GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

__-= WarCraft III & The Frozen Throne cz.23 =-__

29.06.2003
15:22
[1]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

__-= WarCraft III & The Frozen Throne cz.23 =-__

Witamy w oficjalnym watku o Warcrafcie III i jego dodatku The Frozen Throne

Jesli macie jakies problemy zwiazane z gra, chcecie sie o cos spytac albo chcielibyscie zagrac na BN piszcie tu.

P.S. Może jakoś rozbudujemy wstępniak do naszego wątku??

Link do poprzedniego watku:

29.06.2003
15:39
smile
[2]

paściak [ z domu Do'Urden ]

No mozna by ale niemam pomysly jak i o co :P

29.06.2003
17:24
smile
[3]

Tomas87 [ Pretorianin ]

Jak to jest z tym nowym systemem zdobywania doświadczenia w FT. Czy ktos mógłby mnie oświecić?

29.06.2003
17:31
smile
[4]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Cześć twardziele :)
Widze, że powoli ale systematycznie "nabijacie" ilość wątków o War3 :)

Ja niestety już dawno nie grałem i nie zapowiada się abym zaczął. Przynajmniej do jesieni jak zacznią zajęcia, to będzie trochę czasu hehe ;)
No i jak kompa zmienię.

@==||:::::ostrze::mrozu::uderza:::>





PS. Pomyślec, że zaczynaliśmy to w jakieś 4 osoby :P

PPS. Zub! Zub!

29.06.2003
17:35
smile
[5]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

Wymyśliłem coś takiego na wstępniak:


Witamy w oficjalnym watku o Warcrafcie III i jego dodatku The Frozen Throne
Jesli macie jakies problemy zwiazane z gra, chcecie sie o cos spytac albo chcielibyscie zagrac na BN piszcie tu.
==================================================================
Wymagania sprzętowe:
WarCraft III: "tutaj wpisać wymagania"
WarCraft III: The Frozen Throne: "tutaj wpisać wymagania"
==================================================================
Słowa często używane na BN(BattleNet):
Noob = "tutaj wpisać znaczenie słowa"
Rush = "tutaj wpisać znaczenie słowa"
Tower Rush = "tutaj wpisać znaczenie słów"

itd. itp. (każdy jeszcze coś wymyśli i będzie tego więcej)===================================================================
Ilość i nazwy misji w każdej kampanii w single player
Ludzie:
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Nocne Elfy
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Nieumarli
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Orkowie
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
(nie pamiętam dokładnie ile jest misji w każdej kampanii i jakie mają nazwy, bo w single playera grałem około rok temu:))))
====================================================================
Link do poprzedniej części:

"tutaj będzie link" :)


Co o takim wstępniaku sądzicie??

29.06.2003
17:41
[6]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

Jeszcze mały upgrade:)


Witamy w oficjalnym watku o Warcrafcie III i jego dodatku The Frozen Throne
Jesli macie jakies problemy zwiazane z gra, chcecie sie o cos spytac albo chcielibyscie zagrac na BN piszcie tu.
==================================================================
Wymagania sprzętowe:
WarCraft III: "tutaj wpisać wymagania"
WarCraft III: The Frozen Throne: "tutaj wpisać wymagania"
==================================================================
Słowa często używane na BN(BattleNet):
Noob = "tutaj wpisać znaczenie słowa"
Rush = "tutaj wpisać znaczenie słowa"
Tower Rush = "tutaj wpisać znaczenie słów"

itd. itp. (każdy jeszcze coś wymyśli i będzie tego więcej)===================================================================
Ilość i nazwy misji w każdej kampanii w single player
WarCraft III:
Ludzie:
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Nocne Elfy
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Nieumarli
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Orkowie
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
WarCraft III: The Frozen Throne:
Ludzie:
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Nocne Elfy
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Nieumarli
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd
Orkowie
1) "Nazwa misji"
2) "Nazwa misji"
3) "Nazwa misji"
itd

(nie pamiętam dokładnie ile jest misji w każdej kampanii i jakie mają nazwy, bo w single playera grałem około rok temu:))))
====================================================================
Link do poprzedniej części:

"tutaj będzie link" :)

29.06.2003
17:43
[7]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

W singla rok temu grałem w W3 :> a nie w TFT oczywiście:> W TFT pogram dopiero 4 lipca:)

29.06.2003
17:46
smile
[8]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Jeśli mogę doradzić tak z boku, to lepiej wpisać ksywki (i konta z BN) ludzi aktualnie tu zaglądających (tak było w pierwszych częściach tego wątku),
Podać zbiór najważniejszych linków - od blizza po site'y z taktykami i repami do ściągnięcia.

Wymagania i ilość misji każdy, kto tu zaglądnie raczej zna :)

29.06.2003
17:52
smile
[9]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Witaj Ainaval ^^
Moim zdaniem rownierz ta lista misji jest niepotrzebna. A tak poza tym to reszta jest dobra :-)

ps. Kazik RULEZ :P

29.06.2003
17:56
[10]

Blaster85 [ Konsul ]

Ilość i nazwy misji w każdej kampanii w single player <---- Po co?
Słowa często używane na BN(BattleNet): <----- jest ich w cholere btw.wczoraj gdzies przeczytalem ze "dancing" tj. cofanie ledwo zywych jednostek z pola walki - nie wiedzialem :).
Jestem zatym co ain napisal !

29.06.2003
18:49
[11]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

Projekt(szkic) wstępniaka zrobiłem, teraz liczę na was........
Może i z ten spis misji to zbytek, ale napewno wydłuża wstępniak:)
Wydaje mi się że wypisanie tych najczęściej używanych słów na BN nie zawadzi......nie tylko jacyś wielcy znawcy w3 muszą tu zaglądać, może wejdzie tu ktoś kto dopiero zaczyna swoją przygodę z warcraftem3 i wtedy wystarczy że zerknie do wstepniaka i znajdzie odpowiedź na część swoich pytań.......
Co do wypisania ksywek forumowiczów grających na BN to jestem za, kompletnie o tym zapomniałem......tylko można zrobić dwie listy: forumowiczów grających w war3 i tych co grają(będą grać, wstępniak powstanie dopiero za kilka dni w następnym wątku, a ten spewnością powstanie dopiero po 4 lipca, czyli część z nas już będzie miała oryginalnego TFT) w TFT. Część ksywek się powtórzy w obydwu listach a część nie, wtedy będzie wszystko jasne........

29.06.2003
18:56
smile
[12]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Angel_from_kabaty => nie wiem jak teraz, ale kiedyś przynajmniej to NIE była karczma :)
Dlugi wstępniak nie był wymagany.

A wydłużanie go tylko po to, by był dłuższy to przerost formy nad treścią, innymi słowy grafomaństwo :)

Lista ksywek też wystarczy jedna - po prostu obok można dać zarówno konto z ROC jak i z TFT :)

Zamiast słownika lepiej podać gdzie (kiedyś to był kanał GOL) i kiedy można spotkać zaglądających tu graczy.




PS.
Może za bardzo się wtrącam, skoro już tu nie pisuję, no ale jeszcze zamierzam tu wrócić :D

29.06.2003
19:09
[13]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ain dobrze gada :) To nie karczma, wiec dlugi wstepniak nie jest konieczny. Wg mnie ksywki graczy, kanal na BN i godziny w ktorych mozna nas spotkac wystarcza

Tomas87 --> System doswiadczenia bohaterow w dodatrku wyglada podobnie jak w podstawce z trzema zasadniczymi roznicami. Mianowicie:
1) za zabijanie potworkow (creepow) mozesz dostac maxymalnie 5 level. Wyzszy dostaniesz tylko za walke z wojskiem przeciwnika
2) pojedynczy bohater (jesli masz wiecej niz 1 ale pozostali zgineli, tez liczy sie tak samo), po upgrade Town Halla (pierwszym i drugim), dostaje odpowiednio 10 i 20% doswiadczenia wiecej
3) jesli zostawisz bohatera w bazie i zabijesz creepy/wojska przeciwnika samymi jednostkami - bohater dostaje doswiadczenie, jakby byl obecny w miejscu walki

29.06.2003
19:27
smile
[14]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

_Luke_====> apropo punktu trzeciego: czy to znaczy, że jak bedę grał na BN 3/3 i partnerzy z drużyny będą creepowac lub walczyć a ja będę miał bohatera w bazie to będzie dostawał doświadczenie?

A jeśli chodzi o wstępniak, to już więcej pomysłów nie mam. Nie chcecie rozbudowanego wstępniaka, to trudno i tak w wątku najważniejsze są posty, odpowiedzi na zadane pytania i ludzie w nim piszący:)
Ale jakiś wstępniak by się przydał:)


P.S. w niektórych wątkach seryjnych(np. o Gothic 2, Morrowind...) są długie wstępniaki dlatego myślałem że tutaj też mógłby być rozbudowany wstępniak z jakimś obrazkiem z gry.....

