GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Neverwinter Nights i okolice - część 128

24.05.2003
16:09
smile
[1]

Gilmar [ Easy Rider ]

Neverwinter Nights i okolice - część 128

Neverwinter - uratowane!
Po wielu zaciekłych i krwawych bitwach, niecny plan Moragi
i jej sojuszników - Pradawnych, legł w gruzach. Nieliczne watahy goblinów, orków i innych typów spod ciemnej gwiazdy, co prawda, plądrują okoliczne wioski, ale z nimi radzą sobie doskonale nowo przybyli najemnicy. W razie kłopotów my chętnie służymy radą i ostrzem. W dowód wdzięczności za nasze starania, Lord Nasher Alagondar podarował nam zamek na odludziu, który wspólnymi siłami został odrestaurowany i zamieniony na Twierdzę Najemników Faerunu.
Twierdza położona jest na bezludziu, jednak od czasu zajęcia jej przez Najemników znów zaczęła tętnić życiem, zarówno w Twierdzy, jak i wokół. Zapewnia ona bezpieczeństwo na terenach ją otaczjących, co przyczyniło się do ożywienia handlu oraz osiedlaniu się ludzi z innych części Faerunu.
Zło próbujące zniewolić ludność północy zostało pokonane, jednak to nie jest jeszcze koniec wojny. Nasi bohaterowie wygrali dopiero jedna z wielu bitew, jakie przyjdzie im stoczyć. Po upadku Moragi w Twierdzy pojawił sie Elminster, który odbył długą rozmowe z najemnikami. To wlasnie za jego namową postanowiono rozszerzyć zakres działań poza planetę Toril na inne planety Świata Zapomnianych Krain, a także na inne swiaty, takie jak: Świat Smoczej Lancy, Greyhawk, Świat Szkarlatnego Słońca czy nawet Planescape.
Dzięki pomocy Elminstera i magów Neverwinter została utworzona sieć portali prowadzących do najodleglejszych krain Faerunu. Stworzono także portale miedzysferowe do takich miejsc, jak Sigil, Miasta Złodziei (Greyhawk) czy też do Twierdzy Rycerzy Solamnijskich. Wszędzie tam toczy się walka ze złem i wszędzie są potrzebni dzielni wojownicy, którzy staną po stronie sił dobra, aby wspomóc je w walce z hordami mroku a także chaosu.

Elitarny oddział Najemników Faerunu to:

Artuus - Krasnolud, wojownik, odznaczający się wielką rozwagą, cierpliwością i intuicją, nie znoszący chamstwa. Jak większość Krasnoludów lubi piwo i dobrą zabawę. Zakochany jest w katanach, ale i inne miecze nie są mu obce;
Arttrue - dawno temu wyruszył na wyprawę do Sfery Multi, ale duchem jest wciąż z nami. Chyba tęsknota go zżera, bo coraz częściej wpada opowiadać wrażenia i łyknąć krzepkiego krasnoludzkiego trunku;
Bajt - - Człowiek, tajemniczy czarodziej w czarnej szacie z wielkim kapturem, spod którego czasami świecą dziwnym czerwonym światłem - oczy. On sam twierdzi, że to nic takiego, ale inni mówią, że to wpływ Czarnej Magii;
Gilmar - Pół- Elf - obieżyświat, plotka głosi, że niedawno wrócił z Sigil jakiś odmieniony i bardziej niż zwykle melancholijny, ale nadal poleruje swój miecz, jakby chciał zetrzeć z niego niewidoczne ślady po Krwawej Wojnie. Nikt nie wie po czyjej stronie walczył - Baatezu, czy Tanar'ri... i lepiej go o to nie pytać;
Shakka - Krasnolud, wojownik, przybywający z Candlekeep, porzucił księgi i papirusy a chwycił dwa dlugie miecze. Twierdzi ,że jest zły, ale walczy po stronie dobra. Taki z niego krasnoludzki błedny wojownik. Jego motto, to"Lepiej umrzeć stojąc niż żyć na kolanach". Podobno widziano nawet, jak zajmował się czarną i białą magią, ale na razie to tylko pogłoski;
VisusAugustus - Elf - bard na każdym biwaku nuci pieśni i ballady, zwłaszcza sprośne, ale ostatnio wstąpił do klasztoru, żeby podszkolić się w sztukach walki. Pokazał rowniez, że ma talent malarski i architektoniczny, co zostalo wykorzystane przy renowacji naszej twierdzy. Zachwyca się wszelkimi odmianami piersi niewieścich i je klasyfikuje;
Bogas - Drow - zaklinacz - wojownik w służbie Lolth przybył z Wrót Baldura i tu, w Neverwinter, zrobił oszałamiającą, typowo faeruńską karierę: od sprzątacza, poprzez ilustratora wątku, aż do eksperta w D&D i Forgotten Realms. Coś ostatnio wyraźnie nie lubi ko - boldów;
Attyla - Człowiek, wojownik i sławny wódz, ostatnio specjalizujący się w rozbrajaniu. Rrozbroił nawet miecz z miecza. Jeżeli ktoś myśli, że zmienił swą dziką naturę, to się myli - najpierw rozbraja, a później - Kęsim!. Zdeklarowany wróg magii, patrzy spode łba nawet na magów ze swojej wlasnej drużyny;
Drackula - Pół - Elf, łowca, cicho sza - podobno Harfiarz; złośliwcy twierdzą, że przyjęty został z powodu jakiegoś bliżej nie określonego powinowactwa z Gilmarem, ale to pomówienia... Jest tu dzięki swojemu poczuciu humoru. Założył w twierdzy zamtuz i dba o rozrywki dla wszystkich;
War - Elf - łowca, tajemniczy osobnik, już pierwszego dnia służby poprosił o przydział do lochów, gdzie odprawia egzorcyzmy i wypędza demony z młodych Elfek. Teraz nieustannie ćwiczy walke mieczem świetlnym i strzelanie ze swojego długiego łuku;
Wuluk - Mroczny Elf - kapłan/mag, przybył z wyspy Vvardenfell i woli by go nazywać Dunmerem niż Drowem. Plotka głosi, że to kolejny uciekinier z Podmroku, ciekawe co tam przeskrobał... pewnie znudził mu się matriarchat;

