GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic 2 (cz.40)

21.06.2003
17:04
[1]

Yancy [ Senator ]

Gothic 2 (cz.40)

Zostala wypuszczona kolejna czesc wspanialej gry, jaka jest Gothic 2. Tu bedziemy rozmawiac o swoich rozterkach w grze jak i problemach, napotkanych podczas podrozy po dolinie, ktorej juz nie oslaniala bezpieczna bariera, w ktorej grasuja Orki ze smokami na czele. My musimy sprostac wyzwaniom i pokonac wysłannika zlego boga Beliara, przywracajac tym samym spokoj i rownowage krainie Myrtany !

=======================================================================

Porady forumowiczów:
SPOILER:

Prosba by Mysia

UPRASZA SIE WSZYSTKICH ZADAJACYCH "CIEKAWE PYTANIA" O GRANIE W GRY CRPG KTORE POLEGAJA NA ZACZEPIANIU NPC I CO WAZNIEJSZE SLUCHANIU CO ONI MOWIA:( BO 75% PYTAN NA TYM FORUM POLEGA NA TYM ZE WIEKSZOSC Z ZADAJCYCH PYTANIA NOTORYCZNIE OLEWA ODPOWIEDZI NPC'OW A RECZE WAM ZE GOTHIC II TO PROSTA GRA I JEDYNA NIESPODZIANKE SPOTKACIE TYLKO W 6 ROZDZIALE :) JEDYNA ZAGADKA W CALEJ GRZE ;) A RESZTE MOZNA SIE DOWIEDZIEC WYPYTUJAC NPC'OW BO OD TEGO MAJA IMIONA BY Z NIMI GADAC, A NIE TYLKO OBYWATEL, CZY STRAZNIK:) DODATKOWO UPRASZA SIE O NIE UZYWANIE W ROZMOWACH Z NPC'AMI KLAWISZA"ESC" ;)

PS. ZEBACZY NIE PYTAJCIE BO WAM ODPOWIEDZA W NIEMILY SPOSOB ;)))



1. GILDIA ZŁODZIEJI
"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja scieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy sie udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy sie zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf
Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodzieji, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kase Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąc zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w szkrzyni w tej jaskini jest smierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójsć do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyc do gildii.


2. PROBLEMY Z KASĄ by Cainoor
Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. KAPLICZKI by Long & Mysia
Kapliczki: podsumowanie
Kaplicze mozemy odwiedzac tylko raz dziennie, nie ma znaczenia ktora kaplicze odwiedzamy (mozemy zawsze ta sama) efekty sa zalezne od wartosci datku i klasy postaci (przynaleznosci)
100 sz +5 życia, +4 many, +1 siły
50 sz: +5 życia, +2 many, +1 siły
10 sz: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
z czego: mag = mana, najemnik = sila, palladyn = sila lub HP

4.O DOŚWIADCZENIU by mikmac
Generalnie 1% umiejetnosci kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drozeje do 2 pkt. nauki.
Tworcy gry doszli do wniosku, ze jezeli walczysz mieczem jedn. to tez poniekad nabywasz doswiadczenia w dwurecznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w kazdej umiejetnosci sa trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejetnosci [luk-kusza; jedno.-dwureczny] roznia sie stopniem, to zawsze uczysz sie za 10 pkt nauki i idzie to po 5% na kazda umiejetnosc. Jest to po to aby nadgonic z druga umiejetnoscia do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [lucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka bedzie kosztowac 10 pkt nauki po 5% na kazde - az do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz sa w takim stopniu i mozesz uczyc sie je oddzielnie - czyli przeznaczac punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie sa: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5.JAK ZDOBYĆ ZBROJĘ PEŁZACZY by _Luke_
Co do tej zbroi z pelzaczy. Najpierw trzeba pogadac z mysliwym Gestath'em (kolesiem od smokow, o ktorego pytalo tyle osob), pozniej idziemy do Wilka na farmie Omara i przekazujemy mu 10 plyt z pelzaczy. Na nastepny dzien mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. ODŻYWIANIE by _Luke_
Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

7. KRWAWE KIELICHY by Gordek, SilentOtto and _Luke
- Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
- Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręcznośc na poziomie 40).
- Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
- Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
- Piąty kielich jest w ratuszu na pietrze w jedym z pokoi, stoi na komodzie
- Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. QUEST DLA HARADA (Przynieść broń orka) by Angel_from_kabaty
Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.
1) Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
2) Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą(tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukanajaskinia jest na dole.
3) Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. kosztuje nas to 50szt złota ale kożyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco bartokowi( jaśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
Można równierz pogadać z Haradem i przekonac go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu kożyści.

9. JAK UŁATWIĆ SOBIE START by Angel_from_kabaty
Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłe(zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową(tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów(tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i troche strzał(czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie:P). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii(zdobyć exp i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

10. METODY NA PODWYŻSZENIE STATSÓW NA STAŁE by Astrea
Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadac, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:
- siły: smoczy korzeń
- zręczności: jagoda goblinia
- magii: ognisty korzen
- życia: leczniczy korzeń

11. PORADA DLA POCZĄTKUJĄCYCH by Astrea
W I rozdziale, zanim przystapi sie do jakiegos obozu - powinno sie na maxa robic wszystkie zadania. Niektóre z zadan - po przyłączeniu sie do którejs z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doswiadczenia.

12. ŁUK BOSPERA by Angel_from_kabaty i Cainoor
Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów(siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

13. MYŚLIWI by Gordek

OKOLICE KORINIS

Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora, żuwaczek, serc, kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
uczy usuwania:
- żuwaczek, pazurów, skrzydeł krwiopijcy, żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza, kłów, skrzydeł krwiopijcy, żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znaleźliśmy pracę)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadalismy na ten temat z Gestalhem) by Yancy

GORNICZA DOLINA

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek, języka ognistego jaszczura, rogu smoczego zębacza,
w 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek, spuszczania smoeczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce, róg cieniostwora, pazury

Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury

14.NAUCZYCIELE by Gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??
Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. 90; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30;
Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. 90, Wulfgar (koszary), max. 60, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 90; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba miec przynajmniej 60%);
Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)
Skradanie:Jasper z gildii złodzieji, Bartok (plac wisielcow)
Zręczność: Cassia (w gildii złodzieji), max. 90, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 90, Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 90 (tylko najemnicy lub bez przydziału);
Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. 90; Brutus(zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy dordze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60;Girion (tylko w 6 rozdziale. jeżeli jest w naszej załodze) max.100
Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak wezmiemy go na pokład w 6 rodziale), max.200
Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodzieji - dopiero jak tam wstąpimy);
Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);
Tworzenie run: magowie, 2 w bibliotece jeden przed kapliczka, jeden na glownym dziedzincu, 6 krag Pyrokar (tylko magowie);
Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara(QUEST); Constatntino (dolne miasto Khorinis)(musisz znac choc podstawy alchemii); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem(QUEST), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miskurki jesli mamy składniki)

15.PODWYŻSZENIE O 2% BRONI JEDNORĘCZNYCH by Gordek
Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.

16.ZADANIE Z KSIĘGĄ PODATKOWĄ LEHMARA by Gordek
Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odniesmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), pózniej zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do szkrzyni ze skarbem gildii złodzieji na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego by zandarus

OKOLICE KORINIS

- za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
- okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
- góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
- 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
- za czarnym trollem,
- na cmętarzu za farmą Sekoba,
- w krypcie za farmą Onara,
- za trolami przy wieży Dextera.
- szczyt gory jak idziemy od latarni w kierunku Niclasa wlazimy na szczyt i tam rosnie szczaw.
- jaskinia po prawo od czarnego trola (tam gdzie proba ognia dla magow) lewa odnoga (jaksinia przyslonieta przez roslinnosc)

GÓRNICZA DOLINA

- na skarpie koło kryjowki Diega, trzeba sie wspiąć i iść w kierunku zamku)
- kolo stada zebaczy kolo pierwszej kopalni (losowo szczaw lub eliksir sily lub zrecznosci)

18. Jak sie dostac do obozów by Mysia

MAG/ARCYMAG
- zaniesc do klasztoru 1000 szt. i owieczke (kupic za 100 szt. od Pepe na farmie Onara

STRAŻNIK/PALLADYN
- zostać obywatelem miasta (wykonać zadania dla mistrzów)
lub
- wykończyć gildie złodziei

NAJEMNIK/ŁOWCA SMOKÓW
- wykonac zadanie dla Torlofa (zabic 2 strażników na farmie Bengara)
- przekonać do siebie większość najemników (wygrać z nimi w pojedynkach)

ZOSTAC OBYWATELEM MIASTA
- przekonać do siebie większośc mistrzów i wybrać u kogo chce się pracować
a) Harad (kowal) - patrz na początek spoilera
b) Bosper (łuczarz) - przynieść 6 skór wilków
c) Mateo - odzyskać od Grity 100 szt.
d) Constantino (Alchemik) - zebrać dla niego zioła
e) stolarz - zdobyć błogosławieństwo od maga wody i ognia

Mozna być jednocześnie obywatelem miasta i najemnikiem/strażnikiem/magiem

19. QUEST DLA IGNAZA (CZAR ZAPOMNIENIA)
Żeby wykonac tego questa należy pobic kogoś z miasta (nie z dzielnicy portowej), bez świadków i gdy będzie wstawać rzucić na niego czar Otchłań. Jeśli postać ta będzie nadal z nami normalnie rozmawiać znaczy to, że odnieslismy sukces. Najlepiej jest użyć tego czaru na Constantino (miejskim alchemiku).

