 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
- za czarnym trollem,
- na cmętarzu za farmą Sekoba,
- w krypcie za farmą Onara,
- za trolami przy wieży Dextera.
- szczyt gory jak idziemy od latarni w kierunku Niclasa wlazimy na szczyt i tam rosnie szczaw.
- jaskinia po prawo od czarnego trola (tam gdzie proba ognia dla magow) lewa odnoga (jaksinia przyslonieta przez roslinnosc)

GÓRNICZA DOLINA

- na skarpie koło kryjowki Diega, trzeba sie wspiąć i iść w kierunku zamku)
- kolo stada zebaczy kolo pierwszej kopalni (losowo szczaw lub eliksir sily lub zrecznosci)

18. Jak sie dostac do obozów by Mysia

MAG/ARCYMAG
- zaniesc do klasztoru 1000 szt. i owieczke (kupic za 100 szt. od Pepe na farmie Onara

STRAŻNIK/PALLADYN
- zostać obywatelem miasta (wykonać zadania dla mistrzów)
lub
- wykończyć gildie złodziei

NAJEMNIK/ŁOWCA SMOKÓW
- wykonac zadanie dla Torlofa (zabic 2 strażników na farmie Bengara)
- przekonać do siebie większość najemników (wygrać z nimi w pojedynkach)

ZOSTAC OBYWATELEM MIASTA
- przekonać do siebie większośc mistrzów i wybrać u kogo chce się pracować
a) Harad (kowal) - patrz na początek spoilera
b) Bosper (łuczarz) - przynieść 6 skór wilków
c) Mateo - odzyskać od Grity 100 szt.
d) Constantino (Alchemik) - zebrać dla niego zioła
e) stolarz - zdobyć błogosławieństwo od maga wody i ognia

Mozna być jednocześnie obywatelem miasta i najemnikiem/strażnikiem/magiem

19. QUEST DLA IGNAZA (CZAR ZAPOMNIENIA)
Żeby wykonac tego questa należy pobic kogoś z miasta (nie z dzielnicy portowej), bez świadków i gdy będzie wstawać rzucić na niego czar Otchłań. Jeśli postać ta będzie nadal z nami normalnie rozmawiać znaczy to, że odnieslismy sukces. Najlepiej jest użyć tego czaru na Constantino (miejskim alchemiku).

20. JAK SZYBKO NAUCZYĆ SIĘ ALCHEMII: by Yancy

Można nauczyć się robienia mikstur dodających na stałe statystki już w 1-2 rozdziale nie terminując u Constantina. W tym celu należy udać się do Sagitty, która mieszka w lesie za farmą Sekoba. Sagitta zleci nam quest przyniesienia Słonecznego Aloesu. Ten znajduje się koło Czarnego Trolla (Czarny Troll jest zaznaczony na mapie). Do Trolla można się dość łatwo dostać i aby wziąć Aloes nie trzeba z nim walczyć.

Od teraz Sagitta uczy nas alchemii:

Na początku mamy dostępną naukę najprostszych eliksirów przywracających pkt. życia bądź many. To początek drogi.
Nauka każdego eliksiru kosztuje nas 5 punktów nauki.

Aby poznać mikstury dodające na stałe statystyki należy wyuczyć się trzech stopni eliksiru many, albo trzech stopni eliksiru życia. Zależnie od wybranej ścieżki dostajemy dopiero wówczas dostęp do esencji ducha (dodającej na stałe pkt. many), bądź esencji życia (dodaje na stałe pkt. życia). Dodatkowo równocześnie mamy dostęp do eliksiru zręczności i/lub siły. Jeżeli Sagitta będzie miała eliksir zręczności - nic straconego. Aby wyuczyć się eliksiru siły wystarczy odwiedzić innego alchemika np. Constantina w mieście, który nauczy nas eliksiru siły.

Przykładowy rozwój alchemii u Sagitty:

3 stopnie eliksirów many - 15 PN
Dostęp do esencji ducha i eliksiru zręczności
eliksir zręczności - 5 PN
esencja ducha - 5 PN
Następnie udałem się do Constantina gdzie nauczyłem się eliksiru siły
eliksir siły - 5 PN

Przy takim rozwoju aby wyuczyć się esencji życia trzeba poznać kolejne 3 stopnie eliksirów życia.

21. KORZYŚCI Z PRZYSTĄPIENIA DO GILDII ZŁODZIEI by Yancy

W pierwszym rozdziale można wstąpić do gildii złodziei. W zasadzie jedynym przeciwwskazaniem jest fakt, że przynależność do owej gildii jakoś nie przystoi Magowi czy Paladynowi.
Tylko w gildii można poznać umiejętność kradzieży kieszonkowej. Do jej poznania nie jest jednak wymagana przynależność do niej... Co zyskujemy bawiąc się w złodzieja?

Po wstąpieniu do gildii poznajemy tajny znak gildii, jego pokazanie niektórym osobom sprawia że mają dla nas ciekawe informacje bądź przedmioty.

1. Rengaru (złodziej z Placu Targowego) nauczy nas za darmo +2 Zręczności
2. Sprzedawca ryb z portu będzie skupował od nas srebra po atrakcyjnych cenach
3. Karczmarz z portowej karczmy będzie miał do sprzedania wytrychy
4. Ogrodnik z górnego miasta udzieli nam ciekawych informacji
5. W jednej z wież Korinis uwięziony jest złodziejaszek – po jego uwolnieniu dostajemy 1000exp i kilka wytrychów.
6. Jeden ze Strażników w Górnym mieście da się przekupić, co ułatwi nam okradanie domostw.
7. W Gildii złodziei można załapać się na kilka questów.

A dodatkowo jako złodziej (nie koniecznie w gildii):

- Za kradzieże kieszonkowe dostajemy exp. Od 50pkt w pierwszym rozdziale, 75pkt w drugim, 150, 200 itd. w kolejnych. Co rozdział można próbować okradać ponownie te same osoby za nowe exp.
- Tylko dzięki kradzieży można w sposób bezkrwawy zdobyć wiele kluczy...
- Okradanie ludzi zapewnia całkiem spory przypływ gotówki.
- Poznając dodatkowo skradanie i otwieranie – można wieczorami rabować domy.

Umiejętność kradzieży zależy bezpośrednio od zręczności, im wyższa zręczność, tym trudniejsze wyzwania możemy podejmować

Wysoka zręczność zmniejsza także liczbę połamanych wytrychów.

=======================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <------mapy do Gothic'a 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą GERMAN
https://gothic2.binio.com <------porady i mapki POLSKA
=======================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
=======================================================================

Link do poprzedniej części:

30.06.2003
09:53
[2]

Yancy [ Senator ]

Poprawiłem tylko drobną nieścisłość w punkcie 21 wstępniaka. Reszta bez zmian. Nie było oficjalnych propozycji.

30.06.2003
12:53
[3]

Valtor [ Lost In Fantasy ]

Mam jeszcze jedno pytanie:
Dostałem zadanie z klasztoru, które związane jest z trzema zwojami, które mam zdobyć od niejakieo Ignaza. Po prostu nie moge go znaleźć, może to banalne, ale ja nie wiem gdzie on jest, proszę o pomoc!!