29.06.2003
19:30
[15]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Angel --> bladego pojecia nie mam czy w takiej sytuacji dostajesz punkty doswiadczenia... ale przypuszczam, ze tak - jesli tylko razem z Twoimi partnerami beda jakies Twoje jednostki. Co do tych seryjnych watkow - wszystko co wymieniles to cRPG, a w takim wypadku o wiele latwiej napisac cos takiego. Bo tutaj co? Do kazdego patcha bedziemy podawac liste jednostek najlatwiej massowalnych? :P

29.06.2003
19:52
smile
[16]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Luke, Blaster, Draco powiedzcie cos o tej mojej grze UD z Markosem :-)

29.06.2003
19:53
[17]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

Fakt wymieniłem tylko seryjne wątki o cRpg ale jest jeszcze np. seryjny wątek o Metal Gear Solid...to nie cRpg a wstępniak mają wydłużony......ale mi nie chodzi o to żeby wstępniak był jakiś strasznie długi ale o to żeby zawierał w sobie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i rozwiązania najczęściej pojawiających się problemów....faktycznie nie ma sensu wypisywać wszystkich misji, ale według mnie we wstępniaku powinno się znaleźć:
- powitanie :)
- wymagania sprzętowe(żeby ludzie nie pytali ciągle czy im ruszy na ich sprzęcie)
- ksywki forumowiczów i ich ksywki na BN
- linki do stron związanych z war3 i TFT
- słowa najczęściej używane na BN
- link do poprzedniej części

Ja bym to tak widział.....wstępniak nie jest zbyt długi ale treściwy i zawiera podstawowe informacje...


29.06.2003
20:00
[18]

a.i.n... [ Kenya believe it? ]

Angel -> szczerze mówiąc, a śledzę wątki od początku, to strasznie mało pojawiało się tu pytań o wymagania czy wytłumaczenie jakiegoś słowka...

Zwłaszcza ten "słownik" wydaje mi się chybionym pomysłem...

29.06.2003
20:21
[19]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

ok, przy niczym się nie upieram. Zaproponowałem tylko swój pomysł, teraz wszyscy razem podejmiemy decyzje jak ma ostatecznie wygladac wstępniak:)

29.06.2003
20:26
smile
[20]

draco666 [ Konsul ]

A wiec opinia prof. Trupka :)

Jesli to byla pierwsza gra ud to jestem pod wrazeniem,chociaz w opini obs-ow widac bylo lekkie "zagubienie" i kilka bledow,ktorych pewnie bys nie popelnil gdybys gral elfami>plusy to dobra kontrola(i dobor) jednostek i nieustepliwosc.Trzeba tez dodac,ze Markos tez wykonal pare dziwnych posuniec-najpowazniejszy blad to moim zdaniem atak na smoki,bo chociaz zyskal przedmioty i 2hero awansowalo,to dal ci czas na przegrupowanie co sie potem zemscilo.

I jeszcze pytanko w sprawach klanowych:
kiedy moja buzka pojawi sie w skladzie,bo chcialem sie pochwalic rodzinie :)))

29.06.2003
20:45
[21]

Blaster85 [ Konsul ]

Opinia Głodnego Ghula

a wiec wymienie rzeczy ktore mi wpadly w oko:
- lekkie zagubienie powiedzialbym ze niewiedziales co z soba zrobic.
- w niektorych momentach mogles uciekac oszczedzajac wojsko a tak pozostales na polu walki i miales duze straty.
+ ladny "sleep"
+ nie massowales tak jak mi sie to czesto zdarza (np.zamiast ghuli massowac fiendy)

Co do Markosa :)

Nie chce go usprawiedliwiac ale Markos byl po nie przespanej nocy
- strata 2 herow w bazie Malfa
- zamiast zyrokopterow mogl robic gryfy
+ 2 expy ,3 herow.

Ogolnie Markos jest wkurzony na siebie ze przegral ,ja jestem wkurzony bo Malf grajac 1-wszy raz UD pokonal Markosa grajacego HUM czego ja nie potrafie zrobic od miesiaca.

29.06.2003
20:47
[22]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Draco zaraz powiem komu trzeba zeby Cie dodano.

29.06.2003
20:52
smile
[23]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Blaster --> te osotanie zdanie - LOL

29.06.2003
21:15
smile
[24]

ehhh [ Angel of Death ]

wybaczcie ze sie wtrace;) ale jesli chodzi o zrobienie wstepniaka to wiem z doswiadczenia(diablomania) ze NIKT(99%) nie bedzie czytal wstepniaka szukajac tam informacji tylko nacisnie "odpowiedz" i bedzie jeczyl:)
ale ja tylko taq - wkoncu nie jestem stalym bywalcem tego watku

29.06.2003
21:33
[25]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Pasciak ty tez teraz grasz UD?

29.06.2003
21:43
smile
[26]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Nie, gram humanem. Wtedy tylko zapomnialem rasy wybrac i na (nie)szczescie wypadlo mi UD.

29.06.2003
22:01
[27]

draco666 [ Konsul ]

paściak--->dzieki za interwencje(chociaz w pospiechu ktos zapomnial o imieniu),rodzina zachwycona :)

29.06.2003
22:05
[28]

Blaster85 [ Konsul ]

draco666 ----> moze to nie pospiech tylko niewiedza ,pozdrow rodzinke :)

29.06.2003
22:09
[29]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Blaster ma racje, zdradz nam swoje imie Draco :)

29.06.2003
23:55
[30]

Pawell88 [ Chor��y ]

Co do naszego meczu z Malfem, fakt faktem ze przegralem ale jakos nie gralem najlepiej (duzo bledow), wszystko sie rozstrzygnie w najblizszym czasie podczas naszego 3-ciego meczu BTW Trzeci mecz jest rozgrywany na LT?
Blaster ----> fakt, zyrokoptery to byl zly pomysl, z gryfami bylo by inaczej. Co do sleepu byl bardzo dobrze, madrze rzucany np.: gdy potrzebowalem zycia to Malf usypial mi palladyna
Draco ----> nie wiem dlaczego sadzisz, ze pojscie na smoki bylo bledem, Malf juz wczesniej mial Friendy jezeli o to ci chodzi. (kurde ja sie nie pochwalilem, trzeba to zrobic :) )
Malf ----> Good Work, czekam az dasz znac na rewanz

IMHO co do rozbudowania wstepu, raczej wydaje mi sie to zbedne, jak juz to mozna by podac liste graczy z GOLa grajacych na BN, ewentualnie mozna dodac linki z krotkim opisem (co do słownika, można podać link do tematu na wc3.bn.pl)

30.06.2003
01:27
[31]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

W dodatku, w 3 misji ludzi mamy szanse uzyskac dostep do sekretnego levelu, ktorym jest... Tower Defense! :) ==>

ps. Malf, Markos GG, wszystko zostalo powiedziane - tez czekam na finalowa walke :>

30.06.2003
01:52
[32]

Blaster85 [ Konsul ]

Wiecie co boje sie tych zmian w TFT ,ze sie nie polapie :( przyzwyczailem sie do classica ,a tu nagle ghule beda mialy heavy armor :(, tower defens w kampanii? - "wszystko to jakies popiepszone".

30.06.2003
01:53
[33]

Asmodeusz [ Generaďż˝ ]

Blaster85 -- szybko sie polapiesz :) Najgorsza (dla mnie) zmiana byla wlasnie z tymi pancerzami - ale ladnie je ustawili wiec teraz dobrze wiadomo co czym kontrowac.
Aha - jak ktos bierze magow - koniecznie brac katapulty/balisty! Nie ma to jak 2-3 strzaly i martwy mag :D

30.06.2003
10:38
[34]

ehhh [ Angel of Death ]

o kurcze - jako ze nie czytalem nigdzie o zmianach w TFT i kiedy zobaczylem zmiany o martwiakoch to sie pozytywnie zdziwilem;) szczegolnie umiejetnosc zakopywania sie w ziemie biesow:) zeby tylko sie zakopywali;D to oni jescze zycie odzyskuja
fajne tez ze mozna miec za kazdym razem nie 2 szkielety tylko szkieleta i maga;)

30.06.2003
10:56
smile
[35]

paściak [ z domu Do'Urden ]

ehhh --> to wszystko mnie przeraza! ;)
Za pare minut jade sie spotkac w realu z Markosem :P Mysle ze mnie niezbije za ta jedna wygrana ;-)
A tak to juz niemoge sie doczekac Frozen Throna. Fajnie ze ludzie beda mieli mechaniczne creepy do szpiegowania mapy. Teraz pewnie grajac vs human bedzie rzez niewinnych zwierzatek ;(

30.06.2003
10:57
smile
[36]

paściak [ z domu Do'Urden ]

ehhh --> to wszystko mnie przeraza! ;)
Za pare minut jade sie spotkac w realu z Markosem :P Mysle ze mnie niezbije za ta jedna wygrana ;-)
A tak to juz niemoge sie doczekac Frozen Throna. Fajnie ze ludzie beda mieli mechaniczne creepy do szpiegowania mapy. Teraz pewnie grajac vs human bedzie rzez niewinnych zwierzatek ;(

30.06.2003
10:57
[37]

paściak [ z domu Do'Urden ]

ehhh --> to wszystko mnie przeraza! ;)
Za pare minut jade sie spotkac w realu z Markosem :P Mysle ze mnie niezbije za ta jedna wygrana ;-)
A tak to juz niemoge sie doczekac Frozen Throna. Fajnie ze ludzie beda mieli mechaniczne creepy do szpiegowania mapy. Teraz pewnie grajac vs human bedzie rzez niewinnych zwierzatek ;(

30.06.2003
10:58
smile
[38]

paściak [ z domu Do'Urden ]

O cholera, sorry ze trio :/

30.06.2003
11:02
[39]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

wow.........teraz przez ten patch 1.10 nie będę mógł do piątku wytrzymać...........całkiem fajnie teraz gra wygląda

30.06.2003
11:22
[40]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Kto zagra ze mna?
Telics na GG milczy jak zaklety.

