GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pare pytan o podkrecanie procka i grafiki.

26.04.2003
18:28
[1]

Johnn [ Ghoul ]

Pare pytan o podkrecanie procka i grafiki.

Moj sprzet nie jest juz najlepszy i zastanawiam sie nad jego podkrecaniem, od razu zaznaczam ze nie interesuja mnie wywody w stylu gowno z tym zrobisz to sie nie nadaje do podkrecania itp. mam taki sprzet jaki mam i chce z niego jak najwiecej wycisnac. Dokladniej chce podkrecic Durona 1Ghz i Radeon 9000 64mb ddr ram (firmy HIS). W jak sposob to podkrecic? Nowe biosy zaladowac? Procek lepiej programem z pod windy czy z biosu? Slyszalem tez ze nie wycisne duzo z tego radka bo ma za male napiecia, to moze je jakos zwiekszyc. Wiem ze jpodnoszenie czestotliwosci taktowania magistrali FSB nie jest zbyt bezpieczne dla innych uzodzen kompa, ale moze jest jakas granic a do ktorej kazdy sprzet wytrzyma? Prosilbym w miare mozliwosci o dokladne opisy jak co robic bo moje ostatnia przygoda z podkrecaniem skonczyla sie na celeronie 333 w biosie i nie byl to bynajmniej wielki wyczyn :)

27.04.2003
14:29
[2]

Johnn [ Ghoul ]

No moze sie ktos odezwie, moze nawet ponazekac ze gowno z tym sprzetem zrobie :) Ale mowcie cos.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.