I dziekuję wielmożnemu ARIESOWI za wyjaśnienie sytuacji:))

30.06.2003
13:15
[4]

XxBisHoPxX [ Junior ]

Valtor---> Ignaz to jeden z alchemikow, a znajduje sie w Porcie. Najlatwiej do niego dojsc w ten sposob: przy wejsciu do dzielnicy portowej skrecasz w lewo przy murze i idziesz caly czas do przodu. Po drodze spotykasz kowala. za kowalem w ostatnim domku mieszka Ignaz.

30.06.2003
14:00
[5]

QrKo [ Enslaved One ]

co porabiacie?? mi sie trochu nudzi przeszedłem gothica jak by ktos potzrebowal rady to niech zagada na gg
wiem ze Yancy tu króluje ;)) bo wie dużo a ja orlem moze nie jestem ale postaram sie pomóc...

30.06.2003
16:00
[6]

QrKo [ Enslaved One ]

coz tak cicho czyżby wszyscy pojechali na wakacje
a może gothic2 traci swoja popularnośc
chłopcy i dziewczęta neverwinter nights
ma juz 140część wątku, owszem spoko giera
ale czyżby gothic jej nie dorównywal
jeszcze zadna giera mnie nie wciągła tak jak gothic 2
jak by ktos mógł to prosilbym o kruciutkie streszczenie
fabuły gothica1

p.s.: ktoś napisał, że mial ok. 20000 brylek rudy
w gothicu 1 to co tam to z nieba spadało??

30.06.2003
16:32
smile
[7]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam !!!

QrKo >>>> bo wątek o NWN jest niepowtarzalny ehehehehe wiem coś o tym :D

30.06.2003
16:52
[8]

Yancy [ Senator ]

Ja dziś byłem bardzo zajęty. Tyle czasu znalazłem - co na założenie nowego wątku.

Za NWN w singlu nie przepadam. Nie przypadła mi do gustu jakoś ta gra. Nie wiem jak jest z modami, bo bawiłem się tylko dwoma z tego dodatkowego dysku, który był w pudełku. Co innego multi, tutaj oceniam grę pozytywnie! Bawiłem się w multwi swego czasu całkiem sporo.

Qrko ---> W Gothic1 cała Górnicza Dolina była odcięta od świata magiczną barierą. Wewnątrz były duuuże kopalnie (nie te marne resztki z dwójki). Ruda była jedynym środkiem płatniczym wewnątrz bariery. Stad było jej mnóstwo.

30.06.2003
18:55
[9]

szokbar [ Pretorianin ]

Przeszedłem Gothica trzeci raz i mam pytanie: na co łowcy smoków łzy Innosa? Przeszedłem NWN i bardziej podoba mi się Gothic 2

30.06.2003
19:24
smile
[10]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

WITAM

mam NOWA MYSZKE.... DODATKOWA PAMIEC..i jestem SZYBKI I WSIEKLY

nowa pamiec sprawila ze teraz moze dac widocznosc 300%--zanikanie na 300% i wszystko dziala plynnie.o WSZECH MOGACY co to za cudowny swiat..swiat gothica 2 :)))

A TERAZ DO ZECZY
jestem juz na 2 smoku (1=na bagnie 2=na gorze(smok ognia,wniskuje ze to wygasly wulkan/albo wulkan w spoczynku),---MAM JEST WYPASIONY=jestem w 4kregu...wypas...

GRALEM TROCHE W G1-po angielsku doszlem w do 4 rozdzialu dzis..ale kupilem sobie nowa (czyt.dodatkowa) pamiec to przerzucilem sie na G2...G1 kupie sobie po [PL] juz 17 lipca z serii..niepamietam jakiec...extra hity..czycus takiego(JAK KTOS MOZE TO NIECH NA PISZE W JAKIEJ TO SERII BEDZIE CD-PROJEKTU)

KUPILEM sobie razem z pamiecia NOWIUSKA myszke...wreszcie moge znowu w pelni FUNKCJONOWAC...

NARAZIE NIEMAM KLOPOTOW Z QUESTAMI Z GRY ( I RACZEJ NIEBEDE MIAL ICH....CHYBA ? :))..
JAK SKONCZE GRAC MAGIEM TO SOBIE ZAGRAM NAJEMNIKIEM..I ZNOWU POWTURZ GRE PALADYNEM...

PS.
JAK ktos ma juz poradnik do G2 w formacie *PDF-jak by mugl to niech wysle mi na @-maila---bede wdzieczny..niech nikt sobie nie mysli ze bede z nim gral...poprostu chce go miec.....

I MAM POMYSŁ...I TO DOBRY

DZIS ZACZYNAMY OKRES (bez skojazen) PODAWANIA SECRETOW jakie kto znalazl przemirzajac ogromny swiat GOTHICA 2....

TODD RUSELL
podpis

30.06.2003
19:28
smile
[11]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

szokbar [ Chorąży ]

Przeszedłem Gothica trzeci raz i mam pytanie: na co łowcy smoków łzy Innosa? Przeszedłem NWN i bardziej podoba mi się Gothic 2
=======================================================================
PALADYNOWI sa potrzebne do 2 konsekracji miecza (swiety kat 100/100/50)

MAGOWI do stworzenia najpoterzniejszego runa w grze (dokl.nie.powiem.ale.tak.to.pow.byc.)

NAJEMNIK=>w 3czy4 roz.<LOWCA SMOKOW>potrzebyje to zrobienia jakiegos poterznego artefaktu..chyba miecza 110/100/xx(ale tego nie.jest.pewi.)

30.06.2003
19:38
smile
[12]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

te qde mam cus takiego jak lzy inosa ;) ale jak patrzylem to miecz by zadawal 80 (teraz po pierwszej kosntentego ;) tej za 5000 zadaje 70) i lzy po tej operacji znikaja ;) a lzy sa potrzebne do jakiegos runa teleportu ... tylko pisze mi ze brakuje mi jeszcze jakiegos skladnika - i ki diabel wie czego im trza bo mam chyba wszystko
i tu pytanie nr 1 - co jest jeszcze potrzebne (bo w dzienniku nie pisze)
nr 2 - czy idzie jeszcze gdzies znalezc te lzy bo co to ma byc - albo miecz albo teleport?

