GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gothic 2 (cz.24)

13.05.2003
12:37
smile
[1]

Mysia [ Szczurek ]

Gothic 2 (cz.24)

Zostala wypuszczona kolejna czesc wspanialej gry, jaka jest Gothic 2. Tu bedziemy rozmawiac o swoich rozterkach w grze jak i problemach, napotkanych podczas podrozy po dolinie, ktorej juz nie oslaniala bezpieczna bariera, w ktorej grasuja Orki ze smokami na czele. My musimy sprostac wyzwaniom i pokonac zlego boga Beliara, przywracajac tym samym spokoj i rownowage krainie ludzi !

=======================================================================

Porady forumowiczów:
SPOILER:


1. GILDIA ZŁODZIEJI
"Jak zostałem złodziejem?" by Silent Otto

Moja scieżka wyglądała tak:
Na targowisku kupiec Jar skarży się, że skradziono mu sakiewkę. Należy złapać złodzieja i WSADZIĆ GO ZA KRATKI. Po jakimś czasie karczmarz z portowej knajpy powie, ze ktoś czeka na nas za sklepem rybnym. Należy sie udać na spotkanie i usiec typa. Zabieramy mu klucz, który otwiera wejście do kanałów. Znajduje się ono po prawej stronie nabrzeża portowego. Trzeba wskoczyć do wody i kawałek popłynąć w prawo. Przeoczyć się nie da. Otwieramy drzwi i zapuszczamy się w głąb kanałów. Tam spotykamy złodzieja, który zaprowadzi nas do głowy gildii. W czasie miłej konwersacji zgadzamy sie zostać złodziejem.

"Jak zostać złodziejem?" by Blugkolf
Najpierw należy uzyskać od Lorda Andre questa ze znalezieniem gildii złodzieji, potem pójść do Jory, obiecać mu złapanie Rengaru w zamian za info o gildii a nie za kasę, złapać Rengaru, zabrać mu kase i puścić wolno, oddać kase Jorze mówiąc, że Rengaru uciekł. Poprosić o info o gildii, potem pójść do knajpy portowej. Od oberżysty uzyskać info o specjalnych zleceniach i wziąc zadanie z przesyłką dla Baltrama od Nagura, pójść na farmę Akila odebrać przesyłkę dla Baltrama (tylko jak już pozbędziemy się najemników) i przy okazji załatwić bandytów którzy obrobili Hakona (jaskinia koło drogi z farmy Akila do latarni) w szkrzyni w tej jaskini jest smierdząca ryba, użycie jej powoduje znalezienie wewnątrz niej wiadomości. Teraz należy wrócić i zagadać z handlarzem ryb, dogadać się z nim i pójsć do tawerny zagadać z Nagurem, a potem z oberżystą. Spotkać się z Atillą, podziękuje nam za lojalność i da klucz do kanałów. I teraz już tylko dołączyc do gildii.


2. PROBLEMY Z KASĄ by Cainoor
Chodzi o pojedynek z typkiem na tyłach magazynu:
1. Najpierw pokonujesz go (wygrywasz 50 sz - oprócz swoich)
2. Prosi Cię byś odkupił jego miecz
3. Handlarz Jora sprzedaje go nam
4. Wracasz by się znów pojedynkować i teraz:
- Jak tylko pokonasz kolesia, zabierasz z ziemi jego miecz
- Ponownie z nim walczysz (za każdą wygraną zgarniając 50 sz)
Dopóki będziesz podnosił miecz po wygranej walce, dopóty koleś będzie chciał z Tobą walczyć
(sprawdzone parokrotnie)

3. KAPLICZKI by Long & Mysia
Kapliczki: podsumowanie
Kaplicze mozemy odwiedzac tylko raz dziennie, nie ma znaczenia ktora kaplicze odwiedzamy (mozemy zawsze ta sama) efekty sa zalezne od wartosci datku i klasy postaci (przynaleznosci)
100 sz +5 życia, +4 many, +1 siły
50 sz: +5 życia, +2 many, +1 siły
10 sz: "czujesz się jak nowonarodzony" :)
z czego: mag = mana, najemnik = sila, palladyn = sila lub HP

4.O DOŚWIADCZENIU by mikmac
Generalnie 1% umiejetnosci kosztuje 1 pkt. nauki. Ale w pewnym momencie drozeje do 2 pkt. nauki.
Tworcy gry doszli do wniosku, ze jezeli walczysz mieczem jedn. to tez poniekad nabywasz doswiadczenia w dwurecznym - i odwrotnie. Podobnie jest z kuszami i lukami. Ponadto poza procentami w kazdej umiejetnosci sa trzy stopnie - zielony, wojownik [kusznik], mistrz
I dlatego, jak podobne umiejetnosci [luk-kusza; jedno.-dwureczny] roznia sie stopniem, to zawsze uczysz sie za 10 pkt nauki i idzie to po 5% na kazda umiejetnosc. Jest to po to aby nadgonic z druga umiejetnoscia do tego samego stopnia.
I tak: jak masz luk 35% [lucznik] i kusze 10% [zielony] to zawsze nauka bedzie kosztowac 10 pkt nauki po 5% na kazde - az do momentu 55% luk, 30% kusza. Teraz sa w takim stopniu i mozesz uczyc sie je oddzielnie - czyli przeznaczac punkty tylko na jedno lub drugie.
Stopnie sa: zielony: 0% - 29%, wojownik: 30% - 59%, mistrz: 60% - 100%

5.JAK ZDOBYĆ ZBROJĘ PEŁZACZY by _Luke_
Co do tej zbroi z pelzaczy. Najpierw trzeba pogadac z mysliwym Gestath'em (kolesiem od smokow, o ktorego pytalo tyle osob), pozniej idziemy do Wilka na farmie Omara i przekazujemy mu 10 plyt z pelzaczy. Na nastepny dzien mamy zbroje:
55/50/20/15 cena - 1500

6. ODŻYWIANIE by _Luke_
Zjedzenie 25 jabłek daje +1 siły, 50 ciemnych grzybów +10 many, specjalne piwo +3HP i +1 many, gulasz Thekli (farma Onara) +1 siły

7. KRWAWE KIELICHY by Gordek, SilentOtto and _Luke
- Pierwszy kielich znajdziemy w pierwszym domu na prawo zaraz po wejściu do górnego miasta. Znajduje się on w skrzyni (kod do niej PPLPPL)
- Drugi kielich znajdziemy dom dalej. Należy wejść na pierwsze piętro, przekręcić lampę i zejść na dół.
Tam znajdziemy skrzynię do której klucz posiada Valentino (wymagana umiejętność kradzieży kieszonkowej i zręcznośc na poziomie 40).
- Trzeci kielich umieszczony jest w skrzyni w domu sędziego. Skrzynia ta ukryta jest na parterze w tajnym pomieszczeniu, które otworzymy
przekręcając tarczę obok kominka na pierwszym piętrze. Klucz do niej posiada sędzia (wymagania takie jak powyżej).
- Czwarty kielich znajduje się w domu obok alchemika w górnym mieście (przed wejściem należy się upewnić, że strażnik nie patrzy).
Kielich ten jest w skrzyni do której klucz znajdziemy na kominku w tym samym domu.
- Piąty kielich jest w ratuszu na pietrze w jedym z pokoi, stoi na komodzie
- Szósty znajdziemy u lichwiarza w dzielnicy portowej w jego skrzynce (kod LPPLP)

8. QUEST DLA HARADA (Przynieść broń orka) by Angel_from_kabaty
Otóż na samym początku nie mamy szans w walce z okiem. Są jednak trzy sposoby aby tego questa ukończyć szybko.
1) Można pójść do jaskini w której siedzi ork i wywabić go. Uciekać przed nim aż do miasta a tam strażnicy go zabiją a my bierzemy broń i zanosimy ją do Harada.
2) Nieco prostszy sposób: Pójść do innej jaskini, w której są lenie i tam na ziemi leży orkowy topór. Nie mam niestety mapy żeby zaznaczyć ale po wyjściu bramą(tą przy targowisku) skręcamy w lewo tak jak po roślinki dla alchemika i idziemy wzdłuż ściany. Nie wchodźcie tylko na górę bo ta droga prowadzi do latarni. Szukanajaskinia jest na dole.
3) Najlepszy według mnie sposób: Idziemy pogadać z Bartokiem (dawnym czeladnikiem łuczarza) i proponujemy mu wspólne polowanie. kosztuje nas to 50szt złota ale kożyści są znacznie większe. On zabija potwory my dostajemy expa. Przy okazji zdobywamy skóry dla Łuczarza. Na samym końcu wędrówki atakuje nas Ork. Pomagamy nieco bartokowi( jaśli ork nie padnie od jego strzał) i zabieramy jego broń.
Można równierz pogadać z Haradem i przekonac go, że Ork to zbyt trudny przeciwnik i dostać questa z pokonaniem bandytów, to jednak nie przynosi tylu kożyści.

