GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Typowanie forumowiczow i kacik ligi polskiej- Kwiecien 2003 ( czesc 3 )

19.04.2003
23:05
smile
[1]

Numitor [ Konsul ]

Typowanie forumowiczow i kacik ligi polskiej- Kwiecien 2003 ( czesc 3 )

Witamy w kolejnej czesci, mam nadziej, ze nie ostatniej :). Narazie wszystko idzie super. Zapraszam do czytania wynikow :)

Ranking ( po 3 kolejce ):
1. Weds- 439 WD ( 179 WD ) 2/3
2. BriskShoter- 382 WD ( 361 WD ) 3/3
3. Sagi- 360 WD ( 280 WD ) 3/3
4. Badzi- 276 WD ( 214 WD ) 3/3
5. Eomer- 265 WD ( 123 WD ) 3/3
6. Volvo95- 121 WD ( 109 WD ) 3/3
7. Kuchares- 111 WD ( - ) 1/3
8. Gacek- 80 WD ( - ) 1/3

Wykluczeni: Sas ( bankrut );

Regulamin:
1. Zasady gry
1.1 Aby uczestniczyc w zabawie nalezy miec stopien [Centurion]
1.2 Kwoty wystepujace w grze sa kwotami fikcyjnymi i nie nalezy miec w zwiazku z nimi zadnych roszczen do autora gry
1.3 Podstawowa waluta gry jest Wirtualny Denar- WD
1.4 Zwyciezca zabawy zostaje ten, ktory zdobyl najwieksz aliczbe WD w danym miesiacu ( jest to sumowana liczba WD z kolejnych kolejek )
1.5 Nie mozna opuscic wiecej niz 2 kolejek w miesiacu ( zakladajac, ze kolejek bedzie okolo 4, to nie jest to malo )
1.6 Na poczatek miesiaca kazdy z uczestnikow dostaje 100 WD
1.7 Niewykrozystanych WD NIE mozna przenosci na nastepny miesiac
1.8 Kazdy uczestnik, ktory
-obnrazi innych uczestnikow zabawy lub forum
-bedzie staral sie oszukiwac
-obrazi sportowcow
Bedzie wyrzucony z zabawy na dany miesiac lub na stale. Za mniejsze wykroczenia bede odejmowal WD.
1.9 Spory rozstrzyga prowadzacy gre, czyli ja lub inna osaba, ktorej to przekaze
2 Typowanie
2.1 Typowanie bedzie odbywalo sie w miare mozliwosci w cyklu:
wtorek: podanie typow ( czyli sum, ktore mozna wygrac za poszczegolne obstawienie )
sroda-czwartek: obstawianie wynikow
piatek-niedziala: rozgrywki ekstraklasy
poniedzialek: wyniki
2.2 W jednej kolejce mozna obstawic od 2 do 8 spotkan
2.3 W naszej zabawie przyjmuje sie kombinacje
2.4 Typowac bedziemy np. mecz Widzew-Pogon 20 35 40
Napisac nalezy typ ( czyli 1;X;2 ) i sume WD, ktora sie obstwia na ten mecz.
np. Widzew- Pogon= 1 za 20 WD
Jezeli widzew wygra wygramy 400 WD ( 20 WDx 20 WD= 400 ). Mam nadzieje, ze sie zrozumielismy ???
Moze jeszcze jeden przyklad:
Lech-Odra 25 40 25
obstawiam: Lech-Odra= x za 30
W przypadku remisu wygrywacie 1200 WD
W przypadku blednego typu Wasze konto zmniejsza sie o liczbe WD, za ktore postawiliscie, czyli w w/w przypadku o 30 WD.

Spis kibicow:
Numitor - Lech Poznań
Sagi - Jagiellonia Białystok
Volvo95 - Wisła Kraków
Eomer - z polskiej nikt konkretny [oby ladnie grali ;)]
Badzi - Lech Poznań
weds - Miedź Legnica (niech żyje 3 liga)
BriskShoter - Wisła Kraków (jakby kto nie wiedział :)
Yanek - Pogoń Szczecin
cronotrigger - ( z braku laku ) Wisła Kraków i Legia

Wyniki 22 kolejki naszej rodzimej ligi:
Odra Wodzislaw-Legia Warszawa 2:1
Wisla Krakow-Gornik Zabrze 4:0
Wisla Plock-Ruch Chorzow 2:0
Polonia Warszawa- Zaglebie Lubin 2:1
KSZO Ostrowiec-Pogon Szczecin 0:1
Widzew Lodz- Garbarnia Szczakowianka 1:0
Amica Wronki- Lech Poznan 2:1
Dospel Katowice-Groclin Dyskobolia 0:1


Wyniki 4 rundy:


Sagi
Stan konta ( przed ): 360 WD
Postawiles za: 300 WD
Zaklad 1: 1,7 WDx 1,25x 300 WD= 637,5 WD=638 WD
Liczba kolejek: 4/4
Uwagi: Gratuluje nowego rekordu w wysokosci wygranej za 1 zaklad !
Stan konta ( po ): 60 WD+638 WD=698 WD