30.06.2003
20:16
smile
[13]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

[30.06.2003] 19:38

Khe [ Konsul ] Gadu-Gadu: 2294878 https://Tlen: Khe ... :)

te qde mam cus takiego jak lzy inosa ;) ale jak patrzylem to miecz by zadawal 80 (teraz po pierwszej kosntentego ;) tej za 5000 zadaje 70) i lzy po tej operacji znikaja ;) a lzy sa potrzebne do jakiegos runa teleportu ... tylko pisze mi ze brakuje mi jeszcze jakiegos skladnika - i ki diabel wie czego im trza bo mam chyba wszystko
i tu pytanie nr 1 - co jest jeszcze potrzebne (bo w dzienniku nie pisze)
nr 2 - czy idzie jeszcze gdzies znalezc te lzy bo co to ma byc - albo miecz albo teleport?
=======================================================================
WNIOSKUJE ze grasz PALADYNEM wiec : łzy innosa sa mu PIERW potrzebne do stworzenia runa teleportujacego cie do ukrytej komnaty (tam grdzie masz almanach) w niej znajdziesz zbroje PALADYNA...
SKLADNIKI
1)kamien runiczny (pusta/czysta runa)
2)łzy innosa
3)i chyba na stole alchemicznym lezy cus jeszcze..ZWUJ TELEPORTU albo /jakies zaklecie,juz dokladnie niepamietam/

KONSEKRACJA MIECZA---jak gracz PALADYNEM--- by ME

1-kupujesz u HARADA miecz(najlepszy to 2 reczny)
"KIEPSKIE OSTRZE MAGICZNE"
Obrazenia 70
wymaga siły 50
Wartosc 2000

2)Poddajesz miecz konsektacji --placisz 500zlota w kapliczce innosa (najlepiej w klasztoze..bo blisko:)
PO KONSEKRACJI masz miczyk 2 reczny
"KIEPSKIE OSTRZE MAGICZNE"

Obrazenia 85
Wymagana sila 50
Wartosc 3000
3) poddajesz takowy miesz drogiej konsekracji--DODATKOWEJ--przy pomocy ŁEZ INNOSA--pojawia sie taka opcja w menu kapliczki
Potym masz juz finalna wersje mieczyka 2 recznego i to wypasionego :) jak dla paladyna :)

nazwa miecza
"ŚWIĘTY KAT"
rodzaj-> miecz dwureczny
Obrazenia-> 100
Wymagana sila-> 50
Wartosc-> 4000

30.06.2003
21:40
[14]

Yancy [ Senator ]

Todd Rusell ---> Niestety mylisz się i to znacznie co do Łez Innosa. Zgadza się tylko Paladyn. Faktycznie Łzy Innosa służą mu do drugiej konsekracji miecza. Ale wcale nie koniecznie Świętego Kata. Jeżeli walczysz mieczem jednoręcznym - będzie to Gniew Innosa.
Najemnik nic nie może zrobić z Łzami. Co najwyżej może popełnić samobójstwo wypijając je ;)
Mag nie tworzy z nich żadnej runy. Służą mu jako mikstura do wypicia. Co daje ta mikstura - to już sprawdźcie sami :)) Powiem tylko że byłem rozczarowany...

30.06.2003
21:43
smile
[15]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> nie Ty jeden sie rozczarowałeś :D

01.07.2003
08:50
[16]

aries [ Konsul ]

Yancy --> masz racje rozczarowuja lzy inosa gdy gra sie magiem ... i to bardzo - tyle gadki i ochow i achow ze strony pyrokara a to taki wielkie g.... ;)

01.07.2003
08:54
[17]

aries [ Konsul ]

A co do tego ze tu tak pusto ... hmmm tez mnie to martwi ... moze wakacje moze cos innego ... nie wiem co jest tego powodem ... moze dlatego ze ta gierka jest taka prosta i nie ma multiplayera ... po przejsciu kilkakrotnym wlasciwie nie ma o czym rozmawiac ... mozna tylko zaczac po raz kolejny grac ... szukac ciekawostek i innych rozwiazan ... lub odpowiadac na pytania innych ...

01.07.2003
09:17
[18]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Ja mam dużo pracy po prostu. A G2 grałem chwilę wczoraj :)

Co do Łez Innosa, to najpierw grałem Paladynem. Łzy konsekrowały miecz. Spodziewałem się że Magowi w takim razie dadzą takiego kopa że szok. A tu taka lipa :(

01.07.2003
11:18
[19]

QrKo [ Enslaved One ]

gralem palladyne ale nie moglem 2 raz konsekrowac miecza mimo ze mialem je i pogadalem z pyrokarem
ale zbroja palladyna 100/100/50/50 jest debest a tak apropos ktoś mówił ze ma łzy innosa i nie moze zrobić runy teleportacyjnej otóż w grze jest mały bug i w dzienniku zamiast wody święconej pisze łzy innosa bo to woda jest potrzebna...

01.07.2003
13:42
[20]

Yancy [ Senator ]

Dziś widzę wszyscy zajęcie tak jak i ja. No, chyba że wątek umarł nagłą śmiercią z godziny na godzinę :))

01.07.2003
13:49
[21]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

co do tamtego miecza - to ja walcze jednorecznymi :)
QrKo - o thx zaraz to ide sprawdzic :) .... eee a ta zbroje jak/kiedy mozna dostac?
w tej chwili zbieram sobie zaloge na wyprawe statkiem, ale mi sie nie spieszy bo zostalo jeszcze troche orkow i innych do wybicia :)

01.07.2003
13:50
[22]

aries [ Konsul ]

Yancy --> obawiam sie ze umiera pomalu ... kiedys powiedziale ze bede tu tak dlugo jak bedzie zyl ... i chyba pomalu trzeba zabierac zabawki i wracac na swoje podworko ... hahaha ... ;;;)))

01.07.2003
14:34
[23]

QrKo [ Enslaved One ]

zbroja jest w ukrytej komnacie pod klasztorem wchodzisz tam przez kliknięcie na lampę w bibliotece otwierasz dzwi na dole szukasz runy, mapy, łez innosa i czytasz duzo księgę (skoro juz plyniesz to powinieneś to mieć) w tej ksiedze jest napisane co potzrebujesz aby zrobic rune teleportacji do tej ukrytej komnaty woda swiecona Ci jest potrzebna potem sie teleportujesz i tam jest zbroja i pare innych rzeczy. a jesli chodzi o załoge to nie wime kogo masz ale powiem Ci kogo mozna wziąć: Lares, Lester, Lee, Milten, Vatras, Diego, Gorn, Bennet, i ten żeglarz z klasztoru nie pamietam jak sie nazywa cos na "J" chyba Jergon czy jakos tak, acha przed statkiem chodzi palladyn który sie nazywa cos na D on tesh może popłynąć (ten skład jest testowany magiem) palladynem nie mialem vatrasa, palladyna, lestera aczkolwiek nie swiadczy to o tym ze nie mogą plynąć

01.07.2003
14:41
[24]

QrKo [ Enslaved One ]

1. czy najsilniejszy miecz nie powinien miec ataku 140??
tworzymy ciężkie ostrze magoiczne na smoki Z 5 bryłek rudy i 5 flakoników smoczej krwi
konsekrujemy go 2 razy co daje dodatkowy atak 30 wiec razem 140 ??

2. mnie sie nie udalo 2 razy konsekrowac miecza mimo ze mialem łzy innosa i konsekrowalem miecz 1 raz i pogadalem z pyrokarem nie wiem czemu...

3. po co są smocze łuski da się z nich zrobić zbroje?? wiem ze wilk robi zbroje z płyt pełzaczy ale o smoczych łuskach nic nie wiem...