Podczas jednej z wypraw nasz podjazd stracił kilku najemnikow. W czasie walki z potężnym Baalorem i jego sługusami zostali oni strąceni w Otchłan. Pozostałym członkom drużyny udało się szczęśliwie powrócić do Twierdzy, jednak na pewien czas strasznie podupadli na zdrowiu. Wszyscy wierzą jeszcze w to, że uda się w jakiś sposób wyratować towarzyszy i przywrócić ich do swiata śmiertelników. Po tych znamienitych najemnikach pozostał tylko topór, na którym wyryto "Najszybszy topór Faerunu", który wisi teraz na ścianie Twierdzy, czekając na powrót swojego wlaściciela.

Zaginieni w akcji:
Mysia, Speed_, Cacuch,

abór najemników wszelkich ras i klas trwa!!!

Przybywajcie po przygody, dreszczyk emocji, sławę i skarby.
Zapomniane Krainy stoją przed Wami otworem za sprawą gier cRPG.
W oczekiwaniu na nowe wspaniałe gry cRPG dyskutujemy o Neverwinter Nights i innych cRPG-ach, ktore zapadly nam w serca i pamięć.

demo gry oraz aktualne patche -------------------> www.cdprojekt.info

strony związane z tematem: (oficjalna) www.neverwinternights.com/
www.planetneverwinter.com/

po polsku:

https://nwn.cdprojekt.com/
https://www.neverwinter.4me.pl/
https://nwn.gry-online.pl

inne linki:
bg2.cdprojekt.com
icewind.cdprojekt.com
torment.cdprojekt.com
arcanum.sierra.com
lionheart.cdprojekt.com

link do poprzedniej części ------------------>


24.05.2003
16:11
smile
[2]

War [ dance of death ]

Pierwszy ? :)

Gilmar --> hehe no udało się :)

24.05.2003
16:15
smile
[3]

Gilmar [ Easy Rider ]

War ---------> ja nie mam gotowca do wklejenia, więc zawsze to trochę trwa..... a jeszcze dziś coś mi sie knociło....

24.05.2003
16:29
smile
[4]

Gilmar [ Easy Rider ]

Cholera, napisałem we wstepniaku abór zamiast Nabór, chyba klawiaturka odmawia posłuszeństwa..... sorry.
W nowej części proponuję malutką zmianę we wstępniaku - Attylę przenieść do zaginionych w akcji !!!

24.05.2003
17:26
smile
[5]

Bogas [ Senator ]

Nie mówiąć o Arttrue bo jego o ile się nie myle to nigdy nie widzałem a jestem tu z ok. 111cześci. Nie licząć pierwszych wątków.

24.05.2003
20:04
[6]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas -----------> z Arttrue to jest zupełnie inna sprawa, chłopak stracił prace i dostęp do netu a mimo to pare razy się odezwał z kawiarenki, uwazam, że akurat jemu należą się specjalne względy. Nie widze natomiast powodu dla ktorego we wstępniaku maja być ludzie stale produkujący się na innych watkach a nie zagladaja tutaj.

24.05.2003
20:06
[7]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

No i jestem ponownie :)

Gilmar >>>> i tutaj sie z Tobą zgadzam w 100% ,zarówno co do Attyli jak i Arttrue

24.05.2003
20:13
smile
[8]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ------------> załatwiłem Golema sposobem, jak Ty to mowisz, wycofałem się na z góry upatrzone pozycje i odciągnałem go daleko od miejsca ktorego pilnowal , póżniej co predzej dorwałem się do jego skarbow....
Jak zdobęde odpowiedni oręż to gnaty mu porachuję za to że mnie gonił.

24.05.2003
20:15
smile
[9]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> hjehjehje a miał coś ciekawego ? opłacało sie ryzykować życie chociaż ?? :D

24.05.2003
20:20
smile
[10]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Gilmar- ->Nie ma to jak ryzykowanie życia dla przedmiotów:)

24.05.2003
20:21
[11]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka --------> mial tam ze dwie mikstury, troche marnego oręża ale najwazniejsze zdobyłem kolejny smoczy korzeń. Tego ziela mialem do tej pory najmniej, mniej niż szczawiu królewskiego a to jest niezbędne do mikstury siły.

24.05.2003
20:23
smile
[12]

Gilmar [ Easy Rider ]

Może i bym mu podarowal, ale jak go raz sprowokowalem to nie dawał mi przejść więc musiałem cos z tym zrobić....

24.05.2003
20:26
smile
[13]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Gilmar- ->Trzeba być sprytnym:)

24.05.2003
20:26
smile
[14]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> to naprawde ryzykowałeś :D Aha co do G2 to ile potrzeba tych roślinek na powiedzmy jedną miksture siły ?? jedna to jedna mikstura czy trzeba je jakoś mieszac ??