20. JAK SZYBKO NAUCZYĆ SIĘ ALCHEMII: by Yancy

Można nauczyć się robienia mikstur dodających na stałe statystki już w 1-2 rozdziale nie terminując u Constantina. W tym celu należy udać się do Sagitty, która mieszka w lesie za farmą Sekoba. Sagitta zleci nam quest przyniesienia Słonecznego Aloesu. Ten znajduje się koło Czarnego Trolla (Czarny Troll jest zaznaczony na mapie). Do Trolla można się dość łatwo dostać i aby wziąć Aloes nie trzeba z nim walczyć.

Od teraz Sagitta uczy nas alchemii:

Na początku mamy dostępną naukę najprostszych eliksirów przywracających pkt. życia bądź many. To początek drogi.
Nauka każdego eliksiru kosztuje nas 5 punktów nauki.

Aby poznać mikstury dodające na stałe statystyki należy wyuczyć się trzech stopni eliksiru many, albo trzech stopni eliksiru życia. Zależnie od wybranej ścieżki dostajemy dopiero wówczas dostęp do esencji ducha (dodającej na stałe pkt. many), bądź esencji życia (dodaje na stałe pkt. życia). Dodatkowo równocześnie mamy dostęp do eliksiru zręczności i/lub siły. Jeżeli Sagitta będzie miała eliksir zręczności - nic straconego. Aby wyuczyć się eliksiru siły wystarczy odwiedzić innego alchemika np. Constantina w mieście, który nauczy nas eliksiru siły.

Przykładowy rozwój alchemii u Sagitty:

3 stopnie eliksirów many - 15 PN
Dostęp do esencji ducha i eliksiru zręczności
eliksir zręczności - 5 PN
esencja ducha - 5 PN
Następnie udałem się do Constantina gdzie nauczyłem się eliksiru siły
eliksir siły - 5 PN

Przy takim rozwoju aby wyuczyć się esencji życia trzeba poznać kolejne 3 stopnie eliksirów życia.
=======================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <------mapy do Gothic'a 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą GERMAN
https://gothic2.binio.com <------porady i mapki POLSKA
=======================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
=======================================================================

Link do poprzedniej części:

21.06.2003
17:08
[2]

Yancy [ Senator ]

Mam nadzieję że nic nie pokisiłem. Nikt się nie kwapił by założyć nowy - więc jakoś ja poskładałem...

21.06.2003
17:09
smile
[3]

Yancy [ Senator ]

jems007 ---> Przecież odpowiedź na Twoje pytanie o myśliwstwo jest we wstępniaku :(

21.06.2003
17:29
smile
[4]

jems007 [ Legionista ]

Kto mnie nauczy:
Smoczych języków
Rogu cieniostwora
Zębów błotnego węza
Klów trolla
CHODZI O GOTHIC I

21.06.2003
17:37
[5]

Johnn [ Ghoul ]

jems007-----> Przeczytaj post ktory znajduje sie tuz nad twoim, a potem wstepniak.

21.06.2003
17:45
[6]

Yancy [ Senator ]

jems007 ---> Nikt Cię nie nauczy. W pewnym momencie dostaniesz quest związany z tymi trofeami i poznasz ich zdobywanie automatycznie.

21.06.2003
17:46
smile
[7]

Johnn [ Ghoul ]

Sorx, ale dalem klape :)

21.06.2003
17:54
smile
[8]

mruwek [ da ANT ]

czy znajde lepszy miecz dla palladyna niz "magiczny wykonsekrowany(85)" ?
- co zrobic zeby móc używac run?(palladynem, pisze mi ze mam za maly poziom magii) rozwijałem postac na walkę zwartą tzn czy jest za póżno na używanie tychze run np: leczenia itd? z tych od teleportacji moge korzystac.

21.06.2003
18:35
smile
[9]

TURIN9 [ Pretorianin ]

Czy mógł by mnie ktoś naprowadzić na kolesia imieniem Gestalh on uczy upuszczaść krwi smokom i zdejmowania smoczych łusek i przy okazij powiedzieć co można zrobić z tymi przedmiotami??

21.06.2003
18:40
smile
[10]

TURIN9 [ Pretorianin ]

mruwek---> jak byś nie widział to runy mają wymagania w postaci kręgu jako że nie jesteś magiem nie bedziesz mógł używać tych że run, ale są specjalne runy paladyńskie (sa takie białe) i bedziesz je dostawał od kolesia u Garonda pierwszy po lewej za lada:D (nie pamietam jak sie nazywa) przy czym pierwsze dostaniesz jak zostaniesz paladynem a następną dopiero po zabiciu pierwszego smoka

21.06.2003
18:48
[11]

Yancy [ Senator ]

mruwek ---> Tak, jest lepszy miecz, 2 ręczny "Swięty Kat" 100/50. W piątym rozdziale po drugiej konsekracji. Paladyn ma swoje runy i tylko tych może używać.

TURIN9 ---> Gestath jest w Górniczej Dolinie. A dokładniej w jej południowo zachodniej części. Po drodze do smoka kamiennego.

21.06.2003
20:47
smile
[12]

TURIN9 [ Pretorianin ]

Yancy--->tyle to ja też wiem tylko ja go niemoge kompletnie znalesc bo jak grałem to go nie mogłem znalesc i jak gram teraz magiem to tez go nie moge znalesc może jakas mapka prosze.I moze ktos wie do czego sa potrzebne te luski i krew

21.06.2003
20:48
smile
[13]

TURIN9 [ Pretorianin ]

troche pokrecilem jak grałem pałą to nie mogłem go znalesc i teraz magiem tez niemoge go znalesc

22.06.2003
09:32
[14]

Yancy [ Senator ]

TURIN9 ---> Do Smoka idziesz tak jakby ścieżką do góry, natomiast "pod tą ścieżką" jest coś w rodzaju pułki. Wchodzi się tam normalnie. Głupio to trochę brzmi, ale po prostu chcę Cię naprowadzić gdzie masz patrzeć. Weź do ręki kuszę, będzie Ci łatwiej namierzyć Gestatha. Od czwartego rozdziału stoi razem z Gornem.

22.06.2003
10:10
smile
[15]

Michmax [ ------ ]

Jestem teraz czeladnikiem u Łuczarza, ale on chciał żebym u niego pracował przynajmniej na chwilę. Zaniosłem mu już wiele skór, ale nie mogę przejść do pracy do Kowala. Co zrobić żeby pracować u kowala?

22.06.2003
10:37
[16]

robalxp [ Chor��y ]

możesz zostac tylko u jednego mistrza czeladnikiem jaik juz nim zostaniesz nie mozesz sie wycofac

22.06.2003
10:41
smile
[17]

robalxp [ Chor��y ]

mam pewien problem mianowicie rano sie budze , ałaczam gothica II , chce załadowac gre i patrze a tu żadnych saveów nie ma jak zaczynam grac od poczatku to sie saveowac nie che iwyrzuca mnie do windy chyba zostanie tylko reinstalka a juz zabijałem lodowego smoka %$@&^

22.06.2003
10:43
[18]

shubniggurath [ Lost Soul ]

hmmmm... mialem fajny sen;) wczoraj wieczor zabilem blotnego smoka i potem poszedlem spac i tak spie i mam taki sen;)

JA Cipher i ROd poszlismy zabijac bagiennego smoka lol jakos go obeszlismy i bylismy kolo niego obok skarbow od niego oddzielala nas taka usypana z czegos gora i co jakis czas zza niej wygladalismy czekajac na odpowiedni moment zeby zaatakowac w koncu wyszlismy oni zaczeli na niego szarzowac a ja pojawilem sie na takim wzniesieniu z pistoletem na baterje w rece (takim co wydaje rozne dzwieki jak sie przycisk nacisnie) i zaczalem strzelac do smoka ktory zataczal kregi w powietrzu nad Cipherem i Rodem przes jakis czas byl podswietlony i pojawialo sie jego imie i zabieralem mu zycie ale po jakims czasie byl tylko podswietlony nie bylo imienia ani paska z zyciem a ja mu nic nie robilem nagle pojawila sie moja nauczycielka od angielskiego i powiedziala ze nic mu nie robie bo pistolet przestal wydawac dzwieki trzeonela w raczke pistoletu w ktorej byly baterie a ja zaczalem dalej strzelac... więcej nie pamietam;))) lol nie zmyslam ale wczoraj w Gothica gralem tylko 1 godzine wiec o co chodzi?

