GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic 2 (cz.27)

19.05.2003
08:05
smile
[1]

Mysia [ Szczurek ]

Gothic 2 (cz.27)

Zostala wypuszczona kolejna czesc wspanialej gry, jaka jest Gothic 2. Tu bedziemy rozmawiac o swoich rozterkach w grze jak i problemach, napotkanych podczas podrozy po dolinie, ktorej juz nie oslaniala bezpieczna bariera, w ktorej grasuja Orki ze smokami na czele. My musimy sprostac wyzwaniom i pokonac wysłannika zlego boga Beliara, przywracajac tym samym spokoj i rownowage krainie Mortany !

=======================================================================

Porady forumowiczów:
SPOILER:


Prosba by Mysia
UPRASZA SIE WSZYSTKICH ZADAJACYCH "CIEKAWE PYTANIA" O GRANIE W GRY CRPG KTORE POLEGAJA NA ZACZEPIANIU NPC I CO WAZNIEJSZE SLUCHANIU CO ONI MOWIA:( BO 75% PYTAN NA TYM FORUM POLEGA NA TYM ZE WIEKSZOSC Z ZADAJCYCH PYTANIA NOTORYCZNIE OLEWA ODPOWIEDZI NPC'OW A RECZE WAM ZE GOTHIC II TO PROSTA GRA I JEDYNA NIESPODZIANKE SPOTKACIE TYLKO W 6 ROZDZIALE :) JEDYNA ZAGADKA W CALEJ GRZE ;) A RESZTE MOZNA SIE DOWIEDZIEC WYPYTUJAC NPC'OW BO OD TEGO MAJA IMIONA BY Z NIMI GADAC, A NIE TYLKO OBYWATEL, CZY STRAZNIK:) DODATKOWO UPRASZA SIE O NIE UZYWANIE W ROZMOWACH Z NPC'AMI KLAWISZA"ESC" ;)

PS. ZEBACZY NIE PYTAJCIE BO WAM ODPOWIEDZA W NIEMILY SPOSOB ;)))



1. GILDIA ZŁODZIEJI
"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja scieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy sie udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy sie zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf
Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodzieji, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kase Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąc zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w szkrzyni w tej jaskini jest smierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójsć do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyc do gildii.


2. PROBLEMY Z KASĄ by Cainoor
Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. KAPLICZKI by Long & Mysia
Kapliczki: podsumowanie
Kaplicze mozemy odwiedzac tylko raz dziennie, nie ma znaczenia ktora kaplicze odwiedzamy (mozemy zawsze ta sama) efekty sa zalezne od wartosci datku i klasy postaci (przynaleznosci)
100 sz +5 życia, +4 many, +1 siły
50 sz: +5 życia, +2 many, +1 siły
10 sz: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
z czego: mag = mana, najemnik = sila, palladyn = sila lub HP

4.O DOŚWIADCZENIU by mikmac
Generalnie 1% umiejetnosci kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drozeje do 2 pkt. nauki.
Tworcy gry doszli do wniosku, ze jezeli walczysz mieczem jedn. to tez poniekad nabywasz doswiadczenia w dwurecznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w kazdej umiejetnosci sa trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejetnosci [luk-kusza; jedno.-dwureczny] roznia sie stopniem, to zawsze uczysz sie za 10 pkt nauki i idzie to po 5% na kazda umiejetnosc. Jest to po to aby nadgonic z druga umiejetnoscia do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [lucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka bedzie kosztowac 10 pkt nauki po 5% na kazde - az do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz sa w takim stopniu i mozesz uczyc sie je oddzielnie - czyli przeznaczac punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie sa: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5.JAK ZDOBYĆ ZBROJĘ PEŁZACZY by _Luke_
Co do tej zbroi z pelzaczy. Najpierw trzeba pogadac z mysliwym Gestath'em (kolesiem od smokow, o ktorego pytalo tyle osob), pozniej idziemy do Wilka na farmie Omara i przekazujemy mu 10 plyt z pelzaczy. Na nastepny dzien mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. ODŻYWIANIE by _Luke_
Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

7. KRWAWE KIELICHY by Gordek, SilentOtto and _Luke
- Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
- Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręcznośc na poziomie 40).
- Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
- Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
- Piąty kielich jest w ratuszu na pietrze w jedym z pokoi, stoi na komodzie
- Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. QUEST DLA HARADA (Przynieść broń orka) by Angel_from_kabaty
Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.
1) Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
2) Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą(tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukanajaskinia jest na dole.
3) Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. kosztuje nas to 50szt złota ale kożyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco bartokowi( jaśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
Można równierz pogadać z Haradem i przekonac go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu kożyści.

9. JAK UŁATWIĆ SOBIE START by Angel_from_kabaty
Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłe(zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową(tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów(tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i troche strzał(czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie:P). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii(zdobyć exp i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

METODY NA PODWYŻSZENIE STATSÓW NA STAŁE by Astrea
Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadac, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:
- siły: smoczy korzeń
- zręczności: jagoda goblinia
- magii: ognisty korzen
- życia: leczniczy korzeń

PORADA DLA POCZĄTKUJĄCYCH by Astrea
W I rozdziale, zanim przystapi sie do jakiegos obozu - powinno sie na maxa robic wszystkie zadania. Niektóre z zadan - po przyłączeniu sie do którejs z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doswiadczenia.

ŁUK BOSPERA by Angel_from_kabaty i Cainoor
Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów(siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

MYŚLIWI by Gordek

OKOLICE KORINIS

Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora, żuwaczek, serc, kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
uczy usuwania:
- żuwaczek, pazurów, skrzydeł krwiopijcy, żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza, kłów, skrzydeł krwiopijcy, żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znalexlismy prace)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadalismy na ten temat z Gestalhem) by Yancy

GORNICZA DOLINA

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek, języka ognistego jaszczura, rogu smoczego zębacza,
w 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek, spuszczania smoeczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce, róg cieniostwora, pazury

Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury

14.NAUCZYCIELE by gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??
Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. 90; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30;
Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. 90, Wulfgar (koszary), max. 60, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 30; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba miec przynajmniej 60%);
Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)
Skradanie:Jasper z gildii złodzieji, Bartok (plac wisielcow)
Zręczność: Cassia (w gildii złodziji), max. 90, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 90, Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 90 (tylko najemnicy lub bez przydziału);
Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. 90; Brutus(zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy dordze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60;
Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak wezmiemy go na pokład w 6 rodziale), max.200
Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodzieji - dopiero jak tam wstąpimy);
Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);
Tworzenie run: magowie, 2 w bibliotece jeden przed kapliczka, jeden na glownym dziedzincu, 6 krag Pyrokar (tylko magowie);
Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara(QUEST); Constatntino (dolne miasto Khorinis)(musisz znac choc podstawy alchemii); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem(QUEST), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miskurki jesli mamy składniki)

15.PODWYŻSZENIE O 2% BRONI JEDNORĘCZNYCH by Gordek
Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.

