GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

X-Files Returns part IV

19.06.2003
23:02
smile
[1]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

X-Files Returns part IV

Zapraszamy do dyskusji o serialu wszech czasów The X-Files :)
Opowiedz nam jakie są Twoje ulubione odcinki, którą postać lubisz najbardziej, z którego odcinka jest Twoim zdaniem najlepsza muzyka, który sezon lubisz najbardziej i dlaczego? Podziel się z nami refleksjami z oglądniętego ostatnio odcinka:)
Jeśli nie za bardzo wiesz o co chodzi w serialu poczytaj posty lub popytaj stałych bywalców. A oto oni (zawsze chętni do pomocy- o ile są w stanie jej udzielić) :

Stali bywalcy wątku:
Cody - XPFF (X-Phile Fan Fanatic) - ogląda X-Files od ponad 6 lat. Twierdzi, ze wie wiele, ale w XF nigdy niczego nie można być pewnym;) Jeśli jesteś początkujący i chcesz o coś zapytać zawsze służy Ci pomocą. Ostatnio coraz częściej tęskni za czasami, kiedy wariacje na temat XF osiągały swoje apogeum, a ogarnięci euforia fani byli niemal wszędzie.

Jade --> XPFF (j/w) - fanatyczka X-Files podobnie jak Cody. Rzadko wpada do wątku, ale jeśli już jest, zawsze napisze coś mądrego i chętnie pomoże:) Jeśli nie mam jej w wątku możemy domniemać, ze właśnie słucha muzyki z "This Is Not Happening" lub „Closure” ;)

FoXXXMagda --> ExXPFF (ExX-Phile Fan Fanatic) - Była XPFF, ogląda X-Files od około 5 lat. Była jedną z najlepszych za starych, dobrych czasów. Niestety 8 i 9 seria wszystko zepsuły. Teraz ogląda XF sporadycznie, ale zawsze służy pomocą i pomaga utrzymać wątek:) Mile wspomina czasy euforii XF. [ok. 5,6,7 serii]

Madril - XP (X-Phile) - na razie nie FF, ale jest na najlepszej ku temu drodze:) W chwilach zagrożenia jest respiratorem wątku ^up^ują go, jeśli może i w żadnym razie nie jest to statsiarstwo! ;) Ostatnio zrobił duże postępy- tak trzymać;)

James - BXP (Beginner X-Phile) - swój epizod życiowy dotyczący X-Files zaczął niedawno.(Dziękujmy Polsatowi :) Ogląda regularnie X-Files w TV i ma zadatki na prawdziwego XP:) Jeśli zdarzy mu się opuścić jakiś odcinek, to nie z własnej winy. Często pyta o tajniki X-Files i czerpie wiedze z opisów w sieci:)

Jest nas na razie tylko tyle na GOL'u. Jeśli jesteś : XPFF, XP, BXP lub nawet nie masz pojęcia o serialu a chciałbyś się czegoś dowiedzieć to zapraszamy do dyskusji:)

+ link do poprzedniej części.


19.06.2003
23:09
[2]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

No:) ten wątek jest prawidłowy :)

19.06.2003
23:11
[3]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Zanim pożegnamy 9 sezon wkleję collage - tym razem własnej roboty ;)

19.06.2003
23:40
[4]

Jade^1 [ Konsul ]

no to o czym porozmawiamy:)?
a tu klasyczna tapetka -------->

19.06.2003
23:53
smile
[5]

Requiem [ has aides ]

/callvote tytuł wątka "Kącik The X-Files"

20.06.2003
07:38
[6]

James_007 [ Face of Destiny ]

zgadzam sie z Requiem
X Files Returns to była 2 część wątku :)
ale sie to rzowinelo :)
od półtora miesiąca gadamy a jest juz 4 czesc :P

20.06.2003
08:37
[7]

Templar^ [ Konsul ]

Dziwi mnie czemu Req nie został wpisany do stałych bywalców wątku. Może za mało wkleja obrazków a za dużo pisze n.t. XF?