9. JAK UŁATWIĆ SOBIE START by Angel_from_kabaty
Na samym początku jest dosyć ciężko. Moja sugestja jest następująca: żeby nie inwestować w siłe(zwłaszcza jak gra się magiem) najlepiej wziąć amulet +15 do siły. Amulet znajduje się w gildii złodziei. Nie będę się rozpisywał jak dostać się do gildii bo to już ktoś opisał. Powiem tylko jak sobie ułatwić zdobycie tego amuletu. Otóż na samym początku naszego pobytu w mieście należy zająć się dostaniem do siedziby gildii złodziei. Pogadać z szefową tej organizacji. Potem odmówić przyłączenia się do nich. Uciekać przed szefową(tylko uważajcie żeby nie przestała was gonić) do wyjścia z kanałów(tego do morza). Tam jest taki spadek, my wyskakujemy a ona utknie. Wtedy wystarczy łuk i troche strzał(czasem udaje jej się wyskoczyć ale to sporadycznie:P). Analogicznie można postąpić z dwoma pozostałymi członkami gildii(zdobyć exp i trochę przedmiotów). Następnie zabrać im klucze i otworzyć co się da. W zamkniętym dotąd pomieszczeniu jest skrzynia a w niej amulet +15 do siły. To na początek bardzo dużo. I pamiętajcie aby do kanałów iść już z umiejętnością otwierania zamków i z zapasem wytrychów. Jest tam sporo skrzyń które warto otworzyć. Zebrany sprzęt można potem sprzedać albo zachować na później. Przyszłemu magowi jednak przyda się szybko zdobyć 1000szt złota.

METODY NA PODWYŻSZENIE STATSÓW NA STAŁE by Astrea
Eliksiry na stałe podnoszące współczynniki (każdy wymaga użycia szczawiu królewskiego):
Poniższych roślin nie zjadac, nie sprzedawać, tylko trzymać, a po zdobyciu umiejętności "alchemia" - warzyć mikstury:
- siły: smoczy korzeń
- zręczności: jagoda goblinia
- magii: ognisty korzen
- życia: leczniczy korzeń

PORADA DLA POCZĄTKUJĄCYCH by Astrea
W I rozdziale, zanim przystapi sie do jakiegos obozu - powinno sie na maxa robic wszystkie zadania. Niektóre z zadan - po przyłączeniu sie do którejs z gildii - są nie do wykonania i przepadają bezcenne punkty doswiadczenia.

ŁUK BOSPERA by Angel_from_kabaty i Cainoor
Skradziony łuk jest w jednej ze skrzyń w kanałach. Wystarczy dostać się do kanałów(siedziby złodziei). Jak się dostać do gildii złodziei jest opisane powyżej. Żeby wziąć łuk ze skrzyni trzeba mieć wytrychy i umiejętność otwierania zamków.

MYŚLIWI by Gordek
Grom (niedaleko wieży Dextera)
uczy usuwania:
- rogu cieniostwora
- żuwaczek
- serc
- kłów

Grimbald (niedaleko czarnego Trolla)
czy usuwania:
- żuwaczek
- pazurów
- skrzydeł krwiopijcy
- żądeł krwiopijcy

Gaan (niedaleko wejścia do górniczej doliny)
uczy usuwania:
- rogu smoczego zębacza
- kłów
- skrzydeł krwiopijcy
- żadeł krwiopijcy

Wilk (na farmie Onara lub na farmie Bengara, jeśli mu znalexlismy prace)
- robi pancerz z płyt pełzaczy (dopiero jeśli pogadalismy na ten temat z Gestalhem) by Yancy
To są myślwi, którzy występują na mapie Khorinis.

Gestalh (niedaleko smoka powietrza, górnicza dolina)
uczy usuwania:
- żuwaczek
- języka ognistego jaszczura
- rogu smoczego zębacza
W 4 rozdziale dodatkowo uczy:
- usuwania smoczych łusek
- spuszczania smoeczej krwi

Talbin (dolina, na prawo od mostu na zamek, przejść się wzdłuż rzeki i 1 wejście w lewo) by zandarus
-serce
-róg cieniostwora
-pazury
Jergan (w kopalni Fajetha, chyba po otrzymaniu zadania z rudą)
-pazury


14.NAUCZYCIELE by gordek/wuluk/mysia/zandarus

Strzelanie z łuku: Wilk (farma Onara), max. ??, Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera), max. ??, Niclas (jak idziemy pod górkę od latarni Jacka), max. ??
Bronie jednoręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Cedrik (obok ratusza - tylko paladyni), max. ??; Wulfgar (koszary), max. 60; Keroloth (zamek w Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Arlik (za magazynem w Khorinis), max. 30;
Bronie dwuręczne: Cord (farma Onara), max. 90; Paladyn obok ratusza (tylko paladyni), max. ??, Wulfgar (koszary), max. ??, Keroloth (zamek z Górniczej Dolinie), max. 60; jeden z łowców smoków w 4 rozdziale (przełęcz Khorinis), max. 100; Rod (farma Onara), max. 30; najemnik w drodze na farmę Onara, max. 30; Lee (farma Onara), max. 100 (dopiero 5 rozdział i trzeba miec przynajmniej 60%);
Otwieranie zamków: Thorben (stolarz w Khornis); Ramirez (w gildii złodzieji)
Skradanie: ten trzeci z gildii złodzieji (może być na odwrót z Ramirezem, niestety teraz nie pamiętam dokładnie) i Bartok (były czeladnik łuczarza Bospera)
Zręczność: Cassia (w gildii złodziji), max. ??, kusznik w koszarach Khorinis, max. 60; Lares (port Khorinis), max. 90, jeden gostek w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. ??; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału);
Siła: Carl (kowal z portu Khorinis), max. 30; Harad (kowal z dolnego miasta), max. 50; Fester w zamku w Górniczej Dolinie (dopiero po przynieisieniu miecza), max. 70; Torflof (farma Onara), max. 80 (tylko najemnicy lub bez przydziału); Mortis (kowal z koszar), max. 60 (tylko straż królewska); Bennet (farma Onara), max. 100 (dopiero w 5 lub 6 rozdziale); Ingrath (ratusz - tylko paladyni), max. ??; Brutus(zamek w Górniczej dolinie) max. 75
Kusze: Uldar (kusznik z zamku w Górniczej Dolinie), max. 30; Dragomir (w obozie przy dordze do magicznego golema), max. 60; Kusznik z koszar w Khorinis, max. 60;
Mana: Vatras (mag wody z okolic świątyni Khorinis), max. 60; Sengorath (zamek w Górniczej Dolinie (tylko 2 i 3 rozdział), max. ??, Mag w klasztorze, który stoi przed kościołem, max. ?? (tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału); Pyrokar (klasztor, kościół - tylko dla magów i paladynów od 3 rozdziału, trzeba być zaawansowanym magiem [powyżej 60%]), max. ??; Milten (jak wezmiemy go na pokład w 6 rodziale), max.200
Kradzież kieszonkowa: Cassia (gildia złodzieji - dopiero jak tam wstąpimy);
Zdejmowanie zwierzętom skór: Bosper (łuczarz w Khorinis);
Tworzenie run: magowie w klasztorze,(tylko magowie);
Magia Ognia: gostek w klasztorze, przed kaplicą (tylko magowie);
Alchemia: Sagita (jaskinia za farmą Onara); Constatntino (dolne miasto Khorinis); Ignaz (miasto portowe, za kowalem Carlem), gostek w klasztorze, w piwnicach (dodatkowo robi on miskurki jesli mamy składniki)

Nauczyciele by zandarus

kowal Carl (miasto) - siła 30
kowal Harad (miasto) - siła 50
Mortis (koszary, dla strazy) - siła 60
Opolos (klasztor, dla magów) - siła 70
Brutus (zamek) - siła 75
Torlof (farma Onara, tylko dla najemników) - siła 90
Bennet (po zabraniu na statek) - siła 100

15.PODWYŻSZENIE O 2% BRONI JEDNORĘCZNYCH by Gordek
Jak porozmawiasz z Wulfgarem pomiędzy 5 a 7 rano to nauczy cię 2% broni jednoręcznych.

16.ZADANIE Z KSIĘGĄ PODATKOWĄ LEHMARA by Gordek
Nie warto księgi podatkowej Lehmara zanosić od razu do Hanny. Najpierw odniesmy ją Thorbenowi (dostaniem 200 expa), potem kupujemy tą książkę od niego za 100 szt. złota (jest w jego ekwipunku), pózniej zanosimy ją barmanowi Coragonowi w knajpie obok Vatrasa (dostajemy kolejne 200 expa). Znów ją od niego kupujemy i dopiero zanosimy do Hanny. A tam 200 expa, wytrychy i klucz do szkrzyni ze skarbem gildii złodzieji na wyspie na wprost portu w Khorinis.

17. Miejsce występowania Szczawiu Królewskiego by zandarus
- za kamiennym kręgiem na farmie Lobarta,
- okolice schodów do fosy na prawo od północnej bramy miasta,
- góra na lewo wychodząc z latarni (rośnie przy drzewie, które nie jest świerkiem),
- za kręgiem z kamieni na szczycie góry na którą idziemy prosto z latarni (prawa droga do miast, lewa na górę),
- 2 sztuki przy kamiennym kręgu, tym niedaleko jaskini z kołowrotem (1 rośnie w kręgu, 2 obok przy drzewie),
- za czarnym trollem,
- na cmętarzu za farmą Sekoba,
- w krypcie za farmą Onara,
- za trolami przy wieży Dextera.

