GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. CV

23.04.2003
15:10
smile
[1]

wuluk [ Tleilaxanin ]

The Elder Scrolls III : Morrowind - cz. CV

Witam w wątku na najlepszym eRPeGo wszechczasów!.

---------------------------------
Link do polskiego konweretera modów:
ftp://ftp.cdprojekt.info/pub/morrowind/dodatki/Konwerter_v2.rar
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/Konwerter_v2.rar

Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/

Link do b. dobrej strony: www.morrowindlore.prv.pl

Polskie forum o morku: https://www.linuxpl.com/~gry/forum/

I dwa linki do stron polskich, znalezione przez DarkStar'a:
https://morrowindgame.w.interia.pl/ oraz https://www.morrowind.now.pl/

Patche można znaleźć pod adresem:
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.1.0605.exe
https://www.bethsoft.com/downloads/patches/Morrowind_v1.2.0722.exe

Linki do map:
https://www.angelfire.com/empire/morrowind1/ (MAPA - wersja 612KB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_medium.jpg (MAPA - wersja 3MB)
https://morrowind.kamrad.ru/polygraphy/polygraphy_map_large.jpg (MAPA - wersja 8MB)

Interaktywna mapa z lokacjami niezaznaczonymi na mapie dołączonej do gry:
https://www.m0use.net/~uesp/file.shtml?morrow/files/mim_hi.zip
https://www.morrowind.now.pl/pafiledb3/pliki/tesmap_hi.exe

Strona (chyba najbardziej przejrzysta) o wszystkich częściach TES:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/espmor.shtml

Strona z modami i nie tylko: https://www.rpgplanet.com/morrowind/
Strona z modami, bardzo dobrze zorganizowana: https://www.morrowindfiles.com

Alchemia i tworzenie potionów:
https://www.m0use.net/~uesp/morrow/hints/mwalchemy.shtml

Zadanie dla Redoran:
https://strony.wp.pl/wp/kaczor_donald1/pliki.html

Inne: https://www11.brinkster.com/morrowind/

---------------------------------
UWAGA! Szukamy współpracowników do polskiej sekcji MODów do TESIII: Morrowind; Zgłoszenia prosimy kierować na e-mail Long'a : [email protected]

TESCS nie gryzie!... O.K. Może trochę...:))

---------------------------------
Lista nauczycieli:
(Acrobatics): Senyndie, Fighters Quaters, Vivec's Arena // (Alchemy): Abelle Chriditte, Propylon Chamber, stronghold Valenvaryon // (Alteration): Seryne Relas, Tel Branora, Seryne Relas' House // (Athletics): Adibael Hainnabibi, Kaushtabibi Camp // (Axe): Alfhedil Elf-Hewer, Falensarano // (Block): Shardie, Buckmoth Legion Fort, Ald'ruhn // (Blunt Weapon): Ernse Llervu, Vivec, The Abbey of St. Delyn the Wise // (Conjuration): Methal Seran, Ald-Ruhn, Temple // (Destruction): Leles Birian, Ascadian Isles Region // (Enchantment): Qorwyn, Indoranyon // (Hand to Hand): Taren Omothan, Holamayan Monastery // (Heavy Armor): Seanwen, Vivec, Arena Fighters Training // (Illusion): Erer Darothril, Sadrith Mora, Dirty Muriel's Cornerclub // (Light Armor): Aerin, Maar Gan, Andus Tradehouse // (Long blade): Ulms Drathan, Armigers Stronghold, Molag Maar // (Marksman): Missun Akin, Falasmaryon, Missun Akin's Hut // (Mercantile): Ababael Timsar-Dadisun, Zainab Ashlander camp // (Mysticism): Ardarume, Sadrith Mora, Gateway Inn Western Wing // (Restoration): Yakin Bael, Vos, Vos Chapel // (Security): Hecerinde, Balmora, Hecerinde's House // (Short Blade): Todwendy, Balmora, Lucky Lockup // (Sneak): Khajiit Ri'Shajirr, Shenk's Shovel, Caldera // (Spear): Mertis Falandas, Ghostgate, Tower of Dusk // (Speechcraft): Skink-In-Tree's-Shade, Sadrith Mora, Wolverine Hall Mages Guild // (Unarmored): Khargol Gro-Boguk, Dagon Fel, Vacant Tower

---------------------------------
Lista artefaktów:

Bron:
Goldbrand (katana): Khartag Point
Mlotek jednoreczny: Skull Crusher, Omaren Ancestral Tomb
Miecz dwureczny: Charysamere, Abanabi cave
Kieł Haynekhtnameta (krotkie ostrze) Mamaca, Kaplica Pograzonych Snow

Zbroje:
Lord's Mail (cursair, hevy armour), Hawkmoth Legion Garrison, Ebonheart
Dragonbone Cursair (havy armor), Mudan Grotto
Ebony Mail (medium armor)(=lords Mail), Mount Assarnibibi
Super light armor (nie pamietam nazwy)------>szafa w wiezy Tel Fyr
Boots of the Apostle(najlepsze buty, light)------->Berandas stronghold
Helm of Oreyn Bearclaw, Heavy Armour-------> misja w daedric shrine Malacath

Szaty: Robe of Drake's Pride, Tel Naga, Sadrith Mora

Tarcze: Eleidon's Ward, Ibar - Dad

Gemy: Azura's Star, Shrine of Azura

---------------------------------
Dwemerowa lamiglowka.
Łamiklowka(kostka)znajduje sie w ruinach na wschód od Fortu Ksiezycowego. Idziemy przed fortem droga na Caldere a na najblizszym rozstaju skrecamy w prawo. Dochodzimy do mostu, dalej do dwemerowych ruin. Dzwignia otwierajaca dzwi jest przed nimi. Jesttesmy w ruinach. Idziemy prosto obracamy sie w lewo i powinismy zobaczyc kamienie, po ktorych mozemy sie dostac na wyzsze pietro. Po dotarciu na pieterko obracamy sie znow w lewo i widzimy dzwi prowadzace do komnaty Pustej Dloni. Jestesmy w komnacie i po rozgladnieciu sie po pomieszczeniu zauwazamy regal. Na tym regale jest upragniona kostka.

Cos od DJ Shtorz: "jesli ktos ma powazne problemy ze znalezienim kostki (lub jaiegokolwiek innego przedmiotu) i nie moze sobie poradzic, to niech po prosty włączy edytor, zaladuje lokacje, znajdzie przedmiot w lisicie po prawej i kliknie podwójnie - obraz sie na przemdiocie "wycentruje" :)"
---------------------------------
Lapanie dusz:
aby zlapac dusze jakiegos stwora czarem/zwojem Łapanie Dusz/Soul Trap. Podczas trwania czaru(kolo potwora bedzie taka mgielka)nalezy zabic stworka. Jesli mamy w plecaku odpowiedznio mocnu kamien dusz(do Zlotych Swietych i Lunatykow potrzeba Wielkiego Kamienia Dusz[takie zolte kolo :)]), to dusza jest nasza (z duszmi za 80000 możemy zrobić stały efekt). Aby zaklac przedmiot czarem mozna albo: udac sie do zaklinacza a on(za bajonska sume)zaklnie przedmiot albo zrobic to samemu. Przeciagamy kamien dusz na nasza postac i postepujemy jak u zaklinacza. Jakie umiejetnosci sa najwazniejsze w zaklinaiu powie nam Trollf:

---------------------------------
Zaklinanie (Umagicznianie, ang. Enchanting)

Zaklinanie zalezy od 3 atrybutow:
- poziomu inteligencji,
- poziomu umiejetnosci Zaklinania,
- szczescia.

Szczesciem nie warto sobie glowy zawracac bo ma marginalny wplyw, natomiast umiejetnosc zaklinania jest bardzo trudno rozwinac - pozostaje wiec inteligencja...