22.06.2003
10:54
smile
[19]

robalxp [ Chor��y ]

maniaki maniaki co ten gothic robi z umysłem człow...eeeee gracza

22.06.2003
11:02
smile
[20]

robalxp [ Chor��y ]

tak z czystej ciekawosci co sie znajduje za ogrodzeniem orków w górniczej dolinie

22.06.2003
11:04
[21]

shubniggurath [ Lost Soul ]

tabliczka z napisem;)

22.06.2003
11:06
[22]

Yancy [ Senator ]

shubniggurath ---> Big LOL :))) Chyba powinieneś zrobić sobie przerwę w rozgrywce ;)

A tak poważnie - to tak bywa jak się o czymś mocno myśli :)))

22.06.2003
11:06
[23]

shubniggurath [ Lost Soul ]

jeszcze 3 smoki musze zabic moim 19 albo 20 poziomowym magiem

22.06.2003
11:07
[24]

Yancy [ Senator ]

robalxp ---> Screen tej tabliczki był na naszym forum kilkanaście wątków temu. Jak chcesz - moższ poszukać :))))

22.06.2003
11:08
[25]

shubniggurath [ Lost Soul ]

Yency---------> hehe ale mi sie do przerwy nie spieszy:) wlasnie zachwile wlacze gierke i zabije ognistego smoka;)

22.06.2003
11:09
[26]

shubniggurath [ Lost Soul ]

szczegolnie ze wakacje sa i dluzej mozna pograc;))

22.06.2003
11:10
[27]

shubniggurath [ Lost Soul ]

sorry za blad w nicku Yancy oczywiscie;)) hmmm jeszcze po przejsciu gry magiem czekaja mnie 2 rozgrywki;)

22.06.2003
11:13
[28]

robalxp [ Chor��y ]

juz zreinstalowałem gothica i mam zamiar przyłączyc sie do magów hehe wypasyy

22.06.2003
11:16
smile
[29]

TURIN9 [ Pretorianin ]

Yancy--->ok znalazlem go sam ale dzięki za podpowiedz, ale czy możesz mi powiedzieć co można zrobić z krwią smoka i z ich łuskami(krew sprzedałem Janowi ale to żaden biznes)a jak fajnie tego smoka zabiłem napoczątku chciałem go zabić z pioronu kulistego bo słyszałem że ktoś z tym idzie ale jak strzelałem z tego do niego to nic mu nie robiłem więc przyzwałem chyba z 8 szkieletów i kościaki go rozjechały i okazało się prawdą powiedzienie "I Herkules dupa jak ludu kupa":D.


I pytanie jaki jest najlepszy czar do koszenia kolesi do 4 kręgu bo mam teraz 4 krag i ciezko sie gra??

22.06.2003
11:18
[30]

robalxp [ Chor��y ]

the mighty alien dwarf hehe beka

22.06.2003
11:21
[31]

robalxp [ Chor��y ]

za smoczych łusek moze ci zrobic zbroje na zamku w gorniczej dolinie chyba jan sie nazywal ale pewien nie jestem

22.06.2003
11:37
[32]

Yancy [ Senator ]

TURIN9 ---> Krew smoka i jego łuski niezbędne są tylko dla Najemnika. No, prawie niezbędne... Pozostałe postacie mogą je tylko sprzedać.
Najemnik ze smoczych łusek może zrobić Średnią Zbroję Łowcy Smoków, zaś krew potrzebna jest do wykucia najpotężniejszego miecza w grze :))))

22.06.2003
11:51
[33]

robalxp [ Chor��y ]

ach ten gothic jak on wciaga przez pewien cas myslałem ze watek upadnie ale to był tylko chwilowy przestuj ja spadam grac

22.06.2003
12:43
smile
[34]

TURIN9 [ Pretorianin ]

robalxp--> wlasnie dlatego ze wszyscy graja byl taki mały przestuj

Widziałem niezły błąd w grze, jak rzucałem czar strach na orki i miałem wezwanego golema(nie jestem pewien czy golem musial byc) to jak kolesie wychodzili ze strachu to zaczynali sie krecic w kólko jakby na jednej nodze i uciekali jaka mialem zwałe takie piruety robili:D

22.06.2003
14:32
smile
[35]

tymczasowy178678 [ Junior ]

Pomocy! Ludzie pomurzcie! Zna ktoś może czit na puste Runy?? Albo chociaż wie gdzie takie znalesc?? jestem w 6tym rozdziale na dworze Isgaroth, wczesniej u Pyrokara nauczyłem sie 6 tego kregu magii i paru zaklec, już wtedy nikt ani w miescie ani w Klasztorze niemiał run! pomyslałem ze moze na dworze Isgaroth(tak sie to pisze?;)) cos "znajde" ale okazało sie ze jedynie milten miał cos na sprzedaż(1 rune) co zużyłem na "Świety pocisk", wczesniej znalazłem cos jeszcze w starej wieży demonów ale to juz dużo wczesniej i oczywiscie ją zużyłem. teraz jestem przed tymi dużymi drzwiami(tymi z zamkiem kombinacyjnym) do dworu, po zabiciu klucznika i smoka i nic nieznalazłem wiekszosc kufrów zamknieta a ja juz niemam wytrychów- czy cos w nich znajde? i czy są jeszcze jakies perspektywy że bede mógł kupić/znalesc runy?, czy musze sie cofnąć (save) do khorinis i tam szukać??a jesli tak to gdzie??? kurcze chciałbym jeszcze "popróbować" "tchnienie Śmierci" i "Deszcz Ognia" ;(((((((((( kurcze tragedia, pomurzcie!

22.06.2003
15:50
[36]

Drackula [ Bloody Rider ]

Gdzie w 1 rozdziale oprocz kopalnie obok Dextera mozna znalezc brylki magicznej rudy? O ile mozna.

22.06.2003
16:48
smile
[37]

Kyahn [ Kibic ]

Witam.
Właśnie po raz trzeci zbliżam się do końca gry (Gothic II) i powoli przymierzam się do kupna jedynki.
Obiło mi się jednak o uszy,że w pierwszej części tej gry nie można do sterowania używać myszki.
Czy mógłby mi ktos powiedzieć jak to właściwie jest ???
Obecnie, nie wyobrażam sobie gry bez "gryzonia" i nie wiem czy nie będę musiał "uczyć się grać"
w Gothica od nowa.
Pozdr.

22.06.2003
19:59
[38]

Yancy [ Senator ]

Kyahn ---> O ile pamiętam - to sterowanie było idento w G1.

Drackula ---> Ja znalazłem w porcie koło galeonu dwie bryłki. Jedną w rybie kupionej u handlarza - no i te w kopalni.

22.06.2003
21:54
[39]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Kyahn --> Mysz działa w G1, bo pomimo, że jej nie używam czasami zostaje potrącona i od razu kamera lata.

Znalazłem ciekawostkę w G1. Otóż zupełnie przez przypadek znalazłem obóz bandytów i gdy ich zabijałem padł komentarz z ust jednego bandyty
"Co? Zabijać niewinnych?" I jak się wam podobają niewinni bandyci, bo jak dla mnie big LOL ?! :)

22.06.2003
22:29
smile
[40]

Kyahn [ Kibic ]

Czyli zamisat defaultowego ctrl można używać lewego przycisku myszy ???

22.06.2003
23:16
smile
[41]

tymczasowy178678 [ Junior ]

^^Ponawiam swoja prosbe, prosze pomuzcie , powiedzcie jak zdobyc w 5,6 rozdziale puste runy!plisss ^^

23.06.2003
00:23
[42]

Drackula [ Bloody Rider ]

Yancy------->a pamietasz gdzie sa te 2 brylki w porcie, bo znalazlem jedna tylko, a rybiarza niestety wczesniej za kratki wpakowalem :) wiec nici z jego brylki. A chcialem sie nauczyc tego od kowala na farmie Onara.

23.06.2003
08:02
[43]

XxBisHoPxX [ Junior ]

Co do sterowania w Gothic 1 jest ono takie same jak w Gothic 2 (hmmm, to chyba powinno brzmiec pdwrotnie :D). Wogole to sterowanie a dokladniej: podnoszenie przedmiotow, otwieranie skrzynek bardziej mi sie podobalo w Gothic 1 niz w Gothic 2. W Gothic 2 za to sterowanie postacia w trakcie walki jest bardzo mocno poprawione w stosunku do Gothic 1.
hmmm, chba sobie dzis w Gothic 1 pogram i dolacze do swirow na bagnie, bo mnie bardzo ciekawi jak bardzo bedzie roznic sie fabula gry :D

23.06.2003
08:49
[44]

Yancy [ Senator ]

Drackula ---> Tak pamiętam. Jak staniesz twarzą w stronę Galeonu Paladynów to po prawej stronie (tam zdaje sie jest skierowany dziób) na wprost dziobu jest taki kawałek zaśmieconego nabrzeża. Tam znalazłem w rozwalonych skrzynkach stare monety, dwie bryłki rudy i coś tam jeszcze.
Co do ryb - nie martw się. W tych dziwnych rybach przedmioty są dość losowe. Ja miałem bryłkę rudy - ty mogłeś mieć coś innego :)) Ktoś napisał że znalazł bryłkę w gospodzie w skrzynce za właścicielem. Ale moim zdaniem to ściema. Bo zawartość skrzynek nie jest losowa - a ja tam nigdy bryłki nie znalazłem.
W sumie, razem z tymi w jaskiniach obok Dextera - będziesz miałem ich trochę. po co Ci więcej na tym etapie gry?

23.06.2003
08:55
[45]

Yancy [ Senator ]

Bishop ---> Różnią sie w minimalnym stopniu. W zasadzie to rożnice są widoczne głównie na początku, a potem to już tylko w tym kto i do kogo Cię odsyła :)) No i w sekcie uczą magii tylko do 4 poziomu :((((

Sterowanie w Gothic1 jest w zsadzie identyczne ja w dwójeczce. Rozgladanie myszką na pewno działa, klawisze pewno też - choć nie próbowałem. Tak jak prawie wszyscy - nie używm myszki. Bardziej przeszkadza mi niż pomaga. Ale to oczywiście kwestia indywidualnych upodobań.