=======================================================================

Linki do stron związanych z Gothic'iem 2:
https://gamesweb.com/pc/tipps_tricks/gothic2/ <------mapy do Gothic'a 2 i wiele ciekawych rzeczy związanych z grą
https://gothic2.binio.com
=======================================================================

Wymagania sprzętowe: PIII 700 Mhz, 256 MB Ram, akcelerator 3D 32 MB
=======================================================================

Link do poprzedniej części:

13.05.2003
12:42
[2]

Yancy [ Senator ]

rickii ---> Nie żartuj, przecież jest zaznaczony nawet na głównej mapie ;)

13.05.2003
12:44
[3]

rickii [ Konsul ]

korde nie widze

13.05.2003
12:45
smile
[4]

Mysia [ Szczurek ]

k-wa nawet nie moge byc pierwszy na wlasnym watku;))))
Yancy --- to jest to o czym mowilem zero zaciecia do gry a grac po to by przejsc i pochwalic sie przeszedlem Gothica :((((

13.05.2003
12:48
[5]

rickii [ Konsul ]

Mysia <--jesli mowisz o mnei to sie mylisz, jestem w 2 rozdziele geam od tygodni, przeszlem kazdy skrawek mapy ale jakos ominolem trola, prubowalem nawet oplynac cala wyspe na obkolo i zbadalem wszystkie jamy jakie znalazlem, nawet godzine meczylem sie z szkieletami przy zgubie smokow, ale nie moge tylko trola znalesc:P

13.05.2003
12:48
smile
[6]

Apathor [ Pretorianin ]

Skończyłem G2, było fajnie. Myslałem aby przejść go jeszcze raz, wydusić ile się da... ale może by tak inaczej ?
Wszyscy się chwalą ile expa nałapali. Standardowo, wszyscy kończą grę przy lev 34-36. W tym przypadku końcowa walka to banał. Ja proponuje inny konkurs:
** Kto skończy grę z NAJMNIEJSZYM levelem **
Wszystkie chwyty dozwolone... klinowanie w ścianach, skaknie po skałach, zamiana w ścierwojada :)
właściwie to problemem będą tylko smoki, tam nie unikniemy walki.
Co wy na to ?

13.05.2003
12:50
[7]

Mysia [ Szczurek ]

masz rickii

13.05.2003
12:50
[8]

rickii [ Konsul ]

jestem przeciw, nielubie sciagac przeciwnika na straz albo liczyc na klinowanie w skalach

13.05.2003
12:50
[9]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Tak - no fakt, trudno przecież przeoczyć Trolla na mapie... (prawy górny róg :)))))) Zresztą i bez mapy po pobieżnym jej zwiedzeniu ścieżkami, Troll się znajdzie.

Można by dodać do wstępniaka mój post o alchemii - nie wytłuściłem go poprzednio, a często powtarzały się pytania. Powtórzę go potem.

Generalnie - ludziska - starajcie się w miarę możliwości do wszystkiego dochodzić sami. Ta gra jest tego warta!

13.05.2003
12:52
[10]

rickii [ Konsul ]

Mysia <---- to jest rysunek trola:PPPPPPPP przypominal mi wszystko inne prucz tego :P ale dziwne bywalem w tamtych okolicach, jak szlem po miecz zguba smokow i jak szlem do tgo goscia co uczy wyprawiac plyty na zbroje:P

13.05.2003
12:52
smile
[11]

Mysia [ Szczurek ]

sorki ze nie znalazlem lepszej mapy ale tabyla akurat podreka :))))
rickii --- taki obierzyswiat a nie patrzy pod nogi :))))) trola nie zauwazyl:))))
widocznie nie dosc uwaznie przechodziles ta wyspe :)))))

13.05.2003
12:54
[12]

rickii [ Konsul ]

uwaznie uwaznie, znalazlem chyba wszystkie szkielety przy ktorych leza miksturki :P
i usieklem wszystko co lazi po mapie w 1 i 2 rozdziale , teraz czerwony kapturek zie nie nadzieje na zadnego wilka

13.05.2003
12:54
smile
[13]

Mysia [ Szczurek ]

eickii --- szedlem ;) ANGEL_FROM_KABATY --- mam dla Ciebie maila tylko wyslij mi cos na mojego :) bo ten wstepniak mimo dobrych checi popsułem :(((
przepraszam wszystkich :(((( w pliku mam uzupelniony o naukowcow ale nie wiem czemu sie wkleil ten stary :((((

13.05.2003
12:58
[14]

yutek [ Konsul ]

Moze ktos mi powie ile potrzeba skladnikow do runy BLYSKAWICA? mam 21 skal krystalicznych i tego drugiego skladnika tyle samo ( niepamietam jak sie nazywa)pusta rune, punktow nauki 30 a caly czas wywala mi komunikat ze brak skladnikow :((
Dodam ze jestem magiem 4 stopnia wiec owa rune powinienem moc stworzyc

13.05.2003
12:59
[15]

rickii [ Konsul ]

i ejszcze pytanko, czy oplaca sie inwesotowac w lucznictwo, czy trafienia na odleglosc wzrastaja adekwatnie do straty pn traconych na naukę.

13.05.2003
13:05
smile
[16]

Mysia [ Szczurek ]

yulek --- a czar na scrolu blyskawice masz??? niemasz, dlaczego nie sluchasz co mowiado Ciebienauczyciele?? PALA :)))

rickii --- a czy oplaca sie inwestowac w walke bronia jednoreczna??? jak najbardziej mozesz inwestowac w luki ale musisz miec takzena uwadze ze do tego rownie wazna jest zzrecznosc :))))
jak to mowil pewien nauczyciek w koszarach strazy, czym jest kowal bez mlotka??? tym czym kusznik bez zrecznosci :))))

13.05.2003
13:11
[17]

yutek [ Konsul ]

Mysia -------- yuTek. A co mowia??? :)) no faktycznie tak jakos mi sie ta rozmowa edukacyjna znudzila wiec ja "wyklikalem" i teraz mialem problem. No nic pedze po scrolla blyskawica.
Jak sadzicie warto robic rune "zniszczenie ozywienca"? aaa i jaki nejst w/g was najlepszy cZAR NA ORKOW DOWODCOW I ELITE??

13.05.2003
13:18
[18]

aries [ Konsul ]

Apathor --> ciekawa propozycja ... tylko co z grywalnoscia ... wszak to wlasnie walka sprawia ze gra jest taka fajna ... samo wykonanie watku glownego ... no czy ja wiem ... moze i bylo by to fajne ...

13.05.2003
13:19
smile
[19]

Mysia [ Szczurek ]

yuTek---- warto jak w modre strzelil nie bede krakac fabuly ale powiem Ci ze to bedzie jeden z podstawowych czarow :)
a nauczyciele mowia --- wez specyfiki i scrol z czarem runa na stole sie rozgrzeje i czar wsiaknie w rune :))))))

13.05.2003
13:21
[20]

aries [ Konsul ]

W 4 rozdziale spotkalem tego smiesznego orka z 1 czesci ... tego zulumuli czy jak sie to cos dla niego nazywalo ... fajny quest jest dla niego ... tylko ze prosty ...
Ktos pytal gdzie gubi sie w 4 rozdziale Cor Angar z zamku ... wiec jest on potem w kamiennym kregu ... tam gdzie jest ta jaskinia z laboratorium ...

13.05.2003
13:25
smile
[21]

Mysia [ Szczurek ]

yutek --- wlasnie ta 4 poziomowa bluyskawica, powiem Ci ze (2 watki wczesniej) jak wsiadlem na 4 poziomowa blyskawice to jechalem na niej do 6 kregu az dostalem tchnienie smierci :)))) BLYSKAWICA: 100 damage i szybkostrzelnosc jak ognistypocisk :))) to jest to

13.05.2003
13:25
[22]

Apathor [ Pretorianin ]

aries - oczywiście chodzi o przejście gry po raz drugi lub trzeci. czysty sport :) to wcale nie takie łatwe, np. dostać się do zamku mając lev 3-5 :) jedno kłapnięcie warga i po balu.

13.05.2003
13:28
smile
[23]

Mysia [ Szczurek ]

aries --- tego orka nie widzialem :(((
cor angar --- chodzi Ci o ta jaskinie ze szkieletami gdzie lezy jego amulet czy o jakas inna? bo ja go tam nie spotkalem :(

13.05.2003
13:36
[24]

aries [ Konsul ]

Mysia --> tak ta jaskinia ze skieletami ... on tam siedzi ... jest tam ognisko obok ... wlasnie tam jest ...

A ten ork ... kurcze nie pamietam jak mu tam bylo ... stoi na tej polce skalnej nad kopalnia (jedna z tych do odnalezienia w 2 rozdziale) ta z ludzmi zyjacymi za wierza straznicza ... ... i jest dla niego zadanie do wykonania z tym szamanem do zabicia ... jak juz nie zyje to dalej z nami gada ale idzie na miejsce tego zabitego szamana ... za quest z nim jest 750 XP ...

13.05.2003
13:37
smile
[25]

Mysia [ Szczurek ]

apatchor --- sproboj tak zagrac, nie wyobrazam sobie czegos takiego :) walka ze smokiem na 7 poziomie albo z smokiem - szkieletem na10:)
proponuje inny konkurs -- na jak najwieksza liczbe questow rozwiazanych :)

13.05.2003
13:39
smile
[26]

Mysia [ Szczurek ]

aries --- ognisko widzialem, cor angara nie :) alenic to teraz przechodze palladynem i mam zamiar zachaczyc o kazdy kamien :) wydawalo mi sie zemagiem to zrobilem alewidocznienie :)

13.05.2003
13:41
[27]

aries [ Konsul ]

i jeszcze jedno ... ktos mowil ze nie ma zadnego zadania przy lodowym smoku z Bulkiem i tym drugim .... blad ... jest zadanie ....
Nie zabijajcie lodowych golomow przed wejciem do lodowego smoka przed 4 rozdzialem ... dostajemy od niego zadanie pozbycia sie wlasnie tych 2 golemow ... a potem jescze zabicie smoka ... golemy 600 XP smok 200 XP ... do tego po zabiciu smoka jeszcze XP (od Bulka i tego drugiego) ale nie powiem za co ... zobaczycie jak tam dojdziecie i zrobicie to zadanie ...

