GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Silent Hunter II (cz.30)

26.11.2001
13:46
smile
[1]

schpack [ Konsul ]

Silent Hunter II (cz.30)

kszszszsz... piiiiiiiii... SLyszymy się?

...poprzednia częstotliwość:

26.11.2001
14:01
smile
[2]

leo987 [ Senator ]

chyba trwaja remonty w stoczniach, bo ludzi wywiało dzis na przymusowe urlopy, a niektórzy dostali przydział na inne krypy :)))))

26.11.2001
15:02
smile
[3]

matchaus [ Legend ]

...U-107 na patrolu... Zgłaszam się! Jestem cały czas obecny. Dziś nawet trochę dłużej, gdyż zostaję after hours :)

26.11.2001
15:21
smile
[4]

leo987 [ Senator ]

U-987 na patrolu do 15.45

26.11.2001
19:29
smile
[5]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Panowie, jakaś cisza ;-)....no coż refleksji słów kilka...... Potwierdzam truizmy, gra jest niedopracowana, robiona na siłę "bo był ciąg rynkowy" i na odwal. Zastosowanie enginu z roku 97 to absolutne nieporozumienie, biorąc pod uwagę czas ukazania się gry. Jako klienta nie interesują mnie problemy związane z realizacją projektu p.t. SH2 tylko efekt, a efekt jest żenujący. Oczywiście, mogę przestać w to grać, co też niniejszym uczynilłem oczekując na patche, poprawki itd. Tylko czy o to chodzi czekając przez 4 lata na grę? Dla tych, których SH2 jeszcze nie nudzi chapeau bas, moc samozaparcia albo innych wyobrażeń z was tchnie. Zwei, Neun, Neun

26.11.2001
20:50
smile
[6]

leo987 [ Senator ]

matchaus--> skończyłem własnie wstęp i pierwszy akapit recenzji właściwej. Na razie wyszło 8 tysiecy znaków (a ciąłem jak siekierą ten obszerny materiał). Ale efekt jest porazający. Wielkie brawa dla załogi U-107

26.11.2001
20:51
smile
[7]

leo987 [ Senator ]

U-987 do innych załóg Mnie SH2 z dnia na dzień sie coraz bardziej podoba :)))))

27.11.2001
00:00
smile
[8]

SilentOtto [ Faraon ]

U-99 melduje się na późnym patrolu. Zgadzam się z Siegfriedem bez zastrzeżeń :-) I tak jak on przestałem się katować. Czekam na poprawki i całą resztę. Siegfried ---> masz torpedę na privie odnośnie wycieczki na Morze Karaibskie ;-) Leo ---> po wejściu na Morze Śródziemne daję tej grze ocenę 55/100. Nie mogę wykrzesać z siebie iskierki entuzjazmu. Tak długo czekałem na coś ekstra a tu niewypał :-(

27.11.2001
08:16
smile
[9]

matchaus [ Legend ]

...U-107 melduje się z rana... Dopadłem wczoraj ten pancernik w misji Enemy Landing! Dostał 8 torped w trzech kolejnych atakach. Reszta torped DUD-nęła. Żadna nie została spudłowana! Po trzecim i ostatnim ataku zostałem wykryty i tropiony przez kilka godzin (około 8)... Trzy niszczyciele dawały mi nieźle ognia! Później zostały tylko dwa, ale i tak było gorąco! Wymykałem się jak zawodowiec - Viti - szykuj sie na konfrontacje! Przypominam, że gram na modzie 1.2 i 100% vunerabiliti. Gdy wynurzyłem się po tych bojach kadłub miałem szczelny w 20%, zniszczony peryskop i działo. Do tego poważnie uszkodzone działko p-lot. Nie było wyjścia - rura do domu! I tutaj spotkała mnie największa wada gry! Wracając do Wilhelmshaven przeciągnąłem linie planowenego kursu przez jakąś wysepkę na północ od portu docelowego, ale dość daleko, przy brzegach Norwegii. Jak można było coś takiego zostawić! W poczciwym AOtD nie można było ciągnąć kursu przez wyspy, czy ląd!!! Wracałem tyle czasu do rodzinnego portu, uciekałem kilka razy przed samolotami pod wodę, dwa razy dosłownie w ostatniej chwili i taki zawód... Wpadłem na ląd i od razu poszedłem na dno. A coś mi cały czas mówiło, żebym nie płynął do portu, tylko wcisnął Quit... Od dziś chrzanię całe to uczciwe granie - wiem, że potrafię tak grać i będę czekał na konfrontację z człowiekiem. Z kompem będę walczył według moich zasad! Cała trudość na minimum i pojedynki artyleryjskie z pancernikami!!! :o)

27.11.2001
08:30
smile
[10]

matchaus [ Legend ]

Do wszytskich dowódców! Mam problemy żeby zzassać tę płonącą ropę z Subsima... Zassałem nowy ślad torpedy z forum (Vickerstorpedowakebeta09), ale link https://www.sh2fleet.com/subsim_files/patches/vickers_oil&torp9.zip nie chodzi - nic nie mogę sciągnąć... Jakby ktoś miał, lub już używał - proszę o wysłanie na priva + komentarz na naszym forum. Z góry dziękuję - matchaus

27.11.2001
08:36
smile
[11]

leo987 [ Senator ]

matchaus--> nie przejmuj się. To nic. Do SH2 trzeba podchodzić ze spokojem i bez emocji. Ja początkowo też się denerwowałem. Ale w końcu sobie powiedziałem :" Gdzie sie tak spieszę? Po co mi kolejna misja, kiedy ta jest równie dobra. Jak mi się znudzi, dopiero wczytam sobie kolejną". I tak po przerwie dwóch dni trzciego znowu naszła mnie ochota do gry. Kampanię trzeba traktować jak pojedyncze misje. Zobaczysz że powrócisz do tej misji z pancernikiem i będziesz zadowolony, gdy uda Ci sie ją zakończyć. Jak to mówią: "Nie wyjście z portu, lecz powrót do niego świadczy o sukcesie na patrolu" :)))))) ps. na otarcie łez mogę Ci wysłać przerobiony tekst początku recki (jesli oczywiście chcesz).