30.06.2003
14:25
[41]

Blaster85 [ Konsul ]

Ja zeby se pograc na BN musze patcha i cracka sciagnac :(

- Animate Dead's duration reduced to 40 from 120, cooldown reduced from
180 to 240. Additionally, animated units are invulnerable, but can
still be dispelled.
- Death Pact and Dark Ritual can now be used on invulnerable units.
- Halls of the Dead and Black Citadel attack cooldown is now 2 seconds
up from 1 second, and their damage has been reduced by 33% as well.
- Gargoyle attack versus air decreased to 1d11 + 43 from 1d13 + 50 to
reflect new air pathing changes.

przetlumaczy to ktos? plizz:)

30.06.2003
14:36
[42]

Blaster85 [ Konsul ]

ok z tym 1 to juz wiem!

30.06.2003
14:43
[43]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

O rany ale zmian...

WARCRAFT III VERSION HISTORY
--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.10
--------------------------------------------------------------------------

REIGN OF CHAOS PATCH 1.10 FOREWORD

The 1.10 patch is an upgrade to Reign of Chaos in preparation for the
upcoming release of Warcraft III: The Frozen Throne, available on July 1st.
This patch contains numerous new features and upgrades to Reign of Chaos,
as well as several balance changes. Due to these significant changes we have
moved the version number from 1.06 up to 1.10. We look forward to hearing
community feedback on the new features and improved game balance. See you on
Battle.net!

- Blizzard Entertainment

FEATURES

- Upgrades and units can be queued in the same queue chain.
- Buildings can now be queued.
- A graphic placeholder is displayed to notify where a building is going to
be constructed after the command to queue the building has been given.
- Minimap filters now "remember" your preferences so you no longer have
to toggle them on or off in every game.
- A creep camp minimap filter has been added. When it is used, small circular
graphics are displayed on the minimap representing the location of creep
camps.
- Added a third minimap "ally" filter that changes the colors displayed for
allies in the minimap.
- When using "ally" settings, the colors for the player, enemies, and allies
now properly adjust in the world frame.
- Improved defeat conditions address "hide the farm" strategies.
- An "Occupied" graphic now appears over Orc Burrows, Goblin Zeppelins,
Entangled Gold Mines, etc. This allows players to quickly tell how many
units are currently occupying a structure or transport.
- Hero icons for allied players are now displayed on your console if an ally
drops from a game or shares unit control.
- Flying Unit Improvements: We have turned off collision detection for flying
units so that they can now easily pass through each other. This will allow
air units to move about more smoothly than before. We have also added
"separation behavior" so air units will break out of clusters once they
reach a destination.
- Upgrade & Research Complete alerts now include text messages that indicate
which upgrade has just finished.
- Added player handicaps that allow players to limit their units' maximum hit
points prior to a game starting.
- Easy AI effectiveness has been further reduced. Combined with handicaps,
the AI can now be severely limited.
- Normal & Hard AI strategies have been improved. The AI now chooses between
a few different build orders per race (mass casters, mass Gargoyles, etc.),
which include varying numbers of Heroes.
- Holding the ALT key displays the health bars for all units on screen.
Alternately, holding the "[" key will display friendly unit health bars,
while the "]" key will display enemy unit health bars exclusively.
- Players can now quickly reply to the last "tell" command received by using
the "/r" command from in the game (if connected to Battle.net).
- Waypoints now have a graphical representation in the world frame and on the
minimap.
- Increased the number of waypoints that can be placed at one time.
- Shops have been given an improved interface which now allow players to
select which Hero or unit is purchasing items, units, or services.
- Added the ability to see the inventory of the purchasing Hero when the shop
is selected.
- Added the ability to sell items back to shops.
- A new resource indicator is displayed for players whose teammates leave in
the middle of a game. The indicator appears in the top right corner of the
screen and allows players to see the allied army's current resources.
- Players can now transfer resources to the allied army of a teammate who
left the game.
- Tomes are now "powerups". This means that if you right-click on them
with a Hero selected, the Hero will now automatically use them rather than
pick them up.
- In-game chat messages now display who will be the recipient(s)
(All, Allies, a specific player, etc.).
- Buildings can now be assigned to a single hotkey and can be "tabbed" through
similar to unit subgroups.
- Battle.net: Players can now search for AMM opponents while continuing to chat
on Battle.net.
- Battle.net: Players can alt-tab while searching for a game. Once a game has
been found, Warcraft III will automatically maximize.
- Battle.net: Players can now veto a limited number of maps using the thumbs
up/thumbs down system.
- Battle.net: Players can now filter custom games to only show game types they
want to play.
- Battle.net: Players can now select their icon from icons they have unlocked.
They can also see how many wins are required for each icon.
- Observers can now use minimap pings to alert other observers to points of
interest.
- A new type of observer has been added called the "referee." A referee can
chat with the players in the game.
- Improved creep AI.
- Players can now modify hotkeys. Please see the CustomKeyInfo.txt file found
in your Warcraft III installation directory for further information.
- Town portals can now be "aimed" to a particular area around the town hall.
Players can also double-click on the Scroll of Town Portal to quickly
teleport to the highest upgraded town hall.
- Rally points can now be given waypoints to avoid running into creep camps
while rallying new units.
- Units "following" other units now inherit the behavior of the unit they are
following. If the unit they are following goes into attack mode, they will
drop into attack mode as well.
- A Hero channeling a spell will not stop casting the spell when a group
containing this Hero is given a new command. The Hero must be individually
selected in order to be given another command.
- Undead Acolytes and Night Elf Wisps that are rallied to an incomplete
Entangled or Haunted Gold Mine will now automatically begin to mine once the
structure is completed.

MAPS

- All multiplayer maps that were shipped with the original product have
been patched to have improved item drop tables.
- Some maps have been additionally improved with other minor enhancements.
- Tranquil Paths now has random creeps.

BALANCE CHANGES

Humans
- Devotion now gives 1.5/3/4.5 armor per level.
- Thunder Clap damage reduced to 60/100/140 from 70/110/150.
- Gyrocopter damage increased to 27-32 from 25-30.
- Powerbuild effectiveness has been reduced to 60% of its previous strength
in terms of how much speed additional Peasants add when supporting the
construction of a building. Note that the cost increase per additional
Peasant is unchanged.

Undead
- Shade speed increased to 350 from 270, but hit points reduced to 125
from 250.
- Animate Dead's duration reduced to 40 from 120, cooldown reduced from
180 to 240. Additionally, animated units are invulnerable, but can
still be dispelled.
- Death Pact and Dark Ritual can now be used on invulnerable units.
- Carrion Swarm max damage reduced to 300/600/1000 from 375/700/1000 and
damage per target reduced to 75/125/200 from 100/150/200.
- Halls of the Dead and Black Citadel attack cooldown is now 2 seconds
up from 1 second, and their damage has been reduced by 33% as well.
- Gargoyle attack versus air decreased to 1d11 + 43 from 1d13 + 50 to
reflect new air pathing changes.

Orcs
- Wind Walk now has a cooldown of 5 seconds, costs 75 mana at all levels
(changed from 100/75/25), and deals "backstab" damage. When a Blademaster
attacks while using Wind Walk, he deals bonus damage to his victim.
- Lightning Shield range increased to 600 from 500.
- Ensnare duration increased to 15 from 12, and range increased to 500
from 400.
- Feral Spirit mana cost reduced to 75 from 100 and cooldown increased to
25 from 15.
- Shockwave area of effect width reduced to 250 from 300.
- Chain Lightning base damage reduced to 85/125/180 from 100/140/180.
- Tauren Chieftain speed increased to 270 from 250.
- The Tauren Chieftain now has a smaller collision size: 32 down from 48.
This means that he takes up less space on the ground.
- Wyvern hit points increased to 600 from 500.
- Wyvern poison now lasts 25 seconds and deals 4 damage a second.
- Headhunter cooldown reduced to 2.26 from 2.34.
- Berserker Strength now requires a Stronghold instead of a Fortress.
- Mirror Image cost reduced to 125 from 150.

