GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: testerzy scenariusza potrzebni...

31.05.2003
01:36
[1]

ToXiN [ Centurion ]

Forum CM: testerzy scenariusza potrzebni...

Poszukuje chętnych do przetestowania mojego scenariusza (plik do pobrania w linku). Starałem się stworzyć dynamiczny scenariusz, czy mi się udało ? tu liczę na wasze opinie i krytykę. Szczególnie zalezy mi na ocenie briefingu na razie jest w wersji wyjściowej.

31.05.2003
23:52
smile
[2]

BamSey [ Generaďż˝ ]

Jako pierwszy tester Toxina gwarantuje wam kilkanaście minut świetnej zabawy przy tym scenariuszu, zaskoczy was niejednokrotnie niespodziewanym zwrotem akcji:D jest dopracowany,przemyślany, szybki, dynamiczny i co najważniejsze wymaga myslenia i wykonywania rozkazów podanych w briefingu (jak je wykonac to już wasza w tym głowa:))) ) . Szczerze polecam, nie powinniście sie zawieść.

01.06.2003
01:39
[3]

Kłosiu [ Senator ]

Bardzo przyjemny scenariusz. Szybki i zaskakujacy :)

02.06.2003
19:58
[4]

slavo_cc [ Konsul ]

Bardzo fajny, ciekawy scenarjusz. Kierunek kontrnatarcia Niemców zupełnie mnie zaskoczył. Polecam wszystkim, szczegónie dobrze w nim widać jak skuteczni są tank hunterzy i squady pionierów z "Demo charge" w niszczeniu czołgów na bliską odległość.

03.06.2003
00:20
smile
[5]

BamSey [ Generaďż˝ ]

Podpowiem tylko tyle ze pionierami mozna wysadzić też most i odrazu jest łatwiej ale też nie za bardzo:))))

03.06.2003
11:30
smile
[6]

Dziki Łoś [ Konsul ]

Toxin, w briefingu czasem są polskie litery a czasem nie (chodzi o brief dla ruskich), polskie litery pojawiają sie jako "krzaczki". Ponadto w jednym miejscy jest odziały zamiast oddziały. To tyle.
Sam scenariusz jest rewelacyjny :) Bardzo mi się podoba...

03.06.2003
12:45
smile
[7]

ToXiN [ Centurion ]

Dziękuję wszystkim, którzy poświęcili chwile swojego czsu na test scenarusza.
Polskie litery i literówki w wprowadzeniu usunę na pewno, postaram się też przepisać go od nowa w formie raportu dowódcy z wykonania poprzednich zadań i radiogramu z sztabu z nowymi zadaniami myslę, że tak będzie ciekawiej i może bardziej wprowadzi gracza w "nastrój" dodam też Order of battle dla strony sowieckiej. Dodam też więcej opisów na mapie, gdyż rosjanie dziaali na swoim terytorum i ludność cywilna mogła dostarczaś wstępnego rozpoznania wroga.
Ideą jaką kierowałem się podczas tworzenia tej potyczki bya próba odzwierciedlenia dynamiki i różnorodności zadań jakie spełniał y kompanie zwiadu korpusów radzieckich, chciałem też ażeby sytuacja zmieniała się i wymagała elastycznego dowodzenia.

Mam też pytania,
- Ile czasu zajeło wam opanowanie wioski z mostem i młna - chodzi mi o to czy niemieckia kolumna zmechanizowana przyjechała za wcześnie czy za poźno. Moim celem jest to aby zbyt wolno atakujące jednostki radzieckie dostały ogień w plecy, pozycke obronne muszą sobie wywalczyć i to szybko

- czy w sytuacji kiedy nie wysadziliście saperami mostu komputer kieruje tam jednostki zmechanizowane czy piechotę, ja chciałem zeby piechota atakowała przez bród przy młynie, a zmechy przez most - niestety AI nie rozumie moich intencji

- czy dodać jeszcze jeden bród ?

pozdrawiam

03.06.2003
15:43
[8]

Dziki Łoś [ Konsul ]

CI KTÓRZY NIE GRALI NIE CZYTAĆ ---> SPOILER!

Toxin ---> ja wybiłem wszystkich niemców w Młynie i wiosce przed upływem 8 tury, komputer ruszył dopiero gdy do samochodów pancernych dołączyły PZ IV i reszta. Ta cała zgraja ruszyła w kierunku mostu, gdy rozbiłem tę grupę saperami jedyny ocalały PZ IV ruszył wpierać piechotę nacierającą brodem. Cała piechota niemiecka atakowała bród. Z tego co zauważyłem, żaden z Niemców nie był w stanie przekroczyć brodu, z powodu silnej obrony. Dopiero rozwalenie kilku moich Scout Carów i zburzenie młyna osłabiło moją obronę. Z tym, że wtedy nikt już nie był w stanie przekroczyć brodu.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.