- zalozmy, ze postac ma bazowe INT oraz Enchant na poziomie 100,
- bardzo latwo jest stworzyc pierscienie badz amulety dodajace np. 100 do INT na 10 sekund kazdy... o ile bonusy z tego samego pierscienia sie nie sumuja, to z pierscieni roznych juz tak...
- dalej przychodzi z pomoca Alchemia, ktora takze zalezy od INT (im wyzsza INT tym lepsze flaszki... oczywiscie caly komplet sprzetu Grand-Master mile widziany...).

dalej juz prosto:
- bazowe 100 INT
- rzucam czary z pierscieni i amuletow - tutaj dalsze +600 INT
- zaczynam tworzyc flaszki... tworze 2 sztuki i od razu je wypijam, co podbija INT, a to powoduje, ze kolejne flaszki beda lepsze... i tak dalej...

pytanie:
dlaczego alchemia? poniewaz nigdzie nie zdobedziemy i nigdy nie zrobimy przedmiotu, ktory by nam nawet tymczasowo dal tak wysoki bonus do czegokolwiek jak napoje stworzone przy pomocy alchemii...

xanat0s: tu podpisuje sie wszytskimi nogami i rekami! z poczatku nie "alchemikowalem" (w umiejetnosciach glownych albo pobocznych ja mam), ale odkrylem, jakie to przydatne! dlatego alchemikujcie :) kiedy jestescie na zadupiu, zero sprzedawcow i zero butelek np. wyleczenie z zarazy. a jestescie zarazeni. chorujesz czy alchemikujesz? :)

efekt:
majac 3000 INT bylem w stanie stworzyc samodzielnie praktycznie za pierwszym razem jakikolwiek przedmiot za pomoca Zaklinania - nawet daedryczna tarcze + 30 do sily na stale...

--> Kostka i lapanie dusz by @d@m, enchant by Trollf.

---------------------------------
Zapraszam do dyskusji i zadawania pytań :-D. Jeżeli macie jakieś propozycje ulepszenia wstępu lub jakieś ciekawe linki to informujcie. Postaramy się uaktualnić wstęp.

Przypominam abyście niezapomnieli kliknąć na tą czerwoną kropkę po prawej stronie poprzedniego wątku i klikneli na szarą przy nowym :-)

Link do poprzedniej części:

23.04.2003
18:34
[2]

xanat0s [ Wind of Change ]

wie ktos moze gdzie mozna co to znaczy blad "Bad memory point"? Bo mi wyskoczylo i ciekawi mnie co sie stalo :(

23.04.2003
18:36
[3]

xanat0s [ Wind of Change ]

sorki za nie gramatycznego posta :) chcialem spytac sie gdzie cos jest, ale sie rozmyslilem (sam chce poszukac) i postanowilem sie o to spytac. i tak glupio wyszlo :))

23.04.2003
19:21
smile
[4]

SEW [ Generaďż˝ ]

Mam taka duza prozbe do wszystkich.

Czy moglby ktos zrobic plugina ktory dodalby do Morrowinda TYLKO ten plaszcz wampirow (ten czarny z kapuca) z modu Giants. Bo Giant'si bardzo mieszaja w gierce a ja niechce zbytnio w niej mieszac-a tak pozatym mod ten nie przypadl mi do gustu(oprocz tego plaszcza). A plaszcz ten jest the best. Dlatego bylbym wdzieczny jezeli ktos by zrobil takiego plugina-ja probowalem ale jestem zielony w TESCS i lagodnie mowiac nie wychodzilo mi :) Dlatego bylbym wdzieczny gdyby ktos odpowiedzial na moj apel.

Ps. Czy w Tribunalu mozna grac postacia ktora ukonczyla juz Morrowinda czy trzeba zaczac grac postacia od poczatku ????

23.04.2003
19:29
[5]

moussad [ la kretino maximale ]

wielkie dzienx xanat0s :-DDD


podprowadzilem ostatnio ten mieczyk krzywdy za 17000 septimow z wiezy w balmorze,baaardzo wymiata(jak narazie)

23.04.2003
19:43
smile
[6]

Jotun [ Chor��y ]

Mysia ------------->(chodzi o odpowiedź z poprzedniej części ) zwiedziłem jusz prawie wszystko za ghosfence i mam jusz cały komplet ze szkła i jakiś nożyk(wakishcośtam)dedryczny i jest zarąbisty. Rozwaliłem paru gości ordosal(czy jakos takos)i innych takich bossów ale nie mogę sie dostać do Dragoth Ur(czy jakoś takoś :)) bo jest zatkany chyba właz.

23.04.2003
20:22
[7]

Mysia [ Szczurek ]

JOTUN --- >hehe a pamietasz jak sie dostale po dwemerowa lamiglowke ?:))))
przed wejsciem dragoth ur po lewej stronie jest ... DZWIGNIA ktyora przekrecasz i dzwi o ktorych mowa otwieraja sie identycznie jak w ruinach z dwemerowa lamiglowka :))))))

23.04.2003
20:26
smile
[8]

Mysia [ Szczurek ]

teraz ja mam problem... powiedzcie mi co robie zle, wieszczka urszaku wyslala mnie na pogadanke do wielkiej katedry w Vivec, zrobione pogadalem z Vivekiem i to tez zrobione, skompletowalem 3 artefakty dwemerow, tez zrobione, stoje przed Dagoth urem i sobie z nim gadam, potem rozbijam serce i pisze ze serce rozwalone, posag sie rozpada i .... hmmm nie ma konca, bo jak ide do wieszczki to ta mi dalej swoje ze musze pogadaz i zarzadac wizyty u Viveka... ale ja juz z nim gadalem, Vivec tez nie ma nic do powiedzenia.... CO JA MAM TERAZ ZROBIC? bo w srodku chociaz byl jeden filmik a teraz na koncowce nawet filmiku nie bylo :)
co to za niedorobka?:)

23.04.2003
20:54
smile
[9]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Mysia --> ... i jak posąg sie rozpada to wracasz na górę i przekręcasz wajchę przy drwiach, potem wshodzisz to tej jaskini gdzie zabiłaś pierwszego Dagoth Ura, a przed drzwiami wyjsciowymi stoi duch Azury - daje ci pierscien, jest tez animacja, podziekowania itp.

to all --> nie wiem czy wiecie :) ale mozna miec dwie upiorne opoki :) trzeba zabic viveka, wziac od niego artefakt i zabrac do krasnoludka Yagruma w tel fyr :)

23.04.2003
22:37
[10]

Khraan [ Legionista ]

DJ Shtorz -> wiemy :) ale nikt nie chce mi uwierzyc ze zabilem Viveca :( (a dusze ma bardzo ladna, 5mln warta)
SEW -> te plaszcze do GIANTS autor wziol z modu Mycul Cloacks (czy jakos tak) do sciagniecia z morrowind summit
(w Tribunala mozna grac postacia ktora ukonczyla morrowinda)

23.04.2003
23:21
smile
[11]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Khraan --> tzn. nikt z Morrowind czy nikt z forum? :)) o k... zapomniałem złapać jego duszy :(( bede musial save'a wgrac.

a ja mam pytanie - w jakims grobowcu znalazlem kosc tatuska je i amulet nie wiem o co w tym chodzi??? ktos co wie na ten temat>??

