GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic 2 (cz. 32)

31.05.2003
16:37
[1]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Gothic 2 (cz. 32)

Zostala wypuszczona kolejna czesc wspanialej gry, jaka jest Gothic 2. Tu bedziemy rozmawiac o swoich rozterkach w grze jak i problemach, napotkanych podczas podrozy po dolinie, ktorej juz nie oslaniala bezpieczna bariera, w ktorej grasuja Orki ze smokami na czele. My musimy sprostac wyzwaniom i pokonac wysłannika zlego boga Beliara, przywracajac tym samym spokoj i rownowage krainie Myrtany !

=======================================================================

Porady forumowiczów:
SPOILER:

Prosba by Mysia

UPRASZA SIE WSZYSTKICH ZADAJACYCH "CIEKAWE PYTANIA" O GRANIE W GRY CRPG KTORE POLEGAJA NA ZACZEPIANIU NPC I CO WAZNIEJSZE SLUCHANIU CO ONI MOWIA:( BO 75% PYTAN NA TYM FORUM POLEGA NA TYM ZE WIEKSZOSC Z ZADAJCYCH PYTANIA NOTORYCZNIE OLEWA ODPOWIEDZI NPC'OW A RECZE WAM ZE GOTHIC II TO PROSTA GRA I JEDYNA NIESPODZIANKE SPOTKACIE TYLKO W 6 ROZDZIALE :) JEDYNA ZAGADKA W CALEJ GRZE ;) A RESZTE MOZNA SIE DOWIEDZIEC WYPYTUJAC NPC'OW BO OD TEGO MAJA IMIONA BY Z NIMI GADAC, A NIE TYLKO OBYWATEL, CZY STRAZNIK:) DODATKOWO UPRASZA SIE O NIE UZYWANIE W ROZMOWACH Z NPC'AMI KLAWISZA"ESC" ;)

PS. ZEBACZY NIE PYTAJCIE BO WAM ODPOWIEDZA W NIEMILY SPOSOB ;)))



1. GILDIA ZŁODZIEJI
"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja scieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy sie udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy sie zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf
Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodzieji, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kase Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąc zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w szkrzyni w tej jaskini jest smierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójsć do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyc do gildii.


2. PROBLEMY Z KASĄ by Cainoor
Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. KAPLICZKI by Long & Mysia
Kapliczki: podsumowanie
Kaplicze mozemy odwiedzac tylko raz dziennie, nie ma znaczenia ktora kaplicze odwiedzamy (mozemy zawsze ta sama) efekty sa zalezne od wartosci datku i klasy postaci (przynaleznosci)
100 sz +5 życia, +4 many, +1 siły
50 sz: +5 życia, +2 many, +1 siły
10 sz: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
z czego: mag = mana, najemnik = sila, palladyn = sila lub HP

4.O DOŚWIADCZENIU by mikmac
Generalnie 1% umiejetnosci kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drozeje do 2 pkt. nauki.
Tworcy gry doszli do wniosku, ze jezeli walczysz mieczem jedn. to tez poniekad nabywasz doswiadczenia w dwurecznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w kazdej umiejetnosci sa trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejetnosci [luk-kusza; jedno.-dwureczny] roznia sie stopniem, to zawsze uczysz sie za 10 pkt nauki i idzie to po 5% na kazda umiejetnosc. Jest to po to aby nadgonic z druga umiejetnoscia do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [lucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka bedzie kosztowac 10 pkt nauki po 5% na kazde - az do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz sa w takim stopniu i mozesz uczyc sie je oddzielnie - czyli przeznaczac punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie sa: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5.JAK ZDOBYĆ ZBROJĘ PEŁZACZY by _Luke_
Co do tej zbroi z pelzaczy. Najpierw trzeba pogadac z mysliwym Gestath'em (kolesiem od smokow, o ktorego pytalo tyle osob), pozniej idziemy do Wilka na farmie Omara i przekazujemy mu 10 plyt z pelzaczy. Na nastepny dzien mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. ODŻYWIANIE by _Luke_
Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

7. KRWAWE KIELICHY by Gordek, SilentOtto and _Luke
- Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
- Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręcznośc na poziomie 40).
- Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
- Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
- Piąty kielich jest w ratuszu na pietrze w jedym z pokoi, stoi na komodzie
- Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. QUEST DLA HARADA (Przynieść broń orka) by Angel_from_kabaty
Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.
1) Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
2) Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą(tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukanajaskinia jest na dole.
3) Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. kosztuje nas to 50szt złota ale kożyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco bartokowi( jaśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
Można równierz pogadać z Haradem i przekonac go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu kożyści.

9. JAK UŁATWIĆ SOBIE START by Angel_from_kabaty
Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłe(zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową(tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów(tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i troche strzał(czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie:P). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii(zdobyć exp i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

10. METODY NA PODWYŻSZENIE STATSÓW NA STAŁE by Astrea
Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadac, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:
- siły: smoczy korzeń
- zręczności: jagoda goblinia
- magii: ognisty korzen
- życia: leczniczy korzeń

11. PORADA DLA POCZĄTKUJĄCYCH by Astrea
W I rozdziale, zanim przystapi sie do jakiegos obozu - powinno sie na maxa robic wszystkie zadania. Niektóre z zadan - po przyłączeniu sie do którejs z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doswiadczenia.

12. ŁUK BOSPERA by Angel_from_kabaty i Cainoor
Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów(siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

13. MYŚLIWI by Gordek

OKOLICE KORINIS

Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora, żuwaczek, serc, kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
uczy usuwania:
- żuwaczek, pazurów, skrzydeł krwiopijcy, żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza, kłów, skrzydeł krwiopijcy, żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znaleźliśmy pracę)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadalismy na ten temat z Gestalhem) by Yancy

GORNICZA DOLINA

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek, języka ognistego jaszczura, rogu smoczego zębacza,
w 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek, spuszczania smoeczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce, róg cieniostwora, pazury

Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury

14.NAUCZYCIELE by Gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??
Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. 90; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30;
Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. 90, Wulfgar (koszary), max. 60, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 30; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba miec przynajmniej 60%);
Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)
Skradanie:Jasper z gildii złodzieji, Bartok (plac wisielcow)
Zręczność: Cassia (w gildii złodzieji), max. 90, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 90, Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 90 (tylko najemnicy lub bez przydziału);
Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. 90; Brutus(zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy dordze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60;
Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak wezmiemy go na pokład w 6 rodziale), max.200
Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodzieji - dopiero jak tam wstąpimy);
Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);
Tworzenie run: magowie, 2 w bibliotece jeden przed kapliczka, jeden na glownym dziedzincu, 6 krag Pyrokar (tylko magowie);
Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara(QUEST); Constatntino (dolne miasto Khorinis)(musisz znac choc podstawy alchemii); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem(QUEST), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miskurki jesli mamy składniki)

15.PODWYŻSZENIE O 2% BRONI JEDNORĘCZNYCH by Gordek
Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.

16.ZADANIE Z KSIĘGĄ PODATKOWĄ LEHMARA by Gordek
Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odniesmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), pózniej zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do szkrzyni ze skarbem gildii złodzieji na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego by zandarus
OKOLICE KORINIS
- za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
- okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
- góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
- 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
- za czarnym trollem,
- na cmętarzu za farmą Sekoba,
- w krypcie za farmą Onara,
- za trolami przy wieży Dextera.
- szczyt gory jak idziemy od latarni w kierunku Niclasa wlazimy na szczyt i tam rosnie szczaw.
- jaskinia po prawo od czarnego trola (tam gdzie proba ognia dla magow) lewa odnoga (jaksinia przyslonieta przez roslinnosc)
GÓRNICZA DOLINA
- na skarpie koło kryjowki Diega, trzeba sie wspiąć i iść w kierunku zamku)
- kolo stada zebaczy kolo pierwszej kopalni (losowo szczaw lub eliksir sily lub zrecznosci)

18. Jak sie dostac do obozów by Mysia
MAG/ARCYMAG
- zaniesc do klasztoru 1000 szt. i owieczke (kupic za 100 szt. od Pepe na farmie Onara
STRAŻNIK/PALLADYN
- zostać obywatelem miasta (wykonać zadania dla mistrzów)
lub
- wykończyć gildie złodziei
NAJEMNIK/ŁOWCA SMOKÓW
- wykonac zadanie dla Torlofa (zabic 2 strażników na farmie Bengara)
- przekonać do siebie większość najemników (wygrać z nimi w pojedynkach)
ZOSTAC OBYWATELEM MIASTA
- przekonać do siebie większośc mistrzów i wybrać u kogo chce się pracować
a) Harad (kowal) - patrz na początek spoilera
b) Bosper (łuczarz) - przynieść 6 skór wilków
c) Mateo - odzyskać od Grity 100 szt.
d) Constantino (Alchemik) - zebrać dla niego zioła
e) stolarz - zdobyć błogosławieństwo od maga wody i ognia

Mozna być jednocześnie obywatelem miasta i najemnikiem/strażnikiem/magiem
=======================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <------mapy do Gothic'a 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą GERMAN
https://gothic2.binio.com <------porady i mapki POLSKA
=======================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
=======================================================================

Link do poprzedniej części:

31.05.2003
17:14
[2]

gribo [ Legionista ]

joł !
Mam pytanie
1. ile many i siły powinien mieć palladyn ??
2. Zabiłem wszystkich Hersztów orków z zadania od lorda hagena. Wiem że wszystkie bo mam mape z zaznaczonymi obozami (była przy jednym z orków generałów) i lord hagen powiedział że juz nie ma orków w poblizy khorninis ale zadanie jeszce jest nie wykonane ?? Mam dlaej zabijac te orki z górniczej doliny i mu przynosic pierścienie ??