01.07.2003
14:42
[25]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Nie jest jeszcze tak źle. Już ze dwa razy wydawalo się że wątek konał. A jednak nadal jest. Łącznie z tym wątkami o G1 - to trochę tego jest :)
Będzie dodatek to się będzie tu działo ;)

01.07.2003
14:46
[26]

Yancy [ Senator ]

Qrko --->

1. Nie. Bo Paladyn nie może wykuć takiego miecza, a Najemnik nie może miecza konsekrować :))))

2. Miecz pierwszy raz konsekrujesz w 3 rozdz. za 5000, drugi raz w piątym za darmo Łzami Innosa.

3. Ze smoczych łusek da się zrobić Średnia Zbroję Łowcy Smoków + 13000.

01.07.2003
14:54
[27]

QrKo [ Enslaved One ]

1. a jesli mzona to powiedzcie tak troche wiecej o g1 czemu umieszczona ich za barierą i czemu nie mogli wrócic kto za tym stal jakie byly potworki czy byl tlyko zamek czy cos jesczze itp.
czemu palladyn nie mzoe wykuc takiego miecza
przeciez moze sie nauczyc jesli nikt nie uczy tego bez oszóstwa
to zostaje character helper on cos poradzi ;)))

2. a kto robil ta zbroje i jaką miała obrone??

3. mowiles Yancy ze jest kilka sposobów zeby skonczyc gre z poziomem bliskim 50 ale bez oszukiwanie cheatami zdradzisz tą tajemnice??

01.07.2003
14:55
[28]

QrKo [ Enslaved One ]

forum to jest jednak zajebista rzecz nie to co te chaty...

01.07.2003
14:55
[29]

aries [ Konsul ]

Yancy --> oj tak jak wyjdzie dodatek to bedize sie dzialo tu znow sporo ... ja napewno bede ... hihihi

01.07.2003
14:56
[30]

QrKo [ Enslaved One ]

caly zcas mi jakies pytanie przychodiz do glowy ledwie napisze poprzednie to jsuh nastepne...
mianowicie kiedy bedzie dodatek pl do gothica i ktos mowil ze jest patch co daje multiplayera do
g2...

01.07.2003
14:57
[31]

aries [ Konsul ]

QrKo ---> co do tych sposobow to chyba ja wiekszosc znalazlem ... jesli chcesz to ci je zdradze ... ale na gg ...

01.07.2003
14:58
[32]

Yancy [ Senator ]

Qrko --->

1. Kopalnie otoczono barierą i zamieniono je w więzienia. Ale coś poszło nie tak i bariera rozrosła się bardziej niż oczekiwano :)))

2. Zbroję zrobił kowal z Górniczej Doliny. Jan jeśli się nie mylę. Parametrów nie pamiętam.

3. Nie na forum.

01.07.2003
15:01
smile
[33]

Yancy [ Senator ]

aries --->

1. A co, już planujesz nas opuścić? ;)

2. To Ty nie pracujesz nad dodatkiem ;))))

01.07.2003
15:03
[34]

aries [ Konsul ]

Yancy --> hahaha ... nie na forum ... jak sie bede tak opierniczal to nigdy nie wyjdzie ... hahaha ... ;;;)))

01.07.2003
15:06
smile
[35]

Yancy [ Senator ]

aries ---> A no właśnie, bierz się za klawisze i koduj. W dodatku mogę podłożyć pod kogoś głos. Np. pod Orka ;)))

01.07.2003
17:23
[36]

Gordek [ Generaďż˝ ]

QrKo --> Konserować można tylko miecze magiczne, a miecze Łowcy Smoków nie są magiczne.
Fabuła pierwszej części była następująca: Król walczył z Orkami na stałym lądzie, jedyną przewagę dawała mu broń z magicznej rudy, której nie można było zniszczyć. Do wydobycia zatrudniał więźniów, lecz już za drobne przestępstwa można było tam trafić. Żeby zachować rudę tylko dla siebie poprosił 12 najlepszych magów (później okazało się, że było ich 13) ,6 wody i 6 ognia, o stworzenie magicznej bariery. Jednak niewiadomo dlaczego bariera rozrosła się bardziej niż zakłądano i uwięzniono magów wewnątrz. Przez barierę można było wejśc, ale nie można było wyjść. Po stworzeniu bariery bandyci pod wodzą Gomeza napadli na zamek (ten, który w G2 jest w GD tylko, że był cały, nie w kawałkach :)) i wybili wszystkich strażników króla.
Magowie ognia zostali z nimi. Ponieważ Gomez trzymał łapę na kopalni rudy król musiał z nim pertraktować. W zamian za rudę dostarczał do zamku wszystkie dobra. W zamku powstał stary obóz. Część ludzi odeszła ze Starego Obozu i w okolicach smoka lodu z G2 (lodu w G1 nie było) utworzyli Nowy Obóz, w którym byli Lares, Lee, Gorn, Wilk inni najemnicy i magowie wody. Oni też mieli swoją kopalnię, lecz nie sprzedawali rudy królowi, lecz chcieli za jej pomocą zniszczyć barierę. Powstał też trzeci obóz. Obóz sekty śniacego, który mieścił się na bagnach (za orkową palisadą).

aries --> jeśli szukasz kogoś do podkładania głosu, to ja mogę udawać ryby :D

01.07.2003
18:23
[37]

QrKo [ Enslaved One ]

a co sie stalo z tym 13 magiem zostal 13 wojownikiem ? ;))
a s tą barierą dokładniej bym prosil
jak to wyglądalo i w który miejscu bylo
a potem jak sie rozrosło to co z tmy bylo??

01.07.2003
20:02
[38]

Gordek [ Generaďż˝ ]

QrKo --> O 13 magu Ci nic nie powiem, jak zagrasz to się przekonasz. Ta bariera wygladał jak normalna magiczna bariera :) Taka niebieska powłoka. Jak próbowałeś przez nia przejść to był koniec gry, coś jak to gdy wypłynąłeś za daleko w morze w G2. Ta bariera była nad całą Górniczą Doliną, a zaczynała się koło jeziorka, gdzie była sakiewka Diega w G2. Jak chcesz więcej to zagraj i sam sprawdź.

01.07.2003
21:30
[39]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

tak wtedy z ta zbroja to za szybko zadalem pytanie bo jak wlazlem to od razu zrobilem ten run i zdobylem zbroje :)

ale teraz mam inny problemik - otoz jestem na wyspie (chyba nie zrobilem zle zabierajac z 10 ludzi ze soba ?;) ) no i po zabiciu orka - pulkownika mialem niby otworzyc tajne przejscie, ale ta dzwignia po lewej stronie przejscia dziala a ta po prawej ani drgnie (tak jakby wogole to nie byla dzwignia) a nic innego tam juz niema ... co je grane? jak otworzyc to przejscie?

01.07.2003
22:21
[40]

Yancy [ Senator ]

Khe ---> Działa, działa, stań po prostu trochę dalej od ściany.

02.07.2003
15:19
[41]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

no i zadzialalo :) swoja droga to ciekawe bo wtedy probowalem z roznych odleglosci, ale nic, wazne ze zadzialalo i w koncu przeszedlem gre
to fakt ze palladynem bylo latwo, co prawda walczylem tylko mieczem jednorecznym ( kuszy np nauczylem sie pod koniec gry tylko po to zeby sobie otworzyc ten most :) ) ale jak sie ma sile 179 to sie wymiata, mialbym wiecej ale nie uzylem tego eliksiru z jaja smoka, zostawilem na pozniej i ... ach ta skleroza :D
na koncu gry mialem cos kolo 31 lev a i tak mialem pelno niewykozystanych punktow nauki, wiec po co wam ten 50 lev? :)
next time moze zobacze jak sie gra magiem :)

02.07.2003
16:52
[42]

Yancy [ Senator ]

Khe ---> Wysoki poziom to sztuka dla sztuki, my przeszliśmy już G2 po parę razy...

