GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Baldur's gate I - część 74

28.04.2003
17:08
[1]

Carrignarone [ Konsul ]

Baldur's gate I - część 74

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...

...

Gawędzą i zabijają problemy :

- Aschman, lubi wino, wódkę i mroczne elfki...;))
- Attyla, wódz Hunów, dzielny przewodnik ku świetlanej przyszłości wątku
- mgr Aurelinus, strażnik moralności, znający tajniki tworzenia dodatków, jak i rzeczy z tym związanych
- Ayertienna, piękna elfia czarodziejka wabiąca mężczyzn do swej wieży, acz niezwykle pomocna i skora do dawania rad (zwłaszcza, gdy nie ma pojęcia, o czym mówi)
- BarD, rymiarz i prześmiewca - jak to bard, jest nieco nawiedzony (i dziwny) ale zawsze skory do śmiechu
- Belt, przewodniczący przyjacielskiego nam wątku o BG II, raczy mawiać; hehe i tak do mnie wtraficie!
- Bullzeye_NEO, fan wywaru z rzepy, należy do NATF - Nadętych Amatorów Tupania Fenomalnego
- Carrignarone, zawsze dobrze poinformowany, prześciga często "starych wyjadaczy"
- Dwalin, mężny krasnolud, zakochany w swoim toporze, mieszkający na dalekiej północy
- Earina, znana w świecie zabójczyni ogrów-magów. Strzeżcie się!
- Gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał,założyciel wątku o BG
- Grjgori, podobnie jak Aurelinus, znawca IE; chcesz dobrać się do gry – on ci poradzi, jak to zrobić
- Hathor, pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi
- Hayabusa, Saki vazaki zarąbali mi mazaki-ot jego dewiza, bardzo rozmowny, a najbardziej ze sobą:)
- Ines, wiecznie pomykająca, szczęśliwa, wchodząca i wychodząca
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy i z magisterką
- M'Rek, mozolnie wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy
- Mr. Kalgan rzadko wpadający, ale jak już to hucznie i z okrzykiem: Dawać dodatek!!!
- Raistlinek, pelen magii i wiedzy, bajarz prosto z dalekiego Krynnu
- Regis, to takie niewiadomo co, czasem zapyta, czasem odpowie, nikt nie wie, jakie myśli ma na głowie
- n2n, ciężkokapujący, ale łopata i powtarzanie w kółko robi swoje
- Sakhar, zgłębiający tajniki aurelinusowego dodatku, władca Otchłani
- Valencis, chodząca encyklopedia świata BG, w quizie rzuć wyzwanie i wygraj - to dopiero zdanie!
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek
- Xelloss, tajemniczy mag o ogromnej sile, ciągle się o coś pyta, ciągle dostaje odpowiedź, ale i tak je zapomina
- @@@, znany też jako Kapucyn/Nostradamus powrócił i ma się dobrze..


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...

link do poprzedniej części:

28.04.2003
17:12
[2]

Carrignarone [ Konsul ]

Krees ---> Ja słyszałem, że Me to w ogóle porażka. Ale nigdy nie miałem okazji z nim pracować. W każdym razie pod XP jedynka chodziła mi bez zarzutu.

28.04.2003
17:50
smile
[3]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus --> Wczoraj właśnie siedziałem nad nową wersją dodatku cały dzień i pół nocy i doszedłem do takich samych wniosków w sprawie TIS-ów. O 3:20 nad ranem czasu warszawskiego dodatek był gotowy i przesłałem go na serwer strony Hathor.

Nazwałem go 1.06, ale można zmienić na 1.5, jak wolisz. Tylko problem, że nazwy "wersja 1.06" użyłem w plikach tekstowych objaśnień. Trzeba by ściągnąć dodatek, zmienić tekst, przepakować i ponownie qwepchnąć na serwer. Nie wiem czy warto?

Dodatek zmieniłem według ustaleń na tym forum które zaakceptowałeś:

a) Przepakowałem BIF-y pozostawiając pliki TIS w Override

b) Dodałem wszystkie istniejące łatki, które nie są ewidentnie modyfikacjami, niektóre jako opcja.

c) usunąłem szkodliwe pliki narlen.dlg i worldmap.wma oraz bgtotsc_intl.exe

d) uaktualniłem Twój Readme i dodałem listę włączonych łatek z opisami ich autorów

e) Dodałem brakujące w NTotSC skrypty AI z DSotSC

f) podretuszowałem jasność i barwę portretów z dodatku by bardziej pasowały kolorystyką do oryginalnych portretów z BG1

Całość zapakowałem do pliku ZIP.

28.04.2003
19:33
[4]

Krees [ Generaďż˝ ]

Hathor--->Nie chodziła mi podstawowa wersja :( To było dosyć dawno temu-OzPWM jeszcze wtedy nie było. Z tego powodu miałem przerwę w BG (o SoA jeszcze wówczas nie myślałem). Oprócz BG nie chciała poprawnie działać Panzer General 2-nie było dźwięku.
Teraz mam XP i wszystko chodzi jak marzenie; ale i tak, gdyby nie gry, to już dawno przesiadłbym się na Pingwina :D.

29.04.2003
12:55
[5]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Wersja NTotSC pomyslnie przeszla testy i juz mozna ja pobierac!!! Link na dole.

Na dowod zalaczam obrazek z wiezy maga :D

29.04.2003
12:55
[6]

M'Rek [ Konsul ]

Wielcy mistrzowie, czy nie można w świecie BG zastosować teleportów? W końcu tego typu zaklęcia są znane w świecie Zapomnianych Krain. Pytam dlatego, że ostatnią wyprawę musiałem przerwać i wracać - straszny kawał drogi - ponieważ nie miałem czym strzelać, chociaż wyruszyłem zabierając ogromne zapasy różnego rodzaju pocisków. Wiem, że takie są realia (chodzisz pieszo, brak koni i latających dywanów), ale małe zaklęcie, pergamin... Choćby w jedną stronę... Kupujesz u określonego maga i przenosisz sie do jego sklepu/pracowni...

29.04.2003
13:10
[7]

Carrignarone [ Konsul ]

Witam.
Hathor ---> Już zasysam. Ale chyba w dwie godzin nie da rady...

29.04.2003
13:11
[8]

Carrignarone [ Konsul ]

A cóż to za groźna młoda dama u maga? :)

29.04.2003
13:16
smile
[9]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Wreszcie będę mógł odwiedzić to miejsce i zobaczyć, co jest w skrzyniach. Podczas poprzedniej wizyty nawet nie widziałem przywoływanych pprzez maga niedźwiedzi :(
A link działa i v1.06 można ściągać.
Zed, Hathor ---> Dzięki!

29.04.2003
13:21
[10]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Popatrz na ten dumnie zadarty nos;)
Ściąganie oceniam na 4,5 do 5 godzin.