23.06.2003
09:02
[46]

Yancy [ Senator ]

MuE ---> Puste runy się KUPUJE. Kilka dodatkowo można znaleźć lub otrzymać za questy. Puste runy sprzedaje w klasztorze chyba Gorax. To ten gostek w pomieszczeniu po prawej stronie. Ten co robi wino. On dał Ci quest z owczą kiełbasą na początku. Co rozdział ma 2 nowe runy. Pod koniec runę ma do sprzedania kupiec Lutero w górnym mieście.
Prócz tego - runy dostajesz za questy. Tu nie pamiętam za wiele. Ale na pewno od Lutero za quest z pazurami, od drugiego gostka z górnego miasta za zbadanie sytuacji z kopalniami, w górniczej dolinie za wybicie topielców koło jednej z jaskiń, jedna leży wieży Xardasa - no jest tego dużo!

W szóstym rozdziale - to już masz pozamiatane. Bo runę ma tylko Milten. Ale jak doszedłeś bez tworzenia run do szóstego rozdziału - to tak jakbyś wcale nie grał magiem. Mogłeś wcześniej zapytać. Teraz to już pozostaje Ci gra od początku. A w każdym razie - wczytanie duuużo wcześniejszego zapisu...

23.06.2003
09:08
[47]

Yancy [ Senator ]

Gordek ---> Pamiętam ten obóz bandytów w jedynce. U mnie na 100% nie było takiego tekstu. Prawdopodobnie, ten obóz miał być związany z jakimś questem, który się w grze nie znalazł.

Może był w dodatku. Bo z tego co pamiętam, był jakiś niezupełnie oficjalny dodatek do Gothic1. Tylko w wersji niemieckiej i działał tylko z niemieckim Gothickiem. Swego czasu w wątku o Gothic1 sporo się o tym mówiło. Ludzie nawet to ściągali - ale nikt nie uruchomił o ile pamietam. Nawet jakieś screeny widziałem...

Mój ulubiony tekst z dwójki? Po tym jak jednym ciodem powaliłęm Bronka, stojąca obok babka powiedział: "Jak brutalnie!"

23.06.2003
09:15
[48]

aries [ Konsul ]

Czesc wam ... dawno mnie nie bylo ... haha ... ;)

23.06.2003
09:22
[49]

cotton_eye_joe [ maniaq ]

MuE - > czit na puste runy? prosze bardzo
1. w grze nacisnij M
2. wpisz MARVIN (pojawi sie napis marvin-mode w lewym-gornym rogu)
3. wcisnij F2 (pojawi sie konsola)
4. wpisz i (dopisze sie insert)
5. wpisz ITMI_RUNEBLANK (zeby razem bylo insert ITMI_RUNEBLANK)
6. hit enter :-)
7. runa pojawi sie przed toba - zbierz ja
mozesz to powtarzac dowolna ilosc razy...

23.06.2003
09:24
[50]

aries [ Konsul ]

Przegralem gothica teraz juz kilkanascie razy roznymi postaciami ... i co stwierdzilem ... na poczatku oczywiscie gralem palladynem ... gra latwa i troszke nudna ... gra magiem - pasjonujaca i do 4 rozdzialu raczej trudna potem to miodzio i czysta przyjemnosc ... a z czarem smiertelan fala ... smiech na sali za jednym razem mozna zalatwic stado 20 orkow elitarnych a jesli sie uda zgromadzic ich wiecej w jednym miejcu to i wiecej ...... ale prawdziwa przyjemnosc jest dopiero grajac najemnikiem .... ta postac jest trudna w prowadzeniu ... wiem duza moc miecza przy duzej skutecznosc daje prawdziwe wymiatanie ... ale to zludne ... i co z tego ze mozna zalatwic elitarnego orka 1 lub 2 uderzeniami miecza ... najpierw trzeba trafic ... no i pomyslcie ze teraz stajecie na przeciwko 20 elitarnych orkow naraz .... to niemozliwe ... ale gra najemnikiem sprawia bardzo duzo przyjemnosci .... jest tez pewien sposob na podrasowanie najemnika uczciwie (mozliwe ze bug w grze - ale w zasadzie chyba nie pomyslane raczej logicznie no moze tylko te pky i kasa troche przesadzone) - podrasowac mozna najeminika w 3 rozdziale nawet do 50 levelu ...

23.06.2003
09:52
[51]

Yancy [ Senator ]

MuE ---> Nie polecam grać z cheatami. Zresztą - co za przyjemność przywołać runy w szóstym rozdziale.

aries ---> Cześć! Cóż to skłoniło Cię do rewizyty? :))) Myślałem że zobaczymy się dopiero przy okazji dodatku. Ja jak widzisz nadal czasami wpadam tutaj. Choć gothica w sobotę musiałem na razie odinstalować... Reinstalka systemu.

Nadal upieram się że najlepszy czar w grze - to Deszcz Ognia! Nie dość że obszarowy, to szybki, zabiera mało many i porusza się razem z naszym bohaterem!

23.06.2003
10:19
[52]

aries [ Konsul ]

Yancy --> wpadalem czytalem ale nie pisalem ... nie bylo nic nowego ... a ja poszukuje wciaz ciekawostek i kilka znalazlem ... a co do dodatku ... to napewno sie wtedy spotkamy ... i to na dlugie godziny ... co do czaru to prawda ze deszcz ognia jest super ... fajnie spradza sie dla najemnika ... hahaha ... ostatnio pobawilem sie postacia najemnika ale bez zadnych czitow ... uczciwie ... dorobilem sie najemnika na poziomie 50 w 3 rozdziale a gre skonczylem na 58 ... prawdziewy wypas ... sila 211; zrecznosc 190 ; mana 160 ; 1reczne 60 ; 2 reczne 100 ; luki 30 ; kusze 60 ; i wszystkie mozliwe zdolnosci lowieckie i alchemiczne ... prawdziwy wojownik 21 wieku .... hihihihihihihihihi .................................. jeden problem nie mam pojecie kto uczy kusz ponad 60 ... ;)

23.06.2003
10:30
[53]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Tu akurat Ci mogę pomóc. Kusz uczy w szóstym rozdziale ten Paladyn na G - ze statku. Gidrion czy jakoś tak. On uczy do 100%. I faktycznie nie ma tego we wstępniaku! Dopiszę :)

Ciekawe. Widzę że znalazłeś nowy myk na niekończące się XP skoro dotarłeś do 50 poziomu w 3 rozdziale :))))

23.06.2003
10:51
[54]

aries [ Konsul ]

Yancy --> wiem ze on uczy do 100 ale jest dostepny tylko dla palladyna i dla maga ... gdy sie gra najemnikiem nie ma go ... a na statek dostajemy sie dzieki zezwoleniu sedziego po malym szantazu ... nie wiem kto moze nauczyc najemnika ponad 60 ....

23.06.2003
10:54
[55]

aries [ Konsul ]

Yancy --> owszem znalazlem - uczciwy myk ... napisze ci na gg ;)

23.06.2003
11:55
[56]

Yancy [ Senator ]

Paladyn nazywa się Girion. Uczy na 100%. Najemnika TEŻ. Choć z niewiadomych mi powodów - może się trafić że nie będzie go na statku.

23.06.2003
12:20
smile
[57]

Beka [ Chor��y ]

Witam
Jestem w 6 roździale i po pokonaniu czarnego maga zdobywam jakiś list z jakimś hasłem i czarną perłe. Co mam zrobić żeby dostać się za te wielkie drzwi ??
HELP!!

23.06.2003
12:52
smile
[58]

Kyahn [ Kibic ]

Gram sobie teraz magiem, w związku z czym mam dwa pytania.
1). Gdzie znadję fałszywe udziały kopalni ???
Na razie mam 9, czyli jeszcze 4 do zdobycia, ale nie mam pojęcia gdzie szukać.
Obleciałem już wszystkich kupców w mieście.
2). O co chodzi w tym zadaniu z poszukiwaczami ???
Co ja konkretnie mam prznieść (znależć), aby zaliczyć to zadanie ???

Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdr.

23.06.2003
13:13
[59]

aries [ Konsul ]

Beka --> jesli masz juz haslo i ta perle ... w liscie pisze haslo na otwarcie tych drzwi ... a perla umozliwia ich otwarcie ...co zrobic ... podejdz blisko do drzwi i przeczytaj tak kartke z haslem a drzwi sie otworza ...

23.06.2003
13:18
[60]

aries [ Konsul ]

Kyahn --> ok odpowiem
1) udzialy - falszywe maja rozni handlarze nie tylko w miescie - barman w gospodzie - corka onara - zona sekoba nie pamietam kto jeszcze ale chyba sagita tez miala ...
2) hmmmm - nie pamietam o co chodzilo z tym zadaniem z poszukiwaczami - czy to przypadkiem nie to z almanachami? - jesli tak to powodzenia ... znalazlem 11 ... i nie wiem kto jeszcze moglby miec ... ale pyrokar wciaz mowi ze to nie wszystkie ... p przegralem gre 3 krotnie magiem ... i zawsze znalazlem tylko 11 ...