23.04.2003
23:26
[12]

DJ Shtorz [ Centurion ]

SEW --> otwórz edytor
1. otwórz moda w edytorze razem z głównym plikiem z danymi. poszukaj w Object Window --> Clothing
2. poszukaj tego płaszczu i otworz sobie jakies miejsce (wybierz z Cell Window)
3. zaznacz płaszczyk, przytrzymaj i przenieś go do wybranegom miejsca w oknie Render Window (terazokno bedzie mialo nazwe miejsca)
4. zapisz jako osobny plugin, a przy owieraniu gry wybierz tylko plik gry i swój plugin - teraz w miejscu gdzie skopiowales plaszcz powinien się on znajdowac

24.04.2003
00:09
[13]

Khraan [ Legionista ]

DJ Shotrz -> ci z Morrowind :) wzywyaja od wariatow. Coz nastepna na liscie jest Almexia (ech nigdy nie pamietam jak to sie pisze :) Moze jak wybije caly trybunal uwierza :D

24.04.2003
00:19
smile
[14]

Mysia [ Szczurek ]

Dobra wreszcie skonczylem tego morrowinda ale nadal kilka rzeczy nie daje mi spokoju

1. W grobowcu Maren jest koles ktorego jezeli zabije to mi sie wyswietla ze w tym momencie watek zostaje przerwany i ... ble.ble.ble ale problem w tym ze ja nigdy nie mialem zadnego glownego questa z tym zwiazanego
2. to samo z Vivekiem - jezeli go zabije to takze mi wyswietla ze watek zostal przerwany...

PYTAM SIE JAKIM CUDEM??? przeciez wlasnie skonczylem watek glowny, chyba ze jest cos o czym nie wiem :)

Moze mi ktos to wyjasnic bo juz caslkowicie zglupialem:)

PS> po wypelnieniu watku glownego juz mnie nie chca przyjac do swiatynii z powortem ba podobniez 2 razy zawiodlem ich zaufanie ;) ale ja nic przeciez nie zrobilem oprocz wyratowania tewgo po... swata :)
a moze cos spierniczylem czy to poprostu jakas niedoruba?:)

24.04.2003
03:58
smile
[15]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Mysia --> obie osoby - ten koleś i Vivek w niczym nie przeszkadzają :) (moze później ich wątek zostanie rozwinięty w Tribunalu, ale ja się na tym kompletnie nie znam, bo dodatku na oczy nie widziałem)

24.04.2003
03:59
smile
[16]

DJ Shtorz [ Centurion ]

zapomniałem pytania powtórzyć: o co chodzi z tą KOŚCIĄ TATUŚKA JE???????

24.04.2003
09:58
[17]

Owen [ ]

Mam takie małe pytanko. Jestem 18 poziomowym mageim-wojem roboty własnej. Gram nieszcególnie długo - kilka tygodni. I jedno mnie zaskoczyło. Nie mam problemow z unicetwieniem żadnych zawalidróg. Czy to wampiry, czy golemy parowe, bone lords, czy jacyś wojwonicy przygodni, np. gdzieś w kanałach pod Vivec. Teraz jestem w trakcie wykonywania questu gdzieś w okolicach Gnesis. Powiedzcie, czy czekają mnie jeszcze jakieś wyzwania czy teraz to już tylko kwestia wykonywania questów i raczej logicznego kombiowania gdzie co jest? Z kasą oczywiście nie mam problemu dzięki alchemii.

24.04.2003
11:41
smile
[18]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Owen --> bo w większosci przypadków potwory sa losowane, własie takie abyś mógł sobie poradzić :) ale spróbuj np. powalczyc z kilkoma przeciwnikami na raz, albo zapisać grę i zaatakować jakiegoś maga... w sumie w Morrowindzie trudno jest tylko na początku.. spróbuj pobawić się w kompletowanie zbroi i przedmiotów z jednego rodzaju (szklane, ebonowe itp.) zrób sobie własną posiadłość i tam wszystko składuj... świat nalezy do Ciebie :)

24.04.2003
12:02
smile
[19]

Owen [ ]

DJ Shtorz ----> Z magami już walczyłem nawet w grupach. Podobnie ze zbrojnymi :-)) Poczułem moc. Świat należy do mnie :-DDD

24.04.2003
13:48
[20]

moussad [ la kretino maximale ]

Owen---> a jaką masz rasę że tak wsztstkich rozwalasz?
i jaką masz zbrojr i broń na tym 18 levelu?

24.04.2003
14:14
smile
[21]

Owen [ ]

moussad ---> Jestem cimenym elfem :-)

Zroja admentowa (średnia), broń przywoływana, aczkolwiek wolę magię o ile sią da. Na podorędziu jedynie laska maga i krótkie ostrze z łapaniem dusz. Ratuje mnie alchemikowanie (na 100). Dzięki alchemii można zdziałać cuda :-)

24.04.2003
14:31
smile
[22]

Mysia [ Szczurek ]

Owen ---> ja Ci sie tam niedziwie, alchemiato zbyt duza potega wtej grze dlatego by byla Ciekawsza ustawilkem poziom trudnosci na +100 a z alchemii uzywam tylko i wylacznie przywracanie many :) naalchemii sie zawiodlem gdy kiedys "przez przypadek" z inteligencja 10000 zrobilem miksture ktora dawala mi 1600 do wybranego wspolczynnikana 6000 sekund :( stanowczo w tej grze zbyt latwo sie awansuje... niestety w morrowindzie moznaszybko zrobic kolesia ktory jest wyzej od boga, a przydaloby sie kilka uniedogodnien w stylu, grajac magiem trudno sie rozwija sile lub cos w tym stylu, mam 67 poziomowego maga i wszystkie atrybuty mam bazowe 100 z wyjatkiem szczesia bo te "tylko" na 75 :( biegam w Ciezkiej zbroii i wogole mi to nie przeszkadza w rzucaniu czarow :) i wole na niego niepatrzec z 3 osoby bo jak widze taCiezka zbroi i jak sprawnie wywija lapkami rzucajac firebala za 250 damage na cel... hmmm to az przykre :) zlota swieta ginie po dwoch strzalach i nawetnie zdazy sie przezegnac :)
podsumowojac

swiat - wielki
questow - bez liku
miodnosc - teraz juz niezbyt wielka
z prostego powodu, dla zabawy teraz najmocniejsze potworki (sniacych) zabijam golymi piesciami :)))) i tutaj przykrosc z 100% zycia
bo co to za problem zrobic sobie spodnie i szate ktore daja razem 100 sanktuarium na siebie i zaden koles mnie nie trafi :((((

24.04.2003
14:42
smile
[23]

Owen [ ]

Mysia --->

eeeee..... że jak to było "1600 do wybranego wspolczynnikana 6000 sekund" ... No tak muszę jeszcze trochę pobawić się alchemią :-)))

Właśnie wczoraj zająłem się problem zamków. Jak do tej pory bawiłem się wytrychami.. Co za ból :-) Zwoje - niby fajne ale znalezienie zwoju na 100 jest raczej trudne :-) Więc... zamówiłem czar na 100. I działa :-) Zamki na 100 pafdają :-) Czy jest jakiś czar na rozbrajanie pułapek?

24.04.2003
14:43
[24]

sabdajm [ Pretorianin ]

Owen --> rozumiem, że na najwyzszym poziomie trudności grasz :), tak?

DJ Shortz ---> kość Tatuśka Je jest z grobowca Senim na południe od Dagon Fel, znajduje się tam jeszcze fajny pierścień Phynastera. Potrzebne ci to do jakiegoś questu?

24.04.2003
14:48
[25]

Owen [ ]

sabdajm --->

eeeee... nie :-D Gram na defaultowej :-) I nie widzę w tym nic zdrożnego. Uważam się za normalengo gracza a nie mega gracza :-) Ale teraz wiedząc co może zrobić alchemia, przypusczam, że i na najtrudniejszym nie byłoby szczególnie źle...

24.04.2003
14:54
[26]

sabdajm [ Pretorianin ]

Problem z Morrowindem jest w tym, że wraz z awansem postaci nie wzrasta zbytnio poziom trudności. Dlatego stopniowo sobie ją zwiększam, kiedy idzie mi zbyt łatwo.