29.04.2003
13:48
[11]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

MiRek --> ty tego maga nie zabijaja, tylko wybierz sie na Wyspe Salamander po klucz dla niego ;)

Ja pobieralam 3h +_ilestam (nie wiem, bo bylam zajeta ;) ). Jednak komus udalo sie w 2h pobrac :)

29.04.2003
13:51
[12]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Carrignarone --> Ta mloda dama ma 6 lvl (na starcie, he he - ale ona tylko testuje obszary za pomoca CLUA) o malo co nie zginela w walce z gosciem z Plomiennej Piesci, by uratowac Viconie. A Viki... podziekowala za pomoc i sie ulotnila! Co to ma znaczyc!???

29.04.2003
14:14
[13]

Carrignarone [ Konsul ]

Hathor ---> A nie nagadałaś jej, że jest wstrętnym mrocznym elfem?

29.04.2003
14:47
[14]

Carrignarone [ Konsul ]

No cóż. Z nieukrywaną przykrością zostawiam Was, moi drodzy, na cały tydzień. Dziś w nocy jedę w górki na cały weekend majowy. Do zobaczenia w poniedziałek.

29.04.2003
16:27
[15]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Odwiedziłem tego maga po wizycie w Północnej Cytadeli, chciałem coś kupić (lubię - lubiłem) tam kupować, a on stwierdził coś w stylu "za długo się tu plączesz" i zaczął mnie zabijać. Co miałem zrobić? (Nie pomyślałem, by go zauroczyć, może by się udało).

Carrignarone ---> Szerokiej drogi.

29.04.2003
17:03
[16]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> U mnie po 3 godzinach były 2/3 v1.06. Ten Twój ktoś od 2 godzin to albo nie zna się na zegarku ;), albo to ktoś od tych Twoich Czarodziejów.
Ściągnąć się udało (jak zawsze); mam już wszystkie 3 wersje :)

29.04.2003
17:46
[17]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Carrignarone --> Nie, bo to moja ulubiona NPC :)

M'Rek --> Bo pobiera za duzo sob na raz. Ten ktos pobieral sam i na dobrym laczu. A teraz pobieracie Wy i ludzie z CDP i inni :)

30.04.2003
10:13
smile
[18]

M'Rek [ Konsul ]

Trzy pytania "graficzne", wiec proszę mnie nie posądzać o chęć "nabijania licznika":
1. Co zrobić, by za każdą wizytą w wieży śp. maga z Kniei Larsa nie pojawiało się stado niedźwiedzi (które w dodatku zaraz potem same złośliwie znikają, nie pozwalając się zabijać!)?

30.04.2003
10:16
smile
[19]

M'Rek [ Konsul ]

Pytanie drugie:
Kto wymyślił te potworne ilości zwojów?!?!

30.04.2003
10:25
smile
[20]

M'Rek [ Konsul ]

Pytanie trzecie:
Czy to tylko u mnie złodzieja, który rozbroił pułapkę trafia (nieszkodliwa) strzała (jak to widać na załączonym obrazku)?

30.04.2003
11:44
[21]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> No nei mam pojecia! O niedzwiedziach powinien sie wypowiedziec Aurelinus, a pergaminy i pulapka to, sadzac po wygladzie pomieszczenia - zasluga Team BG.

Czy Tobie gra chodzi plynnie w nowych lokacjach NTotSC? Bo mi czasami zwalnia/zacina sie. Ale mialam podobny problem z IwD TotL (a inni nie) wiec wina moze byc w moim sprzecie.

Jewst tez blad w Polnocnej Cytadeli (o ktorym juz donioslam) - zamazana postac. Jesli na niego rowniez natraficie, to dajcie mi znac (AR32PB).

30.04.2003
12:38
[22]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Mam w tej chwili NTotSC na dwóch komputerach (jeden, niestety, nie mój) i na tym słabszym gra chodzi bez zarzutów, natomiast na tym lepszym zdarzają mi się "zwolnienia". Za dobry sprzęt?
W Północnej Cytadeli widziałem jedynie błąd w sali głównej, ale może nie zwróciłem uwagi na postać, o której mówisz.
I jeszcze jedno - nie wiesz czasem, gdzie jest "...lokacja, w której pośród kilku sadzawek stał dom". W domku tym mieszkał mag od wieży, a nie chcę tracić za dużo czasu na poszukiwania. I jeszcze drużyna mi się zbuntuje od takiego łażenia po lokacjach:)

30.04.2003
14:03
[23]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> A to dobre z tymi kompami ;)
No chodzilo mi o glowna sale w Polnocnej Cytadeli - nie wiem czy to podloga "faluje" czy postac jest zla czy co... (na obrazku)
Ale wydaje mi sie, ze Aurelinus mi tlumaczyl, co to za blad, tylko ze mam skleroze ;)

Chodzi Ci o Mrocznego - wykonaj quest Jet Layi i idz na poludnie od Lasu Zagubionych Dusz - do Lasu Ostrych Klow, tam jest co nieco do zrobienia. (to questy DSotSC).

30.04.2003
17:46
[24]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

BTW - poprawilam logo dla watku ----->

30.04.2003
18:00
[25]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> To podłoga... Myślałem, że to błąd typu "wieża w Kniei Larsa", tylko na mniejszą skalę, ale w 1.06 czegoś takiego nie powinno być.
Jeśli chodzi o Mrocznego, to mam to już za sobą. Po prostu w wieży w Kniei jest pergamin z informacją (mniej więcej), że klucz do biurka został w domku na bagnach. Wg czyjegoś opisu (cytat w poprzednim poscie) miał to być dom i kilka jeziorek. I teraz chodzę i szukam...
Ale taki długi weekend, więc pewnie znajdę - wystarczy jeszcze raz przemierzyć te kilka lokacji...:)

PS
Jak tam ułamki?

30.04.2003
19:17
[26]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Ulamki... hm... chwilowo sie matematyka nie zajmuje, ale mam jeszcze czas...

Hmmm, no to nie wiem, gdzie to jest - tak opisowo, bo gdyby chodzili o AR ilestam, to pewnie bym mogla wiedziec, ale chyba nie o to chodzi ;) W akcie desperacji, sprawdz numer AR - TISu - w override i szukaj :)

30.04.2003
20:33
[27]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Uwaga! Download dodatku NTotSC chwilowo wstrzymany! Bedzie nowsza wersja i patch do 1.0-1.06.