27.11.2001
08:43
smile
[12]

schpack [ Konsul ]

Ja w tę misję grałem na razie raz. Gdy wytropiłem pancernik byłem na trochę złej pozycji do ataku, więc szedłem w wynurzeniu zgodnym kursem, w odległości ok 4,5-5tys żeby go nieco wyprzedzić. Trochę to trwało, bo robiłem tylko cztery węzły więcej. Gdy już miałem dobrą pozycję zapragnąłem zachaczyć krążownik. Destroyery były jeszcze dalej z przodu. Kiedy już, już miałem dokonać ostatecznego zwrotu do ataku, z tyłu nieco bliżej pojawił się destroyer i od razu mnie zauważył. Jak pierdutnęli do mnie wszyscy razem chyba ze wszystkich rur to nawet nie zdążyłem się zanurzyć. Tzn. zanurzyłem się, ale bezpowrotnie... matchaus --> zaraz sprawdzę ten link U-179

27.11.2001
08:52
smile
[13]

schpack [ Konsul ]

matchaus --> Fucktucznie. Nie działa. Chodzi tylko ten duży patch, który też zawiera te plamy.

27.11.2001
09:01
smile
[14]

schpack [ Konsul ]

matchaus --> Spróbuj tu:

27.11.2001
09:05
smile
[15]

SilentOtto [ Faraon ]

U-99 napatrolu... mathaus ---> he he he ----- wpadłem na tą samą wysepkę ! Na szczęście nie poszedłem na dno :-)

27.11.2001
09:08
smile
[16]

schpack [ Konsul ]

...lub poczekaj aż dojdzie torpeda :-)

27.11.2001
09:11
smile
[17]

schpack [ Konsul ]

SilentOtto --> Ślepy w karty nie gra, nie? ;-))

27.11.2001
09:18
[18]

leo987 [ Senator ]

matchaus--> wysłałem Ci silent hunter realism puck na priva (u mnie poszło migiem 70 KB/s). Otto--> witam dzielnego Nicolasa pozostałe załogi --> również pozdrawiam

27.11.2001
09:18
smile
[19]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

USS-Maco zjawia się niespodziewanie... Matchaus - Hehehehe.... Masz teraz nauczkę. Jak można kończyć, to trzeba kończyć. Gra lubi płatać figle. Pamiętam jak grałem, dawno temu, w AotD. Ukończyłem patrol, bardzo udany był, potopiłem sporo statków. Już chciałem sejwować i zamykać, a tu nagle 'JEB' teleportacja do windy. Jak ja się wtedy wkur$%^&...

27.11.2001
11:32
smile
[20]

matchaus [ Legend ]

Witajcie wszyscy! Dziękuję Leo i schpack'u! Wszystko odebrałem. Wróciłem właśnie z tego mrozu do ludzkich warunków... Leo --> NO JASNE, ŻE WYSYŁAJ! TO JA TU SIĘ NIECIERPLIWIĘ, A TY MI SIĘ JESZCZE PYTASZ! :)))))) Postanowiłem - dziś dokopię definitywnie temu pancernikowi i wrócę do bazy! Nic mnie nie zatrzyma! Acha - pancernik ZAWSZE musi dostac 7 torped. 6 to za mało. schpack --> ścigaj całą grupę będąc od niej na NNE (kurs 170) wtedy nie masz się o co martwić. Wykrywają Cię z odległości 3,5km.

27.11.2001
11:38
[21]

anonimowy [ Legend ]

U-44 melduje sie w pelnej gotowosci bojowej!!! Jezu ledwo przezylem te 10 dni :)))))

27.11.2001
11:41
smile
[22]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

matchaus --> w misji Scapa Flow, pancernika storpedowałem 6 torpedami przy ustawieniach max, vulnerability 60%, ale przy następnej Sub Hunt pancernik potrzebował "wypalić" już 7 cygar. Nie wiem dlaczego?

27.11.2001
11:50
smile
[23]

matchaus [ Legend ]

Siegfried --> Ja miałem identycznie! Pancernik w Scapa Flow potrzebuje po prostu 6 cygar. Sądzę, iż jest to podyktowane tonażem. Ten w "Enemy Landing" jest większy (bardziej wyporny :) od tego ze Scapa Flow...

27.11.2001
11:52
smile
[24]

matchaus [ Legend ]

Azzie --> Witamy serdecznie w wątku! Ja będę miał przerwę od jutra do niedzieli... Idę na opiekę...

27.11.2001
11:54
smile
[25]

matchaus [ Legend ]

Siegfried --> W "Sub Hunt" nie zatopiłem co prawda pancernika... Jeśli się Tobie udała ta sztuka, to gratuluję! Ja posłałem wtedy na dno ciężki krążownik i niszczyciel. Krążownik dostał 3, niszczyciel 1...

27.11.2001
11:56
[26]

anonimowy [ Legend ]

Ja niestety przez ten czas prawie wogole nie gralem w SH2 gdyz oprocz walki z laczem walczylem tez ze swoim komputerem :( No ale zaraz zaczne nadrabiac zaleglosci :)

27.11.2001
11:59
smile
[27]

leo987 [ Senator ]

matchaus--> torpeda na priva Azzie128---> jak remonty w stoczni? Widzę że chłopaki szybko uporali się z defektami sprzętu i znów wracasz na atlantyckie patrole :))))

27.11.2001
12:14
smile
[28]

matchaus [ Legend ]

Leo --> Torpeda odebrana i odesłana :) (drukuje się :)

27.11.2001
12:37
smile
[29]

SilentOtto [ Faraon ]

Azzie ---> witamy :-) Zassałem tego realism packa. Zapodam i zobaczę co z tego wyjdzie. Wieczorkiem ruszę topic na szlaku zaopatrzeniowym na Maltę :-)

27.11.2001
12:44
[30]

leo987 [ Senator ]

Otto--> zciągnij sobie jeszcze historyczne plakaty (ekrany tła menu) super sprawa - ja już je mam i nic się nie wiesza. jak nie chce Ci sie szukać to Ci zaraz podeślę.

27.11.2001
12:57
smile
[31]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo ---> dzięki. Jeśli możesz podesłać to też dzięki :-)

27.11.2001
13:00
smile
[32]

matchaus [ Legend ]

Otto --> masz to u siebie... leo --> Pierwszy! :))))

27.11.2001
13:02
smile
[33]

matchaus [ Legend ]

Otto --> ajajajaj! Chodziło Ci o te plakaty! Już podsyłam!

