GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's Gate I - część 79

06.06.2003
11:51
[1]

Carrignarone [ Konsul ]

Baldur's Gate I - część 79

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy i z magisterką
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...


UWAGA!
Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji (i 2 twierdze), 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.50 do ściągnięcia ze strony Hathor (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...
Link do moda: https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.50.exe


link do poprzedniej części:

06.06.2003
11:57
[2]

Carrignarone [ Konsul ]

Krees ---> Ale się wstrzeliłeś. Teraz wygląda, jakbym czytał w Twoich myslach. :) A gra druidem przy takiej ilości specjalnego sprzętu jest chyba dobrym wyborem. Może też zagram druidem?

06.06.2003
12:04
[3]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> Świetny pomysł z tymi "itemkami". Ja sam za późno o czyms takim pomyslałem, a robienie spisu od połowy gry jest bez sensu. Za to idąc teraz będę (trochę, czasami) się starać i podrzucę Ci wszystko, na co trafię. Może coś przegapisz :)

06.06.2003
12:08
[4]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> Jeszcze jedno. Mam nadzieję, że w niektórych przypadkach będziesz podawał dokładne (AR X= Y= ) położenie niektórych przedmiotów (jak np. pierścień ukryty pod Pomocna Dłonią). Mam wrażenie, że po drodze przegapiłem bardzo dużo różnego rodzaju sprzętu...

06.06.2003
12:43
[5]

Carrignarone [ Konsul ]

M'Rek ---> Ja grając jeszcze bez dodatku dopiero po przeczytaniu solucji dowiedziałem się, ile to ciekawych rzeczy można na ziemi znaleźć. Sam odkryłem tylko pierścień +1 leżący na kamieniu w jednej z pierwszych lokacji. Ale czasem nawet wiedząc, że coś "gdzieś tu leży" nie mogłem na to trafić. Tak było nie raz z pierścieniem niedaleko "Pomocnej Dłoni" no i z tymi nieszczęsnymi winogronami, już w dodatku, których nie znalazłem mimo obszukania myszką wszystkich drzew na wyspie. Ale ja je jeszcze pozrywam!

06.06.2003
12:44
[6]

Carrignarone [ Konsul ]

Aaaa, M'Rek, czy takie info we wstępniaku wystarczy?

06.06.2003
14:30
[7]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Odpowiem hurtowo, bo sie spieszszsze!

Jestem zainteresowana gadzetami z NTotSC na Wyspe!!! I innymi ciekawostkami, ktore wymyslicie! Ba, mozecie sie tez posilkowac watekiem o NTotSC na CDP i watkiem "Zagadki i ciekawostki baldurow" - bo w ktoryms z nich Riklaunim opisal sporo przedmiotow z dodatku :)

Forum Wyspy juz dziala, jednak poki co odradzam pisanie polskimi czcionkami - krzaki sa ;)

Biegne pisac, bo jestem do tylu tak, ze az strach! Nie wiem co to bedzie!

06.06.2003
16:08
[8]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Nie jest źle :) Co prawda (dzięki/z powodu) Hathor zostało ciut zmienione (patrz niżej), ale najważniejsze, że jest. Może by się zdało trochę pogrubienia?

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (stanowi znaczne rozwinięcie moda Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). Cały mod to 13 nowych lokacji (2 twierdze) i kilka rozbudowanych, 8 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary...
Najnowsza wersja NTotSC v1.50 do ściągnięcia z Zapomnianej Wyspy (www.isle.px.pl). Tam również dodatkowe informacje. I solucja (wydanie I, nieco poprawione)... I mapy...

Na winogrona poświęciłem ładnych kilka minut, aż je znalazłem. W dodatku są co najmniej 2 kiście. A o pierścieniu wiem dzięki Hathor, wiem gdzie jest, a i tak mam zawsze duże kłopoty, by go odszukać.

Hathor ---> Fajnie, że forum działa. Pracuj, pracuj, a........... (no, powiedzmy) będziesz miała dużo sukcesów :)

06.06.2003
21:54
[9]

Carrignarone [ Konsul ]

Trochę tu dzisiaj pusto...
No cóż, z żalem informuję, że od przyszłego tygodnia idę na dwutygodniowy urlop. Hehe, wcale nie żałuję, że mnie w robocie nie będzie, ale moja działalność na forum zostanie tym samym mocno ograniczona, a to już boli. Ale w miarę możliwości będę do Was zaglądał i zakładał Wam nowe wątki. ;)

07.06.2003
09:56
[10]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Pusto, bo ci, co "trzymają wątek" pilnie pracują, a ci, co zawsze zadawali pytania pilnie studiują solucję :)
Przyłączamy się do twego połowicznego żalu :) W każdym razie - miłego wypoczynku, wymarzonej pogody... i nie zapomnij o nas podczas urlopowego szaleństwa.

07.06.2003
18:47
[11]

Carrignarone [ Konsul ]

(M'Rek ---> Nie zapomnę. ;))

08.06.2003
14:53
[12]

lon [ Pretorianin ]

czy z złodziejem w wysokim zywopłocie ten co chce okraść maga jest związany jkiś quest i 2 pytanie związne z 2 wedkarzami na planszy obok zabiłem ich w celu oniżenia reputacji i nie wiem czy sie nie zagalopowałem będą do czegoś potrzebni?

08.06.2003
15:30
[13]

M'Rek [ Konsul ]

Ion ---> czy z złodziejem w wysokim zywopłocie ten co chce okraść maga jest związany jkiś quest
--- Według mnie - nie (nigdy nie udało mi się z nim dłużej porozmawiać, zaraz odchodził).
2 pytanie związne z 2 wedkarzami na planszy obok zabiłem ich w celu oniżenia reputacji i nie wiem czy sie nie zagalopowałem będą do czegoś potrzebni?
na planszy obok - jakiej? Nie pamietam żadnych wędkarzy. Może nie byli ważni... Sprawdzę.

Odpowiedź na pytanie, które dotarło do mnie za pośrednictwem Zapomnianej Wyspy:
V> Gram właśnie w BG i mam mały problem. Jules z Nashkel prosi mnie, abym
V> znalazł jej naszyjnik. W solucji jest napisene, że leży w sektorze na północ
V> od miasta. Wiesz może gdzie leży naszyjnik bo ja mimo najszczerszych chęci
V> odnaleźć go nie mogę.

Naszyjnik powinien leżeć na samym początku lokacji 4300 (tuż nad Nshkel), na drodze - zanim spotkamy NPC z wilkiem. Naszyjnik przypomina Łzę Laeral i leży (chyba?) na środku drogi.