30.04.2003
22:08
[28]

Raistlinek [ Pretorianin ]

Witam bobaski po kilkudniowej przerwie:) Dzisiaj jestem wykonczony wiec nie ebde juz zbyt aktywny:) Ale jestem z wami duchem:))

01.05.2003
20:40
[29]

sakhar [ Animus Mundi ]

Witam
Wybralem sie rowniez na urlop - do Holandi(i stamtad tez klepie w klawiory:))) Niemniej prace nad modem sa juz rozpoczete - pierwsza mapa i BN'owie sa gotowi. A tak poza tym przechodze kryzys koputerofobi - nic mi sie nie chce robic na kompie - nawet grac:)

01.05.2003
21:29
[30]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Szkoda ze ja nie ma komputerofobii, moze bym w koncu skonczyla prace pisac.... :(

01.05.2003
22:02
[31]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --- widze, ze Twoja praca magisterska wisi nad Toba jak miecz Demoklesa (Nie mniemajcie bowiem ze przyszedlem na ziiemie czynic pokoj, przyszedlem na ziemie nie z pokojem ale z mieczem Ew. Sw. Lukasza):) Ja swoja wymeczylem w jakis tydzien (na 84 str) To byla jedna z naprawde niewielu przyjemnych rzeczy na studiach:)
A co do komputerofpbi to naprawde, posiedze z godzine i wymiekam:) Ale wierze w Ciebie ze dasz rade;)

02.05.2003
02:11
[32]

Krees [ Generaďż˝ ]

M`Rek--->"Po prostu w wieży w Kniei jest pergamin z informacją (mniej więcej), że klucz do biurka został w domku na bagnach. Wg czyjegoś opisu (cytat w poprzednim poscie) miał to być dom i kilka jeziorek. I teraz chodzę i szukam... ".

To jest pierwsza lokacja na południe od Beregostu, tam, gdzie na drodze można znaleźć list do pewnej damy z Beregostu, a na skrzyżowaniu zaczepia Cię najemnik Płomiennej Pięści. Są też tam hobgobliny z "Szepczącymi Trzewikami" i (chyba) Bub Snikt.

Pozdrawiam

02.05.2003
10:25
[33]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> Dzięki. Rozprawię się z Czarną Ręką i idę...

02.05.2003
10:45
[34]

M'Rek [ Konsul ]

Raistlinek ---> Katana z Północnej Cytadeli (wraz z trzymającą ją superbohaterką).
PS. Jesteś zmęczony przed, czy po wypoczynku?

02.05.2003
11:32
[35]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Jak Ty byś dała sobie radę z napisaniem pracy mając komputerofobię? Na maszynie, czy też zatrudniłabyś skrybę?
Ale to było tak na marginesie. Teraz sprawy związane z BG1 i poprawkami.
1. Dlaczego wejścia do niektórych jaskiń są niewidoczne (bratanek Otha, Świątynia Poranka), a w niektórych przypadkach - fałszywe (tzn. jest wejście, a nie ma jaskini) - screen z Pól Umarłych. Można to zmienić?
2. Czy poprawki dotyczą "znikających" osób? Np.
- rozmawiałem ze Scarem, dostałem zadanie, wróciłem po załatwieniu sprawy - a Scara nie ma i następnego zadania już nie dostałem (został, na szczęście, książę Eltan, więc mogę dalej grać);
- zanim porozmawiałem z Nadalinem rozmawiałem z rybakami (lokacja była dostępna), pozbyłem się syren, Humbaby it innych salamander. A potem okazało się, że Nadalina już nigdzie nie ma - ani we Wrotach, ani koło łodzi. Musiałem przez to jeszcze raz pokonać demona w Brodzie, maga w Kniei Larsa; czekają mnie jeszcze boje z kultystami, ponowie Południowa Cytadela i jeszcze raz bratanek Otha. Czy nie możnaby zablokować tej lojacji z rybakami (tak jak np. obie cytadele albo świątynię Czarnej Dłoni)?

02.05.2003
12:28
[36]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

M'Rek --> Pisalabym na kartce i przepisala na kompie, a nie robilabym innych rzeczy ;)

Nie znam odpowiedzi na Twoje pytania, ale jutro bedzie u mnie sam Mistrz, to mu przekaze wszystko. Jutro tez wrzuce NTotSC 1.5 na Wyspe :) (nie weim tylko, o ktorej, bo nie wiem ile bedzie szlo - ama wolne lacze gdy cos wysylam).

02.05.2003
14:29
[37]

Abdank [ Legionista ]

Pomocy...
Gdzie jest ta Banshee (NTotSC_v1.06 - las zagubionych dusz) - chodze po nocy po całej planszy i nic. Gdy rzuci się wykrycie zła to jest komunikat, że jest "niewrazłiwa na magie", ale jej samej nie widać! Co robić???

02.05.2003
15:26
[38]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Abdank --> Ona pojawia sie w nocy o okreslonych porach, jest miedzy skalami - tu masz screen -->

02.05.2003
15:47
[39]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Abdank --> Masz dokladniejszy screen, chyba ze wolisz sam poszukac, to nie ogladaj ;)

02.05.2003
17:16
smile
[40]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Jutro mam wizytę u Hathor, więc w tym czasie powinna się pojawić ostateczna wersja dodatku NTotSC v. 1.50. Zapewne będzie jednak spakowana do pliku >.exe. Wreszcie będzie też zawierać komplet poprawek, w tym "nieaktywnego" Drizzta i jego kompanów...
Będzie też dokładny patch do wersji 1.00
Dlatego, Zed, pomimo całego szacunku, powstrzymaj się przed nieautoryzowanym publikowaniem całego dodatku, tym bardziej, że informowałem, że po świętach załatwię sprawę. Oczywiście nic się nie stało, ale może dojść do niepotrzebnego zamieszania. Moja ostateczna wersja będzie się jednak bardzo różnić od dotychczasowej, czyli tej, którą poprawiłeś.
Oczywiście przetestowałem tym razem <chyba> wszystko.

Jeśli chodzi o katanę, to moim zdaniem złodziej jest jak najbardziej uprawniony do jej użytku, niestety brak odp. animacji wymusza użycie miecza oburęcznego. Dlaczego katana jest oburęczna? - bo jednak katany zasadniczo używa się oburącz (lub jednorącz, ale bez drugiej broni), a style 'dwu-broniowe', to mają nawet osobne nazwy i nie są podstawowym przeznaczeniem katany. Oj, naczytałem się u źródeł...

02.05.2003
19:19
[41]

Abdank [ Legionista ]

Dzięki! Już ją zatłukem!

02.05.2003
21:15
[42]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Hmmm, tak swoja droga to szkoda, ze Bashee nie mozna w zaden sposob uratowac - tworcy nie dali jej innego rozwiazania, jak atak...

Byc moze jest to spowodowane sama specyfika Banshee?

04.05.2003
22:12
[43]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor--- czy ja wiem z ta Banshee... Jakby sie uprzec to mozna by bylo ja jakos skojarzy z mitologia celtycka. Kiedy bedzie do sciagniecia ostateczna ver. moda Aureliusowego?