Kuchares
Stan konta ( przed ): 111 WD
Postawiles za: 60 WD
Zaklad 1: 1,7 WDx1,25 WDx30 WD=63,75 WD=64 WD
Zaklad 2: Zly typ meczu Odra-Legia i GKS-Groclin
Liczba kolejek: 2/4
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 115 WD

Volvo95
Stan konta ( przed ): 121
Postawiles za: 120 WD
Zaklad 1: 1,25 WDx1,7 WDx100 WD=212,5 WD=213 WD
Zaklad 2: Zly typ meczu Polonia-Zaglebie
Liczba kolejek: 4/4
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 214 WD

Weds
Stan konta ( przed ): 439 WD
Postawiles za: 439 WD
Zaklad 1: 1,25 WDx250 WD=312,5 WD=313 WD
Zaklad 2: 1,25 WDx1,7 WDx189 WD=401, 625 WD=402 WD
Liczba kolejek: 3/4
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 715 WD

Eomer
Stan konta ( przed ): 265 WD
Postawiles za: 180 WD
Zaklad 1: Zly typ meczu Odra-Legia
Zaklad 2: 1,25 WDx1,7 WDx150 WD=318,75 WD=319 WD
Liczba kolejek: 4/4
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 404 WD

Badzi
Stan konta ( przed ): 276 WD
Postawiles za: 160 WD
Zaklad 1: Zly typ meczu Amica-Lech
Zaklad 2: 1,7 WDx1,25 WDx1,91 WDx100 WD=405,875=406 WD
Zaklad 3: 2,8 WDx2,2 WDx50 WD= 308 WD
Liczba kolejek: 4/4
Uwagi: Wow....jestem pod wrazeniem...
Stan konta ( po ): 830 WD

BriskShoter
Stan konta ( przed ): 382 WD
Postawiles za: 302 WD
Zaklad 1: 1,25 WDx150 WD=187, 5 WD=188 WD
Zaklad 2: 2,8 WDx82 WD=229,6=230 WD
Zaklad 3: Zly typ Polonia-Zaglebie
Zaklad 4: Zle typt meczow Widzew-Szczakowianka i Amica-Lech
Liczba kolejek: 4/4
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 498 WD

Gacek
Stan konta ( przed ): 80 WD
Postawiles za: 50 WD
Zaklad 1: 1,7 WDx1,7 WDx30 WD=86,7 WD=87 WD
Zaklad 2: Zle tpyp meczow GKS-Groclin i Odra-Legia
Liczba kolejek: 2/4
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 117 WD


Ranking ( po 4 kolejce ):
1. Badzi- 830 WD ( 276 WD ) 4/4
2. Weds- 715 WD ( 439 WD ) 3/4
3. Sagi- 698 WD ( 360 WD ) 4/4
4. BriskShoter- 498 WD ( 382 WD ) 4/4
5. Eomer-404 WD ( 265 WD ) 4/4
6. Volvo95- 214 WD ( 121 WD ) 4/4
7. Gacek- 117 WD ( 80 WD ) 2/4
8. Kuchares- 115 WD ( 111 WD ) 2/4

Wszystko nam mozna zarzucic, ale to, ze jest nie jest ciekawie to chyba nie :), prawda ?

19.04.2003
23:14
smile
[2]

Sagi [ ]

No jest bardzo ciekawie :) Trzeba bedzie ostro zagrac w nastepnej kolejce bo nigdy nie zostane liderem :)

19.04.2003
23:19
[3]

Sagi [ ]

W pierwszej lidze nie zawsze mozna obstawiac wszystkie mecze, dlatego skladam propozycje zeby dolaczyc do typowania druga lige. Tam jest zawsze ciekawie :) Co Wy na to?

19.04.2003
23:20
smile
[4]

BriskShoter [ Senator ]

Hehe Ja siemsie nie dam! :)) No fakt ciekawie. Ale cholercia Numitor! Tak patrze na tą liste i tera zauważyłem że Cie nie ma! Czemu nie stawiałeś? Przecie to Ty to organizujesz.

A i jeszcze sobie wrzasne jeśli można: WISŁA KRAKÓW :))))

19.04.2003
23:21
smile
[5]

BriskShoter [ Senator ]

Sagi --> Popieram. Albo dodać jekieś mecze z innych lig (tak jak to miało miejsce w jednej z kolejek).

19.04.2003
23:24
[6]

Sagi [ ]

BriskShoter ---> Eee na zagranicznych to ja sie malo znam :) W naszej drugiej lidze, zwlaszcza pod koniec, mamy wiele zaskakujacych wynikow i ciekawych rozwiazan :) A kursy wysokie :)

19.04.2003
23:28
[7]

BriskShoter [ Senator ]

Sagi --> Co? Dostajesz cynk z pierwszej ręki? :)) Akurat na II ja sie prawie nie znam ot jak stawiam to tylko po kursach:))

19.04.2003
23:33
[8]

Sagi [ ]

BriskShoter ---> Wystarczy znac dobre bukmacherskie strony :) Ktos zna pilkarza jakiegos klubu, prezesa, ktory mu powiedzial, ze dzis nie przegraja :) A ten ktos chetnie dzieli sie wiedza z innymi :) Przyklad: mecz Ceramika - ŁKS z poprzedniego sezonu. Kurs na gosci 4.9. W czwartek poszedl cynk ze ŁKS wygra, w piatek juz nie mozna bylo tego meczu obstawiac, bo zadziwiajaco duza liczba osob stawiala na ŁKS. Wynik oczywiscie znany :)