31.05.2003
17:14
[3]

gribo [ Legionista ]

joł !
Mam pytanie
1. ile many i siły powinien mieć palladyn ??
2. Zabiłem wszystkich Hersztów orków z zadania od lorda hagena. Wiem że wszystkie bo mam mape z zaznaczonymi obozami (była przy jednym z orków generałów) i lord hagen powiedział że juz nie ma orków w poblizy khorninis ale zadanie jeszce jest nie wykonane ?? Mam dlaej zabijac te orki z górniczej doliny i mu przynosic pierścienie ??

31.05.2003
17:26
[4]

Gordek [ Generaďż˝ ]

gribo -->
1. Siły jak najwięcej, a many ja miałem 140 i było ok.
2. Chyba powiedział, że zdziwiłby się gdyby byli jeszcze jacyś orkowiprzywódcy. Z resztą nie ważne. Jak chcesz mieć zaliczone to zadanie to pogadaj z paladynem obok Hagena.

31.05.2003
18:37
[5]

Yancy [ Senator ]

moby777 ---> Bromor to kierownik burdelu w dzielnicy portowej :)

_MariaN_ ---> Jeżeli znowu chodzi Ci o jakieś cheaty, to od razu daj sobie spokuj, bo tym nikogo nie zainteresujesz.

gribo ---> To indywidualna sprawa, ja Paladynem dużo czarowałem więc miałem many ponad 200pkt. Siłę coś koło 134pkt. No i miecze jednoręczne na 100%. Reszta wedle uznania. Niezależnie jak postać rozwijasz - i tak końcówka nie będzie zbyt ciężka, bo postać na 40 poziomie wymiata niezależnie od profesji. Chyba że się zupełnie skaszani rozwój :)

31.05.2003
19:06
[6]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> W skrzyni w oblężonym zamku (tam gdzie był pomnijeszy szkielet) ja znalazłem złoty naszyjnik i pierścień magicznego pancerza. Pytałeś o to niedawno.

31.05.2003
19:08
[7]

gribo [ Legionista ]

Ostatnie z moich głupich pytan na dzisiaj :P
1. KOGO najlepoej wziac na statek prosze o wymienienie min. 4 NPC :P
2. Czy palladynem można uczyć sie siły powyżej 90 ?? czy aby mieć sile koło 140 trzeba robic miksturki ? i je sączyc w piwnicy by nikt nie widział ?

A z tymi orkami już zrobiłem :P wystarczyło pogadac i iGnazem (czy jakos tak)

Nara i i am waiting for reply

31.05.2003
19:14
[8]

szokbar [ Pretorianin ]

gribo----------> 1.Lester, Milten, Vatras, Lee, Bennet, Gorn, Angar,
2.Tak. Bennet. 6 roździał. Trzeba robić miksturki.

31.05.2003
19:48
[9]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Yancy --> to jest jakiś szkielet w oblężonym zamku? bo chyba nic takiego nie znalazłem.

gribo --> Broni jednoręcznych, dwuręcznych, zręczności i siły nauczyciele nauczą się max. do 100, jeśli chcesz mieć więcej używaj miksturek. Dlatego opłaca się najpierw szkolić się u NPC, a dopiero po 100 używac mikstur [dla ciekawskich 100 (czyt. setka :)) w grze nie wystepuje]

31.05.2003
19:57
smile
[10]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam !!!

Mam takie pytanie hmm moze i glupie ale zapytam hjehjehje :D

Czy jest lepsza zbroja dla łowcy smoków od "ciężkiej zbroji łowców smoków" ?? Oczywiscie grając uczciwnie ;)

31.05.2003
20:13
[11]

Yancy [ Senator ]

gribo ---> Miltena, Vatrasa (mają szczaw królewski) Lee, Beneta ale tak naprawdę - to bierz kogo chcesz. Siły można się nauczyć do 100. Do 100 uczy na statku Benet. Powyżej tylko mikstur. Grając Najemnikiem miałem siły koło 260.

31.05.2003
20:18
[12]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Nie ma. A po co Ci :)

Gordek ---> W zamku jest taka sala gdzie na stole leży wiadomość o truciźnie krwiopijców. Za tą salą jest korytarz i kolejne pomieszczenie. Tam jest skrzynia. Po jej otwarciu w korytarzu ni z gruszki ni z pietruszki pojawia się pomnijeszy szkielet :)
O co Ci chodziło z tym że 100 nie występuje w grze?

31.05.2003
20:28
[13]

Yancy [ Senator ]

Gordek ---> Bo chyba nie o to o czym myślę ;)

31.05.2003
20:32
smile
[14]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> a tak ludzka ciekawość :) to wogóle nie ma lepszych zbroi od tych cięzkich już ?? A tą siłe 260 to nabiłeś z mikstur ?? :)

31.05.2003
20:44
[15]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Jasne że z mikstur.

Nie ma lepszych. Najlepsze zbroje to Ciężka Szata Maga Ognia dla Maga, Zbroja Paladyna dla Pala, i Ciężka Zbroja Łowcy Smoków dla Łowcy. Do tego można podnosić pancerz pierścieniami i amuletem.

31.05.2003
20:48
smile
[16]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> ehehehe to ile Ty tych mikstur narobiłeś policzmy hmmm 30 ???? :D fajno :D Co do pierścieni sa moze lepsze oprócz tych dwóch czyli nietykalnosci +10 do wszystkich odporności i tego drugiego +5 do wszystkich ???

31.05.2003
20:49
smile
[17]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

oczywiscie mówie o pierscieniach do odpornosci a nie podnoszących statsy :D

31.05.2003
20:50
[18]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Mniej niż 30, kilka mikstur znalazłem. Po drugie jaki problem, są tacy co więcej mieli.
Nie ma lepszych pierścieni. Przynajmniej jeśli o pancerz idzie.

31.05.2003
20:54
smile
[19]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> nie no ja nic nie mowie sam juz zrobilem narazie okolo 10 mikstur do zrecznosci tylko po to aby moc używać kuszy łowcy smoków która wymaga 85 zrecznosci :D sile mam 140 i mysle ze mi spokojnie to wystarcza :D

31.05.2003
20:56
[20]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Yancy --> Z tego co mi wiadomo, to ta informacja leży na stole w komnacie Orika, ewentualnie obok (klucz do drzwi jest w komnacie tego drugiego palka).
Lecz nie mogłem znaleźć klucza do jeszcze jednych drzwi, może to tam jest ten amulet.

BTW setka to to o czym myslisz :)

31.05.2003
20:57
[21]

Yancy [ Senator ]

Ilość mikstur jest ograniczona tylko ilością szczawiu królewskiego i smoczych korzeni (mówię o eliksirach siły). Tego zaś w grze można w okolicach 30 znaleźć i kupić.

31.05.2003
21:02
[22]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

jasne sam wywalilem juz 10 szczawi ,10 goblinich jagod (na zrecznosc), 4 szczawi,4 smocze korzenie (na sile) i jeszcze mam narazie 5 szczawi i nie mam ochoty podnosic statsow wiecej takze mysle ze szczawi i tak jest wystarczajaco na cala gre :D

31.05.2003
21:06
[23]

Yancy [ Senator ]

Jest ich całkiem sporo, wystarczająco. A niebotyczne podnoszenie statsów, też nie ma sensu. I tak gra podobnie jak jedynka w pewnym momencie robi się łatwa. Zwłaszcza magiem ;)

31.05.2003
21:08
[24]

Yancy [ Senator ]

Gordek ---> Na pewno tam :) I nie amulet a zwykły złoty naszyjnik i ten magiczny pierścień.

31.05.2003
21:25
smile
[25]

mruwek [ da ANT ]

szanowni państwo! powiedzcie mi jak zaliczyc questa z alchemikiem który daje czar zapomnienia? nakopałem kilku gosciom w porcie a potem uzyłem tego czaru i nic? jaki jest na to sposób?