05.05.2003
09:09
[44]

M'Rek [ Konsul ]

Jak tu pusto. Życie wprost zamarło. Widzę, że wszyscy w napięciu czekają na kolejną wersję Aurelinusowego dodatku...
Hathor, sakhar ---> Sądząc po opisie, jaki znajduje sie u Sapkowskiego ("Stwory światła..."), to raczej nie ma szans na odczarowanie, czy też choćby spokojną rozmowę z Banshee. Od razu krzyczy na człowieka ;)

05.05.2003
11:48
smile
[45]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

No dobra, zostawimy ja w spokoju ;)

Najnowsza weresja moda bedzie niebawem, na dniach, moze jutro... Nie moge niczego powiedzic na pewno, bo to nie ode mnie zalezy. Ale jak tylko sie pojawi, to dam Wam znac :)

Jesli ktos korzysta z Near Infinity - to jest nowa wersja do pobrania - a co tam, niech sie autor sam wypowie : Near Infinity has been Updated to version 1.30 so if your using it get the latest version.

https://www.idi.ntnu.no/~joh/ni/

Happy Cinco De Mayo


Hoc raz mi sie na cos przydalo "uczestnictwo" w liscie dyskusyjnej Infinity Scripters ;)

05.05.2003
12:58
[46]

sakhar [ Animus Mundi ]

Hathor --- a jak bedzie wygladal sprawa z dzialaniem save'ow pochodzacych z ver. 1.0 - czy beda chodzily bez problemu pod nowa wersja (czy tez trzeba je bedzie je jakos konwertowac)?

05.05.2003
13:20
[47]

Krees [ Generaďż˝ ]

M`Rek---> Ja problem ze znikającym Scarem pamiętam jeszcze z "czystego" BG + OzWM. Poradziłem sobie z tym w ten sposób, że najpierw wykonałem wszystkie zadania, a dopiero potem poszedłem do Scara. Zlecał mi zadanie, ja kończyłem rozmowę, od razu potem zaczynałem następną i zbierałem pochwały i doświadczenie :).

05.05.2003
16:04
[48]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

No cóż, wersja 1.50 (zwana od niedawna Obiadową) jest gotowa do publikacji ( 150 Mb w wersji EXE). Niestety nie rozwiązałem na tę chwilę problemu z Backupem folderu Override ( i innych też), więc użytkownicy na razie będą zmuszeni do ręcznego Backupu - szczegóły w pliku instalacyjnym.

Hathor---> daj znać, kiedy możemy się spotkać (i gdzie).
Wyślę ci jeszcze mail.

05.05.2003
18:23
[49]

M'Rek [ Konsul ]

Krees ---> W "czystym" BG1 + Opowieści... nie miałem takich problemów, zatem teraz jestem o 2 (?) pochwały do tyłu :(

1. Czy ktoś próbował wejść do nowych podziemi mostu Firewine (poziom trzeci) ze świeczką (quest z magiem z Chmurnych Szczytów)? Teoretycznie to przecież możliwe...
2. Czy komuś udało się odkryć dziurę, dzięki której można wejść do grobowca Ogrzego Wodza bez jakichkolwiek przedmiotów? Jest bardzo mała, ale można się przecisnąć...

05.05.2003
18:56
[50]

Krees [ Generaďż˝ ]

M`Rek--->1. Ciekawy pomysł-następnym razem sprawdzę.
2. Ooooo, to bardzo ciekawe-mógłbyś dać screena??

06.05.2003
01:38
smile
[51]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Skonczylam teoretyczna czesc *ulamkow* :))))

Konferencja naukowa nt. uskuteczniania narzedzi modyfikacji IE odbedzie sie jutro, zatem dodatek pojawi sie w sieci w jutro w nocyl ub pojutrze (zaleznie od transferu z Polllandiii na Zagubiona Wyspe ;) ).

06.05.2003
08:02
[52]

Carrignarone [ Konsul ]

Ahoj!
Ja myślałem, że po powrocie nie będę w stanie wygrzebać się spod góry nowych postów i części naszego ulubionego wątku. A tu liiiiipa. Co Wy żeście robili w te wolne dni, że Was nie było?

Hathor ---> Gratuluję! Tak trzymać. Btw. jak Ty to robisz, że cały czas trzymasz wątek w ryzach, współpracujesz z Aurelinusem, zarządzasz swoją wyspą i jeszcze masz czas na ułamki?

M`Rek ---> Zapodaj screena, screena nam trza. :)

Sakhar ---> Witam! Dawno Cię tu nie było. Wpadaj częściej.

MATURZYŚCI ---> Trzymam za Was kciuki. Raz dwa z tą maturą i wracać do Baldura. ;)

06.05.2003
10:36
[53]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Gatulacje! Czekamy na ogłoszenie zakończenia prac nad Xięgą. Co zrobisz z tym ogromem wolnego czasu, gdy już skończysz ją pisać ;)
Hathor ---> Powtarzam pytanie Sakhara - co z save'ami z wcześniejszych wersji?
Carrignarone ---> Taka pogoda, że wszyscy walczą w terenie, zamiast siedzieć i grać lub "postować"
Krees, Carrignarone ---> Screen za parę godzin.

06.05.2003
10:43
[54]

Carrignarone [ Konsul ]

M'Rek ---> A może już jej tak nie chwalmy, bo jeszcze pomyśli, że Xięga sama się skończy pisać. :)

06.05.2003
11:27
[55]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Może masz rację. Co za dużo, to niezdrowo ;) Spocznie na laurach i będziemy mieli ją na sumieniu...

06.05.2003
11:31
[56]

M'Rek [ Konsul ]

Krees, Carrignarone ---> Obiecany obrazek. W taki sposób najlepiej ustawić drużynę.

Wejście trudno znaleźć (wymaga delikatnego manipulowania myszką), bo otwór jest mniejszy, niż na obrazku - w sam raz dla myszy ;)

06.05.2003
12:34
[57]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Carrignarone --> Jak ja to robie, ze mam na wszystko czas? Ano gdybym nie zarzadzala wyspa, nie trzymała wątku w ryzach i nie współpracowała z Aurelinusem i druzyna od moda, to bym juz dawno napisala te ulamki (i gdybym jeszcze nie wyszukiwala innych zajec, byle nie pisac ;) ). W sumie marudzilam 3 tygodnie, a pisalam 3 dni... i tak za kazdym razem. Coz opisywalam w pracy zajawisko rzucania klod pod wlasne nogi i jestem tego znakomitym przykladem :(

No, ale teraz juz Xsiega sie sama napisze, dskoro Wy tak mowicie :D

Co do pytania o save'y - powinny dzialac, jak w poprzednich wersjach, nie wiem tylko ktore poprawki wtedy beda w grze, a ktorych nie bedzie. Zapytam dzis Aurelinusa. Jego powinniscie pytac, a nie mnie, ja tylko poprawiam obrazki ;)

A ta jaskinia czy co to tam jest n obrazku - jesli to dokads prowadzi, to przesada... no chyba, ze jest tylko komunikat, ze to przejscie wielkosci myszy...