13.05.2003
13:43
[28]

Apathor [ Pretorianin ]

Chyba żaden serwis nie prowadzi takiego rankingu. Można by rejestrować przejścia extremalne, zarówno w dół jak i w górę. Np.
- najwyższy level/exp na koniec gry.
- najniższy level/exp na koniec gry.
z podziałem na profesje (mag, palladyn, itd.)
nie wiem, czy da sie wyczesać np. ilość ubitych przeciwników lub zrobionych questów.

13.05.2003
13:44
[29]

aries [ Konsul ]

Mysia --> gram 2 raz i jak narazie roziazalem wszystkie questy - poza jednym tym podwojnym albo dla zlodzieja albo dla handlarza ... tej jeden zawsze bedzie nieroziazany ... jestem w 5 akcie i jestem na 37 levelu ... zanim wyplyne dojde na 38 jak nie 39 ...

13.05.2003
13:46
[30]

aries [ Konsul ]

Mysia --> cor Angar w rozdiale 5 jest na farmie bengara ... ale to pewnie i tak wiesz ... i chce plynac z nami ...

13.05.2003
13:51
smile
[31]

Mysia [ Szczurek ]

aries--- tu cie zaskocze :( nie wiedzialem bo od czasu gdy tam skierowalem wilka niezagladalem tam :( ale widocznie bede musial :)

13.05.2003
13:52
[32]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Ja Cor Angara spotkałem za pierwszym razem spotkałem w zamku, innym razem przy tym kamiennym kręgu. Potem pojwawił się na farmie Bengara.

Mysia ---> Z zadaniami pojawiają się problemy, czasem niektórych nie chce zaliczać. Sam mam doświadczenie jak grałem po raz 1 to nie chciało mi zaliczyć zadania z zębaczami przy kopalni Fajetha, lub z kasą dla Brutusa, jak teraz gram to te zadania zostały zaliczone choć robiłem to samo co wcześniej. obecnie nie chce mi zaliczyć orkowych przywódców, choć Hagen powiedział, że więcej ich nie znajdę (coś w tym stylu). Nic tylo zacząć od wczesniejszego zapisu.

13.05.2003
13:55
smile
[33]

Mysia [ Szczurek ]

ilosc zrobionych questo da sie wyciagnac bo jest napisana, wystarczy policzyc :)
aries --- wszystkie nie oznacza wcale ze wszystkienaspewno, ja np nie wiedzialem ze jest ork z ulu - mulu;) a co do bariery, przelazlem na druga strone :) ale nie ma tam nic ciekawego swoja droga Ciekawe dlaczego nie zrobili tam czegos ciekawego, przeciez terenu nie jest wcale tak duzo, a np questze zniszczeniem dostaw do orkow droga morska :)

13.05.2003
13:58
[34]

aries [ Konsul ]

zandarus --> z tymi przywodcami orowymi to najlepiej zaliczyc ten quest tak ... za zabic jednego zanim w 5 rozdziale sie pogada z Hagenem ... a potem isc do niego dopiero po wyczyszczeniu calej mapy z orkowych przywodcow ... gigantyczna ilosc doswiadczenia i kasy i zadanie wykonane i zaliczone

13.05.2003
13:58
[35]

Mysia [ Szczurek ]

mam nadzieje ze w 3 epizodzie przyjma mnie do palladynow :)))) bo wlasnie wrocilem z gorniczej doliny, kiedy mam sie zdecydowac na miecz palladyna? bo nie mogedzisiaj zbyt dlugo grac a chociaz bym chcial dojsc do tego momentu :)

13.05.2003
14:02
[36]

aries [ Konsul ]

Mysia --> bylem tez za palisada i faktycznie nie ma tam niczego poza tablica ogloszeniowa na ktorej jest cos napisane ale i tak nie mozna tego odczytac ...
Co do zadan to masz racje ... nie wiadomo ile ich jest zwlaszcza tych pobocznych ... a niektore okazuja sie podwojne ... tak jest np z zadaniem dla tego farmera i jego zony co to niby uciekla z synem ... jak sie najpierw pogada z nim to odprowadzamy zone do niego ... a jesli najpierw z nia a poten z nim to odprowadzamy zone do korinis za 1000 XP i kase a potem do niego i tez jakies XP ale juz malo ...

13.05.2003
14:03
[37]

aries [ Konsul ]

Mysia --> wystarczy w 3 rozwiazac problem z uwiezionym kowalem i juz mozesz stac sie palladynem ...

13.05.2003
14:03
[38]

zandarus [ Generaďż˝ ]

aries ---> Ja wkopałem się z tym questem w 4 rozdziale, zabilem kilku hersztów, potem były smoki, w 5 rozdziale znalazłem mapę i ich załatwiłem. Pewnie skopałem kolejność, nie pozwoliłem też na zbicie tego maga przed klasztorem.

13.05.2003
14:04
[39]

Yancy [ Senator ]

No, Miecz Paladyna kosztuje 2000 i można kupić tylko jeden - jedno lub oburęczny. Więc dobrze się zastanów. Dodatkowo konsekracja kosztuje 5000 (pierwsza) - druga to w 5 rozdziale.
Konsekracja podnosi obrażenia miecza o 10pkt.

13.05.2003
14:06
[40]

aries [ Konsul ]

zandarus --> mozna skopac kilka pobocznych zadan ... tak jak pisalem wczesniej ... zabijajac golemy lodowe przy wejscu do doliny smoka lodowego w 2 rozdziale nie dostaniemy zadania od Bulka i tego drugiego w rozdziale 4 ...

13.05.2003
14:07
[41]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Zapomniałem dodać - 1 ręczny miecz po dwóch konsekracjach obr. 80, 2 ręczny obr. 100.

Osobiście wybrałem jednoręczny.

13.05.2003
14:07
[42]

zandarus [ Generaďż˝ ]

aries ---> Ja odprowadziłem Ritę (żona Secoba) na farmę Onara i też zaliczyło.

13.05.2003
14:09
smile
[43]

Mysia [ Szczurek ]

ja juz siezdecydowalem :) biore jednoreczne bo dwu , choc ladniej wykonane mi nie podchodza :) wiec wybralem juznasamym poczatku najbardziej mi zalezyna mieczu (na przeciwnikow i zwierzaki a maggi nawszystkie zle istoty :) oczywiscie z tad wynika moje nastepne pytanie czy wedlog Tworcow gry orkowie to kultura zblizona do naszej (jak w pierwszej czesci) czy istoty zle na wskros ?:)

13.05.2003
14:09
[44]

aries [ Konsul ]

Ja skopalem zadanie z paczka bagiennego ziela ... co prawda zaiczylo mi je jako zaliczone ale mozna je rozwiazac na kilka sposobow ... ten prosty kilka gadek i doniesienie cipherowi ze ten palacz ja ma to najprostszy ale naj mniej pkt doswiadczenia ... jest jeszcze inny dluzszy ale wiecej pkt doswiadczenia ...

13.05.2003
14:10
[45]

aries [ Konsul ]

Mysia ---> to czyste wcielone zlo ... i magia na nich dziala i wymiata nieziemsko ...

13.05.2003
14:10
smile
[46]

Mysia [ Szczurek ]

aries w takim razie znam 3 rozwiazania :) donosisz na ROD, potem dostarczasz Clipherowi paczke z zielem a Loirdowi Andree mowisz ze wyrzuciles do moza :) za kazdemasz kase i doswiadczenie :)

13.05.2003
14:12
[47]

aries [ Konsul ]

A tak apropo mieczy i kusz i lukow ... najlepszy miecz palladyna 1 reczny po 2 konsekracjach dmg 80 ... a kusza 100 ... cos jest nie tak z tym rozdzialem dmg pomiedzy miecze i bron strzelecka ...

13.05.2003
14:13
[48]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Osobiście preferuję miecze 2h można potem je opanować do 100%, przy 1h nie wiem czy jest ktoś potrafiący wyszkolić do 100%. Choć długie miecze sprawiają proble podczas walki w wąskich miejscach.

13.05.2003
14:13
[49]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Złe na wskroś, bo działają na nich czary Paladyna ;)

Ale już zwierzęta dzielą się na dobre i złe ;)) Troll jest dobry widać bo święta strzała nie działa na niego, a Warg zły ;)

13.05.2003
14:15
[50]

aries [ Konsul ]

Mysia --> ja zrobilem podobnie ... ale jest inny sposob ... mozna dowiedziec sie kto dostarczyl paczke do korynis ... donies andre ze sie ja wywalilo a cipherowi najpierw doniesc kto ukradl paczke a potem mu ja oddac ... ( roznica polega tylko ze raz mowimy mu ze przypuszczamy ze ten palacz ja ukradl a za 2 razem wiemy kto ja ukradl)

13.05.2003
14:16
smile
[51]

Mysia [ Szczurek ]

zandarus --- na !00 % uczy lowca smokow :) w gorniczej dolinie w 4 levelu :)

13.05.2003
14:17
[52]

aries [ Konsul ]

Ogniste jaszczury, jaszczury, topielce,polne, wilki, scirwojady, bzyki i zebacze dobre ... ale juz smoczy zebacz zly

13.05.2003
14:17
[53]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Czy zastanawialiście się co będzie w dalszej części. Chyba autorzy nam podpowiedzieli. Wystarczy posłuchać ostatniej przepowiedni przyszłości (u tego gościa z tytoniem i fajkami)

13.05.2003
14:19
[54]

aries [ Konsul ]

zandarus --> tak ta przepowiednia mowi wiele ... zwlaszcza gdy sie wie za ma wyjsc dodatek do gothica 2 i to ponoc juz niebawem ...