09.06.2003
08:57
smile
[14]

Viator [ Pretorianin ]

Dotarłem juz do kopalni w Outlisko ( mam NTSC) czy do tego czasu mogłem pzroczyć jekies zmiany, nowe questy ( oprócz zwiększonego poziomu trudności), przyłączyłem 3 nowych NPCemów i tylko jeden z nich jest z dzwiękami, czy to jakiś błąd instalacji czy dodatku ( nie pamiętam ich imion ale są to: wojo na B - świetnie strzela z łuku(Kivan wysiada), gnom iluzjonista ( ciekawy wygląd), i jakaś ruda - bard. Czy z każdą postacią jest związany jakiś quest jak w BG2?
Ogólnie dodatek dodał dużo zycia grze.

09.06.2003
09:10
[15]

M'Rek [ Konsul ]

Ion - Znalazłem wędkarzy. Rozmawiałem z nimi na różne sposoby i nic. Nikt też w całej grze nic o nich nie mówił, ani nas do nich nie odsyłał. Graj spokojnie.

09.06.2003
10:59
[16]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Wstyd przyznać, ale chociaż przeszedłem całe BG1 z dodatkami to nie brałem żadnego z nowych NPC. :( Z tego co wiem, to żaden z nich nie ma własnego questu (pojawiają sie tylko, by nam ułatwić/urozmaicić życie). Na temat dźwięków nie udzielę odpowiedzi - nie wiem. To potrzebny jest sam wielki Aurelinus.

09.06.2003
11:47
[17]

M'Rek [ Konsul ]

Uzupełnienie do poprzedniego posta....
Oczywiście oprócz JetLai, która zapoczątkowuje część główną dodatku i zleca nam zadanie.

10.06.2003
09:31
[18]

Viator [ Pretorianin ]

Tytus poległ ( niezła zbroja i mam już siłę na poziomie 21 dzięki jego pasowi, potrafił przyspożyć trochę kłopotów), kopalnie zalane, a ja się włóczę po lesie kłów szukając jakiejś efki - siostry Jet'Lai.
A teraz pytanie: Czy do tej pory mogłem coś przeoczyć, do tej pory, z dodatku NTSC?

10.06.2003
13:46
[19]

Viator [ Pretorianin ]

Aurelinus---> Zwiększenie poziomu trudności i dodanie nowych itemów bardzo ożywiło grę - nareszcie jakieś wyzwanie i nagroda, ponieważ BG1 nie była zbyt ciekawa pod względem itemów!!!
Dlaczego nowi NPCmowie nie posiadają dzwięków, czy jest to jakiś błąd i cz można to usunąć, tzn. przywrócić im głosy

10.06.2003
20:15
[20]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Siostra jest w trzecim lesie (tylko w nocy).

11.06.2003
08:29
smile
[21]

Viator [ Pretorianin ]

Co zrobić z Fantomami w Lesie Ostrych Kłów?

11.06.2003
10:10
[22]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Czy do tej pory mogłem coś przeoczyć, do tej pory, z dodatku NTSC? Można było przejść nowe podziemia Firewine, porozmawiać z magiem Ordolathem i z wampirem w jaskini na lokacji Świątynia Poranka

Co zrobić z Fantomami w Lesie Ostrych Kłów? Pogadać z nimi po powrocie z 3 lasu i rozmowie z siostrą JetLai.

11.06.2003
11:34
[23]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek--->Thx. Nie byłem jeszcze w żadnej wyżej wymienionej lokacji, a to z tego względu że wyczytałem na forum aby ich nie odwiedzać zanim nie rozpocznie się wątek z Jet'Laią. Swoją drogą męczę się teraz z jakimiś widmami, mam troszkę z nimi problemó - mam za niski poziom postaci dopiero 4.

11.06.2003
11:44
[24]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Viator --> Nowi NPC nie maja dzwiekow, bo Team BG ich im nie zrobila - oni pochodza z DSotSC. NTotSC dodalo nowe przygody i lokacje, ale NPC sa z Dark Side :)

M'Rek --> Troche sie nie zgodze, ze tylko Jet'Layia ma quest - Bardo chce zalatwic smoka, podobnie chyba Conholbair... Cuchinneach - jak sama biografia mowi - chce zemsty na Dearthmacu. Bub Snikt i Keriria zdaja sie byc czysto rozrywkowi. Nie pameitam, czego chce krasnolud Fearthgil... Jeszcze Skeezer - tez nie pamietam, czy tylko sie przylacza, czy tez czegos chce ;)
No i oczywiscie, Jet"Laya - wiadomo, tak, jak wspomniales - zaczyna DSotSC :)

11.06.2003
12:13
[25]

Carrignarone [ Konsul ]

Witam. Ja tylko na moment.
Hathor ---> Ale tylko Jet ma opcję zlecenia swojego zadania grupie. Cała reszta (nie wypowiadam się o krasnoludzie, bo go nie spotkałem) ma jakiś cel, ale jak się ich nie przyjmie do drużyny, to i tak zadanie się uruchamia, a po jego wykonaniu NPCe nie czekają na nas z dodatkowymi pedetami. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Hathor, a tak z zupełnie innej beczki, to żyjesz? Mam nadzieję, że Twoja Xięga Cię nie zmoże. W każdym razie trzymaj się i nie daj się. ;)

Koniec transmisji danych.

11.06.2003
12:54
[26]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor, Carrignarone ---> Sądzę, że nowi NPC (oprócz JetLai) nie mają nic innego do roboty, jak tylko pomóc nam w wykonaniu naszego zadania. Nie zlecają nam nic nowego (przynajmniej takie mam wrażenie, dość mało z nimi rozmawiałem).

Viator ---> Swoją drogą męczę się teraz z jakimiś widmami, mam troszkę z nimi problemów - mam za niski poziom postaci dopiero 4. Co tam robisz z tak niskim poziomem? Przebiegłeś całe stare Wybrzeże nie wykonując zadań? Jesteś już na lokacji z JetLayą? Jeśli tak to pamietaj, że nie możesz z tamtąd wyjść bez znalezienia jej :( Będziesz miał kłopoty...

11.06.2003
13:32
[27]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> Tzn gram w/m i mają po 4 poziomie, Jet mam w teamie, gnoma iluzjonistę , Bub & Keria (chyba ale jest bardem), jakoś sobie daję rady. Na razie byłem tylko w twierdzy gnoli, oczywiście oprócz lokacji związanych z dotarciem do kopalni w outlisko. Problem polega na tym że widmowy horror rzuca 2 ogniowe kule i połowa teamu już nie żyje, ale jestem zawzięty i znajdę na niego sposób.