Nie podoba mi się też sposób trenowania u nauczycieli. Zbyt łatwo w ten sposób daną umiejętność rozwinąć do 100 :/

24.04.2003
16:01
smile
[27]

xanat0s [ Wind of Change ]

mam problema. A konkretnie to moj brat :). Chodzi o TESCS. Stworzylem nowego kolesia. Nazwalem go Arnie, a ID to koles. Jak wlacze gre, koles stoi, ladnie, grzecznie. Nawet gada :). No to sobie pomyslalem, ze se jakas gildie zrobie. Stworzylem wiec odpowiednia Klase postaci i dodalem Faction. Dalem kolesiowi te gildie i jest spoko. Jak sie przedstawia, mowi, ze do niej nalezy. Gorzej bylo, jak probowalem dodac mu linie dialogowa. Dodalem nowa ("dolaczyc do gildii") i wybralem jej ID na koles. Jak popatrze w dialogi Arnie'go (TESCS-iem), to ma tam to dopisane. Gdy uruchmie gre, to lipa :(. W dialogach nie ma mojego dodanego :(. Moze mi ktos pomoc?

24.04.2003
21:12
[28]

Pi0tras [ Centurion ]

Mam problem- utknąłem w jaskini Assemanu, nie wiem jak stamtąd wyleżć. Drzwi od świątyni są zablokowane. HELP!

24.04.2003
21:28
[29]

Danger [ Konsul ]

Pi0tras--->>> Chodź tego nie popieram to zawsze w ostateczności możesz urzyć kodu, lub spróbować znaleść
wyjście metodą For trial and error.

24.04.2003
21:40
[30]

Ar2r2 [ Centurion ]

mam pytanie w poprzedniej czesci watku @d@m podpowiedzial gdzie znalezc: 'Amulet cieni', - na... hm polnoc od Gnissis, (ma go pewna para w przy jeziorku) w drodze do Ald Velotchi.
jakos nie moge znalezc tej pary jedyna osoba spotkana przy jeziorku to tancerka Synette Jeline...czy mogl by mnie ktos nakierowac:)))

24.04.2003
22:59
[31]

magre [ Konsul ]

PiOtras---> zawsze mozna ewakuowac sie interwencja........
DJ Shtorz--->Tez znalazlem wlasnie kosc tatuska i to nie w jakiejs jaskini tylko w Senim obok Dagon Fel ale co z koscia to nie wiem a Trollf gdzies przepadł:)

24.04.2003
23:23
[32]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Sabdajm, magre --> no właśnie nie wiem czy to potrzebne jest do questu, przedmiot w sumie unikatowy, wiec pomyslalem ze to komus bedzie potrzebne. ale wykonalem wszystkie wuesty dla wszystkich gildii plus kupe zadan pobocznych a nikt o tej kosci nic nie wspominał

Ar2r2 --> nie trzeba Cie dalej kierować :) zagadja tancerce i zoaferuj pomoc. W malutkim zbiorniku wodnym, nad którym ona stoi jest pierscien. Musisz go znalecv - moze to byc trudne, szukaj gdziesz po lewej. Jak go wezmiesz, to tancerka okaze sie zlodziejka i pokaze sie jej kumpela - ona wlasnie ma amuilet cieni :)

PiOtras --> jesli naprawde nie mozesz wyjsc (tez mialem ten problem na poczatku, spadlem na dół i nie było jak wyjsc, zadnych zwojów interwencji, zadnych mikstur wznoszenia), to wipsz coc "seyda neen" i znadziesz sie w bezpiecznym seyda neen.. choc tez nie popieram uzywania kodów :)

24.04.2003
23:26
[33]

DJ Shtorz [ Centurion ]

sabdajm, magre --> nie chodzi o to ze nie wiem gdzie ta kosc, tylko ze nie wiem do czego sluzy :) a wykonalem zadania dla wszystkich gildii i kupe pobocznych i nic o tej kosci nie bylo.. :(

Ar2r2 --> pogadaj z tancerką, poprosi cie o znalezenie pierscienia. lezy on w sadzwace, w tej, nad którą stoi tancerka - dosc trudno go znalezc (jest gdzies po lewej na dnie). gdy go wezmiesz tancerka i jej kumpela, która sie pojawi cie zaatakują. kumpela ma wlasnie Amulet Ciein :)

PiOtras --> jesli nie masz zadnycg niczego co pozwala ci sie przeniesc do swiatyin albo wznosic, to uzyj kodu coc "seyda neen" - przenosi do seyda neen. ja tez nie pochwalam tego uzywania kodów...

24.04.2003
23:27
smile
[34]

DJ Shtorz [ Centurion ]

o qwa msyalem ze ten poprzedni post nie zostal zamieszczony :)

25.04.2003
11:41
smile
[35]

Morgler [ Legionista ]

Dla tych ktorzy znudzili sie juz standardowymi potworkami i zabijaja wszystko golymi piesciami co stanie na drodze polecam giant + kilka modow z nowymi dungeonami. Po tej operacji swiat dla mnie troszke odzyl i pojawilo sie kilka mocnych i kilkanascie nowych potworkow. Np takie zielone (nie pamietam nazwy) zmutowane w grupach po 10 sztuk biegaja jakby mialy akrobatyke na 300 im zadaja dosc silne obrazenia tylko ze szybko padaja i wiele innych, pisze o tych zwierzatkach bo nawet uwagi na nie nie zwrocilem bo zabijalem je jednym ciosem ale te wersje zmutowane zdarzyly podbiec do mnie i mnie kilnac :[ A niektore dungeony z nowymi potworkami sa bardzo ciekawe, szczegolnie te potworki ktore tylko czaruja.

25.04.2003
11:47
smile
[36]

Morgler [ Legionista ]

Aaaa i nie polecam modow z broniami, armorami, itp bo tylko robia z tej latwej gry jeszcze latwiejsza, co naprawde powoduje szybkie znudzenie sie ta super giera. Moze ktos z was zna jakis mod z super mocnymi potworkami i jakimis ciezkimi dungeonami ???

25.04.2003
14:50
smile
[37]

SEW [ Generaďż˝ ]

Elder Scrolls III: Tribunal Betsheda
kinowa
PC, 1xCD
59,90 zł
5 czerwca



------Co to ma znaczyc!!!!!! Dlaczego 5 czerwca dopiero przeciez mial byc w maju

chlip, chlip, chlip, chlip - ja chce go już teraz!!!!

25.04.2003
14:52
smile
[38]

SEW [ Generaďż˝ ]

Acha zapomnialem napisac ze sa to informacje z cdprojekt'u z planu wydawniczego!!!

25.04.2003
15:10
[39]

Pi0tras [ Centurion ]

Dzieki za odpowiedzi. Wyjście udało mi się znaleźć jakieś pół godzinki po napisaniu postu :). Klucz do drzwi świątyni był przy dobrze ukrytych zwłokach strażnika. Niestety natrafiłem tam na pewnego dosłownie napalonego kolesia odpornego na mój żelazny długi mieczyk więc musiałem zacząć grę od początku. A teraz może zadam trochę głupie pytanie ale w jaki sposób naliczana jest KP postaci (no co, jestem początkującym Morrowindowcem) i jaką rasą i klasą gracie ?

25.04.2003
15:14
[40]

Pi0tras [ Centurion ]

I w ogoole może kilka porad dla mnie bo gierka skomplikowana a nie każdy wszystko od razu musi wiedzieć...

