GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

polecam: intro 64KB - rewelacja!

21.04.2003
00:51
smile
[1]

Bzyk [ Offensive ]

polecam: intro 64KB - rewelacja!

...kolejny pokaz wzorowego kodu wciśniętego w JEDYNE 64 KB - grupa Farbraush ze swoim fr-030 z zakończonego wczoraj BREAKPOINT.

wymagany directx 9 - zapewniam że warto obejrzeć i posłuchać... wokalu !!!

https://www.pouet.net/prod.php?which=9424

ps. zresztą poczytajcie komentarze.

21.04.2003
01:00
smile
[2]

Cainoor [ Mów mi wuju ]

Niesamowite !!!
Coś tak ładnego upchane w jedyne 68 kb...

21.04.2003
01:00
[3]

Chupacabra [ Senator ]

naprawde swietne, takie zeczy mnie mobilizuja by bardziej meczyc sie z tym C:) No i mamy tu terz przyklad mozliwosci DX9, ale na programowaniu dla Wind z wykorzystaniem DX sie kompletnie nie znam

21.04.2003
01:03
smile
[4]

Bzyk [ Offensive ]

chupacabra >> nie, to nie jest przykład możliwości DX9 ! Farbraush od dawna robili mega intra.. zresztą... https://hyperreal.info/eyecandy/intra/

21.04.2003
07:19
smile
[5]

volvo95 [ Legend ]

Już pare takich demek widziałem , no i musze przyznać że są niesamowite :)

21.04.2003
09:24
[6]

Diplo [ Generaďż˝ ]

Calkiem calkiem :) Taka animacja... a zajmuje mniej niz niektore *.jpg :) Tylko pogratulowac autorom

21.04.2003
09:46
smile
[7]

eJay [ Gladiator ]

Juz bylo pare takich demek, ciekawe jak to jest robione ze zajmuja tak malo..:)

21.04.2003
10:03
[8]

mikmac [ Senator ]

w sensie "jak to zrobic" to dosc proste. Uzyte sa tekstury procesowe (lub inaczej matematyczne) oraz muzyka midi.
Wszystko jest opisane wzorami, zamiast uzywac gotowe sample, czy tekstury.
Osobno sprawa to jak to zrobic, aby bylo to tak ciekawe i ladne - a to jest juz sztuka grupy Farbraush.

21.04.2003
12:03
smile
[9]

tygrysek [ behemot ]

niesamowite
zawsze mnie dzieła mieszczące się w 64k rozwalały na czynniki pierwsze

21.04.2003
12:07
smile
[10]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Super

21.04.2003
12:35
[11]

Tiges [ Konsul ]

MIcmac -> tam nie ma MIDI ... juz od kilku lat nikt tak nie pisze intr.

21.04.2003
12:42
[12]

mikmac [ Senator ]

Tiges -->
pisza pisza - scena ciagle istnieje i ma sie dobrze
Zle sie wyrazilem - chodzilo o to, ze jest to w stylu midi - tam w kodzie sa tylko nuty oraz rodzaj instrumentu - reszta jest brana z banku instrumentow karty muzycznej oraz z DirectX. W ten sposob mozna zapisac symfonie w kilku kilobajtach.

21.04.2003
12:47
[13]

Mastyl [ Legend ]

Ale ale ciekawe ze taki model kobitki wyrenderowany w 3D Studio zajmuje wieloktrotnie wiecej niz samo to intro.

Jedna z przyczyn malej objetosci jest pewnie calkowity brak tekstur. Ale i tak robi wrazenie.

21.04.2003
12:49
smile
[14]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

oooo nowe demka? fajnie fajnie sciagam sciagam :)

21.04.2003
12:52
smile
[15]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

poszukajcie innych ich demek.....tam jest wszystko - falujaca przezroczysta woda, "texturowany" zamek na "texturowany" ziemi w lesie.....