31.05.2003
21:40
smile
[26]

_MariaN_ [ Legionista ]

Hej ludzie ponawiam to pytanie jak sie robi SCREENY w gothicu 2 czy trza jakis programik sciagnac czy cus
Yancy-----> nie wierzysz mi o tym kolesiu to sobie zrob tak nacisnij B i wpisz MARVIN i wylacz okienko pozniej F2 i wpisz "inert pc_itemfeller" i zobaczysz o co mi chodzi moze wiesz nie wiem nio :) i na O w niego wchodzi i on ma wszystko co potrzeba graczowi GOTHICA 2 :D

31.05.2003
21:44
[27]

_MariaN_ [ Legionista ]

mruwek----> a gadales pozniej z tym kolesiem co ci dal tego questa czy nie ??? jesli tak to sproboj tak jak mowie nakop kolesiowi pitnij i z dalszej odleglosci zrob na nim tego czara i pogadaj z nim jesli bedzie neutralny to znaczy ze czar zadzialal :) jesli nie to sproboj tak jak mu nakopiesz to zrob na nim tego czara jak se lezy jeszcze na ziemi i to samo i pozniej idz do alchemika i z nim pogadaj i wszystko na tema :D

31.05.2003
22:32
[28]

Yancy [ Senator ]

_Marian_ ---> Akurat o tym cheacie nie wiedziałem. Cheat to cheat - a ja nie gram z cheatami, jednak posprawdzać zawsze można. Zwłaszcza po kilkukrotnym skończniu gry. Gość Mr.Item ma przy sobie wszystkie dostępne w grze przedmioty. I co. NIE MA MIECZA O KTÓRYM TYLE PISAŁEŚ. :)

aries, Mysia ---> Zobaczycie to dopiero w poniedziałek - ale gość ma przy sobie zbroję, zdumiewająco pasującą do opisu tej, o której tyle się legend narobiło. Żart programistów? A może jednak ona gdzieś leży! No bo że wogóle istnieje to widać na screenie

31.05.2003
22:40
[29]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Hmm, co do zbroji - można jakoś legalnie zdobyć Szatę Mrocznej Magii( taką jaką ma Xardas)?

31.05.2003
22:45
[30]

Yancy [ Senator ]

wuluk ---> Raczej nie. Ale któż wie na pewno :)

Ta z mojego ostatniego screena wygląda o tyle wiarygodnie, że nikt takiej w grze nie nosi. Więc może gdzieś leży...

31.05.2003
23:13
[31]

Yancy [ Senator ]

A tu jeszcze raz ta zbroja w porównaniu do zbroi Paladyna :)

01.06.2003
00:15
smile
[32]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Czy jest ktos kto uczy kuszy powyżej 60% ??

01.06.2003
10:46
[33]

kapral [ Konsul ]

hooah,

kurcze i znowu mam problema:| Nie wiem dlaczego, ale wszystkie moje problemy zaczynają sie na Dworze irdorath;P
Mianowicie, nie otrafie zabić Smoka Ożywienca, stojącego w wielkiej komnacie za czarnym Magiem. Otworzyłem te cholerne dzrwi, wchodze a tam smok, stukam mu ile wlezie, ale to dranstwo nawet sie nie ruszyło;P

<help>

01.06.2003
11:49
smile
[34]

_MariaN_ [ Legionista ]

Yancy -----> fajna zabawa jest tym kolesiem i przyznaje Ci racje tesh sie zdziwilem ze tego miecza nie ma w jego eqfipunku powinien byc JESLI istnieje bo ten koles ma wszstko co wystepuje w grze :D no trudno zrobil mnie w balona jak widac ale i tak bede go meczyl co do tego miecza chce tak zrobic az wymieknie i sie przyzna ze go nie ma Szorki wam ze narobilem zamieszania z powodu plotki ktora uslyszalem gdyby byl taki miecz znalezlibysie go napewno :)

01.06.2003
11:53
[35]

_MariaN_ [ Legionista ]

Kapral-----> to bardzo ciekawe stwierdzenie ze bo ni umiesz zabic ja go zabilem Magicznym ostrzem na smoki co zadaje 90 90 ( tak sie chyba nazywa nie pamietam ) ze zbroja taka on sie nazywala lekka zbroja lowcy smokow 70 70 40 30 jakos tak miala ta obrone i nie mialm z nym zbyt wiekszych problemow tylko ze najpierw zalozylem OKO INNOSA i znim pogadalem jesli tego nie zrobilem to go nie zasiekasz (chyba) :)

01.06.2003
11:54
[36]

_MariaN_ [ Legionista ]

Yancy---> moze ty mi powiesz jak sie robi SCREENY w grze bo nikt mi nie kce powiedziec :( powtarzam ta prosbe jush trzeci raz i mysle Yancy ze mi na nia odpowiesz :) Pozdrowka dla wszystkich i Milego dnia DZIECKA :D hehe

01.06.2003
12:26
smile
[37]

mruwek [ da ANT ]

ja niewiem, daje komus w pysk potem go czaruje żeby zapomniał a i tak to nic nie daje bo alchemik mówi że nic nie zrobiłem, miałem tyle prób że andre wkońcu mnie ukarał grzywną za sianie zamętu w mieście, pomózcie bo się wściekne!!!

01.06.2003
12:54
[38]

_MariaN_ [ Legionista ]

mruwek----> cos jest nie tak mam pytanko ile masz many bo ten czar potrzebuje o ile dobrze pamietam 10 many jesli masz mniej chocby o jeden to czar nie zadziala nie wiem mruwke moze ty masz inna wersje gothica :P ta ruska ze nie umiesz zaczarowac tych kolesi probuj dalej :) nauka czyni mistra :D hehe

01.06.2003
12:55
[39]

Kyahn [ Kibic ]

mruwek--------->ten ktoś musi być z miasta (nie może być z dzielnicy portowej) i nikt nie może widzieć jak rzucasz zaklęcie zapomnienia.
Ja polecam sprać Constantina, tam prawie nigdy nikt nie chodzi.


Yancy------>skąd masz tę zbroję ??? U mnie MR_Item nie ma żadnych zbroji, tzn jak go zabijam to nie ma, a porozmawiać z nim nie mogę.
Pozdr.

01.06.2003
13:36
[40]

wuluk [ Tleilaxanin ]

_MariaN_ --> Naciskasz PrintScreen, otwierasz Painta i wklejasz. I nie mówić mi, że to nie działa...

01.06.2003
13:49
[41]

kapral [ Konsul ]

hooah,

Marian, wszystko pięknie ładnie, ale tego Smoka-Oźywienca chyba Oko Innos a nie racjuje...;P
Chyba potrzebne ejst to Magiczne Ostrze na Smoki, o którym wspominałeś. Podkreślam jescze, że chodzi o tego smoka-ożywienca za Czarnym Magiem. Gdzie zdobyłeś to ostrze?

pozdrawiam
kapral

01.06.2003
14:13
[42]

_MariaN_ [ Legionista ]

kapral-----> jak gralem najemnikiem to mialem takiego miecza a jak grasz palladynem to masz swietego kata tesh go tym zaciachasz :) ja wiem ze go oko nie rajcuje :) musisz z nim pogadac najpierw a pozniej go zaciachasz :) tak napewno wszyscy robia co przechodza ta gre no chyba ze graja magiem to go czarami sobie masakruja :D heh to ostrze sobie wykulem jesli jestes najemnikiem to da sie wykuc nawet lepsze miecze tylko trza umiec :P hehe

01.06.2003
15:25
[43]

kapral [ Konsul ]

hooah,

Marian, problem w tym, że nie umiem z nim pogadać, nawet noszac oko, a jest naładowane...chyba...ide sprawdzić;P

01.06.2003
15:49
[44]

Gordek [ Generaďż˝ ]

kapral --> radzę się upewnić czy jest naładowane, inaczej na pewno nie uda ci się zabić smoka.

mruwek --> Jakbyś czytał co piszą na forum, to byś wiedział jak zrobić te zadanie, jednak jak ktoś jest taki wygodnicki i nie chce mu się przeczytać paru postów to niech się męczy z grą

BTW Z NPCami pewnie też nie gadasz, bo było na 101% mówione w grze, że ten czar nie zadziała na ludzi z dzielnicy portowej

01.06.2003
16:09
[45]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Polecam przetestować na Constantino - 2 Szczawie Królewskie i 15 Rdestów Polnych w 4 rozdziale ma! :D

01.06.2003
16:59
[46]

Johnn [ Ghoul ]

Mam pewien dylemat, mianowicie gdy odkrylem gildie zlodzieji nie bylem w stanie ich pokonac i zostawilem ich sobie na pozniej jednak zgodnie z wczesniejszym nakazem poinformowalem o postepach Palladynow, a oni poslali tam paru ludzi i zabili wszystkich. Teraz moje pytanie czy stracilem tylko te doswiadczenie za ich zabicie i wykonanie misji czy moze gdybym ich zabil to w nagrode cos bym dostal?

Czy kowalstwa uczy tylko Harad czy moze ktos w pozniejszym etapie gry?

