GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Problem ze scandiskiem....

22.04.2003
15:47
[1]

mateusz2 [ Senator ]

Problem ze scandiskiem....

otóz ma taki problem: mam win XP , ostatnio pojaiwła mis ie wtrayu taka ikonka wykrzyknik na złótym tle (ze co stam jest nie wporzadku)
Wiec res kompa i zeby scandiski przeleciał i sprawdził bo wczesniej przy takliej ikonce pomógł...
Ale jak on sie konczy to znajdyje jakies tam pliki o nieprawdilowych wpisach itd. i sie zatrzymuje...winda dalej sie nie ładuje czekamz 5 min i nic.....Co zrobic aby wrócił to do normy??

22.04.2003
16:13
[2]

Drackula [ Bloody Rider ]

Po pierwsze podczas odpalania kompa nacisnij F8 i wybierz uruchom z ostatnimi dobrymi ustawieniami. A jak juz to zrobisz to zmien system plikow na partycjach dysku na NTFS i bedzie po bolu.

22.04.2003
16:45
[3]

mateusz2 [ Senator ]

oki zaraz to sprawdez-THX:)

23.04.2003
07:38
[4]

mateusz2 [ Senator ]

zrobiłem tak , ale nadal nie pomogło, dasłem na ostatnia dobre ustawienia a mimo to znjaduje te błedy i nie uruchamia sie...

23.04.2003
18:23
[5]

mateusz2 [ Senator ]

up:)

23.04.2003
19:16
[6]

Drackula [ Bloody Rider ]

no to moze sa to bledy w sektorach gdzie pliki systemowe sa zapisane. Nie wiem czy Partition magik ma jakies narzedzia naprawiajace, jesli ma to sprobuj, jesli nie to jeszcze mozesz sprobowac ze scandiskiem pod DOS'a, tyle ze w przypadku duzych dyskow to moze trwac i trwac. Mozesz takze sprobowac naprawic winde z plyty instalacyjnej lub zrobic reinstalke systemu. Jesli nic z tego nie pomoze to nie wiem.

24.04.2003
11:40
[7]

grish_em_all [ Hairless Cobra ]

Polecam pomysł Drackuli z reinstalacją systemu. Coś się musiało kopnąć ze Scandiskiemi niew wiem, czy coś się da zrobić. Jeżeli to nic nie pomoże, to niestety masz coś z instalką.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.