06.05.2003
13:54
smile
[58]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Witajcie !

Mam pytanie: może ktoś z Was wie dlaczego download NTotSC ze strony "https://www.isle.px.pl/download.htm" został wstrzymany ?? I kiedy będzie można zassać ten dodatek. Ewentualnie gdzie oprócz "isle.px.pl" można jeszcze dorwać "Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy v1.06"

Pozdrawiam.

06.05.2003
14:02
[59]

Carrignarone [ Konsul ]

Dymion_N_S ---> Przecież napisała Hathor, że "download NTotSC jest wstrzymany do zakończenia prac nad dodatkiem", nie? Wyszło kilka błędów i autorzy starają się je naprawić. Cierpliwości. :)

06.05.2003
14:10
smile
[60]

Dymion_N_S [ Bezimienny ]

Carrignarone ---> Moja wina, nie przeczytałem dokładnie. Tak czy inaczej dziękuję za odpowiedź, będę cierpliwie czekał.

06.05.2003
15:58
[61]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Malutkie uwagi ...właściwie potwierdzenie.
Katana - niby jest bronią jednoręczną o tyle, że mozna walczyć trzymając ją w jednej ręce ( czego raczej nie da sie powiedzieć o mieczu oburęcznym) , ale styl walki zakłada uzycie oburęczne. W jednej ręce trzyma sie miecz Wakizashi - czyli miecz krótki. Dlatego w sumie to lepiej, że katana jest potraktowana jako oburęczna tutaj :)
Druga uwaga odnośnie Banshee: niestety, wyglada na to że nie da rady uratować. Zaglądnałem tu i ówdzie i o ile np. opisy wampirów są bardzo zróżnicwane, o tyle Banshee jest właściwie opisywany jednoznacznie: upiór, wycie sprowadzające śmierć i nie ma nic, co wskazywałoby na jakaś możliwość rozmowy, odczarowania czy w ogóle...
Znalazłem tylko jedną uwagę:
"Chcesz zlikwidować Banshee - wynajmij GŁUCHEGO" i to by było na tyle, jeśli chodzi o możliwą interakcję.


Acha, gdybymk mógl się okazać w jakiś sposób pomocny to dajcie znać. Jakieś pogrzebanie w źródłach czy coś, może przydam się przy okazji do czegoś.

Pozdrowienia!

06.05.2003
16:55
[62]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> To przejście (choć takie malutkie - chyba 2 lub 3 punkty ekranu) pomieści całą drużynę, a prowadzi do ładnej komnaty ze straznikiem grobowca, rycerzami feniksa i innym gadziajstwem.

PS. Gratulacje z okazji jubileuszu :) 300 to taka ładna liczba...

06.05.2003
17:08
[63]

bit89 [ Pretorianin ]

Kiedy powstanie cz 75.

06.05.2003
18:39
[64]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Witam wszystkich po bardzo długim weekendzie. Mam nadzieję, że inni spędzili go tak samo przyjemnie jak ja (bynajmniej nie przy komputerze).


Aurelinus --> Cieszy mnie wyjście "wygładzonej" wersji dodatku 1.50. Czy uwzględniłeś też nowe poprawki wieży Daertmaca, bo podobno mimo Twoich poprawek w wersji 1.05/1.06 niektóre osoby nadal zgłaszały błędy?


Dziwią mnie natomiast pretensje do "nieautoryzowanej" publikacji wersji 1.06. Przypomnę tylko fragmenty Twoich postów:

[23.04.2003] 12:49 "...Macie moją pełną zgodę na dowolne poprawki i przeróbki, to nie jest żaden MÓJ Mod, a kto tak uważa to .... lub ******..."

[23.04.2003] 13:20 "...Zed--------> jeżeli to nie są nowe rzeczy, to wrzuć wszelkie sensowne poprawki prosto do Override dodatku i tylko niech Hathor pamięta o uktualnieniu nr - proponuję np. chronologię typu 1.5.x. Tak jak mówiłem ująłem wszystkie sensowne zmiany + wasza mapka, ale bez ikon, bo ich nie miałem... Zmieńcie to, jeśli tylko chcecie teraz, lub później..."

[25.04.2003] 13:18 "...Jeśli chodzi o pliki tekstowe, to możecie oczywiście dopisać, co się wam żywnie podoba, w moim lub własnym imieniu, bo instalka 1.50 jest w waszych rękach..."

Nie tylko ja chyba zrozumiałem to jako pełny carte blanche, bo bez uprzejmości Hathor nijak nie miałbym możliwości opublikowania NTotSC 1.06. I rzeczywiście, przepraszam za numer wersji, bo teraz widzę, że konsekwentnie używałeś 1.50 (ale pytałem się Ciebie o to). Z góry też mogłeś przewidzieć co zmienię w nowej wersji, bo nie kryłem się z tym. Jestem zwolennikiem pełnej integracji patcha zbiorczego z NTotSC, by mógł przejść do historii. No cóż, trudno, jeśli coś wyrzucisz, powstanie kolejny patch zbiorczy do wersji 1.50. Więc proszę, Aurelinus, nie obrażaj się na mnie, że zrobiłem to, co ustaliliśmy razem.


M'Rek --> Jeśli chodzi o teleportowanie w świecie BG1, to będzie to uwzględnione w naszym nowym MODzie do BG1+NTotSC, który jednak tak prędko nie powstanie. Planuję jednakże też alternatywne rozwiązanie, aby długie podróże między lokacjami były atrakcyjne dla gracza, przez wprowadzenie nowych losowych questów, pojawiających się tylko przy przejściu między lokacjami.

Odpowiem też (ze znacznym opóźnieniem co prawda) na pytanie zadane na mojej stronie, bo tam nie ma warunków do dyskusji ;-)). Oczywiście, że teoretycznie można zmienić doświadczenie przyłączanych NPC-ów, aby bardziej dopasować do wysokopoziomowych bohaterów, w praktyce powstają różne problemy "techniczne". Zauważ, że to rozwiązanie pochodzi z oryginalnego BG1, gdzie poziom 9. to było maksimum rozwoju. Ale w naszym MODzie planujemy ostro przerobić zachowanie i właściwości NPC-ów, więc to też jest do poprawienia.

07.05.2003
01:56
[65]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

A ja nadal zmagam sie z umieszczeniem pliku w sieci - jak na razie same przeszkody na drodze (np. moj dysk w NTFS nie chcial rozmawiac z ME na PC Aurelinusa; a raczej ME go nie widzial), ale jutro dalej bedziemy walczyc :D

Zatem cierpliwosci!