16.ZADANIE Z KSIĘGĄ PODATKOWĄ LEHMARA by Gordek
Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odniesmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), pózniej zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do szkrzyni ze skarbem gildii złodzieji na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego by zandarus
OKOLICE KORINIS
- za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
- okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
- góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
- 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
- za czarnym trollem,
- na cmętarzu za farmą Sekoba,
- w krypcie za farmą Onara,
- za trolami przy wieży Dextera.
- szczyt gory jak idziemy od latarni w kierunku Niclasa wlazimy na szczyt i tam rosnie szczaw.
- jaskinia po prawo od czarnego trola (tam gdzie proba ognia dla magow) lewa odnoga (jaksinia przyslonieta przez roslinnosc)
GÓRNICZA DOLINA
- na skarpie koło kryjowki Diega, trzeba sie wspiąć i iść w kierunku zamku)
- kolo stada zebaczy kolo pierwszej kopalni (losowo szczaw lub eliksir sily lub zrecznosci)


=======================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <------mapy do Gothic'a 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą GERMAN
https://gothic2.binio.com <------porady i mapki POLSKA
=======================================================================

Minimalne Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
=======================================================================

Link do poprzedniej części:

19.05.2003
08:07
smile
[2]

Mysia [ Szczurek ]

wreszcie sam pierwszy na watku ;)

Cos wam powiem dla mnie jedno co jest jkeszcze troche niedorobione w grze to fakt tego czeladnictwa:)

- Harad - kowal- wykowanie mieczy (nieskonczona ilosc)
- Bosper - Łuczarz - skupywanie TYLKO skor TYLKO Cieniostworow,wargow,wilkow i trolli (a co z pazurami zebami skorami topielcow?? dlaczego ich nie skupuje i dodatkowo forsa sie podobno kiedyz konczy :(
- Constantino - alchemik - skupuje roslinki, ale najemnikiem to nim raczej nie bede ;) ale tez mam nadzieje ze skupuje wszystkie bo rdestow polnych i innych roslin mam mnustwo i jedyne co sie oplaca z nimi robic to sprzedawac :) bo jak mam kupowac u alchemika jakis potion dajacy 100 pt, za 50 zlota to na skladniki do potionu sa warte 200 :) lepiej je by bylo u niego sprzedac ,a rdestow polnych uzbieralem na mapie korinis z 50 :) wiec zysk bylby :)
tylko ten Bosper mnie denerwoje bo nie wiem po cobralem wszystkie specjalnosci jak pazury i kly stoja po 4?? ;))))

19.05.2003
08:42
[3]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> A Ty już wątek z samego rana ;) Może przy okazji mi powiesz kiedy dostaje się coś lepszego niż ciężka szata maga?

Ja dziś i jutro niestety nie mam czasu. Jak to mawiali Orkowi Peani z Warcrafta - Work, work, work...

19.05.2003
08:45
[4]

Morgler [ Legionista ]

Mam problem z niewykonanym zadaniem zabicia hersztow orkow na terenach khorinis. Zdobylem mape pozycji orkow, zatluklem chyba wszystkie orki na mapie khorinis, dowodca paldynow dostal pierscionki dal mi kase i doswiadczenie i powiedzial ze juz dalem wystarczajaca nauczke orkom i to wystarczy a zadanie nie jest zaliczone. O co chodzi? Rozmawialem tez z przybocznym hagena i nic. ???

19.05.2003
08:52
smile
[5]

SilentOtto [ Faraon ]

Morgler ---> Zdobyłeś mapę zabijajjąc orkowego pułkownika - to był ten przywódca. Wszyscy paladyni mają podobnie - zadanie zostaje, ponieważ Hagen mówi, że możesz mu jeszcze przynieść jakiś pierścionek jeżeli go zdobędziesz. Wszystko jest ok. i możesz grać dalej nie przejmując się wpisem w dzienniku :D

19.05.2003
08:52
[6]

Yancy [ Senator ]

Mogler ---> Mnie to zadanie zaliczyło właśnie po rozmowie z rycerzem stojącym obok Lorda Hagena. Nie było kłopotu. A zrobiłem je w czwartym rozdziale. Wcześniej Lord Hagen powiedział, że zdziwiłby się gdyby byli jeszcze jacyć orkowi dowódcy w okolicach Korinis.

19.05.2003
08:55
smile
[7]

Mysia [ Szczurek ]

Yancy --- ja niedostalem nic innego niz szate Arcymaga ognia, bo z tego vco mi sie wydaje nie ma nic lepszego :) bo nie wyobrazam soibie maga w zbroii :)))) to nie jedynka gdzie jedna postac od drogiej roznila sie wygladem i obozem :) tutaj rozni sie reowqniez klasa pancerza :)

Morger --- ja wybilem wszystkie i mi takze powiedzial ze zabilem juz dosc orkowego plugastwa, ale zadanie mam zaliczone :)))))

19.05.2003
08:56
[8]

Yancy [ Senator ]

SilentOtto ---> Ja tak nie miałem, po utłuczeniu wszystkich orkowych dowódców (bez mapy :) - bowiem do pułkownika dotarłem na samym końcu) i rozmowie z Hagenem, a potem z tym rycerzem obok niego - zadanie mi zaliczyło i tyle.

19.05.2003
08:58
[9]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Nie chcę zbroi :). Ale chodzi mi o to że w trzecim rozdziale Pyrokar mianował mnie arcymagiem ognia - ale dał ciężką szatę maga ognia. Pytam więc czy będzie dostępna ta szata arcymaga...

19.05.2003
09:02
smile
[10]

SilentOtto [ Faraon ]

Ja również mam to zadanie zaliczone, ale stało się to chyba po przejściu do następnego rozdziału. A gadałem z Hagenem i paladynem stojącym po jego lewicy :) Hagen mówi, że byłby zdziwiony gdyby się jeszcze jacyś szwendali, ale gdyby jednak pierścionek się trafił to zwsze mozna mu go przynieść. Zresztą w finale (rozdzial 6-ty) nie miałem żadnych niewykonanych bądź zepsutych zadań..

19.05.2003
09:05
smile
[11]

SilentOtto [ Faraon ]

Yancy ---> Dość dawno skończyłem i nie jestem pewien kiedy mi zadanie wpadło jako zaliczone... Teraz biorę sie za grę jako mag. Musiałem troszkę odczekać, aby część wiedzy się ulotniła :)

19.05.2003
09:09
[12]

Yancy [ Senator ]

SilentOtto ---> Ja od razu zacząłem drugi raz ;) Ale na trzeci - najemnikiem - chyba się szybko nie skuszę.

19.05.2003
09:11
[13]

aries [ Konsul ]

Witajcie .....

Mysia --> i jak obejrzalej do konca ... ???

19.05.2003
09:13
[14]

aries [ Konsul ]

Yancy --> chyba cie rozumiem ... gram magiem i jest to nadal pasjonujace i wciagajace ... ale przed najemikiem zrobie sobie chyba przerwe

19.05.2003
09:17
[15]

Yancy [ Senator ]

aries ---> No, Mag jest cool, niektóre rozmowy, to poezja ;) Zwłaszcza ta z Paladynami na statku i z Corneliusem... (patrz poprzedni wątek)...

19.05.2003
09:44
smile
[16]

Oriongry [ Legionista ]

Gdzie znaleźć smoczy korzeń, tylko jego brakuje mi w zadaniu dla Constantina?
Jak załatwić njlepeij sprawę zdobycia pierścienia +15 do siły od Cassi? Obecnie mam 2 zadanie od niej (po zwędzeniu i dostarczeniu pierścienia Constantina) - tzn. krwawe puchary. ale chciałbym ten "dopalacz" do siły. Czy lepiej ją zaatakować i spróbować ubić czy jednak robić zadanie dla niej i co potem?
Mysia - sorki nie pisałem maila bo mnie nie było, dopiero dzisiaj o tym czytam.

19.05.2003
10:01
[17]

Wesol [ Chor��y ]

Pomocy jestem juz na wyspie i walcze prawdopodobnie z ostania baza; takim smoczkiem z kosci, ale za nic w swiecie nie moge go pokonac, nawet jak mi sie uda zabrac mu polowe energi po godzinie wlalenia w niego :) to on i tak sie regeneruja i ma napowrot cala energie. Wiecie moze jak go pokonac ??