23.06.2003
17:16
smile
[61]

Patrol_wcg [ Konsul ]

1==>Jestem w 2 akcie . Dostałem zadanie od jakiegos paladyna . Mam znajść 3 grupy kopaczy 1 znalazłem ale nieumie znajść grupy z Giego i tej 3eciej moglibyście mi zaznaczyć to na mapie .
2==>Dajcie mi link do jakiejś solucji ja jest ? (obszernej solucji)
3==>hehe spotkałem smoka hehe fajny tylko długo na niego nipopaczyłem :))))))))) ile czeba mieć siły zeby go pokonać ?
4==> Jedynka była łatwiejsza :)))))

23.06.2003
18:00
[62]

tymczasowy178678 [ Junior ]

Yancy-->>> Ja dopiero przed 6 tym rozdziałem niemiałem run wczesniej zawsze sie coś znalazło , wykonałem quest od lutero itp. Ja jednak nieprzypominam sobie aby Gorax miał co nowy rozdział 2 puste runy, jedynie co miał gorax to po 4 tym rozdziale 3 runy i na tym wszystko , chodziłem do niego co chwile wiec raczej przeoczyc niemogłem. Mam praktycznie wszystkie poprzednie zaklecia z każdego kregu stworzone. Wiec niewiem czy tez przez to? Wiec nieprzechodziłem gry bez tworzenia run , bo niby czym miałbym walczyć? Kijaszkiem?;) Tych dwóch questów z kopalniami nieznam , ale sprawdze, niebrałem już później za wiele questów bo doswiadczenia miałem wystarczająco dużo, może to i błąd, może lepiej było brac wszystko co popadnie....


cotton_eye_joe --->>> Thx, jeszcze troche poszukam , wykonam moze jeszcze jakies questy, zobaczymy gdyby mi sie nieudało to wtedy.. trudno , próbowałem...;)

23.06.2003
18:30
smile
[63]

TURIN9 [ Pretorianin ]

Moja armia szkieletów walczy z ognistym smokiem:D

23.06.2003
18:37
smile
[64]

TURIN9 [ Pretorianin ]

Jako że ciężko znaleść runy z czarami a mi się akurat udało to daje mapke z runą lodowej strzaly, wiem że czar jest kiepski ale zawsze coś.

Patrol_wcg--->od głównego paladyna w zamku dostaniesz mapke z zaznaczonymi kopalniami to powinno cie naprowadzic

23.06.2003
18:37
[65]

dakota12 [ Ponury Milczek ]

Patrol_wcg ====>

23.06.2003
20:02
[66]

QrKo [ Enslaved One ]

mam kilka problemów:
1. kto może mnie nauczyć skradania poza tym, że martok nie żyje a tego z gildii złodzieji tesh zajebali??
2. skoro są kody do podkręcenie wszystkiego co znajduje się w statsach to czemu nie ma do podkręcenia kręgu magi (poziomu)??
3. mam iśc do 3 kopalni byłem w każdej i tak:
a) nikogo nie bylo - pare robali i 2 trupy palladynów - wzioem co sie da ide dalej
b) byli ludzie i więzniowie chyba ze 2 palladynów pogadalem (dal mi misje którą wypełniłem) powiedział ze mają 2 skrzynie tej rudy
c) tutaj bylo 2 palladynów i 2 robotników znalazłem 2 kilofy i zwój, dowiedziałem się, że jakiś gośc wziol cały towar i poszedł przez zamarzniętą część rzeki. prosiłbym o namiary na niego najlepiej screenshota mapki ze wskazówką jakąś
Proszę odpowiedzcie na moje pytania.
Bo bardzo mi na tym zależy a wy tutaj jesteście expertami...

23.06.2003
20:04
[67]

QrKo [ Enslaved One ]

zapomnialem dopisać ze jak sie teleportowalem do zamku to mi ten caly gosc co siedzi nna tronie (nie pamietam imienia coś na G) mówi ze czeka na info o pozostałych 2 kopalniach (zaakceptowal kopalnie z podpunktu "b" (na górze)
a chcialem jeszze spytac bo jest taki maly cheat jak goto pos i znam kilka numerków ale czy w grze nie da się uzyskać numerków aktualnej pozycji bo nudne jest to gonienie szczególnie jak nie ma kogo zabijać...

23.06.2003
20:09
smile
[68]

Kyahn [ Kibic ]

aries ----------> dzieki za odpowiedź na pierwsze pytanie.
Co do tego drugiego to nie za bardzo wiem o co chodzi.
Jakie almanachy i kto daje zadanie związane z nimi ???
Mi to zadanie odnośnie poszukiwaczy dał jeden mag z biblioteki, już nie pamiętam który.
Czy mógłbyś mi coś więcej powiedzieć na ten temat ???

23.06.2003
20:15
[69]

QrKo [ Enslaved One ]

mam czaeną perłę watrą 1000 i szkatułkę wartą 750 przydadzą mi sie na coś??

23.06.2003
20:26
smile
[70]

Krondar [ Death Avatar ]

Kurcze, dawno mnie tu nie bylo, a widze tylko jedno "oczko" do przodu poszlo :))

Khayn --> Zalezy o jakie zadanie z poszukiwaczami Ci biega :) Aries mowil o zadaniu w ktorym musisz znalezc ludzi posiadajacych almanachy zmieniajace ich powoli w poszukiwaczy, ktore zleca Pyrokar. I ja tez tego questu nie skonczylem a mialem wszystkie z listy pyrokara :(
Ale cos mi sie zdaje ze chodzi Ci o wczesniejszy quest ktory zleca Ci ten mag z biblioteki, aby mu przyniesc cos co ma poszukiwacz :)) I tam tez cos o ile dobrze pamietam bedzie z almanachem potepionych - o ile mnie pamiec nie myli ma go koles pracujacy na farmie Lobarta. Musisz go obic i dac temu magowi :)
Pozdrawiam

23.06.2003
20:36
[71]

Patrol_wcg [ Konsul ]

Qrko ==> po pierwsze popacz na mape pytałem o Diego troche wyrzej on był w jednej z drurzen a o ostatnią prubuje sie dowiedzieć tu tak jak ty.Po drugie jak dobrze pamiętam z perły morzna zrobić rune (chyba) a skrzynie morzesz sprzedać :). I po czwarte jak podkrecić postać ???? tzn jai kod



Do wszystkich ==> ok jest diego . Jeszcze markol (czy jakoś tak pamięta ktoś gdzie on jest jak tak to prosze zaznaczyc na mapie :)))))))

23.06.2003
22:51
[72]

robalxp [ Chor��y ]

jesli grałes w jedynke to w tym miejscu gdzie koles uczyl cie skradania i strzelania z łuku a w puzniejszym etapie pojawil sie tam koles który uczyl cie strzelania z kuszy ( w jedynce zarabista bron )

23.06.2003
22:58
[73]

robalxp [ Chor��y ]

tu masz na mapce

23.06.2003
23:09
[74]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Kyahn --> Napisz dokładnie o co w tym zadaniu chodzi. Aries myślał, że to zadanie z almanachami opętanych, ale widocznie to nie to.

QrKo --> Są 3 kopalnie. W jednej dostajesz zadanie z zębaczami, w drugiej znajdujesz list silvestra, że wysłał Diega i 2 paladynów z rudą. Diego jest niedaleko zamku. Musisz iśc przez taką bramę ze znakami orków i zaraz skręcić w lewo. W trzeciej kopalni mówią Ci, że Marcos wyruszył z rudą do zamku. Marcosa znajdziesz w chcacie niedaleko zamku (jeśli grałeś w G1 to w chacie Cavalorna).

aries --> Witamy z powrotem !!!

Mam pytanko odnośnie G1. Otóż jestem już w 5 rozdziale, mam Ulu-Mulu, jestem magiem ognia i wody, umiem 5 krąg magi i mam problem. Nie wiem skąd wziąć runę Tchnienia Śmierci. Nikt nie ma jej na sprzedaż. Przydałaby mi się ta runa, bo ognista burza już mi się znudziła, a inne czary takie do dupy są, no może oprócz pioruna kulistego, gromu i zniszczenia ożywieńca.

BTW Czy da się jakoś opuścić wieżę Xardasa oprócz skoku na dół, lub teleportu do magów wody lub bractwa? I oprócz zaminiania się w krwiopijcę. Chodzi mi o jakieś normalne zejście.

23.06.2003
23:17
[75]

robalxp [ Chor��y ]

Gordek -->
- Ja innego sposobu zejscia z wieży nie znalazłem
- Rune tchnienie smierci mozna chyba znalezc ale dopiero w 6 rozdziale zdaje sie ze gdzies w swiatyni sniacego

23.06.2003
23:20
[76]

robalxp [ Chor��y ]

Gordek --> Grasz pierwszy raz w Gothica 1 ( nie rozumiem dlaczego nie zaczeliscie od jedynki a pozatym jest duzo prostsza)

23.06.2003
23:30
smile
[77]

Kyahn [ Kibic ]

Gordek -------> chodzi mi o zadanie poboczne, bodajże od Hyglasa.Mam mu przynieść rzecz należącą do poszukiwacza.
Nie miałem dzisiaj okazji grać w GII, więc nie wiem czy Krondar napisał mi to właściwe rozwiązanie,
jutro pogram to się dowiem.
Dzisiaj zamówiłem GI, mam nadzieję, że mi niedługo przyślą :)))
Pozdr.