Aschman >>>> witam !!! coś dawno nie zagladałeś tutaj :D

24.05.2003
20:29
smile
[15]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Shakak- ->Jak pisałem ostatnio komputer mi sie popsuł.Ale tera się ciesze bo mam dodatek do bg2 i gram z kumplami przez neta:)

24.05.2003
20:32
smile
[16]

Gilmar [ Easy Rider ]

Aschman --------> pomalutku przestaję być sprytny a zaczynam być jurny..... zaczepił mnie jeden najemnik bo mu się nie podobało, że plądruję chatę, dopiero jak mu zabrałem wszystko co miał to się okazało, że miał być moim nauczycielem walki. Sam przyznal, ze w tej sytuacji to juz nie może mnie uczyć bo jestem za dobry.

24.05.2003
20:35
smile
[17]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ---------> na miksturę siły potrzeba 1 smoczy korzeń i 1 szczaw królewski + umiejetność robienia tej mikstury.
To na razie sprawa przyszłościowa bo potrzebuję jeszcze jeden poziom aby nauczyć się robienia tej mikstury.

24.05.2003
20:39
smile
[18]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Gilmar- ->Następnym razem jak bedzie splądrowywał jakieś mieszkanko zapytaj się właściciela:)

24.05.2003
20:51
smile
[19]

Gilmar [ Easy Rider ]

Aschman ------. to była chata na odludziu, własciciel pewnie dawno nie żyje a najemnicy uzurpowali sobie jakies prawa do tej chaty. Po kilku ciosach uznali, ze to ja jestem prawowitym właścicielem chaty i nawet przestrzegli mnie przed niektorymi bardzo krewkimi swoimi kolegami.....

24.05.2003
22:14
smile
[20]

Bogas [ Senator ]

A to pomyłka cos mi się pomyliło :(
Przepraszam mój błąd.
Ale dlaczego jeszce są zaginieni w akcji? Przecież ich nie ma od około 100 częśći.

24.05.2003
22:34
[21]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas ------------> własciwie to masz rację, skoro niektóre osoby nie chcą uczestniczyć w naszym wątku, to nie ma sensu ich trzymać we wstępniaku.
Od następnej części powinniśmy zrezygnować z całego akapitu : " Podczas jednej z wypraw....." aż do zaginieni w akcji ...... Dodatkowo usunąc rowniez Attylę i jego opis.
Arttrue moim zdaniem powinien pozostać, co wyjaśniałem juz wczesniej.

24.05.2003
22:36
smile
[22]

Bajt [ ]

To moze tamtych wykasowac a Arttrue przeniesc do zaginionych?

24.05.2003
22:39
smile
[23]

Bogas [ Senator ]

Z Arttrue to była pomyłka i powinień zostać tam gdzie jest bo się czasem jak może udziela.

24.05.2003
22:50
[24]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bajt ---------> myślę, że najprościej bedzie usunąc ten akapit, tak jak proponowalem, a Arttrue pozostawić tam gdzie jest, będzie to przynajmniej miły gest z naszej strony pokazujący niezbicie, że prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie. Za bardzo pompatycznie to zabrzmialo ale nie mogę oprzeć sie wrazeniu, że tylko tak możemy podtrzymac na duchu Arttrue.

24.05.2003
22:53
smile
[25]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> a wiec tak to wygląda co do mikstury siły, a jak to ma sie do innych mikstur. Mowisz że potrzeba Tobie jeszcze jednego poziomu do tego abyś mógł ją zrobić, a przecież w karcie postaci to alchemia jest tylko na uczony to jak to jest ???

24.05.2003
23:01
smile
[26]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ---------> jest też w dzienniku, gdzie sa zadania do wykonania i zadania wykonane taka pozycja jak nauka , kowalstwo, i miedzy innymi napoje. Pod napojami jest napisane jakie mikstury nauczyłeś się robić, koszt nauki kazdej mikstury to 5 pkt nauki, z tym, ze aby nauczyć się mikstur podnoszacych na stałe statystyki musisz najpierw znac przynajmniej 3 mikstury niższego szczebla. Ja poznałem już 3 mikstury leczące i teraz jak będę mial pkt nauki przy najblizszym awansie będe mógł nauczyc sie jednej za 5 pkt lub dwóch za 10 pkt nauki.
Zawile to tłumaczyłem.....

24.05.2003
23:03
smile
[27]

Bogas [ Senator ]

itd, itd. Możemy pogadać o czymś o czym ja mogę porozmawiać? Bo mi się strasznie nudzi.

24.05.2003
23:07
smile
[28]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> wszystko zrozumiałem troche dużo tych punktów nauki na jedną miksture ale coś za coś :D a co do kowalstwa to też jest coś podobnego najpierw zwykłe miecze a potem coraz lepsze czy jak ?? może można wykuć jakieś magiczne ?

Bogas >>>> :DD to rzuć tematem hjehjehje

24.05.2003
23:09
[29]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ---------> ogolnie rzecz ujmując w G2 jest do robienia :
3 mikstury leczace
3 mikstury podnoszące mane
1 mikstura szybkości
Do tych mikstur potrzebna jest roślina Rdest Polny + po dwa inne zioła
Wyższe wtajemniczenie to mikstury na stale podnoszace statsy:
Eliksir zreczności - szczaw król. + goblinia jagoda
Eliksir siły ----------szcaw król. + smoczy korzeń
Eliksirmagii ---------Szczaw krol + ognisty korzeń
Eliksir życia ---------szczaw krol. + korzeń leczniczy

24.05.2003
23:13
smile
[30]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> zaraz zaraz czegoś tutaj nie rozumiem powiedziałeś "musisz najpierw znac przynajmniej 3 mikstury niższego szczebla" a tutaj wypisałeś :
3 mikstury leczace
3 mikstury podnoszące mane
1 mikstura szybkości

to jak albo trzeba sie nauczyć 3 mikstur leczących lub many a dopiero potem można tamte podnoszące na stałe ?? a mikstura szybkości jest tylko jedna to jak to tak bo czegoś tu nie rozumie ?? :D

24.05.2003
23:19
[31]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka --------> dobrze rozumujesz, trzeba najpierw znać albo 3 mikstury leczace albo 3 mikstury many aby mozna się nauczyć tych podnoszacych na stale. Mikstura szybkości jest jakby oddzielna sprawa i mozna jej sie nauczyć w dowolnym momencie.