11.06.2003
16:02
smile
[28]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Carrignarone --> Jestem, jestem, tylko tak jakos mnie ostatnio ulamki bardzo absorbuja, szczegolnie, ze ostatni ostatni termin juz minal, a naprawde ostatni termin oddania paracy jest w poniedzialek. Juz bym calosc miala oddana, gdyby nie klopoty ze statystyka i inne nieprzewidziane trudnosci... Na szczescie, juz od wykladowcy wiem, co mam liczyc, i M'Rek mi w tym pomaga, wiec powinnam sie uporac z metodologia :)

Co do NPC - to nie przylaczalm innch poza Jet'Laia, Bardo (na chwile, by mu zabrac strzaly), Keiria, Skeezer'em i Fearthgilem (no i nie pamietam czy on cos chcial, Keiria chciala sie tylko wyrwac z nudnego jarmarku ;) ).
Swoja poprzednia wypowiedz oparlam na solucji - ze NPC czegos tam jednak chca, ale nie wzielam pod uwage, czy nasza zgoda jest warunkiem otrzymania zadania czy nie... Ten blad NPCowy nie powinien sie wiecej powtorzyc w kolejnym modzie ;>

12.06.2003
00:19
[29]

Krees [ Generaďż˝ ]

Bardo ma głos jednego z niziołków z Gullykin.

Oddałem swoje ułamki!!!! Mam mało poprawek!!! Do poniedziałku wyrobię się z wersją ostateczną, i w końcówce czerwca będzie już po wszystkim!! No po prostu świat jest pięęęękny...:D

12.06.2003
07:27
[30]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> Gratulacje!!! Reszta powinna iść bez problemów. I wtedy świat będzie jeszcze piękniejszy :)

12.06.2003
08:32
smile
[31]

Viator [ Pretorianin ]

Widmo Horror jest odporny na magię i magicznne bronie. Jakie muszę mieć umagicznienie broni żeby mu zadać obrażenia, tzn. + ile?

12.06.2003
10:36
[32]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Muszę sprawdzić, jakie uzbrojenie miała wówczas moja ekipa. To trochę potrwa...

12.06.2003
10:39
[33]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Jak tam Xięga? (sprawdź pocztę)

12.06.2003
21:40
[34]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No to jestem. Nowe NPC nie mają żadnych dźwięków, bo nawet oryginalny DSotSC ich nie miał... Za to "ustawiłem" tak, że można im przypisać dźwięki standardowe ( z których korzysta nasza postać również) w panelu opcji w czasie gry.

Odnośnie solucji, zabrakło jeszcze jednej rzeczy - mianowicie w wieży Durlaga pojawił się nowy przedmiot. O ile się orientuję jeszcze nikt tego nie odkrył....?

Rozumiem, że nie pojawiły się żadne nowe błędy, bo chyba pora wydać Final Patch...

12.06.2003
22:00
[35]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Viator-----------> wystarczy +1, ale klienci są twardzi, więc lepiej mieć odpowiedni zestaw przyrządów, by nie namęczyć się za bardzo.... choć kiedyś, nieświadom znaczeni magicznych broni po godzinnej zabawie zdemolowałem tych dwóch przed wieżą Durlaga na 2-gim poziomie i sypiąc do nich tylko czarami ze zwojów...

Jeszcze odnośnie Outpasta------> naprawdę nie rozumiem, a sprawdzałem, dlaczego miałby w odpowiednim momencie nie powiedzieć swojej kwestii Być może w wersji 1.00 takie kłopty mogły się pojawiać, ale w 1.50 są raczej wykluczone. Istotny jest tylko czar Zauroczenie oraz świadomość, że odpowie TYLKO raz. W końcu czytał podejrzaną księgę...

12.06.2003
23:38
[36]

Krees [ Generaďż˝ ]

Aurelinus ---> Czy pisząc o przedmiocie w Wieży Durlaga miałeś może na myśli miecz Durlaga?

13.06.2003
11:49
[37]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> (Jeśli to jeszcze potrzebne). Moi kompani (6 osób – woj., pal., łow., kap., mag, zło) byli na poziomie 7-8. Broń (ta najlepsza) – Sejmitar +5 Obrońca (ukradziony Drizztowi); Miecz Czempiona 2k4+4; Krótki łuk tryskającej energii +3; Lekka kusza szybkości + 1; Długi łuk celności +2; Święty Łuk Sukien +3; różdżki ognia i przywołania potwora. Klasa pancerza -7 (z tarczą i Obrońcą -12), -4, -5.... Eliksiry – przyspieszenie. Strzały – ogniste, ukąszeń itp.
Co dokładnie stosowałem - nie pamietam.
Jeśli nie możesz sobie z nim poradzić (a nie załatwiłeś sprawy siostry JetLai) to wczytaj wcześniejszy save i się wzmocnij. Jeśli siostrę masz z głowy to uciekaj i wróć tu później...

13.06.2003
15:00
[38]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek--->Thx. Na razie niegram , duzo pracy, ale w najbiższym czasie (czyli jutro) znoawu sprobuję.
Czy jak teraz sie wycofam z lasu to Jet będzie mnie poganiać do skończenia tego quesu, czy będę mógł sobie nabić doświadczenia w innych lokacjach bez jej nażekania.

13.06.2003
18:30
[39]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Jeśli jesteś w 3 Lesie (tam gdzie siostra), to nie możesz stąd wyjść, bo na 99,9% już tej siostry nie spotkasz. Musisz wczytać wcześniejszy save. (np auto)
Czy JetLaya będzie Cie poganiać - nie wiem, nigdy z nia nie chodziłem. Chyba nie, bo (w wiekszości) NPC są cierpliwi. Może trochę narzekać, ale (chyba) nie odejdzie. W razie czego przyłączysz kogoś innego...

13.06.2003
21:28
[40]

M'Rek [ Konsul ]

Aurelinus, Krees ---> Duma Durlaga?

13.06.2003
21:41
smile
[41]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Mam pytanie: gdzie znajdę wiceburmistrza Nashkel "Jaremi" ??

14.06.2003
00:11
[42]

Krees [ Generaďż˝ ]

M'Rek ---> Dokładnie to miałem na myśli! Jak na BG1 mieczyk jest niezły.

Dymion_N_S ---> W gospodzie w Nashkel.

14.06.2003
11:30
[43]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> Masz rację - świetny "scyzoryk". Szkoda tylko, że nie lubię dwuręcznych mieczy :(

14.06.2003
15:05
[44]

Krees [ Generaďż˝ ]

M`Rek ---> Ja je polubiłem po SoA + ToB. Są bardzo klimatyczne :).
Ale nadal nie wiemy, czy to o tym mieczu mówił Aurelinus...

14.06.2003
15:17
[45]

lon [ Pretorianin ]

Krees=> nie moge zapisac strony z twojego forum pisze ze nie można zapisać tej strony web do wybranej lokalizacji -- co jest grane?