Night Elves
- Dryad damage increased from 15-17 to 16-18.
- Entangle now prevents an affected unit from attacking, and interrupts
channeling spells such as Blizzard and Starfall. However, its duration
has been reduced to 12(3)/24(4)/36(5) (unit(Hero)).
- Treants created by Force of Nature now benefit from the Nature's Blessing
upgrade.
- Mana Burn cooldown is now 7/6/5 seconds by level, down from 7/7/7 seconds
by level.
- Tranquility cooldown reduced to 60 from 120.
- Tranquility mana cost reduced to 125 from 200.
- Cyclone no longer affects mechanical units.
- Rejuvenation can now be cast on units at full health.
- Ancients now attack while rooted.
- Hippogryph attack decreased from 1d9 + 37 to 1d7 + 31 to reflect new
air pathing changes.
- Chimaera splash increments reduced by 50 for quarter, 25 for half. This
effectively means that Chimaeras will do less splash damage than previously.

Items
- Items have been revamped with new level tables. Items now have a level
from 1 to 8, along with one of several categories. Items of levels 1 to 6
can be charged items, permanent items, or powerups. Items of level 7 or
higher are artifacts.
Examples: Wand of Lightning Shield (charged), Stone Token (charged), Ring
of Protection +2 (permanent), Tome of Strength +2 (powerup), Mask of Death
(artifact).
- You can now sell items at the Goblin Merchant by right-clicking on an item,
and then "dropping" it onto a Goblin Merchant.
- Scroll of Town Portal now takes 5 seconds to use. During this time it is
being "channeled", and the Hero using it cannot be attacked or stunned.
Under no circumstances can the town portal be aborted once started.
- Wand of Illusion can no longer be cast on hostile units. This change was
made to prevent players from cheesing high level creep camps by using Wand
of Illusion on high level creeps, and then using this illusionary creep to
tank the damage.
- Boots of Speed no longer stack--two Boots of Speed will make a Hero just
as fast as one.

Other
- When "attack-moving", air units now prefer to attack other air units more
often than previously.
- Creeps that are not in combat now ignore flying units. This means that if
you move flying units around using "move" instead of "attack move", creeps
will generally not attack them.
- Creeps can no longer be dragged via constant attacks--they eventually give
up and return to their start location.
- Goblin Sappers now deal 750 damage to buildings, 250 damage to all units,
and 185 damage to Heroes. These values are reduced by armor values such as
'5 armor', but do not interact with armor types (e.g. 'Medium armor').
- Units in a transport killed over ground will "spill out" over a wider
area. This means that surrounding a webbed transport and killing it will
generally not kill the passengers.

NOTES: Replays are incompatible between major game revisions. (1.06 replays
cannot be viewed with the 1.10 version of Warcraft III.) Custom save games will
not load from versions 1.06 and below.


Blaster -->

-Ultimate Death Knight'a - czas trwania zmniejszono do 40 sek., opoznienie do 180. Zmartwychwstale (?) jednostki sa niesmiertelne ale mozna je zdispelowac
-Umiejetnosci DK i Licha (odpowiednio - odzyskanie zycia i many kosztem utraty jednostki) moga byc rzucone na niesmiertelne jednostki
- Halls of the Dead i Black Citadel (czyli town hall UD po ugpgradach) - zadaje o 33% mniej obrazen, strzelajac wolniej o 1 sek (czyli odstep wynosi 2 sek) - do DUPY TA ZMIANA #$@%@#!!
- Gargulce zadaja mniej obrazen jednostkom latajacym - 1d11 + 43 (czyli od 1-11 + 43)

30.06.2003
14:57
smile
[44]

irenicus [ Konsul ]

Luke--> z tego co wiem to dopiero wyszedł patch 1.06...
A tak z innej beczki to witam i chyba zostanę w tym wątku na stałe bo lubie wara

30.06.2003
15:12
[45]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

irenicus --> masz stare dane bo 1.06 jest juz ok. 2 tygodni :)

Co do tego patcha - mam mieszane odczucia. Przegieli z obrona NE (NooB Elite :>), wzmocnili i tak silne wywerny, grunty z 800 hp w tier 2 to przegiecie... cyklonu dalej nie mozna przerwac i dziala on na bohaterow (to jest jedna z najwiekszych glupot Warcrafta 3 IMO). Oslabili obrone trupkow (i to dosc znacznie), tez nie wiem po co... Chimera dalej 5 fooda a Forst Wyrm 7... Brawo... :(

30.06.2003
15:15
[46]

Blaster85 [ Konsul ]

-Ultimate Death Knight'a - czas trwania zmniejszono do 40 sek., opoznienie do 180. Zmartwychwstale (?) jednostki sa niesmiertelne ale mozna je zdispelowac - juz bym wolal jakby te przywolane jednostki mogly byc odporne na dispell niz bylylby niesmiertelne

- Halls of the Dead i Black Citadel (czyli town hall UD po ugpgradach) - zadaje o 33% mniej obrazen, strzelajac wolniej o 1 sek (czyli odstep wynosi 2 sek) - do DUPY TA ZMIANA #$@%@#!! - popieram $#%#%@$%^

- Gargulce zadaja mniej obrazen jednostkom latajacym - 1d11 + 43 (czyli od 1-11 + 43) - bravo a gryfom do k%$% nic nie obnizono!

30.06.2003
15:17
[47]

irenicus [ Konsul ]

To 1.10 to będzie dodatek?

30.06.2003
15:19
[48]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Blaster --> niestety :( oslabili trupki bez dwoch zdan :((( Ludziom, przez ta zmiane w szybkim budowaniu tez sie troche dostalo. ALE NOOB ELITE DALEJ PRZEGIETY!! Orki depcza im po pietach :(((

irenicus --> nie, 1.10 to najnowszy patch do podstawki Warcrafta 3 (Reign of Chaos)

30.06.2003
15:27
[49]

irenicus [ Konsul ]

Oj to rzeczywiście, jestem troche zacofany...no nic w końcu wakacje i nie moge grać w wara :(

30.06.2003
15:33
[50]

Blaster85 [ Konsul ]

IMO ten patch taktyk nie zmienil dalej bedzie HUM wymaital choc Clap jest oslabiony od MK tak jak carrion od DL
- Creeps that are not in combat now ignore flying units. This means that if
you move flying units around using "move" instead of "attack move", creeps
will generally not attack them. - plizz :)

Holding the ALT key displays the health bars for all units on screen.
Alternately, holding the "[" key will display friendly unit health bars,
while the "]" key will display enemy unit health bars exclusively. - tu chodzi o pokazywanie zycia jednostek wroga tak jak w becie?

- Added player handicaps that allow players to limit their units' maximum hit
points prior to a game starting.
- Easy AI effectiveness has been further reduced. Combined with handicaps,
the AI can now be severely limited
- Normal & Hard AI strategies have been improved. The AI now chooses between
a few different build orders per race (mass casters, mass Gargoyles, etc.),
which include varying numbers of Heroes.
- Flying Unit Improvements: We have turned off collision detection for flying
units so that they can now easily pass through each other. This will allow
air units to move about more smoothly than before. We have also added
"separation behavior" so air units will break out of clusters once they
reach a destination.
- Luke przetluamczysz mi to jeszcze plizzz

30.06.2003
15:44
[51]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Blaster --> watpie - wymiatac bedzie łork z noob elite :/

- Creepy, ktore nie walcza beda ignorowac latajace jednoski. Czyli korzystajac z opcji move (ruch) (a nie move i attack) latajki nie beda atakowane przez potwory
- wciskajac ALT, nad glowami jednostek, pojawi sie pasek przedstawiajacy poziom ich zycia. Wciskajac "[" pokaza sie tylko paski z energia nad Twoimi jednostami (i Twoich aliantow) - a "]" pokaze paski zycia wrogich jednostek
- Podczas wyboru rasy, teamu i koloru - mozesz wybrac nowa opcje "handicaps" - czyli mozesz zmniejszyc procentowo punkty zycia swoich jednostek (przyda sie jak ktos bedzie za dobry :> ). Dajmy na to 80% - czyli taki ghoul bedzie mial 264 hp (zamiast 330)
- poziom gry komputera na EASY - zostal zmniejszony
- poziom gry kompa na Normal i Hard (mowimy o customach) - zostal poprawiony, teraz bedzie korzystal z kilku taktyk (mass casters, mass Gargulcow itd)
- Latajace jednoski - wylaczono u nich tzw. kolizje - czyli wyglada to tak, jakby na siebie wlatywaly (tak bylo w starcraftcie) - latwiej beda sie przemieszczac (nie beda sie obijac o siebie :)). Po dotarciu na miejsce - rozdziela sie z powrotem.