25.04.2003
15:20
smile
[41]

Morgler [ Legionista ]

Ja gram stworzona przez siebie klasa, cos na styl wojownika:
Dlugi miecz, akrobatyka, tarcza, ciezki pancerz, sredni pancerz, retoryka, handel.
Wedlug mnie nie ma sensu brac dwoch typow broni bo zawsze mozna sobie cos samemu umagicznic, pozatym deadriadyczny miecz z obrazeniami ognia i mrozu rzadzi:]
Niestety wada jest taka ze alchemik ze mnie cienki tak zamo z zaklinaniem :[
ale nawet zlota swieta musi uszanowac moj mieczy i pada po 2 ciosach :]

25.04.2003
16:01
[42]

POPOK [ Chor��y ]

Ja mam um takie:
glowne:dlugi miecz ciezka zbroja tarcza atletyka akrobatyka
poboczne:handel retoryka przemiana iluzja odnowa(restoration)

25.04.2003
16:08
smile
[43]

peners [ SuperNova ]

No wiecei ale moze sie to wydać głupie ale nie wiem czy grac w Morrowinda gdyż doszły mnie takie słucg\hy że ta gra to najgorszy rpg jaki wyszedł z kużni BLACK ISLE ODPISZCIE NA MOIM WĄTKU

25.04.2003
16:22
[44]

xanat0s [ Wind of Change ]

peners --> to wyszlo spod rak Bethesdy!!! A nie Blac Isle!! Kto ci takich bzdur naopowiadal???? BTW: GRAC! ja gram od wigili

SEW --> nie!!!!! mialo byc w poblizu moich urodzin a tu qpa!!! :(((

mam tez pytanko: Gdzie znajde ya wyspe kolo dagone Fel gdzie mam wykonac questa od Azury? Bo przeszedlem wszytskie w poblizu i qpa :(

BTW: znalazlem fajny artefakt: maska ktora dodaje +30 do osobowosci. Znajdziecie ja w wiezy Sorkvilda. Szkoda, ze ja jako Khajjit nie moge nosic zamknietych helmow :((((

25.04.2003
17:14
smile
[45]

Scyś [ Chor��y ]

xanat0s-->
ta wyspa jest na północny zachód od Dagon fell dość duża wybij daedry i weź od jednej sygnet i do azury.





Dlaczego Tribunal tak późno? buuuuuuuu

25.04.2003
18:36
smile
[46]

POPOK [ Chor��y ]

Scyś------>Masz te mody jak nie to wyslij jakiegokolwiek maila na [email protected] a ja ci wysle

25.04.2003
21:32
[47]

xanat0s [ Wind of Change ]

Scys --> thx

26.04.2003
09:08
smile
[48]

SEW [ Generaďż˝ ]

xanat0s ,,Scyś ---wiem. tez jestem zalamany ze tak pozno Tribunal wychodzi-juz sie cieszylem ze to tak niedlugo a tu prawie miesieczne opoznienie-szlag mnie trafia(glupi cdprojekt)!!!

26.04.2003
10:17
smile
[49]

Argayle [ Chor��y ]

Czy ktos z szanownego państwa wie może gdzie jest siedziba orków, które trzeba zabić. (Misja z gildii wojowników w Balamorze)

26.04.2003
10:48
[50]

Hitman14 [ Konsul ]

Kolejna porcja pytań :)

1. Do odbycia całej pielgrzymki siedmiu łask została mi tylko kaplica w labiryncie pod pałacem Viveka. Wchodzę przez obluzowane kraty na 'poziom 3', w środku jest przejście do 'labirynt środek'. Wchodzę tam po schodach, czytam coś ukazaniu przejścia, za mną w ścianie jest przejście, tylko że chroni je jakaś bariera, której nie mogę przejść. Jak dostać się do ostatniej kaplicy?
2. Chyba zaciąłem się awansowaniu w Gildii Złodziei, zrobiłem wszystkie zadania dla Habasi, Aengotha, Helende i część dla szefa, tego redgarda. Kiedy raz chciał, żebym pomówił z Eydis okazało się, że ona już nie żyje (rządzę w Gildii Wojowników :)), więc quest się nie liczy teraz mam rangę szefa, redgard mówi, że mam z nim pogadać, gdy zdobędę rangę mózga, ale nikt nie chce mnie awansować dalej, na pewno spełniłem wymagania, ale każdy mówi mi, że mam jeszcze wykonywać zadania, ale gdy kogoś o nie pytam, mówi, że już ich dla mnie nie ma... Nie można już ruszyć dalej?
3. Szukam notatek dla Argonianina z Sadrith Mora, byłem już w tej ukrytej bibliotece w Vivek, ale tam ich nie ma...
4. Może ktoś podać mi dokładne namiary na tę grotę (trzecie próba, Urshilaku)? Od kilku dni nie ruszyłem z głównym wątkiem, bo jej szukałem... Podobno jest gdzieś na północno-wschodnim zboczu Czerwonej Góry...
5. Zadanie dla Legionu (Fort Jeleni). Mam znaleźć w domu jednego z mieszkańców Ald'ruhn dwemerowe artefakty, szukałem w jego skrzyniach - nie ma... Nie ma ich w całym domu...
6. Dlaczego podczas gry nie włącza mi się melodia "explore_6"?

26.04.2003
11:09
[51]

Imonate [ Pretorianin ]

Ad.1 musisz skoczyć do wody i najzwyczajnie w świecie sie: UTOPIĆ.
innymi słowy "weź się utop: ;)

26.04.2003
11:17
[52]

moussad [ la kretino maximale ]

gdzie jest ta babka w vivek ktora zabila tych swiatynnych?
(ta morderczyni)?
patrze chodze kanalaw w foreign quarter i nic

26.04.2003
11:19
[53]

Hitman14 [ Konsul ]

Chodzi mi o zadanie dla Legionu w Ebonheart - miałem rozmówić się z jednym dunmerem w jednej z wież Upiornej Bramy. Spotkałem go, mówię mu o oszczerstwach, on odpowiada, że to prawda, tak powiedział, ale odwoła je jeśli stanę z nim do pojedynku na zagadki czy coś podobnego. Problem w tym, że nie wiem jak go rozpocząć...

26.04.2003
11:21
[54]

Hitman14 [ Konsul ]

moussad -> Zejdź do podziemi - wchodzisz do kanałów i otwierasz klapę prowadzącą w dół.

26.04.2003
11:51
[55]

Hitman14 [ Konsul ]

Aha, jeszcze coś:

Tyle już czytałem o tych wampirach... Mam niemałą chęć na dołączenie się do nich, tylko nie mam żadnych namiarów na ich siedzibę...

26.04.2003
11:57
[56]

Hitman14 [ Konsul ]

Czy 100 % odporność na Zarazę, Choroby i Spaczenie całkowicie uniemożliwia zostanie wampirem?

26.04.2003
12:27
[57]

DJ Shtorz [ Centurion ]

Argayle --> siedziba orków to ashunartes. jest jedna orczyca na górze i dwóch orków na dole, ale wystarczy zabić tą na górze by misja była zaliczona. ashunartes znajdz na mapie interaktywnej


Hitman14 -->

2. spróbuj wykonać nastepne zadanie (polega na przekonaniu hrundiego z gildii wojowników w domu rosomaka (sadrith mora) ) ale watpię by ci się udało. Jeśli nie masz innego wyjscia, to wpisz do konsoli

placeatpc "eydis fire-eye" 1,1,1

3. Zapiski Galura Rithari sąna pierwszej z trzech półek (licząc od strzżnika ), a dokładniej – na środku po prawej.krótko mówiąc - ksiega MUSI tam byc :)
4. Aby dostac sie do groty wcielonych, musisz albo sciagnac ionteraktywną mape (wszystkie lokacje zaznaczone) albo spróbuj trafic tymi wskazówkami: od tel vos albo vos idź cały czas DOKŁADNIE na zachód. przekrocz popiel;ną górę, powinieneś trafić na drogę. teraz idź tą drogą na południei trzymaj sie cakly czas prawego zbocza - grota wcielonych jest gdzies na zachodnie w tych okolicach.
5. dwemerowa rurla lezy nie w skrzyniach a na stoliku obok kolesia. Jest tam OD CHOLERY kubeczków, szukaj rurki w prawej dalszej czesci stolika, ew. zapiszg gre i zacznij krasc kubeczki, az w koncu rurke zobaczysz
6. błąd w grze? :))
7.jesli chodzi o zagadki, to jest to kolejny błąd w grze - ale mozna go naprawic. musisz sciagnac mod DIALOGI ze stronki www.morrowind.now.pl

26.04.2003
13:06
[58]

xanat0s [ Wind of Change ]

Hitman14 --> w sumie sie da, aczkolwiek latwe to nie jest. Trzeba znalezc miksture/czar podatnosc na zwykle choroby i wtedy probowac

26.04.2003
14:17
smile
[59]

Jotun [ Chor��y ]

Mysia-----> Dzięki . Mam jeszcze jeden problem : podczas przebywania za siatką od tych burz dostałem choroby która zabiera mi siły i odporności. Jak się wyleczyć???