07.05.2003
12:39
smile
[66]

Krees [ Generaďż˝ ]

bit89---> Nowa część powstanie jak zwykle, czyli wówczas, kiedy w tej dojdziemy do liczby 100 postów.

07.05.2003
14:57
smile
[67]

torgal13 [ Centurion ]

siema
niedawno zaczalem przygode z BG I, i mam takie male pytanko ma moze ktos z was patch do zdejmowania blokady
na doswiadczenie... obszukalem sie w sieci i niestety nic nie znalazlem... w jednym miejscu tylko byl ale platny...

07.05.2003
15:11
[68]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

torgal13 --> Płatny??? To jakieś kuriozum.

Ale "Baldur's Gate XP Cap Remover" jest łatwo dostępny, choćby na stronie Sorcerer's Place
(https://www.sorcerers.net/Games/BG/index_editors.htm)

Ale jeśli grasz w BG1 z dodatkiem OzWM to polecam ściągnąć i zainstalować nieoficjalny dodatek NTotSC Aurelinusa. Jest po polsku, daje możliwość rozwoju postaci do 50 poziomu i zawiera wiele nowych terenów i atrakcji. Wkrótce będzie wersja 1.50 na stronie Hathor. Z dodatkiem trzeba zacząć grę od nowa.

07.05.2003
15:26
[69]

torgal13 [ Centurion ]

Zed Nocear ---> dzieki wielkie, dobry czlowieku, a NTotSC wlasnie skonczylem sciagac ;)))

07.05.2003
21:06
[70]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

O ile nie nastapią znowu jakieś nieprz... to teraz już tylko Hathor wie, kiedy dodatek w wersji 1.50 ukaże się na sieci...

Zed-------> o nic się nie obrażam, tylko nie doczytałeś ponownie, że zamierzam po "świętach" poprawić wszystkie błędy.

Jakie jeszcze problemy są w wieży Daerthmaca? nic mi o nich nie wiadomo, a prawie_całą przeszedłem...

WIELKA UWAGA! wersja 1.50 wymaga bezwzględnie usunięcia lub backupu folderu Override - ta wersja dodatku zainstaluje wam całkiem nowy Override. Musiałem tak zrobić, bo już się pogubiłem w poprawkach i teraz każdą nową będzie widać i łatwo zlokalizować. Pracuję jeszcze nad instalacją, która tak jak dodatki teambg sama backupuje odpowiednie katalogi, ale to nie takie proste.

CHYBA, że ktoś potrafi napisać taki programik instalacyjny lub wie coś o Systemie Nullsoft, z którego korzystają teambg... Bylibyśmy - MY, twórcy polskich modów, szalenie wdzięczni.

07.05.2003
21:37
[71]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

aha---------->

grjgori---------> zripostowałem cię ciężko na forum Hathor, więc się nie gniewaj i życzę połamania peni... pencila...

07.05.2003
23:24
[72]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

NTotSC jest w drodze na serwer... a raczej oczekuje u admina na wrzucenie na Wyspe. Cos wersja 1.50 napotyka same przeszkody techniczne na drodze do sieci ;)

torgal13 --> A skad pobierales NTotSC? Jesli z CDP, to potrzebujesz najnowszego patcha, ktory oczekuje na wejscie na Wyspe, tak jak wersja podstawowa moda. Jesli ode mnie, to dzis zostal ten plik wykasowany z serwera (a link do niego juz dawno), wiec chyba mogles go pobierac tylko dzieki get right czy innemu programowi tego typu ;)

Tak czy inaczej, kazda starsza wersja potrzebuje patcha, by dociagnac do najnowszej!!!

Jednoczesnie, prwne poprawki z patcha zbiorczego autorstwa Zeda musielibyscie dodac samodzielnie, bo nie sa uwzgladnione w nowym NTotSC - np. poprawki Baldurdasha.

07.05.2003
23:38
[73]

Krees [ Generaďż˝ ]

Wiecie co?? Marzy mi się taka wersja OzPWM, którą po prostu się ściąga i...instaluje :); która zawierałaby w sobie już wszystkie dotychczasowe patche, bo, prawdę powiedziawszy, już dawno się w tym wszystkim pogubiłem :(.
Na pewnym forum jestem moderatorem kategorii tematycznej o dodatkach do BG ( w tym i najbardziej tam popularnym OzPWM) i czasami aż mi głupio udzielać odpowiedzi, których nie jestem pewien...

08.05.2003
00:52
smile
[74]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Kres --> Nowa wersja NTotSC bedzie sie sama instalowac, jak dobrze pojdzie, to nawet sama zrobi beckup :)

Problem polega na tym, ze nie tak latwo zrobic dodatek, co rusz wychodza rzeczy do poprawki... stad kolejne wersje. Ale nie martw sie - nie bedzie kolejnej pelnej wersji moda, tylko ewentualnie poprawki (patche).

A co do patch'ow - ladujesz NtotSC 1.50 i juz :) Ewenualnie dodajesz opcjonalne poprawki z patcha Zeda.

Starsze wersje - wgrywaja patch NTotSC_do_1.50 i juz! Jesli chca dodatkowe poprawki, to jak wyzej.
/Przypominam, ze NTotSC i patch wersji 1.50 sa nadal niedostepne z przyczyn obiektywnych/

Jakby sie cos zmienilo, to damy Wam znac. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w programie. Moding Team. Spolka z Ograniczona Poczytlnoscia


No dobra, mam nadzieje, ze nikt sie o tez zart nie obrazi ;P

08.05.2003
08:48
smile
[75]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Aurelinus, Hathor --> Czy nowa instalacja 1.50 wykorzystuje ten dedykowany archiwizator TIS-ów, wskazany przez Grjgorija? To mogłoby zmniejszyć wielkość wersji instalacyjnej o kilkanaście-kilkadziesiąt MB !!!

08.05.2003
08:49
[76]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor --->
1. Dlaczego Twoja Wyspa znów zniknęła z powierzchni internetowego oceanu (remont?)
2. Co będzie wcześniej - v1.50 czy patch'e? Wszystko będzie na Wyspie?
3. Czy nie mogłabyś się pojawiać o bardziej kulturalnej godzinie?

Niektóre przedmioty z BG1+Opowieści+mod pochodzą z BG2 (jakie?). Czy można je przenieść (wraz z bohaterem) do BG2?

08.05.2003
08:56
smile
[77]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Wyczytałem gdzieś, że przy kontaktach przez internet ludzie łatwiej popadają w konflikt, bo nie ma sygnałów pozawerbalnych łągodzących wypowiedź. Dlatego ludzie są zwykle bardzo "techniczni" lub od razu skaczą sobie do oczu, albo są przesadnie uprzejmi, żeby tego uniknąć. Widzę to na naszym forum. To jakaś obsesja, ale naukowo potwierdzona. Hathor, masz na pewno jakieś głębsze przemyślenia w tym temacie z racji zainteresowań.

Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłem tą wypowiedzią ;-)).

08.05.2003
10:06
[78]

M'Rek [ Konsul ]

Zed ---> Sądząc z tego, co czytałem przed chwilą w wątku DO WSZYSTKICH PISZĄCYCH...., to nasze forum jest raczej spokojne. Ewentualne utarczki słowne to pewnie wynik stresu spowodowanego niemożnością rozwiązania konfliktu w sposób znany z Zapomnianych Krain - szable w dłoń i na plasterki oponenta. Albo czarem go... ;)))))
I pomyśl - niektórzy (modemowcy?), licząc się z czasem i kasą (?), nie zawsze dwa razy przeczytaja to, co piszą.

Zed ---> Chodzi mi nie tylko o podróże pomiędzy lokacjami (fakt - "znienacka zaatakowali..." nie jest zbyt ciekawe), ale o mozolne wracanie ta samą drogą z bardzo głębokich podziemi (podobało mi się wychodzenie "na skróty" np. z kopalni w Nashkel).

Aurelinus, Hathor ---> Czy wiadomo już dokładniej, co z save'ami z poprzednich wersji?

08.05.2003
10:21
[79]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

Hathor --> W nawiązaniu do odpowiedzi torgalowi13: dopóki nie skasowałaś wersji 1.06 można ją było spokojnie ściągnąć przez linki podane w postach na forach CDP i GOL-a.

Aurelinus --> Z tą wieżą Daertmaca to były niesprawdzone wiadomości, czy błąd jest nowy, czy przeniesiony z save'em z wersji wcześniejszej lub nawet jednostkowy. Wszystko potwierdzi się (obecność lub brak błędu) w 1.50.

W sprawie Override: zalecasz usunięcie tego katalogu przed instalacją. Czy to oznacza, że NTotSC 1.50 (jak DSotSC chyba), będzie zawierał w sobie cały Override z BG1+OzWM+patch5521?

I co z dedykowanym archiwizatorem TIS-ów? To byłaby rewelacja wersji 1.50.

08.05.2003
11:15
[80]

Zed Nocear [ Pretorianin ]

M'Rek --> To była tylko taka żartobliwa dygresja.

Co do powrotów z głębokich podziemi to autorzy BG1 powrót z kopalń Nashkel i kopalń w Kniei Otulisko uwzględnili. Nie wiem czy umieszczanie wszędzie takich dróg na skróty jest celowe. Myślę tylko o dorobieniu tajnego przejścia (może tylko w jedną stronę) ze Świątyni Sarewoka do siedziby Żelaznego Tronu. To byłoby logiczne, a powrót przez labirynt do Wrót Baldura jest rzeczywiście męczący. W oryginale takie przejście jest bez sensu, bo gra i tak się tam kończy.

Można też stworzyć przedmiot przenoszący z dowolnego miejsca w grze do wybranej lokacji, ale czy to nie zepsuje zabawy?

08.05.2003
11:27
[81]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Po kolei, zgodnie z kolejnoscia pojawiania sie pytan:

Zed --> Jak na forum naszym napisano - bardzo bysmy chcieli wykorzystac instalator stosowany przez Team BG.

M'Rek -->
1) Moja Wyspa znika niezaleznie ode mnie, bo nie jestem adminem serwera i nie mam na to wplywu. Mam za to szczescie, ze admin serwera jest moim kumplem i o Wyspe zadba. W swoim czasie.
2) Wszystko bedzie na raz, jak tylko to zaladuja (juz jest na kompie admina).
3) A jaka pora jest kulturalna? Teraz moze byc? W koncu to forum, nie chat - posty nie znikaja, zawsze je mozna przeczytac.... A ja sie pojawiam kiedy moge, kiedy mam ochote i tak juz bedzie.

Zed --> Zgadza sie, w sieci jedni ludzie olawaja innych i sa bezczelni, inni natomiast sa bardziej uprzejmi niz w zyciu. Jeszcze inni zachowuja sie mniej lub bardziej tak, jak na codzien... A i w sieci, i w zyciu kazdy jakas maske przywdziewa, bo inaczej coz, twarzy by nie bylo... Jakis interface musi byc.

M'Rek --> Na pytania o save'y juz odpowiadalam - powinny dzialac, aczkolwiek nie wszystkie zmiany sie pojawia, na pewno skorzystacie z poprawek na nowych, nietknietych jeszcze mapach, ale obszar, na ktorym chocby tylko na chwile staneliscie, nie bedzie juz zawieral zmian. (Za jakis czas zainstaluje dodatek i odpale rozne savy, ale nie wiem dokladnie kiedy, bo mam cos do zrobienia).

Dlatego jesli ktos zaladowal patcha i wrocil do Cytadeli Dearth Maniaca, to i tak beda tam dalej bledy. W nowej grze juz nie bedzie. Poza tym bledy w cytadeli beda zawsze, jesli nie macie pelnej instalacji z filmami.

A mi by sie podobalo nieprzechodzenie kopalni Nashkel po raz tysieczny... bleee... nie lubie tego etapu gry. Cos jak Dungeon be gone do BG2 by sie przydalo ;>

Zed --> Nowa istalka, tak jak instalka DSotSC powinna robic beckup oryginalnego override i zastepoewac soba pliki, ale poki co beckup trzeba zrobic samemu, instalator podaje dokladne instrukcje postepowania. Poza tym, nie atakuja nas juz animacje po odpaleniu gry, tylko od razu przechodzimy do miejsca wlasciwego, tj wyboru gry :))))

A teraz jedna wazna uwaga do wszystkich!!!
Ja nie wiem wszystkiego, nie mam wiedzy Aurelinusa i nie odpowiem Wam na wszystkie pytania! Zed wie wiecej niz ja, ja tylko przenosze pliki na serwer!!!! Owszem, ucze sie robic mod, ale jeszcze wszystko przede mna, wiec nie pytajcie mnie tak, jakbym byla Aurelinusem. Jesli wiem, to chetnie odpowiem, ale powtarzam - nie mam wiedzy Mistrza. Co nie znaczy, ze macie przestac pytac.
Bo zaczynam sie czuc jak jaks wyrocznia....

