GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: FSAA w CMBB na kartach ATI - jak rozwiazac problem olany przez BTF

25.06.2003
00:13
[1]

Naczelnyk [ Konsul ]

Forum CM: FSAA w CMBB na kartach ATI - jak rozwiazac problem olany przez BTF

Jeżeli przy włączonym FSAA /a naprawdę warto - wygląda ślicznie/ nie widzisz tekstu (nie przy wyborze scenariusza - tu wystarcza alt - tab) ale na ekranie gry, zmodyfikuj bitmapy 0,1,2 z katalogu bitmaps, tak żeby literki były białe, a tło ciemno szare (nie może być białe ani czarne - to właśnie powoduje problem).

To jest właśnie support s...... z BTF. Programują na Directx 5,nie ruszą sami dupy tylko odsyłają wściekłych ludzi do ATI. A jak im uwagę zwrócisz na forum to zaraz zamykają wątek. Jasne, niech sobie gracze sami problem rozwiążą, lepiej napisać w instrukcji "certain drivers may have problems with CMBB"....

pozdrawiam

25.06.2003
00:31
smile
[2]

slavo_cc [ Konsul ]

Naczelnyk--> pochwal się jaką masz kartę, bo sam myślę o zakupie Radeona 9500pro i ciągle słysze o problemach a to z mgłą z to właśnie z FSAA. I w ogóle o co chodzi z tą mgłą - to dym z lufy po wystrzale lub wybuchu, czy też "smoke" - zasłony dymne.

25.06.2003
00:42
[3]

Dziki Łoś [ Konsul ]

slavo_cc ---> chodzi o pogodę - fog i thick fog - poprostu jej nie widać...

25.06.2003
01:10
[4]

Naczelnyk [ Konsul ]

slavo --->
problem z FSAA jak widzisz rozwiązany. A mgły po prostu nie ma bo napisany na directx5 silnik obsługuje tylko table fog. Ponieważ ATI nie przyszło do głowy, że ktoś może uzywać table fog zamiast współczesnego standardu -volumetric fog to ni ma...i koniec.

Dym i wystrzały są normalnie.

Mam 9800 PRO.



25.06.2003
01:53
smile
[5]

slavo_cc [ Konsul ]

Naczelnyk--> jakbyś mógł to podeślij mi te zmodyfikowane bitmapki na maila, dzięki za informacje
sam nie bardzo wiem jak się dokonuje takich modyfikacji

25.06.2003
01:54
[6]

slavo_cc [ Konsul ]

coś głupio wyszło adres mailowy miał być w linku, nie strona

[email protected]

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.