:>

20.06.2003
12:12
smile
[8]

Madril [ I Want To Believe ]

No, nareszcie moge wrocic do stalego udzielania sie w watku :D

20.06.2003
18:59
[9]

James_007 [ Face of Destiny ]

dzisiaj nie ma XF :(

20.06.2003
19:06
smile
[10]

Requiem [ has aides ]

Wy, prócz Cody, Foxxx i Tempa (bo o nich wiem:), macie jakieś kasety z odcinkami X-files? nagrywacie wogole ten serial? :) A może jakieś inne bajery macie? Pochwale sie paroma fotkami :)


1: mapa X-files z opisami i zaznaczonymi miejscami akcji odcinków sezonów 1 - 3

20.06.2003
19:08
smile
[11]

Requiem [ has aides ]

2: kolekcja orginalnych kaset X-files, a raczej mitologicznych, bo wiekszosc to odcinki dwu i trzy-częsciowe :)

20.06.2003
19:09
smile
[12]

Requiem [ has aides ]

3: na scianie widoczne są plakaty :)

20.06.2003
19:11
smile
[13]

Requiem [ has aides ]

4: najważniejsze kasety - kolekcja odcinków z TVP, wszystkie jakie nadali :) + widoczne kasety z serialem MillenniuM, też wszystkie odcinki :)

20.06.2003
19:15
[14]

Templar^ [ Konsul ]

Oj Req, Req, jakiś Ty dziecinny. Zamiast wklejać jakieś beznadziejne fotografie, którymki próbujesz coś usilnie udowodnić, należy pisać tu co godzinę "Dziś/Kiedy/O której XF?" załączając co jakiś czas skrina o bardzo słabej jakości z samego serialu.

21.06.2003
12:11
[15]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Temp --> Req ostrzyłam propozycje (prosze bez podtekstów;) bycia we wstępniaku, ale z niej zrezygnował. Jego wola. Jesli bedzie chciał tam sie znlaesc ma droge wolną:)

hmm zmana nawazwy watku. W smie macie rację. Pomysle troszke nad tym (bywacz Req, ale IMHO 'Kącik' nie pasuje do XF) moze 'Kwatera Główna X-Files" ?
Mile widziane wasze prpozycje:)

21.06.2003
13:08
[16]

James_007 [ Face of Destiny ]

Kwatera Palacz - wątek o XF :)

a co do twojej kolekcji Req widze, ze masz XF The Game - fajne to?

22.06.2003
17:36
[17]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

James --> ja grałma w TXFG. IMHO swietna gierka:) Szkoda, ze nie mozna grac Mulder'em ani Scully, ale całośc mi sie podoba:) [ tylko, ze mnie niewiele do szczescia potrzeba jesli idzie o gry;]

23.06.2003
00:06
[18]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Hmm muszę znaleźć zdjęcie sprzed dwóch lat, gdzie mamy cały pokój w Lubniu ozdobiony X-filesowo ;]

Gra XF była moim zdaniem KAPITALNA i chyba jedyna, którą od A do Ź przeszłam bez solucji, cud, miód i orzeszki. Grałam w nią z 6 razy i za każdym razem radość była wielka ;P

23.06.2003
17:34
[19]

James_007 [ Face of Destiny ]

bnie wiecie czy mozna ja gdzies w polsce załatwic?

24.06.2003
01:20
[20]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

James----->Teraz ze znalezieniem oryginalnego wydania możesz mieć problem, ale popróbuj w internecie albo na giełdzie - Requiem może załatwić, o ile mi wiadomo?

24.06.2003
01:23
smile
[21]

Requiem [ has aides ]

bruuum trochę się zapędziliście :) The X-Files the game świetne jest, ale nie ma tam pełnej swoboty ruchów, gra jest baaardzo liniowa, wszystko zrobione jako film w Qick Time. Samą grę baaaardzo łątwo dorwać na www.allegro.pl Przynajmniej tak mi sie wydaje :) Sam tam kupiłem za 40zł, tymczasem w sklepie kosztuje około 120zł, a ja dostałem zafoliowaną - nawet kazda płyta była w folii :)

24.06.2003
13:46
[22]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Pelle --> masz na mysli to zdjęcie?:)) Faktycznie, mamy tu niezły ołtarzyk;))

25.06.2003
11:05
[23]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Co taki zastuj? Jutro The Calusari :))

25.06.2003
12:13
[24]

Jade^1 [ Konsul ]

taa. Calusari jest świetny, typowo x-filowy,heh, trochę jest odcinków o takich lekko rypniętych dzieciach i młodzieży(Eve,D.P.O.,Syzygy,Scary Monsters itd.)