27.11.2001
13:06
smile
[34]

matchaus [ Legend ]

Otto --> masz wszystko + mały prezencik :)

27.11.2001
13:16
smile
[35]

leo987 [ Senator ]

matchaus--> sacreble....za późno sie obudziłem....no nic, następnym razem pierwszy zwęsze konwój :)))))

27.11.2001
13:59
smile
[36]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

matchaus --> w Sub Hunt w pancernika wlepiłem "tylko" 6 cygar, stąd domniemuje że przy 7 fiknąłby koziołka. No, ale zatopiłem light cruisera (2t) i 3 DD :-)

27.11.2001
14:04
smile
[37]

matchaus [ Legend ]

Siegfried --> Zgadza się, siódma posłałaby go na dno... Po Twojej wypowiedzi wnioskuję, że odpaliłeś 11 torped, które nie DUD-neły! To wspaniały wynik! U mnie na 14 torped 7-8 to DUDY :)))))))

27.11.2001
14:15
smile
[38]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

matchaus --> czy mógłbyś podesłać plakatowy dodatek na priv, nie mogę go znaleźć. Może znowu żle szukam :-) Połowę DUD miałem na "zachodnich podejściach" może w tej misji mi to zrekompensował;-) Do sposobu na ucieczkę przed DD, czyli klawisz c przy 300-400m dystansu dołączam swój. Zostawiam po ataku zazwyczaj jedną aft torpedo i czekam ustawiony aż DD podplynie na ok 450-500m Torpdeo los, i spadam pod wodę. Na 3 przypadki 2 zaskutkowały.

27.11.2001
14:26
smile
[39]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Mam do Panów Kapitanów pytanie. Czy zmiana konfiguracji np. vulnerability z 60 na 100% w trakcie kampani ma na nią wpływ, czy z nowymi ustawieniami trzeba zacząć wszystko od nowa?

27.11.2001
14:38
[40]

leo987 [ Senator ]

Siegfried--> chyba nie mozna zmieniac konfiguracji w czasie trwania kampani (nie mozliwe do wykonania - raz ustawione parametry obowiązują przez cały czas). Przynajmniej ja o tym nic nie wiem. Pojedyncze misje to co innego. Ja gram na 70% i widac róznicę kolosalną pomiędzy 70 a 100.

27.11.2001
15:35
smile
[41]

SilentOtto [ Faraon ]

Siegfried ---> Leo ma rację. Aby zmiany się przyjęły musisz z nowymi ustawieniami zacząć nową kampanię. Dodatki bedą na mlecznej krowie.

27.11.2001
15:41
smile
[42]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> koordynaty milch kuhe bez zmian? :-) Bolszoje spasiba..czy jakoś tak

27.11.2001
16:26
smile
[43]

SilentOtto [ Faraon ]

Siegfried ---> wysłalem Ci na wsiaki słuczaj koordynaty na priva. Niczewo... :-)

27.11.2001
16:45
smile
[44]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> koordynaty nie przechwycone, powtarzam koordynaty nie przechwycone proszę o potwierdznie pozycji. U-299

28.11.2001
08:15
smile
[45]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto, --> Danke schon. SD (Sicheheitsdienst) ;-) ist gut. Rosjanie jak widać powinni pracować nad większością komercyjnie udanych gier (Il2 Sturmovik) :-) Pozdrowienia

28.11.2001
08:40
[46]

matik [ Konsul ]

Panowie na forum w subsimie jest do ściągnęcia mod 1.3 Pozdrawiam matik U99

28.11.2001
09:22
smile
[47]

leo987 [ Senator ]

U-987 NA PATROLU UWAGA !!! BARDZO WAŻNY MELDUNEK !!! PONIŻEJ ZNAJDUJE SIĘ LINK DO STRONY, NA KTÓREJ ZESPÓŁ PROGRAMISTÓW Z SSI/ULTIMATION INC. PRZYGOTOWUJĄCYCH NOWE MISJE I KAMPANIE ORAZ ŁATKE DO GRY SILENT HUNTER 2 PROSI O MELDUNKI NA TEMAT WSZYSTKICH BŁĘDÓW ZAUWAŻONYCH PRZEZ GRACZY, A TAKŻE WASZYCH PROPOZYCJI I POMYSŁÓW !!! TAK WIĘC I TY MOŻESZ PRZYSŁUŻYĆ SIĘ SPRAWIE I MIEĆ WPŁYW NA TO, CO ZOSTANIE UMIESZCZONE W ŁATCE I PRZYSZŁEJ KAMPANII !!! NIE STÓJ !!! NIE CZEKAJ !!! PISZ !!!

28.11.2001
10:04
smile
[48]

Mohrven [ Pretorianin ]

Witam Stado! Dzisiaj wreszcie dostanę w swoje ręce sh2, więc bedę mógł osobiście zweryfikować opinie które czytam od miesiąca... Mała prośba: czy może mi któryś z Szanownych Wilków podesłać na forum lub priva adresik ze zmienowymi artami z krzyży maltańskich na swastyki, oraz inne ciekawe arty? Co do modów to właśnie zasysam mod1.3 oraz realizm packa. Jednym słowem adresy do ciekawych add-onsów mile widziane. pozdrawiam Mohrven

28.11.2001
10:11
smile
[49]

schpack [ Konsul ]

leo --> To nie jest bezpośrednia prośba z SSI. Myślę że jak napiszesz to samo na Subsimie to wystarczy. Oni mają dobre kontakty, a poza tym to na subsimie udzielał się programista z Ultimation i służył swoją pomocą. p.s oglądałeś screenshoty z "Sae Dogs 2"?

28.11.2001
10:17
smile
[50]

leo987 [ Senator ]

schpack--> masz rację. Ale goście piszą że będą wiercić dziurę w brzuchu Ultimation. A skoro tak, to jestem jak najbardziej za. Screeny mnie zabiły schpack. Ale to nic w porównaniu z trailerem. Zciągnij go sobie z GOLa - ma 25 MB ale jak go zobaczysz to będziesz w 7 niebie. Mi po prostu zabrakło tchu. adres do strony oryginalnej

28.11.2001
10:35
smile
[51]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

leo987 --> poprzez Otto doświadczam uroków SD. Popatrz, gra jest z 1999 a jaka grafika! Transparentność wody, kilwater co ja będę pisał sam wszak wiesz najlepiej. Gdyby tak chłopakom z Ultimation i SSI chciało się jeszcze w tym samym roku , stworzyć zbliżony engine mielibyśmy teraz cacuszko ;-) . Widać zabrakło im rosyjskich programistów :-)

28.11.2001
10:47
smile
[52]

SilentOtto [ Faraon ]

U-99 melduje się na patrolu Siegfried --> gdybyz tak SH2 wyglądał :-) Do której żeglowałeś ? ;-) Leo --> gdzie jest ten trainer !? Na akella niet. A może jestem poprostu niewyspany ?