01.06.2003
17:59
[47]

wildone [ Konsul ]

Łoł widzę że ten wątek gna jak burza.Średnio co 3-4 dni nowa część.
Johnn Tak w nagrode za przestępców dostajesz jeszcze od szefa straży doświadczenie i badajże pieniądze.Noi pozatym mogłeś się przyłączyć do gildi złodzieji.
Kowalstwa uczy jeszcze bennet na farmie Onara.Ale chyba trzeba najpierw zostać tam najemnikiem.

01.06.2003
18:34
[48]

szokbar [ Pretorianin ]

............gram drugi raz.......... teraz magiem.......... wcześniej palem........... i moge stwierdzić ........ta gra jest genialna...........czekam na trójkę...........

01.06.2003
19:06
[49]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Mag to niesmowita postac jest :) Ten "morderca" masowo rozkłada całe oddziały orków, nawet nie zdążą podejść :)

I jaka przyjemność z gry, wszyscy traktują go jako na prawde wielką postać!

01.06.2003
19:14
[50]

gribo [ Legionista ]

Ja teraz gram palladynem mam 34 poziom w 5 akcie i wszystkie orki kosze czarami (wypedzenie zła) naprawde teraz gra sie miodzio chociaż poczatek był dosc ciezki .

1. Czy opłaca sie brać Jacka na statek ?? bo Nie chce wybijać palladynów z zamku aby pozyskać Torlofa. nie bede takim chamem :P swoich nie wybije

01.06.2003
19:14
[51]

gribo [ Legionista ]

jeszcze jedno :

2. Gdzie znajde Lestera ??

01.06.2003
19:29
[52]

Moby7777 [ Konsul ]

Mam pytanie... gdzie mozna znalezc engroma i randolpha? Kazali mi ich ubic a pan kaze, sluga musi :P

01.06.2003
19:32
[53]

Hunter87 [ Junior ]

Gdzie znajdę tego myśliwego który uczy zdobywania smoczych łusek,gdyż potrzebuje ich do zbroi łowcy smoków .
Gram drugi raz,za pierwszym razem paladynem i też nie spotkałem tego kolesia.Chodzi mi Gestalha czy jakos tak

01.06.2003
19:32
[54]

AQA [ Pani Jeziora ]

gribo ---> bierz Jacka, fajny z niego chłop:) (a swoją drogą, nie ma znaczenia, którego kapitana weźmiesz (Jack, Jorgen, bądź Torlof); Lester, na tą chwilę (zbieranie załogi), powienien stać obok wieży Xardasa (tej niedaleko Khorinis);

01.06.2003
19:38
[55]

Moby7777 [ Konsul ]

Hunter --> Gerlath stoi po drodze do kamiennego smoka. Najprosciej jak pojdziesz po zboczu od samego brzegu palisady orkow (jest tam male obozowisko w ktorym stoi wlasnie Gerlath w zbroi z lusek pelzacza i Gorn). Jak grales w Gothica 1 to jest zaraz nad jaskinia czarnych goblinow (teraz jest tam szaman, elita i ze 3 albo 4 orczych wojownikow). Lepiej wyjasnic ci chyba nie potrafie :P.

01.06.2003
19:43
[56]

sabdajm [ Pretorianin ]

Też mam pytania:
1. Jestem w 3 rozdziale i mam 12 poziom dopiero - czy to nie za słabo, nie będzie mi za ciężko? Gram strażnikiem/paladynem.

2. Byłem w klasztorze i powiedziano mi, że jeden z magów ukradł Oko Innosa. Czy muszę od razu zacząć go gonić, czy mogę spokojnie pójść na farmę Onara wykonać kilka questów?

3. I jeszcze jedno, tak dla upewnienia się. Ten zbiegły mag co ukradł Oko Innosa gdzie się ukrywa? --------->

01.06.2003
19:43
[57]

AQA [ Pani Jeziora ]

Gestath jest mniej więcej tu, gdzie wskazuje nieudolnie zrobiona strzałka :))

01.06.2003
19:53
[58]

Moby7777 [ Konsul ]

Sabdajm:
ad.1
12 poziom to nie tak malo jak na 3 rozdzial (choc mogloby byc troche wiecej) - w kazdym razie w 4 rozdziale awansowac mozna nawet kolo 15 poziomow jak sie uprzesz (sam jako mag awansowalem z 16 na 28).

ad. 2
Nie musisz sie spieszyc, i tak nie zdazysz uratowac oka... :)

ad. 3
Oko znajdziesz w SLonecznym Kregu (troche na lewo od czarnego trola). I gwoli scislosci Pedro to nowicjusz a nie mag...

01.06.2003
19:53
[59]

gribo [ Legionista ]

sabdajm -->

1. 12 poziom troche cięzko ci bedzie :P ale jak poradziłeś se z orkami to tez bedzie podobnie tylko troche lżej.
2. gostka możes ścigac kiedy chcesz i tak bedzie martwy
3. oko Inosa znajduje sie koło słonecznego kregu (uważaj na duzą ilość poszukiwaczy)

01.06.2003
19:57
[60]

gribo [ Legionista ]

Moby7777 -->
1. Randolph jest w zamku w górniczej dolinie a ten drugi to nie wiem może na którejs z farm tam widziałem takich gostków ale nie wiem czy dokładnie tak sie zwali :P

01.06.2003
20:01
[61]

sabdajm [ Pretorianin ]

moby777, gribo ---> dzięki

gribo ---> nie poradziłem sobie z orkami, sądzę, że pokonałbym tylko jednego :) Po prostu aby wejść do zamku zamieniałem się np. w topielca i prześlizgiwałem się obok nich :)

I jeszcze jedno, ciało tego nowicjusza znajduje się w słonecznym kręgu? To w sumie trochę koliduje z tym co mówił mysliwy koło trolla, ale OK :)

PS. Muszę przyznać, że Gothic 2 jest zajebisty, nie gorszy od swojej poprzedniczki :) Trzeci rozdział naprawdę mnie wciągnął Szkoda tylko, że mam tak mało czasu na granie ;(

01.06.2003
20:04
[62]

Moby7777 [ Konsul ]

A engrom to nie jest przypadkiem ten zbiegly kowal?

01.06.2003
20:09
[63]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Moby7777 ---> Randolph to ten gość od konkursu z piciem, jest na farmie Akila (farma między miastem a gospodą)
Engrom to gość który był razem z Talbinem. Jeśli zapytasz Talbina gdzie jego znajomy powie, że poszedł. Ja go znalazłem potem przy Markosie.

01.06.2003
20:16
[64]

Moby7777 [ Konsul ]

zandarus --> A Talbin albo Markos to gdzie sa?? :P Kiepska mam pamiec do imion a nie chce mi sie co rodzial biegac po calej wyspie (mam list w ktorym pojawiaja sie imiona do ubicia)

01.06.2003
20:20
smile
[65]

Krondar [ Death Avatar ]

Moby777 -> Talbin, jest na skalach, miedzy pierwsza kopalnia, a wlasnie Marcosem - czyli paladynem ktory stoi z kilkoma skrzyniami, niedaleko wejscia do bagiennego smoka.
Pozdrawiam.

01.06.2003
20:26
[66]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Mobby777 ---> Markos to ten palladyn, który był potrzebny z zadaniem znalezienia kopalni.
W kolejnym rozdziale będzie trzeba załatwić Brutusa i Sekoba.

01.06.2003
20:30
smile
[67]

Moby7777 [ Konsul ]

Dzieki Krondar. Juz wiem czemu nie moglem znalezc Engroma (ubilem gnoja w drugim rozdziale :P). W kazdym razie uprzedzam ze jeszcze sie troche popytam o ludzi (moze sie lista wydluzyc jeszcze). :P

01.06.2003
20:32
[68]

Moby7777 [ Konsul ]

zandarus --> Sekob wiem gdzie jest, ale Brutus? Cos mi to mowi ale niewiele... :P

01.06.2003
20:34
smile
[69]

Krondar [ Death Avatar ]

Moby7777 -> Nie ma za co :) Brutus to kowal w zamku w gorniczej dolinie. Ten co sie chrzaszczy boi :P
Pozdrawiam

01.06.2003
20:40
[70]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Moby7777 ---> Brutus to ten gość na zamku który może uczyć siły. Kręci się za więzieniem gdzie był Gorn. W początkowych rozdziałach jest w budynku, w następnych stoi przed (dostać można było od niego zadanie znalezienia jego pomocnika lub zapłaty 200 złota w zamian za naukę oraz wybicie chrabąszczy z jego pomieszczenia)

01.06.2003
20:46
[71]

Moby7777 [ Konsul ]

Aha! Krondar... tobie tez dzieki... nie zauwazylem ronicy w nicku :P

01.06.2003
20:49
[72]

Gordek [ Generaďż˝ ]

sabdajm --> 12 poziom to tragedia, taki to ja miałem tylko w pierwszym rozdizale, w trzecim to 24. Radzę Ci najpierw powybijać wszysdtko co jest na mapie (nie zblizaj się do słonecznego kręgu), a gdy będziesz miał gdzieś z 14 poziom, to wracaj do górniczej doliny i wybij wszystkie orki. Wtedy dopiero pociągnij dalej fabułe.