25.06.2003
17:01
[25]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Jade --> Syzygy rules:) One było spox;))

25.06.2003
19:18
[26]

Jade^1 [ Konsul ]

Cody--> w Syzygy aktorstwo jest dobre, pierwszoplanowe jak i drugie, świetny odcinek, ale do 3 serii jeszcze kawał drogi

25.06.2003
20:20
[27]

LyNx [ Konsul ]

przepraszam, czy ktoś mogłby napisać, w które dni i kiedy są emitowane odcinki "Z archiwum X " ?

25.06.2003
20:25
[28]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Jade --> Oj, nei tak starsznie daleko;) jeszcze tylko 5 odcinków (z The Calusari włacznie) do konca 2:))
a ja sie nie moge doczekac F.Emasculata :)))

25.06.2003
20:26
[29]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

LyNx --> czwartki na Polsacie :) w godzinach ok. 10pm ale co tydzien inaczej:)

25.06.2003
23:16
smile
[30]

Madril [ I Want To Believe ]

Hmm... gdybym mial 250 PLN wolne kupilbym sobie 6 sezon na dvd :) ale nie mam ;/ inne sa po ponad 300 PLN ;/

26.06.2003
00:19
[31]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Syzygy nie podobalo mi się aż tak strasznie... znacznie bardziej Revelations :))

26.06.2003
12:02
[32]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Pelle --> Revelations było spox;) o kosciele i osztustach stygmatykach. ALe mysle,ze i tak najlepszym odcinkiem z dziecmi jest Eve (Boah...to brzmi jak pedofilia;))))

26.06.2003
23:09
smile
[33]

Madril [ I Want To Believe ]

The Calusari... super odcinek :D
Czy beda jeszcze jakies odcinki zwiazane z ostrzezeniem danym Mulderowi przez Calusari z broda? :)

27.06.2003
00:13
[34]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

Madril----->Niestety nie... Calusari było wyjątkowe :))

27.06.2003
08:10
[35]

James_007 [ Face of Destiny ]

wczoraj był wyrypisty odcinek
naprawde spox :)
szczególnie końcówka :]
a ciekawe o co chodziło z tym ostrzeżeniem?? byla jakas kontynuacja tego odcinka?

27.06.2003
10:08
[36]

Madril [ I Want To Believe ]

James --> przeczytaj 2 posty nad Twoim :D

27.06.2003
10:19
[37]

Jade^1 [ Konsul ]

James_007--> jak wspomniała FoXXXMagda...nie ma, ale można sobie powiedzieć, że w Gotesque udało się diabłu dopaść Muldera;)

27.06.2003
10:57
smile
[38]

LyNx [ Konsul ]

bardzo edukacyjny ten wczorajszy odcinek...
...jeszcze nigdy nie widziałem, żeby potencjał kogutów wykorzystywac w tak niebanalny sposób ...
...człowiek całe życie się uczy i umiera wiadomo jakim :PP

27.06.2003
17:46
[39]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

taak:)
The Calusari to jeden z lepszych XF:)
Jade --> raczej nie udało;) ale nie spoileruje juz:)) Grotesqie to takze wspaniała, kultowe i pełne nastroju X-Files. Nic dodac, nic ująć:) a potem co? Piper Maru :>>
a za tydzien nareszcie zobaczymy moje ukochane F.Emasculata :)))) To dopiero jest XF;)
LyNx --> Ws sumie sie zgadzam. Przed ogladnięciem The Calusari (jakies 6 lat temu(?)...) nie wiedziałam, co naprawde oznacza swastyka.

Wszytkie te siły nadprzyrodzone, motyw z bratem blizniakiem, skupiona wnergia i coś z niczego :) to cała kwintesencja XF:)

27.06.2003
21:41
smile
[40]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

EEE tam umnie we wrocku ufo było... !

