GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Soul Reaver 2

27.11.2001
20:59
smile
[1]

tom [ Pretorianin ]

Soul Reaver 2

Co sądzicie o tej grze bo dla mnie jest boska. Dla niej rzuciłem w kąt Wolfensteina, bo soul po prostu wciąga. Odjazdowa grafa szczegolnie mimika twarzy po prostu CUDO .Max payne przy tej grze to szrot. Muza też jest spoko , jedyna wada gry to że za dużo w niej gadają i gadają. Dużo blodu, efektownych zadym i zagadki które wymagają myślenia ale nie dobijają trudnością. Dla mnie jest to na razie najlepsze TPP jakie powstało.

27.11.2001
21:03
[2]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Zgadzam sie prawie calkowicie, z jednym zastrzezeniem - jak dla mnie to za malo gadaja. Autorzy stworzyli tak sugestywny klimat i tak kapitalna mitologie, ze chetnie dowiedzialbym sie wiecej. No i ten glos Raziela... mniut.

27.11.2001
21:12
[3]

tom [ Pretorianin ]

Pewnie dlatego mnie to denerwuje ( dużo gadania ) , ponieważ nie za super umiem angielski. No jak by były napisane też to co mówią to by było nawet okey ale tak niema (albo nie umiem tego włączyc :)

27.11.2001
22:08
smile
[4]

Raziel [ Action Boy ]

A jak myślicie co ja o tym sądzę? Soul Reaver 1 & 2 rulez!

27.11.2001
22:29
smile
[5]

Yazoo [ Pretorianin ]

soul reaver rulez! załączam fajną tapetkę (pasuje do win xp) i link do gamewallpapers - tam tez wiele innych tapetek z soul'a... nie, nie soulcatchera ;)

27.11.2001
22:29
[6]

Yazoo [ Pretorianin ]

ee tapetki nie zamieszczę, bo za dużo zajmuje ;/ ale co tam - leccie na gamewallpapers!

28.11.2001
14:55
smile
[7]

Raziel [ Action Boy ]

No co ? rozmawiamy dalej... No więc SR 2 bardzo mnie zaskoczył:D (na +) Grafika w jedynce byla średnia zato w SR2 wg Max Payne sie chowa... Ściągnęłem sobie demo ale straszie krórkie jest....

28.11.2001
14:56
smile
[8]

riv [ Centurion ]

niech ktos mi powie jak tam zapisac gre ???

28.11.2001
16:53
smile
[9]

Raziel [ Action Boy ]

riv --> no co ty? SR2 demo jest strasznie krórkie i dlatego niema zapisywania gry...

28.11.2001
17:13
[10]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Zapisywać grę można tylko przy takich obelskach, które napotkasz na swojej drodze. Ryslaw --> Z tego co zrozumiałem z dialogów (niestety niewiele), to historia jest rzeczywiście ciekawa. Ponoć pojawiają się również duże powiązania z Blood Omen: Legacy of Kain.

28.11.2001
17:22
[11]

Raziel [ Action Boy ]

Mac --> on chyba pytał o SR2 Demo

28.11.2001
18:36
[12]

CooN [ Generaďż˝ ]

W demie to na poczatku - rzeczywiscie - gledza niemilosiernie ;) A strona wizualna wg mnie nie zachwyca. "Max payne przy tej grze to szrot"; "Max Payne sie chowa..." - no co Wy?! Jakbyscie w Maxa nie grali ;) Gdzie w SR2 (demo) taka jakosc tekstur? (zareczam, ze ustawilem max detale + 1024x768x32 + def ustawienia detkow. GF'a 2) Jak dla mnie to zadne fajerwerki w tej dziedzinie. A reszta...heh, demo...:]

28.11.2001
19:25
[13]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Coon --> Dialogi w SR2 są bardzo często i dla kogoś kto nie zna anglika jest to katorga (zwłaszcza, że nie można ich przerwać. Co do grafiki, to uważam, że jest ona ładniejsza niż w Max Payne. Może MP ma lepszą jakość tekstur, ale wszystko jest w nim takie szare, ponure i dlatego nie robi na mnie wrażenia. Za to w SR2 świat jest bajecznie kolorowy (zwłaszcza sfera niematerialna), słowem przepiękny:) A włączyłeś rozmycie tekstur? Mój qmpel ma Geforce'a 2 i strasznie mu przy tym przycina (Amd 1,5 Ghz).