28.11.2001
10:52
smile
[53]

SilentOtto [ Faraon ]

Zaiste jestem niewyspany ;-))) Czałyczas wydawało mi się, że gram w SD II ;-))) I szulkałem trainera do SD III ;-))))))

28.11.2001
10:56
smile
[54]

Expastor [ Konsul ]

---> Witam wszystkich Gram w SH II i krew mnie zalewa..... zreszta zainteresowani wiedza o co chodzi... Nowy (?) bug : po wysjciu z misji (kampania) i ponownym wejsciu w nia odswieza nam sie powietrze na pokladzie.. calkiem fajna sprawa.Dziala na modzie 1.2 (na innych nie sprawdzalem) Pozdrowienia Expastor U-333

28.11.2001
11:04
smile
[55]

schpack [ Konsul ]

Mohrven --> Linki: medale i dokumenty - WWIIscalemodels.com/historical01.zip flaga niemieckich okrętów - WWIIscalemodels.com/flag.zip menu gry - www.mx-5-roadster.de/bkgrndmod1.exe

28.11.2001
11:05
[56]

uzi [ Legionista ]

Cześć wszystkim co na morzu...:-)))))) Od kilku dni mam SH II wersja v 1.000.006 i powolutku zapoznający się jestem...i mam problem...otóz nie wpadłem jak celnie strzelać torpedkami...mam do celow szkolnych realizm na 60% z wyłączonym efektem "dud torpedy" czyli nie mam niewypałów...ręcznie ustawiam..głębokośc płynięcia i prędkośc....natomiast namiar celu mam automatykę wlączoną....namierzam cel który płynie 1000 m ode mnie klawiszem "L" czerwona strzałka przestaje migać...prawdopodobieństwo trafienia skacze na okolo 100 %...sytuacja wymarzona....cel płynie ze stałą prędkością....zapisalem przed samym odpaleniem stan gry i odpalam....teoretycznie powinienem trafiać 100 na 100 razy...a w 2/3 przypadków torpedka przeplywa obok statku i mknie sobie dalej....a czasem wręcz płynie w zupelnie innym kierunku niz znajduje się namierzony cel...????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! nie rozumiem tego i szlag mnie trafia....czy ktoś jest w stanie wyjaśnić mi o co tu chodzi ?????? Czekam na oficjalną polską wersję....ale czy 20 XII to wudania termin ostateczny????....wątpię.... ...liczę na instrukcję...po polsku....ale już chcialbym zwalczyć problem.... ...czy instalowanie modów które polecacie jest do wersji ktorą posiadam krokiem słusznym?...też prosiłbym o radę... ...generalnie gra mi się podoba....choć widzę już parę niedoróbek...i pewne rzeczy inaczej bym zrobił...:-))))) i czemu nie ma tam zadnych filmów tylko starcza twarz Ericha Toppa....tu już SH I było lepsze...bo gadanie było w tle filmów...poza tym przegląd okrętu z jedynki też był fajny...a tu tylko modele wykorzystywane w grze i ich opisy...brrrr...szkoda.... fajne efekty tonięcia statku...eksplozje....uszkodzenie na 60 %...eksplozja i zatopiony...fajne :-))) Proszę o szybką odpowiedź....bo stracicie rozmówcę na forum.../nie groźba/...spowodowane tym iż rozmówcę trafi szlag przy rozgryzaniu tajemnic pływania torped w SH II...:-)))))) oczekując na odpowiedź...pozdrawiam...

28.11.2001
11:16
[57]

leo987 [ Senator ]

Otto--> Trailer (film) a nie trainer link poniżej a gdyby był tłok to: www.akella.com potem sea dogs 2 a dalej download

28.11.2001
11:28
smile
[58]

leo987 [ Senator ]

uzi--> sposoby oddawania celnych salw to największa tajemnica każdego kapitana u-boota :)))))) W zasadzie wszystko wykonujesz poprawnie. By jednak przedłużyc Twą karierę w kriegsmarine polecam najprostsze rozwiązanie: 1. Kiedy zobaczysz statek w peryskopie wciśnij L - trójkącik przestanie mrugać. 2. następnie wciśnij klawisz x - peryskop zalokuje sie na celu i będzie automatycznie za nim podążał 3. poczekaj (lub staraj sie zająć taką pozycję okrętem) by znajdował sie on w momencie strzału w pozycji prostopadłej do kursu celu (kąt 90 stopni) I_. Jeżeli kąt jest ostry a szybkośc celu duża - możlwe pudło 4. Salwę oddawaj z odległości 1500 -1000 m A jak chcesz dokładniej to będziesz musiał opanować obliczanie w głowie lub kalkulatorem funkcji theta, radianów, sinusów i cosinusów kątów i wielu innych bardzo ułatwiających celowanie duperelków :))))))

28.11.2001
11:29
smile
[59]

Expastor [ Konsul ]

-----> Leo987 Jak ja cie palne w ten lepek.. dokladnie o podobna rzecz mi chodzilo... tylko co z tego ze znajde bugi jesli nie bedze mogl przekazac ich po angielsku tak aby mnie w 100% zrozumiano? Dlatego proponowalem by wszyscy kaleu z forum wypowiedzieli sie na temat, potem zebraloby sie to i jakos uporzadkowalo (tak aby tym zakutym palom z SSi/Ultimation bylo latwiej) i przelorzylo na jakis w miare znosny angielski. Wydaj mi sie ze lepsze bedzie taki "poukladany" bug-raport od chaotycznie rzucanych stwierdzen. Czy twoja opinia juz jest podobno do mojej (bo ostatnio wysmiales taka inicjatywe :)) Expastor (U-333)

28.11.2001
11:35
smile
[60]

leo987 [ Senator ]