28.06.2003
17:28
[41]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

KKSs --> ech;) Ty z tym UFO to masz zadatki na prawdziwego XP Normal :)
Dla wyjasnienia X-Phile dzila sie na 3 podstawowe grupy :
Shipper - Ci, którzy chcą zeby Mulder i Scully byli razem itd.
NoRomo - Ci, którzy NIE chcą zeby Mulder i Scully byli razem;)
Normal - Ci, kórych nie interesuje czy Mulder i Scully są razem czy osobno, ale ma być dużo UFO i syndykatu ;))

28.06.2003
18:09
[42]

Jade^1 [ Konsul ]

Cody--> ale i tak wszyscy kochamy jeden serial, więc niech tu obejdzie bez podziałów, bo do niczego one nie prowadzą...
a za tydzień obrzyyyyyyydliwy odcinek

28.06.2003
18:25
[43]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

COdy -=- kotku unas naprawde jest UFO , mam kota podsuniętego przez nich, który się z nimi kontaktuje o 1.45 na krótkich... ehhh


A dlaczego obrzydliwy...wejdz sobie tu i pozwiedzaj :)

28.06.2003
18:28
[44]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

A własnie UFO to może dołączycie się do SETI ??

28.06.2003
18:35
[45]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Jade --> wiiieeeemm, ale chciłam tylko to zaznaczyc. Nie chce II Wojny XPhili.
KKss --> jestes...hmm...spooky;) na swój sposob:)

A F.Emasculata wcale nie jest obrzydliwe! ;)) To wspaniały odcinek, pokazujący bardzo wyraznie, ze Mulder nie dałby sobie rady bez Scully. (widac to w scenach, kiedy Mulder rozmawia z Palaczem, a potem Scully mówi prawie to samo;))

28.06.2003
18:44
[46]

Madril [ I Want To Believe ]

Cody --> a na czym polegala I Wojna XPhili?

28.06.2003
18:48
[47]

X-Cody [ Zabójca z Liberty City ]

Madril --> bardzo długa, męcząca i nieprzyjena, ostra wymiana poglądów. Wiele znajoości sie urwało i wiel fanów podzieliło. Nie mam ochoty nigdy do tego wracać.

01.07.2003
03:13
[48]

Madril [ I Want To Believe ]

Cody nie ma, Magdy nie ma... i jakos tak cicho sie na watku zrobilo ;/

01.07.2003
09:43
[49]

James_007 [ Face of Destiny ]

no widzisz madril... jestesmy sami :(

01.07.2003
10:49
[50]

Jade^1 [ Konsul ]

ejj, ja też jeszcze jestem:>
zarzućcie tematem chłopaki

01.07.2003
16:12
[51]

James_007 [ Face of Destiny ]

temat rzucic?
o ulubionych postaciach juz bylo, ale nie bylo o ulubionych odcinkach (cody sie nie liczy, bo każdy dla niej jest ulubiony :P)

01.07.2003
16:33
smile
[52]

Madril [ I Want To Believe ]

Deep Throat, Squeese, Conduit, The Jersey Devil, Shadows, Ghost in the Machine, Ice, Space, Fallen Angel, Eve, Fire... heh... wszystkie :D

01.07.2003
16:34
[53]

Madril [ I Want To Believe ]

LOL... SqueeSe... buahahahah.... Squeeze :)

01.07.2003
16:44
smile
[54]

Requiem [ has aides ]

Ja tez jestem, ale o mnie nikt nie pamieta :P

Moje ulubione odcinki obejmuje 5 pierwszych sezonow :)

01.07.2003
16:56
[55]

Madril [ I Want To Believe ]

Req --> bo tutaj kazdy sam o sobie przypomina :)

u mnie te 'wszystkie' to wszystkie do The Calusari wlacznie :)

01.07.2003
17:01
[56]

Jade^1 [ Konsul ]

ulubione: Milagro, Bad Blood, This Is Not Happening
a nieulubione;):Space, Hell Money, Redrum
a wam jakie najmniej przypadły do gustu?

01.07.2003
18:21
[57]

James_007 [ Face of Destiny ]

jak do tej pory najbardziej zapadł mi w pamięci Squeeze - szczególnie koniec, ten wzrok... ech uważam ze tam był prawdziwy klimat :) szkoda tylko ze nie mialem okazji ogladac kontynuacji :(

03.07.2003
16:59
smile
[58]

Madril [ I Want To Believe ]

Za ok 5h F. Emasculata :D

03.07.2003
21:31
[59]

Necromancer [ Generaďż˝ ]

Dzięki wam za ten wątek, zapomniałbym, że dziś jest X-files jakbym nie spojrzał na niego.

