tymczasowy163830 [ Junior ]
Splinter Cell (General protection fault!) Problem Rozwiazany!
Witam! Nareszcie zniknal u mnie problem wystepujacy w grach zrobionych chyba na silniku UT2003. Splinter Cell, R6: Raven Shield, UT 2003 to gry w ktorych pojawial sie problem:
General protection fault!
History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Szukalem w sieci na forum porad i rzadna niby nie dzialala (oprocz najbardziej banalnej). Chodzi mianowicie o porade dotyczaca sterownikow (moja karta to: GeForce 2MX 400 64MB TV OUT). Instalowalem najnowsze sterowniki i dalej jak pewnie wiekszosc z was zaowazyla bylo to samo (albo komunikat o bledzie albo restart komputera).
Rozwiazanie problemu (przynajmniej u mnie) to: sciagniecie starych sterownikow (probowalem nastepujacych:21.83, 23.11,27.42,29.42,32.20,40.72,41.03,43.00,43.45). Przy Splinter Cell pomogly jedynie jak na razie sterowniki z serii 27.42 (tylko ze jest lekki problem ze swiatlem w grze, ale juz dziala jakby nie patrzec:).
Strona ze sterownikami: https://download.guru3d.com/detonator/
Prosze o napisanie czy pomoglem tym ktorzy jeszcze nie rozwiazali tego dziwnego bledu... Pozdrawiam.