28.11.2001
19:46
smile
[14]

tom [ Pretorianin ]

Czy oprócz Maca nikt więcej niema pełnej wresji gry? Mac jak w tej grze wykonać specjalne ciosy-kombosy bo przeciwnicy podczs walki je wykonują a ja nie umiem :P Jeszcze chciałbym sie dowiedzieć czy w poprzednich częściach też był ten drugi świat czy jak to nazwac? Dzięki za ODP.

28.11.2001
19:50
smile
[15]

Majin [ Generaďż˝ ]

Tom --> Nie mam pojęcia co do kombosów, ale pewien jestem, że wymiar spektralny był w części pierwszej. P.S. Jak dla mnie Soul Reaver 2 to najlepsza giera TPP w jaką kiedykolwiek grałem. Niedługo wychodzi HALO - zobaczymy ktora wygra :) Pozdro Majin

28.11.2001
19:55
[16]

Mac [ Sentinel of VARN ]

tom --> swiat niematerialny był w Legacy of Kain: Soul Reaver. W Blood Omen: Legacy of Kain tego nie było, bo tam grasz Kainem i to jest wogóle inny typ gry (Action cRPG). A co do kombosów, to nie wiem bo nie gram obecnie w SG2 (uzależniłem się od Wizardry 8), ale trzeba chyba kombinować z klawiszami ataku i klawiszem połkinięcia duszy (mając wciśnięty lewy Ctrl - przełączenie trybu kamery i ruchów na bitewne).

28.11.2001
21:40
[17]

FAJEK [ CD Projekt ]

Majin --> kurcze co ty sie tak uwziąłes na to, że HALO to TPP??? :-)))) HALO to czysty FPS!!! :-)))

28.11.2001
21:44
smile
[18]

Majin [ Generaďż˝ ]

FAJEK, wiesz, z tym HALO to ja już nic nie wiem :) Jedyne co wiem, to HALO ma być połączeniem TPP z FPS, z przewagą tego pierwszego. Tak przynajmniej gdzieś czytałem i na to (IMO) wskazują screeny. Ale biorąc pod uwagę to, że nawet sami twórcy do końca nie wiedzieli co mają zamiar zrobić... :) Pozdro Majin

28.11.2001
21:50
smile
[19]

riv [ Centurion ]

gra jest zajebista, grafa zapiera dech w piersiach te krajobrazy, budowle cudowne... wie ktos co sie robi z takimi malymi studniami???

29.11.2001
19:11
[20]

CooN [ Generaďż˝ ]

Mac---> to, ze w Maxie wszystko jest ponure i szare to juz urok tej gry (wizualnie stara sie najwierniej oddac rzeczywistosc, i wg mnie z dobrym skutkiem), slowem - kwestia gustu. A jakosc tekstur jest nieporownywalnie lepsza niz w demo SR2. "włączyłeś rozmycie tekstur?"---> a co to i gdzie to? ;) Fakt GeForce'y rozmywaja tekstury (i nic na to poradzic nie mozna) w przeciwienstwie do takiego np. Radeona, ale nie to chyba miales na mysli :) Moglbys bardziej sprecyzowac to rozmycie? :)

29.11.2001
19:30
[21]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Coon --> dokładniej chodzi o Anti-Aliasing, czyli wygładzanie krawędzi wielokątów. Można to włączyć w opcjach gry.

29.11.2001
19:47
[22]

CooN [ Generaďż˝ ]

Aaaa - czyli nie rozmycie tekstur tylko antialias :)) Nie, nie mam tego (i nigdy nie mialem).

29.11.2001
19:54
[23]

Rafstaman [ Centurion ]

Porównując jak moi Przedmówcy MP do SR2 wdaje mi się że obie gierki są rewelacjne tylko MP ma lepiej rozwiązane sterowanie.

29.11.2001
20:01
[24]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Coon --> Po włączeniu antialiasa gierka wygląda znacznie lepiej, ale przycina jak diabli:/ Rafstaman --> Akurat sterowanie to kwestia przyzwyczajenia. Weź też pod uwagę, że sterowanie w SR2 jest przystosowane do pada, a nie do klawiatury (w końcu to konwersja z PS'a)

29.11.2001
20:11
[25]

Mastyl [ Legend ]

Mi się demo SR2 właśnie ciągnie, więc nie będe się wypowiadał... ale porównanie Max Payne do Soul Reaver 2 nie ma sensu. Grałem w zwykłego Soul Reavera i Max Payne, i te dwie gry to jak niebo i ziemia. Max poza piękną (lepszą niż Soul Reaver 1) grafiką nie miał do zaoferowania nic... Jak to słusznie zauważył redaktor jakiegos pisma o grach "Max Payne jest grą na maxa liniową, i jesli zobaczesz dwoje drzwi, to możesz być pewien, że jedne z nich będą zamkniete..." . tak, max payne to rodzaj filmu interaktywnego w 3d, z sekwencjami zręcznościowymi. Klimat plastikowy i tandetny. Zaś Soul Reaver to najbardziej klimatyczne TPP w jakie grałem. Obie gry są zupełnie rózne, i co mnie obchodzi że Payne ma lepszą grafikę... a 3D studio max tez ma "lepszą grafikę" niż Soul Reaver! Tylko co z tego?