Expastor--> wcale nie wyśmiewałem , wcale nie wysmiewałem :))))) Byłem wtedy lekko sfrustrowany obojetnościa Ultimation na posty forumowiczów, dlatego wyraziłem wątpliwość :))) Oczyiście że to Twoja inicjatywa była pierwsza, a dziś napisałem meldunek, bo faceci na subsim.com zasypali forum ta informacją i obiecują że mają dobry kontakt z SSI/Ultimation. :)))) zanurzenie alarmowe (bo jak na Expastor pobłogosławi za raz, to nam peryskop urwie) :))))

28.11.2001
11:37
smile
[61]

SilentOtto [ Faraon ]

leo --> napisałem, ze jeszcze śpię ;-) Już sciągnąłem i wiem na jaką grę czekam ;-)

28.11.2001
11:39
smile
[62]

leo987 [ Senator ]

Otto--> Ja też :)))) a propos czekam jeszcze na jedną niecierpliwie (kiedy spodziewasz się konwoju z CH&B) ??? :)))

28.11.2001
11:54
smile
[63]

Expastor [ Konsul ]

------> Leo987 Nie chodzi o pierszenstwo inicjatyw, czy tez inne takie pierdoly ale o jakies uzdrowienie chorego SH II... Najlepiej bedzie jak sie ktos zaraz przyzna do doberj znajomosci angileksiego (ta soba zajela by sie redakcja, oczywiscie z nasza pomoca, textu po "angielskiemu"), sa moze jacys uzdolnieni spolecznicy ?:) . Ci ktorzy nie moga pomoc przy angielskim moga na forum podawac swoje opinie nt bugow, porawek i wlasnych pomyslow. Mozemy zrobic pare roznych punktow pod ktore bedziemy wrzucac to co mamy do nawrzucania panom odpowiedzialnym za SHII np 1 Destroyer - i tu zazalenie na DD (o tym szerzej za chwile) 2 Sailing model - fizyka w grze 3 Realism - wiadomo itd az do wyczerpania bugow i potem calosc wysylamy.... Wiem ze wymaga to troche wysilku ale chyba nam na tym zalezy zeby poprawic 3/4 gry... Wydaje mi sie ze zbiorowa praca (he he od razu sie stare dobre czasy przypominaja... precz z jednostka wiwat trud calej klasy robotniczej itd..) bedzie pelniejsza i bardziej trafiajaca do ograniczonych (?) umyslow od SSI Expastor(U-333)

28.11.2001
12:06
[64]

leo987 [ Senator ]

Expastor--> oki. W tym tygodniu pojawi się w federacji strona o SH2. Myslę że będzie można tam pisać, lub założyć wątek gdzie będziemy wpisywali wszystkie bugi. Moim zdaniem nie ma sensu zakładać takiego wątku tutaj, ponieważ znając dowcip forumowiczów będą tam wypisywali rózne złote myśli. To forum to nie jest to samo forum co subsim.com.

28.11.2001
12:21
smile
[65]

Expastor [ Konsul ]

A propos DD w SH II 6 albo 7 misja zachodnie brzegi GB, plynie sobie nasz teoretyczny konwoj , ktory zostajw wypatrzony przez bystrookiego pomocnika kucharza. Dalszy rozwoj akcji : 1Podejscie do celu i atak a) dzien Wyprzedzamy konwoj , zatrzymujemy sie na jego przewidywalnej trasie lub w poblizu , zanurzenie (tylko perysykopowa albo pod termokline), cisza na okercie (udajemy dziure w wodzie). Slyszymy zblizajace sie cele, DD nas namierza (jak?!?), koniec b) noc proba ataku ala Otto (pozdrowienia dla naszej zalogi U-96) na powierzchnii, zblizenie sie do konwoju wypatrzenie przez DD, bezposrenie trafienie w 1-3 salwie, proba zanurzenia,DC,, koniec 2.Odwrot W 99,99% pod woda, jak najglebiej (staram sie dzialc na wodach min 200metrow glebokosci), udane proby zgubienia DD-ow bez ich niszczenia lub utraty okretu na 100 prob ok 5 Proba zrozumienia problemu : -zauwazylem ze czesto jestem wykrywany NIE przez DD ktory jest najblizej mnie np 3km ale przez inny znajdujacy sie po drugiej stronie konwoju w 2x wiekszej odleglosc i przez niego atakowany, podczas gdy DD znajdujacy sie blizej plynie sobie jakby nic sie nie zdarzylo ! i jakim cudem mozna wykryc zanurzony op sonarem przez konwoj?! -jak pozbyc sie DD zakladajac ze udalo mi sie zejsc b.gleboko (~ 250m) i przezyc pierwsze ataki DC ? - wyglada na to ze w programie DD maja okreslony promien detekcji op, niezalezny od poczynan gracza.. tj czy sie plynie szybko czy wolno, gleboko czy plytko.... - o niesamowitej celnosci DC wszyscy juz pisali ale rownie wysoka jest celnosc artylerii DD, np trafienie 1 salwa z 6 km w prawie calkowic zanurzony op.. i wlasnie takie rzeczy trzeba poprawic..... aha, mam zainstalowanego moda 1.2 wiec potrzebne sa inne rozwiazania Expastor (U-333)

28.11.2001
12:36
smile
[66]

dw4rf [ Generał ]