03.07.2003
21:36
smile
[60]

Requiem [ has aides ]

Nieulubione? Co to za slowo? Wiejskie? :) Chyba nielubiane :)

03.07.2003
23:00
[61]

Madril [ I Want To Believe ]

F. Emaculata ... Cody miala 100% racji :D

03.07.2003
23:02
[62]

Madril [ I Want To Believe ]

F. EmaSculata oczywiscie ;/

04.07.2003
02:27
smile
[63]

Requiem [ has aides ]

Cody: "Mulder nie dałby sobie rady bez Scully. (widac to w scenach, kiedy Mulder rozmawia z Palaczem, a potem Scully mówi prawie to samo;))"

sama sobie zaprzeczylas :)

04.07.2003
14:10
[64]

James_007 [ Face of Destiny ]

ech, odcinek wczoraj był spoko :) szkoda tylko, ze jakis fifok zastrzelił tego gościa :/

04.07.2003
14:12
[65]

Jade^1 [ Konsul ]

Requiem-->"Nieulubione? Co to za slowo? Wiejskie? :) Chyba nielubiane :)"

dlatego postawiłam przy tym wyrazie;)

04.07.2003
14:19
smile
[66]

Sir klesk [ Sazillon ]

Fajny byl wczorajszy odcinek, ten z bomblami :)

Pozdrawiam wszystkich!

10.07.2003
13:07
[67]

Madril [ I Want To Believe ]

Dzis Soft Light!
Cody nie ma, Magdy nie ma, jakos pusto tak ;/

10.07.2003
23:01
[68]

Necromancer [ Generaďż˝ ]

Zajebiscie... zapomnialem. Wlaczałem jak jakiś porzeb byl i koniec. Chciałbym sobie tu poprzeklinać, ale powstrzymam się. =P
PS. Dzis wazny był odcinek pewnie, prawda?

10.07.2003
23:06
smile
[69]

Madril [ I Want To Believe ]

Czy wazny to nie wiem, ale bardzo fajny :) chociaz... te z panem X chyba wazne sa :D
Scully na poczatku chyba Tooms'a podejrzewala, jak grzejnik ogldala :D

11.07.2003
10:47
smile
[70]

@[email protected] [ ]

Witam. Hm.... sam jestem fanem The X Files moze nie tak wielkim jak Rez czy Foxxx ale jednak :).
Mam pytanko czy ma ktos z Was napisy do 'Triangle'? Sciagnolem z Kaazy, ale po eng so... i tak zbyt duzo nie zrozumiem :)
Madril ---> Tez tak myslalem, ale Tooms o ile dobrze pamietam to nie zyje...

Pozdrawiam wszystkich!

11.07.2003
14:51
[71]

Madril [ I Want To Believe ]

@[email protected] --> na stronie Req'a sa chyba jakies napisy, mzoe beda i do Triangle...
Scully moze nie jest pewna, ze Tooms nie zyje :D

11.07.2003
20:33
[72]

@[email protected] [ ]

Madril ---> Albo jestem slepy, albo na stronie Req'a nie ma zadnych napisow. :) Hm.... coz mam sciagniete tez inne odcinki so... tak czy inaczejcos sobie obejze :)

11.07.2003
21:32
[73]

Madril [ I Want To Believe ]

@[email protected] --> pomylilo mi sie z inna strona -->

11.07.2003
21:40
[74]

@[email protected] [ ]

Madril ---> Ale niestety ram rowniez nie ma :( No coz.... jak juz mowilem mam tez inne odcinki, ktore trzeba obejzec :)

11.07.2003
22:45
[75]

Jade^1 [ Konsul ]

a za tydzień Our Town, dla mnie jeden z lepszych odcinków, a potem Anasazi i wchodzimy w serię 3

13.07.2003
03:11
smile
[76]

@[email protected] [ ]

Jezu... przed chwila skonczylem ogladac Scary Monsters. brrr.... IMHO to jeden ze straszniejszych odcinkow brrrrr.... jak ja teraz zasne....