24.05.2003
23:25
smile
[32]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> aha a wiec tak to wygląda :)

24.05.2003
23:32
smile
[33]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka ---------> żeby straty punktow były jak najmniejsze trzba decydowac się na jedna szkołe mikstur albo mana albo leczenie. Bo kazda mikstura to jakby wyższy poziom wtajemniczenia :
1 esencja
2 ekstrakt
3 eliksir
4 stopien to te podnoszace na stałe.
Bogas -----------> no dawaj jakis temat, albo gadaj cokolwiek.....

24.05.2003
23:34
smile
[34]

Bogas [ Senator ]

Dobra daje temat.
Albo mówię cokolwiek.

24.05.2003
23:34
smile
[35]

Shakka [ Pogromca Chomików ]

Gilmar >>>> a jak wyglada sprawa z kowalstwem ??

24.05.2003
23:36
smile
[36]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas --------> temat........ to jest obszerny ..... temat

24.05.2003
23:40
[37]

Gilmar [ Easy Rider ]

Shakka -----------> nie bardzo wiem, bo mi kowal od najemnikow odmowił szkolenia w wykuwaniu magicznych mieczy.
Powiedział, że jak bede jednym z nich to dopiero wtedy, więc chyba nie bedę się mógl uczyć wyższego poziomu kowalstwa, zwłaszcza, że kowal od najemnikow nadmienił, że w miescie nie znają fachu na dostatecznym poziomie aby wykuwac magiczne miecze.

25.05.2003
00:06
smile
[38]

Bogas [ Senator ]

I co robimy? :D
Harper Scaut naprawdę jest klasą prestizową z FR. Fajnie :)

25.05.2003
00:11
smile
[39]

Bogas [ Senator ]

Dlaczego ja nie mogę znać perfect ang? :(
Takie piękne podręczniki na dysku a ja będę się musiał męczyć ztłumaczeniem (choć i tak to będzie przyjemność :D) zamiast sobie spokojnie poczytać :(

25.05.2003
00:13
smile
[40]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas ---------> trafiasz w słabiznę z mojej strony, moge tylko posłuchac o tym co masz do powiedzenia na temat Harper Scaut i chetnie posłucham.... ale dyskusji nie będzie bo się na tym nie znam....

25.05.2003
00:23
smile
[41]

Bogas [ Senator ]

To zacznij jakiś temat.

25.05.2003
00:32
[42]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas ------------> przygotowują cRPG, ktory ma przenieśc w swiat komputerów prawdziwy RPG Pen & Paper, zapomnialem tytułu. Czy mozesz mi przyblizyć obraz tego świata....

25.05.2003
00:35
smile
[43]

Bogas [ Senator ]

Każdy ma przenieść :D
Przecież NWN miał robić to samo. I mu się chyba nawet udało.
Chodzi ci o ten na systemie D&D przez neta?

25.05.2003
00:45
[44]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas --------> wybacz, nie pamietam, to ma byc cRPG z drużyną, chyba nawet juz jest oficjalna strona, ale za cholere nie moge sobie przypomniec nawet kawalka tytułu, mam Greyhawk....

25.05.2003
00:51
smile
[45]

Bogas [ Senator ]

A to :D
Dlaczego piszes ze to przenoszenie z pen & paper?
Tu masz stronę. Gra będzie turowa, pięć postaci, na podstawie przygody do AD&D, na zasadach 3.5 grafika podobna do tej z Arcanum ale bardziej wyrąbiasta, ładne efekty czarów, (ale chyba tylko coś na krztałt IDW mi pasuje ale niektórym może nie pasować).Boddajeże tylko jedno miasteczko i no i świątynia oraz może okoliczne tereny to zwiedzania. Około 40 godziń zabawy.
----- >

25.05.2003
01:01
smile
[46]

Gilmar [ Easy Rider ]

Widzisz wiedzialem, że gdzies dzwonia tylko nie wiedzialem gdzie, ale Greyhawk to przecież inny świat niz Faerun, i wydawało mi się, że bedzie to oparte na klasycznym RPG pen & paper, dlatego tak napisałem.

25.05.2003
01:04
smile
[47]

Bogas [ Senator ]

??? A NWN na czym jest oparte?

25.05.2003
01:05
smile
[48]

Bogas [ Senator ]

I co to jest klasyczne RPG pen & paper?

25.05.2003
01:13
smile
[49]

Gilmar [ Easy Rider ]

No wiesz, idac dalej takim torem rozumowania to cRPG wzięły się z RPG, a więc wszystkie sa oparte na RPG P&P.
Tylko wydawało mi sie, że ta gra w swiecie Greyhawk jest kalką jakiegos starego, znanego RPG P&P.
NWN - sadze została przygotowana jako scenariusz gry w sensie doslownym - na komputer i nie miala zadnego pierwowzoru RPG P&P. Rozumiesz o co mi chodzi.

25.05.2003
01:18
smile
[50]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas --------> przeciez Drackula mówił, że byl w sklepie i widzial stosy scenariuszy przygod do RPG własnie tych P&P.
Na tej podstawie sadzilem , ze ta gra bedzie bazowala na takim wlasnie scenariuszu i że jest to znany RPG w światku graczy a teraz zostaje przeniesiony na komputer.