24.06.2003
03:38
[78]

Gordek [ Generaďż˝ ]

robalxp --> Zacząłem grać od G2 ponieważ najpierw ja kupiłem, a dopiero korzystając z kuponu rabatowego umieszczonego w pudełku z grą zamówiłem pierwszą część, runę tchnienie śmierci znalazłem, była przy ostatnim szamanie, chociaż musze przyznać, że nie nadzwyczajny to czar. Co do trudności G1 to się nie zgodzę, że jest łatwiejsza od G2. Dla mnie G2 jest o wiele prostsza, przynajmniej grając paladynem. W G1 grając magiem nekromantą pokonanie końcowych demonów w szacie nekromanty i runą z Uriziela jest na prawdę trudne. Zważywszy na to, że mag musi chwilę tan czar załadować, a często nie ma na to czasu. Podobnie problem sprawiali mi fanatyczni strażnicy, gdyż mieli miecze dwuręczne o wiele dłuższe od mojego jednoręcznego i na solo nie miałem z nimi szans. Wtedy jednak przydaje się Ognista Burza :)

BTW Przeszedłem już jedynkę :) Cieszcie się i radujcie razem ze mną :D

24.06.2003
08:42
[79]

Yancy [ Senator ]

MuE ---> Nie zrobiłeś najrozsądniej ucząc się wszystkich czarów. Nie ma tyle czystych run w całej grze, by się nauczyć wszystkich czarów. Wiele razy o tym pisaliśmy, były nawet podawane listy czarów, które wart brać.
Ktoś napisał, że czytstych run w grze jest 18. Ale ja tyle nie znalazłem. Starcza ich jednak na wszystkie warte uwagi czary.

QrKo ---> Jest cheat na gostka, który zmienia do woli nasze statsy. Kręgi magii też. Nie pamiętam jaki, ale było o tym we wcześniejszych wątkach.

A tak ogólnie - to co Wy macie z tymi cheatami? Jak skończy się grę każdą postacią - to można się trochę pobawić - ale w trakcie gry?

24.06.2003
08:50
[80]

Yancy [ Senator ]

Gordek ---> A to niby czemu w G1 walczyłeś bronią jednoręczną? Nawet po wyjęciu runy z Uriziela można mieć znakomity miecz. Gomez ma miecz 110 przy sobie.

A tak nawiasem mówiąc - nie warto wyjmować runy z Uriziela. Czar jest za wolny i nieco za słaby. W G2 Śmiertelną Falę stosowałem w kombinacji z Lodową Falą.

Wiem, że niby jak się animuje maga to winno się runę wyjąć z miecza - ale prawda jest taka, że w G1 nie ma wyraźnego podziału na maga czy wojownika. Pod koniec nasza postać najczęściej jest wszechstronna.

24.06.2003
10:00
[81]

QrKo [ Enslaved One ]

yancy ty jestes obcykany plis znajdź to podrzuc mi tego cheata bo jak sie da marvin i f2 to sie da zmieniac wszystko nawet obrone ale kregow magi tam nie ma.

24.06.2003
10:27
[82]

QrKo [ Enslaved One ]

a jeszcze jedno czy bedac palladynrem tesh sie bedzie zdobywac kregi magii bo mam rune strachu, którą znalazłem u martwego palladyna i ona wymaga 3 kregu magi, a tak poza tym to po co jest cos takiego jak gorące ostrez idzie to dostac na farmie u onara od kowala, a jedyne co sie z tym da zrobić to ochłodzic w wodzie a potem to znika...

24.06.2003
10:31
[83]

Yancy [ Senator ]

QrKo ---> To był cheat na sprowadzenie gostka, który uczył wszystkiego (nawet akrobatyki) i zmieniał wszystkie parametry (nawet obóz). Przypomnieć sobie raczej nie przypomnę, ale przeglądnij stare wątki - tam to na pewno jest. Cheata podawał _MariaN_.

24.06.2003
10:33
[84]

Yancy [ Senator ]

QrKo ---> Nie. Paladyn dostaje własne runy. Najmocniejszą runę Paladyna znajduje się w 6 rozdziale. Run bojowych jest 3, i tyle samo leczniczych. Najmocniejsza lecznicza jest też tylko do znalezienia. Jest przy orkowym pułkowniku.

24.06.2003
10:54
[85]

aries [ Konsul ]

Yancy --> widze ze przejales paleczke i stales sie biurem informacyjnym .... ale to dobrze ze ktos jeszcze udziela porad ...

24.06.2003
11:00
smile
[86]

Kyahn [ Kibic ]

Kiedy dostaje się szatę Arcymaga Ognia ???

24.06.2003
11:01
[87]

aries [ Konsul ]

Opowiem wam jeszcze o czyms co mnie zastanawia ... po pokonaniu ostatniego przeciwnika (smoka przyzwanca) ... gra wlasciwie sie nie konczy (wystarczy wrocic na statek zbierajac po drodze towarzyszy i pogadac z kapitanem i koniec)... mozemy grac i walczyc w nieskonczonosc tylko po co? ... za 3 kolumnami w komnacie tego smoka sa 3 kraty zza ktorych wychodza caly czas orkowie przyzwancy ... mozna tak biegac od kraty do kraty i naparzac sie z nimi bez konca ... zastanawiam sie tylko po co? ... po co, po skonczeniu wlasciwie gry mozna sie jeszcze bic i zdobywac pkt doswiadczenia? ...

24.06.2003
11:03
[88]

aries [ Konsul ]

Kyahn --> jesli dobrze pamietam to po naprawie oka inosa

24.06.2003
11:18
[89]

szokbar [ Pretorianin ]

Kyahn ------> masz rację

Wróciłem! :-)

24.06.2003
11:26
smile
[90]

aries [ Konsul ]

Gordek --> powroty sa takie mile ... hihihi ... gralem i gralem i gralem ... i znalazlem tyle ciekawostek i dziwnych rozwiazan w grze ze glowa mala ... ale nie chce o nich pisac ... wiele bardzo ulatwia gre ... chocby to jak w 3 rozdziale grajac najemnikiem dorobic sie 50 levelu ... hihihi ... a mozna i wiecej ... teraz kiedy poznalem gre od podszewki moge troszke popisac i poodpowiadac na pytania ... a to pytanie z tymi poszukiwaczami ... wiesz - nie pamietam o co w nim chodzilo ... wiem bylo takie - myslalem ze to to z almanachami ale jesli to nie to .... to nie wiem ... moze ktos mi to bardziej przypomni i u szczegolowi ... jak sobie przypomne to odpowiem ... :)

24.06.2003
11:30
smile
[91]

mjs27 [ Pretorianin ]

Mam problem... Gdzie w 4 lub 5 rozdziale znajdę opentanego RANDOLPHa ??

24.06.2003
11:33
[92]

aries [ Konsul ]

mjs27 --> znow te imiona ... kurcze jesli dobrze pamietam to Randolph to ten gostek od zakladu z farmy akila i tam go znajdziesz ...

24.06.2003
11:41
[93]

szokbar [ Pretorianin ]

Gdzie znajde Engroma? Pytam z ciekawości.

24.06.2003
11:52
[94]

aries [ Konsul ]

szokbar --> czy Engrom to nie jest przypadkiem jeden z braci z farmy Akila ... a jesli nie to powiec po co go szukasz a przypomne sobie gdzie dany gostek jest ...

24.06.2003
11:58
[95]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Z weteranów Gothica, prawie nikt już nie pozostał. Ja pewnie też niedługo odpadnę. Od kilku dni nie gram już w Gothica. Wątek jednak trwa. Nikt się nie spodziewał że będzie aż tak długowieczny. Wątek o Gothic1 - wygasł relatywnie szybko.
W G2 nic mnie nie dziwi. Przy tak ogromnej grze, siłą rzeczy pozostało trochę śladów po questach, które w grze się z jakiegoś powodu nie znalazły. Istnieje również ogromny pusty obszar za orkową palisadą - pole do popisu dla tworców dodatku. Pytanie tylko czy dodatek będzie? Może tak może nie. Do jedynki też miał być jak plotka głosiła...
Może autorzy zamiast tego - zaczną pracę nad G3. Niestety - nie będzie mi dane zobaczyć G3, sprzęt już nie wydoli. W epoce grzejników z kilkoma wiatrakami wewnątrz - nie mam ochoty zmieniać swojego cichutkiego komputerka...

G2 po dogębnym zbadaniu - oferuje zbyt wiele furtek, dzięki którym można mieć właściwie nieskończoną kasę i exp.

24.06.2003
12:05
[96]

aries [ Konsul ]

Yancy --> jesli wyjdzie G3 i nie bedzie u ciebie chodzil a bedziesz chcial pograc ... zawsze bedziesz mogl wpasc do mnie i pouzywac sobie - a co do dodatku to z tego co sie dowiedzialem jest wlasnie na ukonczeniu ale nie wiadomo czy go dokoncza ... G2 pomimo duzego zainteresowania nie sprzedal sie ponoc w duzym nakladzie i zastanawiaja sie czy dokonczyc dodatek oraz czy kontynuowac prace nad G3 ktore sie juz rozpoczely ............... powiem tak ... jesli nie wypuszcza dalszej czesci tej gry to zrobia blad ... to chyba jedna z najlepszych cRPG jakie znam ...