14.06.2003
16:44
[46]

elminster666 [ Legionista ]

Mam problem z NToTSC (1.50)
(Baldur's Gate + Baldur's Gate: Opowieści z Wybrzeża Mieczy + Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy v.1.50)
... Zabiłem Sarevoka, pokazał się filmik końcowy, zgodnie z plikiem informacyjnym - powinien zadziałać patch "no end" - gra powinna się kontynuować, ale niestety się kończy... grałem w starszą wersję moda i wszystko było ok, ale teraz jakoś nie jest. Czy znacie może stronę z której można ściągnąć ten patch? Czy może ktoś mi pomóc? :(
----------------------------------------------
Czy to prawda że można przenosić przedmioty z Baldur's Gate do Baldur's Gate 2?? Jak to zrobić??....

14.06.2003
22:13
[47]

Krees [ Generaďż˝ ]

Ion ---> Sprawdziłem i rzeczywiście, nie da się. Nie wiem, dlaczego, ale napiszę do naszego admina i postaram się Ci odpowiedzieć najszybciej, jak to będzie możliwe.

15.06.2003
11:27
[48]

Xelloss [ Senator ]

Witajcie :). Mam problem z Baldurem, a dokładniej z OzWM. A mianowicie - nie ma dialogów! W siódmym rozdziale w ogóle nie ma tekstów. Prawdopodobnie jest to spowodowanie jakimś plikiem. Nie wiem czy to dialog.tlk czy może BGMain.exe, ae jeśli ktoś wie i btyłby w stanie wysłać mi go, to byłbym wdięczny.

15.06.2003
13:06
[49]

M'Rek [ Konsul ]

elminster666 ---> Można przenosić :), ale nie wszystkie :(. Jedną z metod (może są inne?) jest import wyekwipowanego bohatera, którego zapisaliśmy w BG1 (wystarczy sam plik postaci), a następnie..
ZANIM się zacznie właściwa gra jest czarny ekran. Wystarczy pauza, ekwipunek, wyrzucenie tego, co się ma i wyłączenie pauzy. Potem trzeba wszystko pozbierać.
To niesportowe, ale działa.

elminster666 ---> Dotarłem do Sarevoka w wersji 1.50, ale miałem save z 1.0 + patche. Działało. Próbowałeś jeszcze raz?

15.06.2003
17:39
smile
[50]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Krees ---> w gospodzie w Hashkel nie ma nikogo o takim imieniu :(

I jeszcze dwa pytania:
1. z jakiel lokacji mogę się dostać do "Lasu ostrych kłów" i "Lasu zagubionych dusz" mam je na mapie ale nie mogę tam wejść.
2. po co w "Północnym lesie" tyle Elfów ??

15.06.2003
22:38
[51]

Krees [ Generaďż˝ ]

Dymion_N_S ---> Wszystko zależy, kiedy tam pójdziesz. Musisz być już po wizycie w Cytadeli Daerthmaca. Wtedy zaczną do Ciebie dochodzić pogłoski o smoku i mniej więcej wówczas powinien pojawić się w Gospodzie Jeremi. Sygnałem będzie dzieciak, który zaczepi Cię przed gospodą i powie, że ktoś na Ciebie czeka w środku.

1. Z Peldwale, jest tylko jedno miejsce na wschodzie mapki - poszukaj dokładnie.
2. Bo...tam mieszkają? ;)
Możesz się zmierzyć z kilkudziesięcioma łukami jeśli zaatakujesz ich przywódcę. Jak dla mnie najtrudniejsza walka w całej grze. :)

16.06.2003
08:20
[52]

M'Rek [ Konsul ]

Dymion_N_S --->
1. Dokładnie w północnej części tego wschodu. Trudno odszukać!

Dymion_N_S, Krees --->
2. Jako rzecze Aurelinus "za zabijanie dobrych elfów nie ma punktów". Czy zatem chodzi o zaspokojenie krwawych instynktów?

16.06.2003
08:51
smile
[53]

Viator [ Pretorianin ]

Most Firewine: dżwi których nie można otwożyć - jak mam to zrobić?

Byłem w lesie ostrych kłów (nr2) i wróciłe żeby zdobyć doświadczenie (problem z widmo horrorem), czy siostra od Jet będzie nadal w lesie zagubionych dusz???

16.06.2003
09:14
[54]

M'Rek [ Konsul ]

Viator
1. Most Firewine ---> musisz porozmawiać z archeologiem Nibem - da Ci zwój
2. Byłem w lesie ostrych kłów (nr2) i wróciłe żeby zdobyć doświadczenie (problem z widmo horrorem), czy siostra od Jet będzie nadal w lesie zagubionych dusz??? ---> Jeżeli nie dotarłeś do Lasu Zagubionych Dusz, to siostra JetLai będzie czekać. Możesz ze spokojem zdobywać doświadczenie.

16.06.2003
09:22
[55]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek ---->1. Czy chodzi o tego smego co przy kopalni? 2. Czy znajduję się on w tej lokacji - most Firewine? 3. Czy spotykam go gdzieś indziej? 4. Mam taki fajny toporek, nie pamiętam jak się nazywa mogą go używać tylko krasnoludy, ale ma strasznie wysokie statystyki czy nie jest to jakiś błąd - nawet w tob nie było takich śmiercionośnych broni.

16.06.2003
10:22
[56]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Czy chodzi o tego smego co przy kopalni. Był przy wykopaliskach (posążek Kozaha).

Mam taki fajny toporek... NTotSC to nie tylko nowe przygody, ale i nowe bronie. Ten toporek to jedna z wielu niespodzianek

16.06.2003
13:49
[57]

Krees [ Generaďż˝ ]

Viator ---> Krzyk Śmierci, bo o nim piszesz, ma nieco rozmijający się z prawdą opis :). W rzeczywistości nie podbija tak znacznie statystyk bohatera.

M`Rek ---> Chodzi o przetestowanie różnych opcji gry - dlatego też zaatakowałem Drizzta i wybiłem elfy w Północnym Lesie. Za każdym razem wgrywałem starego save`a i szedłem dalej, ale tylko dlatego, że grałem dobrą postacią. Gdybym grał złą, to nie widziałbym w tych czynach niczego zdrożnego. Poza tym, jeśli się podczas rozmowy zdenerwuje przywódcę elfów, to nie trzeba samemu go atakować - on i jego ziomkowie już się zatroszczą o uatrakcyjnienie nam pobytu w przemiłych kniejach Północnego Lasu... ;)

16.06.2003
14:05
[58]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> Żartowałem... Sam też czasami sprawdzam różne opcje, ale o tym, by atakować te elfy nawet nie pomyślałem. (Też gram jako ten dobry.) A ich szefa nie zdenerwowałem, więc....