30.06.2003
15:55
[52]

Blaster85 [ Konsul ]

- Gyrocopter damage increased to 27-32 from 25-30.
Ten replay z meczu Malf vs Markos chyba trafil do blizza ,ktorzy sie zlitowali e zyrokoptery tak padaly i zwiekszyli im obrazenia :)

30.06.2003
16:24
[53]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Plotka glosi, ze cyklon mozna zdispelowac. Abominations (plugastwa) dostaly kanibalizm (tak jak ghoule). Mortar teamy maja nielimitowana ilosc flar (oczywiscie maja opoznienie, ale jesli jest takie jak w TFT czyli 30sek to i tak Imo za malo...)

30.06.2003
17:08
smile
[54]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Halls of the Dead i Black Citadel (czyli town hall UD po ugpgradach) - zadaje o 33% mniej obrazen, strzelajac wolniej o 1 sek (czyli odstep wynosi 2 sek) - YES YES YES!!! :-DDD
Dla mnie moze byc - "Mass Elite" oslabiono, a ludzi i elfow prawie wcale :>

30.06.2003
17:47
[55]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

pasciak --> z czego tu sie cieszyc? Chyba chodzi o to, zeby gra byla zbalansowana i kazdy mial szanse wygrac niezaleznie od wybranej rasy, prawda? A tak mamy systuacje w TFT, w ktorej Cytadela zadaje tyle obrazen co JEDEN chlopek zamieniony w milicje, podczas gdy kazdy z drzewcow wali po 50dmg. Przeciez to smiech na sali. Btw. kto jak kto, ale HU mial najmniejszy problem w zdobywaniu bazy UD - zapomniales o defend u footow?

30.06.2003
18:09
[56]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ale rzez... nie chce byc posadzony o statsowanie ale serwery TFT juz dzialaja... jest oczywiscie nowy patch:

1.10 Frozen Throne patch log

--------------------------------------------------------------------------
WARCRAFT III VERSION HISTORY
--------------------------------------------------------------------------
- PATCH 1.10
--------------------------------------------------------------------------

THE FROZEN THRONE SPECIFICS

FEATURE INFORMATION

- Further information regarding modifying hotkeys can be found in your
Warcraft III installation directory.

MAPS

- Numerous maps have had minor improvements made to them.

BALANCE CHANGES

Human
- Lumber Mill cost reduced to 120 from 145.
- Lumber upgrade now gives +10 lumber capacity per level of the upgrade, up
from +5 lumber capacity per level of the upgrade.
- Human masonry upgrade cost reduced to 100/25, 125/50 and 150/75 from 100/100,
125/175, 175/250.
- Guard Towers and Arcane Towers now cost 70/50 to upgrade, down from 80/60.
- Mortar Teams now have a limitless supply of flares. However, a particular
Mortar Team can only use a flare once per 2 minutes.
- Flying Machine damage versus air increased to 12-13 from 7-8.
- Gryphon Aviary cost changed to 140/150 from 120/240.
- Gryphon Aviaries now require a Keep instead of a Castle. However, both the
Cloud upgrade and Gryphon Riders require a Castle to access.
- Dragonhawk Riders are now correctly a level 3 unit instead of a level 5 unit.
This only impacts the experience gained when they are killed.
- Dragonhawk Rider build time reduced to 30 from 45.
- Spell Breaker hit points reduced to 600 from 650.
- Spell Breaker armor type changed to Medium.
- Mana cost of Spell Steal increased to 75.
- Scroll of Regeneration now heals 225 hit points over its 45 second duration,
up from 150 hit points.
- Thunder Clap damage reduced to 60/100/140 from 70/110/150.
- Orb of Fire cost reduced to 375 from 400 and splash radius increased to 140
from 125.
- Priest heal effect increased to 25 hit points per cast, up from 20; Priest
heal mana cost increased to 5 from 4.
- Sorceress damage increased to 10-12 from 8-10.
- Powerbuild has been improved. Each additional Peasant contributes 60% of
the speed of the first, up from 50%.

Undead
- Crypt Fiend damage reduced from 28-33 to 26-31.
- Burrowed Crypt Fiends now heal 5 hp/sec down from 10 hp/sec.
- Ghoul hit points upgraded to 340 from 330.
- Orb of Corruption cost was reduced to 375 from 400, and its armor decrease
has gone to 5 from 4.
- Rod of Necromancy cooldown increased from 15 to 22.
- Carrion Swarm max damage reduced to 300/600/1000 from 375/700/1000 and
damage per target reduced to 75/125/200 from 100/150/200.
- Impale area of effect width reduced to 250 from 300.
- Gargoyles now require Halls of the Dead instead of Black Citadel.
- Obsidian Statue Spirit Touch now replenishes 4 mana per casting, down from 5.
- Obsidian Statue Aura of Blight effect reduced to 10 hp/sec from 12 hp/sec.
- Boneyard cost changed to 175/200 from 125/250.
- Halls of the Dead and Black Citadel deal one quarter as much damage as
previously, but now possess a frost attack similar to that of Nerubian Towers.
- Nerubian Tower damage reduced to 1d2 + 8 from 1d2 + 10.
- The Tomb of Relics now sells Dust of Appearance, but no longer sells
Lesser Clarity Potions.
- Devour Magic now heals 50 hit points per spell devoured, up from 25, and
restores 75 mana, up from 50.
- Destroyer damage reduced to 19-21 from 21-24.
- Frost Wyrm damage increased to 93-115 from 85-105.

Orc
- Demolisher damage reduced from 82-102 to 76-94.
- Kodo Beasts are now Unarmored.
- Raiders now have a base armor of 1, up from 0.
- Ensnare duration increased to 15 from 12, and range increased to 500 from 400.
- Shockwave area of effect width reduced to 250 from 300.
- Chain Lightning base damage reduced to 85/125/180 from 100/140/180.
- Feral Spirit mana cost reduced to 75 from 100 and cooldown increased to 25
from 15.
- Tauren Chieftain speed increased to 270 from 250.
- The Tauren Chieftain now has a smaller collision size: 32 down from 48.
This means that he takes up less space on the ground.
- Purge has been improved. It no longer slows friendly units when used on
them, and it causes enemies to stop for a brief moment when first cast (in
addition to slowing them later).
- Wind Riders no longer require a Fortress to be built.
- Wind Rider damage reduced to 36-44 from 39-47.
- Wind Rider poison now deals 4 damage a second, up from 3.3 damage a second.
- Wind Rider speed reduced to 320 from 350.
- Tauren Totem cost changed to 135/155 from 90/200.
- Orb of Lightning cost reduced to 375 from 400.
- The Voodoo Lounge now sells Lesser Clarity Potions, but no longer sells Dust
of Appearance.
- Spirit Link mana cost reduced to 75 from 100.
- Mirror Image cost reduced to 125 from 150.
- Blademaster's base Agility increased to 24 from 23.

Night Elf
- Entangle duration versus Heroes reduced to 3/4/5 from 3/5/7.
- Fan of Knives maximum damage reduced to 300/625/950 from 350/675/950, and
damage per target reduced to 75/120/180 from 90/135/180.
- Chimaera splash increments reduced by 50 for quarter, 25 for half. This
effectively means that Chimaeras will do less splash damage than previously.
- Mana Flare has had a bug fixed that was preventing multiple Mana Flares from
attacking multiple targets at the same time. As a result, Mana Flare has
been rebalanced, and deals up to 90 damage to targets in a 250 area when a
unit casts a spell, down from 125 damage.
- Archer hit points reduced to 240 from 310.
- Archers now have a new passive ability, Elune's Grace. This ability grants
them 35% damage reduction against Piercing attacks, and 20% damage reduction
against spells.
- Hippogryph Rider hit points decreased to 765 from 835 and armor increased to
1 from 0.
- Dryad damage increased from 15-17 to 16-18.
- Mountain Giant base armor increased to 4 from 0 and hit points increased to
1600 from 1400.
- Hardened Skin upgrade cost reduced to 100/175 from 100/250, and damage
reduction reduced to 12 from 15.
- Chimaera Roost cost changed to 140/190 from 100/230.
- Orb of Venom cost reduced to 375 from 400 and poison damage/sec increased
to 7 from 6.

Neutral Buildings, Units, and Heroes
- Forked Lightning damage reduced to 85/160/250 from 100/175/250.
- Tornado now deals 7 damage a second to buildings in its general vicinity
(down from 10) and 50 damage to buildings it is over (down from 80), and
it now costs 250 mana to cast, up from 150.
- Silence area of effect increased from 150/250/350 to 200/275/350.
- Mercenaries cost 25% more gold than previously.
- Mud Golem availability delayed to second day.
- Summoned Doom Guard hit points increased to 1600 from 1350.
- Howl of Terror % damage reduction increased by 5% at all levels.
- Zeppelin hit points increased to 575 from 500.
- Forest Troll Shadow Priests have had their starting availability delayed
by 60 seconds to 120 seconds.
- The Beastmaster now has a smaller collision size: 32 down from 48.
This means that he takes up less space on the ground.