13.05.2003
14:20
[55]

Yancy [ Senator ]

Zandarus ---> Wcześniej będzie dodatek do Gothic 2

aries ---> I to mnie dziwi. Zębacze i Smocze Zębacze zgodnie razem polują na łąkach :)) A jedne sa dobra, a drugie złe... :))

13.05.2003
14:21
[56]

aries [ Konsul ]

I jeszcze jedno --- co do kradzierzy --- w 5 rozdziale mozna krasc wszystko i wszystkim bez znaczenia czy pisze ze to latwe czy ze prawie niemozliwe ... wystarczt ze zrecznosc mamy powyzej 110 %

13.05.2003
14:22
[57]

aries [ Konsul ]

Yancy --> tez sie nad tym zastanawialem ... ale jak pomyslec zebacz to zwierzatko a smoczy zebacz jes sluga smokow wiec musi byc zly ...

13.05.2003
14:29
[58]

zandarus [ Generaďż˝ ]

Zauwżyliście, że z wyjątkiem owiec i chrabąszczy wszystko chce nas zaatakować.

13.05.2003
14:30
[59]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Najwidoczniej przeciętnemu Zębaczowi jest wszystko jedno że jego kumpel od michy z padliną jest sługą Chaosu ;)
To samo tyczy się Wilków i Wargów.

13.05.2003
14:32
[60]

Yancy [ Senator ]

zandarus ---> Co do owiec, to ja na Twoim miejscu bym im tak bardzo nie ufał :))))
Widziałeś te łakome spojrzenia :)

13.05.2003
14:33
[61]

aries [ Konsul ]

Yancy ---> zgadza sie ... hahaha ... pewnie im wszystko jedno ... ale juz cieniostworom nie jest wszystko jedno ... jak one lubio polowac na orkow ... hahahah

I moze jeszcze jedno ... bedac u lodowego smoka ... zastanawiacie sie czy mozna przeskoczyc na wodospad ... tam gdzie w 1 prowadzila droga do starej kopalni ...... otoz mozna ... ale trzeba pokobbinowac ...

13.05.2003
14:34
smile
[62]

Mysia [ Szczurek ]

aries --- mam lepsze rozwiazanie wiekszosc za twardych na poczatek zwierzatek ktore pojawily sie w 2 czesci a nie bylo ich w pierwszej sa zle :) wliczajac w to orkow i ich psy :)
a nie ukrywajmy zwykly zebacz to pipka tylko ze gryzie mocno a kosacze zamieniono na smocze zebacze :)

13.05.2003
14:35
smile
[63]

Mysia [ Szczurek ]

a na ten wodospad to juz kombinowalem ale to chyba ten od NOWEJ kopalni ?:)

13.05.2003
14:36
[64]

aries [ Konsul ]

Mysia --> mozna i tak do tego podejsc ... ;)

13.05.2003
14:36
[65]

aries [ Konsul ]

Mysia --> moze i nowej kopalni ... a wskoczyc sie tam da ... i podpowiem tylko jedno ... nie czlowiekiem ...

13.05.2003
14:37
[66]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Wargi były w pierwszej części, a są złe.

aries ---> Kombinowałem tam, ale widać za mało...

13.05.2003
14:41
[67]

aries [ Konsul ]

Yancy --> ja sie uparlem i udalo sie ... niestety trzeba kombinowac z przemianami ... bo czlowiekiem to niewykonalne ...

13.05.2003
14:42
smile
[68]

LFB [ Generaďż˝ ]

Mysia --> Nie zgadzam się że bez kowala było by lepiej, napewno nie magiem. Bez wykupowania całej many trza by się ograniczyć do wykonywania tego co trzeba, i nic ponadto bo nie mieli byśmy środków wyrazu :-]. Owszem zamiast nieograniczonych prętów u kowala mogli by dodać opcję przetapiania na pręty całego zbędnego uzbrojenia, ale to by im skomplikowało życie i dobrze jest jak jest. Podkreślam że kowal cały czas wykuwa miecze, a to znaczy że prentów ma od zarąbania. Mimo wszystko nie jest to "czit" bo trzeba przy tym się troche namęczyć. Ja grając Magiem jestem czeladnikiem Constantino i wcale takich kokosów nie trzepe na kowalstwie. Żeby zarobić z 7-8 tyś musze poświęcić ponad godzinę rzeczywistego czasu.

13.05.2003
14:46
smile
[69]

Mysia [ Szczurek ]

LFB--- i tu sie z Toba nie zgodze, bo trzeba niezle kombinowac z magiem i miksturami ale badz pewny ze sie da :)

13.05.2003
14:46
[70]

aries [ Konsul ]

LFB --> zgadza sie ... ale pomysl bedac czeladnikiem kowala kupujesz stal za 10 a sprzedajesz za 100 ... ile kasy w takim przypadku narobisz grajac przez godzine czasu rzeczywistego? ... tu chyba jest to troszke niedopracowane ... dlaczego kowal placi swojemu uczniowi tak wysoka kase za te same miecze ?

13.05.2003
14:50
smile
[71]

LFB [ Generaďż˝ ]

Co do palisady to ja za nią znalazlem coś w 4 akcie, w drugim tego tam nie ma. :-D

13.05.2003
15:02
[72]

aries [ Konsul ]

LFB --> bylem tam i w 2 i w 4 ale przyznaja w 4 poszedlem tylko zobaczyc czy cos wiecej mozna z ta tablica ... i nie obszedlem juz calego terytorium ...

13.05.2003
15:18
[73]

aries [ Konsul ]

O przypomnialem sobie jak sie zwie ten od zulumulu ..... hahaha ... to Ur-Shack ... i jest w 4 rozdziale

13.05.2003
15:23
[74]

aries [ Konsul ]

I moze jeszcze jedno ... zastanawiacie sie czy mozna przedostac sie na druga strone zawalonego moste - tam gdzie w 1 byla siedlisko orkow i koncowa rozgrywka ... otoz mozna tylko ze nie ma po co ... bo tam nic nie ma ... a dostac sie tam mozna od zupelnie innej strony .. od drogi prowadzacej do kamiennego kregu ... trzeba tylko sie troszke powspinac ...

13.05.2003
15:35
[75]

zandarus [ Generaďż˝ ]

aries ---> Byłem za tym zawalonym mostem, rzeczywiście nic tam nie ma. Jak kto chce pobiegać po górach to mażna wejść na skały jeszcze za wieżą. Tam też nic ciekawego.

13.05.2003
16:04
[76]

AndrzejF [ Centurion ]

zandarus -> odnosnie zadania z przywodcami orkow -ja podobnie zaczynalem wycinanie jeszcze w 4 rozdziale, ale zadanie zaliczylo dopiero po rozmowie z paladynem, ktory przy stole oboki zadanie.

13.05.2003
16:17
[77]

Bogdan S. [ Pretorianin ]

A prpopos palisady.... jest mi zal, ze producenci gry tak ograniczyli terne gorniczej doliny. W/g mnie nie mysieli obcinac terenu mogli zostawic tak jak bylo wczesniej. Milo by bylo zwiedzic np: oboz na bagnie, nawet gdyby tam nic nie bylo. Ork Ur-szak, czy jakos tam mowi, ze palisata jest po to aby wrog orkow nie wiedzial ilu ich jest i ze palisda jest ich mnostwo ale to bajka. Ten sam ork Ur-szak obraza sie na nas i kaze nam sie wynosic i tylko jego "honor" nie pozwala mu nas zabic.
Czy ktos grajac magiem zdobul szate-pancerz lepszy od szaty arcymaga (80 od broni)?

13.05.2003
17:11
smile
[78]

szokbar [ Pretorianin ]

KONSEKRACJA MIECZ DWURĘCZNEGO DODAJE 15 OBRAŻEŃ ZA KAŻDĄ

mam 33 lvl palem i moge wyplynąć z Khorinis, runy pala są genialne

13.05.2003
17:15
[79]

xman18 [ Pretorianin ]

przeszedlem po raz 3-ci ta wspaniala gre : P , i jestem nienasycony nadal :))))))))))))) cos mi sie wydaje ze bede gral i gral i gral : PPPPP

13.05.2003
17:18
smile
[80]

_stain_ [ Legionista ]

tak sobi gram i w moje ręce wpadł najnowszy click! no i patrze na poradnik, a tu kody..... :| no to spox - się pobawię. no ale jak zacząłem się bawić i wyciągnąłem sobie okienko z (niby) parametrami mojej postaci (żeby sobie troche pozmieniać :), to nie wiedziałem co jest czym.
jeżeli ktoś się tym, bawił i rozszyfrował tą tabele to, bardzo proszę niech mi wytłumaczy :]
PS pewnie pomyslicie ze lamer jestem......

13.05.2003
19:47
smile
[81]

Gilmar [ Easy Rider ]

Witajcie!
Jestem w gildii złodziei, otworzyłem 4 kufry ale tego za zamkniętymi drzwiami nie mogę otworzyć - pomóżcie, czy ten szyfr jest taki długi, czy za mało mam zręczności, gdzie jest hak??????