19.05.2003
10:04
smile
[18]

Mysia [ Szczurek ]

aries --- wszystkie filmy ogladalem juz wczesniej (myslalem ze po wszystkich napisach tez bedzie ale nie bylo (a chodzi Ci pewnie o ten co wkladam sowje ciuchy do skrzynki i rozmowa z xardasem ?:) ten ogladalem juz na pierwszym koncu :))

Oriongry --- mi to rybka jak bedziesz chcial to napisz i tak odpowiem jak bede miacl chwile :)
a smoczy korzen znajdziesz tam gdzie inne roslinki lub gdzie indziej na planszy :) wystarczy sie rozgladac :)
a nie chodzi tu o piercien tylko o AMULET :) i teraz pozostaje Ci tylko zabicie wszystkich w gildii :) bo jak rzucisz sie na jednego to inni sie odezwa ;) ale uwazaj bo zlodziejaszki umieja niezle walczyc ;)

19.05.2003
10:42
[19]

aries [ Konsul ]

Mysia --> nie nie o ten chodzi .... po napisach jest jeszcze jeden filmik ... skoro nie masz to opowiem mniej wiecej co tam jest ... pamietasz rozmowe z palladynem na statku tym ktoremu mielismy oddac statek ... mowi ze czas wracac na korinis a my mu mowimy ze wcale nie mamy na to ochoty on na to mowi ze porozmawiamy o tym na pelnym morzu ....
Otorz po napisach jest fil wlasnie z ta rozmowa ... plyniemy a on mowi ze jestesmy przeciazeni i ze musimy wywalic czesc ladunku zlota ... my mowimy ze nic nam nie grozi ... a on ze to niebezpieczne wody i ze czesto bywaja tu sztormy ... i cos tam jeszcze .... ale to wszystko jest nawiazaniem do kolejnej czesci (dodatku) zreszta jak i rozmowa z Xardasem w finale ...

19.05.2003
10:46
[20]

Krom [ Chor��y ]

Mam dwa małe problemy;
--gdzie znajdę Sengratha (quest od jego zatroskanego kolegi Udara)
-- co jest z tym ostatnim smokiem w Górniczej Dolinie, chodzi mi o skalnego,nie mam na niego zlecenia od Orika, poza tym bestia jest nieśmiertelna, zarówno w 4, jak i w 5 rozdziale, żadna broń się go nie ima, gram paladynem, mam buga czy to może quest dla łowcy smoków? Zadania Łowcy Smoków i Polowanie na smoki mam zaliczone.

19.05.2003
10:52
[21]

aries [ Konsul ]

Krom --> nie ty pierwszy piszesz o tym problemie ... ale to bug ... jesli masz jakiegos wczesniejszego sejva mozesz wrocic i jeszcze raz zagrac ...
A tak swoja droga ... dziwi mnie ten bug ... gram po raz 3 i jak do tej pory nie mialem z tym problemu ...

19.05.2003
10:55
[22]

TeadyBeeR [ Legend ]

Krom -- > Sengratha znajdziesz idac ciagle przed siebie(no , moze lekko na prawo) po zejsciu z tarana (wejscie do zamku) . Lezy az pod tym drewnianym murem otoczony kilkoma orkami.

A gdzie znajde pierscian Angara?Mowil mi ,ze zgubil go gdzies na poludnie od zamku ,ale nie mam pojecia gdzie.Lazilem i lazilem i znalazlem tylko smoka :)).

19.05.2003
10:56
smile
[23]

Mysia [ Szczurek ]

aries --- to tego filu nie mialem :(((( i nie wiem dlaczego bo specjalnie nie przyciskalem nic specjalnego :(
Krom --- Sengrath lezy za mostkiem przy orkowej palisadzie, wystarczy je przeplondrowac i wrocic z informacja :)
a co do Twego 4 smoka to jest to bug :) a co sie tyczy tego ze nikt Ci nic nie mowi to nic dziwnego, by Ci mowili tylko wtedy gdybys zabijal w okreslonej kolejnosci
gadajac
Orlik - bagienny - Orlik - kamienny - Orlik - ognisty - Orlik - Lodowy
w innej kolejnosci orlik zawsze "nie mam dla Ciebie zadnych nowych informacji o smokach" :) a sproboj wracac do Korinis a tego smoka sobie musisz odposcic, albo sprobowac wczytac wczesniejszy save

19.05.2003
10:58
smile
[24]

ivo [ Pretorianin ]

Wesol -> a czy przed walką naładowaleś Oko i pogadałeś ze smokiem ?

19.05.2003
11:05
[25]

aries [ Konsul ]

Wesol -->to ciekawe co mowisz ... dla maga zabicie go to 3 czary ... dla palladyna 5 lub 6 ... najemnik ponoc kila ciec mieczem ... nie bylo problemow z pokonaniem go ... Ivo moze miesz racje ... naladowales oko ponownie po pokonaniu tego smoka przed mostem ? .... musisz porozmawiac z tym koscianym bo to istotne dla watku gry ...( no moze nie tej ale ogolnie dla dodatku) ...

19.05.2003
11:17
[26]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Ten drugi filmik jest nawet jak ominiesz napisy klawiszem esc. Widać byłeś baardzo niecierpliwy i nacisnąłeś więcej niż raz ;) Właściwie to nie tyle filmik co rozmowa... "Łapy PRECZ od złota!" ;)

19.05.2003
11:27
smile
[27]

Mysia [ Szczurek ]

Yancy --- NIE MIALEM tego filmu :) chyba ze sie pojawia wczesniej niz wyplyniecie :) gadam z kapitanem, wyplywam (mam od tego save) film z rozmowa z xardasem - napisy - menu glowne :)
idioty ze mnie ne rob ;)

19.05.2003
11:29
[28]

aries [ Konsul ]

Moze jeszcze dla wszystkich ... tam gdzie jest kosciany smok ... za slupami sa krat z ktorych wychodza co chwila orkowie ... nie mozna tam wejsc a kraty otwieraja sie jak sie przechodzi w poblizu nich ... mozna to zrobic nawet po zabiciu smoka ... i orkowie wychodza co chwila i caly czas ...

19.05.2003
11:30
[29]

aries [ Konsul ]

Mysia --> jest ten filmik .. i faktycznie zaczyna sie od slow "lapy precz o zlota ..."

19.05.2003
11:32
[30]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Wczytaj zapis, filmik jest po wypłynięciu, i po napisach. Pamiętam że ominąłem w pewnym momencie napisy klawiszem esc i zaczął się ten filmik... Najpierw czarny ekran, "koło" lunety omiatające morze, statek w "oczku" lunety i potem dialog... Nie możliwe aby w Twojej wersji nie było ;)

19.05.2003
11:33
[31]

aries [ Konsul ]

Mysia --> porozmawiaj z palladynem o oddaniu statku ... potem z kapitanem i wyplyniecie ... filmik ... potem napisy ... i znow filmik ... statek ogladany przez lunete .. i slychac rozmowe ..... :)

19.05.2003
11:54
[32]

szokbar [ Pretorianin ]

TeadyBeeR ------------> amulet znajdziesz w krypcie zaznaczonej na mapie jakby domek, obecnie nie moge dołączyć mapki, gdzieś na północy, poszukaj, uwaga szkielet mag i jeszcze kilka szkieletów wewnątrz, a na powierzchni jeszcze więcej szkieletów

19.05.2003
12:15
[33]

robal [ Pretorianin ]

Czesc. Mam takie pytanie. Otoz musze teraz dostac się do tego miasta Indotarth i za bardzo nie wiem co robic. Otoz byłem już w tej tajemnej bibliotece i dowiedzialem się żeby stworzyc rune teleportujaca ale brakuje mi „kamienia runicznego” (skad go wziasc). Nastepnie slyszalem ze w tej tajmnej biblioece jest ciezka zbroja paladyna ale jakos tam jej nie widze. Doszedlem chyba do konca podziemi czyli tam gdzie były trzy demony. Proszę Was o odpowiedz na te pytania.