Dziś tylko jeden post! Wow! Wątek chyba naprawdę pada. Dziwne, bo widzę że znowu ktoś alternatywny założył...

02.07.2003
18:21
smile
[43]

Martines [ Legionista ]

Moze moja prosba jest glupia, ale zastanawiam sie nad kupnem Gothica 2 i chcialbym moze uslyszec troche argumentow (glownie za bo innych tu raczej nie uslysze :) ). W Gothic 1 nie gralem, nie lubie za bardzo RPG-ow gdzie jest za duzo gadania- malo walki (Morrowind mi nie pasowal),nie lubie takze zbbyt wielkich i rozleglych podziemi. No wiec jaka jest ta gra ??

02.07.2003
20:34
[44]

Yancy [ Senator ]

Martines ---> Wspaniała epicka przygoda. Pełna swoboda eksploracji świata, dużo walki w dobrym stylu. Gra jest robiona nie tylko dla maniaków cRPG. Jest zupełnie inna niż Morrowind. Mnie osobiście wciągła o niebo mocniej.

03.07.2003
12:41
smile
[45]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

MARTINES-->gothic 2 jest to niezwykly cRPG.
zastanawiasz sie dlaczego wlasnie niezwykly?
a to dlatego ze masz ogromnu swiat Myrtany:

*Górnicza dolina
*Khorinis
*i dwor Indirath
a takze nieogra niczone przemieszczanie sie po tym swiacie...mozesz np.podazac za fabula gry..albo wyroszyc w podrusz po tym swiacie , szukac i odkrywac sekrety ktore autorzy dobrze pochowali...
kazda postac ma inne zadania....i inaczej sie rozwija...np.paladynem rozwiniesz do mistrzowstwa wladanie mieczem dwu/jednorecznym a magiem poznasz naj glebszy z kregow maki ktory pozwoli robic rzeczy o jakich cie sie niesnilo:)

masz jeszcze postac najemnika puzniej łowcy smokow :)
grafika jest bardzo ladna..a swiat dzieki temu przepiekny :) ja szczeze polecam bo warto wydac te 99zl na ta gre ...

PS.ja juz kancze gre magiem..a wczesniej gralem paladynem..i gra jest inna..:)

03.07.2003
12:46
[46]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

MAM PYTANIE

niech kazdy napisze co widzi jak wyplynie za dalego w moze

JA jak wyplyne za daleko (poza taka niebieska linie-z tym to zrabali) utykam na niewidzialnej scianie.

i pojawiaja sie tylko napisy:

"PIRANIE OBSERWUJA CIE"
"PIRANIE ZJADLY TWOJ STATEK"
"WRACAJ DO DOMU, DO MAMUSI"

i nic sie niedzieje..:(

03.07.2003
13:27
[47]

aries [ Konsul ]

Todd Rusell --> mnie to zjadal (smok czy waz) morski ... bardzo fajny filmik ...

03.07.2003
13:42
smile
[48]

TURIN9 [ Pretorianin ]

Mam pytanko czy ktoś ma jakieś nowe wieści na temat dodatku do Gothica poza tym że bedzie.

03.07.2003
14:34
[49]

QrKo [ Enslaved One ]

wiec tak to co napisales o piraniach to mi sie pojawia w 6 akcie i to po niemiecku napisane a od 1-5 aktu jak wyplyniesz to Cie zeżre smok

03.07.2003
15:57
smile
[50]

Banita_bb [ bo był za miły ]

witam dobrzy ludzie - mam jedno pytanko do ekspertow- nie moge znalezc ostatniego smoka- zabilem juz smoka lodu, ognia, bagien i ostatniego nie moge znalezc- na map[ie jest za\znaczone ze ma byc gdzies w tej wiezy na szczycie gory - ale go tam nie ma....

03.07.2003
16:45
[51]

szokbar [ Pretorianin ]

Banita_bb -------------> wychodzisz z zamku, idziesz do palisady, w prawo wzdłuż niej, na prawo pod górkę, na rozwidleniu w lewo, przez most, na góre i tam jest smok kamienny

03.07.2003
18:52
[52]

Banita_bb [ bo był za miły ]

szokbar---> wszystko ok, tylko czy ma byc w czwartym rozdziale czy szostym dopiero? bo ja jestem w czwartym, i nie wiem do kogo mam pojsc po nowe zadania...

03.07.2003
18:56
smile
[53]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Banita >>>> wszystkie smoki sa w 4 rozdziale jak juz je wytłuczesz wtedy wracasz do Garonda mówisz mu o tym i wracasz do miasta na 5 rozdział :D A co do tego smoka to jest w tej kamiennej fortecy tylko musisz wyjsć na samą góre :)

03.07.2003
19:40
[54]

Banita_bb [ bo był za miły ]

aaa Shakka naresszcie zes sie do czegos sensownego przydal :PPP tylko jest problem ze tamta wieza jest zawalona i jak mam wejsc na sama gore....jest tam jedna dzwignia do ukrytego pomieszczenia i to wszystko.....

03.07.2003
19:56
smile
[55]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Banita >>>> hmmm jak to wytłumaczyć :P wejscie wyzej jest nie w srodu tylko na zewnątrz zaraz jak tylko wejdziesz na góre tam gdzie atakują Cie miedzy innym harpie tam przy murze możesz wskoczyć wyżej :)

03.07.2003
19:57
smile
[56]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Banita >>>> i dlaczego nareszcie sie przydałem a co tak nie byłem przydatny :P hjehjehje :D

03.07.2003
20:02
smile
[57]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Shakka-------> ahh dzieki dzieki zglos sie na bezsennosc po nagrode ;)

03.07.2003
21:04
[58]

Patrol_wcg [ Konsul ]

niewiecie co z dodatkiem do G2 niemam w co grać !!!! Albo morze są jakieś mody czy coś w tym stylu :)

03.07.2003
21:57
[59]

Yancy [ Senator ]

Nic nie wiemy o dodatku nowego. Tzn. mówię o polskiej wersji. Inna z polską wersją G2 nie zadziała. Tak naprawdę to nic pewnego że ten dodatek zostanie spolszczony. Póki co żadnych oficjalnych wieści z CDP nie ma. Mają teraz na głowie inne ważne premiery. Choćby jutro "Frozen Throne".
Dopiero jak się trochę uspokoi - można oczekiwać jakichś wieści. Prace nad niemiecką wersją dodatku są w zasadzie ukończone. Do ostatniej chwili jednak nie było wiadomo czy zostanie on wydany. Wszystko wskazywało na to że nie. Ale newsy zdają się wskazywać na to że jednak będzie.

Wiecie jak to jest jeśli w grę wchodzi kasa... Tak czy siak - nie oczekujcie "Nocy Kruka" wcześniej niż na gwiazdkę...

04.07.2003
08:30
smile
[60]

Yancy [ Senator ]

Tutaj link do informacji o dodatku do Gothic2. Jeżeli ktoś dotąd przeczył - to niech zerknie!