13.05.2003
20:48
[82]

Poul [ Legionista ]

Witam!
Gilmar - ten szyfr jest taki dlugi :) Od zrecznosci zalezy tylko czy Ci sie zlamie wytrych, czy nie :D

Proponowalbym dla Wszystkich inwestowanie w kusze :D W tej chwili mam kusze lowcy smokow (obrazenia - 100 !!!). To jest TOTALNY wypas. Okr wojownik ginie od 2 strzalow, a wiekszosc gadow od jednego :) po prostu CZADZIK

13.05.2003
20:54
smile
[83]

Gilmar [ Easy Rider ]

Poul -----------> długi, ale jak długi, ja dochodzę już do 20, to wydawało mi się aż niemożliwe!
Czy to jest jeszcze dłuższe????

13.05.2003
21:36
[84]

Poul [ Legionista ]

No baaaaardzo dlugi. Jak narazie najdluzszy w grze (jestem w 5 rozdziale i dluzszego nie znalazlem :))
Zapisuj sobie na kartce jak to ma leciec - ja tak robilem i w koncu sie udalo za ktorymstam razem :D

13.05.2003
22:11
[85]

yutek [ Konsul ]

Aries, Mysia i inni-----------> spokojnie sie da odczytac ten txt na tablicy za palisada( no jezeli nie w calosci to napewno spora jego czesc), moze to zalezy od rozdzielczosci albo innych ustawien?? chetnie bym go przelozyl ale nieznam angielskiego :((

Aries----> Co do kradzierzy. Mozna w/g mnie uprawiac ten przestepczy proceder duzo wczesniej (niewiem czy od poczatku ale konsekwencja wskazywala by na to ze tak) wszystko zalezy od stopnia zaawansowania zrecznosci. Moim zdaniem mozna WSZYSTKICH okrasc gdy ma sie 90% tej umiejetnosci. Pisze to na podstawie wlasnych doswiadczen bowiem okradlem juz chyba wszystkich ktorzy do tego sie nadawali lacznie z tymi u ktorych "wykonanie tego zadania graniczy z cudem" :))

13.05.2003
22:37
[86]

yutek [ Konsul ]

Gilmar-------->
s
p
o
i
l
e
r

Mam nadzieje ze o to Ci chodzi ppp l ppp l plpl pp lll pl
zrecznosc niegra roli byle mial umiejetnosc "wytrychowania"

13.05.2003
22:37
smile
[87]

Gilmar [ Easy Rider ]

Poul -----------> dzięki, otworzyłem ten kufer, trochę chyba przesadzili z tym kodem do otwarcia - 20 ruchów wytrychem .... heheh...

13.05.2003
22:40
smile
[88]

Gilmar [ Easy Rider ]

yutek --------> dzieki, to było bardzo irytujace ale dalem radę, myślalem już, że jakiś bug.....

13.05.2003
23:13
smile
[89]

Paul Atryda [ Chor��y ]

czesc mam zapytanie o Wyspe Skarbow:
1. Za ksiege dlugow dostajemy od Hanny klucz. Myslalem, ze to od czegos na Wyspie skarbow, ale chyba sie mylilem, mam racje ?
2. Jak przejsc bezpiecznie pulapke na wyspie
3. Tam jest jakas skrzynia, chyba z amuletem 15 do sily, jak ja otworzyc, kto ma klucz

13.05.2003
23:35
[90]

Poul [ Legionista ]

Przeciez tez obrazek mozna rozjasnic w kazdym programie do edycji obrazkow :)
Skorzystalem nie ze swojego screena - wszystko czytelne jak nic...

W tym chodzi glownie o to, ze za palisada nic nie ma i ze zostalismy oszukani przez tych co mowili, ze tu sa hordy orkow :D Troche zartobliwie jest to napisane (m.in. cytat z jakiegos filmu - nie pamietam dokladnie z czego, ale cytacik pamietam :)) no i praktycznie tyle...

Paul Atryda:
1) nie pamietam :D
2) co chwila tu ktos o to pyta :) Ja to sam wykombinowalem juz dawno - jakbys wszystko ruszal to tez bys skapowal... trzeba ruszyc pochodnie kawalek przed ta pulapka i juz pulapka nei dziala...
3) klucz do pomieszczenia ma szefowa glidii zlodziei (a, ze ona ma naprawde duza zrecznosc, wiec trzeba ja po prostu zamordowac). Gdzies tutaj ktos mowil, ze jeszcze jeden koles ma ten klucz (ten co stoi kolo szefowej w kuchni), ale wydaje mi sie, ze to bajka (u mnie mial klucz, ale nie do drzwi). Skrzynie otwierasz normalnie jak wszystkie inne. Kawalek wyzej masz kod wlasnie do tej skrzyni...
Zeby otwierac skrzynie musisz sie nauczyc tej umiejetnosci u stolarza.

Ps. naprawde polecam PRZECHODZENIE SAMEMU tej gry, bo jak czytam tutaj niektore wypowiedzi (np. Twoja: "Tam jest jakas skrzynia, chyba z amuletem 15 do sily") to od razu widac, ze po prostu costam o amulecie uslyszales i go szukasz :) Wg mnie to psuje gre, bo wlasnie potem nie wiesz o co chodzi. Tak na dobra sprawe to gre sie da przejsc i bez tego amuletu. Ja akurat nie lubie przechodzenia gier z podpowiedzi, bo to caly urok fabuly psuje (skoro wiesz co bedzie za chwile). Ja na ten amulet wpadlem w 3 rozdziale, bo po prostu wtedy zlodziej dal mi klucz do ich siedziby i jakos zyje i mam sie dobrze, nawet przeszedlem 3 rozdzialy leciutko bez amuletu :D

14.05.2003
08:38
[91]

aries [ Konsul ]

yutek --> owszem mozna uprawiac kraziez od momentu jej nauczenia sie ale szkoda tracic pkt XP .....
pomysl w 1 rozdziale kradniesz za 50 XP a w 5 rozdziale za 250 XP - przeciez taka kardziez z 5 rozdzialu jest warta tyle co zabicie orka wojownika ... a jesli oczekasz z okradaniem do 6 rozdzialu bedziesz mial za kazda kradzierz 300 XP ... to naprawde sporo jesli zostawisz wszystko co mozna ukrasc do 5 czy 6 rozdzialu ... mozna nastukac kilka tysiecy pkt a nawet przejsc jeden poziom tylko na kradzierzach ...

14.05.2003
08:44
[92]

Mysia [ Szczurek ]

Poul --- ja Ci zaraz dam bajke !!! klucz do pomieszczenia w ktorym jest ta skrzynia ma Jasper w gildii zlodziei, tak dla przypomnienia to ten koles ktorego spotykamy w kanalach i kazemy mu prowadzic sie do jego szefowej :) koles jest troche gorszy od tego mordercy ktorego na nas naslali i mozna go wykonczyc, w kieszeni ma klucz do pomieszczenia ze skrzynia w ktorej jest amulet +15 doi sily ( ja go zawqsze zdobywam, i mikstura zrecznosci :) a skrzynka ma najdlozszy kod jaki znam :) zaczyna sie od LPPPLPPPLPL... a dalej to pokmbinujcie bo ja nie pamietam :)

moje wrazenia z gry:

mag --- trudny poczatek od potem luz na maxa
palladyn --- wymiatacz od poczatku do konca (choc na koncu nic nie dorowna magowi :)
najemnik --- chyba stosunkowo najtrodniejsza gra, z tego powodu ze nie uzywa magii i wszystko ciacha mieczem, choc ta "najtrodniejsza" to nie wlasciwe slowo bo to prawdziwy wymiatacz manualny ;)

strasznie przesadzili w grze palladyna :((( zawiodlem sie na nim z tego powodu ze koles ma najlepsza zbroje, a magie... hmmm palladyni nie maja takiej magii, ma najlepsze czary bo raptem pocisk zre 5 many ale zadaje 150 0brazen, wiec stosunek jest 1:30 a u maga srednio 1:6 :( wiec troche go ulatwili :/

14.05.2003
08:48
[93]

aries [ Konsul ]

Mysia --> nwet nie trzeba kombinowac z tym kodem ... jest tu na forum ... podalem go w ktoryms z poczatkowych watkow ... wystarczy poszukac ...

14.05.2003
08:52
[94]

aries [ Konsul ]

zandarus --> za skalami za wierza faktycznie nie ma nic ciekawego ... toche zlomu - skrzynka - jakis tam dzob ... ale w 4 rozdziale lezy tam jeszcze martwy lowca smokow ... poza tym nic ...

14.05.2003
08:53
smile
[95]

Morgler [ Legionista ]

jak poswiecic oltarze w 3 rozdziale??? odwiedzilem trzy oltarze i nie widze zadnej opcji (sposobu na poswiecenie kapliczek inosa) czy wszystkie sa przeklete czy tylko czesxc? i jak to posiwiecic?

14.05.2003
08:59
[96]

aries [ Konsul ]

Morgler --> nie wszystkie sa nawiedzone ... :):) ... dostales mape z kapliczkami ... ale i tak pewnie wiesz gdzie sa ... idz poprostu i modl sie przy kazdej ... jak bedzie przekleta bedziesz mial opcje skropienia jej woda swiacona (ta ktora dostales) tych przekletych kapliczek jesli sie nie myle jest 8 ...

