GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic 2 (cz. 31)

29.05.2003
20:54
[1]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Gothic 2 (cz. 31)

Zostala wypuszczona kolejna czesc wspanialej gry, jaka jest Gothic 2. Tu bedziemy rozmawiac o swoich rozterkach w grze jak i problemach, napotkanych podczas podrozy po dolinie, ktorej juz nie oslaniala bezpieczna bariera, w ktorej grasuja Orki ze smokami na czele. My musimy sprostac wyzwaniom i pokonac wysłannika zlego boga Beliara, przywracajac tym samym spokoj i rownowage krainie Myrtany !

=======================================================================

Porady forumowiczów:
SPOILER:

Prosba by Mysia

UPRASZA SIE WSZYSTKICH ZADAJACYCH "CIEKAWE PYTANIA" O GRANIE W GRY CRPG KTORE POLEGAJA NA ZACZEPIANIU NPC I CO WAZNIEJSZE SLUCHANIU CO ONI MOWIA:( BO 75% PYTAN NA TYM FORUM POLEGA NA TYM ZE WIEKSZOSC Z ZADAJCYCH PYTANIA NOTORYCZNIE OLEWA ODPOWIEDZI NPC'OW A RECZE WAM ZE GOTHIC II TO PROSTA GRA I JEDYNA NIESPODZIANKE SPOTKACIE TYLKO W 6 ROZDZIALE :) JEDYNA ZAGADKA W CALEJ GRZE ;) A RESZTE MOZNA SIE DOWIEDZIEC WYPYTUJAC NPC'OW BO OD TEGO MAJA IMIONA BY Z NIMI GADAC, A NIE TYLKO OBYWATEL, CZY STRAZNIK:) DODATKOWO UPRASZA SIE O NIE UZYWANIE W ROZMOWACH Z NPC'AMI KLAWISZA"ESC" ;)

PS. ZEBACZY NIE PYTAJCIE BO WAM ODPOWIEDZA W NIEMILY SPOSOB ;)))



1. GILDIA ZŁODZIEJI
"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja scieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy sie udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy sie zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf
Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodzieji, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kase Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąc zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w szkrzyni w tej jaskini jest smierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójsć do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyc do gildii.


2. PROBLEMY Z KASĄ by Cainoor
Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. KAPLICZKI by Long & Mysia
Kapliczki: podsumowanie
Kaplicze mozemy odwiedzac tylko raz dziennie, nie ma znaczenia ktora kaplicze odwiedzamy (mozemy zawsze ta sama) efekty sa zalezne od wartosci datku i klasy postaci (przynaleznosci)
100 sz +5 życia, +4 many, +1 siły
50 sz: +5 życia, +2 many, +1 siły
10 sz: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
z czego: mag = mana, najemnik = sila, palladyn = sila lub HP

4.O DOŚWIADCZENIU by mikmac
Generalnie 1% umiejetnosci kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drozeje do 2 pkt. nauki.
Tworcy gry doszli do wniosku, ze jezeli walczysz mieczem jedn. to tez poniekad nabywasz doswiadczenia w dwurecznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w kazdej umiejetnosci sa trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejetnosci [luk-kusza; jedno.-dwureczny] roznia sie stopniem, to zawsze uczysz sie za 10 pkt nauki i idzie to po 5% na kazda umiejetnosc. Jest to po to aby nadgonic z druga umiejetnoscia do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [lucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka bedzie kosztowac 10 pkt nauki po 5% na kazde - az do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz sa w takim stopniu i mozesz uczyc sie je oddzielnie - czyli przeznaczac punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie sa: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5.JAK ZDOBYĆ ZBROJĘ PEŁZACZY by _Luke_
Co do tej zbroi z pelzaczy. Najpierw trzeba pogadac z mysliwym Gestath'em (kolesiem od smokow, o ktorego pytalo tyle osob), pozniej idziemy do Wilka na farmie Omara i przekazujemy mu 10 plyt z pelzaczy. Na nastepny dzien mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. ODŻYWIANIE by _Luke_
Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

7. KRWAWE KIELICHY by Gordek, SilentOtto and _Luke
- Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
- Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręcznośc na poziomie 40).
- Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
- Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
- Piąty kielich jest w ratuszu na pietrze w jedym z pokoi, stoi na komodzie
- Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. QUEST DLA HARADA (Przynieść broń orka) by Angel_from_kabaty
Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.
1) Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
2) Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą(tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukanajaskinia jest na dole.
3) Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. kosztuje nas to 50szt złota ale kożyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco bartokowi( jaśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
Można równierz pogadać z Haradem i przekonac go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu kożyści.

9. JAK UŁATWIĆ SOBIE START by Angel_from_kabaty
Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłe(zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową(tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów(tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i troche strzał(czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie:P). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii(zdobyć exp i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

10. METODY NA PODWYŻSZENIE STATSÓW NA STAŁE by Astrea
Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadac, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:
- siły: smoczy korzeń
- zręczności: jagoda goblinia
- magii: ognisty korzen
- życia: leczniczy korzeń

11. PORADA DLA POCZĄTKUJĄCYCH by Astrea
W I rozdziale, zanim przystapi sie do jakiegos obozu - powinno sie na maxa robic wszystkie zadania. Niektóre z zadan - po przyłączeniu sie do którejs z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doswiadczenia.

12. ŁUK BOSPERA by Angel_from_kabaty i Cainoor
Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów(siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

13. MYŚLIWI by Gordek

OKOLICE KORINIS

Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora, żuwaczek, serc, kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
uczy usuwania:
- żuwaczek, pazurów, skrzydeł krwiopijcy, żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza, kłów, skrzydeł krwiopijcy, żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znaleźliśmy pracę)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadalismy na ten temat z Gestalhem) by Yancy

GORNICZA DOLINA

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek, języka ognistego jaszczura, rogu smoczego zębacza,
w 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek, spuszczania smoeczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce, róg cieniostwora, pazury

Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury

14.NAUCZYCIELE by Gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??
Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. 90; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30;
Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. 90, Wulfgar (koszary), max. 60, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 30; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba miec przynajmniej 60%);
Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)
Skradanie:Jasper z gildii złodzieji, Bartok (plac wisielcow)
Zręczność: Cassia (w gildii złodzieji), max. 90, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 90, Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 90 (tylko najemnicy lub bez przydziału);
Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. 90; Brutus(zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy dordze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60;
Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak wezmiemy go na pokład w 6 rodziale), max.200
Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodzieji - dopiero jak tam wstąpimy);
Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);
Tworzenie run: magowie, 2 w bibliotece jeden przed kapliczka, jeden na glownym dziedzincu, 6 krag Pyrokar (tylko magowie);
Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara(QUEST); Constatntino (dolne miasto Khorinis)(musisz znac choc podstawy alchemii); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem(QUEST), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miskurki jesli mamy składniki)

15.PODWYŻSZENIE O 2% BRONI JEDNORĘCZNYCH by Gordek
Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.

