Bzyk [ Offensive ]
polecam: intro 64KB - rewelacja!
...kolejny pokaz wzorowego kodu wciśniętego w JEDYNE 64 KB - grupa Farbraush ze swoim fr-030 z zakończonego wczoraj BREAKPOINT.
wymagany directx 9 - zapewniam że warto obejrzeć i posłuchać... wokalu !!!
https://www.pouet.net/prod.php?which=9424
ps. zresztą poczytajcie komentarze.
Cainoor [ Mów mi wuju ]
Niesamowite !!!
Coś tak ładnego upchane w jedyne 68 kb...
Chupacabra [ Senator ]
naprawde swietne, takie zeczy mnie mobilizuja by bardziej meczyc sie z tym C:) No i mamy tu terz przyklad mozliwosci DX9, ale na programowaniu dla Wind z wykorzystaniem DX sie kompletnie nie znam
Bzyk [ Offensive ]
chupacabra >> nie, to nie jest przykład możliwości DX9 ! Farbraush od dawna robili mega intra.. zresztą... https://hyperreal.info/eyecandy/intra/
volvo95 [ Legend ]
Już pare takich demek widziałem , no i musze przyznać że są niesamowite :)
Diplo [ Generaďż˝ ]
Calkiem calkiem :) Taka animacja... a zajmuje mniej niz niektore *.jpg :) Tylko pogratulowac autorom
eJay [ Gladiator ]
Juz bylo pare takich demek, ciekawe jak to jest robione ze zajmuja tak malo..:)
mikmac [ Senator ]
w sensie "jak to zrobic" to dosc proste. Uzyte sa tekstury procesowe (lub inaczej matematyczne) oraz muzyka midi.
Wszystko jest opisane wzorami, zamiast uzywac gotowe sample, czy tekstury.
Osobno sprawa to jak to zrobic, aby bylo to tak ciekawe i ladne - a to jest juz sztuka grupy Farbraush.
tygrysek [ behemot ]
niesamowite
zawsze mnie dzieła mieszczące się w 64k rozwalały na czynniki pierwsze
Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]
Super
Tiges [ Konsul ]
MIcmac -> tam nie ma MIDI ... juz od kilku lat nikt tak nie pisze intr.
mikmac [ Senator ]
Tiges -->
pisza pisza - scena ciagle istnieje i ma sie dobrze
Zle sie wyrazilem - chodzilo o to, ze jest to w stylu midi - tam w kodzie sa tylko nuty oraz rodzaj instrumentu - reszta jest brana z banku instrumentow karty muzycznej oraz z DirectX. W ten sposob mozna zapisac symfonie w kilku kilobajtach.
Mastyl [ Legend ]
Ale ale ciekawe ze taki model kobitki wyrenderowany w 3D Studio zajmuje wieloktrotnie wiecej niz samo to intro.
Jedna z przyczyn malej objetosci jest pewnie calkowity brak tekstur. Ale i tak robi wrazenie.
d333d333 [ Silber Kreuz ]
oooo nowe demka? fajnie fajnie sciagam sciagam :)
d333d333 [ Silber Kreuz ]
poszukajcie innych ich demek.....tam jest wszystko - falujaca przezroczysta woda, "texturowany" zamek na "texturowany" ziemi w lesie.....
tygrysek [ behemot ]
mikmac --> w tym intrze nie ma żadnego midi wykorzystanego, tak samo nie wykorzystuje się żadnych banków pamięci, tylko używa generatorów dźwięku, który można bardzo łatwo zaprogramować.
Tiges [ Konsul ]
tygrysek -> wlasnie ;) ..
tiges/WIZZ.arts
tygrysek [ behemot ]
wystarczy wyciszyć w systemie MIDI aby wiedzieć, że nie wykorzystywane są żadne banki pamięci karty dźwiękowej
myślę, że DirectX 9.0 jest takim zaawansowanym narzędziem, że NAWET nie zdajemy sobie sprawy i programowane są obiektowo jego możliwości
pozdrawiam
Bzyk [ Offensive ]
tygrysek >> rok temu miałem okazję rozmawiać na zywo z muzykiem z Farbraush i z tego co pamiętam, dźwięk jest 'generowany w przód' - podobnie z całą grafiką - istny artyzm połączony z wysoką matematyką (ciągi pseudolosowe itd.)
d333d333 [ Silber Kreuz ]
/me sklada poklon Bzykowi, onemu kery godol ze muzykantem ze Farbrauch
wow a gdzie go spotkales? opowiedz cos wiecej :)
Bzyk [ Offensive ]
d333d333 >> mekka symposium 2k2
tygrysek [ behemot ]
Bzyk --> pochwal się, o czym z nim rozmawiałeś ?? :)
yediii [ also known as duszek ]
wow !!!
niesamowite
Bzyk [ Offensive ]
specyfika party, rozmawia się o wszystkim i o niczym. W zasadzie to nie ja rozmawiałem bezpośrednio, ale przysłuchiwałem się rozmowie i merdałem głową, na znak "że wszystko kumam", a zapamiętałem właśnie tylko to , że dźwięk jest generowany.
Click-Tom [ Orange Grove Families ]
No musze przyznac ze NIEZŁE, NIEZŁE <brawo>
aaaaaaaaaaaaaaa mam jeszcze jedno pytanko w czym takie coś sie robi ???
tygrysek [ behemot ]
Bzyk --> mój profesor od matematyki na uczelni (nie mogę sobie nazwiska przypomnieć) też zajmował się demosceną, pisząc w assemblerze. Nie to jest ciekawe, że to właśnie on, ale to, że człowiek zajmował się wyższą matematyką, która udowadnia, że 0 nie jest równe 0. Z tego co opowiadał, to programowanie takich demek jest już zabawą w wyższą matematykę. Są ludzie, którzy tworzą syntezatory, generatory, sample czy tekstury i ludzie tacy jak on, którzy z 500 kB materiału muszą zrobić 64 kB.
Podziwiam tych ludzi naprawdę i chciałbym kiedyś poznać szersze grono.
Bzyk [ Offensive ]
tygrysek >> ty mieszkasz w POznaniu , tak ? Bo znam stamtąd kodera, który wykłada często w Nowym Yorku... własnie on mnie przekonywał, że takie intra to pestka, w co nie byłem w stanie tak po prostu uwierzyć. O generowaniu dźwięku na podstawie jakiejś funkcji wejściowej mającej kilkanascie parametrów (a na wyjściu uzyskuje się o niebo więcej!) to słyszałem. Ale zawsze dziwiła mnie ta grafika i animacje. Sam tego do końca nie kumam, ale jak chcesz to mogę niebawem Cię poznać z tym kolesiem z Poznania, tylko musi się pojawić na gg bo dawno go nie widziałem.