01.06.2003
20:51
smile
[73]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

elo mam pytaniE

1*JAK ZAMIENIAM SIE W TOPIELCA.......TO PUZNIEJ NIEMOGE SIE ODMIENIC...W CZLOWIEKA..

POMOCY CO JEST GRANE

2*ZDOBYLEM OKO INNOSA (JUZ PO RYTUALE ODNOWY) I CO MAM DALEJ ROBIC...BO NIEWIEM :)

I OD BANNETA DOSTALEM NASZYJNIK (ALBO PIERSCIEN)DAJACY 10 ZYCIA..... I ON POWIEDZIAL TA "PRZYDA CI SIE W POLOWANI NA SMOKI " "JA ZABARDZO SIE BOJE.."

CO MAM TERAZ ROBIC ??

01.06.2003
20:58
[74]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Jestem w V rozdziale. Potrzebuje zrobić rune "Przywołanie Demona". Gdzie znajdę demona? Pamiętam że jeden jest nieopodal kopalni w Górniczej Dolinie, ale nie chce mi sie tam wracać - jest gdzieś bliżej? I kto moze nauczyc mnie, jak wykroić serce takiej istoty? Przydałby mi sie takze ktoś kto tłumaczy jak uciąć język ognistego jaszczurka :)

01.06.2003
21:01
[75]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Todd Rusell --> Najlepiej zrób kupę :) po prostu już mnie denerwują takie pytania. A pogadać z Xardassem, Vatrasem i Pyrokarem to już jest taka wielka sztuka? Jak chcesz się odmienić to wciśniej ENTER.

01.06.2003
21:03
[76]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Capt. Krzysztow --> Kto uczy wyrywania języka masz we wstępniaku (chyba od czegoś on jest). Demona znajdziesz w wiezy Xardassa, ale i tak bliżej będziesz miał do wieży demonów. Chyba, że zrezygnujesz z tego języka.

01.06.2003
21:08
smile
[77]

Krondar [ Death Avatar ]

Capt.Krzysztow -> Jezyk jaszczurki, to nauczy ten koles ktory stoi z Gornem po drodze do jednego ze smokow w zbroii z plytek pelzaczy. Serce? Z tego co pamietam to chyba tez jakis ziomek w gorniczej dolinie. Chyba Talbin, ale glowy uciac sobie o to nie dam :) Demony? Moze w wiezy Xardas'a? Na pewna sa w obu. Starej no i w nowej, ale w nowej to nie wiem czy od piatego czy dopiero szostego. Pozostaja zawsze podziemia klasztoru i jeden kolo smoka w twierdzy (ten gdzie idziemy z Gornem) w ukrytym pomieszczeniu. Reszty nie kojarze :)
Pozdrawiam.

01.06.2003
21:12
[78]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Dzięki, także pozdrawiam! :)

01.06.2003
21:14
smile
[79]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

A może uda mi się to gdzieś kupić!

01.06.2003
21:15
smile
[80]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

gribo >>>> hmmm a mozesz mi powiedziec gdzie Pedra (czyli tego gostka co kradnie oko) znalazles martwego ??? :D(no chyba ze go utłukles pozniej ale to juz trzeba sprecyzowac hjehjehje :D oki zapomnijmy o tym) przeciez jego znajdujesz w ostatnim rozdziale gdzie, to juz chyba kazdy wie kto skonczył gre :D No chyba ze ja gralem w innego G2


Ok to moze ja powtorze moje pytanie czy jest ktos kto uczy strzelania z kuszy powyzej 60% ???

01.06.2003
21:20
[81]

Moby7777 [ Konsul ]

todd rusel

ad.1
Sprobuj jeszcze poczekac bo moze o czas chodzi :P

ad. 2
Kowal Benneth (ten na farmie Onara) naprawi oprawe. Musisz porozmawiac z magiem wody w Khorhinis (Volrath czyu jakos tak), on kaze ci pogadac z Xardasem i Pyrokarem.

01.06.2003
21:20
[82]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Shakka --> Nie wiem, czy ty kończyłeś G2, ale ja tak. I nie pamiętam żebym w ostatnim rozdziale spotkał Pedra.

01.06.2003
21:22
[83]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gordek >>>> no to widać nie zabardzo szukałeś ,bo ja jakimś cudem go znalazłem i nawet pomogłem dosta mu sie na okręt zamiast dziada zatłuc :D

01.06.2003
21:22
[84]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Moby7777 --> Przecież on napisał, że jest już po rytuale odnowy.

Shakka --> no chyba, że Pedro znajduje się lochu, bo nie miałem klucza i tam nie zajrzałem.

01.06.2003
21:22
smile
[85]

Krondar [ Death Avatar ]

Shakka -> Szczerze to ja nie ciagnalem kuszy wyzej od 60% - raz jak skonczylem paladynem to w zasadzie kusze mialem na 60% a tluklem mieczem, a teraz jak koncze najemnikiem to uzywam luku. Z tego co pamietam to w 6tym rozdziale ktos z zalogi statku uczy strzelania z kuszy. Nie pamietam dokladnie, ale zdaje mi sie ze paladyn ktory z Toba plynie - Girion chyba :) Moze on daje powyzej 60%? A w ktorym jestes rozdziale?

01.06.2003
21:23
[86]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gordek >>>> rzucil bym screenem ale akurat z rozpedu zapisalem na tego sejwa kolejny takze nie wiem jak mam to udowodnic

01.06.2003
21:25
smile
[87]

Krondar [ Death Avatar ]

Moby7777 -> Masz juz oko? To idz wybijac smoki jesli masz odpowiedni level. Jak nie to podpakuj i na smoki! :)
Pozdrawiam :)

01.06.2003
21:27
[88]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Shakka --> Nie musisz, wierzę Ci. Ja wiem, że on nie zginął (przynajmniej nie znalazłem jego ciała). Powiedz tylko w jakim rejonie go znalazłeś. Co do kuszy to nie wiem. Dragomi uczy do 60%, a łuku do 100% Diego. Może on nauczy też cię kuszy?

01.06.2003
21:27
[89]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gordek >>>> oo widzisz wlasnie w lochu hehehe :D

Krondar >>>> gre skonczylem lowca smokow i teraz przymierzam sie do palladyna. Tez mam kusze na 60%, a pytam tak z ciekawości :D Hmmm a Girion by sie przyłączył do mnie jak byłem łowcą smoków ?? Bo widzisz nawet nie spytałem sie gostka. Ja tam wole kusze wieksze obrazenia zadaja, ale tez przewaznie tluke sie bezposrednio.

01.06.2003
21:27
smile
[90]

Krondar [ Death Avatar ]

Gordek -> Ja tez znalazlem Pedra na koncu w ostatnim rozdziale. Pomieszczenie wiezienne kolo sali z szefem orkow, gdzie trzeba dwie pochodnie przestawic. Jak go doprowadzilem na statek to mi nawet powiedzial w jakiej kolejnosci te pochodnie ustawiac...
Pozdrawiam :)

01.06.2003
21:30
smile
[91]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gordek >>>> chodzi o te lochy(hmm w sumie to one tam nie za duze) tam gdzie tluczesz trolla jaskiniowego to sa dwa wejscia do pulkownika orkow, no i tych lochow to tam jest

01.06.2003
21:31
smile
[92]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Hmmm skoro to watek o G2 to sie pochwale moja postacia (eee tam postac jak postac) >>>>

01.06.2003
21:33
smile
[93]

Krondar [ Death Avatar ]

Shakka -> Czy sie przylaczy? :) Ja bym tego tak nie ujal. Jak uzyskalem wstep na statek, to najpierw mi chcial nawrzucac, ale potem sie zgodzil i sam mi zaczal wlazic na statek :) Jeszcze nie plynalem na wyspe do twierdzy Irdorath, bo dokanczam pomniejsze questy, ale zdaje sie ze on tez poplynie :)
To znaczy co do kuszy to tak, wieksze obrazenia. Ale luk jest szybszy. A przy zrecznosci na poziomie 185 to ze "Smoczego luku" orka biore na jedna strzale, a elite na dwie. Takze dodac szybkostrzelnosc wychodzi niezly zabojca :)
A jako paladyn gra sie dosc prosto. Szybko dostajesz naprawde dobre zbroje. Normalna zolnierza ma 80, a paladyna ma 100 odpornosci :)
Pozdrawiam.