19.05.2003
12:20
[34]

aries [ Konsul ]

robal --> musisz zrobic rune ... jak przeczytasz jedna z ksiazek w tej krypcie z demonami wlasnie bedziesz wiedzial co dalej i jak ja zrobic ... pusta runa lezy na stole ... (grasz palladynem?) - jesli tak to po zrobieniu runy teleportuje cie do ukrytego pomieszczenia w tej bibliotece i tam jest zbroja ... i jeszcze lzy inosa do 2 konsekracji miecza ... potem jak juz wszystko masz ... musisz skompletowac zaloge ... juz gdziesz pisalem kogo mozna zabrac ... pamietaj 8 czlonkow i 1 kapitana ... czlonkow zalogi mozna zwerbowac chyba 12 ale wybrac musisz 8 kapitanow jest 3 i tez tylko jednego mozesz wybrac ... a potem juz tylko na statek i do dworu irdorath

19.05.2003
13:12
[35]

Krom [ Chor��y ]

Dzięki panowie za pomoc, ale chyba daruje sobie tego smoka , właśnie skończyłem gre…(paladyn 41 lvl),a ze wskazówek skorzystam jako świeżo upieczony najemnik:)aha mapa Hanny prowadząca do skarbu—prowadzi do jakiegoś skarbu, czy chodzi tu o jaskinię z pierścieniem nietykalności?
TeadyBeeR—przed wejściem do Nowego Obozu (lodowy smok) jest droga w lewo prowadząca do góry – idż nią do końca, dojdziesz do polany z kilkoma szkieletami, i kamieniami , będzie tam wejście do małej jaskini—tam jest to co Cię interesuje.

19.05.2003
13:17
[36]

aries [ Konsul ]

Krom --> ten skarb to wlasnie ten pierscien ...

19.05.2003
13:54
smile
[37]

Asmodean [ Konsul ]

Pozwole sobie powtorzyc moje pytanie:

Mam pytanie. Jestem w posiadaniu pelnej wersji G II tyle że niemieckiej. I mam wala bo kompletnie nic nie rozumiem a ciezko sie gra na slepo. Wiec czy wiadome jest komus istnienie jakiejs latki dajacej angielski napisy (polskimi tez nie wzgardze) szukalem juz w GS-ie ale hmm nie znalazlem. Za pomoc bede zobowiazany bo ta moja niemoc mnie irytuje...

19.05.2003
14:38
[38]

Mysia [ Szczurek ]

Asmodean --- niestety z tego co wiem to sa wersje polska lub angielska nikt nie stworzy lat gdy inna firmaplaci swoim pracownikom za zloklalizowanie wersji :) polecam kupic zamiast angielskiej - polska wersje

19.05.2003
16:41
[39]

robal [ Pretorianin ]

Sorki ze tak mecze ostatnio pytaniami ale znow mam problem. Otoz żeby dostac się na wyspe Indothart trzeba zebac 8-osobowa zaloge na statek. I tu problem. Jak szedlem na statek to jedynie rozmawialem z Kapitanem statku żeby do mnie się przylaczyl a w innych postaciach takich jak Diego czy Lee niestety nie mam zadnego dialogu żeby się do mnie przylaczyli. Proszę powiedzcie co musze zrobic. Aha gram Paladynem.

19.05.2003
17:00
[40]

Loczek [ Senator ]

Mam jeszcze pytanko dot. gildii zlodziei.

Z tego co wyczytalem, dowiedzialem sie ze musze zamknac goscia, ktory zakosil pieniądze Jorze...
Problem w tym, ze jestem juz duzo za tym wydarzeniem (nie mam save'a przed zadaniem), a tego łepka nie zamknąłem tylko go puściłem. Jest jeszcze jakis sposob na dostanie sie do kanałow???


pozdrawiam

19.05.2003
18:07
[41]

Gordek [ Generaďż˝ ]

aries --> jak już jestes to powiedz gdzie jest 6 klucz od wieży (jeden u Pecka, drugi u Pabla, trzeci u Wambo, czwarty u Kusznika z koszarach, piąty u strażnika pijącego browar).

Co do tego filmiku to w mojej wersji on również jest, więc albo Mysia go nie zauważył, albo coś ma skopane. Co do kolejności zabijania smoków to wszystko jest dobrze jeśli zaczniemy na bagiennym a skończymy na lodowym. Ja tak zacząłem, ale się pomyliłem i myślałem, że jako drugiego mam zabić smoka ognia (tak niezrozumiale ten Orlik gada :)) i dopiero zabiłem smoka powietrza (na koniec lodowego) i quest mam zaliczony. Nadal też prosiłbym o napisanie mi co jest w tych kopalniach z kratą i czy można skorzystać z wina tego gostka na farmie Lobrata :) Widzę też, że nawet SilentOtto zabiera się ponowną grę, mnie też to czeka (w lipcu :)), ale się zastanawiam czy zagrać drugi raz magiem czy najmnikiem, bo mam takiego sejwa (14 poziom i wszystkie potworki na mapie Khorinis wybite) i zastanawiam się, czy z tego za słaby mag nei powstanie.

19.05.2003
20:08
smile
[42]

suicide [ Pretorianin ]

Sorry ale nie czytalem wszystkich odcinkow ale mam pytanie.Wykonczylem gilde zlodzieji ,a chce sie nauczytc otwierania zamkow, ten slusarz zagaduje ze musze udowodnic ze jestem odpowiedzialny i cos tam.I jak to zrobic?

19.05.2003
20:13
[43]

szokbar [ Pretorianin ]

suicide--------------> musisz spłacić dług Gritty, quest u Mattea

19.05.2003
20:18
smile
[44]

suicide [ Pretorianin ]

szokbar------------>dzieki zobacze jak bede w domu:) Puki co robota na glowie hehe

19.05.2003
20:32
smile
[45]

Bajt [ ]

Powtarzam moje pytanie: jak zdobyc ciezka zbroje lowcy smokow?

19.05.2003
21:57
[46]

tymczasowy164220 [ Junior ]

Mam pytanie odnosnie skladnikow do tworzenia run , czy skladniki do takich czarow jak : tworzenie magicznego golema , przyzwanie demona beda , ze tak powiem , bez problemowo dostepne ? Tzn czy bedzie sie je dalo gdzies kupic ? Jak tak to gdzie ? I kiedy (rozdzial). A jeslo nie to gdzie mozna je znalesc? Jak ktos wie gdzie sa subs. do innych ciekawych spelli to tez bym byl wdzieczny za info :o) Podro

19.05.2003
23:50
[47]

Yancy [ Senator ]

chrisqq ---> Wszystkie składniki można kupić bądź znaleźć.

Gordek ---> Miałem ten sam dylemat, ale nie przejmuj się. Gram magiem i nie narzekam. Wystarczający poziom many dla maga do 300pkt (nie mniej) i tyle bez kłopotu się da osiągnąć. Nawet przy zapisie - gdzie postać rozwijała inne cechy. Ja najemnikiem może zagram od zera - by się dołaczyć do gildii złodziei i poznać wszystkie sekrety. Zresztą zobaczę - po magu robię pauzę ;)

Co do gry magiem. Początek nie jest najlepszy. Mag startuje z kiepskimi czarami i mizernymi możliwościami. Jeżeli nie pakuje się choć trochę w siłę i miecze - to trzeba bardzo ostrożnie przemykać między rozdziałami. Jedyny czar jako taki to kula ognia z drugiego kręgu. Trzeci krąg nie przynosi wielkich zmian. Można wziąć piorun kulisty.
Dopiero pod koniec trzeciego rozdziału zaczyna się wypas! Czwarty krąg magii. Błyskawica i duża kula ognia - dają popalić. Ja wziąłem jeszcze obudzenie golema - ale nie zachwyca mnie ten czar. Ostatecznie można się nauczyć zniszczenia ożywieńca. Od tego momentu tylko brak kasy na buteleczki z maną, jest w stanie maga zatrzymać.

Przy okazji - grając magiem trafił mi się nieciekawy bug. Mianowicie Garond nie dał mi runy teleportacji do zamku :( Kiedy to zauważyłem - było za późno na cofnięcie się. Szkoda. Czekają mnie męczące węrówki...

20.05.2003
01:13
[48]

Poul [ Legionista ]

Bajt -> KUPIC !!!
W pozniejszych rozdzialac mozna ja znalezc u Benneta (cena: 20000).