Items
- Scroll of Restoration is now a level 5 item instead of a level 6 item.

Other
- Town Portal now takes 5 seconds to activate, up from 3.
- Units killed in a transport will "spill out" over a wider area. This means
that surrounding a webbed transport and killing it will generally not kill
the passengers.
- Tavern instant revive costs three times more lumber than previously.
- Heroes revived at the Tavern now are brought back to life with 0 mana and
50% health.
- Tier 3 town halls all cost 20 lumber and 20 gold less.
- At tiers 2 and 3, a player who owns only one Hero (dead Heroes count) will
gain bonus experience. This bonus is 10% at tier 2, and 20% at tier 3.
This affects all experience gain--both from killing creeps and enemy units.


Od beta-patcha 315 zmieniono niewiele - najwiecej u ludzi (dragonhawki, lepsze leczenie kaplanow, czarodziejki zadaja wiecej obrazen (bezsens)). Oczywiscie chimery niezmienione, wywerny - teraz WIND RIDERS przegiete jak na tier2. Blizzard chyba spi :(

30.06.2003
18:34
[57]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Luke niezapominaj ze masz jeszcze zigguraty (czy jak to sie tam pisze).
Ktos musi miec troche gorsza obrone. Moze sie myle bo jeszcze niegralem... UD i tak maja duzo bajerow. Przywolywanie budynkow, odsylanie ich, nietrzeba sie martwic o drzewo itd. Przedtem praktycznie niemusieliscie sie o to martwic o obrone bazy, teraz troche mozecie, niezaszkodzi wam :-)

30.06.2003
18:46
[58]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Jesli ktos wie skad mozna sciagnac no-cd-cracka pod patcha 1.10 to bede BARDZO wdzieczny bo znowu grac niemoge bez tego :-(((

30.06.2003
18:48
[59]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

pasciak --> zaczerpniete z Mojo Guide (oficialna strona ze strategiami https://www.battle.net/strategy.shtml):
Advantages:
Defense
The Undead have very tough defenses thanks to the Halls of the Dead and Black Citadel which acts as a super tower. Their Spirit Towers are also very tough and can be repaired during battle.

Widzisz? To tzw. "Racial Identity" - kazda rasa ma cos co ja odroznia od innych. U trupkow BYLA nim cytadela. TFT tez nie bedziesz sie martwil o drzewo grajac HU bo po upgradach chlopki kosza tyle samo co ghoule. Sprawiedliwe? Popatrz ile "bajerow" maja NE - studnie, kazdy drzwiec atakuje, wispy mozna zdetonowac. Co do zigguratow - za to sie placi - ja pisze o darmowej obronie w bazach kazdej z ras. Sprobuj zrushowac dobrego orka, zycze powodzenia. Wg mnie teraz obrona bazy przedstawia sie nastepujaco:

NE>ORK>UD>HU

30.06.2003
18:48
[60]

Blaster85 [ Konsul ]

To powini Humanom cos zrobic przeciez maja milicje i towerki. Orc ma burrowy i towerki. Elfy protectory ,moonweele i chyba Ancienty bedace w ziemi takze atakuja, a co ja mam oprocz zikurratow ktore trzeba i tak upgr. moze Acolitami mam sie bronic? :-)

30.06.2003
18:49
[61]

Blaster85 [ Konsul ]

Luke <lol> teraz to my chyba odbierali na tych samych falach :)

30.06.2003
19:00
smile
[62]

MD Bodzio [ Pretorianin ]

gdzie go moge dostac człowieku w obrębie 20km nikt go niema

30.06.2003
19:08
smile
[63]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Jesli naprawde jest tak tragicznie jak piszecie to Blizz napewno to poprawi - byle tylko nie tak jak bylo wczesniej...

30.06.2003
19:24
[64]

DarkStar [ PowerUser ]

wyszedl juz spolszczony dodatek? oplaca sie w niego grac?

30.06.2003
19:39
[65]

paściak [ z domu Do'Urden ]

DarkStar--> Polska premiera FT jest 4 lipca. Jak ktos jest fanem W3 to napewno powinien zagrac.

30.06.2003
21:55
[66]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Skończyłem TFT.. fabuła mnie po prostu rozwaliła, poza końcem, który mi się zupełnie nie podobał:/ Ale na razie nie będę spoilerował...

Darkstar --> Jak najbardziej się opłaca. Kampania jest po prostu niesamowicie wciągająca. Cały czas musisz grać, żeby dowiedzieć się, co się potem działo. Parę nieprzespanych nocek gwarantowane:))

30.06.2003
22:18
[67]

Blaster85 [ Konsul ]

Mac konca nie zdradzaj :) a tak pozatym to jakie odczucia? ,fajnei sie gra?,trudno sie polapac z nowymi rzeczami jednostkam, herosamii? fabula trzymie sie classica? co z Orcami?

30.06.2003
22:21
[68]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Mac to moze zdradz tutaj przynajmniej czy sie skonczy: a)dobrze b)zle c)dobrze z haczykiem d)zle z haczykiem f)totalny szok. Oczywiscie uprzedz ze bedzie spojler.
Jesli uznasz ze niechcesz tego zrobic, to prosze wyslij mi to na mejla [email protected]
Z gory dzieki :-)

30.06.2003
22:38
[69]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

pasciak --> zakonczenie TFT mozna uznac za... "otwarte". Pewnie dalszy ciag bedzie mozna poznac w World of Warcraft

Mac --> heh... szkoda tylko, ze kampanie ludzi mozna nazwac kampania Blood Elfow :) Zakonczenie mi sie osobiscie podobalo, takie mangowe :> Btw. ta Silvana costam dziala mi na nerwy :]

30.06.2003
22:40
[70]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Blaster --> Fabuła jest jeszcze lepsz, niż w Warcrafcie III i trzyma się kupy zarówno w stosunku do części trzeciej, jak i drugiej (jest pewne nawiązanie do W2 choć nie tak spore, jakbym chciał:). Połapać się nie jest trudno, bo w zasadzie nowych jednostek nie używa się zbyt często (wyjątek stanowi kampani ludzi).

Kampania Orków, to w zasadzie cRPG, a nie strategia:) Wykonuje się różne questy zlecane przez ludzi w mieście..




!!!Spoiler!!! - Czytać od końca!!

paściak --> (: ezrbod ot ,asarhtA ilśej śaz ,elź ęiś yczńok ot ,anaidillI ilśeJ .zsibul ćatspo ąkaj użelaz oT

30.06.2003
22:44
[71]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Nie chce mi się już pisać od tyłu:)) Spoiler!!!


Luke --> A ja spodziewałem się, że Silvana była kiedyś kobietą Kaela, i kiedy ten zobaczy ją w takim stanie, to wynikną z tego nowe komplikacje a'la Raynor i Kerrigan ze Starcrafta;-)) No i mogli wcisnąć gdzieś tą Allerię:( Przecież pod koniec Warcrafta II utknęła w rdzennym świecie Orków, a teraz kiedy znowu toczy się tam akcja, to już jej nie ma:((

30.06.2003
22:46
[72]

paściak [ z domu Do'Urden ]

Mac, Luke dzieki.
Cholera, to niepozostaje nic innego jak kupic WoW jak wyjdzie :O
Byle tylko zrobili jakies pirackie serwery polaczki...

30.06.2003
22:47
[73]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Luke --> No i końcowy film i mangowa walka też mi się podobały. Ale zginął nie ten, co trzeba (choć gdzieś tam mam nadzieję, że nie zginął, tylko jest ranny):///

30.06.2003
22:52
[74]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

!!Spoiler!!




Mac --> to prawda, mogli cos zrobic z Silvana i Kaelem. A tak mamy tylko wymiane zdan miedzy Arthasem a Kaelem w ostatniej misji. Btw. rozwalil mnie dialog w Nerubianskich podziemiach:

Nerubian: Look, brothers! The traitor king!
Arthas: Who me?
Anub'arak: He is refering to me Death Knight...

:>

Musze przyznac, ze fabula jest naprawde dobra... mozne troche nudzila mnie 2 kamania ludzi ale jak wspomniales misje UD rox :]

30.06.2003
22:53
smile
[75]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Mac ---> HAHAHA!!! A WLASNIE ZGINAL TEN CO POTRZEBA!!! HAHAHAHA :>>>

:P

ps. filmik wymiata...

30.06.2003
22:57
[76]

Blaster85 [ Konsul ]

wracajac jeszcze do patcha 1.10 to chodzac po roznych forach natknalem sie na rozne "ciekawostki".
1. Podobno gdy sie uzyje TP (portalu) hero wtedy jest niesmiertelny w czasie tych 5 sec
2.Podobno w planach blizza jest ze m.in cyklon bedzie mozna zdisspelowac.
3.Czesto UD-playerzy wymawiaja takie slowa "tzreba sie przerzucic na inna rase ;/".
az tak zle jest?

