GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Fani Kazika Staszewskiego - Glosujmy na najlepsza piosenke Kazika, Kultu i KnŻ-tu

23.04.2003
00:59
smile
[1]

Kozia [ Generał Krokiecik ]

Fani Kazika Staszewskiego - Glosujmy na najlepsza piosenke Kazika, Kultu i KnŻ-tu

Jak w topicu ;-)))

Wg mnie najlepszymi piosenkami byly :
Kazik - "Gdy mam co chce, wtedy wiecej chce" vs. "Odpad atomowy" (nie potrafie okreslic ktora wg mnie jest lepsza)
Kult - "Poznaj swoj raj"
KnŻ - "No speaking inglese"

23.04.2003
01:13
[2]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

O Kazik to już trochę śpiewa. Kiedyś pamiętam takie kawałki jak "Do Ani" i "Piosenka młodych wioślarzy" robiły wrażenie. Później Polska, Spalam się, 12 groszy, Mars napada. Trudno wymienić jeden. Myślę, że jeszcze sporo rzeczy zrobi:)

23.04.2003
01:19
[3]

Kozia [ Generał Krokiecik ]

VinEze ---> "Do Ani" ma dla mnie wartos sentymentalna, nie napisalam jej przy "Kulcie" poniewaz nie jest moja ulubiona piosenka z powodu melodii, slow itp tylko dlatego, ze mile mi sie kojazy ;-)
Zgadzam sie z Toba, rowniez uwazam, ze wprowadzi jeszcze wiele do swiata polskiej muzyki, jednak slyszalam opinie , ze z kazda plyta jest coraz gorzej . Wg mnie to nieprawda . Reprezentuje wyzszy poziom z plyty, na plyte .

23.04.2003
09:24
[4]

pani_jola [ Konsul ]

Kult-> Tan z plyty spokojnie, nie jestem pewien tytulu. ale spiewa o fabrykach.

na reszte nie zaglosuje bo mi sie kazik w tych wersjach nie podoba. jak by sie uprzec to spalam sie.
Kozia--> czy wprowadzi cos jeszcze do muzyki? mysle, ze juz nie. dla mnie kult sie skonczyl przy "muj wydafce". potem bylo juz inaczej, jakby gorzej. a salon... wogole jakis do bani jest. zaczal bawic sie muzyka i troche nie wyszlo, no ale wydal teraz nowa plyte zobaczymy jak mu poszlo.

23.04.2003
10:04
smile
[5]

Konsument [ Legionista ]

KULT - Jeźdzcy
KnŻ - Co się z tobą stanie gdy ci ufać przestanę
Kazik - tu miałem kłopoty, niech bedzie 12 groszy

23.04.2003
10:10
[6]

Piotrasq [ Seledynowy Słonik ]

"Do Ani"
"Polska"

23.04.2003
10:20
[7]

uksiu [ OBDŻEKTOR* ]

Kazik: "Nie lubię już Polski", "12 groszy" i "Mars napada"
Kult: "Konsument", "Do Ani" i Po co wolność"
KnŻ: "Artyści", "Nie ma litości" i "Tak się robi historię"

Baaardzo lubię większość dokonań p. Staszewskiego.

23.04.2003
11:17
[8]

trustno1 [ Born Again ]

bezapelacyjnie krew boga
p

23.04.2003
13:39
[9]

Kozia [ Generał Krokiecik ]

Wlasciwie to chcialam sie jeszcze spytac dlaczego nikt nie kontynuowal cyklicznego watku o Kaziku ?

23.04.2003
13:54
smile
[10]

BukE [ Majster ]

Kozia --> nikt nie wie :D

..nie potrafie wymienic najlepszej jego piosenki, choc "gdy nie ma dzieci" bylo dobre ;-)

23.04.2003
14:02
[11]

Dwalin [ Reggae ]

Kazik napisał za dużo tekstów żeby wybrać ulubiony. Wystarczy wejsć na jego strone i dział texty a szczena opada :)

23.04.2003
14:57
[12]

Gigabyte [ MK z Gliwic ]

Dla mnie najlepsza jest "Jeszcze Polska... "

23.04.2003
16:21
smile
[13]

buba [ Cuckoo For Caca ]

Trudno wybrać najlepszą piosenkę Kazika. Dla mnie każda płyta Kazika na Żywo jest świetna i musiałbym podać co najmniej 10 utworów.
Mogę natomiast podać najlepszy dla mnie utwór El Dupy: Prohibicja, ewentualnie Natalia w Brooklynie :)

23.04.2003
16:54
[14]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

Git funfel
12groszy

23.04.2003
17:04
[15]

__FurY_of_WinD_ [ Metal Gear Solid RuleZ ]

Kozia było już o Kaziku ale jak już jesteśmy przy temacie to piosenka o Panu Lepperze mnie rozwaliła:) świetny jest też "Mars Napada" (nie dam nazwy piosenki Lepperskiej bo bym bana dostal:)

23.04.2003
17:19
[16]

Kozia [ Generał Krokiecik ]

__FurY_of_WinD_ --> Wiem oczywiscie, ze byl kiedys watek cykliczny panu Staszewskim( swoja droga - pokryly go potezne warstwy kurzu) . Jednak wybierania najlepszej piosenki nie bylo, sprawdzalam 300 dni wstecz ;-)))

23.04.2003
17:27
[17]

^Acrid [ Chorąży ]

Oj, troche tego jest, jakos nie potrafie wybrac najlepszych :)
- "Krew Boga"
- "Baranek"
- "Celina"
- "Polska"
- "Grzesznik"
....duzo tego jest i tyle :-P

23.04.2003
17:31
[18]

Lophix [ Lege r ]

Tan - pamietam pierwsze sluchanie, wgniotla mnie w fotel
Pierdole Pera - super na 'koncertowce'
Krzeslo Laski - wersja w teatrze i z plyty, obie super
Komercya 2000 (wersja lightowa) - super tekst z muzyka dajacy bardzo dobry utwor. Chociaz moze nie do czestego sluchania
Caly Muj Wydafca - wiecej nie trzeba dodawac
Po co wolnosc
Komu bije dzwon - refleksyjna
Post - zawsze mi sie podobala chociaz malo znana
Artysci - zawsze mi sie podobala i jest znana

23.04.2003
19:22
[19]

sMOOker [ Konsul ]

boshe. toz to konqrs z cyklu znajdz perlo na morzu perlowym :D pozdrawiam wszystkich fanow Kabury Stachury :
Natalia, Spalam Sie, Bialy Gibson, itd, itp........ :)

23.04.2003
22:11
[20]

Kozia [ Generał Krokiecik ]

A co sadzicie o tym, by odkurzyc stary Kazikowski watek ?

23.04.2003
22:16
[21]

swietlo [ Canaille Carthagienne ]

Kult---> Krew boga, Knajpa Mordercow, Wolnosc
Kazik - Krzeslo Laski, Spalam sie

23.04.2003
22:24
smile
[22]

pani_jola [ Konsul ]

Kozia--> no to dzialaj

23.04.2003
22:58
[23]

Kozia [ Generał Krokiecik ]

pani_jola ---> A bedzie ktos tam jeszcze w ogole pisal ? ;-)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.