20.05.2003
08:26
smile
[49]

Mysia [ Szczurek ]

Suicide --- Czytaj .... topic bo on wlasnie jest dla takich jak ty, po to go prowadzimy bys nie zadawal tak genialnych pytan na forum ;) jakbys nie zauweazyl sa tam 2 sciezki jedna jak wszystkich zamkniesz inna jak nie zamkniesz :) a co ciekawsze wystarczy zamknac tylko jednego by morderca sie pojawil :) a gildia zlodziei jest potrzebna tak naprawde tylko po jedna rzecz :)))) by sie nauczyc okradania ludzi :)

20.05.2003
08:27
smile
[50]

Mysia [ Szczurek ]

Bajt --- najemnik zbroje smokow kupuje, a nie dostaje i wszystkie zbroje bedziesz mogl kupic u Beneta na farmie onara :) a jezeli nie masz opcji dialogowej to tylko dlatego ze jeszcze nie czas bys ja nosil :)

20.05.2003
08:37
smile
[51]

Mysia [ Szczurek ]

Yancy ---- co do maga to sie z Toba niezgodze:) juz praktycznie na poczatku dostajemy fireballa a wtedy mozna wykosic calutka mape korinis co prawda na oblezenie gorniczej doliny przyjdzie czas w 4 rozdziale ale korinis mozna BEZ PROBLEMOW wykosic juz na 2 rozdziale, mowie tu o wszystkich stworkach (nie liczac szkieletow) bo ognista strzala mozna wykosic wszystkie stworki nie liczac troli ognistych jaszczurek, cieniostworow i zebaczy(w stadzie) :)

fakt zeod 4 poziomu nie ma na maga mocnych, ale na poczatku on nie jest taki cienki :) liczac ze moze snajperka wykaszac z dystansu :) a zadko ktory wojownik czy palladyn poszczyci sie topielcem na 1 strzal w tak wczesnym stadium gry:)

20.05.2003
08:55
[52]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Pewnie że można zrobić wszystko jak się chce. Tylko że w 1 czy 2 rozdziale nawet nie ma tyle buteleczek z maną by wykosić wszystkich. O gotówce na nie nie wspomnę. Zabicie orka elite kulą ognia to... sam wiesz. Słowem - wszystko można - ale lepiej poczekać - większa zabawa.
Zresztą radocha to jest dopiero wtedy jak jedna błyskawica zabija zębacza. :)

20.05.2003
10:48
smile
[53]

Mysia [ Szczurek ]

Yancy buteleczek mi nigdy nie zabraklo, wystarczy sobie alchemie zrobic :) i juz masz buteleczek mnustwo :), ja koncze 1 rozdzial magiem ktory ma 12 level :) wykaszajac mape ofcourse tylko nieruszam szkieletow, a reszta jestdo rozwalenia :)

20.05.2003
11:10
smile
[54]

Jabba [ Legionista ]

Widze ze ludzie przestali zadawac dziwne pytania :] i Mysia sama do siebie gada :] hehe

20.05.2003
11:22
smile
[55]

Mysia [ Szczurek ]

Jabba --- z Yancy'm gadam jakbysnie widzial ;)

20.05.2003
11:32
[56]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Ja zwyczajnie rozegrałem sprawę z magiem inaczej. Tzn. zostawiłem sobie trudniejszych przeciwników do momentu aż awansowałem do 4 kręgu. Nawet teraz nie robię czystek etnicznych na mapie. Zostawiam sobie trochę zabawy na 5 rozdział i czary szóstego kręgu - kiedy to mag jest półbogiem ;)

Dziś nadal nie mam czasu na forum :) Tylko okazyjnie ;)

20.05.2003
11:43
smile
[57]

Mysia [ Szczurek ]

Yancy -- tracisz przez to pol zabawy :))))))
bo najlepsza jest satysfakcja ze pokonalo sie trola bez bugow samymi firebalami :)

20.05.2003
12:29
[58]

robal [ Pretorianin ]

Siema. Naprawde nie wiecie z czym to jest zwiazane ze po zalozeniu ciezkiej zbroi paladyna, umocnieniu miecza przez Lzy Innosa dalej nie mogę zwerbowac zalogi na statek procz kapitana tego statku. U żadnej postaci typu Diego czy Lee nie mam mozliwosci dialogu żeby się do mnie przylaczyli na wyplyniecie do wyspy Ingothart. Może to jakis babol w grze a może cos zle robie odpowiedzcie. Aha Hagen mowi mi ze mi da statek dopiero jak wykona swoje zadanie :(

20.05.2003
12:35
smile
[59]

falkon [ Pretorianin ]

mam pytanko - z góry przepraszam jezeli ktos juz je zadał ale tyle jest wątków o tej grze ze niedałbym rady wszystkich przejżęć :)
Chodzi mi o INVERT MAOUSE :) - czy się da ? bo gra mi sie podoba mam ją od momentu pokazania sie w naszym kraju..ale zainstalowalem i mnie odrzucilo bo wlasnie tego niebylo a ja inaczej grac nieumie :)
Wiec jak sie nieda..to chyba sie porzegnam z tą extra grą :(

20.05.2003
12:42
[60]

Bogdan S. [ Pretorianin ]

falkon-----> o ile sie niemyle to ocja "odwrocona kamera" zalatwi sprawe.

20.05.2003
12:48
[61]

Bogdan S. [ Pretorianin ]

Robal_> musisz obejrzec mape morska ktora znalazles w biblotece. Wtedy bohater powie, ze potrzebny mu bedzie statek i pojawi sie odpowiednia obcja dialogowa. A tak poza tym to tak to czasmi bywa jak zna sie watek a niepoznaje sie go samemmu.

20.05.2003
12:52
[62]

aries [ Konsul ]

robal --> po pierwsze sprawdz u miltena ... on sam powinien zagadac cie o wyplyniecie ... z niektorymi postaciami trzeba na jpierw zagadac by potem pojawila sie opcja gadki z wyplynieciem ... czy wiesz kto moze wyplynac? mozesz zabrac 8 czlonow zalogi i 1 kapitana
Kapitanowie - Jack, Facet z klasztoru i kurcze jak mu to jest ten dostek na farmie onara ktory stoi przed domem i uczy sily i zrecznosci
Zaloga - Diego, Gorn, Milten, Vatras, Angar, Mario, kowal najemikow, Lares, ten kolo wierzy xardasa jak mu bylo , jeden z najemnikow w gorniczej dolinie (z nim jest ciekawie bo jak go zabierzesz mozesz z nim razem chodzic po wyspie), to chyba wszyscy chyba ze jeszcze o kims zapomnialem

20.05.2003
14:06
[63]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Witam
Widzę, że coś dzisiaj pusto. Sam nie odzywałem się ostatnio. Praca.
Co do maga to rzeczywiście w 6 rozdziale można nazwać go półbogiem, np. rewelacyjny jest deszcz ognia i ta fala. Słaby jest kamienny golem, nadaje się na zębacze ale orkowie i jaszczuroludzie szybko się go pozbywają.
aries ---> Sorry, że nie byłem na gg, ale w pracy nie mogę.

20.05.2003
14:07
smile
[64]

Oriongry [ Legionista ]

Gdzie znajdę Dextera - tego który wydał list gończy. Podobno w okolicy majątku ziemskiego, ale konkretniej...?

20.05.2003
14:12
[65]

zandarus [ Generaďż˝ ]

A, czy widzieliście solucję do Gothica II w Komputer Świat - Gry (albo w Cliku, nie pamiętam w którym czasopiśmie). Jest tam zdjęcie z taką dziwną zbroją z futer (?). Czy ktoś ją miał?