25.05.2003
03:01
smile
[51]

War [ dance of death ]

Hehe jest tu ktoś jeszcze ? :P

25.05.2003
09:18
smile
[52]

Aschman [ Death Magick For Adepts ]

Co do gry w crpg na multiplayer drużynowo gra się bardzo fajnie szczególnie w takie gry jak bg2(wczoraj grałem:)Icd,Nwn i jeszcze pewnie jakies inne ,w które nie grałem:)

25.05.2003
10:37
[53]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Witam bobaski:) Jeszcze tu nie zaglądałem a to tylko z tego powodu, że nie gram w NWN bo mam za słaby komputerek. Uwielbiam jednak światek FR i tak się zastanawiam, czy kiedykolwiek zrobią grę osadzoną w świecie, w którą będzie można grać ONLINE (coś jak Ultima). Dla mnie byłby to totalny wypas! Co o tym myślicie? Wiecie coś może o ewentualnych planach?

25.05.2003
20:50
smile
[54]

wuluk [ Tleilaxanin ]

Raistlinek --> Powiedziałbym, że dopiero w sieci NWN naprawdę zasługuje na tytuł gry roku... Było coś takiego, no nie?

25.05.2003
20:55
[55]

Raistlinek [ Pretorianin ]

wuluk----> Ale w NWN jest tylko wycinek świata FR, a chodzi mi o cały Faerun, totalny luz i żeby można było robić co się chce.

25.05.2003
21:00
smile
[56]

Bogas [ Senator ]

Witam.
Raistlinek- coś takiego b się przydało ale wolę grę solo. Zawsze można zrobić coś takiego w NWN.

25.05.2003
21:07
[57]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas----> Ale kto się czegoś takiego podejmie! Mnóstwo roboty:/

25.05.2003
21:16
smile
[58]

Bogas [ Senator ]

Może ktoś się podejmie i wcale bym się nie zdziwił. Nawet wystarczy mi cos ala BG2 bo to juz było gigantyczne FR :D

25.05.2003
21:25
[59]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas---> No tak al mnie się marzy wyprawa do Thay, Cormyru, Dolin itp... Ehhh rozmarzyłem się...

25.05.2003
21:27
smile
[60]

Bogas [ Senator ]

Taaa fajnie by było. Ale prędzej coś fani FR zrobią w edytorze NWN niż powstanie taka gra.

25.05.2003
21:44
[61]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas----> Pewnie tak, na razie zostają mody do BG2

25.05.2003
21:57
smile
[62]

Bogas [ Senator ]

w mody do BG2 nie grałem i zbytnio mnie do nich nie ciągnie. Mają wiele bugów, nie ciekawych NPC, klasy, potwory, bronie.
Może kiedyś zagram ale na pewno nie teraz. A jutro chyba sobie zacznę BG2 :D

25.05.2003
22:08
[63]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas---> Nie przesadzaj, niektóre mody sa fajne:)

25.05.2003
22:10
smile
[64]

Bogas [ Senator ]

Podaj jakieś naprawde fajne to może zagram.
I dlaczego zostają tyljko mody do BG2 prędzej do NWN bo jest ich więcej i mają większe mozliwości :)

26.05.2003
07:57
smile
[65]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie Najemnicy!
I znów mam przyjemność robic pobudkę w wątku. Nie cierpię wstawać tak wcześnie ale jak mus to mus.
Raistlinek, Bogas --------> Faerun to duży i ciekawy świat, cieszyłbym się bardzo gdyby jeszcze dużo gier powstało w jego krainach i prowincjach. Nie potrzebne nowe rasy, klasy, czary, bronie artefakty itd, potrzebne są opowieści, opowieści przez duże "O". To mi już wystarczy.......

26.05.2003
08:45
[66]

Cacuch [ Pretorianin ]

Siema ponownie. Już po testach więc wracam na łamy wątku.
Chciałbym wszytkich poinformować, że od nie dawna gram czarownikiem (mam już 11 poziom).
Mam też pytanie: Gdzie jest sadzawka (2 rozdział- knieja NWN), z której wyłazi Duch Kiniei??
Proszę o pomoc!!!!!

26.05.2003
09:50
[67]

Caldur [ Konsul ]

Cacuch ----- > Sorry, ale w główną kampanię grałem w poprzednie wakacje i nie pamiętam szczegółów. Jeżeli znasz jako tako angielski to zajrzyj na stronę www.gamefaqs.com. Tam znajdziesz cały opis przejścia gry. Jak nie chcesz sobie psuć zabawy to daj znać, a ja sprawdzę w domu i jutro ci podam odpowiedź na twoje pytanie.

26.05.2003
10:30
[68]

Caldur [ Konsul ]

Bogas ---- > Małe sprostowanie, gra "Greyhawk :Temple ...." ma "dać" graczowi ok 40 godzin gry tylko głównego zadania, z zadaniami pobocznymi ok. 80. Jest oparta o oryginalny scenariusz do tego świata. Jak ktoś chce to może sobie ściągnąć mod do NN oparty o ten scenariusz.

26.05.2003
14:08
smile
[69]

War [ dance of death ]

Witam !
No mam IWD 2 :DDD Hmm zobaczymy czy to takie super jak mówiliście ;) Ok lece grać ;)

26.05.2003
22:08
[70]

Gilmar [ Easy Rider ]

Na dziedzińcu Twierdzy pojawiła się wysmukła postać w pięknej zbroi płytowej, na którą narzucona była granatowa peleryna, przyozdobiona srebrnymi gwiazdami. U boku wisiał długi miecz, a w lewej ręce spoczywała tarcza z wizerunkiem srebrnego smoka. Głowę okrywał kaptur, spod którego sterczały ogromne wąsiska i czasami błyskały zielonym, spokojnym blaskiem – oczy.
-Witajcie Najemnicy! – zawołał.
Echo odpowiedziało - nicy, nicy.....
Czyżby wszyscy pomarli?
Echo odpowiedziało - marli, marli....