16.ZADANIE Z KSIĘGĄ PODATKOWĄ LEHMARA by Gordek
Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odniesmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), pózniej zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do szkrzyni ze skarbem gildii złodzieji na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego by zandarus
OKOLICE KORINIS
- za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
- okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
- góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
- 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
- za czarnym trollem,
- na cmętarzu za farmą Sekoba,
- w krypcie za farmą Onara,
- za trolami przy wieży Dextera.
- szczyt gory jak idziemy od latarni w kierunku Niclasa wlazimy na szczyt i tam rosnie szczaw.
- jaskinia po prawo od czarnego trola (tam gdzie proba ognia dla magow) lewa odnoga (jaksinia przyslonieta przez roslinnosc)
GÓRNICZA DOLINA
- na skarpie koło kryjowki Diega, trzeba sie wspiąć i iść w kierunku zamku)
- kolo stada zebaczy kolo pierwszej kopalni (losowo szczaw lub eliksir sily lub zrecznosci)

18. Jak sie dostac do obozów by Mysia
MAG/ARCYMAG
- zaniesc do klasztoru 1000 szt. i owieczke (kupic za 100 szt. od Pepe na farmie Onara
STRAŻNIK/PALLADYN
- zostać obywatelem miasta (wykonać zadania dla mistrzów)
lub
- wykończyć gildie złodziei
NAJEMNIK/ŁOWCA SMOKÓW
- wykonac zadanie dla Torlofa (zabic 2 strażników na farmie Bengara)
- przekonać do siebie większość najemników (wygrać z nimi w pojedynkach)
ZOSTAC OBYWATELEM MIASTA
- przekonać do siebie większośc mistrzów i wybrać u kogo chce się pracować
a) Harad (kowal) - patrz na początek spoilera
b) Bosper (łuczarz) - przynieść 6 skór wilków
c) Mateo - odzyskać od Grity 100 szt.
d) Constantino (Alchemik) - zebrać dla niego zioła
e) stolarz - zdobyć błogosławieństwo od maga wody i ognia

Mozna być jednocześnie obywatelem miasta i najemnikiem/strażnikiem/magiem
=======================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <------mapy do Gothic'a 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą GERMAN
https://gothic2.binio.com <------porady i mapki POLSKA
=======================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
=======================================================================

Link do poprzedniej części:

29.05.2003
21:30
[2]

Yancy [ Senator ]

C@MEL ---> Skarb ze starej mapy znajduje się w ruinach "Azteckich"

29.05.2003
21:50
smile
[3]

C@MEL [ Konsul ]

Yancy -=> jak sie dostac do tych ruin ? bo z twego co mi sie odrazu zucilo w oczy to troll i ta piramida na srodku, ale nie znalazlem zadnej dorgi to czerwonego krzyrzyka na mapie (tej z zaznaczonym skarbem).

29.05.2003
21:50
[4]

Yancy [ Senator ]

Dziś dokończyłem grę Najemnikiem. Grało się znakomicie. Wcale nie uważam teraz że Najemnik to najtrudniesza postać. Z siłą grubo powyżej 200 i 2h mieczem 110/100 + 100% na miecze 2h - to prawdziwa maszyna zniszczenia. :) Paladynem miałem miecze 1h i sporo many stąd grało się inaczej.

Magiem kończę dobijać co żyje na mapie a specjalnie zostawiłem tego sporo by nacieszyć się czarami szóstego kręgu. Powiem Wam - że jeśli najemnik to maszyna zniszczenia - to w takim wypadku mag jest chodzącą śmiercią. Oblężenie zamku to kilka minut walki. Łącznie ze zbieranie trofeów.

Ile znaleźliście Alanachów opętanych? Cztery są na liście od Pyrokara, piąty ma Bruthus w oblężonym zamku. Szósty ma Mario (ale do wzięcia w 6 rozdziale) i jacyś więcej są opętani?

Aries ---> Specjalnie dla Ciebie info. Planujesz grę magiem specjalistą - co jak stwierdziłem może być ciekawe i wykonalne. Mam trzy ostatnie runy jakie miałby Mistrz Przywołań. Golem z czwartego kręgu trochę rozczarowuje. Jest wolny. Niestety. Trzeba by przywołać kilka i mieć nadzieję że nie pobiją się między sobą - co bardzo lubią :)
Ale już demon z piątego kręgu - to prawdziwy wymiatacz! Testowałem go solidnie dziś i w odróżnieniu od Golema - ten z kolei jest zaskakująco dobry. Orków wykosisz nim bez kłopotów. Szóstopoziomowa armia ciemności działa na zasadzie - w kupie siła. Kilka szkieletów na raz stanowi bowiem już sporą siłę i nieźle odciąga od naszego Herosa uwagę wrogów. Do zdobycia golema - moższ mieć ciężko - ale dalej to już miodzio. Zresztą i wcześniej może być ciekawie jak wezwiesz po kilka stworów na raz. Wtedy nawet szkielety goblinów mogą ugryźć znacznie.
Ciekawe jak zaklasyfikujesz niektóre czary. Chyba musisz zrobić sobie kategorię dodatkową - Nekromanta i pozbierać do niej czary typu wezwanie szkieletu, zniszczenie ożywieńca, tchnienie śmierci, czy śmiertelna fala :) Czyli razem to będzie nie 3 a 4 kategorie.

29.05.2003
21:58
[5]

AQA [ Pani Jeziora ]

C@MEL ----> czyli mapę krainy masz :) To Piramida (w sumie w całości, a nie w ruinie :)) Troll, trochę jaszczurów (plus 3 ogniste), parę much, goblinów (jednym słowem przekrój :))) DO Piramid nie można wejść, ale można wejść NA nie :) Żadnych kruczków, poza sporą liczbą przeciwników ; na sztytach obu są skrzynki :)

29.05.2003
21:59
smile
[6]

C@MEL [ Konsul ]

mam pewnien problem, ale nie chodzi o gothica. zdaza wam sie czasem ze piszecie posta i nagle wygasza strona, i wogole prze jakisz czan nie mozecie wejsc na forum i wogole na www.gry-online.pl ? bo mi sie dzis juz zdazylo to sporo razy. nawet nawego watku nie moge zalozyc czasem :(.

29.05.2003
22:01
[7]

AQA [ Pani Jeziora ]

C@MEL ---> Jest jedna duża Piramida i jedna mała obok :)


A w kwestii GOL-a i nie-działania: zdarzyło sie to już dziś 2 razy w ciągu 3 godzin :(

29.05.2003
22:07
[8]

C@MEL [ Konsul ]

sorrki za tego posta wczesniej ale napisalem go tylko dlatego ze balem sie ze znow gdzies przez godzine zostane odciety od forum :(.