04.07.2003
08:34
smile
[61]

Yancy [ Senator ]

Zwracam też Waszą uwagę, że dodatek do G2 jest już możliwy do zamówienia w Internetowym sklepie Okay Soft. Oczywiście zmówić można wyłącznie wersję niemiecką!

Według tego sklepu - premiera 20 siepnia 2003.

04.07.2003
09:30
smile
[62]

sabdajm [ Pretorianin ]

Cholera jak pokonać drugiego smoka (tego na wulkanie)? Dobry jest. Kiedy do niego podejdę, to mnie ten jego oddech odrzuca na kilka metrów :) Złoty płomień (czy jak to się tam zwało) się go nie ima. A w kuszy jestem dość cieńki.

04.07.2003
10:07
[63]

Yancy [ Senator ]

sabdajm ---> Kusza albo Łuk - nie musisz być dobry. Względnie magia. Ale można to bez kłopotu zrobić mieczem. Jeżeli masz kłopoty - to wypij napój szybkości :)))

04.07.2003
10:14
[64]

Michmax [ ------ ]

sabdajm--> biegaj w kółko wokól niego i cały czas się do niego zbliżaj, wówczas jego kule ognia będą spadały za Tobą. Jak będziesz wystarczajaco blisko to z miecza mu przywal.

04.07.2003
10:50
[65]

sabdajm [ Pretorianin ]

No udało mi się go zabić, ale pewnym sposobem. Kiedy dusi się strałkę "do przodu" ten jego odrzucający płomień nie działa :) W ten sposób mogłem go spokojnie wykończyć mieczem. Próbowałem kuszą, ale jestem za słaby, a na magie chyba jest on odporny, przynajmniej na te prostsze zaklęcia. Ciekawe jak będzie wyglądała walka z dwoma pozostałymi smokami, będzie ciężko ;(

04.07.2003
11:05
[66]

Yancy [ Senator ]

sabdajm ---> Może masz za niski level. Bo smoki są naprawdę strasznie cienkie.

04.07.2003
12:05
[67]

szokbar [ Pretorianin ]

Zgadzam się z Tobą Yancy, smoki są bardzo słabe, nie sprawiły mi wogóle trudności każdą gildią.

04.07.2003
15:17
smile
[68]

Banita_bb [ bo był za miły ]

hmm i znowu small problem- zabilem smoki , przeczytalem ksiege w podziemiach klasztoru, obgonilem wszystkie osoby i nie mam zadania skompletowania zalogi- kto mi ja daje?bo byl tam jakis gosciu przy statku ktory powiedzial ze nie mam nawet zalogi, ale zadanie sie nie pojawilo w spisie...

04.07.2003
15:21
smile
[69]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Banita >>>>> :))) hmmm a kim grasz ??? łowcą smoków ??? a co do załogi to pogadaj z Lee na farmie Onara to powinno sie wyjaśnić :))

04.07.2003
15:23
smile
[70]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Banita >>>> i mam nadzieje że obejrzałeś też mape którą tam znalazłeś :D

04.07.2003
15:50
smile
[71]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Shakka-----> widzisz jednak do czegos sie przydales ;)) , bo wszystko zrobilem tylko nie obejrzalem tej mapy :)) dzieki ...

04.07.2003
15:51
smile
[72]

Banita_bb [ bo był za miły ]

a kim gram to nie wiem- gosciu mieczem wojuje ;)

04.07.2003
15:53
smile
[73]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Banita >>>>> buehehehehe wszystko jest napisane na karcie postaci wystarczy przeczytać w lewym górnym rogu :D

04.07.2003
16:08
[74]

sabdajm [ Pretorianin ]

Yancy, szokbar ---> mam coś około 23 poziomu. Z pierwszym smokiem nie miałem żadnych problemów, bo pomogli mi łowcy smoków, natomiast z drugim trzeba było już walczyć samemu :/ Gdyby nie ten jego oddech co odrzucał na kilka(naście) metrów, też byłby łatwy.

04.07.2003
18:37
smile
[75]

Patrol_wcg [ Konsul ]

Qrde coś sie pochrzaniło ide do xardasa aby powiedzieć mu ze jestem gotów do walki ze smokami gramjeszcze 5-10 min (przewarznie ide po ten dowud do arcymaga ognia) i wtedy wiesza sie mi komp CO JEST ????!!!!! POMOCY!!!!!!

04.07.2003
18:38
[76]

DarkStar [ PowerUser ]

pewnie pirat:P

04.07.2003
18:45
smile
[77]

Patrol_wcg [ Konsul ]

O chyba NIE!!!!! kupiłem w media marku Gothica2 A jedynke dostałem za friko :D

04.07.2003
18:57
smile
[78]

pisz [ nihilista ]

Pomocy! :)
Teraz to się na serio zaciąłem w Gothicu.

Zabijam Szamana nr 2 i wchodzę do jego komnaty - brama się zamyka, strzelając z łuku usuwam kratkę i kolce...
Ale teraz mam pytanie jak otworzyć tą bramę i się wydostać stamtąd...

ps. czaru by się zamienić w chrząszcza już nie mam...:/

04.07.2003
19:04
smile
[79]

Patrol_wcg [ Konsul ]

muszą być tam jakieś przełączniki albo strzel w to badziewie jeszcze ras powinno sie udać :)

04.07.2003
19:10
[80]

pisz [ nihilista ]

Patrol_wcg--> wystrzelałem cały kołczan czyli 620 strzał :D

Oczywiście najlepiej tam było nie wchodzić ale mumie w tym pomieszczeniu mają parę fajnych rzeczy :>

04.07.2003
19:50
smile
[81]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

04.07.2003] 19:10

pisz [ Konsul ] Gadu-Gadu: 2219924 https://www.anno.g4ce.pl

Patrol_wcg--> wystrzelałem cały kołczan czyli 620 strzał :D

Oczywiście najlepiej tam było nie wchodzić ale mumie w tym pomieszczeniu mają parę fajnych rzeczy :>
=======================================================================
PISZ jakim drogim szamanie...,jedynym szamanem do zabicia jest Hosh-PAK...i o jaka komnate za kratami ci chodzi...prosze o wyjasnienie moze i ja tam pujde :)..i cos zarobie..jak mozesz to zarzuc mapa..to bede wdzieszny bardzo..:)
---->a jak sie nie mozesz wydostac to uzyj runa teleportacji...

04.07.2003
19:57
[82]

pisz [ nihilista ]

Tood Rusell--> jestem w Świątyni Śpiącego i muszę dorwać 5 szamanów

04.07.2003
20:50
[83]

Yancy [ Senator ]

sabdajm ---> Na tym levelu nie powinieneś mieć najmniejszych kłopotów ze smokami. Jeżeli grasz Paladynem - to pierwszą runą Pala wykosisz wszystkie smoki z łatwością - nawet Cię nie dotkną. Jeżeli magiem - to samo, proponuję użyć błyskawicy. Najemnikiem - Łuk albo kusza. Nie musisz mieć dużego poziomu na te bronie. Kup po prostu dobrą kuszę. Ale i mieczem poradzisz sobie z ŁATWOŚCIĄ. Okrążaj smoka, korzystaj z okazji - tnij i odskakuj. Jak Ci nie idzie - łyknij sobie Miksturę szybkości.