16.06.2003
21:37
[59]

Krees [ Generaďż˝ ]

M`Rek ---> Spoko, po prostu moje poczucie humoru jest totalnie stępione przez prace nad moją Xięgą (na szczęście już finisz) :D. Proszę niniejszym o wyrozumiałość jeszcze przez najbliższe 2 tygodnie.

Swoją drogą to spróbuj kiedyś porozmawiać z szefem tych elfów i sprowokować go do bitki. Wygłasza zdanie, że to trochę nierozsądne zachowanie wobec wymierzonych w Ciebie 30 (chyba - liczyłem, ale już zapomniałem) łuków. I w istocie, nagle jakby spod ziemi pojawia się kilkudziesięciu łuczników i zaczyna się kanonada. Mają świetne łuki i strzały (chyba +2), nie pomaga żaden płaszcz przesunięcia, ani pawęż Spadających Gwiazd... To trzeba przeżyć! Niesamowicie klimatyczna sytuacja. :)

16.06.2003
21:56
[60]

picuś [ Generaďż˝ ]

Gdzie znajde Kagain'a wiem , że jest gdzieś w Beregost ale gdzie dokładnie?

17.06.2003
03:27
smile
[61]

Krees [ Generaďż˝ ]

picuś ---> Jakby Ci to wytłumaczyć...Kurcze, przydałby się screen, a ja mam akurat odinstalowane BG1...Jest w jednej z chałup w tej "ćwiartce" zabudowań, w której znajduje się gospoda Feldeposta, od północnej jej strony.

o, gdzieś tutaj :)
|
|

------------
/ |
| |
| |

17.06.2003
03:30
[62]

Krees [ Generaďż˝ ]

Kurcze, totalnie mi rysuneczek nie wyszedł... wyglada jak żyrafa :((. A tak ładnie go narysowałem..
Nic to, wracam do Excela, wykresy robię lepsze...





P.S. Ale zrozumiałeś, prawda?


P.S. 2 Powiedz, że tak ;).

17.06.2003
07:54
[63]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> To trzeba przeżyć! No dobra. Pójdę i zobaczę. Jak nie przeżyję, to będziesz mnie miał na sumieniu :)))))
Xsięga... Kiedy walczysz?
A żyrafa jest świetna... Idealnie uchwycone podobieństwo...



picuś ---> Znalazłeś?

17.06.2003
08:34
smile
[64]

Viator [ Pretorianin ]

Znalazłem siostrę Jet zamienioną w Banshe, atakuje mnie a potem pare razy znika, a na sam koniec całkowicie znikła. Przeszukałem całą lokację, ale jej nie było i nie można jej zabić tak jak to chciała Jet. Czy jest to błąd, czy rozwiązanie następuje póżniej.

17.06.2003
09:26
[65]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> (Z tego co wiem) TRZEBA ja zabić. Po siostrze MUSI zostać naszyjnik. Wczytaj save i nie pozwól jej uciec.

17.06.2003
11:29
[66]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> A czy jest to błąd gry czy autor wymusza na nas pośpiech w jej zabiciu?

17.06.2003
11:49
[67]

picuś [ Generaďż˝ ]

Krees --> Znalazłem , znałazłem :) dzięki za pomoc.
Btw. Jeszcze jedno, jeśli chodzi o ten quest związany właśnie z Kagainem a mianowicie odnalezienie tej zaginionej karawany to w pewnym momencie Kagain mówi, że nie ma sensu już jej szukać i róbta co chceta ;) i tu pytanie czy może później chcieć odejść z drużyny?

17.06.2003
11:54
[68]

Viator [ Pretorianin ]

picuś---> Jeżeli Kagain ci tak powiedział (że nie ma sensu szukać tej karawany) to od ciebie nie odejdzie, chyba że przekroczysz reputację pow. 18 albo 17 ( nie pamiętam ale to z zasaz AD&D w BG1).

17.06.2003
16:18
[69]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Trudno mi mówić za autora... Prawda wygląda tak, że gdy Ci sie nie uda jej zabić, to przepada Ci kilka następnych questów (brak naszyjnika). Jest to (chyba) jedyny quest, którego nie można przerwać w środku, a potem do niego wrócić. Jeśli to pomysł autora, to znacznie utrudnił grę. Musisz przyjąć, że trzeba się spieszyć i koniec.

Na lokację możesz wejść, kiedy chcesz, ale potem....
Jeśli siostrzyczka ucieka i znika to znaczy, że trzeba sprawę załatwić nie tylko:
a) przy pierwszym wejściu na lokację
ale i:
b) podczas pierwszego spotkania siostrą.

A tak na marginesie - walczyłem z nią w sumie pięć razy i cztery razy uciekała (raz nie, bo załatwiłem ją nieuczciwie, kulami ognia, ze "strefy cienia"), ale nigdy nie uciekła tak daleko, bym nie mógł jej znaleźć (odsyłałem ją do lepszego świata już w 2-3 starciu).

17.06.2003
16:27
[70]

M'Rek [ Konsul ]

Krees (pewnie znów odwiedzisz nas w środku nocy) ---> Co trzeba powiedzieć temu przywódcy elfów, by się zdenerwował? Próbowałem na różne sposoby i nic... Nawet zaatakowany nikogo nie wzywał na pomoc... Coś mam pecha :(

17.06.2003
21:14
smile
[71]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Praca napisana, oprawiona i oddana, egzamin w poniedzialek, trzymajcie kciuki!

M'Rek --> Jeszcze raz dziekuje za pomoc przy statystyce!!!!

Pozniej tu zajrze i poczytam, coe sie wydarzylo, jak mnie nie bylo :)

17.06.2003
21:24
smile
[72]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Hathor---> Będę trzymał kciuki!!! Powodzenia, pokaż im klasę!:)

17.06.2003
21:30
[73]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ---> Trzymam kciuki i życzę powodzenia raz jeszcze - daj czadu:)!!!!! A kiedy impreza?:) No, jak zokończysz edukację i będziesz Panią magazynierką, to mam nadzieję że Forum odżyje:) Do poniedziałku!

18.06.2003
00:00
smile
[74]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Cahir & sakhar --> Postaram sie :)

Hmmm, z ta banshee to chyba jest tak - jak zdazysz, to ja zalatwisz, jak nie, to ucieka, jak w zyciu - raz Ci sie uda, raz nie, nie wgrasz save, to po ptakach... No i dobrze, wszystko nie moze byc latwe :)
Tylko, mi ona zniknela calkie, tylko w oknie dialogowym byly napiosy, ze gdzies jest - ona znika czy zwiewa na drugi kraniec planszy???

