GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

EXTRA - Znalezione w sieci: Super bramkarz!

24.04.2003
14:45
[1]

ejpi [ Konsul ]

EXTRA - Znalezione w sieci: Super bramkarz!

EXTRA - Znalezione w sieci: Super bramkarz!
Świetny filmik jakieś 999 kb. Warto obejrzeć
www.bzdetcenter.republika.pl

24.04.2003
14:47
smile
[2]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

ta to dobre bylo . :D !

24.04.2003
14:47
[3]

Kapitan KloSs [ Ramzes VII MiĆki ]

zaraz bedzie limit dzienny wyczeprapany :D

24.04.2003
14:51
smile
[4]

Sephion [ One Winged Angel ]

O_o niezly ten bramkarz :)

24.04.2003
14:54
smile
[5]

banan [ Leniwiec Pospolity ]

Od dosc dawna to chyba najslawniejsza parada bramkarska na swiecie...

24.04.2003
14:55
smile
[6]

[email protected] [ Wirnik ]

No niezłe :-)

24.04.2003
15:00
[7]

Adamss [ -betting addiction- ]

No tak, limit sie wyczerpał :/. Co za dziwne i bezsensowne ograniczenia...

24.04.2003
15:05
smile
[8]

Tyrone [ Generaďż˝ ]

no i wpiiiizdu nie zobaczylem

24.04.2003
15:07
[9]

_Robo_ [ Generaďż˝ ]

juz sie wyczerpal, moze za godzine, czy ktos moglby napisac nazwe pliku albo o co tam chodzi ? Moze to ten bramkarz co wystawil sobie pilke do strzalu a przeciwnik wybiegl z zaplecow i strzelil mu gola ?

24.04.2003
15:16
[10]

Kompoholik [ Designed by AI ]

Hm, nie zdążyłem :)

24.04.2003
15:26
[11]

Gandalf-biały [ Mithrandir ]

siki weroniki za puźno !!!

24.04.2003
15:32
smile
[12]

Sephion [ One Winged Angel ]

Ok, tu macie mirrora :), tez republika, wiec znowu z limitem bedzie ciezko ..

24.04.2003
15:35
smile
[13]

Łukasz [ NetSlave ]

przynajmniej mirror narazie chodzi :)

24.04.2003
15:38
smile
[14]

Sephion [ One Winged Angel ]

w takim razie jeszcze jeden mirror :D

|
|
|
\/

24.04.2003
15:59
smile
[15]

Tyrone [ Generaďż˝ ]

WOOOW!

24.04.2003
16:04
smile
[16]

eJay [ Gladiator ]

To Rene Hiquita z Kolumbii!!!!!WOW!!!!On byl znany z takich interwencji...:)

24.04.2003
16:06
smile
[17]

Ender 1 [ Legionista ]

Fajne

24.04.2003
16:08
smile
[18]

Grand [ The One And Only ]

Co on zrobił bo mam tak ciemny obraz że nivc nie widze :||||| walony monitor stary pryk :|

24.04.2003
16:09
[19]

Jeremy [ Konsul ]

Grand----> a widziałeś Shaolin Soccer?? - coś w tym stylu :)

24.04.2003
16:12
[20]

Dwalin [ Reggae ]

Leci piłka a bramkarz broni robiąc jakby salto w przód i wybijając piętami a potem komentator się głupio śmieje :)

24.04.2003
16:16
[21]

Hellcat [ Legend ]

Czyli robi szczupaka nogami :-)

24.04.2003
16:18
[22]

BukE [ Majster ]

..znw limit.. :/:/:/ ale duuzo zobaczyelm.. :/:/:/

24.04.2003
16:53
smile
[23]

Grand [ The One And Only ]

Jeremy==>Nie widziałęm :((
Ale sobie wyobrażam po odpowiedzi Dawlin'a (thx) :)
Głupi monitor :|

24.04.2003
16:59
smile
[24]

KoKoT2003 [ Generaďż˝ ]

glupi limit :P

24.04.2003
17:01
smile
[25]

Sephion [ One Winged Angel ]

Jesli znowu macie limit, to tu jeszcze jeden mirror :]

24.04.2003
17:10
smile
[26]

Bajt [ ]

Niezle, widzialem to kiedys na Eurosporcie, ale w wykonaniu innego bramkarza :)

24.04.2003
17:29
smile
[27]

wolfen3741 [ Herr Oberst ]

Zajebiste, prawie jak Bonano :)

24.04.2003
17:47
[28]

IceManEk [ Konsul ]

staaaaaaare

24.04.2003
17:50
smile
[29]

Quicky [ Senator ]

Dobre. Musze pocwiczyc ;))

24.04.2003
18:54
[30]

Las Ca [ Konsul ]

Kozackie :D

24.04.2003
19:53
[31]

Kruk [ In Flames ]

dobre :)))

btw: obejrzeć się pisze przez "rz"

24.04.2003
20:09
[32]

Sandro [ Wymiatacz ]

Heh, niezłe!

24.04.2003
20:19
smile
[33]

yuppie [ Generaďż˝ ]

Przednie. A tak poza tym z tego drugiego mirrora bardzo szybko mi się plik ściągnął.

24.04.2003
20:19
smile
[34]

zmudix [ palnik ]

no nie, sprytny ten koleś:)))

24.04.2003
20:22
smile
[35]

BukE [ Majster ]

..yyy.. 5, albo nawet 6 ;-)

Las Ca --> "Kozackie" <-- ROTFL i tyle ;-D

24.04.2003
23:30
smile
[36]

ICE7 [ Konsul ]

Nieźle... ale czy nie mógł jej poprostu złapać ;)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.