Witam po dość długiej nieobecności... Przez ten czas męczyłem się z Sub Hunt (zamarzył mi sie BB ;) I w końcu go dopadłem :))) Misję robiłem z 60 razy (cały tydzień).. Prosty spoiler --> najpierw płyniemy do Bergen zaliczyć primary obj, następnie zabieramy się za BB. Pływa on 3 różnymi trasami, które są jednak do siebie zbliżone - w pewnym miejscu wszystkie 3 się przecinają. Wywalamy po 5 węgorzy do BB i jeżeli nie zatonie, czekamy aż się pojawi w tym samym rejonie ponownie. Znowu 5 węgorzy i. t. d. Najważniejsze to unikać kotaktu z DD, bo w osłonie są 3-4. najlepiej strzelać z dystansu 3-4 km na powierzchni w nocy. Udało mi się w końcu go zatopić, kiedy 3 DD poszły na dno w niewyjaśnionej kolizji :P Nieźle się przy tym uśmiałem, bo wypełniając misję 60 razy widziałem wszystkie możliwe niedociągnięcia - np. niemiecka armada zawsze kończy wbita w grunt :P Albo nagle wszystkie statki zaczynają się gubić i rozpływają się w różnych kierunkach i oczywiście kończą na lądzie :)) Nie dostałem nic ponad IC II klasy (a mam 70000t warship i 50000t merchant) :((( Mam moda 1.3, realistyczne DC (też do sciągnięcia z subsima), plamy oleju i ślady torped. Niszczyciele nie są już aż tak zabójcze i da się je w miarę sensownie zgubić. Pierwsze podejście do Enemy Landings: Wdarłem się do konwoju osłanianego przez 5 albo 6 DD. Najpierw torpeda do DD, który płynął najbliżej (widocznie mnie nie wykrył i płynął tak, że wystawil ładnie burtę. Następnie 2 torpedy do prowadzącego merchanta (1 dud), poprawiłem kolejną - też dud. Zbliżył się kolejny niszczyciel, torpeda z rufowej i 2 DD na koncie. Cały czas byłem na peryskopowej w środku dnia. Niestety 3 DD nie był w ciemię bity i ostro przyszarżował (ok 20 węzłów). Moja załoga przysnęła i coś niemrawo wykonała awaryjne zanurzenie - przez co nie udało mi się już wynurzyć :P Tym nie mniej jestem pełen optymizmu, bo po monotoni w Sub Hunt gra prawie mi się znudziła. Lece na Subsima. Matchaus --> jeżeli potrzebujesz jakiegoś moda - torpeda na priva Pozdrawiam U-724

28.11.2001
12:45
smile
[67]

Expastor [ Konsul ]

------>dw4rf Wiele dobrego napisales o modzie 1.3 ... gdzie go mozna zlapac? czy ktos wie jak zostanie wydany shII w RP ? Taki sam z bugami jak w USA czy moze zpatchowany i z modmi?I kiedy ? FregatenKapittan Expastor (U-333)

28.11.2001
12:46
[68]

leo987 [ Senator ]

Expastor--> to co piszesz to bardzo dziwne. Podczas moich misji wygląda to zupełnie inaczej. Kiedy np. znajduję konwój wyprzedzam go, ustawiam sie na jego kursie, schodzę na peryskopową, nie wysuwam peryskopu, tylko czekam spokojnie obserwując na mapie "pola dźwięku" oraz słyszę narastający odgłos śrub okrętowych. I przede wszystkim SILNIKI STOP !!! CISZA. Wtedy błyskawicznie wysuwam peryskop (póxniej jak ktoś preferuje mozna zatrzymać czas i spokojnie znaleźć cel, zalogowac go i uruchomic znowu czas). Na mapie pojawia sie znowu pozycja celu. Peryskop w dół i obserwuję mapę. Kiedy okręt jest na idealnej pozycji do salwy, peryskop w górę szybkie spojrzenie i salwa. I teraz wygląda to tak: Jeżeli DUD to ponawiam atak (o ile pozycja jest jeszcze dobra lub zmieniam cel). Eskorta prawie śpi bo nic sie nie stało, a nie wiedzą gdzie jestem i skąd padł strzał - moje silniki milczą. Jeżeli następuje wybuch torpedy zaczyna się polowanie eskorty. Powiedzmy że płynie na mnie niszczyciel. namierzył mnie azdykiem, więc zna moją pozycję. Jeżeli zostaną w miejscu to zginę - więc ruszam. Obieram kurs mozliwie prostopadle do kursu niszczyciela i daję komendę "rig for silent" co znaczy że idę wolniutko na 1/4 mocy. Kiedy okręt sie obróci wtedy schodzę niżej (i kiedy niszcyciel jest w odległosci około 400 metrów mozna włączyć zanurzenie alarmowe, ale nie koniecznie). Kiedy padają bomby ja jestem już w innym miejscu na innej głębokości. Skutkuje także włączenie prędkości 1/4 w tył i ucieczka tyłem (nosem w kierunku niszczyciela). Inny sposób także sprawdzony przez U-987 to zanurzenie alarmowe, kiedy niszczyciel jest 400m od okrętu. A kiedy podchodzi na 100 m - pełna moc i w górę na peryskopową. Jeżeli pierwsza salwa bomb nas nie trafi, dalsze pójdą głębiej i daleko od nas. Pewnie jest jeszcze pełno innych sposobów. Ja gram bez moda (ponieważ piszę recenzję z wersji nie modyfikowanej). Realizm mam ustawiony tak: włączony widok xyz, vulnerability (podatność na uszkodzenia) 70% i głos Off. Reszta on (dud także). I gra jest spoko. Jedynym mankamentem to ten czas. Kiedy minie - wszystko (okręty) staje i głupieje. Ale w czasie trwania misji jest super.

28.11.2001
12:54
smile
[69]

SilentOtto [ Faraon ]

Leo ---> w tym tygodniu konwój powinien dopłynąć. Przynajmniej mam taką nadzieję.

28.11.2001
12:58
[70]

leo987 [ Senator ]

Dla mnie bugi to: - te okręty wbite w ląd - brak deszczu i chmur (zobaczcie sobie niebo na screenach z "Command Destroyer", - spróbujcie płynąć w wynurzeniu u-bootem w kierunku bunkrów w bazie przez nabrzeża i pomosty cumownicze. Okręt przechodzi przez betonowe nabrzeże jak duch, - czarny ekran i zwis podczas gry, - zderzenia niszczycieli i zapętlanie się okrętów (często bez uszkodzeń), - spotkałem taka sytuację że niszczyciel wbił sie w tankowiec i stzralał do mnie z działa. ja byłem po drugiej stronie (na lini ognia w odległości zero od DD stał tankowiec). I każda salwa wybuchała w miejscu gdzie stał DD !!! Czyli strzelał sam do siebie. I oczywiście po kilku takich strzałach sam się zatopił !!! To jest ewidentny bug. AI jaka jest taka jest - mozna poprawić (zwłaszcza że gra jest idealna do modyfikowania :)))))))))

28.11.2001
13:01
[71]

uzi [ Legionista ]

--> leo987 dzięki...bo myślalem że coś ze mną nie tak...:-)))))) Jeszcze jedna kwestia...moda juz 1.3 jak czytam....mam SH II wersja v 1.000.006 ...czy instalowanie modów które polecacie jest do wersji ktorą posiadam krokiem słusznym?...też prosiłbym o radę... i ewentualnie proszę o dokladny namiar na tego moda bo lażąc na subsimie nie znalazłem...Pozdrawiam Uzi