19.04.2003
23:39
smile
[9]

BriskShoter [ Senator ]

Sagi --> no fakt. A pamiętasz kiedyś (nie pamiętam kiedy i jaki to był mecz i stadion ale chyba Pogoni) puste trybuny i tylko taki napis: "Jesteśmy u bukmachera" (czy jakoś tak:)))))))

19.04.2003
23:40
[10]

Numitor [ Konsul ]

Nie stawiam. Nie lubie uczestniczyc w czyms co sam organizuje. Aczkolwiek zastanawiam sie, czy od maja nie zaczac :))

19.04.2003
23:44
[11]

Numitor [ Konsul ]

BriskShoter--> Oni na pewno w "typowaniu forumowiczow" uczestniczyli ! :)

20.04.2003
06:56
smile
[12]

volvo95 [ Legend ]

Tak jak przypuszczałem jestem na końcu :) Ale teraz już przynajmniej będzie z czego obstawiać :)

BTW. Możnaby dodawać mecze z lig zagranicznych , ale nie z polskiej 2 ligi , bo na niej nie znam sie w ogóle ...

20.04.2003
08:37
smile
[13]

gacek [ Litzmannstadt ]

No troche sie odkułem dzieki mojemu Widzewowi. Chociaż byłem na meczu i grali żałośnie

20.04.2003
19:10
smile
[14]

weds [ Ocean Soul ]

oj........ uciekło mi moje prowadzenie, ale gdybym grał od początku to byłoby lepiej :)

21.04.2003
07:35
smile
[15]

volvo95 [ Legend ]

Numitor --> Wątek się rozwija , więc może byś na stałe wprowadził do typowania oprócz meczyków z ligi polskiej jeszcze dodał po 5 meczyków z lig zagranicznych : angielskiej , włoskiej , francuskiej , hiszpańskiej . To by na pewno urozmaiciło gre :)

21.04.2003
16:22
[16]

Numitor [ Konsul ]

Volvo95--> A Ty myslisz, ze ja o niczym innym nie marze, tylko siedziec w niedzielny wieczor i pisc Wam podusmowania
kolejek ? Naprawde mylisz sie :-)...
Ale ok, moge jedyne co zrobic to wprowadzic typowanie ligi polskeij i jeszcze jedej tak, zeby sie do 10 uzupelnialo, kumacie o co biega ? Np. z ligi polskiej bedzie do typowania 6 meczow, to bede jeszcze 4 z ligi X.
Pozatym mysle, ze jak bede mial czas to typowanie jakis meczow eliminacyjnych czy cos takiego zrobie, zobaczymy.

21.04.2003
16:33
[17]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Przy okazji zapraszam na link na dole :D

Poza tym - od maja zaczynam grac :D

21.04.2003
16:34
[18]

Przewodnik Syriusza [ Magazyn Grafik ]

Zapomnialem linka :D

22.04.2003
06:03
smile
[19]

volvo95 [ Legend ]

Numitor --> Nie , to nie :) Ale np. każdy mógłby sam sobie podliczać WD po każdym typowaniu a ty byś to tylko zebrał do jednego postu :)

22.04.2003
06:20
smile
[20]

volvo95 [ Legend ]

Mam zamiar iść dzisiaj i obstawiać mecze Ligi Mistrzów i w związku z tym czy podalibyście swoje typy na te mecze ??? :)

22.04.2003
06:32
smile
[21]

volvo95 [ Legend ]

Jeszcze podaje moje typy :

Valencia - Inter 2
Barcelona - Juventus 2
Milan - Ajax 1
Manchester - Real 1

Co o tym myślicie ????? :)

22.04.2003
11:53
smile
[22]

Numitor [ Konsul ]

Volvo95--> Nie, tego mi nie rob- ja lubie podliczac. Ale OK, moge dac mozliwosc typowania Ligi polskiej i jeszcze jeden, ktora sami wybieracie. Ale nie bedzie mozna typowac wiecej niz w sumie 10 meczow. Mysle, ze to bedzie OK rozwiazanie. Co do Twoich typow to moje bylby zupelnie ineL
Valencia-Inter 1
Barcelona-Juventus 1
Milan-Ajax 1
Manchester-Real X ( bardzo chcialbym, zeby Manchester wygral, ale to chyba nie realne )

P.S: Tylko nie odbierajcie mi podliczania TF, "plose"... :))))))))))))

22.04.2003
11:56
[23]

Numitor [ Konsul ]

Jeszcze moze dodam cos do poprzedniego postu. Od maja, bedzie mozna typowac lige polska i jeszcze lige X. Macie pisac swoje prpozycje czy to ma byc liga anglieska, niemiecka, wloska, hiszpanska, II polska, cyz moze jakas inna ? A moze maja byc przemienne ? To znaczy w jednej rundzie angielska, w drugiej niemicka itd. Oczywiscie nikt nie bedzie musial typowac tej dodatkowej ligi, bedzie mozna typowac sama lige polska. Ale wchodzi w gre tylko jedna liga ( tzn. dwie razem z polska ) bo wprowadzenie np. 10 lig wprowadizlo by duuuzzzy balagan.