01.06.2003
21:39
smile
[94]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Krondar >>>>hehehe fakt przy takiej zrecznosci to i z kuszy poleci na jeden strzal kazdy ork :D ale ja tam w wiekszosci to wole walke bezposrednia w kuszy lub luku korzystam naprawde rzadko lub wtedy kiedy wymaga tego sytuacja (patrz most za ognistym smokiem w 6 rozdziale)

01.06.2003
21:47
[95]

Moby7777 [ Konsul ]

Krondar --> a skad pomysl ze jeszcze nie ubilem smokow?? :)

01.06.2003
21:47
smile
[96]

Krondar [ Death Avatar ]

Shakka -> Kontaktowo gralem paladynem. Wielki miecz na plecy i po oczach :) Kusza dokladnie tak jak u Ciebie - jak juz trzeba most opuscic :P Ale najemnikiem gralem inaczej. Podstawa to myslistwo i luk, jak juz z luku nie daje rady to miecz jednoreczny. I musze sie przyznac ze szlo mi latwiej niz paladynem i szybciej awansowalem. Tylko niektore potwory trzeba wybijac mieczem - szkielety i ich pochodne :P A zabijanie smokow z luku to dziecinna zabawa. Naprawde jestem mile zaskoczony.
No i alchemia to podstawa. /Sila 170 i miecz jednoreczny 90obrazen malo co dlugo wytrzyma - tak jak zrecznosc 185 i luk 80 obrazen :)/.
Pozdrawiam

01.06.2003
21:52
smile
[97]

Krondar [ Death Avatar ]

Moby7777 -> Heh :) Ano stad ze pomylilem Cie czytajac watek ;) Sorki wielkie :) Tak wyszlo z kontekstu ze Gordek napisal do Ciebie o poscie Russela powyzej i mi sie pokrecilo :)) Moj post mial byc do Russel'a :)
A tak na marginesie ubliles juz smoki? :P

01.06.2003
21:55
smile
[98]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Krondar >>>> kazdy ma swoj sposob rozwoju postaci, ja preferuje walke bezposrednią mieczem jednorecznym (choc na koncu róznica 20 punktow w obrazeniach przy mieczu jedno/dwurecznym jest nie odczuwalna dlatego wole szybszy jednoreczny) wspomagana w odpowiedni sposób kuszą daje mi pełna satysfakcje z gry, ale tak jak mówiłem każdy ma swój gust :D Co do palladyna to sie nie dlugo przekonam hehe jak bedzie sie gralo i widze że palladyni mają ciężką zbroje lepsza od łowców smoków :)

01.06.2003
21:55
[99]

Moby7777 [ Konsul ]

Kazdego po 2 razy (gralem Palantem ale mi sie zejw skaszanil w 5 rozdziale i teraz gram magiem).

A btw to gdzie mozna znalezc ten Smoczy Luk?

01.06.2003
21:58
[100]

Moby7777 [ Konsul ]

I pytanko jeszcze jedno... gdzie mozna znalezc Szate Czarnego Maga? Yancy pokazywal screen ze takie cos mu sie udalo dopasc... :P

01.06.2003
21:59
[101]

Krondar [ Death Avatar ]

Moby7777 -> To nie jest jakis wyjatkowy luk :) Kupilem go z tego co pamietam u Bospera majac juz odpowiedni rozdzial - 4ty lub 5ty. Ale raczej 4ty :) Zadaje obrazenia 80. Wprawdzie porownywalna kusza z tego rozdzialu zadaje obrazenia 100, ale jest wolniejsza. A wole wypuscic dwie strzaly po 80, niz jedna po 100...

01.06.2003
22:04
[102]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Shakka --> Ja wiem, gdzie są te lochy, tylko do nich klucza nie miałem.

Moby7777 --> To był trick z czrem opętanie. Opętał kogo trzeba i ściągnął mu szatę. Sam się domyśl komu ją zabrał.

01.06.2003
22:08
smile
[103]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Aha takie pytanie hehe oglądaliście może do końca po filmie końcowym napisy i to co po nich potem jest :D (ten tekst ze złotem :D) ???

01.06.2003
22:14
smile
[104]

Krondar [ Death Avatar ]

Shakka -> Z dwoma pierscieniami nietykalnosci, paladyn jest praktycznie jak chodzaca maszynka do zabijania :P Z niesamowita odpornoscia wlazisz w tlum i walisz po oczach :)) Cos wlasnie dla lubiacych kontaktowa gre :))

Pytanko. Nastepna gre zaczynam magiem. Kto gral i jak wrazenia? :)

01.06.2003
22:16
smile
[105]

Krondar [ Death Avatar ]

Shakka ->
"-Przeciez przegrywamy wojne orkami! Po co Ci tyle zlota!?
-Zloto zostaje!"
:P

01.06.2003
22:19
[106]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Krondar --> Magiem gra się fantastycznie, polecam! Poza tym, to prawdziwy morderca jest!

Składniki do run można kupić u sprzedawcy w górnym mieście (tego od pazurów). Ma także serdzuszko demona :) I ta chyba jakiś bug jest jak znalazłem dwa egzemplarze księgi Dworu?

01.06.2003
22:19
smile
[107]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Krondar >>>> hehehe :DD poprostu to mnie rozwaliło bo nie spodziewałem sie czegoś takiego na końcu :DD

01.06.2003
22:26
[108]

Krondar [ Death Avatar ]

Capt.Krzysztow -> Wlasnie jutro sie zabieram :) Mam sejwy na 4tym levelu z odlozonymi punktami nauki i mozliwoscia wyboru mistrza :) Takze trzeba sie bedzie wybrac po owce i do klasztoru :)) A nie brakuje flaszek z mana? Bo ja w jedynce mialem z tym poczatkowo problemy, potem juz byl luz - ale najpierw sie meczylem mieczykiem :)

Shakka -> Z kim bym nie gadal kto skonczyl G2 to wlasnie pyta o to jak podobalo sie "zakonczenie" :P

02.06.2003
01:12
smile
[109]

szakalaka [ Pretorianin ]

Witam
Pewnie zostanę słownie zlinczowany za takie błache pytanie ,ale zaryzykuję.
Jestem na wyspie na przeciwko portu i wlazłem do jaskini (prawdopodobnie ze skarbem piratów) gdzie przed głownym pomieszczeniem jest pułapka wyskakują kolce z podłogi , ale jakoś skoczyłem i udało się wejść, obrobiłem skrzynie i teraz za cholerę nie mogę wyjść :( proszę doradźcie co zrobić .

02.06.2003
01:49
[110]

Johnn [ Ghoul ]

szakalaka ----> Bravo, maz niezwykle dlugi skok, chyba nikomu nie udalo sie przeskoczyc tych kolcow :) przed wejsciem do tej czesci jaskini trzeba przekrecic pochodnia wtedy zdeaktywuja sie kolce. Chyba pozostaje ci albo jeszcze raz dokonac niemozliwego lub jakis wczesniejszy load :)

02.06.2003
02:09
[111]

szakalaka [ Pretorianin ]

THX Johnn

Jakimś fartem tam wskoczyłem , a qrde sejwa mam dość daleko :( no trudno :(
Narka

02.06.2003
06:27
[112]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Krondar --> Z początku brakuje, ale z początku i tak nie walczysz magią, trzeba sie nieźle nabiegać aby zostać magiem ognia. Inwestuj w alchemie i sam sobie flaszki rób, zbieraj roślinki, zawsze także je można zjadać, odpoczywaj często.

No i warto odwiedzić wszystkie kapliczki Innosa, za ofiarę (100 sztuk) i modlitwę w każdej dostaniesz +4 do mana.

02.06.2003
08:07
smile
[113]

Mysia [ Szczurek ]

Krondar --- co do maga to proponuje dorobic sobie bys mial 30 sily +15 z amuletu i poszukac kiepskiego miecza poltorarecznego, najdlozszy miecz jednoreczny w grze (dluzszy od zguby orkow:) ja grajac magiem z takim mieczem nie mialem problemu z orkami wojownikami, tylko elite musialem dezaktywowac czarami :) a miksturki duchato zaczalem poic dopiero w 4 epizodzie gdy sie dorobilem z awansow 186 pkt many :) a co do maga to minimum many na 2 poziomie to jest 60 pkt, to niezbedne minimum na 6 ognistych kul ktore az za prosto osiagnac :) co prawda koszac wszystkich wrogow na mapie korinis w 1 levelu (ponmijajac orka elite) mozna sie dorobic 15 levelu co daje dostateczny zapas many:) ja drugi rozdzial skonczylem na 22 levelu a to tez taki sobie wynik :)

02.06.2003
08:11
smile
[114]

Mysia [ Szczurek ]

Krondar --- a co do flaszek z mana, jak juz mowilem wielokrotnie , ja grajac magiem i bedac czeladnikiem u luczarza nie mialem najmniejszego klopotu z kupowaniem wszystkich flaszek many jakie pojawialy sie w grze :) a grajac tylko i wylacznie magia mozesz byc pewien ze nie zabraknie Ci flaszeczek z mana, ale fak faktem po co uzywac 10 pkt many na zwylkla polna bestie ktora pada za pierwszym strzalem :) to naprawde marnotrastwo:)

02.06.2003
08:48
smile
[115]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Moze mi ktoś powiedzieć gdzie jest jaskinia w której jest śmierdząca ryba z wiadomością (próbuje dostac sie do gildi złodziei). We wstępie pisze ze jest obok drogi z farmy Akila do latarni, ale dokładnie gdzie???
Cały dzień wczorajszy straciłem na poszukiwaniu tej gildi.
W dzielnicy portowej wykonałem quest dla Nagura (przyniesienie przesyłki od Akila). Powiedział zebym przyszedł na drugi dzien po kase. Kase odebrałem i tyle .Nagur juz nic nie mówi. Karczmarz tez nic. Rengaru tez wypusciłem.
KOniec - dopiero dzis (nie mam neta w domu) przeczytałem ze jest jakas jaskinia. Pomozcie

02.06.2003
09:23
smile
[116]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

SZAKALAKA=>>zeby z tej jaskini wyjsc (bo niemozesz wydostac sie normalnie ) to uzyj RUNY teleportujacej cie do MIASTA PORTOWEGO.i problem z głowy.....