26.05.2003
22:24
smile
[71]

Bogas [ Senator ]

Witam.
Ale tu ktoś hałasuje.

26.05.2003
22:28
smile
[72]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas ---------> Zyjesz? Gdzie reszta? Czy to Ogry spustoszyły Twierdzę?

26.05.2003
22:31
smile
[73]

Diabel86 [ Konsul ]

puk puk !
Dziendobry poszukiwacze przygod ;) Oficjalnie powiadamiam ze NWN chwycilo nowego rekruta w lapska i nie chce puscic :) Jak narazie w pierwszym rozdziale trzyma na 5 poziomie czarodzieja ale puscic nie zamierza :) Wiec niesmiale pukam do karczmy NWN :D I sie witam: Łelkom :P

26.05.2003
22:33
smile
[74]

Bogas [ Senator ]

Ja tam nie wiem.
Co do Template to jeston achyba na postawie przygody ale nie wiedzałem o co ci dokładnie chodzi.
W necie pojawił się trailer reklamujączy Shodow, nawet fajny :)

26.05.2003
22:36
smile
[75]

Gilmar [ Easy Rider ]

Diabeł86 ------------> Witaj w Twierdzy, może piwo, bo nie lubię pić sam, a najemnicy gdzieś się rozpierzchli.

26.05.2003
22:40
smile
[76]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas ---------> moze to głupota ale ja staram sie nie oglądać zwiastunów, trajlerów itp. Jedynie co toleruję to recenzje i screeny. Nie chcę się po prostu napalac albo zniechecać przedwcześnie....

26.05.2003
22:46
smile
[77]

War [ dance of death ]

WOW ! :)
Ukończyłem Prolog w IWD2 i na razie jest suuuuuuuuuuper :) (ale hehe dla mnie dużo gier na początku jest super - zobaczymy za tydzień :P). Ta obrona Targos... :D Teraz musze most jakiś oczyścić...Mam 2 levele - czy dam rade ?

I pytanko - co to jest Aura Odwagi ??? Moje postacie mają to w statusie i nie wiem czemu i co to...
I drugie - kiedy Paladyn będzie mógł rzucać czary kapłańskie ?
I trzecie - czy na czary kapłańskie wpływa zbroja ? (chyba nie...) I czy kapłanom przydaje się koncentracja ?
No i czwarte ;) - jak się używa Wiedzy o Pustkowiach ?

26.05.2003
22:49
smile
[78]

Bogas [ Senator ]

A jaka jest róznica. Czasami myslę zeby nic nie oglądać i nie czytać zeby wrzystko było zaskoczeniem ale po chwili zmieniam zdanie tak się nie da :D
Diabeł86- witam cię w naszej twierdzy :)

26.05.2003
23:04
smile
[79]

Gilmar [ Easy Rider ]

War ---------> Wiedza o pustkowiach - masz na pasku postaci ktora ma taką umiejetność, musisz ją uaktywnić- uzyć umiejetności i postać będzie mówic co wie na temat lokacji. Powinienes ponawiac kilka razy taka opcje bo jest wykonywany kazdorazowo test na ta czynność, przy małej liczbie punktow tej umiejętności za pierwszym razem postać może nie móc powiedziec nic ciekawego.
Aura Odwagi ---------> jak masz paladyna to cała drużyna jest pod wpływem Aury bo paladyn jej reszcie udziela, w tej chwili nie pamietam czy daje jakies bonusy.
Zbroja nie wpływa na kary dla kaplana za zbroję.
Koncentracja w walce przydaje się wszystkim ale chyba lepiej mieć równiez magię w walce co zmniejsza skutki przerywania czarów w przypadku trafienia w czasie inkantacji.
Co do tego mostu to nie pamiętam ale czy masz inne wyjście? Sporo jest tam przeciwników, bezpośrednie starcie raczej nie wchodzi w rachubę , musisz ich wyciegac .... Wazne jest chyba z której strony podejdziesz i jakie grupki zaatakujesz najpierw.

26.05.2003
23:21
[80]

Raistlinek [ Pretorianin ]

NIe ma jak tryb serca furii. Tam nawet szkielety po 50 obrazen zadaja jak sie przyłożą:) Wypas!!

26.05.2003
23:24
[81]

Diabel86 [ Konsul ]

@Glimar dziekuje za browarka chetnie sie napije :) Gulp!

26.05.2003
23:29
smile
[82]

Bogas [ Senator ]

Raistlinek- powtarzaś się juz to mówiłeś na wątku o BG2 :D
Miło ze się tu udzielasz choć nie grasz w NWN. A prubowałes go uruchomić? Może jednak pójdzie?
I gdzie jestesz w IDW2?

26.05.2003
23:34
[83]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Bogas---> Chciałem siem tylko pochwalić:PP. No ale w sumie masz rację, zaśmiecam tylko wątek o waszym NWN, więc idem sobie. A w IWD2 zacząlem dobiero tryb SF (normalny dziś skończyłem).

26.05.2003
23:36
smile
[84]

Bogas [ Senator ]

Nikt cie nie wygania.
A to nie tylko wątek o NWN.
Gadamy tu o cRPG i trochę o RPG.