26.04.2003
15:36
[60]

Pi0tras [ Centurion ]

Niech mi ktoś powie jak naliczana jest klasa pancerza dla całej postaci, bo jakoś sam nie mogę tego zrozumieć.....

26.04.2003
17:39
smile
[61]

Jotun [ Chor��y ]

Pi0tras ------>wiem tyle że klasa zależy od umiejętności "light armor medium armor i heavy armor". Ja mam szklaną zbroję z klasą już ok110.

26.04.2003
17:54
[62]

xanat0s [ Wind of Change ]

Wczoraj natknalem sie na fajna ksiazke ktora swiadczy o poczuciu humoru autorow. Jest to pelny zbior wzmianek o paluszkach rybnych (!!!) w Tamriel :)) Niestety kartki sa w sosie do paluszkow i nic nie mozna odczytac :D

Wreszcie sie dowiedzialem, jak mozna znalezc chram Boethiana bez niczyjej pomocy (czyli samemu, nigdzie nie czytajac). Wystarczy przypadkowo trafic na Lgarza przy Dagon Fel i on nam powie. Ale mialem podjare jak to znalazlem, bo mnie to strasznie ciekawilo :)

26.04.2003
18:06
smile
[63]

SEW [ Generaďż˝ ]

PYTANIE DO ZNAWCOW!!!!!:)
Wiem ze "rozpacz maga" (artefakt-tarcza) znajduje sie w Bthuand, ale niestety nieumiem tej tarczy znalezc w tych ruinach :( Sprawdzalem w edytorze i jest tam ta tarcza ale ja jej jakos nieumiem znalezc; w edutorze wyglada jakby byla ona za jakimis glazami. Wie moze ktos gdzie ta tarcza dokladnie jest???

Z gory wielkie dzieki :)

26.04.2003
18:08
smile
[64]

SEW [ Generaďż˝ ]

xanat0s -->jakiego chramu???Jest tam coś ciekawego(łgarza tez znalazlem) ???

26.04.2003
18:10
[65]

Drackula [ Bloody Rider ]

Pamieta ktos gdzie mozna nauczyc sie czaru otwierania 100, bo po dlugiej przerwie z Morro wylecialo mi to z glowy.

26.04.2003
18:11
[66]

sabdajm [ Pretorianin ]

xanat0s --> też spotkałem tego łgarza :) Co takiego jest w tym chramie, warto tam pójść??

26.04.2003
18:16
[67]

sabdajm [ Pretorianin ]

Qrde, chyba bedę musiał częściej odświeżać watek :)

Drackula --> czaru otwarcia możesz się nauczyć na przykład u elfki z gildii magów w Balmorze

26.04.2003
18:19
smile
[68]

SEW [ Generaďż˝ ]

Drackula ---> w balmorze w gildi magow kup zaklecie otwieranie zamkow(nma obojetnie ile) a potem stworz u gosciowy czar otwierania na 100 :)

26.04.2003
18:20
[69]

Drackula [ Bloody Rider ]

sabdajm----? no wiem ale ona ma czar open 50 in 1s, czy jakos tak

26.04.2003
18:21
[70]

Drackula [ Bloody Rider ]

aha
dzieki. Nie bawilem sie jeszcze magiem wiec nie wiedzialem. Drogie takie cos jest? Pewnie tak wiec najpierw musze kasy pozbierac troche.

26.04.2003
18:28
[71]

sabdajm [ Pretorianin ]

drackula ---> nie jest zbyt drogie, coś około 500 septimów kosztuje.

26.04.2003
18:30
[72]

Drackula [ Bloody Rider ]

Dzieki no to wracam do Morro i wlamywania sie ;)

26.04.2003
20:28
[73]

xanat0s [ Wind of Change ]

sabdajm --> pewnie, ze warto tam pojsc :) Tam jest pomnik ktory da ci questa z full wypasiona bronia jako nagroda (chociaz mojej broni nic nie pobije :)). Idz, a nie pozalujesz

26.04.2003
20:33
[74]

Hayabusa [ Niecnie Pełzająca Świnia ]

Hitman 14 ----> wejdź na morrowind.now.pl, następnie na forum. Potem, znajdź dział pluiginy - download i w dziale inne znajdziesz mod Aundae! - jeśli koniecznie chcesz zostać wampirem, mozesz łatwo zostać gościem z klanu Aundae mając wszelkie możliwe odporności itd itd.

26.04.2003
23:12
smile
[75]

SEW [ Generaďż˝ ]

xanat0s--> jaka bron jest nagroda(nazwa i rodzaj) i jaka bron uzywasz ze nic jej nieprzebije???

27.04.2003
10:54
[76]

xanat0s [ Wind of Change ]

SEW --> W tym chramie mozna zdobyc Goldbranda, ale z czego pamietam, ty go masz :). Pewnie nie kojarzyles, ze ten posag byl w tym chramie. Co do tej mojej broni. Jest to deadryczna dai-katana z zakletymi blyskawicami (obrazenia od ok. 50-70). Powala prawie kazdego jednym ciosem :)

27.04.2003
11:28
smile
[77]

SEW [ Generaďż˝ ]

xanat0s--acha, nawet niewiedzialem ze to oten chram chodzi. A ja juz mam zamiast goldbranda -eltonbranda :)

27.04.2003
14:15
[78]

Ar2r2 [ Centurion ]

mam pytanie: czy nie wie ktos moze mniej wiecej w ktorym miejscu w jeziorku lezy ten zaginiony pierscien?? (chodzi o zadanie od tancerki stojacej kolo jeziorka na drodze z Gnissis do Ald Velotchi)...i jeszcze jedno czy zabicie tej kobitki bedacej pod wplywem czaru kameleona a stojacej obok pozbawi mnie w przyszlosci jakiegos zadanka???

27.04.2003
14:21
[79]

Drackula [ Bloody Rider ]

Jakie sa minimalne wymagania dotyczaceprzylaczenia do gildii zlodziei bo facio mi mowi ze nie spelniam ich standardow. Mam otwierania na 30, skradanie 10, cos tam jeszcze 10, atltyke na 25. Co jest nie tak?

27.04.2003
14:34
[80]

Imonate [ Pretorianin ]

Ar2r2 --> Musisz troszku ponurkować w tym jeziorku (nie jest znowu takie duże) a pierścień sam Ci się w oczy rzuci. Mnie zajęło to trochę czasu ale wreszcie go znalazłam.
Co do zabicia tej kobitki pod wpływem kameleona to zabiłam obie po odnalezieniu pierścienia - rzuciły sie na mnie bidulę - musiałam się jakoś bronić ;)
Nie miało to chyba wpływu na nastepne zadania.