AQA -=> no wiem ze mozna wejsc na i ze sa tam skrzynki :). ale chodzi mi o mape skarbow ktora mozna kupic od jakiegos tam goscta (nie pamietam jak on sie nazywal) w dzielnicy portowym. a na tej mapie jest zaznaczony sakrb czerownym krzyzem i jakies inne kreski. ale chodzi mi o to ze nigdy tam nie dotarlem do tgo krzyzyka, a trola, ogniste jaszczury, zebacze i muchy wybilem jak tylko tam poszedlem :). tylko wlasnie nie moge sie dostac w to miejsce gdzie zaznaczony jest ten krzyzyk i sie zastanaiam sie wlasnie co to moze byc za skarb :].

29.05.2003
22:08
[9]

Yancy [ Senator ]

C@MEL ---> Mnie się wydaję że tym skarbem ze starej mapy jest pierścień nietykalności, który znajduje się w jaskini w tamtym rejonie, a zapewne tak też można traktować zgubę orków.

29.05.2003
22:09
[10]

C@MEL [ Konsul ]

AQA -=> juz myslalem wlasnie ze to tylko ja mam takie problemy z GOL'em :).

29.05.2003
22:13
[11]

AQA [ Pani Jeziora ]

C@MEL ---> może ten gość z portu wcisnął Ci kit mały jakiś, a Ty teraz, biedny, latasz i szukasz :))))) A poważnie - nie spotkałam się z żadną mapą skarbu, grając Paladynem :) Jedyne, co znalazłam w piramidach, to Orkowa Zguba, trochę złota i mikstur i coś tam jeszcze.:)

29.05.2003
22:13
[12]

C@MEL [ Konsul ]

Yancy -=> no wiem o jaka ci jaskinie chodzi zaraz po lewej od krzyza. bylem wlasnie tam jeszcze zanim mialem mape i wlasnie nie pamietam co tam znalazlem (oprucz chyba goblinow). ale probowalem jednak dostac sie jakos w to miejsce gdzie jest krzyzyk, ale mi sie nie udalo.

29.05.2003
22:16
[13]

Yancy [ Senator ]

C@MEL ---> No pewności nie mam, ale pierścień nietykalności towarzyszył mi do końca gry każdą postacią, więc jest to nie byle co. Nie wiem czy powinieneś się sugerować tym krzyżykiem na mapie. W końcu to bardzo stara mapa ;) Ja potraktowałem ten pierścień jako skarb i cześć.

29.05.2003
22:19
smile
[14]

C@MEL [ Konsul ]

Yancy -=> no tez mi sie tak wydaje, ale msyalem ze moze ktos znalazl jakie sukryte przejscie lub cos w tym stylu :)

29.05.2003
22:23
[15]

Yancy [ Senator ]

C@MEL ---> Nic mi o tym nie waidomo. Narosło już wiele legend, poprzedni wątek trochę o tym traktował - poczytaj. Ale prawie wszystko co było do znalezienia zostało już znalezione. Teraz każda nowinka jest mile widziana na forum. Może Tobie coś się uda znaleźć :)

29.05.2003
22:28
[16]

C@MEL [ Konsul ]

AQA -=> jesli sie nie spodkalas z taka mapka to masz tu jej fotke -----=>

29.05.2003
22:31
[17]

AQA [ Pani Jeziora ]

C@MEL --> cóż za piękne płótno :))) zdecydowanie nie spotkałam się; pewnie dlatego, że, po wykupieniu wszelkich map potrzebnych do eksploracji krainy, juz nie zachodziłam do szanownego kartografa :)) Ale, dzięki, dzięki..jeśli przyjdzie mi pomysł pogrania jeszcze raz, to zapamiętam sobie to i nawet "zasejwuję" Twój obrazek :)))

29.05.2003
22:38
smile
[18]

C@MEL [ Konsul ]

AQA -=> jak juz zaczniesz poszukiwania i znajdziesz cos ciekawego, twojim zdaniem nietypowego :) to daj znac chetnie sam sie wezme za poszukiwania :)

29.05.2003
22:45
smile
[19]

AQA [ Pani Jeziora ]

C@MEL ---> na moje wyniki nie czekaj, bo po skończeniu Gothica zabrałam się za, zalegające juz dłuuugo, Dungeon Siege i pewnie polecę po tym tytule :) potem mam w planie dorwać wreszcie Arx Fatalis (w Polsce nie wyszło jeszcze, a gra jest sprzed roku, więc pewnie nie wyjdzie, ale dorwę ...po angielsku może być :)) Acha, trzeba by skończyć Morrowinda, wreszcie i, w końcu, zobaczyć, co to ten Baldur II :)) O Paaanie, plany na rok, przynajmniej ...ale to dobrze , bo potem Gothic 3 :)))

29.05.2003
23:03
smile
[20]

C@MEL [ Konsul ]

AQA -=> no to faktyczne nie mam na co czekac :) a baldur 2 spokos jest jak ktos lubial 1 czesc :], polecam tez icewind dale :]

29.05.2003
23:06
[21]

_MariaN_ [ Legionista ]

Witam wszystkich i szorki za ten wypad z tym mieczem dodaje obrazek w jakim rejonie jest ten miecz i wiem tylko tyle narazie ze trzeba miec wysoki poziom zeby dostac sie do tej jaskini bo trzeba gdzies spac tylko tyle wiem narazie jest to wycinek starej mapy :) narazie wam jesli kcecie pogadac o tym i owym to tu jest moj number gg 1347580 :)

29.05.2003
23:18
smile
[22]

C@MEL [ Konsul ]

_MariaN_ -=> to nie jest czasem ta sama mapa ktora ja zamiescilem troche wyzej ?

29.05.2003
23:21
[23]

Gordek [ Generaďż˝ ]

_MariaN_ --> spać czy spaść? bo jeśli to pierwsze to to jest bzdura. Czy ten miecz jest w takiej niebieskiej poświacie?

29.05.2003
23:22
[24]

Gordek [ Generaďż˝ ]

C@mel --> istotnie to jest lewy górny wycinek twojej mapy.