18.06.2003
00:03
smile
[75]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sakhar --> Tez mam nadzieje, ze forum odzyje, ba, w koncu sie porzadnie za moda wezme!
A co do imprezy, to bedzie swietowanie na rynku w Poznaniu :)
Hmmm, a jak bym sie spiela i zalatwila opiekunke do kota ;) , to moze bym skoczyla do Pragi na koncert, ale to malo prawdopodobne.... :(

18.06.2003
08:18
[76]

Viator [ Pretorianin ]

Ta siostrzyczka to wg tego co pisze staje się ' eteralna' i nic nie można zrobić.

Zaczynam tego questa od początku i będę się starał to załatwić 'bardzo szybko'.

W lokacji most Firewine w nowym wejściu pod most, są wampiry (bardzo trudne do zabicia), czy działa na nie oczrona przed strefą negatywną i to pomoże mi je pokonać.

18.06.2003
08:19
[77]

Viator [ Pretorianin ]

A zpomniałem dodać mam na razie niski poziom, czy to nie za wcześnie aby się ta udać - tzn pod ten most.

18.06.2003
11:35
[78]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Te wampirzyce są trudne... czy działa na nie oczrona przed strefą negatywną i to pomoże mi je pokonać - Nie wiem, nigdy nie próbowałem... Zawsze chowałem się za "żywą tarczą" (różdżka przywołania potwora), a potem strzały (kwas, ogień, trucizna...). Rzecz jasna - najpierw trzeba przywołać potwory, a dopiero potem stanąć oko w oko z wampirem.
zpomniałem dodać mam na razie niski poziom, czy to nie za wcześnie aby się ta udać - tzn pod ten most --- przy powyższym sposobie nie jest ważny poziom, ale kasa (różdżka, strzały)

18.06.2003
11:46
[79]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Znowu z nami!!! Witaj po latach :)))) Trzymam kciuki. Do poniedziałku.

19.06.2003
00:50
[80]

slayerrulez [ Konsul ]

przepraszam, ale o jakich wampirach moewa ?? obok mostu firewine kreci sie troche truposzow, jest ogr-mag a pod mostem koboldy i ich 'szefostwo' obok wejscia do gullikin.. nie widzialem zadnych wampirow..

ps. znacie jakas dobra strronke z lokalizacja najlepszych mjmieczy/zbroi itp.. ??
a moze ktos sie pokusi i sam napisze gdzie znalezc najlepsze cacka ??

19.06.2003
07:15
[81]

M'Rek [ Konsul ]

slayerrulez ---> W modzie NTotSC istnieją drugie, tzw. nowe podziemia mostu. Tam są wampiry.

19.06.2003
17:21
[82]

Abdank [ Legionista ]

Gdzie jest Nadalin???

Załatwiłem Północną Cytadelę. Teraz kolej na Wyspę Salamander. Ma mnie tam zawieść niejaki Nadalin (ponoć ma stać koło łodzi). Jestem wiec na Północnym Wybrzeżu. Rozmawiałem z szyprem rybaków (oczywiście uprzednio rozwaliłem te ogniowe salamandry i chyba gadałem z tym Nadalinem we Wrotach) Złaziłem całą mapę a jego nie ma! Co robić?

19.06.2003
20:36
[83]

M'Rek [ Konsul ]

Abdank ---> Może jeszcze raz trzeba go poszukać we Wrotach....
Potem powinien być na wybrzeżu, w połowie drogi między wioską a jaskinią

20.06.2003
09:05
[84]

Viator [ Pretorianin ]

Wróciłem do starego saveu i jestem ponownie na szlaku. Teraz bądę uważniej wykonywał quest z Jet, a wampiry zostawię sobie na później.

20.06.2003
13:23
[85]

Viator [ Pretorianin ]

Kryształowa Zbroja - czyj to pomysł?

21.06.2003
07:36
[86]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Wróciłem do starego saveu i jestem ponownie na szlaku. Silniejszy, bardziej doświadczony - lepiej dasz sobie radę. Kryształowa Zbroja - czyj to pomysł? Twórcy (twórców) moda - pewnie Aurelinusa. To nie jedyna niespodzianka, zatem warto "pospacerować" po Wybrzeżu

21.06.2003
11:26
[87]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Krysztalowa zbroja, jak i inne gadzety NPCow to raczej pomysly TeamBG, tworcow DSotSC - to oni odpowioadaja za NPC. Ale Aurelinus NPC poprawial (niektorych) wiec moze cos niecos im dodal.

Wracam do nauki, juz mnie tu nie ma! ;)

22.06.2003
01:25
smile
[88]

beenladen [ Junior ]

Witam wszystkich graczy... W sumie to nie wiem co tu napisac :) Wlasnie sciagam NTotSC i mam nadzieje ze sie nie zawiode na waszej pracy chlopaki :) Z tego co wiem zawiera sie w tym dark side of the sword coast a tego nie przeszedlem, w sumie nie znalazlem zadnych nowych questow, znalazlem tylko jakiegos smiesznego maga, jak doprze pamietam druida kolo kopalni w knieji otulisko.... ale itemy byly fajne :D

22.06.2003
22:14
[89]

M'Rek [ Konsul ]

beenladen ---> Witaj na szlaku. mam nadzieje ze sie nie zawiode na waszej pracy chlopaki --- Jak na razie gracze są zadowoleni, więc pewnie i Ty nie będziesz się nudzić. Przyjemnej gry.

23.06.2003
08:57
[90]

Viator [ Pretorianin ]

Pare pytań:
1. Zabiłem smoka, i podszedł do mnie gość, że burmistrz Nashkel ma kłopoty. O co chodzi, nie ma go w mieście i nie mogę się nic o tej sprawie dowiedzieć.
2. Las umarłych - zabiłe wszystko co się porusza i dalej nie mogę otwożyć dżwi w kamiennym kręgu.
3. Północny las - zabiłem przywódcę elfów i dostałem 1200 pkt, żaden z pozostałych elfów mnie nie zaatakował.
Czy z tymi elfami jest jakiś quest.
4. Wekiera Otha - po umagicznieniu w dzienniku pojawiła się informacja, że pomoże mi w odnalezieniu syna burmistrza - o co chodzi, nawet jeszcze nie byłem we Wrotach Baldura.
5. Jeżeli chcę opuścić pólnocny las na północy to pojawia mi się błąd ( na screenie):

23.06.2003
09:27
[91]

-grjgori- [ Konsul ]

Viator --> Błąd ten jest, jak łatwo jest zauważyć, związany jst z mapą świata. Możliwe, że w północnym lesie istnieje jakieś przejście do nieistniejącego obszaru i właśnie przez to gra sie wywala. Przynajmniej to jest najbardziej oczywisty sposób. Musisz poczekać na kogoś kto może coś o tym więcej powiedieć i ewentualnie przygotować poprawkę (Zed, Hathor, Aurelinius).