13.07.2003
10:58
[77]

paciorus [ Annius Verus ]

pewnie sie naraże ale od 6 serii to X-files to juz nie to samo

ogladałem z wywalonym jezorem od 4 odcinka /który to był rok -chyba 1995/
a teraz oglądam sporadycznie i tesknie za dawnymi klimatami

14.07.2003
15:56
[78]

@[email protected] [ ]

Ostatnio zaczalem sciagac odcinki The X Files uzywajac Kazy. Niestety tam nie ma ich tyle ile bym chcial zeby bylo... I mam pytanie: gdzie jest najwiecej odcinkow The X Files? eMule/eDonkey, Imesh, Direct Connect?

14.07.2003
17:29
[79]

@[email protected] [ ]

Juz sobie poradzilem z odcinkami... eMule ruzel... :)

Ale ponawiam moje poprzednie pytanie: czy macie napisy do Triangle?

14.07.2003
18:49
[80]

paciorus [ Annius Verus ]

@[email protected] --> stary sciagnales to udostepnij w imeshu

14.07.2003
19:18
smile
[81]

Requiem [ has aides ]

Ja mam kolekcje odcinków DVD rip z donkeya/emula :-) Całe 7 sezonów.

14.07.2003
19:43
[82]

@[email protected] [ ]

Req ---> A masz moze napisy do Triangle?
paciorus ---> Udostepnic to ja moge co najwyzej w Kazie i eMule

15.07.2003
13:19
smile
[83]

@[email protected] [ ]

^up^

15.07.2003
15:14
[84]

Requiem [ has aides ]

@[email protected]: nie, ja nie mam

15.07.2003
20:03
[85]

@[email protected] [ ]

Req ---> Szkoda, ze nie masz.... :-(

Chlip... nikt nie ma napisow do Triangle... :-(

15.07.2003
23:19
[86]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

@[email protected]>Chyba po prostu nikt ich nie zrobił... sama stworzyłam [chwalenie się mode on] napisy do Existence i Deadalive, ale Triangle? Nie oglądałam go na kompie, bo miałam na VHS ;) Ściągnij po angielsku jak są, będzie Ci łatwiej rozumieć słowa i ew. tłumaczyć je ze słownikiem

Req---->Z ciekawości... kiedy ostatni raz oglądałeś XF i jaki to był odcinek?:)

16.07.2003
00:05
smile
[87]

@[email protected] [ ]

Magda ---> Chyba bede musial tak niestety zrobic... niestety raczej slownik bedzie dosc czest w uzyciu poniewaz znam angielski niestety slabo.. :( (...)sama stworzyłam [chwalenie się mode on] napisy do Existence(...) hm.. a gdzie 9chwalenie się mode off]? ;). Wlasnie thx za napisy do Deadlive i Excitence :)

17.07.2003
18:24
[88]

James_007 [ Face of Destiny ]

dzisiaj Our town :)
a za tydzien koniec 2 seri :D
a oto moja tapetka na dziś ;)

17.07.2003
18:57
smile
[89]

James_007 [ Face of Destiny ]

chyba nikogo nie ma, wiec cos jeszcze dorzuce :)

17.07.2003
18:57
[90]

James_007 [ Face of Destiny ]

chyba nikogo nie ma, wiec cos jeszcze dorzuce :)

17.07.2003
18:57
[91]

James_007 [ Face of Destiny ]

chyba nikogo nie ma, wiec cos jeszcze dorzuce :)

17.07.2003
19:00
[92]

FoXXXMagda [ Pellamerethiel ]

James----->No wiesz ... i to 3 razy ... ;)

Na dwa tygodnie wybywam i zostawiam Wam photosa :)

17.07.2003
19:44
[93]

Requiem [ has aides ]

Mój ostatni odcinek obejrzałem dzisiaj - Arcadia :] Na kompie ogladam stand alony z 6 sezonu, bo mam oryginał, a w TV ogladam mitologie po kolei... jestem przy tungusce :)

17.07.2003
23:13
[94]

Madril [ I Want To Believe ]

Our town... dobry odcinek :) Mulder nawet o Anasazi wspomnial :)

18.07.2003
09:39
[95]

James_007 [ Face of Destiny ]

może to wspomnienie, było aluzją do następnego odcinka? ;)
sorry za dubel, ale mi sie wyłączyło i nie pisało, ze dodałem odpowiedz :)

19.07.2003
16:52
[96]