29.11.2001
23:45
smile
[26]

Mastyl [ Legend ]

Ściągnąłem, odpaliłem i... pełne zdziwienie. Właściwie rozczarowanie a zarazem ulga. Może zacznę od ulgi- wymagania sprżętowe nie są tak straszne jak podają producenci. Grałem na znacznie gorszych, a gra nieznacznie tylko zwalniała. A mogę jeszcze obnizyć rozdzielczość. Teraz rozczarowanie: ta gra prawie niczym nie różni się od Soul Reavera 1! Powstała 3 lata później, na znacznie lepszą platformę, a mimo to jest techniczną i merytoryczną kopią tamtej. Modele postaci mają więcej szczegółów, ale widać to tylko na przybliżeniach- w planie dlaszym tej gry nie odróżniłbym od swej poprzedniczki. Mechanika i sterowanie identyczne- te same glupie flmiki przy otwieraniu dzrwi, tak samo mała interakcja z otaczającym światem. Dodano mouselook, co bardzo przypadło mi do gustu, ale innych zmian nie zauwazyłem... najbardziej denerwuje, ze Raziel w ogole się nie zmienił od odtatniego spotkania. Nawet skrzydła mu nie odrosły, pewnie nic nowego też nie umie. Nie znaczy to że gra jest fatalna, ale czas płynie, a pomysłów i zmian nie ma. Sequel powinien być lepszy, a jest taki sam... Dalej- fabuła: ( UWAGA SPOILER) ueee, sprzymierzamy się z wrogiem Kaina z Blood Omen: Legacy of Kain... w dodatku idąc po jego zamku bijemy się z jego straża, bo twierdzi, że nie umie zmusić strażników do zaakceptowania twej postaci... idiotyczne. Może to część większej i lepszej fabuły, ale ten wycinek odstręcza od całości... I tyle, dalej wytykać błędów nie będę, raczej zagram jeszcze raz... albo lepiej dokończe SR 1, wszak to to samo, a chodzi troche szybciej! Szkoda, bo Raziel to mój ulubiony bohater gry komputerowej. (najlepszy design postaci jaki widziałem)

30.11.2001
11:14
[27]

whiteman [ Junior ]

(UWAGA SPOILERY!) Mastyl, a ty tak Moebiusowi na słowo wierzysz? Gdyby chciał, to na pewno by zmusił strażników do zaakceptowania Raziela... Ale wygląda raczej na to, że woli Raziela wykorzystać (podobnie jak i Kaina w Legacy of Kain) do wzniecenia nienawisci do wampirów. Jak sam powiedział "Every cause requires a few martyrs". Ponadto, weź tu tłumacz prostym najemnikom, że "wszystkie wampiry są złe, oprócz takiego niebieskiego który jest ok". Jak najemnik spotka wampira to ma ciąć, a nie zastanawiać się czy czy aby kolor skóry nie jest aby niebieski :) A co do samej historii - to jest po prostu wspaniała. "Powrót do przeszłości" do czasów, gdy zginęła Ariel, członkowie kręgu sfiksowali a Kain się właśnie narodził. Wreszcie wyjaśniają się wszystkie "smaczki" i niejasności z Legacy of Kain. Ale czy właśnie nie na historii (i wyśmienitych dialogach) nie zasadza się fenomen tej serii? Bez całej tej otoczki to przecież tylko "chamskie" zręcznościówki...

30.11.2001
11:19
[28]

whiteman [ Junior ]

(SPOILERY, jak poprzednio) No i to "sprzymierzamy się" to MOCNE niedopowiedzenie, zważywszy na fakt, że Raziel próbuje tego "sprzymierzeńca" dwukrotnie utrupić w ciągu pierwszych 10 minut gry... ;)

30.11.2001
15:35
[29]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Z tego co zrouzumiałem Moebius jest sługą boga, który wskrzesił raziela w pierwszej części. Może szykuje się zwrot akcji i Raziel spzrymierzy się z Kainem, bo od Moebiusa intrygą jedzie na kilometr.

