GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

co sie dzieje ??? problem z DVD i CDRW

27.04.2003
10:46
[1]

ELWIS14 [ Konsul ]

co sie dzieje ??? problem z DVD i CDRW

sprawa jest taka.zainstalowałem se windowsa XP i po 2 ponownym uruchomieniu kompa nie widział mi zadnego napędu(ani DVD ani CDRW) jak wziołem wyszukaj nowy sprzęt to znajduje mi jakieś DVD ale jakieś głupie literki pisą przy nim i to nie jest zadna firma mojego DVD natomiasyt nie znajduje nagrywarki , i jak już mi ten DVD zanjdzie to jak wsadzam jakąkolwiek płyte do niego to mi nic nie czyta :/ a jak klikne prawym przyciskiem i na ,wysuń" to mi sie oba napędy wysuwają:( no to ja zrobiłem tak odłączyłem CDRW które jest ustawione na master i widzi mi teraz normalnie DVD i mi odczytuje płyty ale tylko te z autorunem a jak chce wejsc ,,na płyte" czyli do katalogu jakiegoś to nie idzie:(
jak znowu podłacze CDRW to mi znowu wszystko znika;( i musze robić wyszukaj nowy sprzęt i znowu to samo jest( nigdy czegoś takiego nie miałem
wiec prosze was k pomoc

27.04.2003
11:09
[2]

MUNDZIO [ Konsul ]

sprubój zainstalować sobie sterowniki VIA jakieś najnowsze może pomoże...

27.04.2003
11:36
[3]

snowman [ Konsul ]

Kup kabel 80cio żyłowy !!!! - miałem to samo
nie podpinaj go do kabla z innym napędem bo sie może kłócić

pozdro

27.04.2003
11:49
[4]

ELWIS14 [ Konsul ]

już wszystko jest oki thx za chęci

oba napedy były na master;/ nie wiem jak to sie stało byłem na 100% pewny ze tak nie jest wiec nawet nie sprawdziłem
ale to dziwne ze takie coś sie działo bo jak w winodowsie 98 podłaczyłem oba na master to mi widziało obydwa napędy z tym że jeden był wyłaczony

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.