James_007 [ Face of Destiny ]

buuuuuu...
wszyscy na wakacje wyjechali i nie ma z kim gadac :/

19.07.2003
20:47
[97]

paciorus [ Annius Verus ]

James_007--> dobrym zwyczajem na tym forum jest zgłaszanie wlasnych potrojonych postow adminom z prosba zeby usuneli
ładnie to wyglada /i wiecej postów ci wpadnie;-))/

20.07.2003
13:12
[98]

James_007 [ Face of Destiny ]

zglosi sie pozniej

21.07.2003
21:25
[99]

Madril [ I Want To Believe ]

Cos dziwnego zauwazylem w programie tv... w ten czwartek Anasazi, a w nastepny jest cos o tytule "Tajemnice Archiwum X" z 1993 roku... odc. 1 to cos innego jest? Mam nadzieje, ze nie zaczeli znow od 1 sezonu ;/

21.07.2003
21:33
[100]

Requiem [ has aides ]

"Tajemnice Archiwum X" to dokument o tym serialu. W USA byl emitowany zaraz po anasazi, wiec u nas tak samo. Po "Tajemnicach" bedzie "The Blessing Way"

21.07.2003
21:54
[101]

Madril [ I Want To Believe ]

Jeden odcinek?

22.07.2003
18:05
[102]

James_007 [ Face of Destiny ]

a ten blessing way to juz 3 seria??:)

22.07.2003
18:32
smile
[103]

Jade^1 [ Konsul ]

taa

22.07.2003
18:54
[104]

James_007 [ Face of Destiny ]

zauwazylem wpo napisaniu postu, bo na stronke o XF wpadłem, ae nie chcialem nabijac :)

24.07.2003
23:19
smile
[105]

Madril [ I Want To Believe ]

Buuuuuu.... czemu X-Files jest tylko raz na tydzien ;/ Anasazi wywoluje glod.... :)

25.07.2003
12:39
[106]

James_007 [ Face of Destiny ]

Qur**, ale wczorajszy odcinek był zarypsity :)
ciekawe gdzie sie podział Mulder...
i głupio, ze jak pisało CDN to nastepny odcinek powinien byc tez jeszcze w 2 serii :)
ale Mulder fajnie wpier*** Skinnerowi :) i głupio, ze Scully nie postrzeliła tez Krycka :)
itd. itp. just the best :)
odcinek był spox
Palacz i Krycek, ech, ale wznieta ;)

25.07.2003
14:25
[107]

Jade^1 [ Konsul ]

hehe James aż czuje się, że odcinek się spodobał;), taa Anasazi to fajowy epizod

27.07.2003
20:10
smile
[108]

Jade^1 [ Konsul ]

a widzieliście Chrisa:)? całkiem zapomniałam, że wystąpił w Anasazi

27.07.2003
21:17
[109]

Necromancer [ Generaďż˝ ]

Hmmmm... znowu nie mogłem oglądać. I to ostatniego odcinka serii... Mam jeszcze nadzieje, ale pewnie sie mylę. Czy w ten czwartek to nie był odcinek o tym jak Scully znajduje UFO na plaży? (sorry, że tak ogólnie i prosto to ująłem ale nie jestem w formie. ;/)

27.07.2003
22:03
[110]

Jade^1 [ Konsul ]

Necromancer-->nie:), odcinek, o którym wspominasz to Biogenesis i jest on ostatnim epizodem serii 6, a w czwartek skonczył się sezon 2 i UFO odnalazł Mulder(raczej mu wskazano) ;)

27.07.2003
22:26
[111]

James_007 [ Face of Destiny ]

nie czas zeby załozyc kolejny wątek?
iem ze od zakladania wątków jest Cody, ale jej nie ma wiec moze ja sie skusze :]
chyba ze mnie ktos uprzedzi :D

28.07.2003
10:54
smile
[112]

Jade^1 [ Konsul ]

no to dawaj James

28.07.2003
16:24
smile
[113]

Requiem [ has aides ]

James, ale zmien tytul na "Kacik X-Files" :-)

28.07.2003
18:43
[114]

James_007 [ Face of Destiny ]

zaraz będzie :]

28.07.2003
18:54
smile
[115]

James_007 [ Face of Destiny ]

no to już jest :]
oto link

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.