GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

poprostu.NET ---> nowy komunikator internetowy rodem z Bravo. Uzywa ktos go??

22.04.2003
23:51
smile
[1]

Chupacabra [ Senator ]

poprostu.NET ---> nowy komunikator internetowy rodem z Bravo. Uzywa ktos go??

mozna go sciagnac ze strony Bravo. Nawet fajnie wyglada, caly czas cos sie rusza ,jakies napisy, informacje przelatuja. Do tego mozna pogadac z innymi fanami bravo, lub natychmiast polaczyc sie ze strona br***o. Coz moze czlowiek chciec wiecej?? Odwaznych zapraszam do wyprobowania

22.04.2003
23:53
smile
[2]

wysiu [ ]

Już biegnę:)

22.04.2003
23:59
[3]

SULIK [ olewam zasady ]

Chupacabra - przecież ten komunikator to chyba dla masochistów

Mam już dosć spamu i panienek na GG
nie wyobrażam sobie co może sie dziać na bravoskim komunikatorze - może sobie jednak zainstaluje :P

23.04.2003
15:04
[4]

Nurzyk [ mAstEr oF pUlpEts ]

fuuuuuuuuuuuuuuuuu =)

23.04.2003
15:06
[5]

Anima Vilis [ Konsul ]

Może ktoś zarzucić screena ?? Nie mam ochoty instalować tego ustrojstwa...

23.04.2003
15:08
smile
[6]

Sephion [ One Winged Angel ]

Popieram prosbe Anima Vilis :)

23.04.2003
15:09
[7]

Dayton [ Generał ]

mnie to wkurza - jakby byl jeden komunikator to bylby spokoj tak jak kiedys icq jak kotas mial to ok a jak nie to nie a teraz ise narobili tejgo dziadostwa masa

23.04.2003
15:13
[8]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Net spełnia 4 podstawowe zadania:
informuje, uczy, bawi i komunikuje.
Ciekawe czego...
ps. daj ktoś screena

23.04.2003
15:24
[9]

CCzaCCza [ Pretorianin ]

Jedyne co jest ok jesli chodzi o cale bravo to trodne pytania. Mozna sie cholernie posmiac z tego co tam wypisuja :P

23.04.2003
15:58
smile
[10]

[email protected] [ Wirnik ]

Ja też proszę o sceena :)

23.04.2003
16:07
[11]

Goozys[DEA] [ Virus ]

To jak będzie z tym screen'em ??

23.04.2003
16:09
[12]

CCzaCCza [ Pretorianin ]

dawac screena !!

23.04.2003
16:13
[13]

mikhell [ Master of Puppets ]

Screen rzeczywiście by się przydał, bo jeśli się mamy śmiać, to wypadałoby wiedzieć dokładnie z czego :D

23.04.2003
16:28
[14]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

3mać :)

PS. Ja tego nie instalowalem to obrazek-reklama :)

23.04.2003
16:29
smile
[15]

BukE [ Majster ]

..wszyscy chca screena.. !! :D

..w zyciu nie zainstaluje jakiegos gowna zwiazanego z bravo, to nie wrozy nic dobrego. "czasopismo" dla debili .. komunikator pewno tez :D

..polecam GG :D

[dawac screen'a !!]

23.04.2003
16:30
smile
[16]

BukE [ Majster ]

..woooow , ale bajer :D muhahaha




[ kur*a, tandeta z kiosku ruchu ]

23.04.2003
17:22
[17]

M-Hunter [ The Jester Race ]

To kolejny wymysł dla zdesperowanych i rozpieszczonych nastolatek, które myślą że przez NET znajdą chłopaka ;( Takim osobom to bym oczy wydrapał.

23.04.2003
17:31
smile
[18]

[email protected] [ Wirnik ]

ALe wypas komunikator ;-D

23.04.2003
17:34
smile
[19]

Sephion [ One Winged Angel ]

net, net, net :) Jak o tym slysze to mi sie przypomina moj kolega ktory takie haslo do swojego gg mial :D

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.