20.05.2003
14:14
[66]

Stoigniew [ Centurion ]

Oriongry - Dexter jest na poludnie od farmy - zobacz na mape tam na gorce jest wieza i kilka domkow jest tam Dexter a oprocz niego troche bandytow - na lewo od sciezki prowadzacej na ta gore widac tez kilka namiotow (to na dole). Jest tam mysliwy Grom wykonasz dla niego prostego questa to mozesz sie u niegi uczyc.

20.05.2003
14:18
[67]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Pustawo jest, widać wszyscy pracują. Przynajmniej ja nie mam czasu ;) Kamienny golem trochę mnie rozczarował. Lekko stracona runa. Ale powiem Ci że jak już wezwę 4 na raz :)) Robi się całkiem zabawnie :)
Mimo że nie są to najlepsze wybory - to myślę że wezmę też wezwanie demona - a już na pewno Armię Ciemności (mój ulubiony czar z jedynki :)))) - nie tyle chodzi o skuteczność co o wygląd tej armii szkieletów ;) Zresztą run wystarczy na to.

Powie mi ktoś - czy mag ma lepszą szatę niż ciężka szata maga?

20.05.2003
14:20
[68]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Oriongry ---> Dexter jest na szczycie góry z wieżą przy starej kopalni. Góry te są za kopcem na polu (z polnymi bestiami) farmy Onara. Za tym szczytem jest Grom (ten przy 2 trollach). Jeśli stoisz prosto do kopca na polu, miń go, i idź lewą stroną a dojdziesz do ścieszki prowadzącej na szczyt.

20.05.2003
14:21
[69]

Oriongry [ Legionista ]

Stoigniew -thx a lot.
Mam jeszcze pytanko: czy mając klucz od Hanny za dostarczenie spisu dłużników od Lehmara mogę (będąc na 6 lvl )próbowac iść na wyspę ze skarbami gildii złodziei, czy nie ma tam trudnych enemies? Czy lepiej podpakować sie jeszcze?

20.05.2003
14:28
[70]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Yancy ---> Demona to trzech orków rozwala. Nic lepszego od ciężkiej szaty maga (tej co dostałeś po naprawie oka ?)nie ma, ale można zdobyć amulet, zwie się łaska Inosa (chyba). W 5 rozdziale w piewnicach biblioteki przeczytasz o nim a jak porozmawiasz potem z Pyrokarem to go dostaniesz. Jeśli masz ten pierściń co dodaje 10 do wszystkiego i założysz dodatkowo amulet, to będziesz miał obronę przed bronią 110, strzałami 110, co do ognia i czarów nie pamiętam.

20.05.2003
14:33
[71]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Oriongry ---> Na tej wyspie jest 5 - 6 jaszczurów. Najlepiej sprowokuj je aby pobiegły za tobą do wody, odpłyń i wróć do brzegu, kiedy stoisz na dnie to je rozwal, jaszczur ma krótkie nogi i nie sięga dna. W skrzyniach jes kilka kielichów i złota.

20.05.2003
14:36
[72]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Trochę szkoda, fajnie zmieniać ubranka ;) Czyli niewiele się zmieni. Pierścionek mam oczywiście, a teraz już z okiem Innosa jest 105/105 ogień i czary chyba 80/80

20.05.2003
14:52
[73]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Yancy ---> Njwięcej ubranek ma najemnik, a najmniej mag. Ja także lubię zmieniać ubranka, szkoda, że autorzy nie wymyślili więcej warjacji. Co do ciuchów to rekordy bije chyba Dungeon Siege, ale tam idziesz i tniesz, tniesz........itd. Niezły jest wybór w Baldur's Gate.
Dlaczego jest napisane strój farmera nr 1, czy są inne stroje farmerów?

20.05.2003
15:12
[74]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Nie jest jeden strój farmera, ale też to zauważyłem... Dungeon Siege, jakoś mi nie przypadło do serca...

20.05.2003
15:43
[75]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Yancy ---> Co do tego amuletu to nie jest to oko Inosa ale łaska lub aura Inosa. Dungeon Siege ma świetną grafikę naprawdę niezłą muzykę i...............tragiczą fabułę.

20.05.2003
15:45
smile
[76]

DarkStar [ PowerUser ]

nie przesadzacie z tym wstepniakiem? zamiesccie od razu cala solucje i bedzie po klopocie...

20.05.2003
15:53
[77]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Oj, gdyby zamieszczono całą solucję to czsopisma nie miałyby co drukować :)
We wstępniaku są opowiedzi na pytania o które pytali najczęściej ludzie na forum, aby ciągle nie było odpowiedzi na te same pytania.

20.05.2003
16:05
smile
[78]

DarkStar [ PowerUser ]

taaa w szczegolnosci punkt 2 i 9 tudziez 8... zreszta do wszystkich moglbym sie przyczepic. jak ktos czegos nie wie to pyta - od tego jest ten watek. taki wstepniak z gory sugeruje co nalezy zrobic, wiec cala satysfakcja z samodzielnego rozwiazania problemu znika...

20.05.2003
16:31
[79]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Zgadzam się, że gotowe rozwiązania psują satysfakcję z gry. Jednak w tej grze jest duuuużo problemów nie opisanych we wstępniaku. Jest on tak rozbudowany dlatego iż są w nim odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Zrozum ile razy można w jednym wątku odpowiadać na to samo????

20.05.2003
16:35
smile
[80]

Bajt [ ]

Mysia --> Dzieki, a kiedy dokladnie mozna kupic ta zbroje? Wlasciwie to pytam w imieniu brata, wiec nie wiem za duzo. Brat jest w 5. rozdziale tuz przed wyplynieciem i nadal nie moze kupic tej zbroi od Benneta. Jest tylko opcja kupna Sredniej Zbroi.

20.05.2003
16:35
[81]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Co do zbroi. Znalazłem obrazek z ubrankiem ze skór, czy ktoś je miał?

20.05.2003
16:37
smile
[82]

DarkStar [ PowerUser ]

wcale nie musisz odpowiadac jak nie chesz - ktos inny to zrobi. a pytania typu jak zdobyc w godzine 10000 kasy i najlepsza zbroje w grze sa lamerskie i swiadcza tylko o tym, ze dana persona nie powinna zasiadac do tej gry.

20.05.2003
16:41
[83]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Bajt ---> Ciężka zbroja łowcy smoków powinna być dostępna u Benneta za 20000 złota. Jeśli się nie myle najpierw trzeba mu przynieść wszystkie jaja smoków i sprzedać smocze łuski z których wyrabia się te zbroje.

20.05.2003
16:44
[84]

zandarus [ Generaďż˝ ]

DarkStar ---> Jak widzisz staram się odpowiadać na pytania jeśli wiem. Sprawia mi to przyjemność. Czysty altruizm :)

20.05.2003
16:49
[85]

DarkStar [ PowerUser ]

z tego co pamietam to ciezka zbroje mozna kupic po przeczytaniu almanachu w tajmnej komnacie Xardasa w Klasztorze. oczywiscie wczesniej trzeba miec srednia.

zandarus --->
w takim razie nie narzekaj "ile razy można w jednym wątku odpowiadać na to samo????":P

20.05.2003
16:56
smile
[86]

szokbar [ Pretorianin ]

czym jest lepiej strzelać: z łuku czy z kuszy?

20.05.2003
16:56
[87]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Zgoda, trzeba jeszcze przeczytać almanach Xardasa w podziemiach biblioteki klasztornej.
DarkStar ---> Chyba masz rację, może temu jest mniej pytań?

20.05.2003
17:02
[88]

zandarus [ Generaďż˝ ]

szkobar ---> To zależy od preferencji. Kusze zadają większe obrażenia ale są wolniejsze, natomiast łuki są szybsze ale obrażenia przez nie zadawane są mniejsze. Ja osobiście wolę kusze. Proponuję Ci jednak używanie mieczy:)

20.05.2003
18:35
smile
[89]

jems007 [ Legionista ]

Mam pytanie kto mnie nauczy usówać smoczego serca i gdzie on jest??