30.11.2001
18:46
smile
[30]

Yazoo [ Pretorianin ]

Z waszych poprzednich wypowiedzi bardzo napalilem sie na SR2...tylko skad sciagnac demo?? Na GOL'u nie ma.

30.11.2001
20:16
[31]

Yazoo [ Pretorianin ]

ups sorry za pomylke -- dema Soul Reaver 2 na GOL'u faktycznie nie ma, jest za to demo Legacy of Kain: Soul Reaver 2 ;)))

30.11.2001
21:15
smile
[32]

riv [ Centurion ]

Mastyl ----> jak mozesz oceniac gre grajac tylko w demo ??? czym bys chcial zeby SR2 roznil sie od SR1 przeciez to jest kontynuacja poprzedniej czesci. nowa postac bys chcial czy co ??? w sprawie grafiki SR2 zrobil duze postepy, przewspaniale budowle, freski na scianach, dech w piersiach zapieraja otwarte przestrzenie.

30.11.2001
21:37
[33]

Yazoo [ Pretorianin ]

może i i jest podobna do jedynki, ale... to zaleta! Ma ten niepowtarzalny (a jednak powtarzalny ;)) klimat, wspaniala jakosc grafiki (byc moze w Max Payne uzyto lepszego engine'u, ale napewno nie wyglada on lepiej), doskonale wygladajace budowle...eh, ah, oh ;)) czy jest juz w polskich sklepach?

02.12.2001
02:57
smile
[34]

Hriss [ Pretorianin ]

dzisiaj grałem w soula szok jest świetny , grafa szok o wiele lepsza od jedynki .Ci co sądzą że jest taka sama grubo się mylą tu jest co podziwiać .Owszem akurat gram w maxa peyna terz jest świetny fabułaaaaa grafika , ale tych gier niepowinno się porównywać.Max jest bardzo dobrą grą i Soul terz taką będzie.Ale klimat Soul Reaver to poezja .Na bank kupię orginał.Demo testowałem na athlonie 1333 podkręconym na 1466 , 256 DDR. geforc 2 mx 32 MB SDR.chodziła bardzo płynnie w 1024 - 32 bit.

02.12.2001
11:44
smile
[35]

Mastyl [ Legend ]

riv---> Hmm, co bym chciał w dwójce? Strasznie lubie Raziela, więc chciałbym, żeby gra, w której występuje należała też do mojego ulubionego gatunku- RP. Słowem- dodać by można do SR poboczne questy, nieliniową fabułe (możesz sprzymierzyć się z Kainem, Morbiusem albo grać przeciw obu ), mnóstwo statytstyk i NPC, z którymi mógłbym rozmawiać (a nie ich tylko wysłuchiwać). Na pewno nie przeszkadzałoby to nikomu. Ale takich zmian w serii Soul Reaver chyba nie doczekam.

02.12.2001
14:28
[36]

Yazoo [ Pretorianin ]

Mastyl --> coz, mi by przeszkadzalo ;). Nie to, zebym nie lubil RPG, ale SR zawsze byl dla mnie swietna gra TPP bez zadnych udziwnien i tak powinno zostac. A co do gry action-RPG z Raziel'em w roli glownej - czemu nie? Ale jest to temat na oddzielna produkcje.

03.12.2001
12:26
smile
[37]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego demo Soul Reavera 2 z GOLa nie działa ? Odpalam aplikację, włącza się jeden ekranik z postacią Raziela i koniec całkowita cisza.

03.12.2001
14:06
[38]

snoopi [ Generaďż˝ ]

viti--> nie wiem, ja sciagalem z WIG'u (bo szybciej), sprobuj moze wejsc w setup i sprawdz jakie masz ustawienia. co samego Soul 2 to niby fajne, ale zytnich roznicy w stosunku do jedynki nie wiedze(procz grafiki)

04.12.2001
18:56
[39]

cRaven [ Konsul ]

POMOCY : jak zrobić "with soulreaver imbue the dark" ? i dostac taki złoty talerz?

05.12.2001
18:27
[40]

cRaven [ Konsul ]

dobra powyższe pytanie odchodzi do lamusa. A więc następne , po wyjściu z dark forge któredy udać się do light forge?

11.12.2001
02:32
smile
[41]

tymczasowy6882 [ Junior ]

Aby dotrzec do Light Forge musisz po wyjsciu z Dark Forge, cofnac sie do Southern Lake, nastepnie wskocz do jeziora i poplyn spowrotem przez podwodne wrota - musisz doplynac do 4 wodospadow, pomiedzy ktorymi jest maly kawalek zemi z kolejnymi drzwiami. Uzyj Dark Reaver'a do otwarcia drzwi. I juz bedziesz w Light Forge.... co dalej nie powiem, bo gra straci swoj sens. Pytaj jesli nie bedziesz wiedzial co i jak dalej.