22.04.2003
12:56
[24]

Badzi [ Konsul ]

Numitor --> dzięki! Jestem liderem - klawo :) Aż sam się zdziwiłem, że tyle ugrałem - cieszę się!
Co do rozszerzenia typowania na inne ligi, to ja najchętniej zostawiłbym jak jest, ale jak już rozszerzać to IMO:
a) na II-gą ligę
b) na najciekawsze mecze lig zagranicznych, bez podziału, że w tym tygodniu np. angielska, a w przyszłym niemiecka. Po prostu - tam gdzie będzie grała czołówka, jakiś mecz na szczycie, to powinniśmy typować.

22.04.2003
14:28
smile
[25]

volvo95 [ Legend ]

Numitor --> No dobra :) Co do wybrania jednej ligi , to jestem za ligą angielską ...

22.04.2003
14:54
[26]

Sagi [ ]

Moje typy na dodatkowe ligi to nasza druga liga, wzglednie liga włoska. Na obu mozna duzo ugrac.

22.04.2003
16:13
smile
[27]

BriskShoter [ Senator ]

No to ja na początek Angoli proponuje :))

22.04.2003
18:19
[28]

Eomer [ Konsul ]

moja typy na LM:

Barca-Juve 222222222222
ManU-Real 1 (wejdzie Real)
Valenica-Inter 1(wejdzie Valenica)
Milan-Ajax 1(wejdzie Milan)

22.04.2003
19:15
smile
[29]

volvo95 [ Legend ]

Juz byłem obstawiać mecze i oto moje typy :

Valencia - Inter 02 ( 1.75 )
Barca -Juve 1 ( 1.75 )
Manchester - Real 1 ( 2.1 )
Milan - Ajax 1 ( 1.5 )

I dodatkowo jeszcze jeden mecz :

Leeds - Fulham 1 ( 1.65 )

Postawiłem aż 2 zł :)

22.04.2003
19:18
smile
[30]

Yanek [ Paprykarz ]

od maja bedziecie mieli nowego typera...:)))

22.04.2003
19:19
[31]

Eomer [ Konsul ]

volvo ->> obys przegral...

22.04.2003
19:21
[32]

Yanek [ Paprykarz ]

volo----> MU z Realem ci nie wejdzie ;)))

22.04.2003
19:23
[33]

Yanek [ Paprykarz ]

volvo sorka za blad w ksywie...

22.04.2003
23:47
smile
[34]

volvo95 [ Legend ]

No jak na razie to mi tylko Leeds - Fulham weszło :)

Już wiem żeby niestawiać na Barcelone .....

23.04.2003
19:19
[35]

Numitor [ Konsul ]

volvo95--> Ciesze sie, ze zaczales w tym watku takie typowanie dla przyjemnosci. Mam nadzieje, ze reszta uczestnikow dyskusji pojdzie za ciosem :)

24.04.2003
06:13
smile
[36]

volvo95 [ Legend ]

Numitor --> Ja też sie ciesze :)

BTW. Na stronie STS już są wypisane kursy na weekendową kolejke ligi polskiej , więc możnaby już dzisiaj zacząć obstawiać :)

24.04.2003
06:44
smile
[37]

volvo95 [ Legend ]

BTW. Czy ktoś z was obstawia mecze " na żywo " , a nie tylko za WD ????? :)

24.04.2003
09:08
smile
[38]

BriskShoter [ Senator ]

volvo95 --> Oczywiście że tak :) A Ty myslisz że z czego ja żyje :D

24.04.2003
15:12
smile
[39]

volvo95 [ Legend ]

Briskshoter --> Obstawiasz jakieś mecze na ten weekend ??? Ja obstawie lige polską , angielską , włoską i hiszpańską :)

24.04.2003
16:58
[40]

Sagi [ ]

W prawdziwym obstawianiu ograniczam sie do ostatnich kolejek drugiej ligi polskiej, ligi wloskiej (koncowki sezonu, serie a i b), czasem nhl. Kiedys nawet probowalem bejzbol, ale nie za bardzo mi to wychodzilo. Ogolnie ostatnie kolejki 2 ligi polskiej i serie A i B ROX!

24.04.2003
17:11
[41]

Numitor [ Konsul ]

Runda 5
Wisla Krakow-Amica Wronki
Wisla- 1,3 WD
Remis- 4,4 WD
Amica- 7,9 WD

Legia Warszawa- GKS Katowice
Legia- 1,5 WD
Remis- 3,6 WD
GKS- 5,6 WD

Grcolin Grodzisk Wlkp.- Polonia Warszawa
Groclin- 1,3 WD
Remis- 4,4 WD
Polonia- 7,9 WD

Zaglebie Lubin-Wisla Plock
Zaglebie- 1,65 WD
Remis- 3,2 WD
Wisla- 4,9 WD

Ruch Chorzow-Widzew Lodz
Ruch-1,9 WD
Remis- 3 WD
Widzew- 3,8 WD

Szczakowianka Jaworzno-Lech Poznan
Szczakowianka- 2,2 WD
Remis- 3,1 WD
Lech- 2,9 WD

Chelsea-Fulham
Chelsea- 1,39 WD
Remis- 4,1 WD
Fulham- 6,4 WD

Inter Mediolan- Lazio Rzym
Inter- 1,8 WD
Remis- 3,3 WD
Lazio- 3,8 WD


POWODZENIA !