30.06.2003
22:59
[77]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Blaster -->

1. tak jest tez w TFT - hero jest niesmiertelny, jednostki nie
2. podobno cyklon JUZ mozna zdispelowac
3. powiem szczerze, ze przestalem sie tym martwic - niedlugo bede gral na BN w TFT a tam mamy pare asow w rekawie :)

30.06.2003
23:03
[78]

Blaster85 [ Konsul ]

_Luke_ ----------> my Undead`ci powinismy sie trzymac razem ,zdradz te pare asow ,moj nr. gg znasz :D

30.06.2003
23:15
[79]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Spoiler!!!!


Luke --> Cooo?? Wolisz tego ciecia Athrasa!?!?!? Ten głupi bękart wkurza mnie od samego początku. Najpierw pyskuje do Uthera (który był imo najbardziej wypasionym bohaterem WarcraftaII), a potem jeszcze bezsczelnie go zabija.. Arghhh!!! A potem jeszcze zabija Antonidasa - kolejną postać z W2:(( Wkurza mnie że jakiś smarkacz podskakuje takim kultowym postaciom:/


Aha.. i mnie jeszcze rozwalił tekst krasnoluda, po spotkaniu z Dowódcą ludzi w ostatniej misji z udziałem Sylvany. "They didn't payed us, to serve that asshole", czy jakoś tak;-))

30.06.2003
23:17
smile
[80]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A co mnie jeszcze cieszy w TFT, to po prostu masa nowych kreatur i budowli:)) Będzie z czego robić UMS'y ^^

30.06.2003
23:22
[81]

prondek [ Pretorianin ]

mac-- a jak dales sobie rade z 5 misja undedow tzn z ta w ktorej trzeba zniszczyc spiace wojska mecze sie z nia i nic nie moge wymyslic

30.06.2003
23:24
[82]

Blaster85 [ Konsul ]

Mac --------> zapomniales wspomniec o zabiciu krasnoluda w ostatniej misji ludzmi jak Arthas zabieral @=(======>,
i tej Elfki co ja przeksztalcil w Banshe w kampani UD. Wiec Arthas to kultowa postac jaki hero tyle pozabijal tyle kluczowych psotacii?

30.06.2003
23:24
[83]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Spoiler




Mac --> sorry - ale mnie Illidian jako, ze jest Demon Hunterem (przegietym hero NE) po prostu drazni - wiesz jak ja nie lubie NE na battle.necie. Pewnie dlatego jestem uprzedzony i ciesze sie

<: unogz ogej z

30.06.2003
23:30
[84]

Mac [ Sentinel of VARN ]

prondek --> W czasie snu przeciwnika, zdążyłem rozwalić prawie całą bazę zielonych mając to co na początku (wielki udział miały w tym wozy z mięchem), po przebudzeniu wyczyściłem ją do końca i osadziłem się w niej (świetna miejscówka, bo jest tylko jedno wejście i dwie kopalnie). Potem ładowałem masowo w smoki i powoli bez pośpiechu wykańczałem go od tyłu:) Dopiero po rozwaleniu wszystkich baraków i wieżyczek smokami rzuciłem do ataku wszystko co miałem. Obrona bazy nie jest specjalnie trudna. Wystarczy zbudować trochę zigguratów przy wejściu, a z tyłu postawić wozy z mięchem. Atakujących rycerzy i mortary przejmować banshee i Sylvaną... Jeśli będą atakować czołgi to... trzeba przed następnym atakiem odbudować zigguraty:>

30.06.2003
23:35
[85]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

prondek ---> Ja to zrobilem tak... Przejmujesz 4 banshee 4 mortar teamy, i od razu kierujesz sie na lewy dolny rog i kosisz cala baze tego denerwujacego ludzkiego bohatera :D Musisz sie streszczac - rozwal tylko najwazniejsze budynki, farmy Sobie odpusc, szkoda czasu. Szybko idz do "wyzszej bazy" ludzi i zrob demolke. W miedzy czasie wytrenuj nowe jednostki w swoim miasteczku. Kiedy czas lezakowania sie skonczy :) trupki od razu zaatakuja - wiec szybko wracaj do bazy. Pozniej juz zostaje massowanie statul, pajakow i abominations :>

30.06.2003
23:36
smile
[86]

prondek [ Pretorianin ]

ale jestem glupi myslalem ze te 8 min jest na rozpykanie 2 baz(a jak nie da rady to przegrywasz) i jak mi czas siadaj to nawet nie konczylem misji tylko
dawalem od nowa i dumalem jak to zrobic hehehee no to sru z koksem zaraz to rozpykam

30.06.2003
23:43
[87]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ano zapomniaem zupełnie.. te wozy mięsa, o których mówiłem na początku, to mortar teamy przjęte przez banshee:>

Blaster --> No cóż dla mnie postac kultowa warcrafcie, to nie rzeźnik, który pozanijał masę ważnych postaci, ale ktoś, kto ma silny związek z całą serią, a taki był właśnie Uther, Antonidas, czy Alleria. Może mieć to związek z poziomem trudności Warcrafta II: BotDP, przy którym cały Warcraft 3 + TFT, to imo bułka z masłem. Gdy próbuje się przejśc jedną misję 100 razy, to postacie z tej misji będzie się pamiętało do końca życia no i stają się one na swój sposób kultowe;-))

30.06.2003
23:54
[88]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Co do poziomu trudnosci TFT, to na Normal jest jak bulka z maslem a na Hard trudne jak cholera :/ Skonczylem calosc na normal, bo "trudny" poziom trudnosci :) odpuscilem sobie na 6 misji NE...

01.07.2003
00:02
[89]

draco666 [ Konsul ]

Luke--->ja ustawiam sie w kolejce za blasterem po te asy z rekawa :)))

Mac--->jestes juz moim towarzyszem niedoli ;) na polibudzie???

01.07.2003
01:41
[90]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Ostatni raz sie dopisze i ide spac... podobno sa jakies problemy w graniu w customy na tym nowym patchu :/ fatal errory podczas UMS'ow i znikanie kursora... Popatrzcie co sie porobilo w blizzie - m. in. Bill Roper odszedl. Czyzbym sie nie doczekal SC2? :(

Gamers.com: News:

Four Key Blizzard Personnel Depart

By: D. F. Smith June 30, 2003 3:58 PM PDT
Blizzard North co-founders Erich Schaefer, Max Schaefer and David Brevik, along with key Blizzard producer Bill Roper, have "resigned from the company to pursue other opportunities," according to a statement released today by Blizzard Entertainment.
Though Blizzard stated that it did not expect the departures to affect products in development, it's nevertheless a significant event given the current speculation surrounding the possible sale of Vivendi Universal's games and entertainment assets, of which Blizzard is a significant highlight.

Blizzard North, the team formerly known as Condor, was incorporated into Blizzard proper after the success of its action-RPG Diablo. Max Schaefer, Erich Schaefer, and Brevik headed the design of both the original game and its sequel, Diablo II. Roper, meanwhile, was a producer at Blizzard since its inception, and its key representative when dealing with the press.

Exactly what other opportunities the four might pursue are unclear as yet, but we'll keep an eye out to see if their future efforts prove interesting.

01.07.2003
10:15
[91]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Draco --> A tego to ja jeszcze nie wiem, ale mam nadzieję, że tak:PP

01.07.2003
13:15
[92]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Mam pewien problem. Otóż na dniach prawdopodobnie przerzucę się z mojego wysłużonego SDI na Neostradę Plus i ciekawi mnie czy będę mógł na niej tworzyć gry w warcrafcie? No i (trochę OT) czy będę miał w eMule High ID, czy LowID???

01.07.2003
13:17
[93]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Mac --> majac zew. IP wg mnie tak. Tyle, ze ftp'a nie postawisz ze zmiennym IP

01.07.2003
13:20
smile
[94]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

Mac===> ja mam Neo+ i nie mam problemów ze stworzeniem gry do w3........a do tego nie ma najmniejszych lagów...

01.07.2003
13:25
[95]

Blaster85 [ Konsul ]

Dzis troche pogralem na tym patchu IMO gra przyspieszyla ,ten TP po 5sec juz nie bedzie takich haraszy. Dziala Wam ten CustomKeysSample?

01.07.2003
13:27
[96]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Blaster --> szybciej zdobywa sie doswiadczenie bohaterami... customkeys.txt? Dziala. Tylko musisz jeszcze wlaczyc go w opcjach.