20.05.2003
21:02
[90]

tymczasowy164220 [ Junior ]

Zabilem juz 3 smoki , bagienny , lodowy i ognisty. Nie moge znalesc 4tego smoka , orik nie chce mi dac namiarow. gdzie znajduje sie kamienny smok , zwiedzilem juz chyba cala mape. 2 razy nawet wylecialem poza nia :o)

20.05.2003
21:28
[91]

picuś [ Generaďż˝ ]

Mam dokładnie ten sam problem, zabiłem trzy smoki w kolejności podanej przez Orika czyli bagnisty, ognisty i lodowy.
Ale teraz Orik twierdzi, iż nie ma żadnych nowych informacji o smokach i zastanawiam się czy to bug czy mam zaczekać czy iść do kogoś innego?

20.05.2003
21:35
[92]

AQA [ Pani Jeziora ]

Chrisqq, picuś ---> Kamienny smok: od zamku przez rzeczkę i wzdłuż palisady, aż dojdziecie do ścieżki pod górę (jeśli graliście w Gothica 1, to przechodzi się przez miejsce, gdzie stał na mostku kamienny Golem,a za mostkiem był zamek z Harpiami i Lesterem) ; według mnie nie ma znaczenia, w jakiej kolejności robicie smoki : grając Paladynem zrobiłam : kamiennego, bagiennego, ognistego i lodowego :)

20.05.2003
21:37
smile
[93]

Ramz [ Konsul ]

Mam problem z Gothickiem 2 to znaczy po wyjściu z gorniczej doliny( i zebraniu wiadomości o smokach od palladyna) i przejściu do rozdziału 3 wszystkie postacie NPC jaki potwory znikneły Z Korinis (sorka za błędy) .
Jeśliktoś może to niech mi powie jak rozwiązać ten problem? Plizzzzzzzzzzz
Mój sprzęt to Athlon xp 1600 , Radeon 8500 128 mb i około 700 Mb Ramu Windows XP

20.05.2003
21:38
[94]

picuś [ Generaďż˝ ]

AQA --> Dzieki za pomoc.
Czyli mogę spokojnie do kamiennego podskoczyć bez rozmowy o nim z Orikiem ?

20.05.2003
21:39
[95]

AQA [ Pani Jeziora ]

jems007 ---> Koleżka nazywa się Gestath i znajduje się w tej samej lokacji co dojście do Kamiennego Smoka, o czym wyżej :) Pan ten uczy również usuwania smoczył łusek;

20.05.2003
21:41
[96]

AQA [ Pani Jeziora ]

picuś ---> ja najpierw robiłam Smoki, a potem leciałam z komentarzem o ich zgonie do Orika (dobrze myślę, że to ten koleś w Zamku w Górniczej Dolinie, ten z komnaty Garonda ??) i Garonda (od Garonda za każdego Smoka kasujesz 500 doświadczenia i trochę złota :)

21.05.2003
00:28
smile
[97]

Paul Atryda [ Chor��y ]

Czesc. Mama pytanko. Na liscie opetanych, ktora mam od Pyrokara jest facet imieniem Engrom. Za cholere nie moge go znalezc. Moglby mi ktos pomoc...

21.05.2003
02:11
smile
[98]

Paul Atryda [ Chor��y ]

Jeszcze jedno. Nie zabilem Hosh-Paka, poszedlem pogadac z Urshakiem, powiedzial mi, ze chce sie spotkac z Hosh-Pakiem. Poszedlem do Hosh-Paka. zeby z nim pogadac, a on we mnie wali ogniem. Co jest grane ?

21.05.2003
08:35
[99]

Yancy [ Senator ]

Jestem w końcówce rozdziału piątego. Mam sporo potworów na mapie do dobicia, albo mogę płynąć na wyspę. To drugie już nie jest zbyt emocjonujące - bo nie sądzę by zakończenie znacznie się różniło.

Szósty krąg magii wymiata totalnie! Jeżeli macie wątpliwości jaka postać jest w grze najmocniejsza - to powiedzcie mi która inna potrafi zabić dwa trolle na raz jednym czarem :) Tak naprawdę - dałoby się zabić ich i 10 - ale nigdzie nie ma więcej niż dwa obok siebie ;)
Z szóstego kręgu nauczyłem się wszystkich czarów prócz zmniejszenia potwora - ten czar aż w szóstym kręgu - to wielkie nieporozumienie. Pustych run zostało mi 2 - choć poznałem wszystko co miałem w planie.Tak więc "zmarnuję" na coś te runy - PN i tak nie ma już na co dawać, bo przecież nie na siłę i zręczność :))
Mimo dużej ilości many - nadal uważam że czary maga pochłaniają jej stanowczo za dużo. A wszystko to przez to, że próbowano jakość zbalansować ilość many dla Paladyna. Nie wyszło jednak to najlepiej :(

21.05.2003
09:26
[100]

aries [ Konsul ]

Yancy --> masz racje ... mag to ciekawa postac ale od 4 kregu ... piersze 3 byly raczej trudne zwlaszcza gdy poszlo sie w maga tak jak ja czyli zero sily i tylko troszke zrecznosci ... ale masz racje mag to potego ...majac many okolo ... kurcze nawet nie wiem ile jej teraz mam ale ostatni jak patrzylem bylo cos kolo 400 ... mag jest potego nie do przejscia ... jeden tylko problem ... mag zalatwia wszystko z daleka nawet nic nie podejdzi ale pokonani przeciwnicy zwlaszcza orkowie znikaja i nie mozna ich obszukac dy sie oddalimy zbytnio od cial ...

21.05.2003
09:32
[101]

aries [ Konsul ]

Paul Atryda --> no wlasnie o to chodzi ... musisz zabic Hosh-Packa i dopiero pogadac z Urshakiem ... wtedy on zajmie miejsce Hoshpacka i zarobisz chyb cos okolo 1000 XP ale nie bedzie juz twoim przyjacielem ...

21.05.2003
09:35
[102]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Wielce mnie ten problem nie przejął :) Jedynym poszukiwanym towarem - są buteleczki z maną. Reszta, na tym etapie, nie potrzebna mi już jest. Pobawię się trochę czarami (po to zostawiłem trochę potworów na mapie) i kończę grę magiem. Potem pauza i to raczej dłuższa, bo przesadziłem naprawdę z graniem ostatnio ;) Zresztą najmenik już mnie tak nie ciągnie. Może tylko dlatego trochę mnie ciekawi, że dla niego zostawiłem wstąpienie do gildii złodziei - co otworz nowe możliwości.

Swoją drogą - Pyrokar mi mówi, że ciągle są osoby opętane (posiadające almanch) - wiem że jest Mario jeszcze, ale on w Korinis jest nieśmiertelny :(
Domyślam się że limit nauki 250pkt many jest ostateczny - potem tylko alchemia?

21.05.2003
09:37
smile
[103]

niv0let [ Pretorianin ]

No, skończyłem grę jako Paladyn, poniżej moje przemyślenia (tak mnie ta gra pochłoneła, że nie chciało mi się nic pisać wcześniej ;))

Pierwsze wrażenie jest po prostu super. Wreszcie gra, w której mogę robić co chcę jak chcę i kiedy chcę! Prawdziwe roleplaying i to grywalne (bez setek statystyk i długich nudnych dialogów). Myślę, że ostatnim razem kiedy byłem tak zachwycony taką grą, to było jeszcze za czasów Eye of the Beholder, heh.
Poszczególne questy są skonstruowane w bardzo naturalny sposób, to znaczy oczekuje się od innych postaci zachowania takiego jak od normalnych ludzi. Do tego grafika jest po prostu cudna, a świat skonstruowany tak, że nie nudzi Ci się, jest dynamiczny.
Najlepsze jest to, że cały czas jest bardzo dużo niespodzianek, których chyba wszystkich nie da się wykryć za jednym razem. I tutaj byłbym przeciwny robieniu wszystkich questów za pierwszym razem - ludzie zostawcie sobie coś na następny raz ;)). Ja skończyłem grę paladynem w zwykłej zbroi z konsekrowanym mieczem, nie musicie być zaraz jakimś wypasionym zabójcą. Tutaj ta gra pokazuje swój urok - daje Ci wolność w wyborze sposobu rozwiązaywania problemów!

