GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

!!! szum na plytach audio !!! - pomocy!

28.04.2003
20:01
[1]

kam` [ Centurion ]

!!! szum na plytach audio !!! - pomocy!

przerobilem sobie mp3 na format audio za pomoca programu nero i wypalilem te kawalki jako audio. problem w tym ze podczas sluchania plyty slysze szum w "tle" jakiegos kawalka (jak obnize glosnosc) - jesli dam glosniej to szumu nie slychac, ale to chyba nie moze tak byc no nie? w czym tkwi problem? czy mam zly program, a moze plyty sa do kitu (nagrywam na esperanzach)? pomozcie prosze!

28.04.2003
20:10
[2]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

Ale jak wypalasz na nero to automatycznie zmnienia z mp3 tam na cos rzeby ci rozczytywala wieza ...

28.04.2003
20:11
[3]

Rendar [ Senator ]

Ja tam najpierw konwertuje mp3 na wav a potem wypalam.

28.04.2003
22:03
[4]

Jam_Łasica [ Generał ]

kam`---> a z jaką prędkością wypalałeś? Jeśli większą niż x4/x6 to masz odpowiedź. Poza tym możesz jeszcze pokombinować z filtrami.

28.04.2003
22:27
[5]

kam` [ Centurion ]

nagrywam z predkoscia 4x. filtry? jakie filtry? gdzie to sie ustawia?

28.04.2003
22:34
[6]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Ale bzdura, prędkość co najwyżej może mieć znaczenie tylko dla późniejszego odczytywania płyt. Lepiej napisz jakiej jakości to mp3 było. Może to być jeszcze wina kiepskich płyt, choć tutaj są tylko 2 opcje - odtwarza lub nie.

28.04.2003
22:37
smile
[7]

wolfen3741 [ Herr Oberst ]

Wg mnie niepotrzebnie konwertowałeś z mp3 na cda i dopiero potem nagrywałeś. Nero robi to automatycznie.

28.04.2003
23:29
[8]

tomirek [ ]

ja uzywam programu MP3 CDMaker i pieknie wszystko chodzi. Zadnych szumow itp.

29.04.2003
00:06
[9]

miluch [ Pretorianin ]

W zasadzie nie ma co się dziwić. Pliki w formacie mp3 są zawyczaj skompresowane około 10-krotnie w stosunku do CD Audio. Czyli już tu mamy dużą utratę jakości. Potem konwertujemy mp3 na CD Audio, które jest odtwarzane jako zwykła płyta audio. I tutaj powodem może być szum generowany przez przetwornik C/A. Na przykład.

29.04.2003
00:11
smile
[10]

Dexter666 [ aka Harnaś, aka eiP ]

najlepiej sobie zamienisc na wav (jezeli program do nagrywania ma problemy z automatycznym convertowaniem) i pozniej normalnie audio. Ja nie potrzebuje swietnego dzwięku wiec najpierw zamieniam na mp3 a pozniej wypalam audioCD

29.04.2003
00:40
smile
[11]

Big Money [ Senator ]

Mp3 to w porównaniu do audiotracków jednak nizsza jakośc, mozliwe że dopiero po przegraniu na płyte szumy dotąd niesłyszalne w mp3 zaczeły być słyszalen. Miałem kiedys takie samo wrażenie, ze pojawiają mi sie szumy na audiotrackach, troszke pomogły filtry w Nero, jednak nie udało sie ich wyeliminować do końca, i teraz w mej BeEmie słysze szumy jak słucham techno. ;) wrr

29.04.2003
16:27
[12]

kam` [ Centurion ]

"troszke pomogły filtry w Nero, jednak nie udało sie ich wyeliminować do końca, i teraz w mej BeEmie słysze szumy jak słucham techno. ;)"

czy ktos mi powie jak sie stusuje te filtry w nero?

01.05.2003
21:03
[13]

kam` [ Centurion ]

up

01.05.2003
21:12
[14]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

włacz ta mp-trojke na ktorej slyszysz szumy , moze ona jest cienkiej jakosci :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.