14.05.2003
09:27
[97]

Gribo15 [ Junior ]

Ludzie pomocy mam pytania :

-Co trzeba zrobić by zostać palladynem ? (jestem strażnikiem)
- i gdzie w kanałach ukryty jest ten amulet?? (zabiłem zlodziei)

Jak ktoś mi pomoże bede wdzięczny :P

Aha czytałem starsze posty i zauważyłem ,że ORKA można spotkać też koło wierzy bandytów na południu mapy (zaznaczone takim posażkiem jakby :P)

14.05.2003
09:33
smile
[98]

Mysia [ Szczurek ]

moge Ci powiedziec ze kapliczki sa dokladnie tam gdzie spotkales poszukiwaczy czyli kolo przeleczy, kolo farmy onara, kolo sagitty, kolo Xardasa, kolo czarnego trola, w tamtych rejonach, na pewno zobaczysz roznice jak tylko klekniesz do modlitwy :))))))

a tak na marginesie PAlladynem najprosciej przejsc gre bo od momentu stania sie palladynem (3 rozdzial) to prawdziwy wymiatacz (najlepsza born jednoreczna (dluzsza niz zguba orkow i po 1 konserwacji wiecej damage) zbroja 80/80/40/40 a z piercieniami ktore mam to jeszcze +15 do odpornosci, no i ten pocisk ktory nie jje prawie many ( mam jej 140) ze szczawiu i jeszcze zostalo 5 szczawiow na sile :) wiec mam 125/72/140:)

14.05.2003
09:41
[99]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Widzę że już jesteś. W którym rozdziale udało Ci się zdobyć mocniejsze zbroje dla Paladyna niż standartowa zbroja Rycerza?

14.05.2003
09:42
[100]

aries [ Konsul ]

Gribo15 --> odpowiem ci ... ale to wstyd pytac o takie rzeczy ... rozmawiaj z kim sie da i uwazaj co mowia do ciebie a nie bedziesz mial wiecej takich pytan ...
1) aby zostac palladynem trzeba ... w rozdziale 3 wykonac zadanie z uwiezionym kowalem i od tego momentu bedziesz mogl stac sie palladynem u hagena ...
2) w kanalach jest pomieszczenie z zamknietymi drzwiami do ktorych potrzebny jest ... ma go jeden ze zlodziei w kanalach ... tam jest skrzynia z bardzo dlugim kodem otwierajacym ... a w niej amulet +15 sily i eliksir zrecznosci i jeszcze jakies pasci ...

I nie wiem o co ci chodzi z ORKIEM ...

14.05.2003
09:45
[101]

aries [ Konsul ]

Yancu --> mam z tym problem ... narazie nie mam pelnej zbroi palladyna ... ale kiedys o to spytalem tu na forum i ktos odpowiedzial ze zdobywa sie taka w 5 rozdziale ... jestem w nim ale narazie nie mam jeszcze takiej ... jest ponoc zadanie zrobienia jakiejs runy i ona przenosi po ta lepsza zbroje ...

14.05.2003
09:49
[102]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Paladyn jest wręcz przesadzony. Święty pocisk wykańcza orków bezbłędnie i błyskawicznie. Do tego pochłania znikome ilości many. W "robieniu" mieczem Paladyn jest prawie równie dobry jak najemnik. No i zbroję rycerza można mieć za darmo już w 3 rozdziale. Co z pierścionkami i okiem inosa - daje niesamowitą wręcz odporność. Jeżeli dobrze pamiętam to miałem już wtedy 110/110/55/55.
A to nie wszystko - bo i ciężką zbroję strażnika można zdobyć baardzo szybko - a ona zła nie jest...

14.05.2003
09:54
[103]

aries [ Konsul ]

Yancy --> masz racje ciezka zbroja straznika jest nawet lepsza od zbroi z pancerzy pelzaczy ...

14.05.2003
09:56
[104]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Tak wiem, zbroja o której mówisz - jest dość trudna do zdobycia. Zdaje się, że w zamyśle miało być tak - że wiele osób kończy grę nawet nie widząc jej na oczy :))

A tą poprzednią w którym rozdziale zdobyłeś?

I jeszcze jedno - parę razy czytałem, że ktoś pisał iż quest z orkowymi dowódcami nie został zaliczony mimo że Lord Hagen mówił iż zdziwiłby się gdyby jeszcze jacyś orkowi dowódcy byli w pobliżu. Aby zaliczyć quest trzeba porozmawiać z Paladynem obok Lorda Hagena. Ot i całe rozwiązanie...

14.05.2003
09:57
smile
[105]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mam pytanie dalem Hannie ksiege rachunkowa Lehmara, a ona dala pi wytrychy i maly klucz. Pyt. do czego jest ten klucz??

14.05.2003
09:57
smile
[106]

flame [ Generaďż˝ ]

Witam!

Mam pytanie.Sorki może się powtarzam ,ale dawno Was nie czytałem.Więć moje pytanko: U kogo można kupić puste runy dla maga (?!) i gdzie ten NPC dokładnie jest?

14.05.2003
09:57
smile
[107]

Mysia [ Szczurek ]

dokladnie jest przesaadzony ale jakim cudem miales 110?? :) ja mam zbroje rycerza, amutel z kapliczek (+10 sila +10 zrecznosc) pierscien niewrazliwosci jeden +10 do wszstkich i drugi za quest z zebaczami +5 do wszystkich :)

14.05.2003
09:58
[108]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Zgadza się - dlatego dałem sobie spokój ze zbroją z pełzaczy i ten quest mam niewykonany... Po co robić zbroję gorszą niż nosiłem wówczas.

A o zbroję dla Paladyna pytam - bo miałem niejasne przeczucie że można było zdobyć ją wcześniej...

14.05.2003
10:00
[109]

Yancy [ Senator ]

bone_man ---> Do skrzyni ze skarbem na wyspie, która znajduje się na wprost wejścia do portu Korinis.

14.05.2003
10:00
smile
[110]

bone_man [ Powered by ATI ]

Mam pytanie dalem Hannie ksiege rachunkowa Lehmara, a ona dala pi wytrychy i maly klucz. Pyt. do czego jest ten klucz??

14.05.2003
10:00
[111]

aries [ Konsul ]

Yancy --> nie mam lepszej zbroi od rycerza ... caly czas czekam na zadanie z ta z runy ... wiem ze jeszce potem jest ponoc jedna lepsza zbroja do zdobycia ... zbroja upadlego palladyna (chyba) ale dopiero w rozdziale 6 tuz przed zakonczeniem gry ...
I z zadaniem z pierscieniami masz racje ... nie zalicza jej hogen tylko tym palladynem o ktorym na poczatku mowil hogen ... ale hohen daje xp i kase za zdobyte pierscienie ...

14.05.2003
10:01
[112]

Yancy [ Senator ]

flame ---> W klasztorze po prawej stronie, ten co i winko robi ;)

14.05.2003
10:01
smile
[113]

bone_man [ Powered by ATI ]

Cholera przepraszam Was zapomnialem, ze juz zadalem pytanie.
Bardzo Was przepraszam!
Yancy -->dzieki za odpowiedz.

14.05.2003
10:02
smile
[114]

Mysia [ Szczurek ]

flame --- kupic mozesz tylko u Gorax'a w klasztorze (jak jestesmagiem to ten koles co zlecal Ci kiebase :) znajduje sie w dzien na prawo od wejscia do klasztoru, a w nocy na przciwleglyum koncu korytarza ale ma STRASZNIE MALO RUN !!! innym sposobem na zdobycie run by Ci wystarczyło jest wykonywanie zlecen dla NPC niezaleznych :))) a gdzie ich znalezc? dobra rada GADAJ Z KIM TYLKO MOZESZ W KAZDYM EPOIZODZE :) dla ulatwienia podam 3 ktorzy maja dla ciebie runy za zadania
1. handlaz w gornym miescie kolo alchemika - 2 rodzial quest z pazurami zebacza
2. ornando w gornym miescie na glownym placu 2 rozdzial quest z informacjami o gorniczej dolinie
3 jaskinia bandytow w gorniczej dolinie kolo mroznej krainy - quest z wykonczeniem topielcow przy rzece :)
o reszte martw sie sam :)

14.05.2003
10:02
[115]

aries [ Konsul ]

Puste runy ma jeszcze ktos ... w rozdziale 5 mozna puste runy nabyc u handlarza z gornego miasta tego ktory zleca zadanie z pazurami ...

14.05.2003
10:03
[116]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Pewnie nasłuchałem się bajek i legend o tej zbroi... Za bardzo dałem się wciągnąć w świat Gothica... :)))

14.05.2003
10:05
[117]

Poul [ Legionista ]

Mysia -> eee - czyzbym sie pomylil ?? Wydawalo mi sie, ze klucz dostalem od szefowej glidii. Zreszta niewazne - jak sie zabije ktoregos od nich to i tak kazdy nastepny Cie atakuje, wiec trzeba wszystkich wybic :-) Przynajmniej u mnie tak bylo.............

Najemnikiem sie najtrudniej gra ??? qrde - to ja sobie nie wyobrazam gry paladynem :( Teraz mam najemnika na 32 lvl z kusza najemnika i mieczem jednorecznym - zguba smokow (zguba orkow przy nim to dziecieca zabawka :)).
Kusza daje 100 dmg, a mieczyk tez cos kolo tego (90 albo 95 - nie pamietam dokladnie, bo mam go od niedawna - walczylem nim dopiero raz :) Ladnie sieka).
W kazdym razie w tej chwili to mi nawet czarny troll nie wyskoczy :) Jedynie z lodowym smokiem mialem drobne problemy, bo mnie odrzucalo po jego oddechu, ale w koncu wpadlem na inny pomysl i zalatwilem go kusza (to bylo troche za proste - chyba ten smok ma jakies male pole manewru, bo nie podlecial do mnie !! Wydaje mi sie, ze powinien byc odporny na starzaly tak jak troll (a przynajmniej mi sie nie udalo zranic kusza trola - z tym, ze wtedy mialem duzo gorsza kusze - kolo 50 dmg).

