GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy macie... i oceńcie

19.04.2003
13:01
smile
[1]

pioo7 [ Konsul ]

Czy macie... i oceńcie

1. Szukam skryptu Java , tzn. że jak klikne prawym przyciskiem myszy pojawi sie take małem menu ???
2. Oceńce moją stronkę : www.notecfan.prv.pl, jeżeli można was prosic możecie też kliknąc na banner Allegro.pl , nic na tym nie tracicie (nic a nic) a ja za każde kliknięcie zyskuje 0,10 gr :)

Z góry dzięki i polecam !!!

19.04.2003
13:17
smile
[2]

yuppie [ Generaďż˝ ]

A dasz mi trochę z majątku? ;)

19.04.2003
13:20
smile
[3]

Quicky [ Senator ]

0,10 gr? To malo cos ostatnio placa ;)

19.04.2003
13:22
smile
[4]

bartek [ ]

Grafika swietna, jedynie suwak bym nieco zmodyfikowal (cieniowana czern). Obrazki w newsach oraz logo takze jakby z innej bajki...

Kolejne 10 gr w kieszeni ;)

19.04.2003
13:24
[5]

HopkinZ [ Senator ]

ja kliknalem.... i chce 50% zysku :D...

19.04.2003
13:36
[6]

Misato [ tajemnicza gejsza ]

Ładna stronka.

19.04.2003
14:07
[7]

Danio99 [ Dedektyw Inwektyw ]

Fajna stronka, tylko że na twoim miejscu zmieniłbym server np. na friko. No i ten pasek przewijania też by można troszeczke zmienić

19.04.2003
14:14
[8]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

Spoko stronka !

19.04.2003
14:17
[9]

xanat0s [ Wind of Change ]

kliknalem, stronka fajna tylko ten lycos wkurzajacy (to co wyjezdza). ale ogolnie git

19.04.2003
15:58
smile
[10]

pioo7 [ Konsul ]

Ciesze się, że Wam się podoba, popracuje nad suwakami itp.
a tego skryptu nikt nigdy nie widzial ?????
Niech ktoś jescze skomentuje jak to wyglada (.. i kliknie w banner :)

19.04.2003
16:00
smile
[11]

Quicky [ Senator ]

Mnie tam sie nie podoba, gdyz strona zrobiona jest za pomoca darmowego skryptu... czyli praktycznie zero wysilku. Zawartosci tez nie ma za wiele.

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.