04.07.2003
21:00
[84]

Yancy [ Senator ]

pisz ---> Jak pamiętam - to tam były dwa przełączniki. Jednego szukaj na ścianie na wysokości głowy, drugi pojawiał się gdzieś wyżej po przełączeniu pierwszego (alno odwrotnie).

04.07.2003
21:14
smile
[85]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

pisz >>>> podświetl sobie pochodnią bo ten drugi przycisk jest w najciemniejszym miejscu w tym pomieszczeniu o ile mówimy o tym samym ::D

05.07.2003
13:25
[86]

Gordek [ Generaďż˝ ]

pisz --> Z tego co pamiętam, to musisz wbić miecz w taką dziurę przy kracie. Podchodzisz, podświetasz tę dziurę i bohater wbija tam miecz. Przynajmniej tak mi się wydaję, bo nie wiem jaką kooejność obrałeś.

Yancy --> Coś już ledwo zipie wątek. Nie było mnie przez 2 dni, a tu nawet nowej części nie ma :(

05.07.2003
13:36
[87]

Gordek [ Generaďż˝ ]

pisz --> teraz dopiero zauważyłem, że Twój 2 szaman u mnie był 3. Tak więc otwierasz tę ścianę z przyciskiem, wychodzisz przed kratę, strzelasz z łuku do przycisku, wtedy wysuną się kraty. Po chwili wejdź z powrotem do tej komnaty i popatrz na ścianę przeciwległa do przycisku. Jednak nie zobaczysz tego przycisku bez pochodni, więc weź pochodnie i podświetl tę ścianę. Zobaczysz w głebi taki przycisk musisz do niego strzelić z łuku, albo kuszy. Teraz powinno się otworzyć kolejne pomieszczenie z przyciskami. Tam musisz odpowiednio je przestawić. Jeśli zrobisz coś źle to przylezie demon, jak dobrze to otworzy się przejście do nastepnej komnaty, będą tak ludzie z sekty.

Todd --> piszowi chodzi o pierwszą część Gothica.

05.07.2003
13:51
[88]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

WIEC TERAZ TO O G1 SIE mowil....bo ja nadal pogrywam sobie w G2.:)
w G1 bede grac (polska wersje) juz ja mysle 17 lipca....extra hity czy cos takiego z cd-projektu kupie se G1 i bede gral...w angielskiej wersji doszlem do 4 rozdzialu i niechcialo mi sie grac..bo uslyszalem o polskiej wersi za 30 zl. wiec czekam heheheh........
===>

a co do tego weza morskiego o ktorym mowicie..to umnie sprawdzalem na 1 rozdziale 2 rozdziale 3 rozdziale 4 rozdziale i 5 rozdziale...i mam tylko te napisy o piraniach.... ALE tylko cos slysze jak by jakic RYK I POTERZNY PLUSK WODY..jak by cos wielkiego wlasnie sie zanurzylo ale nic poza tym
i zatrzymuje sie na invinsible barrier...CO JEST GRANE..JA TEZ CHCE ZOBACZYS TEGO WEZA MORSKIEGO.....ale jak ktos by mogl to niech pokaze mi kilka screenow z nim...zadowole sie nawet nimi :(......
czskam :)

05.07.2003
14:04
smile
[89]

Banita_bb [ bo był za miły ]

ehh i juz chyba ostatnie pytanko- mam walczyc z ostatnim smokiem ozywiencem- ale nie zadaje mu wogole obrazen , ani nie moge rozmawiac z nim...... a mam jedno serce smoka, ale nie moge naladowac oka innosa - czemu ? co mam zrobic ?

05.07.2003
14:22
smile
[90]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Banita >>>> hmmm no napewo mozesz naladować je na statku :D ale z tego co pamiętam to potrzebna Ci jest jeszcze menzurka (chyba masz jakąś ?? :) ) no i jak masz serce smoka to nie powinno być wtedy problemów z naładowaniem :D Musisz miec oko ze sobą aby z nim zagadać i wtedy napewno go zatłuczesz po rozmowie :)

05.07.2003
14:38
[91]

sabdajm [ Pretorianin ]

Yancy -----> "Jeżeli grasz Paladynem - to pierwszą runą Pala wykosisz wszystkie smoki z łatwością - nawet Cię nie dotkną"

Chodzi ci święty płomień (czy coś takiego), prawda? Zadaje 150 obrażeń. Mam go, ale na smoki nie działa :( Podobnie jak na ognistego jaszczura. Nie wiem czemu. W ogóle żaden czar nie działał na smoka :/

05.07.2003
15:07
smile
[92]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Shakka----->ale stol do ladowania jest tez zaraz przy smoku niedaleko- i tam sie nie da, ale okej skoro tak mowisz....przebiegne sie w takim razie na zwiekszonej szybkosci na statek- dzieki za expresowa podpowiedz :))

05.07.2003
19:58
smile
[93]

robalxp [ Chor��y ]

Mam małe pytanko a właściwie dwa
- jak mam otworzyć tajne przejsćie w kwaterze pułkownika na Idorath
- czy jest możliwe stworzenie eliksiru ze smoczych jaj a jeżeli tak to kto mnie tego nauczy ?????
Z góry dziekuje

05.07.2003
21:10
[94]

Yancy [ Senator ]

Gordek ---> Fakt, wątek zwolnił. Na pewno będzie kolejny - ale kto wie czy nie ostatni już. Myślałem że dotrwamy na rozmowach aż do premiery dodatku :)))

sabdajm ---> Oczywiście że Święty Promień działa na smoki!!!!! Zastanawiam się czy Ty dobrze do nich startujesz. Pamiętasz o tym że przed walką musisz mieć na sobie naładowane ponownie Oko Innosa? Po zabicu pierwszego smoka - masz wziąć jego serce, menzurkę i naładować ponownie oko na stole alchemicznym. Następnie w zamku porozmawiaj z Orikiem, ten zdradzi Ci położenie kolejnego smoka. Idziesz do smoka z Okiem założonym na szyi - przed walką rozmawiasz ze smokiem - a potem go ubijasz.

Czasami zdarza się że w zamku zaliczą Ci zadanie już po 3 smokach! Wtedy nie idź walczyć z czwartym - bo nie skończysz gry. Bug.

05.07.2003
21:13
[95]

Yancy [ Senator ]

robalxp ---> Pogadaj z uwięzionym Pedrem. Na statku zdradzi Ci jak otworzyć te drzwi.

Można zrobić eliksir +15 do przodującej cechy (zręczności lub siły - zależy czego masz więcej). Receptura jest na stole w celi martwego maga. Wchodzisz tam z sali, w której walczysz z Archolem.