21.04.2003
12:53
[16]

tygrysek [ behemot ]

mikmac --> w tym intrze nie ma żadnego midi wykorzystanego, tak samo nie wykorzystuje się żadnych banków pamięci, tylko używa generatorów dźwięku, który można bardzo łatwo zaprogramować.

21.04.2003
12:56
smile
[17]

Tiges [ Konsul ]

tygrysek -> wlasnie ;) ..

tiges/WIZZ.arts

21.04.2003
13:05
[18]

tygrysek [ behemot ]

wystarczy wyciszyć w systemie MIDI aby wiedzieć, że nie wykorzystywane są żadne banki pamięci karty dźwiękowej

myślę, że DirectX 9.0 jest takim zaawansowanym narzędziem, że NAWET nie zdajemy sobie sprawy i programowane są obiektowo jego możliwości


pozdrawiam

21.04.2003
13:32
[19]

Bzyk [ Offensive ]

tygrysek >> rok temu miałem okazję rozmawiać na zywo z muzykiem z Farbraush i z tego co pamiętam, dźwięk jest 'generowany w przód' - podobnie z całą grafiką - istny artyzm połączony z wysoką matematyką (ciągi pseudolosowe itd.)

21.04.2003
13:37
smile
[20]

d333d333 [ Silber Kreuz ]

/me sklada poklon Bzykowi, onemu kery godol ze muzykantem ze Farbrauch

wow a gdzie go spotkales? opowiedz cos wiecej :)

21.04.2003
13:43
[21]

Bzyk [ Offensive ]

d333d333 >> mekka symposium 2k2

21.04.2003
13:59
[22]

tygrysek [ behemot ]

Bzyk --> pochwal się, o czym z nim rozmawiałeś ?? :)

21.04.2003
14:01
[23]

yediii [ also known as duszek ]

wow !!!
niesamowite

21.04.2003
14:02
smile
[24]

Bzyk [ Offensive ]

specyfika party, rozmawia się o wszystkim i o niczym. W zasadzie to nie ja rozmawiałem bezpośrednio, ale przysłuchiwałem się rozmowie i merdałem głową, na znak "że wszystko kumam", a zapamiętałem właśnie tylko to , że dźwięk jest generowany.

21.04.2003
14:06
smile
[25]

Click-Tom [ Orange Grove Families ]

No musze przyznac ze NIEZŁE, NIEZŁE <brawo>

aaaaaaaaaaaaaaa mam jeszcze jedno pytanko w czym takie coś sie robi ???

21.04.2003
14:09
smile
[26]

tygrysek [ behemot ]

Bzyk --> mój profesor od matematyki na uczelni (nie mogę sobie nazwiska przypomnieć) też zajmował się demosceną, pisząc w assemblerze. Nie to jest ciekawe, że to właśnie on, ale to, że człowiek zajmował się wyższą matematyką, która udowadnia, że 0 nie jest równe 0. Z tego co opowiadał, to programowanie takich demek jest już zabawą w wyższą matematykę. Są ludzie, którzy tworzą syntezatory, generatory, sample czy tekstury i ludzie tacy jak on, którzy z 500 kB materiału muszą zrobić 64 kB.

Podziwiam tych ludzi naprawdę i chciałbym kiedyś poznać szersze grono.

21.04.2003
14:13
[27]

Bzyk [ Offensive ]

tygrysek >> ty mieszkasz w POznaniu , tak ? Bo znam stamtąd kodera, który wykłada często w Nowym Yorku... własnie on mnie przekonywał, że takie intra to pestka, w co nie byłem w stanie tak po prostu uwierzyć. O generowaniu dźwięku na podstawie jakiejś funkcji wejściowej mającej kilkanascie parametrów (a na wyjściu uzyskuje się o niebo więcej!) to słyszałem. Ale zawsze dziwiła mnie ta grafika i animacje. Sam tego do końca nie kumam, ale jak chcesz to mogę niebawem Cię poznać z tym kolesiem z Poznania, tylko musi się pojawić na gg bo dawno go nie widziałem.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.