28.11.2001
13:04
[72]

leo987 [ Senator ]

Ustawienie sobie poprzeczki na 100% przypomina grę w trybie ARCADE - bo z realizmem niewiele ma to wspólnego. najlepiej wgrac moda 1.3 (gram też z modem) grafiki - menu historyczne poprawki vickersa - ślady ropy i torped dźwięki (vickers pack + crash dive z das boot) indywidualnie dopasowac poziom trudności (subsim.com poleca 70% vulner.) i gra sie jak z nut :))))))

28.11.2001
13:05
[73]

leo987 [ Senator ]

Otto--> ssuuupperr :))))))))) torpeda na priva - uzgodnimy szczegóły

28.11.2001
13:08
smile
[74]

schpack [ Konsul ]

Nieee... , no po prostu co człowiek to sposób! W pale mi nie siedzi jak leo ucieka na 1/4. I jeszcze kombinuje z wstecznym. Ja w takich razach prawie zawsze dostaję strzała z nikąd. Mój sposób to 1/4, podpuszczenie destroyera na ok 500-800 metrów, potem gwałtowny zwrot, crach dive, i full naprzód (uwaga na peryskop) . Po zejściu na ok. 30- 50m z powrotem peryskopowa i atak torpedą, jeśli oczywiście jest. Delikatne metody i żadne uciekanie cichcem u mnie nie skutkują.

28.11.2001
13:13
[75]

leo987 [ Senator ]

schpack--> :)))) myślę że zademonstruję Ci to podczas gry w sieci :))))) Zweryfikujemy wtedy nasze metody :)))) Za pierwszym razem (opisałem to w wątku) poszedłem pełna mocą na peryskopowej na DD (ala Kretschmer) i także przezyłem !!! DD nie rzucił nawet bomb, bo by sobie dupsko urwał :)))))))) Albo tak zgłupiał AI :))))) uzi--> instaluj to co polecam posta wyżej

28.11.2001
13:21
smile
[76]

schpack [ Konsul ]

leo --> Oniczym innym nie marzę :-))) A swoją drogą to fajnie że każdy ma inną politykę rejterady :-)

28.11.2001
13:26
smile
[77]

Expastor [ Konsul ]

------> Leo987 Hm... sam juz nie wiem.. z tego co opisales to mamy 2 rozne gry :) Mozlesz podac linka do tego moda 1.3 i czy ten mod 1.3 to to samo co realism pack?

28.11.2001
13:31
[78]

leo987 [ Senator ]

wszystkie nowe pliki i uaktualnienia znajduja się na: www.subsim.com trzeba wejść do forum potem do forum sh2 (ostatnio chyba jakieś zmiany tam były) i na samej górze znajduje sie wątek (jeden z 5 pierwszych zawsze pt: modders cos tam cos tam - nie pamietam. Tam jest wszystko). a sporo jest także w kategorii download z w menu po lewej

28.11.2001
13:34
[79]

schpack [ Konsul ]

Szkoda, że nie mamy tu takich smaczków jak w AOTD, że destrojer gubi namiar asdicowy za rufą, a potem będąc w odległości powiedzmy 1000m zrzuca bomby na chybił-trafił. Aces'y rulez!!!

28.11.2001
13:39
smile
[80]

leo987 [ Senator ]

schpack--> ale za to jak sobie pomyslę, że za chwilę goście opracują łatki i tysiące historycznych misji do SH2 (całę operację drumbeat, ataki na konwoje SC 7 i PQ 17 (ten juz jest :))) i happy times i wiele innych, a vickers doda do tego szalupy ratunkowe i ludzików, a Command Destroyer doda tekstury nieba i deszczu i ....w ogóle, to jak sie za dwa lata pokaże "SILENT HUNTER 2 COMMANDERS GOLD EDITOIN" TO BĘDZIE HICIOR :))))))))))))))))))

28.11.2001
13:46
smile
[81]

schpack [ Konsul ]

leo --> To chyba największa zaleta SH2, że ma taką otwartą architekturę :-)

28.11.2001
13:53
smile
[82]

leo987 [ Senator ]

schpack--> masz 100% racji. ja juz teraz rozumiem pomysł Ultimation na grę idealną: 1. wypuszczamy szkielet gry oparty na prostym jak drut silniku (najlepiej starym dosowym, choć ten pod win 95 też może być) :)))) 2. ludzie go sobie dowolnie modyfikują i poprawiają dosłownie wszystko : grafikę, AI, i inne :))) 3. nie dajemy żadnego zabezpieczenia : mozna idealnie kopiowac po całym świecie 4. i mamy gre idealną... 5...a jak puścimy multiplayera to goście dopiero spadna z krzeseł :))))))) Oskar dla Ultimation :)))))

28.11.2001
14:03
smile
[83]

schpack [ Konsul ]

Ha, ha, ha ... :-)))))) Brawo Ci Państwo! ... tylko czemu każą za to płacić?

28.11.2001
14:14
[84]

Expastor [ Konsul ]

-----> Leo987 A nie wkurza cie cudowna odpornosc wrogich jednostek na nasze prezety? Dorwalem kiedys Renowna poslalem mu 5 sztuk, 4 trafily i wybychly a on nawet nie zwolnil..... albo w enemy engaging dostalem grupe BB z CA i 5 DD, trafilem BB 5 torp, wszystkie wybuchly po czym caly task fors wryl sie w lad.... Jeden z niszczycieli tak sie mnie przestraszyl ze dostal sie na szczyt (sic!) sporej gory... pewnie chlopcy chcieli miec lepszy widok i beda staczac po zboczu DC... A trafiony BB schowal sie do wnetrza wyspy..... i wez tu sie bracie nie pochlastaj.... dziwi mnie fakt ze nie sa odnotowywane dane odnosnie uszkodzonego tonazu... za powazne uszkodzenie BB czy CV tez mozna bylo otrzymac cos wiecej niz serdeczny uscisk od wojka Karla.... do kogo trzeba sie zwrocic by zmienic sobie range ?

28.11.2001
14:22
smile
[85]

schpack [ Konsul ]

Expastor -->Jest gdzieś taki specjalny wątek, zaczyna się tak " Tu wpisujcie prośby do..."