24.04.2003
17:23
[42]

Sagi [ ]

Dodam tylko ze pierwsze spotkanie ligi polskiej zaczyna sie w sobote o 15:00.

24.04.2003
18:16
smile
[43]

weds [ Ocean Soul ]

czyli jeszcze sporo czasu :D

25.04.2003
06:11
smile
[44]

volvo95 [ Legend ]

Widze , że wszyscy ostro typują mecze :)

25.04.2003
14:46
[45]

Numitor [ Konsul ]

No wlasnie,widze, ze wszyscy typuja...super :P.

25.04.2003
17:06
smile
[46]

Sagi [ ]

UWAGA! Pierwszy mecz kolejki Legia - GKS zaczyna sie DZISIAJ o 19:00.
Wczoraj podalem, ze kolejka zaczyna sie jutro o 15:00. Info czerpalem ze strony Wyborczej, gdzie w terminarzu pierwszy mecz zaczynal sie w sobote o 15:00. Widocznie panom z C+ zachcialo sie meczu w piatek. W zaistnialej sytuacji proponuje wylaczenie tego meczu z tej kolejki i typowanie pozostalych meczow do jutra.

25.04.2003
17:51
smile
[47]

BriskShoter [ Senator ]

Jestem za wyłączeniem tego meczu i tak bym nie stawiał tu. A swoje typy poidam ok.23.00 :D

25.04.2003
18:54
[48]

Numitor [ Konsul ]

Ok, wylaczam ten mecz. Ale mnastepnym razem bez takiego czegos.Typy podalme dwa dni wczesniej, to, ze Wy nie wiem dlczego tpujecie na ostatnia chwuile, to Wasza sprawa, nastepnym razzem normalnie zamkne glosowanie.

26.04.2003
00:38
smile
[49]

BriskShoter [ Senator ]

Sie zasiedziałem że bym zapomniał :D

Dobra lecimy z koksem:
498WD

Zakłąd 1 za 400WD:
Wisła Kraków - Amica Wronki 1

Zakład 2 za 40WD:
Groclin - Polonia 1 ------------> swoją drogą to ciekaw jestem kiedy oni wreszcie stracą punkty :D

Zakład 3 za 18WD (można za tyle?):
Szczakowianka J. - Lech P. 2
Chealsea - Fulham 1
Inter M. - Lazio R. 1


ps.Sorry że tak póżno ale mi naprawde wyleciał oz głowy jestem dziś zmasakrowany i tak wyszło ;)

26.04.2003
00:41
smile
[50]

BriskShoter [ Senator ]

^UP^
Wiem że nie wygram więc sobie zostawiłem na pocieszenie 40WD :)

I pytanko: To jakie w końcu zmiany będa w następnym typowaniu ?


ALL -->Życze dobrego typowania :)

26.04.2003
08:21
smile
[51]

volvo95 [ Legend ]

A co mi tam , niech strace :)

Zakład za 200 WD :

Wisla Krakow - Amica Wronki 1
Chelsea - Fulham 1
Szczakowianka Jaworzno - Lech Poznan 2

BTW. Ale przecież można tak zrobić , żeby możnabyło typować do momentu rozpoczęcia się pierwszego z typowanych meczyków , czyli jak ktoś nietypuje legii , to ma jeszcze jeden dzień czasu ....

26.04.2003
08:22
smile
[52]

volvo95 [ Legend ]

Briskshoter --> Ja sobie zostawiłem 14 WD , tylko , że ja mam mniejsze szanse na wygraną :)

26.04.2003
10:29
smile
[53]

weds [ Ocean Soul ]

Dobra wytypuje teraz bo później zapomnę...

Idziemy na całość:
Zakład za 715 WD:
Wisla Krakow-Amica Wronki 1
Grcolin Grodzisk Wlkp.- Polonia Warszawa 1
Chelsea-Fulham 1




26.04.2003
12:14
smile
[54]

Badzi [ Konsul ]

Zakład 1 za 300 WD:
Wisła - Amica 1
Chelsea - Fulham 1
Groclin - Polonia 1

Zakład 2 za 50 WD:
Szczakowianka - Lech 2

Zakład 3 za 50 WD:
Ruch - Widzew 2

Zakład 4 za 100 WD:
Zagłębie - Płock 1

26.04.2003
13:12
smile
[55]

Sagi [ ]

Zaklad 1 za 500 WD
Wisla - Amica 1
Groclin - Polonia 1

Zaklad 2 za 100 WD
Zaglebie - Wisla 1
Ruch - Widzew 1

Zaklad 3 za 10 WD
Inter - Lazio 1
Szczakowianka - Lech x
Ruch - Widzew x

26.04.2003
13:26
smile
[56]

Numitor [ Konsul ]

volvo95--> Dzieki za pomysl :). Ok robimy tak, ze jak ktos nie typuje meczu piatkowego to moze w sobote. W nasteopnym odciunku umieszcze to w regulaminie.