23.06.2003
10:14
[92]

Viator [ Pretorianin ]

-grjgori- Thx. Tak się domyśliłem, może jest to błąd spowodowany zbyt wczesną chęcią dostania sie gdzięś gdzie jeszcze nie zostałem powiadomiony.
Znalazłem kolejny niezły toporek, tym razem do rzucania - aż żałuję , że nie gram krasnoludem.

23.06.2003
14:17
[93]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jeśli chodzi o żyletkę w Wieży, to jest to rzeczywiście "Duma Durlaga" - chyba +4 jeśli się nie mylę...

Jeśli chodzi o wyjście z Północnego lasu, to już o tym pisałem. Ta mapa korzysta z oryginału znajdującego się w innym miejscu i posiada niepotrzebne wyjście od północnej strony "do nikąd". Niestety nic z tym nie da się zrobić - trzebaby było stworzyć nową mapkę i to wyjście usunąć, a to oznacza patch rzędu 20 MB... Po prostu wystrzegajcie się opuszczania tej mapy od Północnej strony....

Wg twórców mapy z Elfami, która w oryginale ( DSotSC) zastępowała inną na południu - została stworzona by pokazać możliwości z balansowanego dopakowania pewnych postaci, choć nie bardzo wiem, czemu akurat wybrano elfy i czemu wogóle ten pokaz miałby służyć...

Pamiętajcie - jeżeli po instalacji nie macie w grze napisów, to dodatek źle się zainstalował, po prostu trzeba powtórzyć instalację lub wypakować i wstawić pliki dialog.tlk i dialogF.tlk.

Viator--------> wiekiera ułatwia ekstermę pewnego bossa, który rąbnął dziecko, choć i bez niej można mu przetrzepać futro...

Po zabiciu tego niby-smoka udaj się do Nashkel, powinna zaczepić cię córka Burmistrza, jest gdzieś na dole mapy.

Jeśli chodzi o sprzęt w grze, to rzeczywiście w większości pochodzą z DSotSC, moje są te przeniesione (lub stworzone na wzór) z IWD lub BG II, innych jest dosłownie kilka - w tym w/w Duma Durlaga. Trzeba przyznać, że DSotSC dodaje dużo przedmiotów, nie-stety czasem mocno bezsensownych lub przepakowanych. W większości je odchudziłem, ale czasem mógł zostać jakiś opis w wersji oryginalnej. Być może tak się stało z omawianym wyżej Krzykiem Śmierci.

Trwają prace nad modem do BG II/ToB, ale nie sądziłem, że ta gra będzie taka oporna. W porównaniu z BG I jest strasznie ciężko - a mówi się, że jest lżej - coś ktoś miał chyba niewiele doświadczenia. W kązdym razie strasznie się wykaszania przy zmianach.
Przydałby mi się któś obeznany z plikami 2DA (może np. ZED?), bo zupełnie nie mogę się zaprzyjażnić z plikami od rulesów i kitów. HEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23.06.2003
14:21
[94]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Aha - przy okazji -
Czy waszym zdanie walka dwoma broniaqmi jest możliwa będąc odzianym w Pełną Zbroję Płytową? W grze to jest możliwe, ale czy realnie ma to sens? Ja bym zrobił tę funkcję DISABLED, albo przynajmniej zadołował statsy w tym wypadku.

23.06.2003
21:44
[95]

M'Rek [ Konsul ]

Viator --->
1. Syn burmistrza to quest zw. z Nashkel (dom w górnym, prawym rogu lokacji)
2. Las Umarłych - nie wystarczy zabijać; trzeba mieć kilka przedmiotów...
3. Elfy i questy ---> Z niektórymi...

Aurelinus ---> Czy waszym zdanie walka dwoma broniaqmi jest możliwa będąc odzianym w Pełną Zbroję Płytową? W grze to jest możliwe, ale czy realnie ma to sens? Realnie nie ma sensu, chyba że ktoś jest Longinusem Podbipiętą.
Ja bym (...) przynajmniej zadołował statsy w tym wypadku. Jeśli ktoś ma pas siły??? Wtedy ma szanse sprawnie władać...

24.06.2003
09:05
smile
[96]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> Thx. Już mi wszystlo działa. Po zabiciu smoka udałem się do Beregostu a nie do Nashkel, po powrocie do Nashkel nie pojawiła się curka burmistrza i nie odkryła sie cytadela. Więc wróciłem do saevu i wykonałem drogę po kolei - czyli Nashkel, obszar na pn od Nashkel- przyłączyłen łow/kap do drurzyny i pojawiła sie Cytadela, a dopiero później udałem się do Beregostu - wekiera Otha została umagiczniona.

Aurrelinus---> Styl walki dwoma brńmi - powinno być ograniczenie do kolczug(może nawet nie), jedynie najwyżej ćwiekowane zbroje - ułatwiona szybkość iłatwość poruszania się. Ale to jeszcze chyba nie tak wieki błąd, wg są jeszcze większe np. dlaczedo zabujca ( złodziej) JEST TOTALNYM LAIKIEM w posługiwaniu się brońmi służącymi do zabujstw. Ma tylko *, a powiniem mieć co najmniej ***, przecież nie może być tak samo wyszkolony co mag(też ma *).
Następną rzeczą jest bckstab - ale na ten temat mówiono już w wątku równoległym o BG2 w cz69 i chyba w 68.

24.06.2003
09:09
[97]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> 3. Elfy i questy ---> Z niektórymi... - chodziło mi dokładnie o te elfy z północnego lasu.

24.06.2003
11:22
[98]

Carrignarone [ Konsul ]

Luudzie! Co tak licho?! Od osiemnastu dni jedną część męczymy!
Ale teraz to się zmieni. Heloł ewrybady!

A PRZEDE WSZYSTKIM HELOŁ HATHI. To już za 50 minut. Wiem, że Cię teraz z nami nie ma, ale wiedz, że wszyscy bywalcy, trzymają kciuki i są z Tobą duchem. Co zaświadczam ja, wyżej podpisany łowca z Candlekeep. Jak już będziesz po, podziel się z nami wrażeniami ze swojej eskapady. Ale to już formalność. "Praca napisana, oprawiona i oddana" - miło to było usłyszeć! Trzymaj się!

24.06.2003
15:44
[99]

beenladen [ Junior ]

A tak nawiasem mowiac, wracajac do NToftSC... Macie mozne jakies dojsc do mapy z nowymi lokacjami, albo moze ktos mi powiedziec jak zaczac wykonywac nowe questy?? Bo poki co znalazlem jakas smieszna lokacje z wielkim jeziorem i jeden banalny quest z niszczeiem zombiakow...