29.05.2003
23:28
[25]

_MariaN_ [ Legionista ]

C@MEL ---> to jest twoja mapka skorzystalem z niej mysle ze sie nie gniewasz :) ??
Gordek--> to nie jest ten miecz wiem o ktory ci chodzi czyli o smocza zgube 80 80 :) nie to nie to i trzeba spaść z kąś tylko w tym zonk ze nie wiem z kad qmpel powiedzial mi narazie tyle ze trza miec dosc duzy poziom zeby przezyc upadek :) tylko tyle narazie wiem bede informowal na bierzaca o nowosciach dotyczacego tego miecza nieszczesnego achia i wiem ze pierwszy czlon jego nazwy to Pogromca albo Zabójca jakos tak drugiego nie pamietam :)

29.05.2003
23:36
smile
[26]

_MariaN_ [ Legionista ]

acha mam takie pytanko jak zabic Magicznego golema bo qram sobie palladynem i najemnikiem i nie umiem go zabic tymi mieczami ktore maja obaj czy jest z nim zwiazany jakis quest czy nie ??? o jaka bron lub czar trza miec zeby go poslac do piacju ?? :)

29.05.2003
23:52
smile
[27]

C@MEL [ Konsul ]

_MariaN_ -=>no pewnie ze sie nie gniewam :), jak bedziesz wiedzial cos wiecej o ty tajemniczym mieczyku to daj znac :) bo ciekawosc to mnie az pozera od srodka :P

29.05.2003
23:59
[28]

Gordek [ Generaďż˝ ]

_MariaN_ --> Magicznego golema można zabić tylko świetym młotem, który jest dostępny w piwnicach klasztornych (wystarczy jedno uderzenie). Jest z tym zwiazany tez quest "Próba ognia". Co do tego mieczyku to podejrzewam gdzie może się on znajdować. Jeśli płyniemy wzdłuż brzegu docieramy do 2 plazy, na jednej są jaszczury, a na drugiej jaszczury i wrak statk. Ten wrak jest na wysokości latarni. Jesli więc _MariaN_ twierdzi, że ten super miecz jest na tym skrawku mapy (czyli dalej niż latarnia) i trzeba skądś spaść to możliwe, że chodzi o plażę położoną jeszcze dalej. Niestety mnie się nie chciało dalej płynąć niż do wraku.

30.05.2003
00:16
smile
[29]

C@MEL [ Konsul ]

Gordek -=> nigdy nie probwalem plynoc do jakis wysepek :), niezly pomysl. trzeba bdzie sprobowac, ale to juz moze jutro :), bo teraz to ide spac :) dobranoc all :]

30.05.2003
01:14
[30]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Już wymiękam, płynąłem tak długo aż mnie wąż morski zjadł :) Szukałem też podwodnych jaskiń i nic. Łaziłem po górach i dolinach, wlazłem nawet tam gdzie nigdy bym nie podejrzewał, że można wejść (na górę na jaskinia czarnego trolla) i nic. żadnej jaskini nie ma.
_Marian_ --> Czy jesteś pewien, że ten miecz istnieje? Jeśli tak, to czy widziałeś jak go kumpel zdobywa? Czy na pewno znajduje się on w jaskini? A jeśli na wszystkie poprzednie odpowiedzi, będzie odpowiedź twierdząca, to czy na pewno to jest w tym rejonie, czy była tam woda? Czy ten miecz był na pewno w Gothicu 2? :)

30.05.2003
08:16
[31]

aries [ Konsul ]

Gordek, _MariaN_ --> coraz bardziej obawiam sie ze nie ma takiego miecza ... rejonzaznaczony niby w ktorym ma on wystepowac nie ma wysokich gor ... sa tam tylko 2 skaly na ktorych nie ma nic ... gory zaczynaja sie dopiero kolo kamiennego kregu ... to samo jesli chodzi o urwisko w kierunku morza nie ma tam zadnych jaskin ... oszedlem to dosc dokladnie juz dawno temu ... dlatego wybaczcie ale nie wierze ze taki miecz istnieje ... Marian a kumpel moze cie robic w balona ze taki miecz ma ... albo zdobyl go inaczej ... podobnie jak Mysia zbroje czarnego maga ... pozdrawiam was i zycze powodzenia w poszukiwaniach ...

30.05.2003
08:18
[32]

aries [ Konsul ]

sorki za pomylke oczywiscie Yancy zdobyl zbroje czarnego maga nie Mysia ... ;)

30.05.2003
08:49
smile
[33]

Mysia [ Szczurek ]

aries --- fajnie to juz myslalem ze ja dobylem ta zbroje/szate ;) a co do miecza to mozliwe ze istnieje bo sadzac po tej tabliczce co umiejscili ja programisci za bariera (tez malo kto wpadnie ze tam mozna wejsc ;) a znajac takze napisy nanagrobkach, ta morde na tabliczce itp to maja chlopaki poczucie humoru i mozliwe ze zrobili jakis przekret:) choc tego to napewno dowiemy sie dopiero gdy zlokalizujemy ow miecz badz dowiemysie ze to przekret :) ale rtecze ze jezeli takowy istnieje to jest w jakiejs rozpadlinie gleboko zakamuflowany:)

30.05.2003
08:56
[34]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Przeglądałeś mój post z początku wątku? :)

_MariaM_ I w tamtym i w innych rejonach właziłem na różne góry, spadałem na różne ciekawe miejsca itp. itd. Opływałem Korinis tu gdzie się dało i nic tam nie ma. Najwyraźniej kumpel robi Cię w balona. Oby tylko to. Nie rób legend - jak znajdziesz ten miecz - to wtedy o tym napisz i napisz gdzie. A dopóki tego nie zrobisz - to daj sobie z tym spokój.

Najlepsze miecze da się wykuć lub konsekrować. I ma to sens. Inaczej zostałaby zachwiana równowaga postaci w grze. Bo co za róznica kim gram skoro mogę i tak wymachiwać najmocniejszym mieczem w grze. Niby po co autorzy mieliby popadać w taką niekonsekwencję?
Ja daję sobie z tematem spokój. Przecież i tak _MariaN_ nigdy nie napisze gdzie on się znajduje. Są ciekawsze rzeczy do omówienia.

30.05.2003
08:59
[35]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Choćby nie wiem jak był zakamuflowany - to jak go znajdzie jedna osoba, to w krótkim czasie wiedzieliby o tym wszyscy zainteresowani. Więc co za tym idzie byłby ogólnodostępny. Mapka Mariana - pokazuje Korinis.

30.05.2003
09:06
[36]

aries [ Konsul ]

Znalazlem kika grot i jaskin w dziwnych miejscach ale nigdy nie w nich na nic nie trafilem ... zawsze byly puste ... ale kto wiem moze jest gdzie jakas ktorjej nie znalazlem ... ale napewno nie w tym rejonie ... choc tam w poblizu jest jeszcze jedna polka na ktorej nie bylem ale blize latarni jacka ...z tym ze widac ja i z wody o z gory i nie ma tam raczej zadnej jaskini ...