PYTANIE..

jaki musze mies poziom by mogl bym walczyc z smokami ??
JESTEM RYCERZEM
mam teraz
76 sily
184 zycia
44 many
50 albo 60 miecz jednoreczny

02.06.2003
09:31
smile
[117]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

CIAG DALSZY MIJEJ WYPOWIEDZI ..

PRZYPOMNIALEM SE O PEWNYM TRICKU....

JESLI GDZIEJ UTKNOLES....JACKINIA,DZIURA,ZAKLINOWALES SIE W SKALACH (JA TAK MIALEM)
TO WSTUKAJ W CONSOLI goto vob

ach console wywolujesz tak

wcisnij c (plamsze z misjami sie pojawi )
wpisz MARVIN
i znowu C
teraz F2
i wpisujesz go...(..to..sie pojawi samo) v(..ob...pojawi sie samo) i ENTER
i przenosi cie do portu :)

ADNOTACJA
TO ZE ZNAM TEGO KANTA TO NIEZNACZY ZE COS TAM OSZUKUJE....
ja gram bez zadnej pomozy ze strony trainerow i kodow...bo muj chonor gracza (zwlaszcza w cRPG,action rpg)
czyli w Gothica 2,Diablo 2....i inne
gram bez kodow...
tylko TOTALNA LAMA..ALBO L33CHER by uzywal kodow :)
POZDRAWIAM....

02.06.2003
09:45
[118]

Yancy [ Senator ]

No - nie myślałem że tyle postów po weekendzie narośnie!!! Odpowiadam w miarę czytania.

_MariaN_ ---> Screeny robi się np. tak jak ja HyperSnapem, gdybyś uważnie oglądał ten screen, który zrobiłem, to widziałbyś w rogu reklamę :)))))

02.06.2003
09:55
[119]

Todd Rusell [ WOLVERINE ]

mam pytanie techniczne !!

ja mam 256 ddr ramu...1700xp + GF 4Ti 4200

i gra mi sie po grani w nia 2-3-4-no 5 godzin tnie i wyskakuje do windy ??

co jest
ja mysle ze to moze ze za malo mam ramu ??
ale nie jestem pewien
napiszcie ile wy macie RAMU i jak komu chodzi na jakich ustawieniach :)
bede wdzieczny

02.06.2003
10:08
smile
[120]

_Szakal_ [ Żółta Żyrafa ]

Odpowiedzcie prosze na moje pytanie

02.06.2003
10:10
smile
[121]

Yancy [ Senator ]

Moby777 ---> Niestety, zdobycie Szaty Mrocznej Magii nie jest możliwe za pomocą czaru opętania, a cheta opętanie :( Napisałem zresztą o tym na forum. Zdobyłem ją tylko do screena, normalnie mój mag ma tylko Ciężką Szatę Maga Ognia. Nic lepszego nie znalazłem.

Co do mojego drugiego screena, to jest z nim ciekawa historia. Jest na nim najmocniejsza zbroja w grze. Nazywa się "Stara zbroja rycerska" Ale tak naprawdę... No właśnie. Pewnie mało kto będzie pamiętał, ale kilkanaście wątków temu poruszaliśmy sprawę Zbroi Upadłego Paladyna. Wszyscy doszliśmy do wniosku że takowej nie ma. Pewnie faktycznie nie da się jej zdobyć. Niemniej jednak to jest właśnie ta zbroja!!
Taką samą noszą Upadli Paladyni czyli choćby Pan Ciemności Archon, czy Innubis koło farmy Onara. Obaj są właśnie Upadłymi Paladynami i wymiatają pięknie.

02.06.2003
10:12
[122]

Yancy [ Senator ]

Todd Rusell ---> Za mało ramu. Przy 0,5Gb problem znika.

Szakal ---> Idź ścieżką od farmy Akilla w stronę latarni. Jest po lewej.

02.06.2003
10:28
[123]

Yancy [ Senator ]

Capt. Krzysztow ---> Wszystkie składniki potrzebne do tworzenia run można znaleźć. Ale. Czasami potrzebne są 2 sztuki... Np. Serce Demona przydaje się do wezwania demona (mocny pomocnik! opisywałem kiedyś czary jakie miałem) ale i do armii ciemności.
Po drugie - swobodnie uczcie się magiem czego potrzeba bo magowi i tak zostanie fura punktów na koniec. Chyba że grając magiem zechcecie rozwijać broń. Ale to byłoby nieporozumienie...

Mag czarami tak totalnie wymiata - że trzeba to samemu zobaczyć :))

02.06.2003
10:37
smile
[124]

Krondar [ Death Avatar ]

Mysia, Capt.Krzysztow -> Dzieki za podpowiedzi - zaraz odpalam gre magiem, wiec na pewno skorzystam :) W zasadzie potwierdziliscie moje przypuszczenia, bo gralem magiem w Gothica I i bardzo dlugo musialem biegac z mieczykiem ;)
Ale to w sumie we wszystkich cRPG tak sie zaczyna. Dlugi rozbieg maga, problemy z potworami, ale pod koniec mamy takiego wymiatacza ze pozostale klasy odpadaja.
Tak na marginesie, w wiekszosci RPG'ow w jakie gralem (a bylo tego troche) mag mial bardzo slaba oslone. W sumie jego szatki niewiele chronily przed obrazeniami. Wyjatkiem byl Morrowind, ale tam szate zakladalo sie na zbroje :) A Gothic i Gothic2 ?? Tutaj zwykla szata ma odpornosci porownywalne z ciezka zbroja plytowa... troche mnie to dziwi/smieszy. Mozna wprawdzie podciagnac teorie, ze to szata magiczna itd, itd. Ale nie zmienia to faktu ze szata o wytrzymalosci zbroii paladyna jest troche smieszna jak dla mnie :) A wy co o tym sadzicie?
Pozdrawiam.

02.06.2003
10:41
[125]

Yancy [ Senator ]

Krondar ---> Mag ma i tak najsłabszą osłonę. Choć z drugiej strony - można łazić i bez zbroi, kto do mnie dobiegnie na 6 kręgu magii ;)

02.06.2003
11:29
[126]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Demon wymiata, ale to nie to samo co cała armia ciemności :D

02.06.2003
11:31
[127]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

A mam jeszczy pytanie: Na Dwór Ildorath, to ile trzeba flaszek many zabrać? Ciężko tam jest? Bo ja mam no, problemy finansowe a nie chce mi się już biegać za kasą i expem, chcę tę grę skończyć i zacząć od nowa (Planuje sobie przejść 1 i 2 z rzędu, najemnikiem). Mam w tej chwili 100 flaszek co dają +50 do mana oraz 20 co dają +75... wystarczy?

02.06.2003
11:36
[128]

Yancy [ Senator ]

Capt. Krzyszztow ----> Eee... nie jest tak źle, walniesz parę obszarowych czarów i pozamiatane.

02.06.2003
11:56
[129]

szokbar [ Pretorianin ]

Na 13 lvl jest ciężko pozbyć się orków do okoła zamku. A ork elita! Z 15 ognistych kul i dopiero pada!

02.06.2003
12:01
[130]

szokbar [ Pretorianin ]

A ja mam many 130!

02.06.2003
12:12
[131]

Yancy [ Senator ]

szokobar ---> A kto Cię zmusza do wybijania tych orków teraz. Jak wytłuczesz wszystko co się rusza teraz, to na kim wypróbujesz czary szóstego kręgu?

Mój ulubiony numer :) Wpadłem do Górnego Miasta Korinis w 5 rozdziale między dwa rzędy Paladynów. Rzuciłem jeden śmiertelny krąg i cała ta piękna armia poległa. Mag to potęga. :))

Oczywiście - to było tylko tak dla testów ;)

02.06.2003
12:14
[132]

szokbar [ Pretorianin ]

Yancy---------> ale to orki zreinkarnują się

02.06.2003
12:16
[133]

Yancy [ Senator ]

szokobar ---> Nic podobnego. Co rozdział pojawiają się grupki nowych potworów - ale nic się nie reinkarnuje. Pojawi się kilku nowych orków i wcale nie koło zamku.