26.04.2003
13:37
smile
[57]

Kyahn [ Kibic ]

Witam Panów.
Czy istnieje możliwość zapisania się na przyszły miesiąc do tej zabawy ???
Jeśli tak to ja bardzo chętnie,bym wziął udział.
Pozdrawia Kibic Radomiaka Radom :)))

26.04.2003
13:42
[58]

Numitor [ Konsul ]

Juz myslalem, ze dzisiaj wieczorem zrobie podsumowania, ale wlosi zrobili niemila niespodzianke i mecz Lazio-Inter jest jutro :(
To ja moze wytypuje:
Wisla-Amica X
Groclin-Polonia 1
Zaglebie-Wisla Ploc X
Ruch-Widzew X
Szczakowianka-Lech 2
Cehlsea-Fulham 2
Inter-Lazio 1

26.04.2003
13:43
[59]

Numitor [ Konsul ]

Kyahn--> Poprostu w maju, w pierwszej kolejce zacznij typowac. Nic prostszego :) Nie musisz sie zapisywac.

26.04.2003
17:53
[60]

Sagi [ ]

Zla wiadomosc dla niektorych typujacych: Chelsea 1 - 1 Fulham

26.04.2003
18:10
smile
[61]

KUCHARES [ Konsul ]

Qrde zapomniałem obstawić :(

26.04.2003
20:09
smile
[62]

Sagi [ ]

Gratulacje tym ktorzy glosowali! Wszyscy przejechalismy sie na Wisle. Kto nie glosowal w tej kolejce ma szczescie.

26.04.2003
20:47
[63]

Numitor [ Konsul ]

Prosze o brawa !!!
Zwrocie uwage na moj post:
"Wisla-Amica X"

Czy ktos mi juz bije brawo ? :)

26.04.2003
20:51
smile
[64]

weds [ Ocean Soul ]

Wisła nie weszła, Chelsea też nie- jedny słowem jestem BANKRUTEM

26.04.2003
21:10
smile
[65]

BriskShoter [ Senator ]

Dnooooo..... no ale cóż taka jest piłka nożna.........

26.04.2003
21:53
smile
[66]

Numitor [ Konsul ]

Od nastepnej kolejki ( i zarazem miesiac ) nastapi zmiana !
Nie bedzie ograniczania w liczbie opuszczonych kolejek. Jednak sume wygranych WD bede mnozyl razy ulamek opuszczonych kolejek. Czyli np.
w miesiacu jest 10 kolejek ( to tylko przyklad )

osoba A typowala w 9 kolejkach i wygrala 10,000 WD
10,000: 9/10= 9,000 WD
Dostaje 9,000 WD

osoba B typowala w 6 kolejkach i wygrala 500 WD
Dostaje 300 WD

Dziekuje, za uwage.

26.04.2003
22:02
smile
[67]

Sagi [ ]

Numitor ---> Swietne rozwiazanie. Nie bedzie mozna kombinowac z opuszczaniem trudnych kolejek.

27.04.2003
10:47
smile
[68]

volvo95 [ Legend ]

No ładnie ... Zostało mi 14 WD :)

Przez Chelsea i Wisłe nie wszedł mi kupon w Toto-mixie .....

27.04.2003
10:50
smile
[69]

volvo95 [ Legend ]

Może wie ktośo której są dziś mecze 2 ligi angielskiej i Deportivo - Mallorca ????

27.04.2003
10:53
smile
[70]

Yanek [ Paprykarz ]

od nastepnej kolejki ja tyz bede sie w typera bawil;)))

27.04.2003
11:02
[71]

KUCHARES [ Konsul ]

Jednak może dobrze , że zapomniałem obstawić bo widze że fajne niespodzianki były :)

27.04.2003
11:09
[72]

Sagi [ ]

volvo ---> Sprawdz pod linkiem

27.04.2003
16:21
[73]

Numitor [ Konsul ]

Kuchares--> Ale, z godnie ze starymi zasadami, Ty odpadles z gry :(.
Lech remisuje ze Szczakowianka 1:1 :((((((.
Za to lubie nasza lige, kompletnie nieprzyewidywalna :PPP.

27.04.2003
19:29
smile
[74]

volvo95 [ Legend ]

No to widze , że po tej kolejce wszyscy mają dużo WD :)

27.04.2003
20:02
smile
[75]

BriskShoter [ Senator ]

Nie no mi siadł jeden zakład :D Groclin wygrał hehe a pytałem kiedy oni stracą punkty :D

27.04.2003
22:57
[76]

Numitor [ Konsul ]

Sorry, dzisiaj juz nie zrobie podusmowania, glowa mnie boli- moze jutro.

27.04.2003
23:12
[77]

Badzi [ Konsul ]

2 'pewniaki' mi nie weszły, a za to udało się z Widzewem i Lechem. Chyba uda się utrzymać prowadzenie...