08.05.2003
11:31
[82]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Zed --> Jest juz taki przedmoit, CLUAConsoele sie zowie ;)

Mysle, ze to byloby za duzo, ale jak tam chcecie :) A fakt, wyjscie z podziemi Sarevoka by sie przydalo, tylko jak to logiczni wytlumaczyc, ze Sarevok z niego nie spkorzystal uc8iekajac, tylko biegl przez labitynt????
Moze Elminster powinien sie tam pojawic i przeniesc ekipe w wybrane miejsce! :D

Zed --> Fakt, nie pomyslalam, ze sa linki do moda na forum ;)))

08.05.2003
12:04
[83]

M'Rek [ Konsul ]

Zed Nocear ---> Może by urozmaicić powrót z (ogólnie mówiąc) głębokich podziemi, dorzucając małe przygody np. z potworami, które (wędrując tu i tam) stają na drodze zadowolonej ze zwycięstwa drużyny (małe, losowe queściki). Chodzi mi o to, że euforia po zwyciestwie trwa krótko, a potem (jak w życiu) - długa droga do domu. A jak tylko wleczesz się obładowany skarbami, to może być trochę nudno. W jedną stronę adrenalina na najwyższym poziomie, w drugą - tylko obtarte nogi.

Hathor ---> Ważne że jesteś, nieważne o której (tyle tylko, że potem trzeba odpowiadać hurtem). A miło jest mieć kogoś, kogo zarzucamy pytaniami ;).

08.05.2003
12:40
[84]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Oglaszam wszem i wobec, ze Wyspa juz dziala i NTotSC v 1.50 jest juz dostepne! Linki pod spodem, a "aktywny" link do pliku na samym dole :)

NtotSC 1.50 -> https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_v.1.50.exe

Patch upadate starszych wersji do 1.50 -> https://www.isle.px.pl/_private/modules/NTotSC_To_1.50.zip

M'Rek --> Pytania zmuszaja do szukania odpowiedzi, a zatem do dalszego rozwoju ;))) Tylko nie wszystko wiem!

08.05.2003
12:43
[85]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Wyspa już jest, patch się ściąga (Little Slow) około 5 minut. Przewidywany czas ściągnięcia v1.50 - około 6 godzin. Co dalej - okaże się...

08.05.2003
14:58
[86]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Obrazek na zachete :)

08.05.2003
15:22
smile
[87]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Poprawka - wersja NTotSC 1.50 zawiera poprawki Baldurdasha - wszystko macie opisane w readme, ktore mozna poczxytac pod koniec instalacji :) Podoba mi sie ta nowa instalka!!!

08.05.2003
16:05
[88]

Carrignarone [ Konsul ]

No no. I jeszcze Viki na zachętę... Szkoda tylko, że się od razu wszyscy rzucili i nie mogę ściągnąć. Ale co się odwlecze...

08.05.2003
16:47
[89]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ----> Obrazek faktycznie zachęcający. Aż żal, że "Dalej" nie działa.

Carrignarone ---> Mam za sobą 3 godziny ściągania i 37%; w perspektywie jeszcze 6h20' (to i tak dobrze, bo 2 godziny temu pokazywało mi 19 godzin)

08.05.2003
17:17
[90]

Carrignarone [ Konsul ]

M'Rek ---> Nie wiem, czy Cię pocieszę, ale ja mam 5%, przy prędkości 2.9. Czas ukończenia: 14:22:12.
Kurczę, ja Cię tu pocieszam, a sam wymagam pocieszenia, jak mało kiedy.

08.05.2003
17:36
smile
[91]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Pozniej bedzie szybciej szlo, jak mozecie to zostawcie sciaganie na noc :)

Ja wlasnie zainstalowalam, ale zapomnialam o patchu do multi (choc nie wiem po co mi on, skoro bez zewn IP nie moge grac w multi, ale niby sie o tego IP staram ;) ) wiec bedzie instalka od nowa. Wystarczy wywalic override i juz ;)

Ciekawe, jak sie Wam ob... em... no ajk sie Wam nowa wersja spodoba ;D

09.05.2003
07:48
[92]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Gdzieś w środku nocy "się ściągnęło". Ile to trwało - nie wiem. Najważniejsze, że jest.

Hathor ---> Po instalacji zaczynam grać od nowa. Będę się dzielić wrażeniami. Multi? Jeszcze o tym nie myślałem...

09.05.2003
08:22
[93]

Hathor [ Pani Zapomnianej Wyspy ]

Sprawdzilam - poprawka Drizzta na starych save nie dziala - gosc sie nie broni :/ Zabilam bohatera.... ale nie zapisalam, mozna wgrac na nowo i mu pomoc :D

Jednak to byl save z wersji 1.0 - ten od Carnignarone.

09.05.2003
08:49
[94]

M'Rek [ Konsul ]

Hathor ---> Jako porządny obywatel z zasady nie zabijam Drizzta, tylko go okradam.. Swoją drogą - złodziej, który jest w stanie ukraść mu z ręki sejmitar... To jest Sztuka (przez duże S). W taki przypadku powinna być inna animacja - Drizzt z gołymi rękami i głupią miną. Tak na marginesie - trzebaby wprowadzić poprawkę, uniemożliwiającą kradzież tej broni.

09.05.2003
08:52
[95]

Carrignarone [ Konsul ]

Już na kolejnym wątku zauważam, że moja ksywa nastręcza pewnych trudności, nie jako jedyna na tym forum zresztą. Jako pocieszenie mogę napisać, że sam tworząc ją popełniłem błąd. Miało być "Carraignarone", niestety, zgubiłem jedno "a".

09.05.2003
08:54
[96]

Carrignarone [ Konsul ]

M`Rek ---> "Jako porządny obywatel z zasady nie zabijam Drizzta, tylko go okradam", taaa. Dobrze, że to tylko gra. ;)

09.05.2003
09:07
[97]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Za kradzież (o ile nie popadniesz w konflikt z Płomienną Pięścią) nie tracisz reputacji, zatem jesteś porządnym obywatelem. Wniosek - (oczywiście w grze) inteligentna kradzież jest dozwolona (w przeciwieństwie do zabijania niewinnych przechodniów i bohaterów pozytywnych).
Tak na marginesie - okradłem Drizzta dopiero po przeczytaniu kilku komentarzy na forum. Wcześniej nawet o tym nie pomyślałem. (Wpływ nieodpowiedniego towarzystwa ???) ;)

09.05.2003
09:41
[98]

Carrignarone [ Konsul ]

M`Rek ---> Kto z kim przestaje... No cóż, nie będę ukrywał, że jak poznałem chytry sposób na wykończenie drowa, to też nie mogłem się przemóc.

09.05.2003
11:26
[99]

M'Rek [ Konsul ]

Carrignarone ---> Jeśli dobrze widziałem, to wysyłam właśnie 99 post tego wątku. Pewnie jesteś na linii, zatem dopisz setny post, otwórz nowy - 75 - wątek i zacznijmy omawiać (wychwalać lub wprost przeciwnie) nową wersję moda.

09.05.2003
11:32
[100]

Carrignarone [ Konsul ]

M`Rek ---> Zgodnie z życzeniem. Link do 75.:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.