02.06.2003
12:18
[134]

szokbar [ Pretorianin ]

Jak grałem palem, wybiłem w 2 roździale wszystkich do okoła, a jak wróciłem w 4 było ich dużo

02.06.2003
12:23
smile
[135]

_MariaN_ [ Legionista ]

Witam i pozdrawiam dzieki Yancy :) ja sie bawilem tym smiertelnym kregiem miedzy orkami stanolem sobie i poczekalem az z 20 orkow przyleci i rzucilem go jesus jaki to jest wymiot tylko ze to nie byl test a zbieranie doswiadczenia :D hehe

02.06.2003
12:26
smile
[136]

Yancy [ Senator ]

szokobar ---> Toteż mówię, że pojawiają się nowi w paru miejscach. O ile pamiętam to nie przy samym zamku - ale mogę się mylić. Ale tak czy siak - zawsze łącznie i tak będzie ich tyle samo.

W drugim rozdziale nigdy wszystkich nie wybiłem, toż to mordęga. Chyba że podprowadzasz ich pod taran - tego nie stosuję - bo co to za przyjemność.

02.06.2003
12:28
[137]

markus__x [ Legionista ]

ok do tej pory czytalem i gralem :D a teraz czas na pytanie i przemyslenie:
- kilka razy slyszalem tu ze ktos znalazl 2 pierscien na te wszystkie odpornosci , a jak wiecie gdzie to powiedzcie
Zanlazlem tez fajny bug zwiazany z questem ze trzeba sie dostac do lorda w gornym miescie . Niby jest tak ze dopiero po przystapieniu do odpowiedniego obozu ( no wybor profesji ) mozna pogadac z lordem i zaczyna sie akt2 ale .... wystarczy przyjsc w nocy po budynek miec umiejętność skradania się i prześliznąć się obok strażników i ... pogadać z lordem i jesteśmy w 2 rozdziale :P.

02.06.2003
12:31
[138]

Yancy [ Senator ]

_Marian_ ---> Ja tak robiłem z orkami z tym że dla pewności wcześniej rzucałem lodową falę. Bardzo szybko jednak przerzuciłem się na ognisty deszcz, który moim zdaniem jest najlpeszym czarem obszarowym w grze.

02.06.2003
12:35
[139]

Yancy [ Senator ]

markus_x ---> Jeden pierścionek za quest z pazurami dla Lutero (za wyjątkiem maga, ten go nie dostanie) +5 All, a drugi trzeba sobie znaleźć +10 All.

02.06.2003
12:40
[140]

gribo [ Legionista ]

A ja dzies moim wypasnym palladynem doszdłem do 6 rozdziału :P wszystkich se wymiatam 1 ciosem a do tego mam jeszcze 10 szczawi i 14 smoczych :P wiec bedzie jazda

02.06.2003
12:42
[141]

markus__x [ Legionista ]

a i jeszcze prosba do forumowiczów ( od razu mówię isntrukcję zaślinił mi pies i musiałem wyrzucić :) ) , może ktoś zapodać jakie czary są dostępne i jakie mają obrażenie i typ ( czy obszarowe czy nie ) ?

02.06.2003
12:56
[142]

markus__x [ Legionista ]

Yancy----> za quest z parurami to chyba runę sie dostaje grając magiem ( właśnie gram :D ) , i coś mi świta że jak mi zlecał zadanie to mówił że da mi pustą runę , ale nie jestem pewien

02.06.2003
13:32
smile
[143]

Mysia [ Szczurek ]

markus__x --- co do czarow to jest ich zbyt duzo by wszystkie opisywac ale co rozdzial idz do maga ktory handluje scrolami i na nich zobaczysz ile dany czar zadaje damage i ile zzera many, jak sie gra w gre ktora Ci pies przyniosl to niestety takiej wiedzy nie ma na poczatku :) moge Ci tylko powiedziec ze dostajesz rozne "zabawki" za questy w zaleznosci od tego kim grasz:) mag z regoly dostaje za questypoboczne czyste runy, najemnik zloto lub blyskotki i to samo z palladynem :)

02.06.2003
13:40
smile
[144]

Mysia [ Szczurek ]

kazdy lubi co innego dla mnie najleposzym rozwiazaniem ktory zawsze stosuje grajac magiem to:
1 krąg - ognisty pocisk(30/5)
2 krąg - ognista kula(60/10)
3 krąg - bryła lodu (60+2 co sekunda/20 zamraża ofiare) leczenie średnich ran (przywrucenie 200 życia/15 na siebie)
4 krąg - błyskawica (120/20), zniszczenie ożywieńca (1000/40 tylko na nieumarłych)
5 krąg - lodowa fala (60/60 zamraża wszystkich w koło)
6 krąg - tchnienie śmierci (500/75) śmiertelne żniwo (400/150 wszystko w koło)

mogłem sie coś pomylić i każdy może grać odmiennie ale ja taką rozgrywkę lubie najbardziej

02.06.2003
13:41
[145]

Yancy [ Senator ]

markus_x ---> Tak za ten quest mag dostaje runę.

02.06.2003
13:43
[146]

Yancy [ Senator ]

Ja swoją listę czarów podałem wątek lub dwa temu więc powtarzał się nie będę.

02.06.2003
14:02
smile
[147]

Mysia [ Szczurek ]

a co do tłuczenia kogokolwiek w 2 epizoidzie, wiadomo że z taranu postać rozwali każdego bo to jest troche niedorobione :) ale jest takze inny sposob, z regoly max odległość z jakiej można żucić czar jest większa od zasięgu widzenia potwora, wiec jeżeli potworek jest odwrócony do nas tylem i puścimy na niego czar z max. zasięgu to raczej się nawet nie kapnie z kad nadleciał czar i nie zaatakuje, pod warunkiem że mamy dużo wolnej równej przestrzeni, dokładnie tak jak z oblezeniem w górniczej doline :) wyjątkiem tu są bandyci koło latarni morskiej któży chowają się do latarni ;)

02.06.2003
14:17
[148]

Yancy [ Senator ]

Przydałby się nowy wątek, bo hodujemy kolejną kobyłę ;)

02.06.2003
16:22
[149]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Yancy --> z tymi orkami to się pomyliłes. Ja wybiłem wszystkie orki na mapie GD w 2 rozdziale (a do tego wszystkich jaszczuroludzi przy bagiennym i powietrznym smoku) i gdy wróciłem w 4 rozdziale to orków znów było pełno (najwięcej wokół zamku --> prawie tyle samo co poprzednio). Tylko jaszczuroludzie się nie odnawiają. Co do kolejnego wątku to jak nikt nie zrobi do wieczora, to dziś ok. 21 się tym zajmę.

02.06.2003
16:22
[150]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Dochodze do wniosku ze wadą tej gry jest fabuła. Wciąga tak bardzo że nie chce mi się zwiedzać wszystkich miejsc tylko dowiedzieć się, "co będzie dalej" :-) Moze jak ukończe raz to za drugim jakoś gra sie "spowolni"...

Teraz pytanie, jestem na Dworze Irdolath, gadałem z tym zdrajcą Pedro i powiedział, że w sali tronowej jak przekręce 2 pochodnie to otworze sekretne drzwi. W dzienniku pisze, że tajne przejście powinno być w pomieszczeniu gdzie był półkownik, wnioskuje że to pomieszczenie to sala tronowa, aczkolwiek tam nie ma pochdni.. Co zrobić?

I czy daleko do końca? :D

02.06.2003
16:30
smile
[151]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Capt.Krzysztow >>>> są pochodnie tylko sie nie palą poprostu podejdz do ktorejś (kolejność podał Pedro) i nacisnij kontrol a otworza sie drzwi dalej

02.06.2003
17:14
smile
[152]

mruwek [ da ANT ]

gordek ----------------> ty mądrala, pewnie to ty pisałeś gothica i znasz go na pamięć ale wielu niestety nie, na szczęście są normalni ludzie którzy pomogą a ty jak nie chcesz to sie nie wp.. między wódke a zakąske tylko siedź cicho pod stołem, być może to i było ale ile 500 postów temu? nie chcesz nie pomagaj a nie nabijasz se statsy marudzeniem! najbardziej nie lubię takich zadziornych wszystko więdzących marudziaży. a teraz mnie zeszmać no już!

02.06.2003
19:42
[153]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Panie, panowie, skończyłem, zakończenie jest dosłownie piorunujące, niesamowite, na miare zakończenia sagi BG... no jestem pod wrażeniem, ta gra jest genialna!!

Kto nie skończył niech gra... na prawde warto!!

Czekam na trójke :)

02.06.2003
19:47
[154]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Nie mam zamiaru cię zeszmacać. Po prostu nie lubię ludzi, którzy czegoś chcą, a nie robią nic żeby to osiągnąć. Wybierają najprostszą droge, siedzieć i czekać na odpowiedź. Co do Twojego pytania, to odpowiadałem na nie Johnnowi w poprzednim wątku na samym końcu, więc nie tak trudno było je znaleźć, trzeba tylko chcieć.

02.06.2003
19:54
[155]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Link do kolejnej części:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.