27.04.2003
23:16
[78]

BriskShoter [ Senator ]

Ja w nowym miechu bede grał wg zasady: Ziarnko do ziarnka i zbierze sie miarka :D A nie dawaj wszystko :D Hehe zresztą w STS czy Totomixie to stawiam pare kuponów ale za nie więcej niż 3zł każdy :D

28.04.2003
20:01
smile
[79]

Numitor [ Konsul ]

No to czas na podusmowanie, sorry, ze tak pozno, ale sami rozumiecie- wczoraj glowa bolala, dzisiaj w szkole bylem, wiec dopiero teraz.

Ranking ( po 4 kolejce )
1. Badzi- 830 WD ( 276 WD ) 4/4
2. Weds- 715 WD ( 439 WD ) 3/4
3. Sagi- 698 WD ( 360 WD ) 4/4
4. BriskShoter- 498 WD ( 382 WD ) 4/4
5. Eomer-404 WD ( 265 WD ) 4/4
6. Volvo95- 214 WD ( 121 WD ) 4/4
7. Gacek- 117 WD ( 80 WD ) 2/4
8. Kuchares- 115 WD ( 111 WD ) 2/4

Wykluczeni: Sas ( bankrut );

Regulamin ( jeszcze stary, jak bede wspolczynniki to zrobie nowy temat i nowy regulamin )
1. Zasady gry
1.1 Aby uczestniczyc w zabawie nalezy miec stopien [Centurion]
1.2 Kwoty wystepujace w grze sa kwotami fikcyjnymi i nie nalezy miec w zwiazku z nimi zadnych roszczen do autora gry
1.3 Podstawowa waluta gry jest Wirtualny Denar- WD
1.4 Zwyciezca zabawy zostaje ten, ktory zdobyl najwieksz aliczbe WD w danym miesiacu ( jest to sumowana liczba WD z kolejnych kolejek )
1.5 Nie mozna opuscic wiecej niz 2 kolejek w miesiacu ( zakladajac, ze kolejek bedzie okolo 4, to nie jest to malo )
1.6 Na poczatek miesiaca kazdy z uczestnikow dostaje 100 WD
1.7 Niewykrozystanych WD NIE mozna przenosci na nastepny miesiac
1.8 Kazdy uczestnik, ktory
-obnrazi innych uczestnikow zabawy lub forum
-bedzie staral sie oszukiwac
-obrazi sportowcow
Bedzie wyrzucony z zabawy na dany miesiac lub na stale. Za mniejsze wykroczenia bede odejmowal WD.
1.9 Spory rozstrzyga prowadzacy gre, czyli ja lub inna osaba, ktorej to przekaze
2 Typowanie
2.1 Typowanie bedzie odbywalo sie w miare mozliwosci w cyklu:
wtorek: podanie typow ( czyli sum, ktore mozna wygrac za poszczegolne obstawienie )
sroda-czwartek: obstawianie wynikow
piatek-niedziala: rozgrywki ekstraklasy
poniedzialek: wyniki
2.2 W jednej kolejce mozna obstawic od 2 do 8 spotkan
2.3 W naszej zabawie przyjmuje sie kombinacje
2.4 Typowac bedziemy np. mecz Widzew-Pogon 20 35 40
Napisac nalezy typ ( czyli 1;X;2 ) i sume WD, ktora sie obstwia na ten mecz.
np. Widzew- Pogon= 1 za 20 WD
Jezeli widzew wygra wygramy 400 WD ( 20 WDx 20 WD= 400 ). Mam nadzieje, ze sie zrozumielismy ???
Moze jeszcze jeden przyklad:
Lech-Odra 25 40 25
obstawiam: Lech-Odra= x za 30
W przypadku remisu wygrywacie 1200 WD
W przypadku blednego typu Wasze konto zmniejsza sie o liczbe WD, za ktore postawiliscie, czyli w w/w przypadku o 30 WD.

Spis kibiców- prosze o dopisywanie sie
Numitor - Lech Poznań
Sagi - Jagiellonia Białystok
Volvo95 - Wisła Kraków
Eomer - z polskiej nikt konkretny [oby ladnie grali ;)]
Badzi - Lech Poznań
weds - Miedź Legnica (niech żyje 3 liga)
BriskShoter - Wisła Kraków (jakby kto nie wiedział :)
Yanek - Pogoń Szczecin
cronotrigger - ( z braku laku ) Wisła Kraków i Legia

Wyniki meczów naszej ligi
Legia Warszawa-Dospel Katowice 3:0
Zaglebie Lubin-Wisla Ploc 1:1
Wisla Krakow-Amica Wronki 1:1
Gornik Zabrze-KSZO Ostrowiec 2:0
Ruch Chorzow-Widzew Lodz 1:2
Pogon Szczecin-Odra Wodzislaw 1:7
Groclin Grodzisk Wlkp.-Polonia Warszawa 2:0
Garbarnia Szczakowianka-Lech Poznan 1:2

Wyniki meczów dodanych do typowania
Chelsea-Fulham 1:1
Inter Milan-Lazio Rzym 1:1