05.07.2003
21:20
smile
[96]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

[05.07.2003] 19:58

robalxp [ Chorąży ] Gadu-Gadu: 3211785

Mam małe pytanko a właściwie dwa
- jak mam otworzyć tajne przejsćie w kwaterze pułkownika na Idorath
- czy jest możliwe stworzenie eliksiru ze smoczych jaj a jeżeli tak to kto mnie tego nauczy ?????
Z góry dziekuje
=============================================================
AD1=podejc to sciany na koncu komnaty, po bokach sa dwie pochodnie...musisz opie nacisnac/chyba lewa-prawa/ale masz i tak tylko 2 mozliwosci :)

AD2=eliksir ze smocego jaja zrobi dlac iebie NEORAS.../zadanie od neorasa-przybiesc mu smocze jajo-/ po tym czekaj ok 2 dni i masz od niego :)
i jeszcze na dworze IndorATCH jest komnata z toporem barsekera :> i tam masz recepta jak ten eliksir zrobic...po przeczytaniu umiesz jusz robic go...musisz miec tylko do jego zrobienia 10 jaj smoczych...+ 1 menzurka :)

05.07.2003
22:06
smile
[97]

Banita_bb [ bo był za miły ]

Shakka---->dzieki za helpa- przeszedlem gothica2.

05.07.2003
22:35
smile
[98]

sabdajm [ Pretorianin ]

Yancy ---> Jasne, że tak robię - prawidłowo :) Ale święty płomień u mnie nie działa na wszystkie potwory magiczne - ziejące ogniem - smoki i jaszczury ogniste, nie działa także na golumy (tak jak w G 1 na lodowego działa tylko ogień, na ognistego lód).
Btw. Właśnie zabiłem lodowego smoka - dopiero teraz, bo rzadko gram :)

05.07.2003
22:39
smile
[99]

gris [ Generaďż˝ ]

Witam, mam od niedawna Gothica 2, podoba mi sie gra, poprostu jest świetna i mam kilka pytań.

1. Czego taki Lee nie chce mi dac zadania, czytalem w solucji że na tej farmie jest kupe zadan, lecz ja mam tylko jedno, a inni mi nie daja, nawet o nich nie wspominają. Czy to dlatego bo wygrałem inną droge, a nie najemnika?
2. Gdy kończyliście pierwszy rozdział który mieliście poziom postaci?
3. (Takie pytanie z ciekawości) Na którym poziomie będe miał szanse z wygraniem walki z orkiem?

Z góry dziękuje.

05.07.2003
22:45
[100]

Johnn [ Ghoul ]

Oplaca sie zabijac Dextera czy moze bedzie pozniej do czegos potrzebny?

05.07.2003
23:34
[101]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Johnn --> Z Dexterem nie jest związane żadne zadanie, więc zabij go i wszystkich bandytów.

gris --> 1. Trzeba było wykonać wszystkie zadania zanim wstapiłeś go ktorejś z gildi. Podobno jako strażnik dostaniesz zadania, ale żadnego doświadczenia za nie.
2. Ja kończyłem pierwszy rozdział na poziomie 14, a do GD poszedłem na 17, ale można iśc tam min. na 11 poziomie.
3. To zależy od Twoich umiejętności, nie tylko w grze, również od Twoich manualnych zdolności. Ja będą strażnikiem na 11 poziomie sam na sam dawałem radę zwykłemu orkowi, a na 12 elicie. Na 17 spokojnie 2 orków, ale przypuszczam, że są tu osoby co na niższych levelach sobie z nimi radzili.

05.07.2003
23:36
smile
[102]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gris >>>>

1. tak część zadań przepada jak już zdecydujesz sie przyłączyć do jakiejś gildi ,dlatego najlepiej zrobić większość zadań przed przystąpieniem gdzieś :)
2. Hmmm no tak miedzy 11-15 :D
3. Odp. patrz pkt.2 :D a tak na serio to już gdzies na 8-9 levelu ale przynajmniej poziom wojownik na którys rodzaj broni jedno albo dwuręcznej. Hmm no i to jeszcze zależy z jakim orkiem bo wojownikiem to tak ale elita no to już gorzej :D


Johnn >>>>> możesz go zabić nie ma z nim żadnych zadań ja przynajmniej nie miałem a już gre przeszłem kilka razy :D

05.07.2003
23:37
smile
[103]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gordek >>>> ehehehe chyba sie troche spóźniłem :D

05.07.2003
23:39
smile
[104]

gris [ Generaďż˝ ]

No to zarombiscie :/ Co ja mam teraz zrobic!? :(

05.07.2003
23:44
smile
[105]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gris >>>> jeżeli nie masz sejwa przed przystąpieniem to zacznij od nowa lub kontynuuj :D

05.07.2003
23:50
[106]

gris [ Generaďż˝ ]

Będe kontynuował, mam bodajze 5 poziom, da sie jakos go nabic na ten 11 ? :( Juz jestem straznikiem :(

05.07.2003
23:54
smile
[107]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gris >>>> pewno że sie da możesz spokojnie pochodzić po całej mapie i bo nabijać troche expa tylko nie wejdz narazie na żadnego trola a juz tym bardziej czarnego trolla :D Masz czas nikt Cie tutaj nie pogania :D

05.07.2003
23:59
smile
[108]

gris [ Generaďż˝ ]

Kocham Cie Shakka! Juz bylem na skraju zalamania :D Tylko bede sie bal orka :( no i trola Z tym "kocham Cie" to nie bierz sobie tak doslownie :D

06.07.2003
00:01
[109]

gris [ Generaďż˝ ]

Aha jeszcze jedno, na tej mapie to tylko 1 ork jest tak? Tylko w przeleczy jest mnostwo ? Czy tylko w poblizu miasta jest 1 ork?

06.07.2003
00:04
smile
[110]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gris >>>> no wiesz nie biore :D a co do orków hmmm jak by to powiedzieć no nie nie jest jeden jest ich kilka i miedzy innymi nawet elita także jak bedziesz w pobliżu latarni Jacka to uważaj chodząc po tych lasach :D A reszta to siedzi w przełęczy i GD :D

06.07.2003
00:04
[111]

gris [ Generaďż˝ ]

Przepraszam wszystkich za 3 post ale jestem tak podniecony ta wiadomoscia ze moge nabic do 10 levela ze ja niemoge :D Jeszcze pytania.

Ile doswiadczenia potrzeba aby miec ten 11 level?
Oczywiscie bede chyba mogl zrobic jakies zadania? W miescie... bo wiem ze jeszcze nie wszystko zrobilem.

06.07.2003
00:06
smile
[112]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gris >>>> aha no i na zębacze rónież uważaj i wargi i ogniste jaszczury i ... aaa dobra sam zobaczysz :D

06.07.2003
00:08
smile
[113]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gris >>>> a bo ja to wiem ile tam potrzeba na ten 11 lvl :) zbytnio na to uwagi nie zwracałem :D A co do zadań to straciłeś tylko te które są potrzebne do wykonania aby przystąpić do najemników bo do klasztoru to i tak by Cie nie wpuścili dopóki byś nie wstąpił do nowicjuszy :D A reszte jak najbardziej bedziesz mógł robić

06.07.2003
00:10
[114]

gris [ Generaďż˝ ]

Dzięki Shakka :D Ale chyba kolo miasta, w tej czesc mapy nie spotkam jakiegos gorszego wroga, co bede mial problemy?

06.07.2003
00:12
smile
[115]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gris >>>> no przy murach to raczej nie i kawałek poza nimi ale im dalej w las tym gorzej :D Choć to zależy od punktu widzenia :))

06.07.2003
13:21
smile
[116]

Yancy [ Senator ]

Link do nowego wątku

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.