GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Wow! Przyznali mi dotacje w wysokości 45 000 zł :DDD

18.04.2003
14:13
smile
[1]

Requiem [ has aides ]

Wow! Przyznali mi dotacje w wysokości 45 000 zł :DDD

Jaka beeeka, obadajcie obrazek :D Chyba sam sobie zapłace te pieniądze - numer telefonu to 0 701 :D Aha - i obadajcie "stempel" gościa - fernando gonzales buahahaa

18.04.2003
14:16
smile
[2]

Golas3000 [ Pretorianin ]

baaaaaaardzo śmieszne

18.04.2003
14:17
[3]

maniek_ [ O_o ]

Pogadasz jakieś 11tys minut z nimi i może Ci coś wypłacą :P

18.04.2003
14:18
smile
[4]

Hellmaker [ Nadputkownik Bimbrojadek ]

Zadzwoń pod ten numer :) Pewnie ta dotacja akurat Ci pokryje koszty rozmowy z nimi :D

18.04.2003
14:19
[5]

Vein [ Sannin ]

kumple zrobili ci kawal, tkaie rzeczy można kupić w sklepach ze śmiesznymi rzeczami (czasami tragicznymi ale t oszczego ;P )

18.04.2003
14:20
smile
[6]

torgal13 [ Centurion ]

dobre, dobre
no wiec jestes ustawiony na jakies 2 lata ;)

niezle niezle kiedys to przynajmniej bylo ze wygrales kupe szmalu ale zeby go dostac zamow w naszej firmie zakupy za 350 zl.

P.S. a tak wogole to z jakiej paki ta dotacja
i ciekawe o czym mowi ta ustawa ktora jest nizej wymieniona ??? ;)))

18.04.2003
14:21
smile
[7]

PanSmok [ Konsul ]

oj - marzy mi sie dorwac takiego cwaniaczka w moje cherlawe łapki

18.04.2003
14:23
smile
[8]

Requiem [ has aides ]

torgal13: dostalem to wczoraj do skrzynki - ciekawe skad mieli moje dane (zamazane fragmenty listu, to wlasnie moje dane)... polska ochrona danych osobowych... :)

18.04.2003
14:27
[9]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Szkoda, ze adresu nie podali. Wtedy idziesz z tym papierem i mowisz, ze sie chcesz dogadac: wziac 1/4 w gotowce od razu do reki a reszta dla nich.

18.04.2003
14:29
smile
[10]

_Robo_ [ Generał ]

Cudowne :) Brachol dostal cos w tym stylu, i w "zarzadzie" firmy byli m.in. Fernando Gonzales i Maria Rodrigez...

18.04.2003
14:30
smile
[11]

torgal13 [ Centurion ]

Requiem ---> nie mam pojecia skad biora nazwiska i adresy, moze jacys kolesie chodza po domach i spisuja
ja swego czasu dostawalem listy ze wygralem kase ale musze cos zamowic, potem byly ze zostalem wybrany do losowania samochodu, przyslali mi nawet kluczyk ktorym mialem go otworzyc, i jesli by mi sie to udalo to samochod jest moj. Tyle ze ten kluczyk byl masowo na jakiejs prasie walony i tyle (kawalek blachy zalanej plastikiem)
A no i na tych listach bylo tak ze: sa wymienione 3 osoby, 1 i 3 to ciagle te same nazwiska a zmienia sie tylko nazwisko na 2 miejscu (znajmoy tez dostawal takie listy). Ale cale to zdarzenie mialo miejsce jakies 8 lat temu.
Ciekaw jeszcze jestem co z ochrona danych osobowych. Bo nawet jezeli goscie chodza po klatkach i spisuja dane
to jak mogli mnie znalesc skoro mieszkanie jest na starych i tylko oni sa wpisani na liste lokatorow ....

18.04.2003
14:33
[12]

Requiem [ has aides ]

heh, właśnie...
Ja kiedyś (a raczej rodzice) dostałem pełno kluczyków, zdrapek itp - wszystko niby "na moją korzyść" - ale zawsze było trzeba coś zamawiać z katalogu, ktory "niechcący" dołączyli do koperty

18.04.2003
21:38
smile
[13]

Qbaa [ Generał ]

Req ---> wygrales tyle kasy i gnieciesz ta kartke ?! wstydz sie !! ;)

moze nic sie przez to nie wygra, ale tez ciekawe >>>>

ps mam nadzieje ze obrazek wejdzie

18.04.2003
21:40
smile
[14]

wysiu [ ]

A moze to Fundacja Wspierania Budzetu, Jurka Killera?;) A gosc ze stempla to Jose Fernando Morales, pułkownik?:)))

18.04.2003
21:45
smile
[15]

Sagi [ ]

Hehe to ja kiedys dostalem list z Australii ze wygralem 1 000 000 $ :P Wystarczylo tylko odeslac list :)))

18.04.2003
21:51
[16]

mikhell [ Master of Puppets ]

Już nieraz dostałem takie pierdoły... Zawsze trzeba było tylko kupić coś za minimum 100 zł, albo zadzwonić... :)
Szkoda że nie podali adresu, bo jakby okazał się prawdziwy, to mógłbyś się z nimi sądzić :)

18.04.2003
21:56
[17]

ziomalek [ Pretorianin ]

Skad to masz??

18.04.2003
21:58
smile
[18]

Numitor [ Konsul ]

Departament ds. przekazywania dotacji :)))))))))))))))))))
LOL; ROTFL :)

18.04.2003
21:59
smile
[19]

wysiu [ ]

Ech skleroza... Musze Kilera obejrzec znowu... Oczywiscie, Jose Arcadio Moralez....:))))


18.04.2003
22:02
[20]

karolix [ Pretorianin ]

Qbaa ---> dobre, może nasz rząd powinien się poważnie zastanowić nad wprowadzeniem takich przepisów :)

18.04.2003
22:07
[21]

mORfeOoSH [ NULL ]

naciagaja ludzi, to mnie tez przychodzi czasami cos takiego, od razu laduje w koszu

18.04.2003
23:08
smile
[22]

Requiem [ has aides ]

ziomalek: jak to skąd? Znalazłem w skrzynce, dzieki poczcie polskiej:) A zgniecione, bo chciałem wyrzucic (przyzwyczajenie z outlooka - spam do kosza:), ale pomyslalem, ze pokaze to na forum, wiec wyprostowalem:D

18.04.2003
23:40
[23]

Adamss [ -betting addiction- ]

Tya, ja mam nadzieję, że trochę mi dasz :P. A tak apropos: bądź dobry i wydaj coś na cele charytatywne :P.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.