30.05.2003
10:29
[37]

_MariaN_ [ Legionista ]

OKI chlopaki nie bedem robil jush wiecej zametu o tym mieczu bo i tak jush duzy zrobilem zrobie tak tak Yancy powiedzial jak go znajde to wam powiem dokladna lokalizacje oki chlopaki i narazie koniec o tym mieczu :) zamykam buzie na łótkę :D heh

30.05.2003
10:33
[38]

_MariaN_ [ Legionista ]

acia ja tesh mam zbroje czarnego maga i wiele wiele inny wszystkie miecze ktore sa dostepne w gre i mam tesh stara zbroje palladyna 100 100 60 100 i wszystkie amulety itd wystarczy cos wpisac zeby to miec pewno wiecie co
Achia i jeszcze wszystki runy jakie sa czary no i klucze do wszystkiego i wiele innych:) niezla zabawa jest teraz :D

30.05.2003
10:35
[39]

aries [ Konsul ]

_MariaN_ --> zrobiles zamieszanie to prawda ... teraz wszyscy bawia sie w detektywow ... hahahah ... ale to moze i dobrze ... nic wiecej mi nie zostalo jak szukac perelek gothica 2 ... az do wyjscia dodatku ...

30.05.2003
10:38
smile
[40]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Witam !!!

Odrazu dwa takie pytania :

1. Gdy posiadam już oko Innosa zakładam je wtedy kiedy potrzeba to mam taki problem (hehehe ja wiem czy to problem? :) ) a mianowicie gdy juz utluke smoka i powiedzmy mialem sily 80 oko sie wyczerpuje no to ja spowrotem na szyje amulet siły +15 i oczom ukazuje sie siła 95 taaaa nic w tym niezwykłego ale po zdjęciu amuletu i ponownym nałożeniu (mowa o +15) mam siły 110 po nastepnym zdjeciu i nałozeniu 125 itd. doszlem do sily 305 ale zrezygnowalem bo nie wiem czy tak ma być czy poprostu u mnie jakis błąd w grze. No bo nie ma za bardzo chyba sensu gra z siła powiedzmy 400 i 100% powiedzmy na jednoreczne toż to bronią z obr. 65 jednym ciosem zatłuke wiekszość :D I pytanie czy ktoś sie z takim czymś zetknął ??? aha gram łowcą smoków.

2. Gdzie znajde skarb ognistego smoka tego z wulkanu, bo powiedział że ukrył skarb wyyyyysoko i bez skrzydeł tam sie nie dostane ?? przecież ja na supermena nie wyglądam ani na Neo hjehjehje :D A może ktoś mi w tym pomoże później jeżeli tak to tylko prosze o odpowiedż potwierdzającą a nie kto ani gdzie ,w przeciwnym wypadku może być odpowiedz pełna (heheh pełna ale to ująłem) :)

30.05.2003
10:39
[41]

Yancy [ Senator ]

_MariaN_ ---> Nie było żadnej kłótni jak dotąd. Znajdziesz, to nam wtedy opowiesz. A my Ci pogratulujemy - możesz być tego pewien, przynajmniej z mojej strony. Ale sens robienia legendy jest znikomy. I tak nie przyszłoby mi do głowy łazić po raz kolejny po tym samym obszarze, który dokładnie już zbadałem. A aries na pewno jeszcze 2x dokładniej niż ja ;)
Gdyby to chodziło o jakiś pierścień - to byłoby całkiem wiarygodne :)

30.05.2003
10:44
[42]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> A to w odróżnieniu od poprzedniej "rewelacji" coś ciekawego. Ja u siebie nie zauważyłem podobnego buga. Ale głowy nie dam sobie uciąć że tak dokładnie to przetestowałem - dziś sprawdzę na 100% - choć teraz kończę magiem a magowi siła po nic kompletnie.

Skarb smoka jest nad nim i można tam bez kłopotu wejść.

30.05.2003
10:44
[43]

aries [ Konsul ]

Shakka --> no tak ... ciekawostka
1) to chyba jakis blad ... nie mialem takiego czegos ... i napewno wiekszosc tez nie ... ale takich bledow bylo tu juz opisanych kilka ...
2) skarb tego smoka jest na skale za nim ... mozna tam wejsc na 2 sposoby ... albo zaraz na poczatku gdzie zaczyna sie kanion prowadzacy do niego trzymasz sie prawej i wchodzisz po skale normalnie ... albo od wejsci juz na plac smoka na wprost za nim wspinasz sie na skaly i zaraz tam jest jego skarb ...

30.05.2003
10:45
smile
[44]

Mysia [ Szczurek ]

Shakka
1. jakis bug w grze :)
2. Zaraz w wulkanie po utluczeniu ogniowego smoka musisz sie poszwendac po tym wulkanie (chodzi tylko o krater gdzie utlukles smoka) i tam metoda skakania mozna wejsc na gran gdzie sa skarby smoka, wedlog mnie jest to tak specjalnie zrobione by wiekszosc ludzi sie zniechecila ja natomiast bezproblemu tam wlazlem bedac czlowiekiem :)

30.05.2003
10:49
[45]

gribo [ Legionista ]

PYTANIE :
1. Czy jajo smoka tzreba dac alchemikowi z klasztornych piwnic czy można je inaczej wykorzystac (ja to bym chciał se smoka wychodować :P )

30.05.2003
11:01
[46]

Yancy [ Senator ]

gribo ---> Gratulacje! Bezapelacyjny post dnia :))))))))) Ale dzień jeszcze trwa ;)

Co do tego amuletu - to jestem prawie pewien że mnie takich efektów ten amulet nie dawał. I chwała Bogu.

30.05.2003
11:04
[47]

aries [ Konsul ]

gribo --> dobre ... podobalo mi sie ... ale wiesz ... musisz duzo na tym jaju siedziec ... kto wie moze sie uda ... ;)

30.05.2003
11:10
[48]

gribo [ Legionista ]

Czyli co nie można z jajem nic innego zrobic ?? Tylko dac alchemikowi ?? To lipa ale ja jeszcze se pokombinuje.

PYTANIE 2.
Kidy dostane Najlepsza zbroje palladyna ?? Bo coś czuje że ta uciska mnie w tyłek.

30.05.2003
11:17
[49]

aries [ Konsul ]

gribo --> w 5 rozdziale ... ale nie od razu i nie dostaniesz jej a znajdziesz

30.05.2003
11:17
[50]

Yancy [ Senator ]

Wypicie dużej ilości buteleczek Ginu powoduje spontaniczne rzucanie czarów :) Najpierw Woda ognista vel ognisty deszcz i obudzenie demona - potem sen na samego siebie, a następnego dnia po przebudzeniu tchnienie śmierci i otchłań vel niepamięć ;)

Joke :)

gribo ---> Jajo smoka możesz zmieszać z piwem i zrobić sobie smoczego grzańca - powala ;)

30.05.2003
11:21
[51]

Yancy [ Senator ]

Z piwem i zmiodem ;) A ze skorupki spróbuj zrobić hełm :)

30.05.2003
11:29
[52]

gribo [ Legionista ]

Gdzie znajde ta zbroje ??? bo jka wiecie ta stara mnie uwiera i na dodatek nie podoba sie mojej Dziewczynie LUCY (ta ślicznotka w porcie co stoi koło pastucha owiec !! (wogole co to jest by owce w mieście chodować ?? rozumiem smoki ... ale owce :P )

30.05.2003
11:32
[53]

Yancy [ Senator ]

gribo ---> Może Cię uwiera bo za długo na tym jaju siedziałeś i się blacha wgniotła ;)

Zbroja jest w 5 rozdziale w klasztorze, znajdziesz ją bo jest na "ścieżce" fabuły gry.