24.06.2003
12:06
[97]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Na pewno zauważyłeś że jest dużo niekonsekwencji w wypowiedziach niektórych postaci. Stąd narodziło się wiele legend (może nie tyle co na forum CDP ;)). Ale nie jestem w stanie ocenić na ile są to błędy w tłumaczeniu na Polski. To może stwierdzić tylko ktoś grający w Niemiecką wersję. Te wszystkie legendy o zbrojach dla przykładu... A to nie tylko o to biega - dużo więcej takich nieścisłości/nieprawidłowości w grze znalazłem.
v
v
v
Te legendy zmyślone przez forumowiczów też były mocne. "Łuk Brwiowy Innosa"... :))))) Albo "Miecz Leśnego Człowieka", lub "Skok Gomeza"... Do teraz mnie to bawi.

24.06.2003
12:12
[98]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Trzymam Cię za słowo ;)

A z dodatkiem... Widzę że sprawdza się dokładnie ten scenariusz, który miałem na myśli... Niestety. G2 miał chyba trochę za słabą promocję. Praktycznie pewnym jest że dodatku nie będzie. Czemu? W Niemczech G2 można już od jakiegoś czasu kupić w "tanich seriach". Co za tym idzie - ciężko byłoby wypuścić dodatek, kosztujący tyle co podstawowa wersja lub nawet więcej... Wielka szkoda. Ale wygląda na to - że trzeba zapomnieć o dodatku :((

24.06.2003
12:20
[99]

szokbar [ Pretorianin ]

aries -------> bracia to Egill i Ehnim

24.06.2003
12:21
[100]

szokbar [ Pretorianin ]

aries -------> chodzi o opętanych

24.06.2003
12:26
[101]

aries [ Konsul ]

szokbar --> tez sa na E ... hihihihi ... pomyslmy ktory to byl Engrom ..... hmmmmm .... a czy to nie ten kumpel mysliwego z gorniczej doliny? ... kurcze nie pamietam ktory to byl Engrom ... moze ci ktos pomoze ....

24.06.2003
12:36
smile
[102]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Tak Engrom to ten kumpel Talbina z GD.

szokbar >>> znajdziesz go przy palladynie Marcosie

24.06.2003
13:02
[103]

aries [ Konsul ]

wszyscy --> chce bardzo przeprosic wszystkich ktorzy napisali do mnie na skrzynke na 2com ... niestety nie uzywam jej juz od dawna ... zmienilem juz wpis o skrzynce w profilu tutaj ... w razie czego prosze piszcie na nowa skrzyneczke ... jeszcze raz bardzo przepraszam ...

24.06.2003
13:10
smile
[104]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Kumpel Engroma to Talib? ;))

24.06.2003
13:23
[105]

aries [ Konsul ]

Yancy --> hihihihihi ... no tak teraz wyszlo - a wlasciwie wyjdzie ze odnalezlismu ossame bin ladena .... hihihihi ... talibowie ukryli sie w gothicu 2 ... dlatego nie mozna go odnalezc ... hihihihi ;;;)))

24.06.2003
13:32
smile
[106]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> jasne a w GD ukrywa sie jeszcze Saddam i jego laboratoria te których amerykanie nie mogli znaleść w Iraku :D

24.06.2003
14:14
[107]

Kyahn [ Kibic ]

szokbar --------> z czym mam rację ????

aries-------> więcej szczegółów, hmmmm. Jest to zadanie od Karrasa (czy jak mu tam), który prowadzi badania nad poszukiwaczami,
jednakże,aby powiedzieć mi coś więcej na ten temat potrzebuje rzeczy, z którą jakiś poszukiwacz miał od czynienie, ot i tyle.

Jeszcze nie sprawdziłem rozwiązanie Krondara, ciagle jakoś nie mam czasu na GII.
Pozdr.

24.06.2003
14:20
[108]

Yancy [ Senator ]

Kyahn ---> Najpierw dajesz mu almanach, potem w miarę postępów w grze - zakończy nad nim badania i wykona dla Ciebie amulet uodparniajacy na wzrok Poszukiwaczy. Trzeba mu jednak będzie przynieść Poświęcony Kamień z kapliczki Innosa. Ot - cała filozofia.

24.06.2003
14:20
[109]

Angel_from_kabaty [ Pretorianin ]

Witam was wszystkich. Dawno mnie w tym wątku nie było, ale widzę że nieźle się ten wątek rozwinął.....ale nie o tym chciałem pisać. Otóż przed chwilą na stronie CDP przeczytałem wspaniałą wiadomość: otóż dodatek do Gothica 2 ma się ukazać 20 sierpnia. Ma nosić podtytuł: Noc Kruka. Na stronie CDP jest równierz wizerunek pudełka.....już nie moge się doczekać.....

24.06.2003
14:25
smile
[110]

Yancy [ Senator ]

WOW!!!!! No to byłoby coolltowo ;)
Powinny pojawić się przedmioty z jajem. Np. "Kusza Radosnej Niecelności" :)

aries ---> Przecież Osama jest na targowisku w Korinis i dla niepoznaki udaje Wróżbitę...

24.06.2003
14:34
smile
[111]

Yancy [ Senator ]

Niestety dodatek pojawi się 20 sierpnia w wersji Niemieckiej. Prawdopodobnie zostanie zlokalizowany. W Polsce G2 był sporym sukcesem. Ale kiedy u nas??? Uuuu... może to potrać do Gwiazdki :(


To treść tego infa.

W Sieci pojawiły się pierwsze dokładniejsze informacje na temat dodatku do wspaniałej gry cRPG Gothic 2! Jak podaje serwis Yiya.de, wspomniane rozszerzenie - o podtytule Die Nacht des Raben (Noc Kruka) - już 20 sierpnia pojawi się w sklepach na terenie państw niemieckojęzycznych. Ponadto zaprezentowany został również wizerunek pudełka, w którym dostępny będzie ów dodatek - jego miniaturkę znajdziecie poniżej.

24.06.2003
14:36
[112]

aries [ Konsul ]

Kyahn --> no wlasnie o tym wczoraj mowilem ... potrzebny jest 1 almanach ... dajesz mu go a wlasciwie wyporzyczasz ... oddac ci go po jakims czasie ... potem jeszcze poprosi o kawalek poswieconego kamienia ... ktora mozna znalez obok jednej kapliczki ... i na koniec wykona nam amulet odpornosci na spojzenia poszukiwaczy ...

Angel ... --> jesli to prawda to cie ucaluje .... hihihihihi w lysine .... ja wczoraj sie dowiedzialem ze nie wiadomo czy dodatek ukaze sie wogole ...

24.06.2003
14:44
[113]

Khe [ terrorysta lodówkowy ]

nosz #@$@$ (wysypka) drugi raz mi sie nie chce tyle pisac :)

jestem palladynem, czy moge robic jakies runy, jak tak to u kogo sie nauczyc??
-> wiem ze robienie runow niby tylko dla magow, ale do tej pory nie moglem odpalac "urzadzonka" do robienia runow a teraz sie da, tylko nic niema do wyboru
moze jest jakis run palladynow jaki sam bym sobie mogl zrobic ...

24.06.2003
14:45
[114]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Najwidoczniej - to prawda. trzeba pomaglować na CDP kiedy u nas...

24.06.2003
14:47
[115]

mjs27 [ Pretorianin ]

Może ktoś potrafi odpowiedzieć mi na któreś z pytań ? Gram Magiem
1) Zadanie z Poszukiwaczami - znalazłem 8 opętanych, ale Pyrokar mówi, że to nie wszyscy, a na liście nikogo więcej nie ma, jestem w 5 rozdziale. Nie mogę zakończyć tego zadania... (Aries pisał, że jemu też się nie udało powyżej 11 almanachów znaleźć)
2) Święty kat - podobno jest taka broń, gdzie ewentualnie można ją znaleźć i czy jest 1h czy 2h ??
3) Grając pierwszy raz w Górniczej Dolinie znalazłem - Pierścień nietykalności (w jakiejś sakiewce, nie wiem skąd) - teraz niestety nie mogę go znaleźć, a przydałby mi się on... czy ktoś zna dokładne miejsce, w którym taki pierścień mogę znaleźć ??
4) Czy pamięta ktoś, czy w 6 rozdziale był jakiś kamienny golem ?? Bo potrzebuję serce takiego golema, a wszystkie inne już wybiłem w Góryniczej dolinie i Khorinis. Chyba, że można gdzieś takie serce kupić ??

Dopisać do wstępniaka:
W klasztorze, Sergio może nauczyć magów 2% do broni dwuręcznej, jeśli pomodlimy się za Paladynów (Jest chyba nawet takie zadanie od Perlana)

24.06.2003
14:47
[116]

aries [ Konsul ]

Khe --> nie palladyn nie robi run ... on je dostaje od tego gostka prz wejsciu do ratusza .... no palek robi jedna rune teleportacji w rozdziale 5 i tylko ta jedna ...

24.06.2003
14:47
smile
[117]

Yancy [ Senator ]

Tytuł dodatku Die Nacht des Raben ciekawe czy na Polski będzie Nachalny Rabin :))))) Joke!