27.04.2003
14:47
[81]

Ar2r2 [ Centurion ]

Imonate-------> moze pamietasz przynajmniej strone:) fakt jeziorko nie jest moze duze ale jak za mnie za mętne:))) nic nie widze a nurkuje w nim juz troche:))
mam tez pytanie o czar: kocie oczy (myslalem ze ulatwi mi znalezienie tego pierscionka ale chyba sie pomylilem)

27.04.2003
15:15
[82]

Imonate [ Pretorianin ]

Dokładnej lokalizacji nie pamiętam :( Ten pierścień znalazłam jakieś 2 miesiące temu. Coś mi tylko świta, że mogł być gdzieś w okolicy roślinek wodnych.
Co do czaru kocie oczy to jest chyba jeden z moich ulubionych. Zrobiłam sobie nawet jeden pierścień na stałe z tym czarem. Nie straszna mi teraz noc czy ciemne jaskinie i ruiny

27.04.2003
15:53
smile
[83]

Jotun [ Chor��y ]

Ponawiam pytanie :
Jak wyleczyć sie z choroby której się dostaje od przebywania za ghostfence.Dodam że ta choroba zżera siłę i odporność.

27.04.2003
16:03
[84]

Imonate [ Pretorianin ]

Drackula ---> Mnie złodzieje nie chcieli przyjąć w szeregi swej gildii po wykonaniujednego zadania od wojowników a mianowicie chodziło o przyniesienie księgi szyfrów. Ja głupia zamiast ją ukraść zastosowałam perswazję i ją .... najwyklej w świecie otrzymałam.
Może u Ciebie tu tkwi problem???

27.04.2003
16:05
smile
[85]

SEW [ Generaďż˝ ]

U kogo idzie sie zapisac do DWOCH LAMP bo Jobasha daje mi tylko jakies 3 "unikatowe" książki.A u niewolnikow mam opcje dialogowa "dwie lampy". Co zrobic???

27.04.2003
17:16
[86]

minius [ Generaďż˝ ]

Twin Lamps "Twin Lamps --> uwolnij około 30 niewoliników z jaskiń i tym podobnych i porozmawiaj z nimi o twin lamps. W końcu dostaniesz hasło (możesz je także zdobyć od Jobasha w jego sklepie z żadkimi księgami) Jak będziesz miał już hasło idż do Ilemni Dren w St. Delyn's Lower South One (chodzi o te mieszkanka). POrozmawiaj z nią o uwalnianiu niewolników i odpowiedz na jej pytania o hasło.. Dostaniesz wtedy kilka questów. Są questy (maiden's token quest dla legionu) które nie pozwolą ci porozmawiać z nią o uwalnianiu niewolników. "

Od razu przyznaję się, że tekst ten przekleiłem z postu innego forumowicza. Sorki za plagiat, ale nie chciało mi się opisywać tego ponownie jeśli już ktoś to dokładnie zrobił.

27.04.2003
17:42
[87]

DJ Shtorz [ Centurion ]

minius --> jesli chodzi o liczbe to jest DOKŁADNIE 20 :)
Jotun --> idz do najblizszej kaplicy. ja zawsze chodzilem do tej w forcie pelagiad :)

27.04.2003
17:45
smile
[88]

SEW [ Generaďż˝ ]

minius-->dzieki, wiedzialem ze to juz kiedys bylo ale za cholere nie umialem tego znalezc w poprzednich watkach :(
Jeszcze raz wielkie dzieki :)

27.04.2003
18:31
[89]

Drackula [ Bloody Rider ]

No tak to pewnie dlatego chociaz nie mam jak tego sprawdzic bo sejwa nie mam wczesniejszego. A moglem sie najpierw przylaczyc a potem ja zabic i wziasc ksiazke. No to mam zaoszczedzilem 1000 zlota po to aby nie moc przylaczyc sie go zlodziei.
A moze jest jakis inny sposob na przylaczenie sie? Chociaz watpie.

27.04.2003
21:00
smile
[90]

Dzoser [ Pretorianin ]

Mam pytanie. Wykonuję obecnie misję dla Ostrzy w której mam spotać się z kupcem w Ald'ruhn, popielnym Hassour Zainsubanim i nigdzie go nie ma. Jedynie w szynku Ald Skar można o nim porozmawiać. Wszyscy mówią że siedzi u siebie w pokoju który wynajmuje u nich albo na dole pod barem ale nikogo o tym imieniu w całym szynku nie ma.
Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Dzoser

27.04.2003
21:43
[91]

Imonate [ Pretorianin ]

Dzoser ---> Jeśli dobrze pamietam, to w knajpie są dwa zejścia w dół. Jedno po głównych schodach a drugie na przeciwko baru. Właśnie tym drugim, niepozornym zejściem powinieneś udać sie na niższy poziom. Tam w niszy przy stole znajdziesz gościa co się zowie Hassour Zainsubanim.

28.04.2003
00:53
smile
[92]

DJ Shtorz [ Centurion ]

dla wszystkich, którzy się znudzili morrowindem bo mają za potężną postać, proponuję zabawę: stwórzcie sobie od nowa postać i 1-poziomową postacią spróbujcie skompletować potężniejsze magiczne przedmioty. Mi właśnie przed chwilą udało sie zdobyc moim redgardem 1-poziomowym Zgniatacz Czasze :) fajnie sie uciekało przed tymi atronachami :)) w skrócie - polecam. emojce murowane.

28.04.2003
07:44
[93]

minius [ Generaďż˝ ]

DJ Shtorz ---> Wystarczy wgrać kilka madów utrudniających grę, np. z nowymi potworami + zwiększyć level na 100 i już zabawa zaczyna się od nowa :o)

28.04.2003
09:31
[94]

Owen [ ]

Zwracam honor grze. Kilka postów wyrzej pisałem, że pomału zaczyna mnie nudzić, a tu proszę. Wystarczyło w ruinach znleżć ebonową zbroję, deaderyczny miecz i topór. Przeciwnicy nadal niestety nie byli wymagający :-) ale dawka emocji jaka towarzyszyła pierwszemu starciu z księciem jakimśtam (w ruinach) była imponująca, mimo, że bitwa zakoczyła się dosyć szybko :-) Ale parę razy zarobiłem mieczym dederycznym...

Tak czy inaczej. Tutaj pytanie. Jestem magiem w ciężkiej zbroi i z mieczem deaderycznym :-) Trochę to śmiesznie wygląda ale to szcegół :-) Siłę mam na 78 więc wiele już mi nie zostało do rozwijania. Zatem w jaki sposób rozwiązać problem kolekcjonowania zbroi. Komplet ebonowy waży bez tarczy i hełmu waży 200. Miecz deaderyczny 60. Laska maga 15. Podręczny deaderyczny topór :-) 40. Nawet jeżeli znajdę ciekawą ciężką zbroję (nawet średnią) i jakąś broń to nie będę w stanie zatachać tego do mojego domku. Chba że rozbiorę się, zostawię to co mam na soebie, przeniosę towar i wrócę po to co miałem na sobie. Ale to trwa długo. Zatem co? Elixiry?