Wyniki 5 rundy

BriskShoter
Stan konta ( przed ): 498 WD
Obstawiles za: 458 WD
Zaklad 1: Zly typ Wisla-Amica
Zaklad 2: 1,3 WDx40 WD=52 WD
Zaklad 3: Zly typ meczu Chealsea-Fulham i Inter-Lazio
Uwagi: Brak
Liczba kolejek: 5/5
0Stan konta ( po ): 92 WD

Volvo 95
Stan konta ( przed ): 214 WD
Obstawiles za: 200 WD
Zaklad 1: Zly typ meczu Wisla-Amica i Chelsea-Fulham
Liczba kolejek: 5/5
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 14 WD

Weds
Stan konta ( przed ): 715 WD
Obstawiles za: 715 WD
Zaklad 1: Zly typ meczu Wisla-Amica i Chelsea-Fulham
Liczba kolejek: 4/5
Uwagi: Odpadles z gry :D
Stan konta ( po ): 0 WD

Badzi
Stan konta ( przed ): 830 WD
Obstawiles za: 500 WD
Zaklad 1: Zly typ meczu Wisla-Amica i Chelsea-Fulham
Zaklad 2: 50 WDx2,9 WD= 145 WD
Zaklad 3: 3,8 WDx50 WD=190 WD
Zaklad 4: Zly typ meczu Zaglebie-Plock
Liczba kolejek: 5/5
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 665 WD

Sagi
Stan konta ( przed ): 698 WD
Obstawiles za: 610 WD
Zaklad 1: Zly typ meczu Wisla-Amica
Zaklad 2: Zly typ meczu Zaglebie Wisla i Ruch-Widzew
Zaklad 3: Zly typ meczu Inter Lazio, Szczakowianka-Lch i Ruch Widzew
Liczba kolejek: 5/5 WD
Uwagi: Brak
Stan konta ( po ): 78 WD

RANKING NA KONIEC MIESIACA- KWIECIEN 2003
1. Badzi- 665 ( 830 WD ) 5/5
2. Eomer-404 WD ( 265 WD ) 4/5
3. BriskShoter- 92 WD ( 498 WD ) 5/5
4. Sagi- 78 WD ( 698 WD ) 5/5
5. Volvo95- 14 WD ( 214 WD ) 5/5

Odpadli: Sas; Weds ( bakrut ) Gacek;Kuchares ( oopuszczone wiecej niz dwie kolejki )

CHCIALBYM PODZIEKOWAC WSZYSTKIM ZA GRE W KWIETNU, JUTRO ZROBIE TYPOWANIE NA MAJ Z PAROMA ZMIANAMI:
-NOWY REGULAMIN
-BEDE TYPOWAL JA :P
-W PIERWSZYM MOIM POSCIE ZAMIESZCZE INTRUKCJE, ZAMOWINIA PRZYPOMNIENIA NA GG, ZEBY WSZYSCY WIDZIELI
-W PIERWSZYM POSCIE BEDZIE TEZ KILKA INNYCH INFORMACJI WIDOCZNYCH


Sorry, za Caps, ale chcialem to uwidocznicz.

Gratuluje Badziowi zwyciestwa, w imponujacym stylu !
Gratulacje dla BriskShotera i Eomera za kolejno 2 i 3 miejsce !
Podzikowania takzse dla Volvo95 i Sagiego,za gre !

28.04.2003
20:59
smile
[80]

Eomer [ Konsul ]

O jej, ominelo mnie ostatnie typowanie, moze to i dobrze.. ;))))

28.04.2003
21:02
smile
[81]

BriskShoter [ Senator ]

Eomer --> Hehe cFaniaczek co? ;D

No od jutra sie zacznie walka tym razem na poważnie ;D

28.04.2003
21:07
smile
[82]

Eomer [ Konsul ]

BriskShoter -> nie ;)

28.04.2003
21:33
smile
[83]

Yanek [ Paprykarz ]

Numitor---> nie zapomnij mnie dodac w typowaniu na maj....

28.04.2003
21:50
smile
[84]

Badzi [ Konsul ]

Numitor --> dzięki, dzięki - jakoś się udało [jakie tam imponujące ;)] :D Dzięki również za to, że zająłeś się organizacją [sam prowadzę typowanie na innym forum i wiem, że to nie taki łatwy kawałek chleba]. Gratulacje dla pozostałych uczestników!
PS. Sugestia na maj: gdy ktoś trafi zakład może by tak napisać jakie to mecze zostały trafione zamiast tylko np. 2,5x1,6x50...?
PS.2 Jakiej nagrody mam się spodziewać? ;)

28.04.2003
23:33
[85]

Numitor [ Konsul ]

Yanek--> Ja Cie nie bede dopisywal, niedlugo ( jutro wieczorem ) pojawi sie nowy watek, z typowaniem na maj. Jezeli bedziesz typowal, to wlaczysz sie do gry.
Badzi--> No nie jest latwy :PP Jak ja nie lubie podsumowana robic
P.S: Zebym mial wiecej doboty :DDD. Ale ok, moge sie zastanowic nad tym
P.S2: Teraz nie wiem czy mowisz powaznie, bo buzce domyslam sie, ze nie :D. Przypominam tylko innym ( bo jestem na 99% pewny, ze Ty mowisz o na jaja ), ze nie gramy dla nagord/pieniedzy, tylko dla przyjemnosci :)

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.