01.07.2003
13:38
[97]

Blaster85 [ Konsul ]

_Luke_ ----> mam wlaczone w opcjach i dalej nie dziala

01.07.2003
13:39
[98]

KemoTTT [ Centurion ]

nie wiem jak wy ale odejście ropera i paru inych (CZOŁOWYCH) ludzi którzy tworzyli gry bizzard to k***** prze***** sprawa a miałem jeszcze chęci na starcrafta 2 i diablo 3 (ofkors w 3d ^_^) a tak.... blizzard teraz to będzie mniej niż przecientna firma ofkors WOW jeszcze będzie świetny bo jest już prawie skończony (ale i tak dlamnie ponic po tej grze nie mam zamiaru bulić co miesiąc kasy.. swoją drogą czy tak trudno było by stworzyć opcje snigiel.... wszystko było by tak samo tylko że w pojedynke i tyle... nyo nic to zycie już takie jest)
cholera musze Frozena se skąbinować ^_^

01.07.2003
13:41
[99]

KemoTTT [ Centurion ]

a i jak mam to rozumieć

www.gamespy.com/asp/image.asp?platform=PC&genre=strategy&image=/reviews/june03/w3frozenthrone/11.jpg

Na czym polega bonusowa kampani (swoją drogą genialny pomysł !!!!!!!!!) widzę jakąś inną rasę ocio chodzi jak by??? (wybaczcie jeśli już o tym mówiliście ale nie mam sił czytać tego wszystiego ... chyba mnie rozumiecie... a więc był bym wdzięczny

01.07.2003
13:43
[100]

KemoTTT [ Centurion ]

a i jeszcze jedno (znowu heheheh) czy możecie podać mi adresy stron o W3 - wszystkie najlepsze jakie znacie (zagranicznie) dzieki

01.07.2003
13:44
[101]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Blaster --> ktos na forum blizzarda mial podobny problem (z hiszpanska wersja) i pomoglo przeinstalowanie gry, tylko plik musi nazywac sie CustomKeys.txt i odpowiednia opcja musi byc wlaczona

01.07.2003
13:51
[102]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

KemoTTT --> to nie inna rasa tylko orki. A obrazek przedstawia beast mastera, nowego neutralnego herosa. W TFT jest nowa rasa - naga, ale nia mozesz grac tylko w singlu jakies 2-3 misje. Bonusowosc kampanii orkow polega na tym, ze zrobili z niej cos na podobienstwo diablo - biegasz bohaterem, kosisz potworki, wypelniasz zadania, mozesz zmieniac obszar po ktorym sie poruszasz - jeden level kilka map.

Strony (pol i ang):
https://ashenvale.xgamer.pl/index.php
https://www.warcraft3.battlenet.pl
https://www.warcraftstrategy.com
https://www.mrfixitonline.com
https://www.wclegacy.com
https://www.wcgalaxy.com
https://www.war3pub.net


Blaster ---> nie uzywaj wczesniej KeyCrafta, czysta instalka, patch i powinno dzialac

01.07.2003
13:59
[103]

KemoTTT [ Centurion ]

luke - wow to ta bonusowa kampania musi być swietna (zawsze chciałem coś takiego w W3) dzięki i mam (do ciebie) jeszcze jedną prośbę odnośnie no cd craca to patcha 1.10 już podawałeś go komuś w tym temacie ale ja nic nie znalazłem :( prosił bym o najlepiej bezpośredni link do pliku jeśli ci to nie sprawa problemu stary, z góry wielkie dzieki ^ ^

01.07.2003
13:59
[104]

KemoTTT [ Centurion ]

luke - wow to ta bonusowa kampania musi być swietna (zawsze chciałem coś takiego w W3) dzięki i mam (do ciebie) jeszcze jedną prośbę odnośnie no cd craca to patcha 1.10 już podawałeś go komuś w tym temacie ale ja nic nie znalazłem :( prosił bym o najlepiej bezpośredni link do pliku jeśli ci to nie sprawa problemu stary, z góry wielkie dzieki ^ ^

01.07.2003
14:01
[105]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

KemoTTT --> sorry mistrzu ale ja nigdy nikomu nie podawalem zadnych crackow

01.07.2003
16:50
[106]

FremenNaib [ Chor��y ]

Ja tam sie ciesze z zakonczenia.
Mimo ze gram elfem i moj ulubiony heros to dh wole Arthasa od Illidiana poniewaz bardziej mi sie podobal Arthas w podstawce a poza tym kierowalem nim i w kampanii ludzkiej i ud a Illidianem tylko przez 1 misje.
Czy ktos zauwazyl ze misja UD w ktorej wrogowie na poczatku sa uspieni to klon misji w Starcraft: Broodwar gdzie trzeba bylo na poczatku misji zergow zniszczyc szybko bazy Fenixa i Raynora oraz Duka( nie Nukema:)

01.07.2003
18:02
[107]

KemoTTT [ Centurion ]

wiecie skąd można wziąść patcha 1.10 (bo craca już mam trochę się namęczyłem ale ^_^ ) wiem że patch jest na battelnet ale czy znacie jakąś inną strone skąd można go sciagnąć?

01.07.2003
21:05
[108]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Mam nadzieje ze paczka z wirtualnego dojdzie w dzien premiery albo wzcesniej a nie w poniedzialek.
Tez wole Arthasa od Ilidiana.

01.07.2003
21:52
[109]

Blaster85 [ Konsul ]

- Scroll of Town Portal now takes 5 seconds to use. During this time it is
being "channeled", and the Hero using it cannot be attacked or stunned.
Under no circumstances can the town portal be aborted once started.

Najgubsza rzecz jaka mzoe byc!!!!! ,wczasie teleportu nie mozesz sie ruszac armia ;non stop mi jedna czesc armii zostaje ,a druga sie steleportuje. Blizz powinien powiekszy obszar dzialania tego TP.

01.07.2003
22:19
[110]

n2n [ Pielgrzym ]

dodatek jest naprawde swietny !

01.07.2003
22:32
smile
[111]

n2n [ Pielgrzym ]

wlasnie skonczylem 3 pierwsze kampanie (orki dobrze sie zapowiadaja, uwzazam za ciekawy pomysl to ze orki maja "oddzielna" historie niezwiazana z glownym watkiem fabularnym ) musze przyznac ze jestem naprawde zadowolony ! poprostu dobrze sie bawilem, fabula bardzo dobra moze nawet lepsza od pierwowzoru, zakonczenie tez dobre, wszelkie nowosci jak nowi hirłosi oraz jednostki bardzo milutkie :-) (chociaz odnioslem wrazenie ze do rozgrywki sieciowej wiele nie wniosa) a intro i outro to po raz kolejny prawdziwe arcydzielo :-) zaczynam naprawde zalowac ze sprzedalem swoj egzemplarz WC3 (no wiecie, nie bylo wtedy jeszcze zadnych wiadomosci o dodatku, a ja skonczylem juz grac na BN z powodu braku czasu oraz checi) chlip, chlip a kasy na nowy egzemplarz oraz jeszcze TFT ani widu ani slychu :(

moze w przyszlosci spotkamy sie w swiecie World Of Warcraft ? kto wie ? :P

ps. darujmy sobie tutaj gadki o piractwie itd ale chcialem sie was zapytac, jak myslicie czy pirat WC3 z orginalem TFT pozwolilyby mi na gre na BN ? raczej watpie :( (tak chyba bylo w przypadku Star Crafta oraz WC2) sorka za powyzszy post, wypadek przy pracy

01.07.2003
22:37
[112]

Blaster85 [ Konsul ]

Hmm sadze ze pozwolil by Ci na gre na BN ale tylko w TFT ,aha trzeba miec 2 te same wersje jezykowe.

01.07.2003
22:40
[113]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

n2n --> szkoda, ze sprzedales ten oryginal W3 :/ (Co prawda w Empiku widzialem go ostatnio za 69zl). Mysle, ze musisz miec oryginalny cd-key do podstawki i TFT inaczej nici z grania na BN. Btw. jestes w bledzie, jesli uwazasz, ze nowe jednostki i herosi nic nowego nie wniosa do multi :> Co do fabuly to sie zgadzam - mnie bardziej wciagnela niz ta w RoC. Zaluje tylko, ze filmiki sa jedynie 2...

01.07.2003
23:06
[114]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Luke przywrocili karaluchowi (pseudonim Crypt Lord) impale w takiej wersji jak mial na poczatku?

01.07.2003
23:13
[115]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Miniu -> jak Ty nazywasz naszego zuczka? :/ Nie, teraz ma impale a'la lurker z SC - wali po linii prostej w jednostki takimi kolcami, wychodzacymi z ziemi, podrzucajac je na moment do gory i ogluszajac (na bardzo krotko). Co prawda zadaje mniejsze obrazenia niz poprzednio ale ma calkiem niezly zasieg i pole razenia (daje tez troszeczke czasu na otoczenie wrogiego bohatera).

ps. JA CHCE WRESZCIE ZAGRAC W TFT NA BN!! sorry za caps'a ;P

01.07.2003
23:13
[116]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Zakladam nastepna czesc

01.07.2003
23:17
[117]

Miniu [ Generaďż˝ ]

Nowy watek. Huh nadciaga kolejna burza.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.