28.04.2003
10:57
smile
[95]

Jabba [ Legionista ]

Owen - jako czarodziej rzuc na siebie czar lekkosc + czar zwiekszenie sily i wtedy przez jakis czas mozesz wiecej dzwigac. Dodatkowo mozesz pomyslec o buteleczkach premii do sily - kilka takich i mozesz konie nosic :] A jeszcze jest sposob tzw zbieracza: Zbierasz w podziemiach wszystko w jedna kupe, wkladasz do plecaka i teleportujesz sie domku zapomoca czaru przeniesienia albo wykorzystujac interwencje Almnisi lub interwencje Bóstw a z tamtad na piechote po troszku nosic lupy wojenne do domu lub kupca. Ja kiedys sie teleportowalem z 1400 wagi w plecaku. :]

28.04.2003
11:40
smile
[96]

Owen [ ]

Jabba ---> Dzięki. Pomysł z interwnecją i teleportowaniem podoba mi się. Gdzie można znaleźć magów, u których mogę nauczyś sie czarów zwiększających poszczególne parametry postaci (w tym siła) oraz czarów teleportujących? Nie chodzi mi oczywiście o zwoje :-)

28.04.2003
12:19
smile
[97]

Garnett [ Chor��y ]

Witam . Mam jedno pytanie i kilka spostrzezen
PYTANIE: Robie zadania dla świątyni i w upiornej bramie dostałem zadanie znalezinienia jakieś laski która zaginęła podczas bitwy w kraterze czerwonej góry i jest podejzenie ze laske ma Dagoth Ur . Do Dagotha jeszcze nie chce zagladac wiec powiedzcie mi gdzie jest ta laga czy u niego czy gdzies lezy prosze o pomoc.

Nie wiem czy zauwazyliscie ale wedlug mnie jest to skutek lenistwa autorow gry . mianowicie nie mozna atakowac skrzekacza od góry ( jak podlecicie do niego lewitacja i zaczniecie walic go od góry to nic mu sie nie stanie) troche mnie ten błąd boli.

Polecam tez jak najszybsze robienie zadan dla swiatyni bo ja bardzo sie mezylem z zadaniem z pielgrzymkami a dokladnie ze świątynia w pałacu Viveka gdzie trzeba sie utopic. Jestem na 70 poziomie i mam bardzo duzo życia wiec jak musiałem sie utopic to wskoczylem do wody i zostawilem kompa a sam poszedlem na obiad i jak wrocilem to dopiero polowa życia mi zeszła.

Pozdrawiam Garnett

28.04.2003
12:43
[98]

Jabba [ Legionista ]

Owen- Czar oznaczenia i przeniesiania nauczysz sie w swiatyni w balmorze a czarow podnoszenia wspolczynnikow u magow w balmorze lub w swiatyni w balmorze juz nie pamietam :]

Garnet - aby sie utopic na 70 poziomie to faktycznie problem :], ja bym na twoim miejscu dal sie pochlastac jakiemus potworkowi najpierw.

28.04.2003
18:12
smile
[99]

SEW [ Generaďż˝ ]

U kogo idzie jeszcze brac zadania dla DWOCH LAMp-bo wykonalem wszystkie u Ilmen Dren i mowi ona mowi ze pogada ze swoim ojcem ale kto jest jej ojcem . U niej zadnych zadazn juz brac niemoge :(

28.04.2003
20:40
smile
[100]

Dzoser [ Pretorianin ]

re Imonate

Dzięki, przyzwyczaiłem się do pewnej standaryzacji jeśli chodzi o lokale usługowe i stąd moje niedopatrzenie.
No i dowiedziałem się ze jestem kimś bardzo ważnym od Caiusa :-)))

28.04.2003
20:42
[101]

Drackula [ Bloody Rider ]

ktory mod z serii Giant jest wart zainstalowania? Prosze o pelna nazwe i numer wersji. I czy warto?

28.04.2003
21:03
smile
[102]

Jotun [ Chor��y ]

DJ Shtorz---->Dzięki ale trza było kupić miksturki :P. Gdzie można kupić albo znaleźć największy kamień dusz(ten złote kółko)?

29.04.2003
09:00
smile
[103]

Owen [ ]

Jotun ----> Np. wielki kamień dusz z duszą czegoś tam za 60.000 jest w ... Balmorze w gildii magów. Można go spokojnie buchnąć :-))) I wszystkie inne też. Metoda: niewidzialność a potem kradniesz jeden kamień. Po krdieży stajesz się widzialny. Więc ponawiasz sekwencję :-)

29.04.2003
11:49
[104]

Hitman14 [ Konsul ]

Mam już swój dom na płaskowyżu, swoją kopalnię, mur dookoła posiadłości. Kiedy rozmawiam z tym dunmerem z rodu hlaalu w balmorze, on mówi, że aby dom można było rozbudować dalej, trzeba znaleźć sposób na ochronę go przed bandytami. NIe dostaję żadnych wskazówek...
I jeszcze coś:
Gdzie jest siedziba wampirów, jeżeli już się zarażę, muszę przecież wiedzieć gdzie się udać...

29.04.2003
12:04
[105]

Jabba [ Legionista ]

Drackula > Giants v2.0 , do polskiej wersji potrzebujesz jeszcze sciagnac patcha bo inaczej nie pojdzie. Mody generalnie warto instalowac i testowac, niektorym te sie podobaja innym inne. Giant jest jednak bardzo popularnym modem i dodaje sporo nowych trudniejszych potworkow po czym zabawa zaczyna sie od nowa. :]

29.04.2003
12:30
[106]

LyNx [ Konsul ]

Hitman14 -> gildia wojownikow w Ald' ruhn

Jotun -> po co 'zlote kolko' ? lepiej idz wykonaj zadanie dla Azury to dostaniesz Gwiazde Azury [chyba tak sie nazywala :) ] - kamien wielkokrotnego uzytku. Jakbys mial problemy ze znalezieniem kaplicy / hm.. ktos jeszcze nie ma TES_map'y ? :D /, ew. pozniejszym qestem to moge napisac ;) ( chociaz bylo juz duzo o tym :> )
a co do potworkow z dobrymi duszami to : Zlote Swiete i Lunatyki maja dusze zdolna udzwignac stale efekty podczas zaklinania / ale takie potworki pojawiaja sie dopiero po osiagnieciu wyzszego poziomu - wiec narazie dobra inwestycja bedzie pozyczyc :P kamien ze skrzydlatym mrokiem od towarzyszki z glidii magow w Balmorze :) tylko pamietaj - nie oferuj zaklinania z tym kamieniem tej pani - zdenerwuje sie :)

29.04.2003
12:33
[107]

LyNx [ Konsul ]

jeju, jakiego byka wlanąłem - sorry :)
Hitman14 --> pytales sie o twierdze z hlallu - a ja napisalem obone twierdzy rodu redoran :) i sposob zalawienia sobie obrony do twierdzy jest pewnie inny - choc glowy nie dam, bo nigdy jakos nie bylem w rodzie Hlallu ;>
jeszcze raz sorx za pomylke

29.04.2003
16:18
[108]

sky02 [ Chor��y ]

Sorry nie przegladałem wszystkich wątków o Morrowindzie (dużo ich jak dla mnie) i pewnie było już to pytanie.

Czy w Morrowindzie są ine choroby poza wampiryzmem (w daggerfallu były chyba wilkołaki, nie pamietam dokładnie)?
I czy jak jesteś wampirem to obrywasz od światła i takie tam (jak w daggerze)?
Jak możecie to podajcie jakąś stronke o wampiryzmie w morrowindzie, albo napiszcie takie miniFAQ.

29.04.2003
16:32
[109]

LyNx [ Konsul ]

patrz wstepniak : Link do strony made by TROLLF: https://realms.proterians.pl/morrowind/
tam jest wszysciutko ladnie napisane o wampiryzmie (i nie tylko)

w samym Morrowindzie/bez dodatkow/ nie mozna byc wilkolakiem -
(chociaz mozna byc spaczeńcem :P )

29.04.2003
18:40
[110]

sabdajm [ Pretorianin ]

Wykonuję zadania dla rodu Telvani i mam w związku z tym pytanko: czy można mieć więcej niż jednego opiekuna? Mistrz Aryon chce mnie uczynić głosem, czy będę mógł wtedy wykonywać questy np. dla mistrza Nelotha?

29.04.2003
18:45
[111]

xanat0s [ Wind of Change ]

zrobie nowa czesc...

29.04.2003
18:48
[112]

xanat0s [ Wind of Change ]

juz

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.