28.11.2001
14:24
[86]

Expastor [ Konsul ]

Ultimation naprawde jest genialne... wypuszcza same buraki, amatorzy je poprawia, Ultimation zbierzez z netu owoce ich pracy i wypusci wersje gold za 3/4 ceny zabugowanej wersji.... :) nowoczesny marketing... koszta produkcji maja mniejsze.....

28.11.2001
14:24
smile
[87]

leo987 [ Senator ]

Expastor--> wkurza mnie, ale co zrobić? Ja ostatnio wpakowałem dwie torpedy w lekki krążownik (obie eksplodowały). Okręt nie zwolnił, a ja go odpuściłem. A kiedy po kilku godzinach dałem sprawdzająco ESC to okazało sie że jednak oberwał i poszedł na dno. Tak więc czasami na efekt trzeba poczekać. To super że statki nie tona od razu po trafieniu. Co do tego Twego ataku BB z CA spróbowałbym wytropić ich w innym miejscu i innym czasie (nie wiem czy póxniej czy wcześniej bo nic o tym nie piszesz). Ale na pewno w środku podanego czasu trwania misji (Odprawa). No i po otrzymaniu meldunku na radio z centrali:))))

28.11.2001
14:36
[88]

Expastor [ Konsul ]

----> Leo987 Nasciagalem sobie roznych modow, teraz zebym tylko z nimi nieprzesadzil.... plamy ropy to brzmi fajnie ale chcialbym sie pozbyc sladow torped( bo to b. nierealistyczne)... da sie to jakos czesciowo zainstalowac? Co do polowania na grupe BB i CA to rzecz miala miejsce w trakcje czasu trwania misji wiec nic nie usprawiedliwia takiego zachowania CPU... fajnie bylo kiedy BB "zamkniety" w wyspie staral sie przebic przez gore w ktorej sie znajdowal uzywajac dzial glownego kalibru (381mm) :) Zauwazyl ktos moze fakt ze jak sie plynie pod woda w poblizu okertow wojennych to nawet gdy jakims cudem cie nie wykryja to i tak ciagle maja cie na muszce? tzn ich dzilala sa stale zwrocone w twoja strone.... najlepiej to wyglada gdy taki okret zmienia kurs stale majac wycelowana w ciebie jakas gruba rure.. :)) Nie wiem jak wam ale mnie sie wydaje ze zegar (stoper) torpedowy jest jakis dziwny, u mnie jego wskazania maja sie nijak do rzeczywistosci...

28.11.2001
20:57
smile
[89]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Memoires cz.4 Dostałem dzisiaj oryginalną łajbę ze stoczni UbiSoft&SSI&Ultimation z załączonym user manual. :-) Niech no tylko spieprzą coś w patchu, będzie za mało add-on'ów i modów !!!! :-)

29.11.2001
11:14
smile
[90]

Expastor [ Konsul ]

---->Siegfried mam niesmiala prosbe...mozesz wyslac pdfa z instrukcja ?:))

29.11.2001
11:26
smile
[91]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

Expastor --> nie ma sprawy, jeśli na cd takowy będzie (jeszcze "do niego" nie zaglądałem :-). Pierwsze "techniczne" subiektywne wrażenia to SH2 "chodzi" bez koniecznośći wyłączenia AGP w directx, i jest jakby "szybszy" w posługiwaniu się interfacem. Do płyty dołączony jest jak wspomniałem podręcznik, który poza instrukcją obsługi zawiera opisy ubotów, odznaczeń, glosariuisz niemieckich komend, funkcji słuzbowych i uzbrojenia. P.S. Expastor dla ewentualnego pdf'a potrzebuję Twoich współrzędznych

29.11.2001
11:38
[92]

Expastor [ Konsul ]

-------> Siegfried Namiary w drodze , jakby to ujac w zargonie "Torpeda na priva!!" :)

29.11.2001
11:52
smile
[93]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

cholera, dopiero teraz zauważyłem że można wybrać emblemat czy godło ubota. Takie małe a cieszy :-))))

29.11.2001
11:55
smile
[94]

Expastor [ Konsul ]

-------> Siegfried Czy sam progam , jego "pudelkowa" wersja rozni sie czyms od posiadanej przez wiekszosci forumowiczow? Czy w muzeum jest wiecej opisanych jednostek? W tym co mam sa np tylko 2 typy BB brytyjskich...

29.11.2001
12:03
smile
[95]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

dopiero porównuję i szukam możliwych różnic:-). Nie wydaje mi się aby było ich wiele. Pierwszą "techniczą" opisałem wyżej. W posługiwaniu się interfacem , gra wydaje się wyraźnie szybsza, przynajmniej u mnie. Wieczorem posprawdzam bardziej wnikliwie.:-)

29.11.2001
14:13
smile
[96]

schpack [ Konsul ]

Siegfried --> Załoga U-179 także prosi o instrukcje w .pdf! ps. napisz czy pudełkowa wersja też ma numer 1.00.06

29.11.2001
19:00
smile
[97]

SilentOtto [ Faraon ]

U-99 na patrolu... Tak jak i Siegfried dostałem dzisiaj przydział na łajbę pudełkową. Wydanie takie hm... "polskie" ;-) Płytka i instrukcja w formacie B5. Plus reklamówki sklepu ;-) Zaraz przeczytam instrukcję - może znajdę w niej coś, o czym nie wiem. Następnie zainstaluję gierkę i zobaczę, czym się różni od dema. Relację z lektury i patroli postaram się napisać jeszcze dzisiaj.

29.11.2001
19:01
smile
[98]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

schpack, Expastor --> pdf'a niet, a wersja SH2 bez zmian

29.11.2001
20:18
smile
[99]

SilentOtto [ Faraon ]

Czy stado naprawdę myślało, że milch kuhe udostępniła Wam "ochrzczone" paliwo ??? Skąd Wam przyszło do głowy, że na płytce będzie instrukcja w *.pdf ? Pdfa trzeba wydestylować we własnym zakresie :-) Leo ---> konwój ruszy do Ciebie w poniedziałek z powodu destylacji ;-)

29.11.2001
20:52
smile
[100]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

SilentOtto --> to irracjonalne ale org abardziej mi sie podoba :-))). Aha przygotowujesz pdf'a?

29.11.2001
20:57
[101]

Siegfried [ Generaďż˝ ]

cd.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.