30.05.2003
11:36
smile
[54]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy, aries, Mysia >>>> hehehe ale przyznacie ciekawy bug :) no ja tym sie nie bede bawił już nawet nie dotykam amuletu siły +15 bo kurde nabije siły 400 przez przypadek i co bedzie hjehjehje :D Dzieki za odpowiedz kurcze to musze tam wrócić bo dokładnie nie sprawdziłem tych skał ,coś tam kombinowałem skakać ale widać nie dokładnie :D

30.05.2003
11:39
[55]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Smocze skarby są mizerne i nieciekawe. Przydaje się tylko jajo lodowego smoka i sekstans kamiennego. Inne mają tylko trochę kasy i takie sobie miecze ewnetualnie.

30.05.2003
11:41
smile
[56]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> hehehe ale ze mnie mądry łowca smoków buahahahaha jak sobie pomyśle teraz że sprzedałem ten sekstans :DD no nic odkupie a do czego to to sie przyda (oczywiście ten sekstans) ??

30.05.2003
11:42
[57]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Bug z amuletem ciekawy. Ja go chyba nie miałem - ale głowy sobie uciąć nie dam. Też zdejmowałem i wkładałem ten amulet. W sumie - to lepiej że mi się to nie trafiło. Mógłbym nie wytrzymać i nabić sobie siły :)

A jak sprawa z tymi Almanachami opętanych. Pytałem wczoraj. Ile ich znaleźlicie? A reczej - ilu opętanch.

30.05.2003
11:44
[58]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Jeden z questów gildii złodzei wymaga jego przyniesienia. Ale gdybyś gildię ubił to już do niczego. Ja zawsze gildię zostawiałem przy życiu i nie wydwałem jej. Nawet Paladynem.

30.05.2003
11:46
smile
[59]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> eeeee no to dobrze że sprzedałem bo tylko sie walało po ekwipunku, ponieważ gildia już dawno nie istnieje, ale jak zagram palladynem to dla odmiany ich nie wydam hjehjehje ot przewrotność charakteru :)

30.05.2003
11:49
[60]

aries [ Konsul ]

Shakka --> przewrotnosc? toz to wyrachowanie ... wszak ucieklismy z doliny gorniczej a tam za niewinnos nie trafilismy ... hahaha ...

30.05.2003
11:52
smile
[61]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

aries >>>> święte słowa buahahaha :D Przydałby mi sie teraz amulet do zręcznosći jakiś bo do siły to już nie tykam hjehjehje, a zatem z kim musze pogadać lub kogo zabić aby cuś takiego dorwać ?? Z tego co gdzieś czytałem tutaj na wątku to chodzi o Dara z farmy Onara (ale sie rymło) :D

30.05.2003
11:54
[62]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Ciężko powiedzieć. Nic nie wiemy o naszym bohaterze. Ani kim jest ani nawet nie znamy jego imienia o winach nie wspominając. Czasami pada tylko stwierdzenie że wogóle nie ma imienia. Połowa ludzi z Górniczej Doliny siedziała tam za niewinność :)
A grając magiem dowiadujemy się że to Pyrokar zlecił nam dostarczenie listu do magów ognia w jedynce.
Wiemy że bohater jest Wybrańcem i istotą wysłaną przez Bogów do walki z bestią.

30.05.2003
11:56
[63]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Tak - dostałem amulet od Dara z farmy Onara ;) Za qest wykazania się męstwem przed Lee. Dałem mu pierścień orkowego dowódcy i Dar dał mi za to amulet.

30.05.2003
11:59
smile
[64]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> a zatem rozumiem że tego dowódce dorwe jak wróce do DG i coś tam bedzie jakiś quest z otwarciem bramy ?? jeżeli dobrze prawie to tylko potwierdź a ja sobie poradze już :D To jak dobrze gadam ??? :D

30.05.2003
12:05
smile
[65]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Aha i jeszcze takie jedno pytanie, chodzi o ciężki pancerz zabójcy smoków wiem że podobno mam go dostać od Benneta w 5 rozdziale ,ale ten dziadyga wciska mi tylko średni ,a średni to ja już mam ,a zatem czy to oznacza że musze sie jeszcze czymś wykazać abym moł go dostać (czytaj pewnie kupić) ??

30.05.2003
12:07
[66]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> Nie - dowódca na mapie Korinis pojawia się zawsze przynajmniej jeden, za mostem. Chodzi mi o most po drodze do "Azteckich" ruin.

30.05.2003
12:09
[67]

Yancy [ Senator ]

Shakka ---> W 5 rozdziale, po poznaniu tajemnicy klasztoru. Wtedy idź po zbroję.

30.05.2003
12:10
smile
[68]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Yancy >>>> aha dzieki za odpowiedzi :D

Wszytkim również dzieki :D

30.05.2003
15:39
[69]

jems007 [ Legionista ]

Mam problem nie moge znaleść receptury dla Neors

30.05.2003
16:24
smile
[70]

Bubu19 [ Legionista ]

Hejka mam pytanko jak moge zdobyc ciezki pancerz lowcow smokow Z gory dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!111

30.05.2003
16:38
smile
[71]

C@MEL [ Konsul ]

Bubu19 -=> zerknij doslownie pare postow wyzej :) a znajdzie odpowiedz :]

30.05.2003
16:54
[72]

kapral [ Konsul ]

hooah,

kurcze, chyba rdzewieje w tego typu grach:| albo za głupi jestem;P
Jak przejść tą rozpadline, za ognistym smokiem, w rozdziale 6?
ehhhhh....;P

30.05.2003
16:55
[73]

kapral [ Konsul ]

hooah,

kurcze, chyba rdzewieje w tego typu grach:| albo za głupi jestem;P
Jak przejść tą rozpadline, za ognistym smokiem, w rozdziale 6?
ehhhhh....;P

30.05.2003
16:55
smile
[74]

kapral [ Konsul ]

hooah,

kurcze, chyba rdzewieje w tego typu grach:| albo za głupi jestem;P
Jak przejść tą rozpadline, za ognistym smokiem, w rozdziale 6?
ehhhhh....;P

30.05.2003
16:55
[75]

kapral [ Konsul ]

hooah,

kurcze, chyba rdzewieje w tego typu grach:| albo za głupi jestem;P
Jak przejść tą rozpadline, za ognistym smokiem, w rozdziale 6?
ehhhhh....;P

30.05.2003
17:03
smile
[76]

C@MEL [ Konsul ]

kapral -=> o jaka ci rozpadline chodzi ? chodzi ci jak dostac sie do skarbu ?