Pytanko - ile placicie za zbroje dla paladyna ?? Bo w drodze najemnika musialem sredni i ciezki pancerz kupic (sredni 12000, a ciezki 20000 !!!). Moze i jest jakis sposob zdobycia za darmo tych pancerzy, ale ja na niego nie wpadlem :) W tej chwili mam chyba 2000 kasy (oproznili mnie prawie do 0 z tymi pancerzami :( No ale teraz przynajmniej nikt mi nie wyskoczy :))

14.05.2003
10:06
[118]

aries [ Konsul ]

Yancy --> to tak jak ja ... czasem biore sobie zbyt doslownie to co mowia do mnie NCP ... ale wszak to swiat gothica ... :):):):) ...

14.05.2003
10:07
[119]

Mysia [ Szczurek ]

proponuje umiescic w steniaku :)

UPRASZA SIE WSZYSTKICH ZADAJACYCH "CIEKAWE PYTANIA" O GRANIEWGRY CRPG KTORE POLEGAJA NA ZACZEPIANIU NPC I CO WAZNIEJSZE SLUCHANIU CO ONI MOWIA:( BO 75% PYTAN NA TYM FORUM POLEGA NA TYM ZE WIEKSZOSC Z ZADAJCYCH PYTANIA NOTORYCZNIE OLEWA ODPOWIEDZI NPC'OW A RCZECZE WAM ZE GOTHIC II TO PROSTA GRA I JEDYNA NIESPODZIANKE SPOTKACIE TYLKO W 6 ROZDZIALE :) JEDYNA ZAGADKA W CALEJ GRZE ;) A RESZTE MOZNA SIEDOWIEDZIEC WYPYTUJAC NPC'OW BO DO CIEZKIEJ CHOLERY OD TEGO SA BY Z NIMI GADAC, DLATEGO MAJA IMIONA ANIE TYLKO OBYWATEL, CZY STRAZNIK:)

PS. ZEBACZY NIE PYTAJCIE BO WAM ODPOWIEDZA W NIEMILY SPOSOB ;)))

14.05.2003
10:08
[120]

aries [ Konsul ]

Poul --> zbroje palladyna sa za darmo - tak jak i zbroja straznika ... jedyna do kupienia byla ciezka zbroja straznika za 2500

14.05.2003
10:09
[121]

Yancy [ Senator ]

Poul ---> W tym sęk że nie płacimy nic :)))))))))
Tylko za ciężką zbroję ztrażnika w rozdziale drugim 2500 ;)

14.05.2003
10:12
[122]

Yancy [ Senator ]

Mysia ---> Powinno się uniemożliwić omijanie klawiszem esc opcji dialogowych, i forum byłoby mniejsze o połowę :)))

14.05.2003
10:14
[123]

Mysia [ Szczurek ]

POUL -- PANCERZE u palladynow sa GRATIS :)))))))))))))))))))))

a u najemnikow trzeba je kupowac :) niestety :)
a z runami --- musisz uwazac na co wydajesz te puste runy :) bo trzeba je ioszczedzac --- dam Ci dobra rade
1 krag ognisty pocisk
2 krag ognista kula
3 krag NIC
4 krag duza ognista kula lub/i blyskawica oraz znisdzczenie orzywienca
5 NIC
6 bierz ile mozesz, na pewno ZNISZCZENIE ZYCIA I TCHNIENIE SMIERCI

a i tak w takim wypadku zostanie Ci kilka run luzem (mi zostalo 5) ja przechodzilem w taki sposob i nie mialem problemow, leczenia niebralem bo wazniejsze sa buteleczki z mana, a z zyciem mzoana kupic u handlazy :)

14.05.2003
10:16
[124]

aries [ Konsul ]

Yancy, Mysia --> dzis moze jutro (tak mysle) koncze palladynem i zaczne od nowa ... tym razem chyba magiem ... Mysia ... z tego co pisales gra magiem ma troszke inne rozwiazania niektorych pobocznych zadan niz palladynem ... podobnie pewnie jest z najemnikiem ...
Mysia ... masz zakonczona zapisana gre magiem? jesli tak prosba sprawdz ile zadan masz wykonanych ile zepsutych ... wogole ile zadan zdolales uzyskac ... sprawdze ile bede mial ja i moze jeszcze ktos sie podzieli z nami taka informacja ... jestem ciekaw ile jest wogole zadan ile odkrylismy a ile nie ...

14.05.2003
10:17
smile
[125]

Mysia [ Szczurek ]

Yancy --- ja tego nie robie nawetteraz gdy pod zad 3 raz przechodze gre :))))) i nadal mam zabawe, ale tu jest to co kiedys mowilem, wiekszosc gra nie po to by czuc ten swiat ale po to by DOPAKOWAC POSTAC NA MAXA i przejsc gre :( to jest najbardziej przykre
nik niech nie stwaza Topicu :) zaraz go zrobie bo mam juz plik z boldami ;)

14.05.2003
10:27
[126]

Poul [ Legionista ]

Ech - to teraz juz rozumiem czemu nie okradacie obywateli :) Gdybym ja kolesi nie okradal (za jednego trudnego leci przewaznie po 200-300 kasy) to bym pewnie sobie na taki luksus nie pozwolil.
Od samego poczatku gry kase trzymalem i mimo tego mam teraz z nia problemy !!

Ps. pochwalcie sie mieczykami jakie macie u paladyna (jednoreczne - jakos nie mam przekonania do dwurecznych).
Ps2. bylo kilka zadan, ktore wydaja sie tylko i wylacznie dla najemnikow - np wspolne polowanie (watpie, zeby paladyn sie z najemnikiem wybral polowac :)). Tak samo ja nie dostalem zadania z oczyszczeniem kapliczek - koles z klasztoru mi powiedzial, ze tym zajma sie paladyni...

14.05.2003
10:34
[127]

Yancy [ Senator ]

aries ---> Też pogram magiem, ale nie wiem jak będzie. Mam zapis przed wybraniem obozu, ale moja postać jest dopakowane raczej na Paladyna/Najemnika. Tzn. Mam ten zapis na 12 levelu i z siłą 65. A po kiego grzyba Magowi siła. Mój kierunek rozwoju maga to trochę na zręczność i reszta na manę. Zupełnie od pczątku trochę nie chce mi się zaczynać, a z kolei ułomny mag to już nie to samo ;)
Zobaczę jak będzie z czasem - może zacznę od zera jeszcze raz... A zapis zostawię na najemnika. Dla niego jest idealny.

14.05.2003
10:39
[128]

Poul [ Legionista ]

Yancy - ja moim najemnikiem inwestuje rowno w sile i zrecznosc (sila 95, zrecznosc 90). Dzieki temu uzywam najlepszego mieczyka (dotychczas) i najlepszej kuszy (dotychczas). Kusza rozwalam prawie wszystko, mieczykiem tylko te silniejsze np. golemy czy smoki. Mi sie ten podzial sprawuje idealnie mimo, ze wyszkolenia w walce nie mam wcale duzego (miecz 1-reczny - 60%, kusze - 50%).
Jakbym mial kusze na ok 70-80% to ork wojownik by padal od jednego strzalu (w tej chwili pada od dwoch, a ork elita od trzech :))

14.05.2003
10:40
[129]

Yancy [ Senator ]

Paul ---> Każda postać ma zadania dostępne tylko dla niej. Co do mieczy, Paladyn w pewnym momencie musi dokonać wyboru. Albo miecze 1 albo dwuręczne. Bo swój miecz będzie miał do końca :)

Ja wybrałem jednoręczne. Po dwóch konsekracjach daje obrażenia 80 i wymaga chyba tylko 40 siły. Najlepszy dwuręczny zdaje się obrażenia 100 siła chyba 50. Są więc o 10pkt słabsze niż najlepsze dostępne dla Najemnika miecze.

14.05.2003
10:42
smile
[130]

Mysia [ Szczurek ]

szunker do nastepnej czesci ( upgrade szczawiu krolewskiego oraz nauczycieli) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS> dalem Ciala bo brak rysunku :(((

14.05.2003
10:42
[131]

Yancy [ Senator ]

Poul ---> Ja obecnie mam 30 level Paladyna chyba 80 PN, z którymi nie wiem co robić - a używam głównie czarów :) Czasami miecza i sporadycznie łuku.

14.05.2003
21:16
[132]

vixs [ Legionista ]

witam wszystkich i mam z..... wazne pytanie:))

1. czy rune teleportacji mam zrobic przed wyplynieciem na wyspe ?? gdzie znajde swieta wode do jej przygotowania??
2. kogo powinienem zabrac na ta wyspe bo jak na razie to strasznie duzo postaci chce tam plynac

pozdr.

Gothic 2 Ta GierkA WciagA :))))))))

14.05.2003
21:24
[133]

vixs [ Legionista ]

aha gram jako palladyn
i jeszcze jedno pytanie ilu jest orkow pulkownikow do zabicia ???
bo ja natuklem hersztow ale pulk. znalazlem tylko jednego i hagis nie chce mi zaliczyc zadania ten drugi w gornym miescie co stoi obok niego tez nie?

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.