24.06.2003
19:15
[100]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor ----> i co?!!! Ja obrona?!! Pisz co i jak!!! Nie wiem czy już gratulować:)
Carrignarone ---> no, też tak myslę że już czas dokończyć tą część:) Mam nadzieję, że urlop się udał:)

24.06.2003
20:52
[101]

Carrignarone [ Konsul ]

beenladen ---> Graj spokojnie. Jak się na coś natkniesz, Twój bonus. A jak nie to po wyjściu z kopalni w Kniei Otulisko i dotarciu do Gospody Pod Pomocną Dłonią, na pewno napotkasz coś nowego. A także po załatwieniu spraw w Wieży Durlaga i Brodzie Ulgotha itd. itp. Miłego odkrywania świata.

sakhar ---> Już się robi. Urlop w porządku, fajny na tyle, na ile może być fajny urlop spędzony w domu. A wiem już kiedy będę w Gdańsku: od 28 do 30 lub 31 lipca. Ale szczegóły to może Ci w mailu zapodam.

Hathor ---> I jak było? :)

24.06.2003
20:54
[102]

Carrignarone [ Konsul ]

God! Chciałem założyć nową część, ale tak się nam ten odcinek rozwlekł w czasie, że nie mogę ściągnąć logo, a nie mam go przy sobie, bo jestem w kafejce. Wobec czego może kto inny by odpalił odcinek osiemdziesiąty? Tylko nie Krees. Żart.

24.06.2003
22:38
[103]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Ja się na to nie piszę... [zakładanie wątków] ;)
Hathor teraz koncertuje, więc raczej nie odpowie... :))

24.06.2003
23:22
[104]

Krees [ Generaďż˝ ]

Ja też się na pewno nie skuszę na zakładanie wątku :).
M`Rek ---> Moja Xiega też jest już oprawiona, oddana, obrona 30.06. (poniedziałek0 o 10:00; tak więc już teraz proszę wszystkich o trzymanie kciuków :).

Mam nadzieję, że Hathor poszło świetnie :D.

25.06.2003
07:37
smile
[105]

Viator [ Pretorianin ]

Podchodzisz do tej osoby ( w czerwonym kółku) i ......

25.06.2003
07:40
smile
[106]

Viator [ Pretorianin ]

......i znalazłłem cię:

Aurelinus--->hahaha, na pewno skożystam jak bedę w Baldus Gate!!!

25.06.2003
09:15
[107]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Elfy i questy ---> Z niektórymi... - chodziło mi dokładnie o te elfy z północnego lasu. Mi też... Może trochę za wcześnie załatwiłeś tego głównego elfa. Ale i bez niego (ostatecznie) można będzie ten quest wykonać. Tyle tylko, że pojawia się on (quest) duuuuuuuuuuuuuużo później.

11:22

Carrignarone ---> Bez naszego logo nie założę wątku... Tak więc czekamy - albo Ty, albo Hathor (gdy wreszcie wróci z podróży)

25.06.2003
09:29
[108]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> obrona 30.06. (poniedziałek0 o 10:00; tak więc już teraz proszę wszystkich o trzymanie kciuków :). Oczywiście!!! Tylko nie rób tak jak Hathor i nie trzymaj wyników w sekrecie :)


Do wszystkich ---> Jeśli ktoś ma nasze logo, to niech chociaż wrzuci je do wątku...

25.06.2003
11:49
[109]

beenladen [ Junior ]

Carrignarone najpierw musze nabic lvl chyba, bo mialem 21 wojownikiem, ale ze tak powiem yhmmm format c: power :)Musze sie dorobic takiego lvl zeby drizta na solo zalatwic i moze shandalara, chociaz nie wiem czy jego sie tak da... wiem ze we 3 go zabijalismy z qmplami...

25.06.2003
12:10
[110]

Viator [ Pretorianin ]

M'Rek---> Ja go zabiłem tylko na próbę, bo mówiliście że za niego nia ma PD i wyskakuje kupa elfów - co u mnie nie nastąpiło i dostałem za niego PD. Wróciłem do wcześniejszego questu i jestem w Cytadeli. Czy ty też znalazłeś Aureliusa w grze?

25.06.2003
12:31
[111]

M'Rek [ Konsul ]

Viator ---> Ja go zabiłem tylko na próbę, bo mówiliście że za niego nia ma PD i wyskakuje kupa elfów To Krees mówił o walce, mi sie nie udało powalczyć z elfami :(. Może przy okazji questu... pod koniec gry???
Czy ty też znalazłeś Aurelinusa w grze? Tak, ale nie rozmawiałem z nim :( Chociaż mógłby podzielić się doświadczeniem nie tylko z wizyt po spelunkach :)

25.06.2003
16:34
smile
[112]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Witam!

Pozdrwoeienia od pani MAGister,

od jutra juz wezme czynny udzial w zyciu Baldurowym, ba bedzie instalacja i inne takie :D

A teraz przezywam wczorajszy koncert w Pradze, jakos do mnie jeszcze fakt magisterium nie dociera, Dave Gahan przycmil wszystko ;)

Wiem , Baldurka instaluje jeszcze dzis. No i walcze o forum Wyspy :)

25.06.2003
16:44
smile
[113]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Heheh, literowki w pozdrowieniu ;) Sorry!

M'rek --> Tylko nie rób tak jak Hathor i nie trzymaj wyników w sekrecie :)
No przeciez mowilam, ze mnie nie bedzie! Dopiero dzis wrocilam do domu i zamiast pojsc cos zjesc, to wchodze do sieci i pisze! Praca na 5! Na dyplomie 4! Jestem zadowolona :D

25.06.2003
17:42
smile
[114]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hmmm, a jaki macie problem z logo? Przeciez jest dobre na gorze watku, a wszystkie propozycje sa wrzucone na forum kilka watkow wstecz, nalezy zapisac maly obrazek, wiec nie ma problemu z brakiem dostepu do grafik - bo wersja duza to to samo, co w malym okienku :)

25.06.2003
18:18
[115]

Carrignarone [ Konsul ]

Hathor ---> Witamy panią magister! :) Wiesz, rzeczywiście nie ma problemu z tym logo. Ale palnąłem...

Wobec tego zapraszam do kolejnej części:

25.06.2003
19:06
[116]

beenladen [ Junior ]

Moglinbyscie mi podaj jakies polskie servy BG zebym mogl sobie pograc na multi?? tylo dopiero tak za 2 tyg jak odzyskam moja stara postac bo ta nowa na 6 lvl to raczej dlugo nie pogram :)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.