30.05.2003
17:05
[77]

kapral [ Konsul ]

hooah,

kurcze, chyba rdzewieje w tego typu grach:| albo za głupi jestem;P
Jak przejść tą rozpadline, za ognistym smokiem, w rozdziale 6?
ehhhhh....;P

30.05.2003
17:22
[78]

kapral [ Konsul ]

o w morde, wybaczcie mi tego wieloklika, ale coś mi się pomerdało
sorry;)

C@mel, chodzi mi o Wyspę, na której miesci sie Dwór Irdorath, w rozdziale 6. po zabiciu orkowego pułkownika, Pedro mówi nam, jak sie dostać w głąb wyspy. Kawałek za salą tronową Orkowego pułkownika jest coś na kształt "smoczej jamy" całej wypełnionej smoczymi jajami i jaszczuroludzmi. Na koncu znajduje sie Ognisty smok, a za nim taka przepaść, a za przepasią dalsza droga. I tu mam mały problem:|

30.05.2003
17:36
[79]

C@MEL [ Konsul ]

kapral -=> podejdz do krawedzi i ustrzelu z luku lub kuszy oba przeloczkiku ktore sa w wiezach a otworzy ci sie most na druga strone :)

30.05.2003
17:38
[80]

kapral [ Konsul ]

Kur.....tyzana....
kusza albo łuk powiadasz???
ehhhh...
ale jest jescze cien nadziei;)))
gdzieś w tych kufrach był łuk:>

dzięki C@mel:)

30.05.2003
17:42
[81]

C@MEL [ Konsul ]

spoko zden problem :), a jesli nie masz pod reka kuszy lub luku to moze sprobuj kupic od kogos z zalogi :]

30.05.2003
19:42
[82]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

pomocy :-)

30.05.2003
19:43
[83]

Yancy [ Senator ]

Capt. Krzysztow ---> Zwrerbuj kilku nowicjuszy do pomocy i po kłopocie.

30.05.2003
19:46
smile
[84]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Dzięki :-) Że też na to nie wpadłem :)

A tak w ogóle to jak dla mnie to Gothic II jest najlepszą grą w jaką grałem od czasu pojawienia się Neverwinter Nights. Ale jak ta gra wymiata to chyba nie trzeba tu chwalić :-) Wszyscy wiedza :P

30.05.2003
20:43
[85]

Yancy [ Senator ]

Capt. Krzysztow ---> Zdecydowanie nie, większość ze stałych bywalców tego watku przeszła grę więcej niż raz. :)

30.05.2003
20:54
[86]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

No ja Gothica 2 nie miałem okazji jeszcze skończyć, kupiłem gra zaledwie 3 dni temu i do dziś grałem paladynem, skończyłem na 4 rozdziale, wole magie niż miecz :)

30.05.2003
21:13
[87]

Yancy [ Senator ]

Capt. Krzysztow ---> Paladyn to postać taka pół na pół - ma strasznie mocne czary i najmniej manożerne, a jednocześnie znakomitą zbroję i dobre miecze. Ostatni czar Paladyna to 600obrażeń za 20 many. I razi również tych stojącyh w pobliżu.
Łowca Smoków - to typowa postać wyłącznie walcząca. Ale z siłą ponad 200pkt i z oburęcznym mieczem + 2h miecze na 100% każdy pada po 1 ciosie.
Końcowe czary maga to z kolei totalny i obszarowy pogrom.

Każdą postacią gra się fajnie, każdą zupełnie inaczej i każda ma własne questy. Czuje się różnice bardzo wyraźnie. Łącznie z reakcjami NPC-ów na naszego Hero. Inaczej zachowają się w rozmowie z Magiem a inaczej z Paladynem czy Łowcą.

30.05.2003
22:03
[88]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Yancy --> To jest właśnie fantastyczne - Gothic 2 to 3 "gry" w jednej :)

30.05.2003
22:23
[89]

gribo [ Legionista ]

szokbar --> Musisz go pobić i zabrac młotek :P hehe proste nie ?

30.05.2003
22:43
[90]

Yancy [ Senator ]

Capt. Krzysztow ---> Może tak wspaniale nie jest, ale niewiele brakuje. Aby poznać całość fabyły gry i wszystkie jej smaczki - niezbędne jest zagrać każdą z postaci. Do tego większość zadań w grze ma więcej niż jedno rozwiązanie prowadzące do celu. Najczęściej kilka.
W pierwszym gothicu tylko pierwszy rozdział zachwycał nieskończoną swobodą - tutaj autorzy poszli o krok dalej.

Takie smaczki jak noc w lesie podczas burzy na niskim poziomie - to naprawdę niezapomniane przeżycie. :) Człowiek nie może się doczekać kiedy zobaczy jakiekolwiek światełko ogniska. Takich smaczków jest dziesiątki. System rozwoju postaci jest również doskonały w swojej prostocie. No i ta grywalność :)))

30.05.2003
23:24
[91]

Moby7777 [ Konsul ]

Kilka spraw:

1. Czy w Gothicu 2 jest nauczyciel ktory uczy akrobacji? Pytam bo w jedynce byl (no i jak sie zczituje to mozna sie tego nauczyc), dla zainteresowanych na ekranie statystyk postaci wpisz marvin, wroc do gry i nacisnij f2 (konsola), teraz wpisz insert ch i pogadaj z gosciem ktory sie pojawi (w gaszcu mozliwosci jest nauczanie akrobacji).

2. Czy mag moze zdobyc kolekcje run teleportacyjnych (jaka mial paladyn)? No i w ktorym rozdziale?

30.05.2003
23:36
[92]

Ths [ Konsul ]

Wiecie o co chodzi z tym grobowcem niedaleko farmy właściciela ziemskiego?
I jeszcze jedno .jak otworzyć krate w jednej z jaskiń.?Jest tam kołowrut ale nie moge go użyć

30.05.2003
23:46
[93]

AQA [ Pani Jeziora ]

Ths ---> jest sobie krypta nieopodal farmy Onara :) stoi sobie w niej trzech strażników szkieletów.. o tą Ci chodzi ? Trzeba ciuknąć strażników i zabrać im klucze do skrzyń; ALE! jak zaczniesz otwierać skrzynie ...wyleci Ci całe mrowie szkieletów, szkieletów magów plus, przy ostatniej skrzynce, niespodzianka :)) to, czy przykra, zależy, jaki masz poziom i czy dasz radę :)))) Polecam w późniejszej rozgrywce :)

31.05.2003
10:07
smile
[94]

Johnn [ Ghoul ]

Mam pewnien problem z zadaniem "Experyment" mianowicie nie wiem kogo moge tak pobic zeby sie na mnie obrazil i zeby pozniej na nim tego zwoju Otchlan uzyc. Probowalem bic duzo osob w dzielnicy portowej i nic, nikt sie nie obraza, a moze cos zle robie?