26.05.2003
23:38
smile
[85]

War [ dance of death ]

Hehe tego się w IWD2 nie spodziewałem :) Mój paladyn (jest pierwszą postacią) odmówił kasy za wykonanie zadania ! ble jak on mógł :P A moja zła Drowka już chciała wszystkim nastukać ;) Hehe po IWD1 nie spodziewałem się tego :)

Gilmar --> dzięki !

26.05.2003
23:41
smile
[86]

Gilmar [ Easy Rider ]

Raistlinek ---------> Ty nic nie zaśmiecasz, to po pierwsze, a po drugie to Twierdza Najemników Faerunu to miejsce w ktorym rozmawiamy o wszystkich cRPG, ktore nam sie podobały badź nie, ze wskazaniem na te pierwsze. źle odebrałeś chyba post Bogasa, jak byś go znal lepiej nie doszukałbyś się w tym poście niczego nieprzyjaznego.

26.05.2003
23:45
smile
[87]

Gilmar [ Easy Rider ]

War ---------> jeszcze nie raz ID2 Cię zaskoczy, ta gra ma więcej RPG niz wiekszość zapatrzonych w nią jako bijatykę graczy przypuszcza. Moje odpowiedzi były chaotyczne i nie pelne ale wybacz grałem ponad pół roku temu, Shakka jest bardziej na bieżąco ale jak bedę mógł to zawsze możesz na mnie liczyć.

26.05.2003
23:49
[88]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Gilmar---> Ależ ja się przecież nie obraziłem ani nie odczułem nieprzyjaznych wibracji:)) Tak po prostu się chciałem pochwalić bo się dziś pół dnia na hardzie męczyłem z Isairem i Madae.....chyba najtrudniejsza walka w crpg z jaką maiałem do czynienia.

A co do NWN, chętnie bym pograł ale to nie na mój sprzęt na razie. Solo NWN jest raczje mało ciekawe, a w mody nie grałem ani nie widziałem. Więc wybaczcie ale w tej kwestii jestem zielony. Za to mogę się wypowiadać o BG!, BG2, IWD 1 i 2, PT, Arcanum i Falloutach:)

26.05.2003
23:57
smile
[89]

War [ dance of death ]

Hehe przedstawie Wam swoją drużynę. Ew. uwagi mile widziane :)
1) Aasimar - Paladyn Ilmantera - Poziom 2; Efektywny poziom 3; Praworządny Dobry;
S-16 Z-10 K-12 I-10 M-16 Ch-16
2) Tarczowy Krasnolud - Wojownik - Poziom 2; Chaotyczny Dobry;
S-18 Z-14 K-18 I-10 M-10 Ch-6
3) Drowka - Pani Strachu Bane'a (Kapłanka) - Poziom 2; Efektywny poziom 4; Neutralnie Zły;
S-16 K-12 Z-12 I-10 M-16 Ch-14
4) Pół-elfka - Druidka - Poziom 2; Neutralnie Zły;
S-16 Z-14 K-12 I-10 M-16 Ch-8
5) Niziołek Wędrowca - Łotrzyk - Poziom 2; Praworządnie Zły
S-14 Z-18 K-12 I-14 M-10 Ch-8
6) Księżycowa Elfka - Czarodziejka - Poziom 2; Chaotycznie Dobry
S-10 Z-14 K-14 I-18 M-12 Ch-8

27.05.2003
00:01
smile
[90]

Gilmar [ Easy Rider ]

Raistlinek ---------> cieszę sie, ze sobie to wyjasniliśmy, gratuluę zwycięstwa nad siłami zła. Faktycznie walka finałowa jest zabójcza i jakze inna niz w wiekszości cRPG. Cała ID2 moim zdaniem jest bardzo dobra i powiedziałbym nawet, ze wnosi całkiem nowe elementy do cRPG, przeniesione chociazby z przygodówek. Wszystkie walki w ID2 sa interesujace i nie przypominaja standartowej sztampy. Nie ma czasu na relaks a lekcewazenie przeciwnika kończy sie zazwyczaj tragicznie - to ogromny plus dla twórców tej gry.

27.05.2003
00:02
smile
[91]

War [ dance of death ]

Hehe ja w grach cRPG drużyną wyznaje zasade 3na3 (3 kobietki i 3 facetów), aby....w czasie odpoczynku im się nie nudziło buhahahah :) I podobnie jest z charakterami - część złych, część dobrych....neutralnych nie lubie...
Na razie (wiem że to moze sie zmienic) zawiodłem się troszke na paladynie, ale za to zaskoczony jestem postawą Kapłanki Drowki :)

Gilmar --> wiem że dawno nie grałeś, ale jak możesz, to podpowiadaj co nieco :)

27.05.2003
00:05
smile
[92]

War [ dance of death ]

Hehe dopiero to zobaczyłem - na razie najwięcej zabójstw ma mój uzbrojony (chwilowo) w kusze łotrzyk :))) Najmniej czarodziejka no ale ona ma na razie maaało czarów (tzn 3 moze zapamiętać naraz) no ale to sie zmieni :)

Aha i nie ukrywam - moja drużyna była po częśći wzorowana na drużynie Gilmara i Shakki :))

27.05.2003
00:10
smile
[93]

Gilmar [ Easy Rider ]

War -----------> bardzo dobry zespół, paladynowi to teraz potrzeba mądrości i podnosic cechy woja, charyzme to juz sobie daruj bo i tak lepiej bedzie odpędzac martwiaki kaplanka. Wazne bądzie własciwe dobieranie umiejetności i atutów. Bardzo Ci polecam dla łótrzyka to stosowanie magicznych urządzen, to całkowicie zmienia postac złodzieja i jest wyjatkowo cenne.