Minusy?
Brak czasu na codzienne sprawy w świecie rzeczywistym, totalne wciągnięcie w fabułę ;))

TO chyba najlepszy single-player od czasów *.questów Sierry.
pozdroofka


(teraz mam zamiar przejść magiem ;))))

21.05.2003
09:39
[104]

aries [ Konsul ]

Yancy --> dokladnie 250 plus eliksiry ... ja robilem tylko ducha ...

21.05.2003
09:55
[105]

Yancy [ Senator ]

niv0let ---> Dodaj do tego że każda postać ma nieco inne questy inny styl gry i sposób rozwiązywania zadań i w zasadzie aby w pełni grę poznać - trzeba ją przejść każdą z dostępnych postaci.

aries ---> Szkoda, bo nie ma co robić już z PN, a że strtowałem od przeciętnego dla maga zapisu - nie mam szczególnie wiele many. Ale to tylko nieznacznie wpływa na grę. Czy jest jej tyle, czy tyle i tak trzeba ją ciągle regenerować.

21.05.2003
10:13
smile
[106]

Mysia [ Szczurek ]

wy tam macie problem ;) ja swoim pierwszym magiem nie inwestowalem w mane;) ktora z buteleczek mozna uzbierac 350 :)i mialem cos kolo 400 many co w zupelnosci wystarcza na nawet najtrodniejsze sytuacje, bo wystarczaloby tak naprawde nawet 300 many, akurat tyle ile potrzeba na puszczenie 4 tchnien smierci, lub 2 smiertelnych fal :) a z tego co wiem raczej zadko ktory przeciwnik wytrzyma chocby jedna :)

a gra najemnikiem jest calkiem w porzadku :) nie inwestujesz nic w magie tylko w sile i bronie, jak na razie na 12 levelu mam 92 sily :) jak skoncze gre postaram sie mniec minimum 250 a z taka sila to mozna trola 1 strzalem polozyc :)

21.05.2003
12:21
[107]

shubniggurath [ Lost Soul ]

... mam pytanie:)) chce zostac najemnikiem przekonalem kilka osob... ale jak pokonam bulka to on se wstaje mowi ze wygralem ok:) ale ide do torlofa ktory nie wymienia mi ze bul;ko na mnie glosuje poprostu go pomija a pozatymv thekla mowi ze jestem oprychem i doniesie lee:(( odloldowalem gre i go nie zabijam...

21.05.2003
12:22
[108]

shubniggurath [ Lost Soul ]

... zapomnialem dodac Czy mam pokonac tego bulka czy nie? starac sie jakos inaczej przekonac wiekszosc?

21.05.2003
12:33
[109]

aries [ Konsul ]

shubiniggurath --> pokonanie bulka ok ... ale nalezalo najpierw pogadac z tym najemnikiem z imieniem u tekli ale nie z sylvio ... on daje zadanie pokonania ludzi sylvia ... poza tym nie wszystkich trzeba pobic ... trzeba wykonac zadanie np dla .ciphera i wykonac dla torlofa test (o ktorym mowi Lee) ... dopiero potem bedziesz moglstac sie najemnikiem

21.05.2003
12:36
smile
[110]

Mysia [ Szczurek ]

Shubniggurath --- aby zostac najemnikiem musisz
a) wykonac zadanie dla torlofa (pokonanie 2 straznikow nawiuedzajacych farme bengara)
b) przekonac do siebie wiekszosc najemnikow :)
a) jest proste - rozwalasz gosci i po krzyku

b) musisz przekonac do siebie wiekszosc najemnikow, od torlfa dowiadujesz sie ze mozesz wyzwac ludzi na pojedynek i tak
cipher --- oddasz 10 lodyg bagiennego ziela - sie zgodzi
sentenza ---- sciagnal na poczatku haracz od ciebie 50 sztuk i tez sie zgodzi
wilk --- sie zgodzi
bulko--- ten sie nigdy nie zgodzi (ale po pokonaniu go dostaniesz od tekli cud gulasz :) tylko ze najpier musiz wqrwic sylweia wtedy bulko sam cie zaczepi ;)
rod --- minimum 30 sily i nie chcesz mu oddac miecza a z toba zawalczy on piesci ty dlugi miecz ;) prosta walka
raul --- wystarczy go zaczepic i sprac
buster - moze cie wyszkolic w mieczach 30% a potem mozesz go wyzwac na pojedynek;)
cord --- wystarczy ze umiesz miecze 1 lub 2h na minimum 30%
koles u tekli na J kaze Ci pokonac 3 ludzi sylwia (np bulko,rod,raul)
rod --- ma cie w dupie bo jest ujarany ;))))))
i jeszcze kolo z questem gniazdo pelzaczy:) tego tez warto sprac;)
i musisz ich wiekszosc przekonac czyli lepiej przekonac wszystkich bo dostaniesz wiecej XP;) czyli wystarcy ze przekonasz ciphera,roda,raula,wilka,torlofa,corda,bustera, sentenze i wykonac zadanie dla torlofa i jestes w drozynie, torlof kaze ci pogadac z lee,leez onarem, onar, z lee :) i jestes juz najemnikiem :)
bez klopotu bez nalotu ;)

21.05.2003
12:39
smile
[111]

Mysia [ Szczurek ]

mysle ze z takim rozwiazaniem nie bedziesz mial problemow

a co do bulka
- pogadamy z tym kolesiem - bulko nas zaczepi
- nawyzywamy sylwia - bulko nas zaczepi :)

sa dwa wyjscia ;)

21.05.2003
12:53
[112]

aries [ Konsul ]

Mysia --> precyzyjnie i no koments ... hahahah ... :):) ... mala uwaga do zadania z Rodem nie trzeba miec sily 30 a i tak sie to zrobi ... bo nie utrzymamy miecza - ale jak mu nie oddamy bedzie walka i po pokonaniu doceni to ...

21.05.2003
12:53
[113]

Mamret [ Centurion ]

Mam male pytanko: Wlasnie skonczylem gre paladynem i nigdzie nie znalazlem drugiej buteleczki ze lzami Innosa (pierwsza byla w bibliotece w klasztorze). Gdzie ona jest? I jeszcze jedno: Skad zdobyc ciezki pancerz strazy?

21.05.2003
13:02
smile
[114]

Mysia [ Szczurek ]

Mammet --- są tylko jedne łzy innosa w grze ;)
nie wiem ską d dorwać taki pancerz ale w tym czasie jest dostępna zbroja palladyna :)
chyba że chodzi Ci o średnią zbroje - tą w obleganym zamku można kupic za chyba 2000 szt.

21.05.2003
13:02
[115]

aries [ Konsul ]

Mamret --> ciezki stroj straznika mozesz kupic za 2500 d olinie gorniczej w 2 rozdziale ... co do lez inosa ... to wiem tylko o jednej takiej butelce i sluzy ona do 2 konsekracji miecza

21.05.2003
13:04
[116]

aries [ Konsul ]

Mysia --> idziemy w duecie ;) .. hahahaha ;)

21.05.2003
13:05
[117]

Mamret [ Centurion ]

Dzieki. To znaczy, ze miecz mozna konsekrowac tylko dwa razy? (pierwszy raz za 5000 i drugi ze lzami Innosa)

21.05.2003
13:06
[118]

aries [ Konsul ]

Mamret --> dokladnie tak

21.05.2003
13:07
smile
[119]

Mysia [ Szczurek ]

sznurek do nastepnej czesci (dodalem do wstepniaka jak dołączyć do któregoś z obozów (gildii) ;)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.