slavo_cc [ Konsul ]
Forum CM: Masssive demage !
Chciałbym wszystkim grającym w Cmbb zwrócić uwagę na mało chyba używany i doceniany element tej gry : wielkość porycia pociskami gleby czyli lejów, kraterów po wybuchach pocisków atylerii wszelakiej. Zwykle grając walki ligowe spotykałem się z ustawieniem na demage - none. Powoduje to, że niechetna do biegania piechota w Cmbb nie jest w stanie przemieścić się o głupie 150m pod ogniem wroga. Często po przebiegnięciu 120m robią w tył zwrot i odczołgują się pozwalając się zabić. W przypadku użycia opcji demage - massive lub heavy jest dużo lepiej. Squady mogą biegać po 30 - 50 m chowająć się w lejach. W przypaku celnego ostrzału i paniki po prostu znikają w najbliższym dołku bezpiecznie. Czyni to rozgrywkę dużo ciekawszą i bardziej ofensywną. To co mnie najbardziej denerwuje w Cmbb to statyczne, nudne walki, w których wiadomo, że nikt nie wystawi swoich oddziałów na zbędne ryzyko. Piechota postrzela bezskutecznie na 150 -250m i grzecznie wszyscy czekają na koniec walki. Kto był bliżej flagi wygrywa. Massive demage czyni gre dużo bardziej dynamiczną i przywraca duże znaczenie piechocie w Cmbb. Jedynym minusm są wymagania odnośnie wydajności kompa, ale przecierz chyba można zmiejszyc rozdzielczość, ilość szczegółów wyświetlanego podłoża, ustawić pokazywanie drzew na minimum aby cieszyć się lepszą rozgrywką. Poza tym w małych (punktowo) grach nawet słabszy komp da sobie rade z Mssive demage. Polecam wszystkim te ustawienie, naprawde warto je przetestować.
jp2 [ Generaďż˝ ]
uwielbiam mapy heavy damaged
zwłaszcza w town i village
Hanoverek [ Konsul ]
hi slavo , a co rozumiesz przez gry za mało pkt , mi szarpie juz przy 1500 Me massive damage (PIII 500)
slavo_cc [ Konsul ]
ostatnio grywałem sparingi po 300 pkt - mini starcia i szło jak burza, nie testowałem jak dużo pkt to za dużo, mam athlona 1200 i gf2
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Ja grałem już taką bitwe, efekt na mapie jest super, żaden domek nie stoi:)
BamSey [ Generaďż˝ ]
Gram teraz bitwę z Szogunem na hevy damage i przyznaję że te leje po bombach i pociskach są bardzo przydatne i naprawde moga zmienić oblicze rozgrywki piechota przemieszcza się od dziury do dziury po teoretycznie otwartym terenie i w miedzyczasie prowadzi walkę ogniową z npl, wygląda to naprawdę nieżle a jakie to daje możliwości walki z czołgami nawet nie wspomnę:))))))
Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]
BamSey--->To ma jeszcze jeden atut... Przeciwnik ma 128 ramu i pomimo całkowitego wyłączenia drzew i szczegółów terenu zaczyna go brać cholera , więc nie może się skupić na dowodzeniu..... ;)))
Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]
btw. Gram z BamSey'em 2000pts ME
slavo_cc [ Konsul ]
Właśnie zrobiłem dwa testy i przy 2000pkt, large city massive demage na moim kompie jest niegrywalne praktycznie ( żabkowanie, liczenie tury ponad 5min ) Na ustawienach 2000pkt,heavy demage, farmland, small hills, medium trees gra chodzi dobrze, tylko liczenie tury trwa 1-2 min.
BamSey [ Generaďż˝ ]
Szogun----> He he o tym nie pomyslałem, taktyka spowolnionego czasu;)
slavo_cc [ Konsul ]
Testowałem dziś na ustawienach: 1000pkt ME CA small hils, med tree, heavy demage i chodzi super, liczenie tur błysakwiczne
Szogun999 [ ~ Keeper of Secrets ~ ]
slavo_cc---->Tylko co nam z tcyh testów , skoro odnoszą się one do maszyn takich jak twoja lub lepszych.....
slavo_cc [ Konsul ]
Przecież mój komp to rzęch sprzed dwóch lat. Właśnie myślę o zakupie nowej karty grafiki.