27.05.2003
00:15
smile
[94]

War [ dance of death ]

Gilmar --> hehe właśnie dlatego tyle INT dałem łotrzykowi, by móc rozwijać spokojnie kilka umiejętności - otwieranie, skradanie, ukrywanie, przeszukiwanie, naprawa (jakoś tak chyba) i urządzenia magiczne :) Zobaczymy jak to z tymi urządzeniami bedzie - tu głównie polegałem na Tobie :)

27.05.2003
00:17
smile
[95]

War [ dance of death ]

Aha bo Gilmar, chyba niezauważyłeś tamtego pytanka - kiedy paladyn dostanie jakieś czary ?

27.05.2003
00:17
smile
[96]

Gilmar [ Easy Rider ]

War ---------> mówisz, ze malo czarow ma mag, skoncentrój sie na magicznym pocisku i kuli ognia. Magiczny pocisk docenisz jak zaczniesz stosować. Inwestuj w szybkie czary, bo sa najefektywniejsze, często nie ma czasu na dlugie inkantacje.Bardzo dobre jest grupowe przyspieszenie ale to wyżej poziomowy czar.

27.05.2003
00:19
smile
[97]

War [ dance of death ]

Gilmar, jakbyś mógł i miał chwilke, to napisz jakie ataty by się przydały tym moim członkom drużyny...Tak mniej więcej z tego co pamietasz :) Bo ja już musze lecieć :/
Dzieki za rady Gilmar !
Dobranoc !

27.05.2003
00:23
smile
[98]

Gilmar [ Easy Rider ]

War ---------> ja widziałem to pytanie ale nie bardzo pamietam, zwłaszcza, ze Aasimar to ma jakiś inny sposób awansu, podobnie jak Drow. Zwróć uwagę, że i paladyn i druid i kaplan maja po dwie jakby księgi czarow, jedna to domena a druga to jakoś inaczej. Popatzr tam dobrze w karcie postaci z czarami sa takie fiszki na górze chyba.
Nie dubluj tych czarow bedziesz mial wiekszy asortyment, chyba że jakies bardzo cenne dla Ciebie.

27.05.2003
00:24
[99]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Gilmar---> Zgadzam się z tobą, że w IWD2 było kilka ciekawych rozwiązań. Jako przykład podam siedlisko goblinów, do którego wkrdłem się nie alarmując żadego z klanów, i dzięki temu zdobyłem dodatkowe doświadczenie. Potem jednak zabiłem wszystich, żeby jeszcze więcej exp zyskać. Poza tym sporo zależy tu od współczynników i cech (np. blef, zastraszanie itp.). Warto mieć w drużynie dobrego mówcę, gdyz dzięki niemu pojawia się wiele nowych opcji.

War---> Oto moja drużynka po skończeniu IWD2 (statystyki bez posiadanych przedmiotów)

Ragnar Fireax - tarczowy krasnolud, woj10/brb7 (S:20, Zr:20, Kon:20, Int:8, Mdr:7, Cha:5)
Czarny Pazur - człowiek, mnich17 (S:20, Zr:18, Kon:16, Int:4, Mdr:18, Cha:4)
Tanahel Goldsword - półelf, bard17 (S:10, Zr:14, Kon:10, Int:18, Mdr:10, Cha:18)
Tamarra Baenre - drow, mag15 (S:7, Zr:18, Kon:15, Int:22, Mdr:9, Cha:12)
Widmowe Ostrze - tiefling, Łotrzyk10/łowca6 (S:20, Zr:19, Kon:19, Int:14, Mdr:5, Cha:5)
Laura Moonbright - aasimar, Kapłanka Lathandera16 (S:16, Zr:13, Kon:10, Int:8, Mdr:22, Cha:16)

27.05.2003
00:38
smile
[100]

Gilmar [ Easy Rider ]

Raistlinek -----------> widze, że bardziej siłowe rozwiazania niz moje i masz o 1 poziom wyżej niz moja drużyna ale to pewnie dlatego, ze grałes na hard a ja tylko na normalu. W poprzedniej części , chyba, podawałem swój skład jako pogłądówke dla War'a. ID2 skończyłem chyba w pażdzierniku i od tamtej pory bardzo duzo zapomniełem bo miałem na tapecie i NWN i Morrowinda i Vampire, Gothic2. Wiele mi sie miesza, ale jednego jestem pewien ID2 jest bardzo dobra, ciekawa i życzyłbym sobie aby takich gier powstawało więcej.

27.05.2003
00:42
[101]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Gilmar----> Zazdroszcze sprzętu....z wyżej wymienionych co najwyżej w wampira mógłbym porządnie pograć....

27.05.2003
00:50
smile
[102]

Bogas [ Senator ]

Niech ktos złozy nowy wątek zeby rano było w czym pisać :)

27.05.2003
00:52
[103]

Gilmar [ Easy Rider ]

Raistlinek ---------> ja wcale nie mam takiego sprzetu, bo mam P -800. 256 ram, GF2 GTS pro 64 MB, i dobra, szybka płyte głowna. Wszystko chodzi calkiem dobrze na Win98, nie grzebie w ustawieniach gry tak jak się azinstaluje tak jest i nie narzekam. Ostatnio gram w Gothica 2 i mam tylko jedno zastrzezenie dlugo sie ładuje i zapisuje save.
Moze Twoje obawy, że NWN u Ciebie nie pójdzie sa plonne, ta gra nie ma tak duzych wymagań, jak MOrr, czy Gothic.

27.05.2003
00:58
smile
[104]

Gilmar [ Easy Rider ]

Bogas ----------> dobra zakladam nową część...

27.05.2003
01:13
smile
[105]

Gilmar [ Easy Rider ]

Zapraszam do nowej części.........

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.