24.06.2003
14:54
[118]

aries [ Konsul ]

mjs27 -->
1) powodzenia ... ja znalazlem 11 almanachow i pyrokar wciaz mowil ze to nie wszystkie ...
2) chodzi ci chyba o swiety katowski topor ... owszem mozna cos takiego znalezc ... jesli sie nie myle jest w dolinie w twierdzy ... jest 2 reczny i kiepski 7- dmg do 70 sily ... jesli dobrze pamietam
3) nie wiem o ktory pierscien ci chodzi ... pierscien nietykalnosci jest w korynis a nie w dolinie ... w dolinie mozesz znalezc 2 fajne pierscienie +10 zrecznosc +10 do obrony (pierscien magicznego pancerza)
4) nie martw sie ... mozesz kupic serce kamiennego golema i demona u handlarza w korynis w gornym miescie - tego ktory zlecal pazury zebacza ...

24.06.2003
14:56
[119]

Yancy [ Senator ]

msj27 --->

Ja znalazłem tylko 10 Almanachów łącznie z tym Maria.

Święty Kat to dwuręczny miecz po drugiej konsekracji w piątym rozdziale. Paladyn nie znajduje oręża ale je konsekruje.

Pierścień nietyklaności nie znajduje się w Górniczej Dolinie ale w jaskini za "Azteckimi Ruinami"

W 6 rozdziale nie ma Kamiennych Golemów. Kamienne Golemy są w tej jaskini gdzie Pierścień nietykalności. Skoro go nie znalazłeś - to ich nie ubiłeś.
Jedno serce można kupić u Lutero w Górnym Korinis.

24.06.2003
14:59
[120]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Katowski Topór jest np. za Czarnym Trolem... 65/70

Najlepsze miecze Paladyna po dwóch konsekracjach:

1h Gniew Innosa 40/80
2h Święty Kat 50/100

Można mieć oczywiście tylko jeden z nich...

24.06.2003
14:59
[121]

mjs27 [ Pretorianin ]

aries --> A gdzie jest ten pierścień w Khorynis ?? POZA tym kolesiem z pazurami od zębaczy (Lutero czy jakoś tak...)
1) Chodzi mi dokładnie o ŚWIĘTY KAT - w instrukcji od G2 jest taki podany ;)

24.06.2003
15:01
[122]

mjs27 [ Pretorianin ]

Yancy i aries - wielkie dzieki :) Ale jaką broń najlepiej mieć Magiem ?? ;)

24.06.2003
15:02
[123]

aries [ Konsul ]

Yancy --> mozliwe ... ze to sie nazywalo katowski topor a nie swiety katowski topor ... i faktem jest ze miecze palka sa dopiero po konsekracjach ... jest jeszcze jeden miecz ktorego nie mozna zrobic kupic ani znalezc a o ktorym dowiadujemy sie grajac najemnikiem (ten miecz teoretycznie powinien byc najpotezniejszy - i chyba nazwano go miecz pana smokow czy cos takiego) ... niestety nie da sie go zrobic choc wiemy jak tego dokonac ...

24.06.2003
15:04
[124]

aries [ Konsul ]

mjs27 --> magiem najlepiej miec od cholery many ..... ale ja uzywalem roznie .... mozna dojsc do orkowej zgoby - albo pojsc w zrecznosc i potem walczyc mieczem mistrzowskim .... ale naprawde proponuje tylko max many ...

24.06.2003
15:06
[125]

aries [ Konsul ]

mjs27 --> popatrz Yancy ci napisal skad wziasc ten swiety kat ..... a ten pierscien jest w jaskini obok azteckich piramid ... tam tez sa 4 uspione kamienne golemy ... i kilka czarnych goblinoe i kilka pelzaczy ...

24.06.2003
15:07
[126]

Yancy [ Senator ]

mjs27 ---> Moim zdaniem Miecz Mistrzowski 65/65 oparty na zręcznosci. Siły nie rozwijałem wcale. Zręczność trochę. Ogólnie miecza za często się nie wyciąga grając magiem...

A jak już koniecznie chcesz rozwijać siłę to:

1h Orkowa Zguba 65/65
2h Smocza Zguba 80/80

Nic lepszego nie ma

24.06.2003
15:22
[127]

aries [ Konsul ]

mjs27 --> dodam ci jeszcze tylko ze mozna w gorniczej dolinie znalezc amulet +15 do sily ... uzywajac kapliczek zanim zostaniesz magiem mozna zrobic + 10 do sily + gulasze takli i jablka ... mozna bez wysilku dojsc do sily 65 ...

24.06.2003
15:23
[128]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Witam !

Dawno mnie tu nie było, ale teraz są wakacje i mozna to nadrobić. Świetnie, że pojawi się dodatek do G2, dodatkowo od 15 lipca będzie dostępny G1 w Extra Klasyce za 29,99 zł.

mjs27 ---> Ja grając magiem używałem orkowej zguby, siłę i 2h rozwijałem przed przystąpieniem do magów (kapliczki, książki, itp.), potem już tylko inwestowałem w manę i czary. Kapliczki są dwa razy aktywne, przed wybraniem gildii i po.

24.06.2003
15:24
[129]

aries [ Konsul ]

JESZCZE JEDNO --> kapliczki ...przetestowalem je dokladnie ... normalnie daja sile na przemian z zyciem ... magiem mane ... najemnikiem sile naprzemian z zyciem ..................... ale zanim przystapimy do kogokolwiem mozna wycisnac z nich + 10 sily ... jak to zrobic? .... stajecie przed kapliczka i sejw ... i load i load i load ... az da wam sile ... za pierwszym uzyciem kapliczki zawsze daje zycie i za ostatnim tez ... ;;;;;)))))

24.06.2003
15:33
[130]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Nie bardzo mogę sobie przypomnieć drugi amulet +15 do siły w Górniczej Dolinie...

24.06.2003
15:38
[131]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Z kapliczek to opłaca się brać siłę, życie o 85 można podnieść dając ofiarę po 50 sztuk złota dla maga ognia w mieście (tego od błogosławieństwa). Daje też 2 do many.

24.06.2003
15:38
[132]

aries [ Konsul ]

Yancy ---> hahahahaha .... wiem ... nie wiem czy ktos go jeszcze znalazl ale jest tam .... napisze wam gdzie ... mozna sprawdzic ... posluchajcie w gorniczej dolinie tam gdzi ejest smok bagienny ... wchodzimy tam i sa 2 odnogi prosto i w lewo (tam 2 jaszczuro ludzie i 3 blotne weze ... dalej wchodzimy na bagno ... tu lataja tylko bzyki .... i trzymamy sie lewej strony ... mojamy 1 drzewo i dochodzimy do 2 duzy pien lekko ukosny ... za nim od storny skaly lezy szkielet ... jest przy nim amulet + 15 do sily ........... ;;;;;))))))))

24.06.2003
15:39
[133]

aries [ Konsul ]

dodam jeszcze tylko ze mozna go zdobyc juz w 2 rozdziale

24.06.2003
15:42
[134]

aries [ Konsul ]

zandarus --> to zalezy od upodoban ... na sile musisz wydac pkt doswiadczenia ... a zycia i tak jest pod dostatkiem ... wiec wszystko zalezy od upodobania kto czego bardzije potrzebuje ... poza tym w od 4 rozdzialy znajduje sie lacznie 6 eliksirow zycia co daje razem + 90 do zycia ... a sily znajdziesz tylko 2 co da nam tylko 10sily ...

24.06.2003
15:43
[135]

Yancy [ Senator ]

aries ---> No, ciekawostka. Przyznam, że przegapiłem tego skeletonka ;)

24.06.2003
15:43
[136]

aries [ Konsul ]

o przepraszam znajdujemy 3 eliksiry sily ... jeden jeszcze w 6 rozdziale w dworze irdorath ...

24.06.2003
15:43
[137]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Yancy ---> Drugi amulet 15 do siły w Górniczej Dolinie jest na bagnie przy bagiennym smoku. Jak wchodzisz na bagna przez tunel, przy jego wylocie (tam gzie są bagienne węże) na pniu drzewa leży szkielet i to przy nim jest amulet.

24.06.2003
15:45
[138]

aries [ Konsul ]

Yancy --> mowilem ci ze przetestowalem gre od podszewki ... i znam wszystko (chyba) co mozna znalezc ... jak ci mowilem raz znalazlem pierscien + 10 do sily i nie mam zielonego pojecia gdzie ... gralem potem jeszcze kilka razy roznymi postaciami i nie udalo mi sie go wiedej znalezc ... teraz juz zrezygnowalem z dalszych poszukiwan ...

24.06.2003
15:49
[139]

zandarus [ Generaďż˝ ]

aries ---> Czy eliksir siły można kupić bo nie pamiętam.

24.06.2003
15:50
smile
[140]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Ty to już chyba pamiętasz gdzie jakieś błędy w teksturach są ;)))) Zostaw sobie trochę na dodatek :)

24.06.2003
15:52
[141]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Dzieki. Teraz już będę wiedział...

aries ---> Jednak nie jesteś jedynym, który znalazł ten amulet ;)

24.06.2003
16:02
[142]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Yancy ---> A może by tak nowy wątek.

24.06.2003
16:22
[143]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Zaraz będzie nowy wątek :)

24.06.2003
16:33
smile
[144]

Yancy [ Senator ]

Link do nowego wątku. Był już potrzebny :)

24.06.2003
17:43
smile
[145]

Patrol_wcg [ Konsul ]

O co chodzi z tą siłą mam 60 i niemoge rozwinąć tej umiejętności bardziej (morze chodzi o Oko Innosa) ????????

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.