Jesli to juz bylo to sory, ale przezytalem 500 postow i znalazlem to pytanie, ale nie bylo zadnego odzewu moze teraz kotos pomoze?

31.05.2003
11:37
[95]

Yancy [ Senator ]

Johnn ---> Jeżeli chodzi o zadanie alchemika Ignaza, to masz po prostu kogokolwiek pobić, a jak wstanie to rzucić na niego Otchłań. Właśnie taka jest treść zadania.

Capt. Krzysztow ---> Najlepszą Szatę Maga, czyli wg. obecnego stanu naszej wiedzy, Ciężką szatę maga ognia - dostajesz automatycznie już w trzecim rozdziale po naprawieniu Oka Innosa i awansie na Arcymaga. Potem w piątym już tylko bardzo bajerancki amulet o mocy lepszej niż Oko.
Piszę że wg obecnego stanu wiedzy, bo poszukujemy nadal. Parę wątków temu "zdjąłem" z Xardasa jego Szatę (jest screen) - ale nie zdobyłem jej "uczciwie".
Smaczków to znajdziesz tu o niebo więcej!


Moby7777 ---> Oczywiście że runy teleportacyjne są dostępne dla każdej postaci. Akrobacji nie ma w Gothic2 (co chyba widać na karcie postaci).

31.05.2003
11:44
[96]

sabdajm [ Pretorianin ]

Jedno pytanie:
Jak w Gothicu 2 wygląda system naliczania obrażeń? Czy opłaca się inwestować w siłę np. do 80 cały czas używając broni z wymaganą siłą 40? Czy ilość obrażeń zależy od posiadanej siły i zręczności?

31.05.2003
12:01
[97]

Yancy [ Senator ]

sabdajm ---> W Gothic2 obrażenie krytyczne dodaje do obrażeń miecza bonus od siły. Uwzględniane są również pkt. zbroi przeciwnika. Im wyższy procent zaawansowania w broni tym większa szansa na zadanie obr. krytycznych. Przy sile 250-260 mieczach oburęcznych na 100% + miecz 110/100 - każdy cios jest krytyczny i w zasadzie prawie wszyscy przeciwnicy są na jeden cios.

31.05.2003
12:20
[98]

Capt. Krzysztow [ Kapitan Gwiezdnej Floty ]

Jak znajdę coś ciekawego to Wam na pewno dam znać tutaj :)

Z ciekawszych rzeczy to udało mi się znaleść miecz "Zguba Smoków" ale to już chyba każdy zna :)

31.05.2003
12:29
[99]

Yancy [ Senator ]

Capt. Krzysztow ---> Tak, zna je pewnie każdy. Niemniej ten miecz i jednoręczna Zguba Orków - są najlepsze jakie można znaleźć. Lepsze to już tylko można albo konsekrować (Paladyn), albo wykuć (Łowca Smoków).

31.05.2003
13:24
smile
[100]

Johnn [ Ghoul ]

Yancy ----> Wlasnie pisze kurde ze nie wychodzi, taka jest wlasnie tresc mojego posta jak bys nie czytal.

31.05.2003
13:32
smile
[101]

_MariaN_ [ Legionista ]

Wiatm ludzie :) widze ze mnie dosc czasu nie bylo tyle postow doszlo :) nio i mam pytanko czy wie ktos kto to jest koles o imieniu MR.ITEM ??:D bo szpoko koles z niego jest i ma wiele fajnych zeczy :)
i mam pytanko czy potrzeba jakiegos programa do robienia screenow czy w grze jush jest taka opcja ??? prosze o szybka odpowiedz :)

31.05.2003
13:35
[102]

_MariaN_ [ Legionista ]

John----> nie wiem jak tam reszta ale ja z tym eksperymentem zrobilem tak pobilem kolesia i se poszedlem wrocilem i zdalszej odleglosci zucilem na niego czara Otchłań i bylo po sprawie i jest jeszcze taka mozliwosc ze koles jak se lezy tesh na niego zucilem czara i tesh bylo po sprawie :)

31.05.2003
13:37
[103]

_MariaN_ [ Legionista ]

Sorki tam mialo byc na poczatku JOHNN a napisalem prze z jedno N wybaczysz mi ?? :P

31.05.2003
14:39
[104]

Moby7777 [ Konsul ]

mam pytanie odnosnie questa z almanachami opetanych... Gdzie moge znalezc tego Bromora i Vivo zeby ich ubic? I czy trzeba ich zabijac czy wystarczy pobic i zabrac almanach?

31.05.2003
15:24
[105]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Johnn --> trzeba było śłuchac Ignaza. Mówił on, że nie zadziała ten czar na nikogo z dzielnicy portowej. Najlepiej użyj go na alchemiku Constantino. Podobno też można go użyc na samym Ignazie (przynajmniej kumplowi się udało). I to jest bug w grze, bo jak użyjesz tego czaru na Ignazie to on wstaje i mówi, że zaliczyłeś zadanie, ale jak? Przecież zapomniał, że go pobiliśmy :)

Moby7777 --> Vino jest na farmie Lobarta, Bromor nie wiem, chociaż to imię obiło mi się o uszy. Co do ksiąg to nie wiem, bo magiem jestem dopiero na 2 rozdziale.

31.05.2003
16:02
[106]

wp37 [ Legionista ]

Hej. Gdzie mozna spotkać sekretarza gubernatora Corneliusa? Jakos na niego sie jeszcze nie natknełem . Kto sprzedaje czary niepamięci?.

31.05.2003
16:23
smile
[107]

jems007 [ Legionista ]

Mam pytanie
Pytanie 1: Kiedy można wstąpić w 2 krąg ??
Pytanie 2:Kto sprzedaje runy??

31.05.2003
16:30
[108]

Gordek [ Generaďż˝ ]

wp37 --> Corneliusa znajdziesz na pięrwszym piętrze w ratuszu (czyta książke)

jems007 -->
1. Po wizycie u Lorda Hagena, czyli w 2 rozdziale przed pierwszą wizytą w górniczej dolinie.
2. Puste runy sprzedaje Gorax w klasztornej wytwórni wina.

31.05.2003
16:38
[109]

Gordek [ Generaďż˝ ]

Link do kolejnego wątku:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.