GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czym zgrać płytę audio na HDD - MP3

23.04.2003
22:01
[1]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

Czym zgrać płytę audio na HDD - MP3

Może ktoś doradzi jakiś sprytny programik? A najlepiej też miejsce skąd program można pobrać (freeware, shareware).

23.04.2003
22:08
[2]

Sephion [ One Winged Angel ]

Do zgrywania audio cd na mp3, mozesz uzyc wielu programow, ja uzywam: CdEx, fajny programik. Znajdziesz go np na mp3.wp.pl

23.04.2003
22:09
[3]

wzorzec [ spawacz dziobowy ]

exact audio copy + wtyczka lame.

23.04.2003
22:09
[4]

wysiu [ ]

Polecam "FreeRIP Mp3". Darmowy, prosty, dobry.

23.04.2003
22:14
[5]

spayki [ Centurion ]

A ja uzywam CDEX i jest dobrze:)

23.04.2003
22:18
[6]

Mark24 [ >>>Martinez751<<< ]

Dzięki wszystkim :)

23.04.2003
22:32
[7]

glum [ Pretorianin ]

podobnie jak wzorzec
EAC (exact audio copy) - "jedyny sluszny" jezeli zalezy na jak najwierniejszym odwzorowaniu orginalu. konfiguracja nie jest zbyt prosta, ale to mercedes wsrod ripperow :). widac to szczegolnie przy zniszczonych plytkach. prg jest za free.
co do mp3 to kodek lame i stosowanie wbudowanych presetow przy kodowaniu (np. standard, extreme, insane). jakosc takich mp3 jest jak najbardziej ok, ale to wciaz jest kompresja stratna...

23.04.2003
22:59
[8]

Kyahn [ Kibic ]

Ja używam Easy CD-DA Extractor. On nie jest darmowy niestety.
Pozdr.

24.04.2003
11:25
smile
[9]

grish_em_all [ Hairless Cobra ]

Osobiście polecam CDex. Prosty, dobry, darmowy. Można go znaleźć na jakichś płytach z gazet, np. Niezbędniku Komputer Świata.

24.04.2003
19:16
[10]

sMOOker [ Konsul ]

a czy zgrywa ktos na format ogg ? winamp to odtwarza i to z ciekawym skutkiem otoz bitrate skacze, tam gdzie potrzebne jest wyzszy niz wybrany, tam gdzie nie potrzeba jest nizszy i ogolnie jest lux :), ale program ktory mam jest szerłer i mozna tylko dwie piosenki jednokrotnie zgrac, co jest troche uciazliwe - zna ktos jakis inny program, ktory zgrywa wlasnie na ten format, najlepiej friłer ofkoz :))

24.04.2003
19:18
smile
[11]

sMOOker [ Konsul ]

ehh, sprawdzilem ten cdex i mi pasuje, dzieki !! tylko po kiego sie rozpisalem :/ :D

24.04.2003
19:31
smile
[12]

elfik [ mesmerized by the sirens ]

audiograbber

24.04.2003
19:47
smile
[13]

SnT [ MokumManiac ]

CDex....uzywam od 2 lat....i dziala naprawde swietnie,zerrro trzasków ani innyc takich, a przy tym prosty w obsludze...

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.