19.12.2001
16:32
smile
[42]

Nefalin [ Chor��y ]

Dla mnie ta gra jest rewelacyjna i tez faktycznie :)))Tom odstawilem Wolfa o nacieram a naprawde warto!!!!!

21.12.2001
22:50
[43]

Fantazyoosh [ sałatka z pora ]

Gierka jest naprawde niesamowita. Graficznie to majstersztyk, a muzyka i atmosfera rozklada na łopatki. Jedna szczegolik bardzo mi sie spodobał. Otoz jest to bodajze pierwsza gra w ktorej postac moze postawic nogi roznoczesnie na roznych poziomach:) Brzmi mętnie wiec załączam screenka. BTW ostatnio wyszedl patch do ver 1.01 - czy ktos wie co zmienia?

22.12.2001
00:30
[44]

Zdzisiek [ Generaďż˝ ]

Fantazyoosh----> a wiesz moze jak przejsc taka plansze z lustrami juz po zdobyciu Dark Reaver-a, taka w ktorej jest duze oko ?

22.12.2001
22:24
[45]

Fantazyoosh [ sałatka z pora ]

--> Zdzisiek na www.gamefaqs.com znajdziesz solkę. Ewentualnie mogę Ci ją podesłać, jak podasz maila.

22.12.2001
22:26
[46]

Fantazyoosh [ sałatka z pora ]

Zdzisiek --> (tak miało być:)))

22.12.2001
22:46
[47]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Vostok --> Moim zdaniem o niebo lepsza od maxa. Mastyl --dobry pomysł z tym RPG. Już raz wyszedł Legacy of Kain: Blood Omen - Action Rpg i był całkiem niezły.

22.12.2001
22:58
[48]

tramer [ ]

cóż - jedynka imo była jednak ciekawsza. bo tutaj niby mamy ciąg dalszy fabuły (zresztą bardzo fajnej i strasznie zakręconej) - ale same zagadki i reszta są lekko wtórne :-/ zresztą, jak ktoś nie grał i NIE SKOŃCZYŁ jedynki to niech kupuje i najpierw w nią zagra, bo inaczej straci wątek lekko... co do patcha, to nie wyszedł tak "ostatnio" bo wyszedł chyba w dzień po premierze światowej ;-) a zmienia... kupę bugów itp :-) warto ściągać i instalować. a nuż...

23.12.2001
19:48
[49]

tymczasowy7322 [ Junior ]

Hmm, nie wiem jak można powiedzieć, że Soul Reaver 2 , to gra gorsza od poprzedniczki, posiadająca gorszą grafikę i fabułę - to wszystko bzdety, mówione przez ludzi, którzy mieli okazję spotkać się tylko z wersją DEMO. NA tą Grę czekałem około polotra roku (tyle byla przekladana premiera) i nie zawiodłem się. Posiadam P III 733 do tego 256 ramu i GF 2 GTS 32 DDR - i mogę spokojnie grać z Anti Aliasing - tutaj nie wazne jaki sie ma procesor (nadmienię do tego wątku, w którym napisane jest, ze ktos ma Athlona 1466 i mu się przycina) to zalezy tylko od instrukcji zawartych w sterownikach - radzę wejść na www.frazir.wroc.pl i przeczytac, które wersje detków są najlepsze dla MX'ów. Wracając do gry, to muszę nadmienić jedno : brakuje mi tutaj jedynie zdobywania glifów - były one miłym urozmaiceniem, takimi 'pobocznymi' zdaniami, tutaj wszystko dzieje się równo - neiostety, choc to zaden minus, to tylko dziala na plus bo gra jest naprawdę ogromna. JEsli chdozi o wnętrza, to nagroda nalezy się dla grafików, jeśli mialbym kiedys opisywać poszczególne części budynków gotyckich, to zrobię screeny z SR 2 - ta gra poprostu wymiata grafiką i fabułą. Minus jest jeden - naszczęscie mnei nie dotyczy - minowicie ludzie, ktorzy nie znają dobrze angielskiego będą miały naprawde wielkie trudności ze zrozumieniem całej mitologii - jak slyszalem, najwiekszej zastosowanej w Grach komputerowych. Sprawa z jezykiem nie zmieni się do czasu, az grę wydawać będzie ktos inny, aniżeli CD - Projekt - chlopaki z tej firmy wzięliby się za to migiem, co powiększołoby tylko liczbę sprzedanych wersji. Pozdrowienia! Bq

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.